www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 09:26:30
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
91
92
93
94
95
[
96
]
97
98
99
100
101
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3350900 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18484 Dátum:
2013 Július 03, 22:05:01 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Július 03, 18:30:46
8 x 16-os felni előre és 9 x 16-os felni hátra fölférhet 1303-ra sárvédő szélesítés nélkül?
szerintem ezt te sem gondolod komolyan még Fekete László sem bírná eltekerni a kormányt másrészt szegény bogár összefosná magát ekkora kerekektől . aszem kéne neked egy koncepció mert még nem tudod hogy mit szeretnél
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18483 Dátum:
2013 Július 03, 19:21:43 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Július 03, 18:30:46
8 x 16-os felni előre és 9 x 16-os felni hátra fölférhet 1303-ra sárvédő szélesítés nélkül?
8x nem.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18482 Dátum:
2013 Július 03, 18:30:46 »
8 x 16-os felni előre és 9 x 16-os felni hátra fölférhet 1303-ra sárvédő szélesítés nélkül?
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18481 Dátum:
2013 Július 01, 21:50:45 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2013 Július 01, 21:47:04
eredetileg is volt valami dupla gyújtásos porke motyó nem?
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18480 Dátum:
2013 Július 01, 21:47:04 »
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18479 Dátum:
2013 Július 01, 21:04:03 »
Kérdés persze milyen széles, 6, vagy 7 hüvelykes. (hogy kell írni "magyarul" coll-ost?
)
Idézetet írta: tusam - 2013 Július 01, 15:40:04
1.6os tuningmotoros 1303ra 15col-os telefon felnikkel mekkora gumi ajanlott? sportos kinezeture szeretnem de minimum /50 szerintem az idealis a kis felnik miatt. 195 nagy lenne ra?
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18478 Dátum:
2013 Július 01, 16:10:47 »
Idézetet írta: tusam - 2013 Július 01, 15:40:04
1.6os tuningmotoros 1303ra 15col-os telefon felnikkel mekkora gumi ajanlott? sportos kinezeture szeretnem de minimum /50 szerintem az idealis a kis felnik miatt. 195 nagy lenne ra?
195/65 R15 Ez a gyári gumi váltómérete.
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18477 Dátum:
2013 Július 01, 15:40:04 »
1.6os tuningmotoros 1303ra 15col-os telefon felnikkel mekkora gumi ajanlott? sportos kinezeture szeretnem de minimum /50 szerintem az idealis a kis felnik miatt. 195 nagy lenne ra?
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18476 Dátum:
2013 Július 01, 13:48:11 »
Idézetet írta: callook - 2013 Július 01, 07:50:03
Szerintem az 1600i motorokon az előgyújtás-szabályzást a motorvezérlő és nem röpsúly végzi, így ha önállóan átteszed a gyújtást akkor nem lesz előgyújtás-szabályzás. Ha ez így van, akkor venned kell egy írható előgyújtás-szabályzót. Szóval szerintem nem jössz ki jobban mintha vennél egy eredeti Bosch 009 gyújtást, vagy Maresztól, Tatitól egy röpsúlyos, elektronikus VW gyújtást amit bogárhoz alakítottak. Ha rosszul tudom és mégis röpsúlyos az 1600i elosztója, akkor valaki javítson ki!
Egyébként én ezeket a Taiwani 009 gyújtások beépítését nem is értem. Annyira silányak, hogy inkább hagynám rajt a motoron a gyári elosztót mint, hogy önszántamból ilyet építsek be. Szoktam méregetni elosztókat és ezek össze-vissza húznak rá, emellett belepillantva annyira gagyik, hogy nem tudom elképzelni, hogy rövid időn belül ne alakulnának ki olyan kopások a szerkezetében, ami miatt tuning célra végképp alkalmatlanok lennének
En azert vettem meg mert akkor meg halvany lila benzingozom sem volt arrol hogy ebbol is van tobbfele. Kertem egyet "a boltban" es adtak. Nem is dobtak fel hogy van tobb fajta. Mentsegemre szoljon hogy anno a regi vakumos utan nagyon erezheto volt hogy jobb lett a motor es erosebb. (Elkepzelhetitek hogy milyen allapotban volt a regi ha tulajdonkeppen ez is egy nagy rakas s.ar!) Mennyibe faj egy elektronikus?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18475 Dátum:
2013 Július 01, 08:18:16 »
Idézetet írta: callook - 2013 Július 01, 07:50:03
Szerintem az 1600i motorokon az előgyújtás-szabályzást a motorvezérlő és nem röpsúly végzi, így ha önállóan átteszed a gyújtást akkor nem lesz előgyújtás-szabályzás. Ha ez így van, akkor venned kell egy írható előgyújtás-szabályzót. Szóval szerintem nem jössz ki jobban mintha vennél egy eredeti Bosch 009 gyújtást, vagy Maresztól, Tatitól egy röpsúlyos, elektronikus VW gyújtást amit bogárhoz alakítottak. Ha rosszul tudom és mégis röpsúlyos az 1600i elosztója, akkor valaki javítson ki!
Egyébként én ezeket a Taiwani 009 gyújtások beépítését nem is értem. Annyira silányak, hogy inkább hagynám rajt a motoron a gyári elosztót mint, hogy önszántamból ilyet építsek be. Szoktam méregetni elosztókat és ezek össze-vissza húznak rá, emellett belepillantva annyira gagyik, hogy nem tudom elképzelni, hogy rövid időn belül ne alakulnának ki olyan kopások a szerkezetében, ami miatt tuning célra végképp alkalmatlanok lennének
ez így, ebben a formában. igaz!
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18474 Dátum:
2013 Július 01, 07:50:03 »
Szerintem az 1600i motorokon az előgyújtás-szabályzást a motorvezérlő és nem röpsúly végzi, így ha önállóan átteszed a gyújtást akkor nem lesz előgyújtás-szabályzás. Ha ez így van, akkor venned kell egy írható előgyújtás-szabályzót. Szóval szerintem nem jössz ki jobban mintha vennél egy eredeti Bosch 009 gyújtást, vagy Maresztól, Tatitól egy röpsúlyos, elektronikus VW gyújtást amit bogárhoz alakítottak. Ha rosszul tudom és mégis röpsúlyos az 1600i elosztója, akkor valaki javítson ki!
Egyébként én ezeket a Taiwani 009 gyújtások beépítését nem is értem. Annyira silányak, hogy inkább hagynám rajt a motoron a gyári elosztót mint, hogy önszántamból ilyet építsek be. Szoktam méregetni elosztókat és ezek össze-vissza húznak rá, emellett belepillantva annyira gagyik, hogy nem tudom elképzelni, hogy rövid időn belül ne alakulnának ki olyan kopások a szerkezetében, ami miatt tuning célra végképp alkalmatlanok lennének
Idézetet írta: tusam - 2013 Június 30, 23:20:55
Tud valaki valamit arrol hogy egy mexikoi injectoros elektronikus gyujtasat lehet-e kulonosebb atalakitas nelkul karburatoros motorra rakni? ...es persze hogy erdemes-e. 009es em van de mivel nem igazan a top quality (valami made in Tajvan) ezert inkabb lecserelnem.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18473 Dátum:
2013 Június 30, 23:20:55 »
Tud valaki valamit arrol hogy egy mexikoi injectoros elektronikus gyujtasat lehet-e kulonosebb atalakitas nelkul karburatoros motorra rakni? ...es persze hogy erdemes-e. 009es em van de mivel nem igazan a top quality (valami made in Tajvan) ezert inkabb lecserelnem.
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18472 Dátum:
2013 Június 30, 12:56:56 »
Idézetet írta: callook - 2013 Június 30, 10:04:19
Még egy kis dupla karbi:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/06/dellorto-weber-dula-karburatorok.html
Pont aktualis volt!
Koszi!
sparkafer
Hozzászólások: 13994
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18471 Dátum:
2013 Június 30, 10:49:45 »
Idézetet írta: callook - 2013 Június 30, 10:04:19
Még egy kis dupla karbi:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/06/dellorto-weber-dula-karburatorok.html
http://sparkafer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18470 Dátum:
2013 Június 30, 10:04:19 »
Még egy kis dupla karbi:
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2013/06/dellorto-weber-dula-karburatorok.html
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18469 Dátum:
2013 Június 24, 20:16:01 »
Idézetet írta: tati - 2013 Június 24, 19:38:18
12mm gyertyamenet, rozsdamentes kipuszelepek szerintem megérhet ennyit de ez 1db nem egy pár
ha a pár lenne az meg ajándék azt én is megvenném
Oda van irva hogy available 2 vagyis meg lehet venni mindkettot termeszetesen dupla annyiert.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18468 Dátum:
2013 Június 24, 19:38:18 »
Idézetet írta: tusam - 2013 Június 24, 19:23:16
Az empi 40x35.5os hengerfejeirol ki mit tud?
Konkretan ezt megerne ennyiert megvenni?
http://www.ebay.co.uk/itm/Cylinder-head-VW-1600cc-air-cooled-Twin-port-044-magnum-Camper-bug-bay-beetle/141003004302?ssPageName=WDVW&rd=1&ih=004&category=61363&cmd=ViewItem
12mm gyertyamenet, rozsdamentes kipuszelepek szerintem megérhet ennyit de ez 1db nem egy pár
ha a pár lenne az meg ajándék azt én is megvenném
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18467 Dátum:
2013 Június 24, 19:23:16 »
Az empi 40x35.5os hengerfejeirol ki mit tud?
Konkretan ezt megerne ennyiert megvenni?
http://www.ebay.co.uk/itm/Cylinder-head-VW-1600cc-air-cooled-Twin-port-044-magnum-Camper-bug-bay-beetle/141003004302?ssPageName=WDVW&rd=1&ih=004&category=61363&cmd=ViewItem
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18466 Dátum:
2013 Június 24, 08:36:53 »
Idézetet írta: kövi - 2013 Június 23, 22:47:51
CSak érdeklődnék, hogy ez a ( Első híd állitó készlet T1 -07/64) mit is takar igazából?
ezt kell ide a gerendatestbe begányolni
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18465 Dátum:
2013 Június 23, 22:52:56 »
Idézetet írta: Bripery - 2013 Június 23, 21:28:55
Erdekes, nekem soha, semmi bajom nem volt a Berg cuccokkal.. Pedig volt par...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18464 Dátum:
2013 Június 23, 22:47:51 »
CSak érdeklődnék, hogy ez a ( Első híd állitó készlet T1 -07/64) mit is takar igazából?
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
VW 1300 1968.06.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18463 Dátum:
2013 Június 23, 22:05:27 »
Idézetet írta: Bripery - 2013 Június 23, 21:28:55
Erdekes, nekem soha, semmi bajom nem volt a Berg cuccokkal.. Pedig volt par...
Arrol olvastam hideget-meleget, az elotte levokrol inkabb rosszat, a tobbirol mind jot. Nekem nem volt soha, de a T miatt nem is vagytam ra. az aljara panaszkodtak, hogy a bogyo elobb-utobb feladja (pedig fem ha jol emlekszem).
Meg mas igenybevetel/szemszog egy drag auto es egy fagyi auto, ott szamit hogy meddig pontos
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Június 23, 22:11:58 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18462 Dátum:
2013 Június 23, 21:28:55 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Június 23, 21:21:11
Amiota kijott, nagyon tetszeik, par eve spaban vettem is egy masolatot (nem lattam elotte eredetit) es irdatlan szar volt! Par valtas utan meglazult az egesz, elkezdett mozogni minden iranyba es nagyon pontatlan lett, 2 helyett 90%-ban rukverc stb. Most latom, hogy mennyivel komolyabb es masszivabb az igazi, remelem jol hasznalhato kulonben hiaba nez ki vaganyan.
mas forumos infok alapjan a sorrend kb.:
Empi, scat, berg, csp, hurst, bugtech, vintage speed black mamba, cae ultra. A csp-tol felfele van minoseg es mar az is eleg beteg aron van (nekunk)...
Erdekes, nekem soha, semmi bajom nem volt a Berg cuccokkal.. Pedig volt par...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18461 Dátum:
2013 Június 23, 21:21:11 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Június 23, 20:49:47
akkor azt ird meg hogy mennyibol tudod megcsinalni! Biztos lessssz ra erdeklodo!
Amiota kijott, nagyon tetszeik, par eve spaban vettem is egy masolatot (nem lattam elotte eredetit) es irdatlan szar volt! Par valtas utan meglazult az egesz, elkezdett mozogni minden iranyba es nagyon pontatlan lett, 2 helyett 90%-ban rukverc stb. Most latom, hogy mennyivel komolyabb es masszivabb az igazi, remelem jol hasznalhato kulonben hiaba nez ki vaganyan.
mas forumos infok alapjan a sorrend kb.:
Empi, scat, berg, csp, hurst, bugtech, vintage speed black mamba, cae ultra. A csp-tol felfele van minoseg es mar az is eleg beteg aron van (nekunk)...
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18460 Dátum:
2013 Június 23, 20:49:47 »
Idézetet írta: drflexes - 2013 Június 23, 20:46:45
Jelen
akkor azt ird meg hogy mennyibol tudod megcsinalni! Biztos lessssz ra erdeklodo!
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
drflexes
Hozzászólások: 4531
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18459 Dátum:
2013 Június 23, 20:46:45 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 23, 09:32:05
Inkább marós, kevés benne a forgástest.
Jelen
új számom van:20 592 5434
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18458 Dátum:
2013 Június 23, 17:13:23 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Június 23, 15:41:21
Próbáltam kocsiban ilyen empi váltókart és nem tetszett.
Szerintem a bogárban nem túl hosszú a váltóút a gyári cuccal sem.
Amit linkeltem képet, abban is kizárólag a kinézete tetszett, ha vennék ilyet - használtban - , akkor kizárólag azért tenném, mert rohadt jól néz ki az autóban.
hát, én buszban is próbáltam a gyárit, meg a triggert, a bogaramban is volt gyári rövidítővel, most meg bugpack t alakú, ég és föld. golflabda is jól néz ki, az olcsó
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18457 Dátum:
2013 Június 23, 16:41:21 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Június 23, 15:41:21
Próbáltam kocsiban ilyen empi váltókart és nem tetszett.
Szerintem a bogárban nem túl hosszú a váltóút a gyári cuccal sem.
Amit linkeltem képet, abban is kizárólag a kinézete tetszett, ha vennék ilyet - használtban - , akkor kizárólag azért tenném, mert rohadt jól néz ki az autóban.
akkor tegyél be egy bögyös macát, az is jól néz ki :-)
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18456 Dátum:
2013 Június 23, 15:41:21 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Június 23, 09:43:35
Próbáltam kocsiban ilyen empi váltókart és nem tetszett.
Szerintem a bogárban nem túl hosszú a váltóút a gyári cuccal sem.
Amit linkeltem képet, abban is kizárólag a kinézete tetszett, ha vennék ilyet - használtban - , akkor kizárólag azért tenném, mert rohadt jól néz ki az autóban.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18455 Dátum:
2013 Június 23, 09:43:35 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Június 22, 23:14:49
100eft ezért a cuccért inkább a rablás kategóriába tartozik.
Csak összehasonlítás képpen: 2 éve manuális váltós E39-ben cseréltem a váltókulisszában az összes házagolót, összes lapkát, nagy műanyag betétet és a Z4 váltókarját tettük bele, amivel a váltóút a felére rövidült, és minden gyári(!) BMW cuccból felépítve került bruttó 28eft-ba!
Nagyon durva lehúzás megy ebben a tuning témában, kihasználják a bogár rajongók fanatizmusát.
Ha lenne rajz, ezt egy ügyes esztergályos 30eft-ból szerintem megcsinálná.
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18454 Dátum:
2013 Június 23, 09:32:05 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Június 22, 23:14:49
Ha lenne rajz, ezt egy ügyes esztergályos 30eft-ból szerintem megcsinálná.
Inkább marós, kevés benne a forgástest.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
moody
Hozzászólások: 54
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18453 Dátum:
2013 Június 23, 07:28:56 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 20, 08:57:08
Köszönjük, Emese!
kitudja,bármilyen infó hasznos lehet
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18452 Dátum:
2013 Június 23, 02:52:38 »
Idézetet írta: Balage - 2013 Június 22, 23:50:42
Itt azért egy kurens termékről van szó.
Évek alatt szépen felépített vállalkozás, ami innovatív és szépen fejlődik.
Meg lehet próbálni valami újat előállítani erre a piacra, amit hosszú távon meg is vesznek.
Ez egy ilyen termék.
Mindenki tudja, hogy igazából nem ér ennyit, de mégis megveszik.
Nekem is ez van, igaz nyomott aron vettem. Tetszik, remélem élhető lesz.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18451 Dátum:
2013 Június 22, 23:50:42 »
Itt azért egy kurens termékről van szó.
Évek alatt szépen felépített vállalkozás, ami innovatív és szépen fejlődik.
Meg lehet próbálni valami újat előállítani erre a piacra, amit hosszú távon meg is vesznek.
Ez egy ilyen termék.
Mindenki tudja, hogy igazából nem ér ennyit, de mégis megveszik.
Idézetet írta: Dadan - 2013 Június 22, 23:14:49
100eft ezért a cuccért inkább a rablás kategóriába tartozik.
Csak összehasonlítás képpen: 2 éve manuális váltós E39-ben cseréltem a váltókulisszában az összes házagolót, összes lapkát, nagy műanyag betétet és a Z4 váltókarját tettük bele, amivel a váltóút a felére rövidült, és minden gyári(!) BMW cuccból felépítve került bruttó 28eft-ba!
Nagyon durva lehúzás megy ebben a tuning témában, kihasználják a bogár rajongók fanatizmusát.
Ha lenne rajz, ezt egy ügyes esztergályos 30eft-ból szerintem megcsinálná.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18450 Dátum:
2013 Június 22, 23:14:49 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Június 22, 21:59:21
nincs olcso tuning...
100eft ezért a cuccért inkább a rablás kategóriába tartozik.
Csak összehasonlítás képpen: 2 éve manuális váltós E39-ben cseréltem a váltókulisszában az összes házagolót, összes lapkát, nagy műanyag betétet és a Z4 váltókarját tettük bele, amivel a váltóút a felére rövidült, és minden gyári(!) BMW cuccból felépítve került bruttó 28eft-ba!
Nagyon durva lehúzás megy ebben a tuning témában, kihasználják a bogár rajongók fanatizmusát.
Ha lenne rajz, ezt egy ügyes esztergályos 30eft-ból szerintem megcsinálná.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18449 Dátum:
2013 Június 22, 21:59:21 »
Idézetet írta: Dadan - 2013 Június 22, 18:56:16
Köszi.
329 euro
nincs olcso tuning...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18448 Dátum:
2013 Június 22, 21:18:55 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Június 22, 20:02:36
Nem valószínű, hogy jó lenne a mérete az autómra, eléggé kényes a szélességre, hol ide, hol oda ér bele, akár elöl, akár hátul...meg amúgy sem pályagép ez.
Úh. köszönöm, nem.
Rendben.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18447 Dátum:
2013 Június 22, 20:02:36 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2013 Június 22, 19:59:36
Ez érdekelhet ?
Nem valószínű, hogy jó lenne a mérete az autómra, eléggé kényes a szélességre, hol ide, hol oda ér bele, akár elöl, akár hátul...meg amúgy sem pályagép ez.
Úh. köszönöm, nem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18446 Dátum:
2013 Június 22, 20:01:05 »
Idézetet írta: Balage - 2013 Június 22, 19:37:37
otthon is ki lehet "reszelni"
http://2s-koncept.skynetblogs.be/archive/2013/02/04/levier-choko-flake.html
De jó lenne, ha már csak ez hiányozna az autómból.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18445 Dátum:
2013 Június 22, 19:59:36 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2013 Június 20, 17:15:54
Ha kell van négy pirelli 16os pályagumim.
Ez érdekelhet ?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak:
1
...
91
92
93
94
95
[
96
]
97
98
99
100
101
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...