www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 17:11:57
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
[
88
]
89
90
91
92
93
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3352192 alkalommal)
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18804 Dátum:
2013 Augusztus 29, 15:36:34 »
Idézetet írta: Forest - 2013 Augusztus 29, 15:08:24
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18803 Dátum:
2013 Augusztus 29, 15:08:24 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Augusztus 29, 08:25:27
Nem kell jövőhéten kijön a garázsból, és még menni is fog, 2km oda 2km vissza.
Bekerülnek hátra az új koni kemény lengéscsillapítók, új hátsófék, "made by tati" váltó kitámasztó.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18802 Dátum:
2013 Augusztus 29, 08:25:27 »
Idézetet írta: TBK001 - 2013 Augusztus 29, 07:04:08
Lemész hozzá Karcagra??? Mert a garázsból ki sem fog mozdulni...
Nem kell jövőhéten kijön a garázsból, és még menni is fog, 2km oda 2km vissza.
Bekerülnek hátra az új koni kemény lengéscsillapítók, új hátsófék, "made by tati" váltó kitámasztó.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
TBK001
Hozzászólások: 29083
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18801 Dátum:
2013 Augusztus 29, 07:04:08 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2013 Augusztus 28, 21:06:05
Kíváncsi leszek rá.
Mekkora teljesítményű lesz kb? Inkább
használatra lesz, vagy versenyre
?
Lemész hozzá Karcagra??? Mert a garázsból ki sem fog mozdulni...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18800 Dátum:
2013 Augusztus 28, 21:51:01 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2013 Augusztus 28, 21:39:32
Akkor ez még a korábbi 50 lovas project?
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18799 Dátum:
2013 Augusztus 28, 21:39:32 »
Idézetet írta: Bill - 2013 Augusztus 28, 21:11:11
Egyikre sem. Már többször is leírta, figyelj oda!
Akkor ez még a korábbi 50 lovas project?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18798 Dátum:
2013 Augusztus 28, 21:19:03 »
Idézetet írta: callook - 2013 Augusztus 28, 20:56:27
Mondjuk nála nem segített a dolgon, hogy nem lelkiismeretesen rakták össze és
ha jól tudom
, mint kiderült egy széria, felújítatlan, használt 1,2-1,3 motorra akasztotta rá valaki csak úgy a turbót. Azért van különbség ez meg a tisztességesen, aprólékosan, sok apróságot módosítva összerakunk egy motort téma között.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18797 Dátum:
2013 Augusztus 28, 21:11:11 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2013 Augusztus 28, 21:06:05
Kíváncsi leszek rá. Mekkora teljesítményű lesz kb? Inkább használatra lesz, vagy versenyre?
Egyikre sem. Már többször is leírta, figyelj oda!
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18796 Dátum:
2013 Augusztus 28, 21:06:05 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Augusztus 28, 19:24:43
Nem-Nem-igen
Kíváncsi leszek rá. Mekkora teljesítményű lesz kb? Inkább használatra lesz, vagy versenyre?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18795 Dátum:
2013 Augusztus 28, 20:56:27 »
Mondjuk nála nem segített a dolgon, hogy nem lelkiismeretesen rakták össze és
ha jól tudom
, mint kiderült egy széria, felújítatlan, használt 1,2-1,3 motorra akasztotta rá valaki csak úgy a turbót. Azért van különbség ez meg a tisztességesen, aprólékosan, sok apróságot módosítva összerakunk egy motort téma között.
Idézetet írta: Narancs - 2013 Augusztus 28, 20:47:37
Bogarazoo/SleepAIR is tudna mesélni,ő is megjárta ezeket a köröket a turbós motorral,még sem az van most a bogarában.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18794 Dátum:
2013 Augusztus 28, 20:47:37 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2013 Augusztus 28, 20:44:05
turbó ricsi sem hülye arc, mégis párszor elfosta magát a motorja.
Bogarazoo/SleepAIR is tudna mesélni,ő is megjárta ezeket a köröket a turbós motorral,még sem az van most a bogarában.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18793 Dátum:
2013 Augusztus 28, 20:44:05 »
Idézetet írta: callook - 2013 Augusztus 28, 20:16:47
A spec. henger-dugó-hajtórúd szett annak a kérdése, hogy mennyire nyomatod meg a motort. Egy szintig rendben vannak a gyári cuccok, egy szint felett már cserélni kell sok mindent. Mert elég széles teljesítmény skálára be lehet lőni mondjuk egy alapból 50 lovas 1,6 motort. Attól, hogy turbós, még nem kell 180 lovasnak lennie, lehet csak 70.
turbó ricsi sem hülye arc, mégis párszor elfosta magát a motorja.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18792 Dátum:
2013 Augusztus 28, 20:16:47 »
A spec. henger-dugó-hajtórúd szett annak a kérdése, hogy mennyire nyomatod meg a motort. Egy szintig rendben vannak a gyári cuccok, egy szint felett már cserélni kell sok mindent. Mert elég széles teljesítmény skálára be lehet lőni mondjuk egy alapból 50 lovas 1,6 motort. Attól, hogy turbós, még nem kell 180 lovasnak lennie, lehet csak 70.
Idézetet írta: Robpanzer - 2013 Augusztus 28, 18:52:24
Ehhez nem kellene kompressziónövelés, spec. henger-dugattyú szett stb? Csak kíváncsiságból kérdezem. Ez az 1.2-es motorodra menne?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18791 Dátum:
2013 Augusztus 28, 20:10:01 »
Igen, ez az egyik kényes pont.
Idézetet írta: slavia919 - 2013 Augusztus 28, 19:26:27
Inkább a megfelelő olajhűtés, és nyomás megoldása a kulcs, hogy legyen kenése a turbónak mindig, és megfelelő.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18790 Dátum:
2013 Augusztus 28, 20:09:22 »
Szerintem pont a második a jobb megoldás, annak ellenére, hogy annál a motornál amibe én fogok belebukni, ott az első verziót csinálom.
A másik kijelentésed pedig így helyes:
Renault 5 GT turbón az első megoldás van.
Renault 5 Alpine turbón a második megoldás van
Idézetet írta: maxi - 2013 Augusztus 28, 19:30:04
Meg, hogy a turbó nyomja a levegőt a karburátorba, vagy a turbón keresztül szívja a karbit(ezt elég izgalmasnak látom.) Az első verzió az ideálisabb renault 5 turbón is ez a megoldás van.Meg a csövezés, az elhelyezés és sok apróság.
A kivitelezés, az összeépítés az öröm, nem a használat.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18789 Dátum:
2013 Augusztus 28, 19:36:14 »
Idézetet írta: Bill - 2013 Augusztus 28, 15:43:22
Ne etesd a trollt!
Hupsz, elfelejtettem.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18788 Dátum:
2013 Augusztus 28, 19:30:04 »
Idézetet írta: slavia919 - 2013 Augusztus 28, 19:26:27
Inkább a megfelelő olajhűtés, és nyomás megoldása a kulcs, hogy legyen kenése a turbónak mindig, és megfelelő.
Meg, hogy a turbó nyomja a levegőt a karburátorba, vagy a turbón keresztül szívja a karbit(ezt elég izgalmasnak látom.) Az első verzió az ideálisabb renault 5 turbón is ez a megoldás van.Meg a csövezés, az elhelyezés és sok apróság.
A kivitelezés, az összeépítés az öröm, nem a használat.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18787 Dátum:
2013 Augusztus 28, 19:28:14 »
Idézetet írta: slavia919 - 2013 Augusztus 28, 19:26:27
Inkább a megfelelő olajhűtés, és nyomás megoldása a kulcs, hogy legyen kenése a turbónak mindig, és megfelelő.
Meg ugye viszonylag kevés karbis turbos autón rohangál manapság.Renault5 Turbo karbi meg nincs vagy nem akarom tudni mennyiért.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18786 Dátum:
2013 Augusztus 28, 19:26:27 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2013 Augusztus 28, 18:52:24
Ehhez nem kellene kompressziónövelés, spec. henger-dugattyú szett stb? Csak kíváncsiságból kérdezem. Ez az 1.2-es motorodra menne?
Inkább a megfelelő olajhűtés, és nyomás megoldása a kulcs, hogy legyen kenése a turbónak mindig, és megfelelő.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18785 Dátum:
2013 Augusztus 28, 19:24:43 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2013 Augusztus 28, 18:52:24
Ehhez nem kellene kompressziónövelés, spec. henger-dugattyú szett stb? Csak kíváncsiságból kérdezem. Ez az 1.2-es motorodra menne?
Nem-Nem-igen
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18784 Dátum:
2013 Augusztus 28, 19:24:20 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2013 Augusztus 28, 19:22:22
Ellenkezőleg.Fújt motorban alacsonyabb a kompreszió.
Pontosan
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18783 Dátum:
2013 Augusztus 28, 19:22:22 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2013 Augusztus 28, 18:52:24
Ehhez nem kellene kompressziónövelés, spec. henger-dugattyú szett stb? Csak kíváncsiságból kérdezem. Ez az 1.2-es motorodra menne?
Ellenkezőleg.Fújt motorban alacsonyabb a kompreszió.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Robpanzer
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18782 Dátum:
2013 Augusztus 28, 18:52:24 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Augusztus 28, 09:30:26
az már megvan
sőt a krómos trafó tartó is.
Megvárom, hogy a turbós motor amit callook épít milyen lesz. És utána turbó!
Csak más motorján derüljenek ki az apró részletek
Ehhez nem kellene kompressziónövelés, spec. henger-dugattyú szett stb? Csak kíváncsiságból kérdezem. Ez az 1.2-es motorodra menne?
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18781 Dátum:
2013 Augusztus 28, 15:43:22 »
Ne etesd a trollt!
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18780 Dátum:
2013 Augusztus 28, 12:01:37 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Augusztus 28, 11:40:45
mivel a meg nem bontas a cel, gondolom eddig is az volt...
És a meg nem bontás mellet került bele más vezérműtengely meg más egyebek.
Amúgy ez egy 0km-es blokk volt ami nem ment egy percet sem. Persze ez mind lényegtelen, mert aki jobban tudja érti látatlanba azzal kár beszélni.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18779 Dátum:
2013 Augusztus 28, 11:49:55 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Augusztus 28, 11:40:45
mivel a meg nem bontas a cel, gondolom eddig is az volt...
Bácsi Győző
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18778 Dátum:
2013 Augusztus 28, 11:40:45 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Augusztus 28, 10:15:03
Tudod, vagy gondolod?
mivel a meg nem bontas a cel, gondolom eddig is az volt...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18777 Dátum:
2013 Augusztus 28, 10:15:03 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Augusztus 28, 10:13:50
es azt megbontas nelkul hogy?
Felujitatlan blokkra
?
Tudod, vagy gondolod?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18776 Dátum:
2013 Augusztus 28, 10:13:50 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Augusztus 28, 09:30:26
az már megvan
sőt a krómos trafó tartó is.
Megvárom, hogy a turbós motor amit callook épít milyen lesz. És utána turbó!
Csak más motorján derüljenek ki az apró részletek
es azt megbontas nelkul hogy? Felujitatlan blokkra?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18775 Dátum:
2013 Augusztus 28, 09:44:06 »
Idézetet írta: abes - 2013 Augusztus 28, 09:39:13
Mit ér a legjobb versenyló, ha az istállóban sorvad el.
Még egyszer leírom de tényleg utoljára.
Nem mindenkinek a bogár használata nyújt örömet, hanem a szerelése, fejlesztése.
A mostani motor is készen lett, elhoztam stunt mestertől, bekerült a kocsiba, mentem vele 300km, forog mint a villanymotor. Ennyi, léphetünk tovább.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18774 Dátum:
2013 Augusztus 28, 09:39:13 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Augusztus 28, 09:34:18
Miért is?
Mit ér a legjobb versenyló, ha az istállóban sorvad el.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18773 Dátum:
2013 Augusztus 28, 09:34:18 »
Idézetet írta: abes - 2013 Augusztus 28, 09:33:00
Akkor redbullos flakon a trafóra, de inkább Benzint tölts bele és az önindítóval hergeld be. Használd, ez a tuning részedről inkább "szájkarate".
Miért is?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18772 Dátum:
2013 Augusztus 28, 09:33:00 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Augusztus 28, 09:30:26
az már megvan
sőt a krómos trafó tartó is.
Megvárom, hogy a turbós motor amit callook épít milyen lesz. És utána turbó!
Csak más motorján derüljenek ki az apró részletek
Akkor redbullos flakon a trafóra, de inkább Benzint tölts bele és az önindítóval hergeld be. Használd, ez a tuning részedről inkább "szájkarate".
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18771 Dátum:
2013 Augusztus 28, 09:30:26 »
Idézetet írta: abes - 2013 Augusztus 28, 09:24:57
Fokolt alu ékszíj tárcsa +10 ló.
az már megvan
sőt a krómos trafó tartó is.
Megvárom, hogy a turbós motor amit callook épít milyen lesz. És utána turbó!
Csak más motorján derüljenek ki az apró részletek
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18770 Dátum:
2013 Augusztus 28, 09:24:57 »
Idézetet írta: maxi - 2013 Augusztus 28, 09:00:13
Még valamit hergelni kellene a bogár motorján. Csak nem tudom mit.
Főleg úgy hogy ne keljen megbontani a motort
Fokolt alu ékszíj tárcsa +10 ló.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18769 Dátum:
2013 Augusztus 28, 09:15:01 »
Buzi, aki fékez! :-)))
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18768 Dátum:
2013 Augusztus 28, 09:00:13 »
Idézetet írta: callook - 2013 Augusztus 28, 08:40:06
Sőt!
Még valamit hergelni kellene a bogár motorján. Csak nem tudom mit.
Főleg úgy hogy ne keljen megbontani a motort
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18767 Dátum:
2013 Augusztus 28, 08:40:06 »
Sőt!
Idézetet írta: maxi - 2013 Augusztus 28, 08:22:42
Tudom! De kötekedni szabad nem?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18766 Dátum:
2013 Augusztus 28, 08:22:42 »
Idézetet írta: callook - 2013 Augusztus 28, 08:21:22
Most sem mondtam, hogy gagyi, azt a 20-25ezer Ft környékét éri is amiért adtam, sőt nekem is jó volt az 1,6 tuning motorba. De az azért gondolom érthető, hogy a 120ezer forintos Scat cucc picit többet nyújt mint a legolcsóbb EMPI
Egy hegyesebb tengelyű, erősített rugós, nagy (nehezebb) szelepes motornál már számítanak ezek az apróságok, míg egy kis tengelyes, gyári szelepes, gyári rugós motorhoz teljesen jó az EMPI cucc is.
Tudom! De kötekedni szabad nem?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18765 Dátum:
2013 Augusztus 28, 08:21:22 »
Most sem mondtam, hogy gagyi, azt a 20-25ezer Ft környékét éri is amiért adtam, sőt nekem is jó volt az 1,6 tuning motorba. De az azért gondolom érthető, hogy a 120ezer forintos Scat cucc picit többet nyújt mint a legolcsóbb EMPI
Egy hegyesebb tengelyű, erősített rugós, nagy (nehezebb) szelepes motornál már számítanak ezek az apróságok, míg egy kis tengelyes, gyári szelepes, gyári rugós motorhoz teljesen jó az EMPI cucc is.
Idézetet írta: maxi - 2013 Augusztus 28, 08:09:35
Mikkor vettem nem mondtad hogy gagyi
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
[
88
]
89
90
91
92
93
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...