www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 08:57:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3368017 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #17364 Dátum: 2012 Október 10, 09:44:06 »

Igen, 28-as venturival, de  044 Magnum, 40/35.

És amikor megmérettem, akkor szarul volt beállítva és úgy tudott 107 lovat 5600-nál. Utána még fúvókáztam és erősebb lett, szerintem az a motor tud most 110-115 lóerőt, de Leon nem akarja megméretni.
Csak azért nem, nehogy elszégyeljék magukat a többiek  Evil
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #17363 Dátum: 2012 Október 10, 08:09:50 »

ugye nem a hoffer volt?  Roll Eyes
Ha igen összekalapozzuk az árát egy mérésnek?  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17362 Dátum: 2012 Október 10, 06:36:19 »

Nem feltétlenül kell, hogy emlékezzen... ha a megbízó nem ért annyira hozzá, vagy nem érdeklődik minden beépített alkatrész méretéről/típusáról, mert megbízható szerelő kezébe adta az autót, akkor mire emlékezzen. A másik oldalról pedig... olyan szerelő rakta össze a motort ezelőtt négy évvel, aki évente nem egy és nem két motort épít/javít (mivel ez a munkája), így nyilván nem várható el tőle, hogy minden részletre emlékezzen.

ugye nem a hoffer volt?  Roll Eyes



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #17361 Dátum: 2012 Október 09, 23:41:46 »

ha kihúzod az olajszivattyút akkor az engle tengely végén el lehet olvasni a lényeget Undecided másrészt ha valaki ebben a műfajban tényleg benne van az nem hogy a saját maga álltal épített motor   de a köztudatban forgó "többiek" motorjaiban is tudja mi van  pl.callok, stunt, maresz szerintem mindegyikük tudja mi van a másik motorjában sőt megkockáztatom hogy a valaha épített összes motorjukra visszamenőleg is érvényes... és ez még mind semmi én meg még azt is tudom hogy a szétszedett motorjaikból milyen alkatrészek kihez kerültek Roll Eyes
úgyhogy senkit nem akarok megbántani de ez a nem tudjuk mi van benne ez inkább a jobb ha nem akarjuk tudni mi van benne kategória... szegény stunt meg minden motort 80le-re saccol mert neki is csak annyit sikerült kipiszkálni a 2100köbcentiből illetve az volt csak ami 1napnál többet egyben kibírt Grin

Nem feltétlenül kell, hogy emlékezzen... ha a megbízó nem ért annyira hozzá, vagy nem érdeklődik minden beépített alkatrész méretéről/típusáról, mert megbízható szerelő kezébe adta az autót, akkor mire emlékezzen. A másik oldalról pedig... olyan szerelő rakta össze a motort ezelőtt négy évvel, aki évente nem egy és nem két motort épít/javít (mivel ez a munkája), így nyilván nem várható el tőle, hogy minden részletre emlékezzen.

Ennek ellenére azért a szelepméretekre lehet, hogy emlékezni fog (ezt még nem kérdeztem tőle), a tengely meg akkor szintén ki fog derülni a legközelebbi olajcserénél. Cheesy Utána lehet tippelni.  Grin
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #17360 Dátum: 2012 Október 09, 21:36:33 »

300 euro és postázom
megvarom most mar a sracot, nem szabad szemetkednem ennyi irogatas utan !
rendes volt eddig velem !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #17359 Dátum: 2012 Október 09, 21:32:10 »

a csoda vigye el!!

Egesz este Nemetböl egy Dellorto miatt levelezek valakivel !
Eddig megegyeztünk Postazassal együtt  280.- Juroba 
Azt nem tudom ennyiert odaadod-e vagy sem, de villamgyorsan kellene valaszolni, mert a cimemet mar megirtam a sracnak a Postai cim miatt, , de meg nem fizettem
Most irogatunk egymasnak Smiley))

300 euro és postázom

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #17358 Dátum: 2012 Október 09, 21:23:51 »

Frissen felújított (kb 2000km-t ment), kipróbált Solex / Brosol duplakarbi szett kompletten szívócsonkkal, rudazattal, csövekkel eladó. Minden megvan hozzá, csak fel kell dobni és élvezni. 1,6-os motorhoz fúvókázva, nem füstöl, nem torpan. Kérés esetén akár fel is szereljük (az esetleges behangolás az új tulaj feladata).
<beszúrt kép törölve>
https://picasaweb.google.com/gumibogi/Elado#5797388222714216274
100.000ft
project váltás miatt Cool
a csoda vigye el!!

Egesz este Nemetböl egy Dellorto miatt levelezek valakivel !
Eddig megegyeztünk Postazassal együtt  280.- Juroba 
Azt nem tudom ennyiert odaadod-e vagy sem, de villamgyorsan kellene valaszolni, mert a cimemet mar megirtam a sracnak a Postai cim miatt, , de meg nem fizettem
Most irogatunk egymasnak Smiley))

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #17357 Dátum: 2012 Október 09, 21:13:45 »

Frissen felújított (kb 2000km-t ment), kipróbált Solex / Brosol duplakarbi szett kompletten szívócsonkkal, rudazattal, csövekkel eladó. Minden megvan hozzá, csak fel kell dobni és élvezni. 1,6-os motorhoz fúvókázva, nem füstöl, nem torpan. Kérés esetén akár fel is szereljük (az esetleges behangolás az új tulaj feladata).

https://picasaweb.google.com/gumibogi/Elado#5797388222714216274
100.000ft
project váltás miatt Cool

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17356 Dátum: 2012 Október 09, 15:29:04 »

Mit varázsolsz rajta? Nem láttalak egy induló listán sem.


Az induló listán nincsenek a csókosok.  Wink

27 mm-es hátsó torzió beépítése, valamint hátsó Cup Brace beszerelése.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #17355 Dátum: 2012 Október 09, 15:15:58 »

Mit varázsolsz rajta? Nem láttalak egy induló listán sem.

A motor kész és jól is megy. 150 km van már benne.

Viszont a futómű még nincs kész.   Shocked Embarrassed Undecided Undecided Undecided
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17354 Dátum: 2012 Október 09, 15:09:59 »

jut eszembe ! szlovákia ringre összerakod a motorod?

A motor kész és jól is megy. 150 km van már benne.

Viszont a futómű még nincs kész.   Shocked Embarrassed Undecided Undecided Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17353 Dátum: 2012 Október 09, 15:09:13 »


Az egyik nyomórúd vége kiesett. Már javítva van.
Kellene abba a motorba CroMO nyomorúd.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17352 Dátum: 2012 Október 09, 15:01:40 »

jut eszembe ! szlovákia ringre összerakod a motorod?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17351 Dátum: 2012 Október 09, 14:59:54 »

Igen, 28-as venturival, de  044 Magnum, 40/35.

És amikor megmérettem, akkor szarul volt beállítva és úgy tudott 107 lovat 5600-nál. Utána még fúvókáztam és erősebb lett, szerintem az a motor tud most 110-115 lóerőt, de Leon nem akarja megméretni.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17350 Dátum: 2012 Október 09, 14:54:42 »

lyuly ! akkó nem sokat fejlődtél Jezusom ...  Grin  egyébbként emléxel még rá hogy engle 110, 041es 40-35 hengerfej, 40es dcnf ből állt össze?  vagy.....

Igen, 28-as venturival, de  044 Magnum, 40/35.

És amikor megmérettem, akkor szarul volt beállítva és úgy tudott 107 lovat 5600-nál. Utána még fúvókáztam és erősebb lett, szerintem az a motor tud most 110-115 lóerőt, de Leon nem akarja megméretni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17349 Dátum: 2012 Október 09, 14:49:42 »

107 lóerős 1915-ös?
lyuly ! akkó nem sokat fejlődtél Jezusom ...  Grin  egyébbként emléxel még rá hogy engle 110, 041es 40-35 hengerfej, 40es dcnf ből állt össze?  vagy.....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17348 Dátum: 2012 Október 09, 14:39:34 »

ha kihúzod az olajszivattyút akkor az engle tengely végén el lehet olvasni a lényeget Undecided másrészt ha valaki ebben a műfajban tényleg benne van az nem hogy a saját maga álltal épített motor   de a köztudatban forgó "többiek" motorjaiban is tudja mi van  pl.callok, stunt, maresz szerintem mindegyikük tudja mi van a másik motorjában sőt megkockáztatom hogy a valaha épített összes motorjukra visszamenőleg is érvényes... és ez még mind semmi én meg még azt is tudom hogy a szétszedett motorjaikból milyen alkatrészek kihez kerültek Roll Eyes
úgyhogy senkit nem akarok megbántani de ez a nem tudjuk mi van benne ez inkább a jobb ha nem akarjuk tudni mi van benne kategória... szegény stunt meg minden motort 80le-re saccol mert neki is csak annyit sikerült kipiszkálni a 2100köbcentiből illetve az volt csak ami 1napnál többet egyben kibírt Grin

107 lóerős 1915-ös?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17347 Dátum: 2012 Október 09, 11:07:54 »

Jajj, hát úgy túl könnyű lenne. A négyből két ismeretlen megvan (na meg egy fél, mert a tengelyről tudom, hogy Engle Tongue) szóval van egy x meg egy 1/2y ismeretlen, ezeket össze-vissza integrálva már hátha kijön valami.  Tongue

A szelepméreteket még kiderítem, a tengely viszont tényleg kérdés marad.
ha kihúzod az olajszivattyút akkor az engle tengely végén el lehet olvasni a lényeget Undecided másrészt ha valaki ebben a műfajban tényleg benne van az nem hogy a saját maga álltal épített motor   de a köztudatban forgó "többiek" motorjaiban is tudja mi van  pl.callok, stunt, maresz szerintem mindegyikük tudja mi van a másik motorjában sőt megkockáztatom hogy a valaha épített összes motorjukra visszamenőleg is érvényes... és ez még mind semmi én meg még azt is tudom hogy a szétszedett motorjaikból milyen alkatrészek kihez kerültek Roll Eyes
úgyhogy senkit nem akarok megbántani de ez a nem tudjuk mi van benne ez inkább a jobb ha nem akarjuk tudni mi van benne kategória... szegény stunt meg minden motort 80le-re saccol mert neki is csak annyit sikerült kipiszkálni a 2100köbcentiből illetve az volt csak ami 1napnál többet egyben kibírt Grin

Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #17346 Dátum: 2012 Október 09, 10:08:14 »

Nah akkor mar csak loketterfogatot, szelepmeretet, vezermutengely meretet adj meg ...

Jajj, hát úgy túl könnyű lenne. A négyből két ismeretlen megvan (na meg egy fél, mert a tengelyről tudom, hogy Engle Tongue) szóval van egy x meg egy 1/2y ismeretlen, ezeket össze-vissza integrálva már hátha kijön valami.  Tongue

A szelepméreteket még kiderítem, a tengely viszont tényleg kérdés marad.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #17345 Dátum: 2012 Október 08, 23:55:34 »

Nah akkor mar csak loketterfogatot, szelepmeretet, vezermutengely meretet adj meg ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #17344 Dátum: 2012 Október 08, 23:50:24 »

Elmondod mi van benne és én +/- 10 lóerőre megsaccolom.

Illetve elég ha lökettérfogatot, szelepméretet, valamint vezérműtengelyt és karbi méretet adsz, megmondom majdnem pontosan, hogy hány lóerős.

Ha 1.6-os, gyári szelepes, akkor nagy összegben merek fogadni, hogy 80 alatt van, akárki csinálta.

Ez a készlet van benne:
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/2180-1/empi-karburator-keszlet-brosol-solex-40mm
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #17343 Dátum: 2012 Október 08, 17:00:21 »

megosztom veletek az örömömet, mert olyan jó lett az 1.6 tuning motorom, mint még soha.

ehhez az alábbiak kellettek: Csillag-féle karbi rudazat és elektronikus gyújtás, bekötött vákuumdobos elosztóval.
a régi rudazattal folyamatos problémám volt a karbi szinkronnal, valamint óriási lyuk volt alsó fordulatszám tartományban.

az új konfigurációval szépen, folyamatosan húz a motor, alulról is megindul rendesen, kb olyan most érzésre, mint Stonemen piros bogarában az 1.7-es moci.
a végsebesség is javult, a helyi M0-ás szakaszon ma különösebb erőfeszítés nélkül kiakasztottam a 160-as órát. 120-ról 140-re még dinamikusan gyorsul a gép.

Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #17342 Dátum: 2012 Október 08, 15:43:18 »

nagyon fontos, hogy helyére került az esővíz elvezető is a négyrácsos géptetőben.
sajnos pár évig esővíz elvezető nélkül közlekedtem az autóval egész évben és a befolyt csapadék miatt végül vehettem két új karbit és javíttathattam a hengerfejeket is (megrozsdásodott szelepek).

az indításkor dobott füstpamacs is megoldódott. volt egy hibás hengerem: a hengerfal sérült volt.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #17341 Dátum: 2012 Október 08, 15:37:59 »

Ehhez kellettek az én gummáim is Grin
megosztom veletek az örömömet, mert olyan jó lett az 1.6 tuning motorom, mint még soha.

ehhez az alábbiak kellettek: Csillag-féle karbi rudazat és elektronikus gyújtás, bekötött vákuumdobos elosztóval.
a régi rudazattal folyamatos problémám volt a karbi szinkronnal, valamint óriási lyuk volt alsó fordulatszám tartományban.

az új konfigurációval szépen, folyamatosan húz a motor, alulról is megindul rendesen, kb olyan most érzésre, mint Stonemen piros bogarában az 1.7-es moci.
a végsebesség is javult, a helyi M0-ás szakaszon ma különösebb erőfeszítés nélkül kiakasztottam a 160-as órát. 120-ról 140-re még dinamikusan gyorsul a gép.


VW 1200.1963.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #17340 Dátum: 2012 Október 08, 15:36:36 »

megosztom veletek az örömömet, mert olyan jó lett az 1.6 tuning motorom, mint még soha.

ehhez az alábbiak kellettek: Csillag-féle karbi rudazat és elektronikus gyújtás, bekötött vákuumdobos elosztóval.
a régi rudazattal folyamatos problémám volt a karbi szinkronnal, valamint óriási lyuk volt alsó fordulatszám tartományban.

az új konfigurációval szépen, folyamatosan húz a motor, alulról is megindul rendesen, kb olyan most érzésre, mint Stonemen piros bogarában az 1.7-es moci.
a végsebesség is javult, a helyi M0-ás szakaszon ma különösebb erőfeszítés nélkül kiakasztottam a 160-as órát. 120-ról 140-re még dinamikusan gyorsul a gép.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17339 Dátum: 2012 Október 08, 10:03:50 »


Előre 23-24 mm-es stabilrúdról szoktak beszélni, de ehhez nem tudok érdemben hozzászólni.

22mm a legvastagabb, amivel találkoztam, de álltalában 15-19mm, amiket lehet kapni.


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #17338 Dátum: 2012 Október 08, 09:47:31 »

Én tervezem. Furdal a kíváncsiság engem is, hogy mit szól az AR-s blokk.
Ha jól beállítaná valaki a karbit, elmennék, de jelen állapotában nincs sok értelme (alul nagy lyuk, alapjárat nem esik vissza, viszont 3e felett nagyon virgonc :-))). Talán a hétvégén a Slovakia ringen lesz rá idő, ha nem a kéket kell szerelni. :-)))))

Egyeztessünk.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17337 Dátum: 2012 Október 08, 08:30:17 »

Ha jól beállítaná valaki a karbit, elmennék, de jelen állapotában nincs sok értelme (alul nagy lyuk, alapjárat nem esik vissza, viszont 3e felett nagyon virgonc :-))). Talán a hétvégén a Slovakia ringen lesz rá idő, ha nem a kéket kell szerelni. :-)))))

alapjáraton 3henger+ nem esik vissza a fordulat ez tuti karbiszinkron Wink

Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #17336 Dátum: 2012 Október 08, 08:18:40 »

Tervezi valaki a menést Budakalászra? Megmérném az átalakított 1.6-os motort, mennyi maradt a ménesből.

Én tervezem. Furdal a kíváncsiság engem is, hogy mit szól az AR-s blokk.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17335 Dátum: 2012 Október 08, 05:40:03 »

Ha jól beállítaná valaki a karbit, elmennék, de jelen állapotában nincs sok értelme (alul nagy lyuk, alapjárat nem esik vissza, viszont 3e felett nagyon virgonc :-))). Talán a hétvégén a Slovakia ringen lesz rá idő, ha nem a kéket kell szerelni. :-)))))

Tervezi valaki a menést Budakalászra? Megmérném az átalakított 1.6-os motort, mennyi maradt a ménesből.
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #17334 Dátum: 2012 Október 07, 22:28:25 »

A végsebesség mérés is árulkodó. Amelyik rövidváltós nem megy GPS 170-et, az nem is forog, az 80 lóerő alatt van.

A 85 lóerős motor 1.6-ból forogna 7500-at negyedikben és 180-at megy. Nem óra szerint, hanem GPS-szel.

Végsebességet nem mértem, sőt 110-nél többet nem is mentem (és nem is fogok egyelőre) menni vele, mert elég nagy a kormány holtjáték, így jobb a békesség. Előbb legyen rendben a kormánymű, aztán majd meglátjuk, hogy mi a vége. Smiley
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #17333 Dátum: 2012 Október 07, 22:23:45 »

Mareszé az ország legerősebb 1,6 motorja (Mérve van, és gyorsulásin 1,6 motor még nem fogta meg, sőt megszorongat nagyobb motorokat is)
Az 72 LE

Az én régi 1,6 motorom amit 120 LE-re tippeltek azok akiket vittem vele, az max 65LE lehetett (Gyorsulásin 2.-ba húzva megnyikkantotta a 195-ös gumikat)
A Porschénak a gyári 1,6 motorja ami elég komoly mérnöki teljesítmény, az 90 LE

Ezekből kiindulva, a tied a gyári szelepméretekkel, solex karbikkal, sajnos biztos, hogy nem lesz 90 LE. Gondolj bele, hogy a typ3 motorok azokkal a hengerfejekkel amik a tieden vannak, 2 solex karbival tudtak 54 LE-t. Ehhez képest az Engle tengely plusz nem hoz 36 LE-t

A Varázsló által előbb belinkelt videókon egy padon mért 85 LE motor van és az 2100 ccm!!
De az én oxyboxerem is teli van spéci alkatrészekkel, nem egy 1,6 + tengely + solex karbi, hanem hosszú löket + nagy furat (2000ccm), nagyszelepes fejek, Engle tengely, 40-es Dellortok, stb... és első mérésre 105 LE volt csak...




Hát ha csak 54 ló van benne, akkor sem esek kétségbe, mert az az 54 lovacska mindenre elszánt.  Cool Egyébként a kilencvenet én a határozottan bemondott 120 miatt gondoltam. Olyan meggyőződéssel beszéltek erről a teljesítményről, hogy nem mertem csak harmincat levonni belőle.  Grin Minden esetre különösebben nem számít, hogy számszerűen mit mutat a teljesítmény, egyelőre élvezem, hogy lámpánál mindenkit állva hagy, csak kérdés, hogy meddig bírják a bakok. Smiley (Igazából ez volt az alap kérdés, csak elkalandoztunk. Wink)

A videókat megnézegettem, megpróbálok majd valami hasonlót produkálni. Mármint felvételt, hogy legyen összehasonlítási alap és ne a levegőbe beszéljek. Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17332 Dátum: 2012 Október 07, 21:58:28 »

Nekem egyébként nem nyikkan a gumi kettesben. Biztos nincs 50 lóerő.  Wink
szerintem is ez lehet :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17331 Dátum: 2012 Október 07, 21:53:08 »


Ez ilyen ladás mérce.

A negyedmérföld az igazi mutatója a motorerőnek.

Nekem egyébként nem nyikkan a gumi kettesben. Biztos nincs 50 lóerő.  Wink

http://www.youtube.com/watch?v=UjSM6NLkJf4

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17330 Dátum: 2012 Október 07, 21:44:05 »

a sima dufflaszívós AD-s motorom is simán megnyikkantja 2-ben a gumikat.
gyárilag volt 50 paci, most egy kicsit kevesebb lehet.


Ez ilyen ladás mérce.

A negyedmérföld az igazi mutatója a motorerőnek.

Nekem egyébként nem nyikkan a gumi kettesben. Biztos nincs 50 lóerő.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #17329 Dátum: 2012 Október 07, 21:43:58 »

Tervezi valaki a menést Budakalászra? Megmérném az átalakított 1.6-os motort, mennyi maradt a ménesből.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17328 Dátum: 2012 Október 07, 21:42:17 »

a sima dufflaszívós AD-s motorom is simán megnyikkantja 2-ben a gumikat.
gyárilag volt 50 paci, most egy kicsit kevesebb lehet.
a 155 öst
 Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #17327 Dátum: 2012 Október 07, 21:41:08 »

a sima dufflaszívós AD-s motorom is simán megnyikkantja 2-ben a gumikat.
gyárilag volt 50 paci, most egy kicsit kevesebb lehet.

Ezt az AS -es 1,6-osom is tudja... 1-esben, 2-esben simán... a 3-asnál már nem nagyon... Roll Eyes
(gumiméret: 185/65) Cool
« Utoljára szerkesztve: 2012 Október 07, 21:43:24 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17326 Dátum: 2012 Október 07, 21:39:40 »

Én konkrétan 210 km-t autóztam a teljesítménymérésre, majd ugyanezt haza  Wink


http://www.youtube.com/watch?v=kGENbASNutI

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17325 Dátum: 2012 Október 07, 21:22:40 »

Az én régi 1,6 motorom amit 120 LE-re tippeltek azok akiket vittem vele, az max 65LE lehetett (Gyorsulásin 2.-ba húzva megnyikkantotta a 195-ös gumikat)
A Porschénak a gyári 1,6 motorja ami elég komoly mérnöki teljesítmény, az 90 LE

a sima dufflaszívós AD-s motorom is simán megnyikkantja 2-ben a gumikat.
gyárilag volt 50 paci, most egy kicsit kevesebb lehet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.