www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 17, 00:27:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921217 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3362283 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17524 Dátum: 2013 Január 04, 21:00:01 »



http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #17523 Dátum: 2013 Január 04, 20:54:16 »


VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17522 Dátum: 2013 Január 04, 20:53:19 »

ááá ne is mond , ma 12fok volt nálunk abba hagytam a melót elővettem a bogarat ,kibaszott jót kocsikáztam ...nagyon "beteg" ez a motor muszáj hozzá csinálni a futóművet  Roll Eyes


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #17521 Dátum: 2013 Január 04, 20:50:30 »

Nyálcsorgatós szmájli nincs? Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17520 Dátum: 2013 Január 04, 20:50:21 »


Egyelőre most majd beleteszek nagyobb főfúvókát, mert nagyon keveset fogyaszt...

De biztos, hogy lesz nagyobb karbi, már látom. Ezzel a 36-os venturival azért nagyon jól megy ám, megy két kilót és nem kell sokat várni rá...
tuttam tuttam Jezusom ...

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17519 Dátum: 2013 Január 04, 20:45:41 »



http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17518 Dátum: 2013 Január 04, 20:35:19 »

Én most vagyok úgy a kék Bogarammal, hogy azt mondom, ez egy gyors kocsi.

Kicsit az első fékerőt akarom arányaiban csökkenteni a hátsóhoz (kézi fékerőelosztó kell)

Remélem tavaszra lesz pajtása Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17517 Dátum: 2013 Január 04, 20:31:12 »

aztán ha meg van a fékerőszabályzó akkor csak felkéne próbálni48as karbikat 44es ventúrikkal ...... Roll Eyes


Egyelőre most majd beleteszek nagyobb főfúvókát, mert nagyon keveset fogyaszt...

De biztos, hogy lesz nagyobb karbi, már látom. Ezzel a 36-os venturival azért nagyon jól megy ám, megy két kilót és nem kell sokat várni rá...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17516 Dátum: 2013 Január 04, 20:27:26 »

Én most vagyok úgy a kék Bogarammal, hogy azt mondom, ez egy gyors kocsi.

Nem így, meg úgy meg itt és ott, hanem bárhol. Szerpentinen, negyedmérföldön, 100-ig gyorsulva és végsebességre is.

Kicsit az első fékerőt akarom arányaiban csökkenteni a hátsóhoz (kézi fékerőelosztó kell), mert sajnos elég könnyen blokkol az eleje, de ezek a Porsche fékek, ez a futómű és ez a motor...ez már viselkedésre, menetteljesítményekre nem Bogár....
aztán ha meg van a fékerőszabályzó akkor csak felkéne próbálni48as karbikat 44es ventúrikkal ...... Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17515 Dátum: 2013 Január 04, 20:15:47 »

ááá ne is mond , ma 12fok volt nálunk abba hagytam a melót elővettem a bogarat ,kibaszott jót kocsikáztam ...nagyon "beteg" ez a motor muszáj hozzá csinálni a futóművet  Roll Eyes

Én most vagyok úgy a kék Bogarammal, hogy azt mondom, ez egy gyors kocsi.

Nem így, meg úgy meg itt és ott, hanem bárhol. Szerpentinen, negyedmérföldön, 100-ig gyorsulva és végsebességre is.

Kicsit az első fékerőt akarom arányaiban csökkenteni a hátsóhoz (kézi fékerőelosztó kell), mert sajnos elég könnyen blokkol az eleje, de ezek a Porsche fékek, ez a futómű és ez a motor...ez már viselkedésre, menetteljesítményekre nem Bogár....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17514 Dátum: 2013 Január 04, 20:06:46 »


Ebben bízom én is  Cool Remélem hasonló jókat jelenthetek egyszer..a 23.5-ről meg Tati referálhat hamarosan
ááá ne is mond , ma 12fok volt nálunk abba hagytam a melót elővettem a bogarat ,kibaszott jót kocsikáztam ...nagyon "beteg" ez a motor muszáj hozzá csinálni a futóművet  Roll Eyes

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #17513 Dátum: 2013 Január 04, 19:50:37 »

Még egy kis torzió.
 


VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17512 Dátum: 2013 Január 04, 17:09:59 »


semmit hoz be

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17511 Dátum: 2013 Január 04, 17:02:36 »

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=htmlserv&tmpl=shop_text_csp.html&techtip=13349&wkid=98037530515


Ebben bízom én is  Cool Remélem hasonló jókat jelenthetek egyszer..a 23.5-ről meg Tati referálhat hamarosan

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17510 Dátum: 2013 Január 04, 14:32:18 »

Állítólag a 27 mm swayaway rúd nagyjából a 25.5-ös Porsche rúdnak felel meg.


Ebben bízom én is  Cool Remélem hasonló jókat jelenthetek egyszer..a 23.5-ről meg Tati referálhat hamarosan

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17509 Dátum: 2013 Január 04, 14:15:29 »

Még egy kis torzió.
Varazsló autója belém rakta az ideget, mert a 27mm tökéletes, pedig nem kellene annak lennie. Sokkal vastagabb, mint a gyári (22mm), így jóval keményebb is..elvileg..De mégsem, ez szép feszes, pont amilyennek lennie kell.



Én is a TheSamba-n éltem, mielőtt megvettem a 27 mm-est. Van ott egy Ghia-s faszi, aki versenyez és ő azt mondta, hogy a gyári VW/Porsche rudak "érzetre" nagyjából 1.5 mm-rel keményebbek, mint a sway-a-way gyártányú torziós rudak. Ő az alapján mondta, hogy kipróbált több félét, de nem tudta megméretni senkivel, a statikus összeülést meg sok dolog befolyásolja, tehát nem egyszerű megmérni azt, hogy mennyit süllyed meg a kasztni azonos szögállásnál beszerelt különböző rudakkal.

Állítólag a 27 mm swayaway rúd nagyjából a 25.5-ös Porsche rúdnak felel meg.

Mindenesetre nekem a hátsó futómű nagyon tetszik, ráadásul az autó ezerszer jobban fordul és nagyon semleges. SOHA nem gondoltam volna, hogy Bogárnak lehet ilyen futóműve. Ahol eddig 110-120 körül mentem (pl. Kókától az M3 felé) a kanyargós úton, ott a 130-140-et is biztonságosnak érzem, nem libeg, nem billeg az autó és ha kisebb tempónál beleszállok egy körforgalomba nincs az a buta orrtúrás, amit nem gondoltam, hogy pont a hátuljának a keményítése fog megakadályozni.

Másik érdekes, hogy a piros (utcai) KONI-k jól fogják az egészet, nem kezd himbálózni, nyilván azért, mert nem rugózik akkorákat és ezeket a kisebb elmozdulásokat meg tudja fogni a gátló. Szinte keményebbnek érződik maga a gátló is, pedig azonos (max) beállításon maradt. Ez nyilván azért van, mert a puha rugó a dinamikus terhelésekre úgy be tudott ülni, hogy azt nem bírta megfogni, itt meg most többet "fog" a rugó, nincsenek akkora lengések.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17508 Dátum: 2013 Január 04, 13:50:32 »

Még egy kis torzió.
Varazsló autója belém rakta az ideget, mert a 27mm tökéletes, pedig nem kellene annak lennie. Sokkal vastagabb, mint a gyári (22mm), így jóval keményebb is..elvileg..De mégsem, ez szép feszes, pont amilyennek lennie kell.

Kicsit utánaolvastam a dolognak: 30mm a vége, úgyhogy a 27 nagynak számít. Általában homokfutókhoz, vagy 10mp alatti dragsterekhez használják, ahol kiugró az igénybevétel. Ezek könnyűségét kompenzálhatja valamennyire a 03 súlya, de nem hiszem, hogy csak ennyi a megoldás. Valószínűbb, hogy a sway-a-way és gyári rugók ereje különbözik, az ugyanolyan vastagságú gyári erősebb lehet. Konkrét rugóerőket összehasonlító táblázatot sajnos nem találtam, csak félig:

http://www.germanlook.net/html/tech/Tech06PerfectVWSuspension.php

http://www.944turbo.org.uk/suspension.htm

Sportos utcai használatú bogárnál sokan esküsznek a Porsche 944/typ3 kombi 23.5mm-es rúdjaira, ami elérhető áron beszerezhető, ugyanakkor sok olyan autóban használják, ahol nem ezen a tételen spóroltak volna. Kicsinek tűnik a 27-hez képest, de az elgondolkodtató, hogy az összes 944-es 23.5-25.5mm torziókkal futott, fél mm-es lépcsőkben! Utóbbi elég ritka, a késői modelleken, illetve a Turbo S & S2-n csak az "M030" csomag (gyári futómű tuning: állítható KONI gátlók, nagyobb stabilizátorok és a legnagyobb Brembo tárcsák/nyergek) részeként volt elérhető.

Mivel nem ültem olyan bogárban, amiben 23.5 van, maradnak a forumok. Egy embert "ismerek", aki végigjárta a 23.5-25.5-még nagyobbat. Neki a 25.5-es Porsche is puha lett, de nem túl mérvadó, különböznek az autóink (400+LE, slick gumi, typ4 turbo, nagy súly), a felhasználás (90% versenypálya) és talán az ízlésünk is. Minden esetre ebayen leütöttem egy pár M030 (25.5) torziót, hátha jobban szereti a nehéz typ4, remélem nem lesz beton kemény.  
Ez egy elég jó összefoglaló:
http://vw.zenseeker.net/Wheels-TorsionBars.htm
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 04, 13:54:39 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #17507 Dátum: 2012 December 28, 22:02:53 »

Lefogatásban nem lesz hiba. A cup bracen kívül van hátsó zártszelvényem (amit Mákos is mond), olyan lefogató, ami körbe öleli a váltó elejét, illetve a Berg-féle tarajos is folyamatban, úgyhogy valamelyik(ekk)el biztosan a helyén marad, van miből válogatni.
Bakot viszont kell vennem, mert a mostani kuka.. A HD-vel az a bajom, hogy nem tudom honnan lehetne beszerezni, elvesztem a rengetegben..sok helyen hirdetnek jó minőségű gyárit is, de az sztem nem egyenlő a HD-vel, nagy szórás van az árakban is. Van konkrét linked esetleg? Elsőből tudtommal nem is létezik HD. Vagy van?
-> Lehet piros urethán lesz a vége, szettben van, viselhető áron.
Szerintem Csillagnak van.

Bácsi Győző
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17506 Dátum: 2012 December 28, 21:57:16 »

Itt a kulcs mondat. A váltót kell jól lefogatni, főleg az orrát, hogy ne tudjon felfelé emelkedni. Ha pedig nem emelkedik ÉS nincs wheel-hop (kipörgéskori felpattogás) sem, akkor bírja a bak.

13 másodperces utcai autókon is gyári HD bakokat (szürke) használnak.
Lefogatásban nem lesz hiba. A cup bracen kívül van hátsó zártszelvényem (amit Mákos is mond), olyan lefogató, ami körbe öleli a váltó elejét, illetve a Berg-féle tarajos is folyamatban, úgyhogy valamelyik(ekk)el biztosan a helyén marad, van miből válogatni.
Bakot viszont kell vennem, mert a mostani kuka.. A HD-vel az a bajom, hogy nem tudom honnan lehetne beszerezni, elvesztem a rengetegben..sok helyen hirdetnek jó minőségű gyárit is, de az sztem nem egyenlő a HD-vel, nagy szórás van az árakban is. Van konkrét linked esetleg? Elsőből tudtommal nem is létezik HD. Vagy van?
-> Lehet piros urethán lesz a vége, szettben van, viselhető áron.
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 28, 21:58:50 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #17505 Dátum: 2012 December 28, 17:07:01 »

Itt a kulcs mondat. A váltót kell jól lefogatni, főleg az orrát, hogy ne tudjon felfelé emelkedni. Ha pedig nem emelkedik ÉS nincs wheel-hop (kipörgéskori felpattogás) sem, akkor bírja a bak.

13 másodperces utcai autókon is gyári HD bakokat (szürke) használnak.

Akkor a hátsó, blokk alatt pár milire végigvezetett zártszelvény mi célt szolgál ? Az is ugyanerre való, nem ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17504 Dátum: 2012 December 28, 15:27:19 »


Külföldön sokan használják a HD gyárit, mert csendesebb és ugyanúgy bírja, ha tisztességesen le van fogatva a váltó.
Itt a kulcs mondat. A váltót kell jól lefogatni, főleg az orrát, hogy ne tudjon felfelé emelkedni. Ha pedig nem emelkedik ÉS nincs wheel-hop (kipörgéskori felpattogás) sem, akkor bírja a bak.

13 másodperces utcai autókon is gyári HD bakokat (szürke) használnak.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17503 Dátum: 2012 December 28, 10:23:47 »

Nekem elől gyári van, hátul pedig a 2 kicsi az sárga. Én nem vettem észre, hogy zajosodott volna az autó. De azt azért hozzá kell tennem, hogy beszereléskor azt vettem észre, hogy annyira vastag anyaga ennek a baknak ott ahol a lemez "kiflire" fogatod, hogy ha nem vékonyítasz rajta, akkor a csavarfejek elérik a váltóházat. Egyenesen nekifeszül a váltóház a csavarfejeknek. Én 3mm-t vettem le az anyagából, hogy mindent meghúzva is biztonsággal legyen 1-1,5 mm hézag. Na, ha ezt valaki nem csinálja meg, akkor tuti, hogy az acél csavarok átviszik a rezgést a kasztnira.


köszi, erről a faragásról én is olvastam. Így szép az élet Cool

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17502 Dátum: 2012 December 28, 09:51:44 »

Nekem elől gyári van, hátul pedig a 2 kicsi az sárga. Én nem vettem észre, hogy zajosodott volna az autó. De azt azért hozzá kell tennem, hogy beszereléskor azt vettem észre, hogy annyira vastag anyaga ennek a baknak ott ahol a lemez "kiflire" fogatod, hogy ha nem vékonyítasz rajta, akkor a csavarfejek elérik a váltóházat. Egyenesen nekifeszül a váltóház a csavarfejeknek. Én 3mm-t vettem le az anyagából, hogy mindent meghúzva is biztonsággal legyen 1-1,5 mm hézag. Na, ha ezt valaki nem csinálja meg, akkor tuti, hogy az acél csavarok átviszik a rezgést a kasztnira.

Váltóbak a kérdés.

1, piros urethane
2, sárga urethane (Rhino)
3, HD gyári

Külföldön sokan használják a HD gyárit, mert csendesebb és ugyanúgy bírja, ha tisztességesen le van fogatva a váltó. A FLY-ban anno a piros volt, de nem éreztem hangosabbnak tőle a kocsit!? Viszont jó rég volt és nem dupla karbis motorral :-/ Van valakinek tapasztalata bármelyikkel? Főleg zajilag, keménységre mind elég

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17501 Dátum: 2012 December 27, 12:55:26 »

Váltóbak a kérdés.

1, piros urethane
2, sárga urethane (Rhino)
3, HD gyári

Külföldön sokan használják a HD gyárit, mert csendesebb és ugyanúgy bírja, ha tisztességesen le van fogatva a váltó. A FLY-ban anno a piros volt, de nem éreztem hangosabbnak tőle a kocsit!? Viszont jó rég volt és nem dupla karbis motorral :-/ Van valakinek tapasztalata bármelyikkel? Főleg zajilag, keménységre mind elég

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17500 Dátum: 2012 December 17, 22:30:33 »

mit gondolsz Engle tengelyhez lehet ezeket beszerelni? keménység, megegyező felületi keménység?
elmondod hol, mennyiért lehet lőni őket?
és a perselyezés hozzájuk mennyiből lehet meg?


Nem nagyon van időm mostanában írogatni, de ebben a tőke és tengely kopás témában próbáltam elég sok infót begyűjteni olyan emberektől, akik hetente több tuning motort is építenek és van visszajelzés is a motorokról.
A kopás elsődleges oka nem a keménység, hanem az, hogy a tőke és a vezérműbütyök felületi rádiusza nem kompatibilis és a bütyök nem kezdi a tőkét forgatni, illetve az, hogy a blokk tőke furata ovális és a forgatás helyett a tengely a tőkét csak egy irányban nyomja oldalra és nem forgatja.
Erre mindkettőre orvosság a tőke furat pontos perselyezése akár sima bronz persellyel, nem kell szinterfém. A bronz jó siklási tulajdonságával kellő forgást eredményez, jó kenéssel így a tőke nem kopik el, sem a tengely.
A mai tengelyek és a kapható tőkék majdnem mind kompatibilisek mind anyaguk (anyagminőség és felületi minőség), mint rádiuszuk tekintetében, azonban a forgásuk nem biztos, hogy biztosított. Ennek számos oka lehet (nincs időm kifejteni), lényeg, hogy okosan kell az első indításnál a motort járatni, pláne, ha erős szeleprugót használunk.
 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17499 Dátum: 2012 December 16, 11:52:48 »

Többször volt téma a hengerfejek-hengerek tömítése. Természetesen nem kell oda semmi. Itt van pár kép két hengerfejről, amik egy pontosan összerakott motoron voltak. Nincs pasztázás, nincs kifújás:

http://callook.freeblog.hu/


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17498 Dátum: 2012 December 15, 09:07:38 »

Egy sima Engle W sorozatú tengelyhez biztos, hogy lehet használni, még dupla rugóval is.
De én feleslegesnek érzem egy sima bogár tuning motorhoz. Ha nem valami veszedelmesen forgó, nagy szelepes, "nagy" tengelyes motorról beszélünk, akkor nem fektetnék pénzt-energiát a 356-912 tőkék beépítésébe. Én is csak azért használom a formel vau motornál, mert annál eléggé kötött, hogy mit használhatsz a motor tuningolásához, és az egyik tipikus tuning a könnyű tőke volt ezeknél a motoroknál. Másrészt az 1300 köbcentiből csak fordulattal tudsz teljesítményt kiszedni és jóval könnyebb is forgósra csinálnod, mert egy 300-350 kilós járművet kell vinnie a motornak. Pont az autó kis súlya miatt ezek a motorok jobban viselik pl. a lendkerék drasztikus könnyítését is, amit bogárba épített motornál nem szeretek használni.
Még az oxyboxernél sem perselyeztem át a tőkék furatát, pedig abban gyárilag typ4 tőkék vannak, amik 134 grammosak. Inkább vettem egy garnitúra 99grammos typ4 tőkét. Utcai motorba tökéletesen elég.

Egyébként ebay-en vettem, de lehet kapni az Ahnendorpnál:

http://www.ahnendorp.com/Porsche/Porsche-356---912-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Zylinderkoepfe-und-Zubehoer-21/Stoesselstangen-Alu-Porsche-356-70.html

Perselyezés árát nem tudom, majd kiderül.

mit gondolsz Engle tengelyhez lehet ezeket beszerelni? keménység, megegyező felületi keménység?
elmondod hol, mennyiért lehet lőni őket?
és a perselyezés hozzájuk mennyiből lehet meg?


Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #17497 Dátum: 2012 December 14, 10:37:45 »

A Formel Vau motorjához pont tegnap vettem meg a 356-os tőkéket  Evil

mit gondolsz Engle tengelyhez lehet ezeket beszerelni? keménység, megegyező felületi keménység?
elmondod hol, mennyiért lehet lőni őket?
és a perselyezés hozzájuk mennyiből lehet meg?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17496 Dátum: 2012 December 13, 18:40:45 »

A Formel Vau motorjához pont tegnap vettem meg a 356-os tőkéket  Evil

Tudja valaki, hogy ez valódi 356-os vagy valami egyéb gyártott szeleptőke? Így, a bronz betéttel lehet használni typ1 motorhoz és fele a tömege.

<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #17495 Dátum: 2012 December 07, 22:33:15 »

kéne a faszomnak.
a kilométeróra is összezavar, amikor világít minden piros szar benne :-))
Jezusom ... Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #17494 Dátum: 2012 December 07, 21:35:19 »

ez elég innovatív. kéne after karakterekkel.

<beszúrt kép törölve>

kéne a faszomnak.
a kilométeróra is összezavar, amikor világít minden piros szar benne :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17493 Dátum: 2012 December 07, 21:22:31 »

ez elég innovatív. kéne after karakterekkel.

<beszúrt kép törölve>

http://www.classicinstruments.com/UserFiles/File/2011%20CATALOG%20final%20small.pdf

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17492 Dátum: 2012 December 07, 19:36:31 »

ez elég innovatív. kéne after karakterekkel.

www.tacho-thomas.de

mindent megcsinal Wink

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #17491 Dátum: 2012 December 07, 19:30:03 »

ez elég innovatív. kéne after karakterekkel.

<beszúrt kép törölve>
birnám használni Cool

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17490 Dátum: 2012 December 07, 19:28:43 »

ez elég innovatív. kéne after karakterekkel.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17489 Dátum: 2012 December 03, 19:47:25 »

Mikor azt gondolod nincs mire költeni.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17488 Dátum: 2012 November 25, 08:06:35 »

Stunt! jól gondolom hogy a régi hetven akárhányas 911esek sem szlalompálya autók ,csak egész egyszerűen jót lehet velük kocsikázni ?

A futómű elég szar, annál nekem majdnem jobb van a Bogárban, de a MOTOR!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17487 Dátum: 2012 November 25, 08:05:52 »

a944 rugó az egy vastagabb torzió ,ott csak az autóm magasságát tudom majd beállítani és kanta batyu. a csillapító már maximumon van mert kicsit túlsúlyosak a hátsó kerekeim... nem a világot akarom megváltani ,sőt pályaautót sem akarok, csak jót bohóckodni Roll Eyes

Az erősebb rugó nem rugóztik be annyira és valószínűleg nem ébred annyi erő (amit csillapítani kell), mint amikor a gyári puhább torzió berugózik, nekimegy a gumibaknak és jól visszarúg.

Nekem az erősebb torziót sokkal jobban megfogja a betekert koni, mint a puhát. Tökéletes lett, nincs himbilimbi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17486 Dátum: 2012 November 24, 21:11:03 »

Stunt! jól gondolom hogy a régi hetven akárhányas 911esek sem szlalompálya autók ,csak egész egyszerűen jót lehet velük kocsikázni ?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17485 Dátum: 2012 November 23, 21:44:01 »

Értem.
De csak nekem hangzik ez úgy, mintha a 944 rugóját csak be kellene rakni és azt nem kell hangolni, mert tökre passzol mindenben a viselkedése? Fogalmam sinc smilyen ez a 944-es rugó és fogalmam sincs mit kíván egy ilyen erős motor a futóműtől, ez hozzátartozik.
a944 rugó az egy vastagabb torzió ,ott csak az autóm magasságát tudom majd beállítani és kanta batyu. a csillapító már maximumon van mert kicsit túlsúlyosak a hátsó kerekeim... nem a világot akarom megváltani ,sőt pályaautót sem akarok, csak jót bohóckodni Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 23, 21:46:23 írta tati »

Oldalak: 1 ... 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.183 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.