www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 15:06:00
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
94
95
96
97
98
[
99
]
100
101
102
103
104
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3351882 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18364 Dátum:
2013 Június 17, 00:30:57 »
Idézetet írta: Maresz - 2013 Június 17, 00:26:46
azért irom...
rakok be képet .....
fötengely lógott vagy 5mm-t
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18363 Dátum:
2013 Június 17, 00:26:46 »
Idézetet írta: bitus76 - 2013 Június 17, 00:17:09
Majd kiderül ha szét lesz szedve.
azért irom...
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18362 Dátum:
2013 Június 17, 00:17:09 »
Majd kiderül ha szét lesz szedve.
Idézetet írta: Maresz - 2013 Június 16, 23:54:10
2deci olajtol? semmi.
Sajnos rossz gépmunkát nem potolja
VW 1200.1963.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18361 Dátum:
2013 Június 16, 23:54:10 »
Idézetet írta: bitus76 - 2013 Június 14, 22:39:36
Mi történik a bogár motorral ha túltöltik olajjal?
Én tudom, de kíváncsi vagyok rá hogy ti mit mondtok.
Dupla karbis 1641.
2deci olajtol? semmi.
Sajnos rossz gépmunkát nem potolja
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18360 Dátum:
2013 Június 16, 19:41:32 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Június 16, 11:00:37
Tényleg le a kalappal a bogár előtt, jól muzsikált! Sokan mutogatták, nézegették, másztak alá minden etap után...pályára épített gépek között, legöregebb autóként ennél nagyobb elismerés nem hiszem, hogy kell.
Egy csoportban voltunk, este feltöltöm a videot róla. Addig is viszonyítási alapnak: barátom Z4-e (218LE, sportautomata) óra szerint (!)170-175-öt tudott a célegyenesben, és a legjobb köridőnk lett 2:30, általában 2:35 körüliek sikerültek (nem nyomta ki a szemét, de nem kímélte).
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18359 Dátum:
2013 Június 16, 11:00:37 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 15, 23:08:00
A fék fenomenális, a célegyenes végén GPS 159.7 km/h volt a maximális sebességem és a 100-as tábla után kezdtem fékezni és belső íven fordultam.
A motorerő olyan, hogy az E30-as 325-ös BMW-k, a célegyenes végére kb. 20 métert tudnak rámverni, de azt is inkább a legvégén 140 km/h felett.
A legjobb köridőm 2:40:42 volt, de ezen még simán tudok javítani, pl. ha hátul nem téligumi van.
Nagyon elégedett voltam az autóval.
Tényleg le a kalappal a bogár előtt, jól muzsikált! Sokan mutogatták, nézegették, másztak alá minden etap után...pályára épített gépek között, legöregebb autóként ennél nagyobb elismerés nem hiszem, hogy kell.
Egy csoportban voltunk, este feltöltöm a videot róla. Addig is viszonyítási alapnak: barátom Z4-e (218LE, sportautomata) óra szerint (!)170-175-öt tudott a célegyenesben, és a legjobb köridőnk lett 2:30, általában 2:35 körüliek sikerültek (nem nyomta ki a szemét, de nem kímélte).
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18358 Dátum:
2013 Június 16, 07:05:40 »
Sziasztok!
Futómű, illetve felni-gumi témában kérdeznék. Remélem nem vétettem el a topikot.
Szóval feltúrtam a netet de se a tengerentúlon és se az öreg kontinensen nem találtam klasszikus széles(ített) lemez/acél felnit 4X130-ba, 15" környékén. Ami természetesen jó széles (7" körüli), szép széles ballonos fehér peremű gumikkal. Egy képet is mellékelek, hogy mire gondoltam.
Itthon ilyeneket hol tudnék beszerezni? esetleg mindenféleképpen csináltatni kell (szélesíttetni)? Valamint milyen gumiméretek közül lehet választani ezeknél a ballonos oldshcool kinézetű gumiknál (hogy tudjak legalább számolgatni, hogy amit szeretnék az mennyire fér el, mit kéne hozzá átalakítani...stb.)?
Ha valaki tud, kérem segítsen.
Köszönöm!
Kép:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Üdvw: Laci
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18357 Dátum:
2013 Június 16, 06:07:19 »
Mi volt a kattanás, amiért a cikket írtad?
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 15, 23:30:17
De azt nem az én autómban fogod megtudni.
Itt csak azt, hogy én mennyit tudok belőle kihozni.
Pár embert meglepett a Bogár a pályán. Többek között engem is.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18356 Dátum:
2013 Június 15, 23:30:17 »
Idézetet írta: Typ117 - 2013 Június 15, 23:22:49
ez a lényeg
egyszer majd szívesen beülnék melléd hogy érezzem mennyit lehet egy bogárból kihozni
De azt nem az én autómban fogod megtudni.
Itt csak azt, hogy én mennyit tudok belőle kihozni.
Pár embert meglepett a Bogár a pályán. Többek között engem is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18355 Dátum:
2013 Június 15, 23:22:49 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 15, 23:08:00
Nagyon elégedett voltam az autóval.
ez a lényeg
egyszer majd szívesen beülnék melléd hogy érezzem mennyit lehet egy bogárból kihozni
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18354 Dátum:
2013 Június 15, 23:08:00 »
A Bogár nagyon jól vizsgázott a Totalcar pályanapon. Egyik menetben kifogyostt a benzinem, egyébként teljesen tökéletes volt.
A futómű szinte tökéletes, hátra kell peresebb gumi és előre keményebb rugó, de tökéletesen fordul, semlegesen viselkedik, nem túlkormányozott, nem alulkormányozott, nagyon stabil.
A fék fenomenális, a célegyenes végén GPS 159.7 km/h volt a maximális sebességem és a 100-as tábla után kezdtem fékezni és belső íven fordultam.
A motorerő olyan, hogy az E30-as 325-ös BMW-k, a célegyenes végére kb. 20 métert tudnak rámverni, de azt is inkább a legvégén 140 km/h felett.
A legjobb köridőm 2:40:42 volt, de ezen még simán tudok javítani, pl. ha hátul nem téligumi van.
Nagyon elégedett voltam az autóval.
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Június 15, 23:28:35 írta Varázsló
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18353 Dátum:
2013 Június 15, 13:01:48 »
Idézetet írta: bitus76 - 2013 Június 14, 22:39:36
Mi történik a bogár motorral ha túltöltik olajjal?
Én tudom, de kíváncsi vagyok rá hogy ti mit mondtok.
Dupla karbis 1641.
Duplájára dagad...
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18352 Dátum:
2013 Június 14, 23:53:58 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Június 14, 10:36:14
VW TYP 3 5 x 130 -as tárcsafékei és fékdobjai vajon jók lehetnek az 1303-as bogárra a 4 x 130 -as tárcsák és fékdobok helyett?
A tárcsa biztos jó, nekem is ilyen van fent.
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18351 Dátum:
2013 Június 14, 22:39:36 »
Mi történik a bogár motorral ha túltöltik olajjal?
Én tudom, de kíváncsi vagyok rá hogy ti mit mondtok.
Dupla karbis 1641.
VW 1200.1963.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18350 Dátum:
2013 Június 14, 18:34:08 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Június 14, 10:36:14
VW TYP 3 5 x 130 -as tárcsafékei és fékdobjai vajon jók lehetnek az 1303-as bogárra a 4 x 130 -as tárcsák és fékdobok helyett?
a tárcsa 1az1ben a dob meg a féktartólemezekkel pofákkal kompletten
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18349 Dátum:
2013 Június 14, 14:20:44 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 14, 13:58:33
Igen, de azt hiszem másik fékpofák is kellenek.
O.k. Köszi.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18348 Dátum:
2013 Június 14, 13:58:33 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Június 14, 10:36:14
VW TYP 3 5 x 130 -as tárcsafékei és fékdobjai vajon jók lehetnek az 1303-as bogárra a 4 x 130 -as tárcsák és fékdobok helyett?
Igen, de azt hiszem másik fékpofák is kellenek.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18347 Dátum:
2013 Június 14, 11:50:16 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Június 13, 17:20:20
Koszi a kepeket!
Szívesen!
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18346 Dátum:
2013 Június 14, 11:49:46 »
Idézetet írta: callook - 2013 Június 13, 17:07:01
Vagy az EMPI leggagyibb olajhűtő szettjéből való.
http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/oelkreislauf-anbauteile/9495/oelkuehlerbausatz?c=110238
Igen,ilyen. (de nem én tettem fel,már így vettem az autót
)
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18345 Dátum:
2013 Június 14, 10:38:49 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Június 14, 10:36:14
VW TYP 3 5 x 130 -as tárcsafékei és fékdobjai vajon jók lehetnek az 1303-as bogárra a 4 x 130 -as tárcsák és fékdobok helyett?
gyárilag a typ3 biztos nem volt 5x130. az is 4x130 vagy 5x205 mint a bogár.
hogy jó-e a bogárra azt nem tudom. azt hiszem a hátsó dob szélesebb a typ3-nál. (de lehet hogy csak az első..)
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18344 Dátum:
2013 Június 14, 10:36:14 »
VW TYP 3 5 x 130 -as tárcsafékei és fékdobjai vajon jók lehetnek az 1303-as bogárra a 4 x 130 -as tárcsák és fékdobok helyett?
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Június 14, 10:37:51 írta Dadan
»
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18343 Dátum:
2013 Június 13, 17:20:20 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Június 13, 11:57:46
Koszi a kepeket!
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18342 Dátum:
2013 Június 13, 17:07:01 »
Vagy az EMPI leggagyibb olajhűtő szettjéből való.
http://de.hoffmann-speedster.com/bus/bus-t2/motor/oelkreislauf-anbauteile/9495/oelkuehlerbausatz?c=110238
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 13, 16:55:16
A hűtő meg egy klíma párologtato....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18341 Dátum:
2013 Június 13, 17:04:56 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Június 13, 11:47:24
Itt hozzáértőktől kérdezném,hogy mi ez egyáltalán,mert hallottam,hogy a nem ésszerűen megcsinált külsős olajhűtős rendszer,még többet árthat mint használhat.Pl thermosztát nélkül direktbe kivezetik,aztán már a hideg olaj is kering a hűtőrendszerben,vagy csak az elől lógó hűtőtest az egyetlen hűtés,aztán városban araszoláskor,pirosnál, vagy dugóban meg megforr az olaj.
Az valoban nem jo, ha elhagyjak a gyari olajhutot, de nem azért, mert megforr az olaj a dugoban, hanem, mert a gyari huto nagyon jo hatasfoku es hianyozna ha terheled a motor.
Dugoban azert nem forrhat fel az olaj, mert a motor nem ad le jelentos teljesítmenyt, így a hotermelese is alacsonyabb, siman disszipal annyi hot, hogy az olaj ne forrjon fel.
Az olajtermosztat valoban szukseges, tulajdonkeppen a gyari motorban is van, rugoterheleses.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18340 Dátum:
2013 Június 13, 16:55:16 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Június 13, 11:56:50
És itt jönnek elő az alvázfej-futómű felett,és csatlakoznak rá a hűtőre.
A hűtő meg egy klíma párologtato....
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18339 Dátum:
2013 Június 13, 14:18:42 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Június 13, 14:11:04
A tiédben valami tuningolt motor van, ezért tettek rá külön első olajhűtőt?
Szerintem sima 1.6-os,csak valamiért kivezették neki,nem tudom,hogy miért,így vettem.
A kabrióknak állítólag rosszab a hűtése mint a zárt bogaraknak,eleve hiányoznak nekik a gépháztető fölötti szellőzőrácsok,a hátrahajtott tetőcsomag alatt jobban megszorul a meleglevegő,lehajtott tetővel nagyobb a légellenállásuk,és a valaha gyártott legnehezebb súlyú bogár az 1303-as kabrió,annyi benne a plusz merevítő.
Valószínű,hogy ezért tették ki.
Meg egy gyári "austausch" motor van benne,valószínű ennek beszerelésekor csinálták ezt így meg,és lehet hogy az előző motor kipurcanását a rosszabb hűtésre fogták rá,és biztos ami biztos,az új motornál azt a dologot már ki akarták zárni.
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18338 Dátum:
2013 Június 13, 14:11:04 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Június 13, 11:57:46
A tiédben valami tuningolt motor van, ezért tettek rá külön első olajhűtőt?
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18337 Dátum:
2013 Június 13, 11:57:46 »
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18336 Dátum:
2013 Június 13, 11:56:50 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Június 13, 11:51:35
Utána egy könyökkel felívelik őket,az alvázfej és az első futómú fölé.
Itt van a könyöknél egy plusz kis védőcső,gondolom inkább csak a koptatástól,surlódástól védne egy kicsit.
És itt jönnek elő az alvázfej-futómű felett,és csatlakoznak rá a hűtőre.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18335 Dátum:
2013 Június 13, 11:51:35 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Június 13, 11:49:21
Aztán itt jönnek előre a csövek a köszöbmerevítők tövében.
Utána egy könyökkel felívelik őket,az alvázfej és az első futómű fölé.
Itt van a könyöknél egy plusz kis védőcső,gondolom inkább csak a koptatástól,surlódástól védne egy kicsit.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Június 13, 13:55:10 írta Narancs
»
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18334 Dátum:
2013 Június 13, 11:49:21 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Június 11, 22:41:07
Narancs - ha tudnal majd kepet egyszer, az szuper lenne! En is pont ettol felek, hogy ezt fogom odaverni eloszor, ami nem franko..errekell vmi jot kitalalni, hogy vedve legyen, ne torjon stb.
Aztán itt jönnek előre a csövek a köszöbmerevítők tövében.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18333 Dátum:
2013 Június 13, 11:47:24 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Június 11, 22:41:07
Narancs - ha tudnal majd kepet egyszer, az szuper lenne! En is pont ettol felek, hogy ezt fogom odaverni eloszor, ami nem franko..errekell vmi jot kitalalni, hogy vedve legyen, ne torjon stb.
Hali.
Sikerült képeket csinálnom,de ha már nekiálltam,nagyjából végigfényképeztem az olajcső útját.
Itt lépnek ki a motorból a csővek,egy ilyen adapter van beépítve.
Itt hozzáértőktől kérdezném,hogy mi ez egyáltalán,mert hallottam,hogy a nem ésszerűen megcsinált külsős olajhűtős rendszer,még többet árthat mint használhat.Pl thermosztát nélkül direktbe kivezetik,aztán már a hideg olaj is kering a hűtőrendszerben,vagy csak az elől lógó hűtőtest az egyetlen hűtés,aztán városban araszoláskor,pirosnál, vagy dugóban meg megforr az olaj.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18332 Dátum:
2013 Június 12, 15:05:20 »
Bitus ex motorja!
1641 +hosszúváltó nagyon jól autózható!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18331 Dátum:
2013 Június 11, 23:30:57 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Június 11, 22:52:14
Ja, ennek meg semmi koze ahhoz amire keresem a valaszt
momentán ez így ebben a formában igaz
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18330 Dátum:
2013 Június 11, 22:53:50 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Június 11, 22:41:07
Koszi, en is probalkoztam guglival, de nem talaltam semit.
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Június 11, 22:52:14
Ja, ennek meg semmi koze ahhoz amire keresem a valaszt
Ne'! :-)
http://www.airspeedparts.com/forums/index.php?topic=19982.120
Ez is egy forum, van 10 oldalad amin lapozgathatsz oda-vissza, nekem feluton kiegett az agyam es mar nem tudtam ki kivel van, de remelem neked hasznos lesz
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Június 11, 22:56:04 írta Protheus
»
Buzi, aki fékez! :-)))
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18329 Dátum:
2013 Június 11, 22:52:14 »
Idézetet írta: tati - 2013 Június 11, 22:48:18
vízhűtéses a faszt
Ja, ennek meg semmi koze ahhoz amire keresem a valaszt
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18328 Dátum:
2013 Június 11, 22:48:18 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Június 11, 22:41:07
Koszi, en is probalkoztam guglival, de nem talaltam semit. Ezek valoban vizhuteses atalakitasok miatt berakott hutok.
Tati - kossz
Narancs - ha tudnal majd kepet egyszer, az szuper lenne! En is pont ettol felek, hogy ezt fogom odaverni eloszor, ami nem franko..errekell vmi jot kitalalni, hogy vedve legyen, ne torjon stb.
vízhűtéses a faszt
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18327 Dátum:
2013 Június 11, 22:41:07 »
Idézetet írta: Protheus - 2013 Június 11, 22:27:24
En ugyan nem ertek a lovakhoz, de jo baratom a gugli (cserebe kapsz elso viz- es olajhutos kepeket is :-)):
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?t=125000
http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=37&t=138817
(oldal alja fele)
http://www.gerrelt.nl/modifications-alfaromeo-engine/ar-frontradiator.html?showall=1
Koszi, en is probalkoztam guglival, de nem talaltam semit. Ezek valoban vizhuteses atalakitasok miatt berakott hutok.
Tati - kossz
Narancs - ha tudnal majd kepet egyszer, az szuper lenne! En is pont ettol felek, hogy ezt fogom odaverni eloszor, ami nem franko..errekell vmi jot kitalalni, hogy vedve legyen, ne torjon stb.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18326 Dátum:
2013 Június 11, 22:36:09 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2013 Június 11, 22:27:32
Ha jól tudom, az dchd, a "bogárra való" pedig dfav weber.
nyilván bármilyet rá lehet faragni legfeljebb egyik se jó és ebbe beleértem a dfav-t is most kezdek vele szarozni bár az is lehet hogy én várok tőle sokat mert a gazdája szerint jó szerintem meg szar torpan és ......
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18325 Dátum:
2013 Június 11, 22:30:15 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Június 10, 21:29:36
Ez a Weber nem jó Bogárra?
A száma:
34 DMTR 54-250
Ez a csodafegyver sem bogárra való szerintem. Szívócsövet is nehézkes lenne hozzá találni, nem beszélve a fúvókázásról...
Oldalak:
1
...
94
95
96
97
98
[
99
]
100
101
102
103
104
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...