www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 07:35:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3367641 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17964 Dátum: 2013 április 03, 10:38:08 »

Én így szoktam:
Tőkék, tengely bekenve. Olajjal a motor feltöltve. Szelephézag beállítva, gyújtás próbalámpával beállítva (Inkább kisebb alapelőgyújtásra mint nagyobbra. Elektronikus gyújtásnál az elosztó házán és a rotoron lévő jel összeforgatásával.). Karbik CO csavarját 2 fordulatra kitekerem, rudazatot úgy állítom be, hogy a pillangószelepek állása azonos legyen (ez megfelel egy gyenge szinkronnak). A leeresztő fedélre rárakok kívülről egy jófajta mágnest, hogy be tudja gyűjteni a fedél a spént. Gyújtás nélkül addig indítózok amíg meg nem jön az olajnyomás, ekkor utántöltök az olajnak egészen a felső nívóig. Ráadom a gyújtást, karbikat feltöltöm benzinnel. Beindítom a motort. Adagolom a gázt, hogy 1500 fölött legyen a fordulat, közben az alapjárat csavart feltekerem addig, hogy ne kelljen tartanom kézzel a gázt. Míg jár a motor, addig strobival belövöm a gyújtást, meg szinkron teszterrel a szinkront (kb. 5 perc). Ezalatt az alapjárat állító csavaron folyamatosan korrigálok. pár óra járatás után olajcsere.
Én nem raknék rá központi karbit első indításhoz, mert egy tuning motorhoz semmivel sincs jobban hozzáfúvókázva mint a dupla karbi. Ha meg a beállítások jók (szinkron, gyújtás) akkor nem a fúvókán múlik, hogy tudod-e fordulaton tartani.


eddig még nem csináltam, és tanácsot kérnék új alkatrészekből frissen összerakott tuning motor indításához/bejáratásához hogyan érdemes?

-vezérmű tengelyt és tőkéket be kell kenni a hozzájuk mellékelt (vagy menőbb) súrlódáscsökkentő anyaggal, és 2000-es fordulaton 20-30 percig járatni (megfelelő olajjal)
-ha a karbik nem voltak még üzemelő motoron, és nincsenek beszinkronozva, valamint egyáltalán nem biztos, hogy a fúvókázásuk stimmel a motorhoz, akkor hogyan lehet az állandó 2000-es fordulatot tartani? vagy egyáltalán hogy beinduljon rendesen a motor, és ne szerencsétlenkedéssel teljen az idő miközben lejön a súrlódácsökkentő anyag a verérműtengelyről/tőkékről...
- érdemes a bejáratáshoz felrakni egy központi szívócsöves 34 PICT karbit, és utána foglalkozni a duplakarbik beállításával szinkronozásával?


Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #17963 Dátum: 2013 április 03, 10:02:14 »


Szóval nem olyan egyszerű ez a dolog. Össze kell rakni a motort, feldobni a karbikat, tökéletes gyújtást, szinkront, alapjárati CO-t állítani, aztán ha minden perfekt, akkor jöhetnek a fúvókák.

eddig még nem csináltam, és tanácsot kérnék új alkatrészekből frissen összerakott tuning motor indításához/bejáratásához hogyan érdemes?

-vezérmű tengelyt és tőkéket be kell kenni a hozzájuk mellékelt (vagy menőbb) súrlódáscsökkentő anyaggal, és 2000-es fordulaton 20-30 percig járatni (megfelelő olajjal)
-ha a karbik nem voltak még üzemelő motoron, és nincsenek beszinkronozva, valamint egyáltalán nem biztos, hogy a fúvókázásuk stimmel a motorhoz, akkor hogyan lehet az állandó 2000-es fordulatot tartani? vagy egyáltalán hogy beinduljon rendesen a motor, és ne szerencsétlenkedéssel teljen az idő miközben lejön a súrlódácsökkentő anyag a verérműtengelyről/tőkékről...
- érdemes a bejáratáshoz felrakni egy központi szívócsöves 34 PICT karbit, és utána foglalkozni a duplakarbik beállításával szinkronozásával?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17962 Dátum: 2013 április 02, 20:24:33 »

Egyébként a legnagyobb hiba a tuning motorok beállításánál, hogy nagyon nagy jelentőséget tulajdonítanak a megfelelő fúvókázásnak, míg az alap dolgok pedig nincsenek rendben. A fúvókázás valóban nagyon fontos, de csak miután tökéletes a gyújtás, a karbi, a szinkron.
Rendszeresen jönnek hozzám azzal, hogy be kéne fúvókázni a karbikat. Amikor megnézem a motort, alapvető hibákat találok: A gyújtás fülre van beállítva, az elosztónak nem működik rendesen az előgyújtás szabályozása. A karbinak olyan gyalázatos a szinkronja, hogy az egyik oldalon tűzforró, a másik oldalon hideg a szívócső. Nincs ledugózva az üresen hagyott vákuum port. Rosszul van beállítva a benzinszint, sőt eltérő a 2 karbinál. Nincs beállítva a gyorsító rudazata, átereszt a tűszelep. És akkor még nem is beszéltünk a hengerenkénti CO beállításáról, stb.  Undecided

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17961 Dátum: 2013 április 02, 19:54:28 »

Ennyi információból pont annyit lehet megmondani, hogy kiindulási alapnak jó lesz az Alfa fúvókázás, be kell indítani azzal, be kell lőni a szinkront, beállítani a CO-t, aztán lehet finomítani. A hengerűrtartalom és a tengely elárul már annyit, hogy 30-32 venturi kell (pont ezzel a 2 mérettel szerelték a 36-os DRLA karbikat Alfákon) Azt is lehet sejteni, hogy a főfúvóka valahol 125-135 körül lesz, de szerintem pont valahol ott helyezkedik el a te karbiidban lévők mérete is. Alapjárati 50 körüli lesz, a te karbiidban biztos, hogy ez is stimmel nagyvonalakban. Féklevegővel nem is foglalkoznék addig amíg nem áll össze, nem jár a motor.
Sajnos ebből a 2 infóból senki sem fog ennél pontosabb fúvókázást mondani, de még ha minden paraméterét leírnád alaposan a motornak (szelepméretek, sűrítési viszony, kipufogó, gyújtás, stb.) akkor is lehet különbség 2 motor fúvókázása között.
Én csináltam olyan 1776 motort W110 tengellyel, aminél a gyári Alfa DRLA 40 karbiban minden fúvókát hagytam, csak a 30-as venturit kellett 32-re felesztergálni és nagyon jó lett az 50/135/205 fúvókákkal. De szereltem olyan Boxer Shop 1776 motort ami szintén 280 körüli tengellyel volt szerelve és 28-as venturit raktak bele 115 főfúvókával. Ettől az összeállítástól egy alul nagyon erős és nagyon könnyen beállítható motor lett.

Szóval nem olyan egyszerű ez a dolog. Össze kell rakni a motort, feldobni a karbikat, tökéletes gyújtást, szinkront, alapjárati CO-t állítani, aztán ha minden perfekt, akkor jöhetnek a fúvókák.

1776-os motorba W110-es tengellyel Dellorto DRLA36-os karbikhoz milyen fúvóka készlettel érdemes indulni? Alfában voltak a karbik, bogárban még nem voltak és szereznék bogárhoz illő fúvókákat, mielőtt bármi mást tennék.
Előre is kösz!

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17960 Dátum: 2013 április 02, 00:17:02 »

944esből 23,5 -est mondott bogarazó Undecided

Ez érdekes dolog, mert én úgy tudtam vettem, hogy 23.5, mivel MINDEN 944-ben legalább ekkora van a szakirodalom szerint. Érintetlen, komplett hátsó hídból szereltem ki, ment a helyére. Amiért bizonytalan vagyok, az a színe (piros, mint a bogáré), mert a porsche torziók tudtommal feketék, illetve, amikor beraktuk, akkor 23mm-t mértem rajta (22.5 a bogár é 23.5 a porsche). Meg fogom mérni újra rendesen, ha 23.5, akkor természetesen a Tiéd, ahogy beszéltük! Ha valamiért mégsem az, akkor szerzek Neked ebayről.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17959 Dátum: 2013 április 02, 00:09:47 »

Plusz súly a helyén (a 3 rúd összesen 1 kg, a 6 fül majdnem 2 kg volt!):




Békében a váltóval:



Nem szívesen, de nincs más megoldás, hogy a 228mm lendkerék beférjen:


Összkép:
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 02, 00:25:06 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17958 Dátum: 2013 április 02, 00:01:33 »

Tegnapi tuning SleepAir autóján:
Porsche torziók beépítése, mid mount összeállítása és felszerelése az autóra, cup brace beépítés, váltóharang széttúrása, hogy beférjen a 228-as kuplung+lendkerék, olajhűtő felszerelés, stb.

Szombaton műhely napot tartottunk, Farkas Andris (Melák) és Schlosser Zoli segítettek, amit itt is köszönök nekik! A terv az volt, hogy eljutunk a motor indításáig, de a nem működő önindítón elvéreztünk Undecided Amég próbáltam másikat keríteni (nem lett jó az sem), Andris a villamossággal és olajhűtővel játszott, Zoli pedig teleagatta az autó hátulját nehéz vasakkal. Az így becsempészett kilóktól reméli, hogy a callooker futja gyorsabban a negyed mérföldet...mennyivel egyszerűbb lenne egy erős motort építeni végre Evil

Már egyszer kész volt, de menet közben lecsaptam egy 25.5mm-es torzióra, ami csak a porsche 968/944 M030 opciós sportcsomaggal ellátott verzióiban volt fellelhető, nem túl gyakori darab. Helyet cseréltek a torziók és belőttük a végső (?) magasságot (alacsonyságot?):

Szemmel látható, mennyivel vastagabb:


Berg-féle váltólefogató:

Szerencsésebb lett volna előre rakni a taréjt, de a váltó előző tulaja már kicserélte hosszabbra a csavarokat, amik csak így adták ki. Ez annyi pluszt jelent, hogy oldhatóra kell csinálni a gumi bakoknál, különben csak roncsolással lehetne kivenni a váltót.


Így érkezett a cup brace:

A fület esztétika és súlycsökkentés (!) miatt lefeleztük, majd ment a helyére:


Ketten próbálják meg tönkretenni:

« Utoljára szerkesztve: 2013 április 02, 00:35:18 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #17957 Dátum: 2013 április 01, 22:17:16 »

1776-os motorba W110-es tengellyel Dellorto DRLA36-os karbikhoz milyen fúvóka készlettel érdemes indulni? Alfában voltak a karbik, bogárban még nem voltak és szereznék bogárhoz illő fúvókákat, mielőtt bármi mást tennék.
Előre is kösz!

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17956 Dátum: 2013 április 01, 21:34:08 »

Fogalmam sincs milyen és mekkora volt.

944esből 23,5 -est mondott bogarazó Undecided

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17955 Dátum: 2013 április 01, 21:25:46 »

Fogalmam sincs milyen és mekkora volt.

amit kivettél

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17954 Dátum: 2013 április 01, 21:10:57 »

Szép.

Mekkora/milyen rugó megy bele?

amit kivettél

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17953 Dátum: 2013 április 01, 20:56:45 »

Szép.

Mekkora/milyen rugó megy bele?

összegányoltam a lengőkarjaimat Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17952 Dátum: 2013 április 01, 20:03:17 »

összegányoltam a lengőkarjaimat Roll Eyes

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17951 Dátum: 2013 április 01, 10:02:45 »

Nézd meg mit ír felül pirossal a http://www.freeblog.hu/ már hetek óta. Szóval még nem működik  Undecided

es a blog? :-(((

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #17950 Dátum: 2013 április 01, 09:16:18 »

Tegnapi tuning SleepAir autóján:
Porsche torziók beépítése, mid mount összeállítása és felszerelése az autóra, cup brace beépítés, váltóharang széttúrása, hogy beférjen a 228-as kuplung+lendkerék, olajhűtő felszerelés, stb.
Délelőtt 9-kor kezdtük, éjjel 1-kor fejeztük be  Undecided A 3 órai fekvés, korai kelés, 3 óra vonatút után most nem lesz gondom a délutáni alvással.
es a blog? :-(((

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17949 Dátum: 2013 április 01, 08:52:17 »

Bogár tuninghoz:

- Jetzt mache ich ihn schneller
- How to hot rod VW engine

Szeretnék informálódni a motortuning világáról, érdekelne hogy tudtok e ajánlani valami alapművet vagy akármilyen olvasmányt, hogy az ember felvilágosuljon egy pöttyet:)

Köszi

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17948 Dátum: 2013 április 01, 08:47:20 »



Nem elérhető Jano
Hozzászólások: 29


« Hozzászólás #17947 Dátum: 2013 Március 31, 23:01:30 »

Szeretnék informálódni a motortuning világáról, érdekelne hogy tudtok e ajánlani valami alapművet vagy akármilyen olvasmányt, hogy az ember felvilágosuljon egy pöttyet:)

Köszi
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17946 Dátum: 2013 Március 31, 12:56:06 »

Tegnapi tuning SleepAir autóján:
Porsche torziók beépítése,
kérem a rugókat!

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17945 Dátum: 2013 Március 31, 12:54:49 »

Tegnapi tuning SleepAir autóján:
Porsche torziók beépítése, mid mount összeállítása és felszerelése az autóra, cup brace beépítés, váltóharang széttúrása, hogy beférjen a 228-as kuplung+lendkerék, olajhűtő felszerelés, stb.
Délelőtt 9-kor kezdtük, éjjel 1-kor fejeztük be  Undecided A 3 órai fekvés, korai kelés, 3 óra vonatút után most nem lesz gondom a délutáni alvással.
ne merjél sírni! van aki fél életen keresztül vár egy ilyen mutatványra

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17944 Dátum: 2013 Március 31, 12:45:38 »

Tegnapi tuning SleepAir autóján:
Porsche torziók beépítése, mid mount összeállítása és felszerelése az autóra, cup brace beépítés, váltóharang széttúrása, hogy beférjen a 228-as kuplung+lendkerék, olajhűtő felszerelés, stb.
Délelőtt 9-kor kezdtük, éjjel 1-kor fejeztük be  Undecided A 3 órai fekvés, korai kelés, 3 óra vonatút után most nem lesz gondom a délutáni alvással.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17943 Dátum: 2013 Március 28, 22:37:14 »

Cheesy
na akkor vigyázzál rájuk ,ha lesz 911-esem akkor megveszem őket Wink

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17942 Dátum: 2013 Március 28, 17:54:06 »

Az enyémek egy kisebb tisztítás után.

Nagyon szép még a gyári fényezésük ezeknek a felniknek,nem kell ezekkel semmit sem csinálni,újrafényeztetni,szintereztetni,vibropolíroztatni vagy ilyesmi,maranak így gyári ezüstön.
Cheesy

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17941 Dátum: 2013 Március 28, 17:52:35 »

Megjöttek ma a 17-es kerekek Cool
Majd teszek fel képet, és várom az ötleteket a nyomtávszélesítőhöz.

Az enyémek egy kisebb tisztítás után.

Nagyon szép még a gyári fényezésük ezeknek a felniknek,nem kell ezekkel semmit sem csinálni,újrafényeztetni,szintereztetni,vibropolíroztatni vagy ilyesmi,maranak így gyári ezüstön.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #17940 Dátum: 2013 Március 28, 10:55:17 »

Megjöttek ma a 17-es kerekek Cool
Majd teszek fel képet, és várom az ötleteket a nyomtávszélesítőhöz.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17939 Dátum: 2013 Március 27, 11:16:20 »

?????

CSak feltámaszkodik alulról és nemengedi billegni???
ja!

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #17938 Dátum: 2013 Március 27, 11:14:20 »

nem kell furni semmit.


?????

CSak feltámaszkodik alulról és nemengedi billegni???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17937 Dátum: 2013 Március 27, 11:08:22 »

Köszi, használt már valaki ilyet?? Felszereléshez fúrni kell az alvázat két ponton akkor?? Mennyire viszi át a rezgéseket ?? Azt látom hogy gumibak van a felfogatásnál.
nem kell furni semmit.

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #17936 Dátum: 2013 Március 27, 10:58:20 »

Matrox-nak kép:

Köszi, használt már valaki ilyet?? Felszereléshez fúrni kell az alvázat két ponton akkor?? Mennyire viszi át a rezgéseket ?? Azt látom hogy gumibak van a felfogatásnál.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #17935 Dátum: 2013 Március 27, 09:15:07 »

nem egy ürtechnika felrakni posche kereket hátra ha 7  nél es et 50 nél szélesebb a felni akkor modosító kell

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17934 Dátum: 2013 Március 27, 08:50:16 »

Matrox-nak kép:

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #17933 Dátum: 2013 Március 26, 18:44:28 »

Úgy néz ki, hogy sikerül vennem egy garnitúra 5x130-as felnit 17 zollosban nagy ET-vel.
Mit javasoltok, hogyan tegyem fel a 4x130-as osztókörű dobokra?
Ki foglalkozik esetleg fáfurással vagy készít valaki itt a fórumon belül hozzá osztókörmódosítót?

Nem akarom Flexes üzletét rontani,de itt is rákérdezhetsz!

http://www.szekelytuningbt.fw.hu/termekek.html
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #17932 Dátum: 2013 Március 26, 16:01:44 »

Nem teljesen értem, hogy miről megy a vita az ET-t illetően, de a lényeg az, hogy felrakható.
Még nincs meg a felni, de elméletben megalkudtam rá.
Ha meglesz, akkor pontosan leírok minden adatot.
Akkor ha jól értem, mindenképpen 5 x 130 -ra átfúrt agyak kellenek, és ahhoz kellene a nyomtávszélesítőt megcsináltatnom Martesszal vagy Flexessel?
 
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17931 Dátum: 2013 Március 26, 15:30:22 »

?? két coll =5 cm, az -25mm oldalanként, amiből 20-at visszahozott a nyomtávszélesítő mindkét keréknél. Maradt 5mm oldalanként az ET38-nál, ami olyan, mintha a felni ET 43 lenne. Az ET 50 beljebb lesz a képhez képest még 7mm-rel, de még jöhetett volna kifelé az is, ha akarom, szóval a 10mm szeritnem ok. Majd Maresz jól megaszondja, csinált már párat.
azt hittem oldalanként 2 coll

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17930 Dátum: 2013 Március 26, 15:28:46 »

két coll befelé az öt centi- 2 centi .+et 50 Lips Sealed
?? két coll =5 cm, az -25mm oldalanként, amiből 20-at visszahozott a nyomtávszélesítő mindkét keréknél. Maradt 5mm oldalanként az ET38-nál, ami olyan, mintha a felni ET 43 lenne. Az ET 50 beljebb lesz a képhez képest még 7mm-rel, de még jöhetett volna kifelé az is, ha akarom, szóval a 10mm szeritnem ok. Majd Maresz jól megaszondja, csinált már párat.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17929 Dátum: 2013 Március 26, 15:25:19 »

Utoljára 7,5x17 ET38 volt a sárgán és elfért!

Elvileg ET35 a vége a gyári sárvédőknek, úgyhogy Nálad 15mm-es pogácsa játszik. Szerintem az kevés osztókör módosítónak, úgyhogy kellenének 5x130 fékek és 10-15mm szélesítés.
két coll befelé az öt centi- 2 centi .+et 50 Lips Sealed

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #17928 Dátum: 2013 Március 26, 15:20:40 »

Szélesebb sárvédő nélkül nem fogod.Vagy keskenyebb hid.

Utoljára 7,5x17 ET38 volt a sárgán és elfért!

Elvileg ET35 a vége a gyári sárvédőknek, úgyhogy Nálad max. 15mm-es pogácsa kellhet. Szerintem az kevés osztókör módosítónak, úgyhogy kellenek 5x130 fékek és 10-15mm nyomtávszélesítés. Célszerű annyira a szélére rakni, amennyire lehet, hogy keveset veszíts a nyomtávból és a fordulékonyságból (utóbbiban a 7-es busz lesz a mérce). Azért is jó ha szélesítőt csináltatsz, mert bármennyire le tudod venni a méretét menet közben, ha mégsem adja ki valamiért. (használva derül ki pl.  hogy gödrökben beleér-e adott gumival)
Mielőtt nekivágsz, egy csavarral fel tudod tenni a felnit, hogy lásd mi a helyzet.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 26, 15:45:15 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #17927 Dátum: 2013 Március 26, 15:17:36 »

Az mindegy.

És milyen vastag nyomtávszélesítőt javasolsz ET50-es felnihez?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17926 Dátum: 2013 Március 26, 15:12:38 »

És külső szélesítésű sárvédővel jó lenne?

Az mindegy.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #17925 Dátum: 2013 Március 26, 15:11:55 »

Szélesebb sárvédő nélkül nem fogod.Vagy keskenyebb hid.
És külső szélesítésű sárvédővel jó lenne?
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.