www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:18:12
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
101
102
103
104
105
[
106
]
107
108
109
110
111
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3365822 alkalommal)
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18084 Dátum:
2013 Május 09, 21:49:14 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Május 09, 21:47:23
Most már mindegy, lesz egy ilyenem valószínűleg......
Klassz, legalabb lesz vele konkret tapasztalat. Ha nem jon be, ennyiert barmikor tuladsz rajta (nem itthon)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18083 Dátum:
2013 Május 09, 21:47:23 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Május 09, 21:46:08
A 30mm nagyon kemeny lehet, inkabb homokfuto kategoria szerintem
Most már mindegy, lesz egy ilyenem valószínűleg......
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18082 Dátum:
2013 Május 09, 21:46:08 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Május 09, 17:28:12
30mm vastag és sokkal keményebb lesz tőle a rugózás.
A 30mm nagyon kemeny lehet, inkabb homokfuto kategoria szerintem
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18081 Dátum:
2013 Május 09, 21:29:57 »
Nem a legideálisabb az olajhőfok-jeladó beépítésére, de szerintem nem is annyira szar mint amennyire sokan mondják. Nekem az 1,6 motoromnál így volt beépítve az olajhőfok-jeladó. A rossz karburálást is tudtam rajta érzékelni! Amikor minden OK volt a motoromnál (nyári nagy meleg, tökéletes karburálás és gyújtás, kibillentett motorháztető) akkor 80-90 fok körül mutatott. Amikor rohadt hideg volt és kibillentett tetővel mentem Belgiumba tüsszögő karbikkal, akkor nem ment 70 fok fölé a mutató. Amikor Gyomáról hazafelé lelazult a duplakarbi szívócsonkja, akkor rögtön beszaladt 100 fok fölé a hőfok. Rögtön lehetett látni ha visszabillentettem a motorháztetőt, jellemzően változott a hőfok ha drasztikusan hozzányúltam a gyújtáshoz/karburáláshoz, stb.
Szóval amire kell az olajhőfokmérő, arra pont jó: Tájékoztat a rendellenes hőfokokról. Mert csak erre kell. Az ki a tökömet érdekli, hogy melyik pillanatban 82,36 fok az olaj?!
Nekem most az oxyboxernél az olajteknőben van a jeladó, pont ugyanannyira veszem észre ha valami nem 100%-os, talán csak picit gyorsabb reagálású.
Idézetet írta: maxi - 2013 Május 09, 12:43:06
Ha az olajnyomás mérőponthoz teszek egy T elosztót és oda rakom, az olajhőfokmérő jeladóját, az mennyire ad pontos eredményt?
Volt már a leeresztő csavarban is, de elhagytam egy úthibánál.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18080 Dátum:
2013 Május 09, 21:16:52 »
A két rugó több mint 100ezer Ft értékű alkatrész:
http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=383743266744&rub1=Rear%20Axle&rub2=Torsion%20Bars&artnr=13349a&pn=0&sort=0&all=
Az ültetés semmivel sem lesz könnyebb tőle, de ha van motorerőd, ha kicsit sportolni akarsz a bogárral, akkor állítólag nagyon jó. Mondjuk egy széria, széria közeli autóba, amivel a bogarazást akarjuk élvezni, szerintem felesleges. Oda bőven jó a gyári.
Idézetet írta: Dadan - 2013 Május 09, 20:54:24
Miért is?
Egyébként nem ez volt a célom, csak ha találok valamit, amiről nem tudom pontosan, hogy micsoda, de másoknak is érdekes lehet, akkor közzéteszem.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18079 Dátum:
2013 Május 09, 21:03:04 »
Épp ezért, többen lesárgáznák a vádlijukat egy ilyenért
Idézetet írta: Dadan - 2013 Május 09, 20:54:24
Miért is?
Egyébként nem ez volt a célom, csak ha találok valamit, amiről nem tudom pontosan, hogy micsoda, de másoknak is érdekes lehet, akkor közzéteszem.
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18078 Dátum:
2013 Május 09, 20:54:24 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Május 09, 18:39:56
Ezzel most szíven ütöttél pár embert
Miért is?
Egyébként nem ez volt a célom, csak ha találok valamit, amiről nem tudom pontosan, hogy micsoda, de másoknak is érdekes lehet, akkor közzéteszem.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18077 Dátum:
2013 Május 09, 18:56:39 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Május 09, 17:45:03
30eft körül
ennyiért ez ajándék
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18076 Dátum:
2013 Május 09, 18:39:56 »
Ezzel most szíven ütöttél pár embert
Idézetet írta: Dadan - 2013 Május 09, 17:28:12
Találtam egy tuning cuccot:
A CSP nevű gyártótól 30mm vastag und és 553mm hosszú für VW käfer
Ha jól értem, ezzel könnyebb ültetni a kocsit és sokkal keményebb lesz tőle a rugózás.
Ismeri, használja valaki?
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18075 Dátum:
2013 Május 09, 17:45:03 »
Idézetet írta: tati - 2013 Május 09, 17:31:39
ugyan annyi munka ültetni vele de keményebb lesz,
Stuntnak az ex otingerében ilyen van csak fehér aszem...
mennyiért adnák?
30eft körül
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18074 Dátum:
2013 Május 09, 17:31:39 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Május 09, 17:28:12
Találtam egy tuning cuccot:
A CSP nevű gyártótól 30mm vastag und és 553mm hosszú für VW käfer
Ha jól értem, ezzel könnyebb ültetni a kocsit és sokkal keményebb lesz tőle a rugózás.
Ismeri, használja valaki?
ugyan annyi munka ültetni vele de keményebb lesz,
Stuntnak az ex otingerében ilyen van csak fehér aszem...
mennyiért adnák?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18073 Dátum:
2013 Május 09, 17:28:12 »
Találtam egy tuning cuccot:
A CSP nevű gyártótól 30mm vastag und és 553mm hosszú für VW käfer
Ha jól értem, ezzel könnyebb ültetni a kocsit és sokkal keményebb lesz tőle a rugózás.
Ismeri, használja valaki?
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18072 Dátum:
2013 Május 09, 14:28:25 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Május 09, 14:22:56
Ha publikus, miért nem használod egyáltalán?
(akár csak néha - néha, jóidőben)
évente legalább 3szor húzzák meg a suzukit, és nem azért költöttem rá hogy valami hülye összebaxa
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18071 Dátum:
2013 Május 09, 14:22:56 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Május 09, 14:20:34
1év az csak! 2012 5hónapban járt le a műszaki, azóta nem volt beindítva. Szerintem idén csak beindítom, főleg ha berakom a jeladót, de műszaki, és használat nem lesz
Ha publikus, miért nem használod egyáltalán?
(akár csak néha - néha, jóidőben)
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18070 Dátum:
2013 Május 09, 14:20:34 »
Idézetet írta: tati - 2013 Május 09, 14:12:09
nem kell ezt komolyan venni 2éve be sem volt indítva , a szomszéd eresze alá is beépíthetné a jeladót
1év az csak! 2012 5hónapban járt le a műszaki, azóta nem volt beindítva. Szerintem idén csak beindítom, főleg ha berakom a jeladót, de műszaki, és használat nem lesz
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18069 Dátum:
2013 Május 09, 14:12:09 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Május 09, 13:49:22
Ha még szét van a motorod, valamelyik járat dugójának helyére a legjobb.
nem kell ezt komolyan venni 2éve be sem volt indítva , a szomszéd eresze alá is beépíthetné a jeladót
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18068 Dátum:
2013 Május 09, 14:07:12 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Május 09, 13:49:22
Ha még szét van a motorod, valamelyik járat dugójának helyére a legjobb.
Az a gond, hogy a helyén van, és nem venném ki, a motort csak ezért.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18067 Dátum:
2013 Május 09, 13:49:22 »
Ha még szét van a motorod, valamelyik járat dugójának helyére a legjobb.
Idézetet írta: maxi - 2013 Május 09, 12:43:06
Ha az olajnyomás mérőponthoz teszek egy T elosztót és oda rakom, az olajhőfokmérő jeladóját, az mennyire ad pontos eredményt?
Volt már a leeresztő csavarban is, de elhagytam egy úthibánál.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18066 Dátum:
2013 Május 09, 13:32:57 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Május 09, 12:43:06
Ha az olajnyomás mérőponthoz teszek egy T elosztót és oda rakom, az olajhőfokmérő jeladóját, az mennyire ad pontos eredményt?
semennyire legfeljebb azt mutatja hogy hideg vagy meleg
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18065 Dátum:
2013 Május 09, 12:43:06 »
Ha az olajnyomás mérőponthoz teszek egy T elosztót és oda rakom, az olajhőfokmérő jeladóját, az mennyire ad pontos eredményt?
Volt már a leeresztő csavarban is, de elhagytam egy úthibánál.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18064 Dátum:
2013 Május 08, 14:00:13 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2013 Május 07, 20:21:15
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18063 Dátum:
2013 Május 07, 22:05:56 »
Buzi, aki fékez! :-)))
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18062 Dátum:
2013 Május 07, 20:21:15 »
Idézetet írta: 1303LS - 2013 Május 07, 19:46:36
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18061 Dátum:
2013 Május 07, 19:46:36 »
Idézetet írta: Bugris - 2013 Május 07, 19:38:33
van neki egy mexikói 1300 is
Bugris
Hozzászólások: 383
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18060 Dátum:
2013 Május 07, 19:38:33 »
Idézetet írta: 1303LS - 2013 Május 07, 19:12:35
Ez tök jó, mert a szekérfutómű eszméletlen szar merevtelenségét -amit a túl közeli rögzítési pontok okoznak kissé kisegíti. Neked nem kell, 303-asban már normális futómű van.
van neki egy mexikói 1300 is
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18059 Dátum:
2013 Május 07, 19:22:01 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Május 07, 15:02:49
Ilyet használ valaki?
Állítólag az első futómű stabilitását szolgálja és főként az állítható első hidas modelleknél ajánlott:
Én most csináltatok egy ilyent. Tavaly Gyomán mutatta ESZ-764, azaz Béla barátom a bogáron amivel voltak. Szerintem hasznos, praktikus dolog.
Ezért keresek még egy kormánymű lefogató bilincset.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
http://sparkafer.blogspot.hu/
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18058 Dátum:
2013 Május 07, 19:12:35 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Május 07, 15:02:49
Ilyet használ valaki?
Állítólag az első futómű stabilitását szolgálja és főként az állítható első hidas modelleknél ajánlott:
Ez tök jó, mert a szekérfutómű eszméletlen szar merevtelenségét -amit a túl közeli rögzítési pontok okoznak kissé kisegíti. Neked nem kell, 303-asban már normális futómű van.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18057 Dátum:
2013 Május 07, 16:56:23 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Május 07, 15:02:49
Ilyet használ valaki?
Állítólag az első futómű stabilitását szolgálja és főként az állítható első hidas modelleknél ajánlott:
ezmiez és micsinál?
amennyiben a kerek rész a hídtestet támogatja, akkor olyan lehet, mint a ropifutóműveseknél a toronymerevítő.
a csavaros részt hova kell fogatni? alvázhoz vagy a napoleonhoz?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18056 Dátum:
2013 Május 07, 15:10:54 »
Én használok, gumibogi gyárt is ilyet. Érzésre stabilabb a kocsi, de lehet, hogy csak önigazolás. :-)
Szakértők megmondják, miért jó.
Idézetet írta: Dadan - 2013 Május 07, 15:02:49
Ilyet használ valaki?
Állítólag az első futómű stabilitását szolgálja és főként az állítható első hidas modelleknél ajánlott:
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18055 Dátum:
2013 Május 07, 15:02:49 »
Ilyet használ valaki?
Állítólag az első futómű stabilitását szolgálja és főként az állítható első hidas modelleknél ajánlott:
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18054 Dátum:
2013 Május 05, 21:13:53 »
Idézetet írta: callook - 2013 Május 05, 21:10:55
De te úgyis egy beteg pöts vagy, aki ezt még élvezte is
mondhatni
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18053 Dátum:
2013 Május 05, 21:10:55 »
De te úgyis egy beteg pöts vagy, aki ezt még élvezte is
Idézetet írta: tati - 2013 Május 05, 20:59:44
nagyonjó!pont két évet késtél ezzel
majdnem mindent magamnak kellett kiszopnom
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18052 Dátum:
2013 Május 05, 20:59:44 »
Idézetet írta: callook - 2013 Május 05, 20:52:10
Dellorto, Weber felszerelés, beüzemelés 1. rész:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/05/dellorto-weber-dupla-karburatorok.html
nagyonjó!pont két évet késtél ezzel
majdnem mindent magamnak kellett kiszopnom
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18051 Dátum:
2013 Május 05, 20:52:10 »
Dellorto, Weber felszerelés, beüzemelés 1. rész:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/05/dellorto-weber-dupla-karburatorok.html
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bugris
Hozzászólások: 383
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18050 Dátum:
2013 Május 02, 19:13:05 »
Idézetet írta: callook - 2013 április 27, 18:45:26
Ma mentünk haver buszával a telepen egy picit. T2B egy 1915-ös typ1 motorral, amit még tavaly építettem. Úgy viszi a 1,5 tonnás ággyal, asztallal felpakolt buszt:
http://www.youtube.com/watch?v=1RKZlEUfjbo
http://www.youtube.com/watch?v=eu69rdWYaUc
Sajnos nem készültek el a 32-es venturik, de a 28-asokkal is beleforog 6000-be
a Geri egy barom!
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18049 Dátum:
2013 április 28, 20:38:12 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2013 április 28, 20:35:06
neki már rég ilyen. :-)
Tegnap is ilyen vót'!
Tóth Zoltán
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18048 Dátum:
2013 április 28, 20:35:06 »
Idézetet írta: Vagabond - 2013 április 28, 20:29:28
Meg is tette!
<beszúrt kép törölve>
neki már rég ilyen. :-)
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18047 Dátum:
2013 április 28, 20:29:28 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2013 április 25, 21:32:46
ezt kopi is megirigyelné :-)
Meg is tette!
Tóth Zoltán
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18046 Dátum:
2013 április 28, 07:41:07 »
Idézetet írta: callook - 2013 április 27, 18:45:26
Ma mentünk haver buszával a telepen egy picit. T2B egy 1915-ös typ1 motorral, amit még tavaly építettem. Úgy viszi a 1,5 tonnás ággyal, asztallal felpakolt buszt:
http://www.youtube.com/watch?v=1RKZlEUfjbo
http://www.youtube.com/watch?v=eu69rdWYaUc
Sajnos nem készültek el a 32-es venturik, de a 28-asokkal is beleforog 6000-be
Szép munka.
A közeljövőben én is szeretnék így vigyorogni.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18045 Dátum:
2013 április 27, 20:36:04 »
Nem csodálom, hogy jó a kedve a barátodnak
Naggyon naggyon jó viszont a hangja, no meg a pörgethetősége is.
Ügyes vagy........
Idézetet írta: callook - 2013 április 27, 18:45:26
Ma mentünk haver buszával a telepen egy picit. T2B egy 1915-ös typ1 motorral, amit még tavaly építettem. Úgy viszi a 1,5 tonnás ággyal, asztallal felpakolt buszt:
http://www.youtube.com/watch?v=1RKZlEUfjbo
http://www.youtube.com/watch?v=eu69rdWYaUc
Sajnos nem készültek el a 32-es venturik, de a 28-asokkal is beleforog 6000-be
VW 1300 1968.06.
Oldalak:
1
...
101
102
103
104
105
[
106
]
107
108
109
110
111
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...