www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 16:32:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3352085 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18364 Dátum: 2013 Június 17, 00:30:57 »

azért irom... Undecided
rakok be képet .....
fötengely lógott vagy 5mm-t

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18363 Dátum: 2013 Június 17, 00:26:46 »

Majd kiderül ha szét lesz szedve.
azért irom... Undecided

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18362 Dátum: 2013 Június 17, 00:17:09 »

Majd kiderül ha szét lesz szedve.
2deci olajtol? semmi.

Sajnos rossz gépmunkát nem potolja Undecided

VW 1200.1963.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18361 Dátum: 2013 Június 16, 23:54:10 »

Mi történik a bogár motorral ha túltöltik olajjal?
Én tudom, de kíváncsi vagyok rá hogy ti mit mondtok.
Dupla karbis 1641.
2deci olajtol? semmi.

Sajnos rossz gépmunkát nem potolja Undecided

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18360 Dátum: 2013 Június 16, 19:41:32 »

Tényleg le a kalappal a bogár előtt, jól muzsikált! Sokan mutogatták, nézegették, másztak alá minden etap után...pályára épített gépek között, legöregebb autóként ennél nagyobb elismerés nem hiszem, hogy kell.

Egy csoportban voltunk, este feltöltöm a videot róla. Addig is viszonyítási alapnak: barátom Z4-e (218LE, sportautomata) óra szerint (!)170-175-öt tudott a célegyenesben, és a legjobb köridőnk lett 2:30, általában 2:35 körüliek sikerültek (nem nyomta ki a szemét, de nem kímélte).

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18359 Dátum: 2013 Június 16, 11:00:37 »

A fék fenomenális, a célegyenes végén GPS 159.7 km/h volt a maximális sebességem és a 100-as tábla után kezdtem fékezni és belső íven fordultam.
A motorerő olyan, hogy az E30-as 325-ös BMW-k, a célegyenes végére kb. 20 métert tudnak rámverni, de azt is inkább a legvégén 140 km/h felett.

A legjobb köridőm 2:40:42 volt, de ezen még simán tudok javítani, pl. ha hátul nem téligumi van.  Wink Grin

Nagyon elégedett voltam az autóval.

Tényleg le a kalappal a bogár előtt, jól muzsikált! Sokan mutogatták, nézegették, másztak alá minden etap után...pályára épített gépek között, legöregebb autóként ennél nagyobb elismerés nem hiszem, hogy kell.

Egy csoportban voltunk, este feltöltöm a videot róla. Addig is viszonyítási alapnak: barátom Z4-e (218LE, sportautomata) óra szerint (!)170-175-öt tudott a célegyenesben, és a legjobb köridőnk lett 2:30, általában 2:35 körüliek sikerültek (nem nyomta ki a szemét, de nem kímélte).

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Lazlow
« Hozzászólás #18358 Dátum: 2013 Június 16, 07:05:40 »

Sziasztok!
Futómű, illetve felni-gumi témában kérdeznék. Remélem nem vétettem el a topikot.
Szóval feltúrtam a netet de se a tengerentúlon és se az öreg kontinensen nem találtam klasszikus széles(ített) lemez/acél felnit 4X130-ba, 15" környékén. Ami természetesen jó széles (7" körüli), szép széles ballonos fehér peremű gumikkal. Egy képet is mellékelek, hogy mire gondoltam.
Itthon ilyeneket hol tudnék beszerezni? esetleg mindenféleképpen csináltatni kell (szélesíttetni)? Valamint milyen gumiméretek közül lehet választani ezeknél a ballonos oldshcool kinézetű gumiknál (hogy tudjak legalább számolgatni, hogy amit szeretnék az mennyire fér el, mit kéne hozzá átalakítani...stb.)?

Ha valaki tud, kérem segítsen.Smiley

Köszönöm!
Kép:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Üdvw: Laci
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18357 Dátum: 2013 Június 16, 06:07:19 »

Mi volt a kattanás, amiért a cikket írtad?

De azt nem az én autómban fogod megtudni.
Itt csak azt, hogy én mennyit tudok belőle kihozni.  Wink

Pár embert meglepett a Bogár a pályán. Többek között engem is.  Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18356 Dátum: 2013 Június 15, 23:30:17 »

ez a lényeg Smiley
egyszer majd szívesen beülnék melléd hogy érezzem mennyit lehet egy bogárból kihozni

De azt nem az én autómban fogod megtudni.
Itt csak azt, hogy én mennyit tudok belőle kihozni.  Wink

Pár embert meglepett a Bogár a pályán. Többek között engem is.  Cheesy

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #18355 Dátum: 2013 Június 15, 23:22:49 »


Nagyon elégedett voltam az autóval.
ez a lényeg Smiley
egyszer majd szívesen beülnék melléd hogy érezzem mennyit lehet egy bogárból kihozni
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18354 Dátum: 2013 Június 15, 23:08:00 »

A Bogár nagyon jól vizsgázott a Totalcar pályanapon. Egyik menetben kifogyostt a benzinem, egyébként teljesen tökéletes volt.
A futómű szinte tökéletes, hátra kell peresebb gumi és előre keményebb rugó, de tökéletesen fordul, semlegesen viselkedik, nem túlkormányozott, nem alulkormányozott, nagyon stabil.
A fék fenomenális, a célegyenes végén GPS 159.7 km/h volt a maximális sebességem és a 100-as tábla után kezdtem fékezni és belső íven fordultam.
A motorerő olyan, hogy az E30-as 325-ös BMW-k, a célegyenes végére kb. 20 métert tudnak rámverni, de azt is inkább a legvégén 140 km/h felett.

A legjobb köridőm 2:40:42 volt, de ezen még simán tudok javítani, pl. ha hátul nem téligumi van.  Wink Grin

Nagyon elégedett voltam az autóval.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Június 15, 23:28:35 írta Varázsló »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #18353 Dátum: 2013 Június 15, 13:01:48 »

Mi történik a bogár motorral ha túltöltik olajjal?
Én tudom, de kíváncsi vagyok rá hogy ti mit mondtok.
Dupla karbis 1641.
Duplájára dagad... Shocked

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Robpanzer
« Hozzászólás #18352 Dátum: 2013 Június 14, 23:53:58 »

VW TYP 3  5 x 130 -as tárcsafékei és fékdobjai  vajon jók lehetnek az 1303-as bogárra a 4 x 130 -as tárcsák és fékdobok helyett?

A tárcsa biztos jó, nekem is ilyen van fent.
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18351 Dátum: 2013 Június 14, 22:39:36 »

Mi történik a bogár motorral ha túltöltik olajjal?
Én tudom, de kíváncsi vagyok rá hogy ti mit mondtok.
Dupla karbis 1641.

VW 1200.1963.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18350 Dátum: 2013 Június 14, 18:34:08 »

VW TYP 3  5 x 130 -as tárcsafékei és fékdobjai  vajon jók lehetnek az 1303-as bogárra a 4 x 130 -as tárcsák és fékdobok helyett?
a tárcsa 1az1ben a dob meg a féktartólemezekkel pofákkal kompletten

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18349 Dátum: 2013 Június 14, 14:20:44 »

Igen, de azt hiszem másik fékpofák is kellenek.
O.k. Köszi.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18348 Dátum: 2013 Június 14, 13:58:33 »

VW TYP 3  5 x 130 -as tárcsafékei és fékdobjai  vajon jók lehetnek az 1303-as bogárra a 4 x 130 -as tárcsák és fékdobok helyett?

Igen, de azt hiszem másik fékpofák is kellenek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18347 Dátum: 2013 Június 14, 11:50:16 »

Koszi a kepeket!
Szívesen! Wink
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18346 Dátum: 2013 Június 14, 11:49:46 »

Igen,ilyen. (de nem én tettem fel,már így vettem az autót Lips Sealed)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #18345 Dátum: 2013 Június 14, 10:38:49 »

VW TYP 3  5 x 130 -as tárcsafékei és fékdobjai  vajon jók lehetnek az 1303-as bogárra a 4 x 130 -as tárcsák és fékdobok helyett?
gyárilag a typ3 biztos nem volt 5x130. az is 4x130 vagy 5x205 mint a bogár.
hogy jó-e a bogárra azt nem tudom. azt hiszem a hátsó dob szélesebb a typ3-nál. (de lehet hogy csak az első..)
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18344 Dátum: 2013 Június 14, 10:36:14 »

VW TYP 3  5 x 130 -as tárcsafékei és fékdobjai  vajon jók lehetnek az 1303-as bogárra a 4 x 130 -as tárcsák és fékdobok helyett?

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
« Utoljára szerkesztve: 2013 Június 14, 10:37:51 írta Dadan »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18343 Dátum: 2013 Június 13, 17:20:20 »

Cheesy
Koszi a kepeket!

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18342 Dátum: 2013 Június 13, 17:07:01 »

Vagy az EMPI leggagyibb olajhűtő szettjéből való.

http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/oelkreislauf-anbauteile/9495/oelkuehlerbausatz?c=110238

A hűtő meg egy klíma párologtato....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18341 Dátum: 2013 Június 13, 17:04:56 »


Itt hozzáértőktől kérdezném,hogy mi ez egyáltalán,mert hallottam,hogy a nem ésszerűen megcsinált külsős olajhűtős rendszer,még többet árthat mint használhat.Pl thermosztát nélkül direktbe kivezetik,aztán már a hideg olaj is kering a hűtőrendszerben,vagy csak az elől lógó hűtőtest az egyetlen hűtés,aztán városban araszoláskor,pirosnál, vagy dugóban meg megforr az olaj.


Az valoban nem jo, ha elhagyjak a gyari olajhutot, de nem azért, mert megforr az olaj a dugoban, hanem, mert a gyari huto nagyon jo hatasfoku es hianyozna ha terheled a motor.
Dugoban azert nem forrhat fel az olaj, mert a motor nem ad le jelentos teljesítmenyt, így a hotermelese is alacsonyabb, siman disszipal annyi hot, hogy az olaj ne forrjon fel.

Az olajtermosztat valoban szukseges, tulajdonkeppen a gyari motorban is van, rugoterheleses.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18340 Dátum: 2013 Június 13, 16:55:16 »

És itt jönnek elő az alvázfej-futómű felett,és csatlakoznak rá a hűtőre.

A hűtő meg egy klíma párologtato....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18339 Dátum: 2013 Június 13, 14:18:42 »

A tiédben valami tuningolt motor van, ezért tettek rá külön első olajhűtőt?

Szerintem sima 1.6-os,csak valamiért kivezették neki,nem tudom,hogy miért,így vettem.

A kabrióknak állítólag rosszab a hűtése mint a zárt bogaraknak,eleve hiányoznak nekik a gépháztető fölötti szellőzőrácsok,a hátrahajtott tetőcsomag alatt jobban megszorul a meleglevegő,lehajtott tetővel nagyobb a légellenállásuk,és a valaha gyártott legnehezebb súlyú bogár az 1303-as kabrió,annyi benne a plusz merevítő.
Valószínű,hogy ezért tették ki.

Meg egy gyári "austausch" motor van benne,valószínű ennek beszerelésekor csinálták ezt így meg,és lehet hogy az előző motor kipurcanását a rosszabb hűtésre fogták rá,és biztos ami biztos,az új motornál azt a dologot már ki akarták zárni.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #18338 Dátum: 2013 Június 13, 14:11:04 »

Cheesy

A tiédben valami tuningolt motor van, ezért tettek rá külön első olajhűtőt?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18337 Dátum: 2013 Június 13, 11:57:46 »

 Cheesy

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18336 Dátum: 2013 Június 13, 11:56:50 »

Utána egy könyökkel felívelik őket,az alvázfej és az első futómú fölé.

Itt van a könyöknél egy plusz kis védőcső,gondolom inkább csak a koptatástól,surlódástól védne egy kicsit.
És itt jönnek elő az alvázfej-futómű felett,és csatlakoznak rá a hűtőre.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18335 Dátum: 2013 Június 13, 11:51:35 »

Aztán itt jönnek előre a csövek a köszöbmerevítők tövében.
Utána egy könyökkel felívelik őket,az alvázfej és az első futómű fölé.

Itt van a könyöknél egy plusz kis védőcső,gondolom inkább csak a koptatástól,surlódástól védne egy kicsit.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
« Utoljára szerkesztve: 2013 Június 13, 13:55:10 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18334 Dátum: 2013 Június 13, 11:49:21 »


Narancs - ha tudnal majd kepet egyszer, az szuper lenne! En is pont ettol felek, hogy ezt fogom odaverni eloszor, ami nem franko..errekell vmi jot kitalalni, hogy vedve legyen, ne torjon stb.
Aztán itt jönnek előre a csövek a köszöbmerevítők tövében.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18333 Dátum: 2013 Június 13, 11:47:24 »


Narancs - ha tudnal majd kepet egyszer, az szuper lenne! En is pont ettol felek, hogy ezt fogom odaverni eloszor, ami nem franko..errekell vmi jot kitalalni, hogy vedve legyen, ne torjon stb.
Hali.

Sikerült képeket csinálnom,de ha már nekiálltam,nagyjából végigfényképeztem az olajcső útját.

Itt lépnek ki a motorból a csővek,egy ilyen adapter van beépítve.

Itt hozzáértőktől kérdezném,hogy mi ez egyáltalán,mert hallottam,hogy a nem ésszerűen megcsinált külsős olajhűtős rendszer,még többet árthat mint használhat.Pl thermosztát nélkül direktbe kivezetik,aztán már a hideg olaj is kering a hűtőrendszerben,vagy csak az elől lógó hűtőtest az egyetlen hűtés,aztán városban araszoláskor,pirosnál, vagy dugóban meg megforr az olaj.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #18332 Dátum: 2013 Június 12, 15:05:20 »



Bitus ex motorja!

1641 +hosszúváltó nagyon jól autózható!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18331 Dátum: 2013 Június 11, 23:30:57 »

Ja, ennek meg semmi koze ahhoz amire keresem a valaszt Undecided
momentán ez  így  ebben a formában  igaz  Undecided

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18330 Dátum: 2013 Június 11, 22:53:50 »

Koszi, en is probalkoztam guglival, de nem talaltam semit.
Ja, ennek meg semmi koze ahhoz amire keresem a valaszt Undecided

Ne'! :-)

http://www.airspeedparts.com/forums/index.php?topic=19982.120

Ez is egy forum, van 10 oldalad amin lapozgathatsz oda-vissza, nekem feluton kiegett az agyam es mar nem tudtam ki kivel van, de remelem neked hasznos lesz Grin
« Utoljára szerkesztve: 2013 Június 11, 22:56:04 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18329 Dátum: 2013 Június 11, 22:52:14 »

vízhűtéses a faszt
Ja, ennek meg semmi koze ahhoz amire keresem a valaszt Undecided

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18328 Dátum: 2013 Június 11, 22:48:18 »

Koszi, en is probalkoztam guglival, de nem talaltam semit. Ezek valoban vizhuteses atalakitasok miatt berakott hutok.
Tati - kossz Cheesy
Narancs - ha tudnal majd kepet egyszer, az szuper lenne! En is pont ettol felek, hogy ezt fogom odaverni eloszor, ami nem franko..errekell vmi jot kitalalni, hogy vedve legyen, ne torjon stb.
vízhűtéses a faszt

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18327 Dátum: 2013 Június 11, 22:41:07 »

Koszi, en is probalkoztam guglival, de nem talaltam semit. Ezek valoban vizhuteses atalakitasok miatt berakott hutok.
Tati - kossz Cheesy
Narancs - ha tudnal majd kepet egyszer, az szuper lenne! En is pont ettol felek, hogy ezt fogom odaverni eloszor, ami nem franko..errekell vmi jot kitalalni, hogy vedve legyen, ne torjon stb.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18326 Dátum: 2013 Június 11, 22:36:09 »

Ha jól tudom, az dchd, a "bogárra való" pedig dfav weber.  
nyilván bármilyet rá lehet faragni legfeljebb egyik se jó és ebbe beleértem a dfav-t is most kezdek vele szarozni bár az is lehet hogy én várok tőle sokat mert a gazdája szerint jó szerintem meg szar torpan és ...... Undecided

Robpanzer
« Hozzászólás #18325 Dátum: 2013 Június 11, 22:30:15 »

Ez a Weber nem jó Bogárra?
A száma:
34 DMTR 54-250



Ez a csodafegyver sem bogárra való szerintem. Szívócsövet is nehézkes lenne hozzá találni, nem beszélve a fúvókázásról...
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.547 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.