www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 07:12:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3367512 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17284 Dátum: 2012 Október 05, 17:52:53 »

Ezeknek egy baja van, még Stunt mesélt róla (anno én is néztem a CSP- n), mégpedig hogy szívó oldalon korlátoz, ami mondjuk egy széria motornál nem olyan nagy gond, ezeket is olyanhoz gyártják. Előny, hogy erősebb kanyarokban is lesz nyomásod, ha neadjisten alacsonyabb is a nívód. Fordulaton okozhat ellátási zavart - gondolom valahol 5000 felett...

Ezt néhai Gene Berg mondta és nem is árulja ezeket a szűrőket, mert a szívóoldalon korlátoz. Ott a lehető legkisebb ellenállással kell jönnie az olajnak, különben még a szívótányér mellett, ahol a blokkba van dugva (én beragasztottam, lásd kép) is mellészívhat LEVEGŐT.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17283 Dátum: 2012 Október 05, 17:46:53 »

Ember !
Közlöm Magaval, hogy en is utazok  140-et, es ugy hogy egy fillert nem költöttem ra, egy percet nem kinlodtam valtok, karburatorok basztatasaval.
Remelem Ön, mint tudos Varazslo ember, levizsgaztatta = engedelyeztette a kocsit, es közuti forgalomban ezzel az atalakitassal hivatalosan reszt vehet.
Ha nem , ugrik a rendszam, es baleset eseten elete vegeig csengeti a rokkantsagi jarulekot a szenvedö alanynak Sad(((
( Forsicht wird gebeten )


 


Köszönjük, Emese!   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #17282 Dátum: 2012 Október 05, 15:30:34 »

mégpedig hogy szívó oldalon korlátoz, ami mondjuk egy széria motornál nem olyan nagy gond, ezeket is olyanhoz gyártják.
Ezen morfondíroztam én is, de miután láttam múltkor azt a aluból mart esztergált szép cuccokat, amit itt is árult valaki, hoyg ismerős, meg mittudomén, azóta nincs kétségem, hogy megfogná a pumpát. Most, hogy ezt is láttam -nem is tudtam, hogy van ilyen- teljesen biztos vagyok a dologban.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #17281 Dátum: 2012 Október 05, 15:14:57 »

Csúnyán kilóg az igaz, de ha a felcsavarozható teknőket megnézed azok is vannak olyan mélyek hogy ihaj.
Vannak 5-7cm-es mélységű szűrők. Ha meg esztergálok oda egy fogadó betétet, talán pár millimétert lehet befelé játszani is. Egyébként nem olyan vészesen kiállós az a rész ott. Ráadásul nekem ott a vonohorog rúdja ami megvéd minden hasoncsúszástól.
Ezeknek egy baja van, még Stunt mesélt róla (anno én is néztem a CSP- n), mégpedig hogy szívó oldalon korlátoz, ami mondjuk egy széria motornál nem olyan nagy gond, ezeket is olyanhoz gyártják. Előny, hogy erősebb kanyarokban is lesz nyomásod, ha neadjisten alacsonyabb is a nívód. Fordulaton okozhat ellátási zavart - gondolom valahol 5000 felett...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #17280 Dátum: 2012 Október 05, 15:13:35 »

Csúnyán kilóg az igaz, de ha a felcsavarozható teknőket megnézed azok is vannak olyan mélyek hogy ihaj.
Vannak 5-7cm-es mélységű szűrők. Ha meg esztergálok oda egy fogadó betétet, talán pár millimétert lehet befelé játszani is. Egyébként nem olyan vészesen kiállós az a rész ott. Ráadásul nekem ott a vonohorog rúdja ami megvéd minden hasoncsúszástól.
azt hiszem a vonóhorgos autók száma -főleg ebben a topikban- erősen konvergál a nullához.
1303LS
« Hozzászólás #17279 Dátum: 2012 Október 05, 14:56:59 »

így nem ez lenne a legalacsonyabb pont a kocsi alatt (már ha nincs orra buktatva)?
Csúnyán kilóg az igaz, de ha a felcsavarozható teknőket megnézed azok is vannak olyan mélyek hogy ihaj.
Vannak 5-7cm-es mélységű szűrők. Ha meg esztergálok oda egy fogadó betétet, talán pár millimétert lehet befelé játszani is. Egyébként nem olyan vészesen kiállós az a rész ott. Ráadásul nekem ott a vonohorog rúdja ami megvéd minden hasoncsúszástól.
1303LS
« Hozzászólás #17278 Dátum: 2012 Október 05, 14:52:54 »

Ja, a lényeget lehagytam.
Jó diák lévén, mikor Stunt az olajok tulajdonságairól mesélt régen jól megjegyeztem, szöget ütött a fejembe, hogy a korszerű olajok "lebegtetési képességét" ecsetelte, hogy mennyire faszák, hogy nem hagyják leüllepedni a mocskot, hanem lebegtetik jó sokáig. Ez azért jó, mert így el tud jutni a mocsok a szűrőig. Namost a bogárban nincs szűrő így a faszán lebegtető olaj ahelyett, hogy hagyná leülni az iszapot hordja viszi körbe a csapágyakba. Ha ezt vizsgáljuk a mai csúcsszuper olajok még szarabbak is lehetnek egy bogármotorba, mint a jóöreg botond, vagy társai.
Mivel a korszerű olajok már a hőterhelést is nagyon bírják, ezért gondolom én -afentieket beleszámolva, hogy egy méregdrága hűtőrendszer helyett több értelme van egy olajszűrőt beépíteni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #17277 Dátum: 2012 Október 05, 14:49:07 »

Pont egy ilyesmin járt az agyam a múlkorjában, hogy csinálok egy ilyet.
Azzal a külömNbséggel, hogy csak egy csonk menne bele a leeresztücsavarba úgy, hogy arra lenne csak felcsavarva egy kicsike, minélkisebb, legkisebb olajszűrő. Aztám csókolom. Ez annyival, jobb, hogy a bordák miatt ad némi plusz hűtést is. Ja meg dráda.
így nem ez lenne a legalacsonyabb pont a kocsi alatt (már ha nincs orra buktatva)?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #17276 Dátum: 2012 Október 05, 14:48:24 »

Ültetett bogárnál nem előnyös, ennyi pénzből egy olajszűrős pumpával jobban jársz.
1303LS
« Hozzászólás #17275 Dátum: 2012 Október 05, 14:46:10 »

Pont egy ilyesmin járt az agyam a múlkorjában, hogy csinálok egy ilyet.
Azzal a külömNbséggel, hogy csak egy csonk menne bele a leeresztücsavarba úgy, hogy arra lenne csak felcsavarva egy kicsike, minélkisebb, legkisebb olajszűrő. Aztám csókolom. Ez annyival, jobb, hogy a bordák miatt ad némi plusz hűtést is. Ja meg dráda.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17274 Dátum: 2012 Október 05, 12:16:17 »

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1812/olajtekno-keszlet-filterrel

Érről kérnék én véleményt!
Köszi.  Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #17273 Dátum: 2012 Október 05, 11:28:35 »

Kellek ide?  Grin Grin Grin
Sanyi terepen van, de mindjárt jön, ha kell.  Grin Grin Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #17272 Dátum: 2012 Október 05, 09:03:28 »

mondja ezt az aki ketszazzal kozlekedik ott, ahol szazharminccal szabad. kerlek vagd kette a jogsid
plusz matrica nélkül
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17271 Dátum: 2012 Október 05, 09:02:08 »

Ember !
Közlöm Magaval, hogy en is utazok  140-et, es ugy hogy egy fillert nem költöttem ra, egy percet nem kinlodtam valtok, karburatorok basztatasaval.
Remelem Ön, mint tudos Varazslo ember, levizsgaztatta = engedelyeztette a kocsit, es közuti forgalomban ezzel az atalakitassal hivatalosan reszt vehet.
Ha nem , ugrik a rendszam, es baleset eseten elete vegeig csengeti a rokkantsagi jarulekot a szenvedö alanynak Sad(((
( Forsicht wird gebeten )


 
mondja ezt az aki ketszazzal kozlekedik ott, ahol szazharminccal szabad. kerlek vagd kette a jogsid

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #17270 Dátum: 2012 Október 05, 08:57:52 »

Ez egy Rhino házas http://www.coolairvw.co.uk/Item/Shop_by_Product~Gearbox_Products~Replacement_Gearboxes/0813010513/Rhino_Gearbox_Case.html hosszúváltó torsen difivel, ami még mechanikus sper is.

Remélem jól fogja bírni...és igen, elég hosszú, simán utazok 140-et.
Ember !
Közlöm Magaval, hogy en is utazok  140-et, es ugy hogy egy fillert nem költöttem ra, egy percet nem kinlodtam valtok, karburatorok basztatasaval.
Remelem Ön, mint tudos Varazslo ember, levizsgaztatta = engedelyeztette a kocsit, es közuti forgalomban ezzel az atalakitassal hivatalosan reszt vehet.
Ha nem , ugrik a rendszam, es baleset eseten elete vegeig csengeti a rokkantsagi jarulekot a szenvedö alanynak Sad(((
( Forsicht wird gebeten )


 

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17269 Dátum: 2012 Október 04, 21:58:29 »

megtáltosodott az autó. Nem fogy el 5500 után, erősen húz 6000 felett is és érzésre is erősebb.

Állat módon megy, szerintem menne kétszázat, 180-at eddig is ment.

Ez van most 52/150/200 és 36 mm-es venturi. Dellorto 40, 9164.2 keverőcső.
uh elég perverz Roll Eyes

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17268 Dátum: 2012 Október 04, 15:42:42 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17267 Dátum: 2012 Október 04, 14:34:23 »

váltó hogy bírja?

Ez egy Rhino házas http://www.coolairvw.co.uk/Item/Shop_by_Product~Gearbox_Products~Replacement_Gearboxes/0813010513/Rhino_Gearbox_Case.html hosszúváltó torsen difivel, ami még mechanikus sper is.

Remélem jól fogja bírni...és igen, elég hosszú, simán utazok 140-et.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17266 Dátum: 2012 Október 04, 14:13:08 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #17265 Dátum: 2012 Október 04, 14:10:57 »

Az volt, hogy egy pók volt az úszóházban (mert a karbi sokat állt a pincében) és a nagy dagadt potroha elzárta az úszóház fenekén levő, a keverőtérrel összeköttetésben lévő furatot.


Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17264 Dátum: 2012 Október 04, 13:34:31 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17263 Dátum: 2012 Október 04, 12:59:07 »

Az volt, hogy egy pók volt az úszóházban (mert a karbi sokat állt a pincében) és a nagy dagadt potroha elzárta az úszóház fenekén levő, a keverőtérrel összeköttetésben lévő furatot.
Jezusom ...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #17262 Dátum: 2012 Október 04, 12:47:17 »

Állat módon megy, szerintem menne kétszázat, 180-at eddig is ment.
váltó hogy bírja?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17261 Dátum: 2012 Október 04, 12:45:44 »

ájj de tudod pedig ilyenkor osztani az embereket ,hogy olyan nincs hogy mindenjó oszt mégse jó Kiss

de azért mi közönséges földi halandók várjuk a fejleményeket  Wink

Az volt, hogy egy pók volt az úszóházban (mert a karbi sokat állt a pincében) és a nagy dagadt potroha elzárta az úszóház fenekén levő, a keverőtérrel összeköttetésben lévő furatot.

Viszont másik fejlemény, hogy a 32-es Venturikat 36-osra cseréltem a főfúvókát meg 148-asról 150-esre és megtáltosodott az autó. Nem fogy el 5500 után, erősen húz 6000 felett is és érzésre is erősebb.

Állat módon megy, szerintem menne kétszázat, 180-at eddig is ment.

Régen is próbáltam a 36-os venturit, de a másik tengellyel és kisebb himbákkal nem segített semmit. Most viszont...


Ez van most 52/150/200 és 36 mm-es venturi. Dellorto 40, 9164.2 keverőcső.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Október 04, 12:47:27 írta Varázsló »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17260 Dátum: 2012 Október 03, 22:04:26 »

A bogárra rátesznek minden tuning szart, de ezzel a befecskendezővel senki nem vacakol. Ennek nyilván oka van.

értem.
köszi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17259 Dátum: 2012 Október 03, 21:32:02 »

a megbízhatóságot félretéve nagyobb furatú befecskendezőkkel meg lehetne támogatni?

Talán igen, azonban akkor a teljes jellegmezőt át kell programozni, hogy a légviszony jó legyen.

A bogárra rátesznek minden tuning szart, de ezzel a befecskendezővel senki nem vacakol. Ennek nyilván oka van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17258 Dátum: 2012 Október 03, 21:26:17 »

Nem használják, mert csak elvileg tudsz chip tuningot csinálni, gyakorlatilag nem ,mert az injektorok furata kicsi a jobb porlasztás érdekében és nem tud sokat adagolni záros időn belül még nagy nyomással ( 4 bar felett) sem.

Senki nem használja tuning motoron, sőt szériából is kib*sszák, mert nem megbízható.

a megbízhatóságot félretéve nagyobb furatú befecskendezőkkel meg lehetne támogatni?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17257 Dátum: 2012 Október 03, 21:20:20 »

és mi van a mehikói, hengerenkénti cuccal?
annak olyan jelleggörbét programozol, amilyet akarsz.
csak kell egy pár érzékelő, amit szopás elhelyezni.

Nem használják, mert csak elvileg tudsz chip tuningot csinálni, gyakorlatilag nem ,mert az injektorok furata kicsi a jobb porlasztás érdekében és nem tud sokat adagolni záros időn belül még nagy nyomással ( 4 bar felett) sem.

Senki nem használja tuning motoron, sőt szériából is kib*sszák, mert nem megbízható.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17256 Dátum: 2012 Október 03, 16:17:29 »

és mi van a mehikói, hengerenkénti cuccal?
annak olyan jelleggörbét programozol, amilyet akarsz.
csak kell egy pár érzékelő, amit szopás elhelyezni.
olyanot senem találsz a bontóban  ledobva, wéberet megigen

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17255 Dátum: 2012 Október 03, 16:05:37 »

Az a konusos fal szöge, meredeksége, a kónusz más a különböző K jetekben, mert ezzel kombinálják a mennyiséget a motorhoz. A másik, amivel tudod, a nyomás, és semmi más lehetőséged nincs.
Itt pusztul meg sok projekt, hogy nem lehet pontosan a motorhoz állítani.

és mi van a mehikói, hengerenkénti cuccal?
annak olyan jelleggörbét programozol, amilyet akarsz.
csak kell egy pár érzékelő, amit szopás elhelyezni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17254 Dátum: 2012 Október 03, 08:56:20 »

  annyira hogy az k jetronikos egyes golf után a kettest karbival is kezdték gyártani .
Arról nem is beszélve hogy a k jetet hamar kiszorította az összes többi befecskendező...

A K jetet a szabályozhatatlansága szorította ki. A KE Jetronic meg egy zsákutca volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17253 Dátum: 2012 Október 03, 08:55:36 »

mar reg volt a kezemben, de ugy emlekszem  ahol a "tarcsa" fel-le mozog, ott konusos a fal, ahova beül.
itt nincs levegö, es egyeb kotyogasra lehetöseg  .
a tarcsa pedig szivohatasra emelkedik. majd lemegyek a balatonra megnezem ott vannak a cuccok   .
 a pillangokat is kipucoltam, mintha uj lenne
van-- volt   több szerkezet de a lenyeg mindenhol azonos volt,
Mindegy en esküszök a befecskendezesre !
nem veletlen, hogy kinyomta a karbikat !

Az a konusos fal szöge, meredeksége, a kónusz más a különböző K jetekben, mert ezzel kombinálják a mennyiséget a motorhoz. A másik, amivel tudod, a nyomás, és semmi más lehetőséged nincs.
Itt pusztul meg sok projekt, hogy nem lehet pontosan a motorhoz állítani.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17252 Dátum: 2012 Október 03, 08:25:48 »

, azonban a sok állítgatással arra jöttem rá, hogy a henger teljesítménye nem biztos, hogy a beszívott levegővel arányos.  oldalanként szépen összejátszod, akkor nagyon szép és egyenletes lesz az alapjárat.


na  ezt írtam lentebb  és a stroboszkóp hátán lévő digitális fordulatszámmérőt használtam ...
 

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17251 Dátum: 2012 Október 03, 08:19:52 »



nem veletlen, hogy kinyomta a karbikat !
  annyira hogy az k jetronikos egyes golf után a kettest karbival is kezdték gyártani .
Arról nem is beszélve hogy a k jetet hamar kiszorította az összes többi befecskendező...

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #17250 Dátum: 2012 Október 02, 23:59:26 »

Ha a tárcsa elmozdul a levegő nyomására 1 cm-t, akkor a körülötte levő rés attól függ, hogy milyen a henger palást alakja. Ha ez a rés kicsi, akkor adott levegőnél jobban mozdul a tárcsa -> több benzint kap a motor.

A palást alakja, meredeksége meghatározó!
mar reg volt a kezemben, de ugy emlekszem  ahol a "tarcsa" fel-le mozog, ott konusos a fal, ahova beül.
itt nincs levegö, es egyeb kotyogasra lehetöseg  .
a tarcsa pedig szivohatasra emelkedik. majd lemegyek a balatonra megnezem ott vannak a cuccok   .
 a pillangokat is kipucoltam, mintha uj lenne
van-- volt   több szerkezet de a lenyeg mindenhol azonos volt,
Mindegy en esküszök a befecskendezesre !
nem veletlen, hogy kinyomta a karbikat !

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Október 03, 00:01:47 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17249 Dátum: 2012 Október 02, 23:46:46 »

Ezek fizikai elhelyezése is kihívás és akkor a behangolásról nem is beszéltünk.

Azt ugye tudod, hogy a torlótárcsa körüli henger palástjának alakja, meredeksége határozza meg a benzin mennyiség alakulását, ez más volt a GTI Golfon és más volt egy GTE Audin, pedig a rendszer és a motor azonos volt.
Melyik lesz jó a bogár motorhoz?

Sok szerencsét!  Grin
Anno Bugmaster Kjetes motorja ellen mentem ami hasonlo paraméterrel volt mint az enyim..... weber nyert....aszem van vidi is

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17248 Dátum: 2012 Október 02, 15:55:04 »



/ ezt nem igen ertem !
a torlótárcsa körüli henger palástjának alakja, meredeksége határozza meg a benzin mennyiség alakulását, /
Zar a tarcsa minden helyzetben nem ?

Ha a tárcsa elmozdul a levegő nyomására 1 cm-t, akkor a körülötte levő rés attól függ, hogy milyen a henger palást alakja. Ha ez a rés kicsi, akkor adott levegőnél jobban mozdul a tárcsa -> több benzint kap a motor.

A palást alakja, meredeksége meghatározó!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #17247 Dátum: 2012 Október 02, 15:39:11 »


Én nem szeretem a K jetronic-ot, biztos meg lehet csinálni, de a dellorto weber stb karbikat viszont imádom. A karbinak van számos előnye, de én nem akarok senkit meggyőzni.
Te csináld K-jettel és majd meglátjuk.

Egyébként most jöttem vissza, minden tökéletesen működik, szerintem karbi dugulás volt, ahogy visszahűlt, eltűnt vagy kidolgozta. Most tökéletes.
persze en örülök, ha gyözöl, es sikered van, de amiket masok leirtak, bemutattak videoztak a Jetronikrol, az döbbenetes  .
Ha nem lennek ennyire beleunt a szerelesbe, beraknam, hiszen minden megvan .


/ ezt nem igen ertem !
a torlótárcsa körüli henger palástjának alakja, meredeksége határozza meg a benzin mennyiség alakulását, /
Zar a tarcsa minden helyzetben nem ?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 Október 02, 15:41:20 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17246 Dátum: 2012 Október 02, 15:03:00 »

mert csak erre van szükseg, es hatra lehet dölni !

Ezek fizikai elhelyezése is kihívás és akkor a behangolásról nem is beszéltünk.

Azt ugye tudod, hogy a torlótárcsa körüli henger palástjának alakja, meredeksége határozza meg a benzin mennyiség alakulását, ez más volt a GTI Golfon és más volt egy GTE Audin, pedig a rendszer és a motor azonos volt.
Melyik lesz jó a bogár motorhoz?

Sok szerencsét!  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17245 Dátum: 2012 Október 02, 14:59:00 »

agyonkulminalod a dolgaidat, honapokat cseszteted a regi kikopott szarokat , azt hiszed hogy ha egy-ket alkatreszt ujjal lecserelsz beall a motor es 7000-nel is jatsza majd a Himnuszt.

En:
a sok melo helyett összeszednek egy Golf befecs.rendszert (amire egyszer azt mondtad szar es  fölösleges ) es minden hengered varatlanul egyenletesen müködne, tudnad az üveghangodat elerni, es jobb lenne a fogyasztas, a gyorsulas, az inditas stb  .

tevedek ?
en mar nekialltam regebben, de a mostani költözködesemnel rengeteg cuccot-nagy ladat kidobtam, ezt viszont nem Smiley)
Foto:



Én nem szeretem a K jetronic-ot, biztos meg lehet csinálni, de a dellorto weber stb karbikat viszont imádom. A karbinak van számos előnye, de én nem akarok senkit meggyőzni.
Te csináld K-jettel és majd meglátjuk.

Egyébként most jöttem vissza, minden tökéletesen működik, szerintem karbi dugulás volt, ahogy visszahűlt, eltűnt vagy kidolgozta. Most tökéletes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.