www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:18:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3365824 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18084 Dátum: 2013 Május 09, 21:49:14 »

Most már mindegy, lesz egy ilyenem valószínűleg...... Grin
Klassz, legalabb lesz vele konkret tapasztalat. Ha nem jon be, ennyiert barmikor tuladsz rajta (nem itthon)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18083 Dátum: 2013 Május 09, 21:47:23 »

A 30mm nagyon kemeny lehet, inkabb homokfuto kategoria szerintem

Most már mindegy, lesz egy ilyenem valószínűleg...... Grin
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18082 Dátum: 2013 Május 09, 21:46:08 »

30mm vastag és sokkal keményebb lesz tőle a rugózás.
A 30mm nagyon kemeny lehet, inkabb homokfuto kategoria szerintem

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18081 Dátum: 2013 Május 09, 21:29:57 »

Nem a legideálisabb az olajhőfok-jeladó beépítésére, de szerintem nem is annyira szar mint amennyire sokan mondják. Nekem az 1,6 motoromnál így volt beépítve az olajhőfok-jeladó. A rossz karburálást is tudtam rajta érzékelni! Amikor minden OK volt a motoromnál (nyári nagy meleg, tökéletes karburálás és gyújtás, kibillentett motorháztető) akkor 80-90 fok körül mutatott. Amikor rohadt hideg volt és kibillentett tetővel mentem Belgiumba tüsszögő karbikkal, akkor nem ment 70 fok fölé a mutató. Amikor Gyomáról hazafelé lelazult a duplakarbi szívócsonkja, akkor rögtön beszaladt 100 fok fölé a hőfok. Rögtön lehetett látni ha visszabillentettem a motorháztetőt, jellemzően változott a hőfok ha drasztikusan hozzányúltam a gyújtáshoz/karburáláshoz, stb.
Szóval amire kell az olajhőfokmérő, arra pont jó: Tájékoztat a rendellenes hőfokokról. Mert csak erre kell. Az ki a tökömet érdekli, hogy melyik pillanatban 82,36 fok az olaj?!
Nekem most az oxyboxernél az olajteknőben van a jeladó, pont ugyanannyira veszem észre ha valami nem 100%-os, talán csak picit gyorsabb reagálású.

Ha az olajnyomás mérőponthoz teszek egy T elosztót és oda rakom, az olajhőfokmérő jeladóját, az mennyire ad pontos eredményt?
Volt már a leeresztő csavarban is, de elhagytam egy úthibánál.  Tongue

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18080 Dátum: 2013 Május 09, 21:16:52 »

A két rugó több mint 100ezer Ft értékű alkatrész:

http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=383743266744&rub1=Rear%20Axle&rub2=Torsion%20Bars&artnr=13349a&pn=0&sort=0&all=

Az ültetés semmivel sem lesz könnyebb tőle, de ha van motorerőd, ha kicsit sportolni akarsz a bogárral, akkor állítólag nagyon jó. Mondjuk egy széria, széria közeli autóba, amivel a bogarazást akarjuk élvezni, szerintem felesleges. Oda bőven jó a gyári.

Miért is?
Egyébként nem ez volt a célom, csak ha találok valamit, amiről nem tudom pontosan, hogy micsoda, de másoknak is érdekes lehet, akkor közzéteszem.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18079 Dátum: 2013 Május 09, 21:03:04 »

Épp ezért, többen lesárgáznák a vádlijukat egy ilyenért Smiley

Miért is?
Egyébként nem ez volt a célom, csak ha találok valamit, amiről nem tudom pontosan, hogy micsoda, de másoknak is érdekes lehet, akkor közzéteszem.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18078 Dátum: 2013 Május 09, 20:54:24 »

Ezzel most szíven ütöttél pár embert Smiley


Miért is?
Egyébként nem ez volt a célom, csak ha találok valamit, amiről nem tudom pontosan, hogy micsoda, de másoknak is érdekes lehet, akkor közzéteszem.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18077 Dátum: 2013 Május 09, 18:56:39 »

30eft körül

ennyiért ez ajándék

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18076 Dátum: 2013 Május 09, 18:39:56 »

Ezzel most szíven ütöttél pár embert Smiley

Találtam egy tuning cuccot:
A CSP nevű gyártótól 30mm vastag und és 553mm hosszú für VW käfer
Ha jól értem, ezzel könnyebb ültetni a kocsit és sokkal keményebb lesz tőle a rugózás.
Ismeri, használja valaki?


Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18075 Dátum: 2013 Május 09, 17:45:03 »

ugyan annyi munka ültetni vele de keményebb lesz,
Stuntnak az ex otingerében ilyen van csak fehér aszem...
mennyiért  adnák?

30eft körül
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18074 Dátum: 2013 Május 09, 17:31:39 »

Találtam egy tuning cuccot:
A CSP nevű gyártótól 30mm vastag und és 553mm hosszú für VW käfer
Ha jól értem, ezzel könnyebb ültetni a kocsit és sokkal keményebb lesz tőle a rugózás.
Ismeri, használja valaki?


ugyan annyi munka ültetni vele de keményebb lesz,
Stuntnak az ex otingerében ilyen van csak fehér aszem...
mennyiért  adnák?

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18073 Dátum: 2013 Május 09, 17:28:12 »

Találtam egy tuning cuccot:
A CSP nevű gyártótól 30mm vastag und és 553mm hosszú für VW käfer
Ha jól értem, ezzel könnyebb ültetni a kocsit és sokkal keményebb lesz tőle a rugózás.
Ismeri, használja valaki?



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18072 Dátum: 2013 Május 09, 14:28:25 »

Ha publikus, miért nem használod egyáltalán? Huh
(akár csak néha - néha, jóidőben)
évente legalább 3szor húzzák meg a suzukit, és nem azért költöttem rá hogy valami hülye összebaxa

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18071 Dátum: 2013 Május 09, 14:22:56 »

1év az csak! 2012 5hónapban járt le a műszaki, azóta nem volt beindítva. Szerintem idén csak beindítom, főleg ha berakom a jeladót, de műszaki, és használat nem lesz
Ha publikus, miért nem használod egyáltalán? Huh
(akár csak néha - néha, jóidőben)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18070 Dátum: 2013 Május 09, 14:20:34 »

nem kell ezt komolyan venni 2éve be sem volt indítva , a szomszéd eresze alá is beépíthetné a jeladót Grin
1év az csak! 2012 5hónapban járt le a műszaki, azóta nem volt beindítva. Szerintem idén csak beindítom, főleg ha berakom a jeladót, de műszaki, és használat nem lesz

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18069 Dátum: 2013 Május 09, 14:12:09 »

Ha még szét van a motorod, valamelyik járat dugójának helyére a legjobb.

nem kell ezt komolyan venni 2éve be sem volt indítva , a szomszéd eresze alá is beépíthetné a jeladót Grin

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18068 Dátum: 2013 Május 09, 14:07:12 »

Ha még szét van a motorod, valamelyik járat dugójának helyére a legjobb.

Az a gond, hogy a helyén van, és nem venném ki, a motort csak ezért.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18067 Dátum: 2013 Május 09, 13:49:22 »

Ha még szét van a motorod, valamelyik járat dugójának helyére a legjobb.

Ha az olajnyomás mérőponthoz teszek egy T elosztót és oda rakom, az olajhőfokmérő jeladóját, az mennyire ad pontos eredményt?
Volt már a leeresztő csavarban is, de elhagytam egy úthibánál.  Tongue
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18066 Dátum: 2013 Május 09, 13:32:57 »

Ha az olajnyomás mérőponthoz teszek egy T elosztót és oda rakom, az olajhőfokmérő jeladóját, az mennyire ad pontos eredményt?
  Tongue
semennyire legfeljebb azt mutatja hogy hideg vagy meleg Undecided

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18065 Dátum: 2013 Május 09, 12:43:06 »

Ha az olajnyomás mérőponthoz teszek egy T elosztót és oda rakom, az olajhőfokmérő jeladóját, az mennyire ad pontos eredményt?
Volt már a leeresztő csavarban is, de elhagytam egy úthibánál.  Tongue

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #18064 Dátum: 2013 Május 08, 14:00:13 »

 
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18063 Dátum: 2013 Május 07, 22:05:56 »




Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18062 Dátum: 2013 Május 07, 20:21:15 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #18061 Dátum: 2013 Május 07, 19:46:36 »

van neki egy mexikói 1300 is  Wink
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #18060 Dátum: 2013 Május 07, 19:38:33 »

Ez tök jó, mert a szekérfutómű eszméletlen szar merevtelenségét -amit a túl közeli rögzítési pontok okoznak kissé kisegíti. Neked nem kell, 303-asban már normális futómű van.

van neki egy mexikói 1300 is  Wink
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #18059 Dátum: 2013 Május 07, 19:22:01 »

Ilyet használ valaki?
Állítólag az első futómű stabilitását szolgálja és főként az állítható első hidas modelleknél ajánlott:


Én most csináltatok egy ilyent. Tavaly Gyomán mutatta ESZ-764, azaz Béla barátom a bogáron amivel voltak. Szerintem hasznos, praktikus dolog.
Ezért keresek még egy kormánymű lefogató bilincset.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

1303LS
« Hozzászólás #18058 Dátum: 2013 Május 07, 19:12:35 »

Ilyet használ valaki?
Állítólag az első futómű stabilitását szolgálja és főként az állítható első hidas modelleknél ajánlott:


Ez tök jó, mert a szekérfutómű eszméletlen szar merevtelenségét -amit a túl közeli rögzítési pontok okoznak kissé kisegíti. Neked nem kell, 303-asban már normális futómű van.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18057 Dátum: 2013 Május 07, 16:56:23 »

Ilyet használ valaki?
Állítólag az első futómű stabilitását szolgálja és főként az állítható első hidas modelleknél ajánlott:

ezmiez és micsinál?
amennyiben a kerek rész a hídtestet támogatja, akkor olyan lehet, mint a ropifutóműveseknél a toronymerevítő.
a csavaros részt hova kell fogatni? alvázhoz vagy a napoleonhoz?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18056 Dátum: 2013 Május 07, 15:10:54 »

Én használok, gumibogi gyárt is ilyet. Érzésre stabilabb a kocsi, de lehet, hogy csak önigazolás. :-)
Szakértők megmondják, miért jó.

Ilyet használ valaki?
Állítólag az első futómű stabilitását szolgálja és főként az állítható első hidas modelleknél ajánlott:


Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18055 Dátum: 2013 Május 07, 15:02:49 »

Ilyet használ valaki?
Állítólag az első futómű stabilitását szolgálja és főként az állítható első hidas modelleknél ajánlott:



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18054 Dátum: 2013 Május 05, 21:13:53 »

De te úgyis egy beteg pöts vagy, aki ezt még élvezte is  Wink

mondhatni Roll Eyes

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18053 Dátum: 2013 Május 05, 21:10:55 »

De te úgyis egy beteg pöts vagy, aki ezt még élvezte is  Wink

nagyonjó!pont  két évet késtél ezzel  Grin majdnem mindent magamnak kellett kiszopnom  Wink

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18052 Dátum: 2013 Május 05, 20:59:44 »

nagyonjó!pont  két évet késtél ezzel  Grin majdnem mindent magamnak kellett kiszopnom  Wink

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18051 Dátum: 2013 Május 05, 20:52:10 »

Dellorto, Weber felszerelés, beüzemelés 1. rész:

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/05/dellorto-weber-dupla-karburatorok.html

Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #18050 Dátum: 2013 Május 02, 19:13:05 »

Ma mentünk haver buszával a telepen egy picit. T2B egy 1915-ös typ1 motorral, amit még tavaly építettem. Úgy viszi a 1,5 tonnás ággyal, asztallal felpakolt buszt:

http://www.youtube.com/watch?v=1RKZlEUfjbo

http://www.youtube.com/watch?v=eu69rdWYaUc

Sajnos nem készültek el a 32-es venturik, de a 28-asokkal is beleforog 6000-be  Wink

a Geri egy barom!  Grin Grin Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #18049 Dátum: 2013 április 28, 20:38:12 »

neki már rég ilyen. :-)
Tegnap is ilyen vót'! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18048 Dátum: 2013 április 28, 20:35:06 »

Meg is tette! Cheesy
<beszúrt kép törölve>

neki már rég ilyen. :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #18047 Dátum: 2013 április 28, 20:29:28 »

ezt kopi is megirigyelné :-)
Meg is tette! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #18046 Dátum: 2013 április 28, 07:41:07 »

Ma mentünk haver buszával a telepen egy picit. T2B egy 1915-ös typ1 motorral, amit még tavaly építettem. Úgy viszi a 1,5 tonnás ággyal, asztallal felpakolt buszt:

http://www.youtube.com/watch?v=1RKZlEUfjbo

http://www.youtube.com/watch?v=eu69rdWYaUc

Sajnos nem készültek el a 32-es venturik, de a 28-asokkal is beleforog 6000-be  Wink

Szép munka.  Kezfogas A közeljövőben én is szeretnék így vigyorogni.  Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #18045 Dátum: 2013 április 27, 20:36:04 »

Nem csodálom, hogy jó a kedve a barátodnak  Grin Grin Grin Grin
Naggyon naggyon jó viszont a hangja, no meg a pörgethetősége is.
Ügyes vagy........


Ma mentünk haver buszával a telepen egy picit. T2B egy 1915-ös typ1 motorral, amit még tavaly építettem. Úgy viszi a 1,5 tonnás ággyal, asztallal felpakolt buszt:

http://www.youtube.com/watch?v=1RKZlEUfjbo

http://www.youtube.com/watch?v=eu69rdWYaUc

Sajnos nem készültek el a 32-es venturik, de a 28-asokkal is beleforog 6000-be  Wink

VW 1300  1968.06.
Oldalak: 1 ... 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.