www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 13, 23:15:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3353149 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18804 Dátum: 2013 Augusztus 29, 15:36:34 »


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #18803 Dátum: 2013 Augusztus 29, 15:08:24 »

Nem kell  jövőhéten kijön a garázsból, és még menni is fog, 2km oda 2km vissza.
Bekerülnek hátra az új koni kemény lengéscsillapítók, új hátsófék, "made by tati"  váltó kitámasztó.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18802 Dátum: 2013 Augusztus 29, 08:25:27 »

Lemész hozzá Karcagra??? Mert a garázsból ki sem fog mozdulni... Evil Grin
Nem kell  jövőhéten kijön a garázsból, és még menni is fog, 2km oda 2km vissza.
Bekerülnek hátra az új koni kemény lengéscsillapítók, új hátsófék, "made by tati"  váltó kitámasztó.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29083


Road Force One

« Hozzászólás #18801 Dátum: 2013 Augusztus 29, 07:04:08 »

Kíváncsi leszek rá. Mekkora teljesítményű lesz kb?  Inkább használatra lesz, vagy versenyre?

Lemész hozzá Karcagra??? Mert a garázsból ki sem fog mozdulni... Evil Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #18800 Dátum: 2013 Augusztus 28, 21:51:01 »

Akkor ez még a korábbi 50 lovas project?
Grin
Robpanzer
« Hozzászólás #18799 Dátum: 2013 Augusztus 28, 21:39:32 »

Egyikre sem. Már többször is leírta, figyelj oda!

Akkor ez még a korábbi 50 lovas project?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18798 Dátum: 2013 Augusztus 28, 21:19:03 »

Mondjuk nála nem segített a dolgon, hogy nem lelkiismeretesen rakták össze és ha jól tudom, mint kiderült egy széria, felújítatlan, használt 1,2-1,3 motorra akasztotta rá valaki csak úgy a turbót. Azért van különbség ez meg a tisztességesen, aprólékosan, sok apróságot módosítva összerakunk egy motort téma között.


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #18797 Dátum: 2013 Augusztus 28, 21:11:11 »

Kíváncsi leszek rá. Mekkora teljesítményű lesz kb?  Inkább használatra lesz, vagy versenyre?
Egyikre sem. Már többször is leírta, figyelj oda!
Robpanzer
« Hozzászólás #18796 Dátum: 2013 Augusztus 28, 21:06:05 »

Nem-Nem-igen Grin

Kíváncsi leszek rá. Mekkora teljesítményű lesz kb?  Inkább használatra lesz, vagy versenyre?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18795 Dátum: 2013 Augusztus 28, 20:56:27 »

Mondjuk nála nem segített a dolgon, hogy nem lelkiismeretesen rakták össze és ha jól tudom, mint kiderült egy széria, felújítatlan, használt 1,2-1,3 motorra akasztotta rá valaki csak úgy a turbót. Azért van különbség ez meg a tisztességesen, aprólékosan, sok apróságot módosítva összerakunk egy motort téma között.

Bogarazoo/SleepAIR is tudna mesélni,ő is megjárta ezeket a köröket a turbós motorral,még sem az van most a bogarában.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #18794 Dátum: 2013 Augusztus 28, 20:47:37 »

turbó ricsi sem hülye arc, mégis párszor elfosta magát a motorja.
Bogarazoo/SleepAIR is tudna mesélni,ő is megjárta ezeket a köröket a turbós motorral,még sem az van most a bogarában.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #18793 Dátum: 2013 Augusztus 28, 20:44:05 »

A spec. henger-dugó-hajtórúd szett annak a kérdése, hogy mennyire nyomatod meg a motort. Egy szintig rendben vannak a gyári cuccok, egy szint felett már cserélni kell sok mindent. Mert elég széles teljesítmény skálára be lehet lőni mondjuk egy alapból 50 lovas 1,6 motort. Attól, hogy turbós, még nem kell 180 lovasnak lennie, lehet csak 70.
turbó ricsi sem hülye arc, mégis párszor elfosta magát a motorja.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18792 Dátum: 2013 Augusztus 28, 20:16:47 »

A spec. henger-dugó-hajtórúd szett annak a kérdése, hogy mennyire nyomatod meg a motort. Egy szintig rendben vannak a gyári cuccok, egy szint felett már cserélni kell sok mindent. Mert elég széles teljesítmény skálára be lehet lőni mondjuk egy alapból 50 lovas 1,6 motort. Attól, hogy turbós, még nem kell 180 lovasnak lennie, lehet csak 70.

Ehhez nem kellene kompressziónövelés, spec. henger-dugattyú szett stb?  Csak kíváncsiságból kérdezem.  Ez az 1.2-es motorodra menne?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18791 Dátum: 2013 Augusztus 28, 20:10:01 »

Igen, ez az egyik kényes pont.

Inkább a megfelelő olajhűtés, és nyomás megoldása a kulcs, hogy legyen kenése a turbónak mindig, és megfelelő.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18790 Dátum: 2013 Augusztus 28, 20:09:22 »

Szerintem pont a második a jobb megoldás, annak ellenére, hogy annál a motornál amibe én fogok belebukni, ott az első verziót csinálom.
A másik kijelentésed pedig így helyes:
Renault 5 GT turbón az első megoldás van.
Renault 5 Alpine turbón a második megoldás van

Meg, hogy a turbó nyomja a levegőt a karburátorba, vagy a turbón keresztül szívja a karbit(ezt elég izgalmasnak látom.) Az első verzió az ideálisabb renault 5 turbón is ez a megoldás van.Meg a csövezés, az elhelyezés és sok apróság.
A kivitelezés, az összeépítés az öröm, nem a használat. Grin

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #18789 Dátum: 2013 Augusztus 28, 19:36:14 »

Ne etesd a trollt!
Hupsz, elfelejtettem.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18788 Dátum: 2013 Augusztus 28, 19:30:04 »

Inkább a megfelelő olajhűtés, és nyomás megoldása a kulcs, hogy legyen kenése a turbónak mindig, és megfelelő.
Meg, hogy a turbó nyomja a levegőt a karburátorba, vagy a turbón keresztül szívja a karbit(ezt elég izgalmasnak látom.) Az első verzió az ideálisabb renault 5 turbón is ez a megoldás van.Meg a csövezés, az elhelyezés és sok apróság.
A kivitelezés, az összeépítés az öröm, nem a használat. Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18787 Dátum: 2013 Augusztus 28, 19:28:14 »

Inkább a megfelelő olajhűtés, és nyomás megoldása a kulcs, hogy legyen kenése a turbónak mindig, és megfelelő.
Meg ugye viszonylag kevés karbis turbos autón rohangál manapság.Renault5 Turbo karbi meg nincs vagy nem akarom tudni mennyiért.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #18786 Dátum: 2013 Augusztus 28, 19:26:27 »

Ehhez nem kellene kompressziónövelés, spec. henger-dugattyú szett stb?  Csak kíváncsiságból kérdezem.  Ez az 1.2-es motorodra menne?
Inkább a megfelelő olajhűtés, és nyomás megoldása a kulcs, hogy legyen kenése a turbónak mindig, és megfelelő.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18785 Dátum: 2013 Augusztus 28, 19:24:43 »

Ehhez nem kellene kompressziónövelés, spec. henger-dugattyú szett stb?  Csak kíváncsiságból kérdezem.  Ez az 1.2-es motorodra menne?
Nem-Nem-igen Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18784 Dátum: 2013 Augusztus 28, 19:24:20 »

Ellenkezőleg.Fújt motorban alacsonyabb a kompreszió.
Pontosan Wink

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #18783 Dátum: 2013 Augusztus 28, 19:22:22 »

Ehhez nem kellene kompressziónövelés, spec. henger-dugattyú szett stb?  Csak kíváncsiságból kérdezem.  Ez az 1.2-es motorodra menne?
Ellenkezőleg.Fújt motorban alacsonyabb a kompreszió.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Robpanzer
« Hozzászólás #18782 Dátum: 2013 Augusztus 28, 18:52:24 »

az már megvan Cool sőt a krómos trafó tartó is. Grin
Megvárom, hogy a turbós motor amit callook épít milyen lesz. És utána turbó!
Csak más motorján derüljenek ki az apró részletek 

Ehhez nem kellene kompressziónövelés, spec. henger-dugattyú szett stb?  Csak kíváncsiságból kérdezem.  Ez az 1.2-es motorodra menne?
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #18781 Dátum: 2013 Augusztus 28, 15:43:22 »

Ne etesd a trollt!
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18780 Dátum: 2013 Augusztus 28, 12:01:37 »

mivel a meg nem bontas a cel, gondolom eddig is az volt...
És a meg nem bontás mellet került bele más vezérműtengely meg más egyebek.
Amúgy ez egy 0km-es blokk volt ami nem ment egy percet sem. Persze ez mind lényegtelen, mert aki jobban tudja érti látatlanba azzal kár beszélni.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18779 Dátum: 2013 Augusztus 28, 11:49:55 »

mivel a meg nem bontas a cel, gondolom eddig is az volt...

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18778 Dátum: 2013 Augusztus 28, 11:40:45 »

Tudod, vagy gondolod?
mivel a meg nem bontas a cel, gondolom eddig is az volt...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18777 Dátum: 2013 Augusztus 28, 10:15:03 »

es azt megbontas nelkul hogy? Felujitatlan blokkra?
Tudod, vagy gondolod?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18776 Dátum: 2013 Augusztus 28, 10:13:50 »

az már megvan Cool sőt a krómos trafó tartó is. Grin
Megvárom, hogy a turbós motor amit callook épít milyen lesz. És utána turbó!
Csak más motorján derüljenek ki az apró részletek 
es azt megbontas nelkul hogy? Felujitatlan blokkra?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18775 Dátum: 2013 Augusztus 28, 09:44:06 »

Mit ér a legjobb versenyló, ha az istállóban sorvad el.
Még egyszer leírom de tényleg utoljára.
Nem mindenkinek a bogár használata nyújt örömet, hanem a szerelése, fejlesztése.
A mostani motor is készen lett, elhoztam stunt mestertől, bekerült a kocsiba, mentem vele 300km, forog mint a villanymotor. Ennyi, léphetünk tovább.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #18774 Dátum: 2013 Augusztus 28, 09:39:13 »

Miért is?
Mit ér a legjobb versenyló, ha az istállóban sorvad el.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18773 Dátum: 2013 Augusztus 28, 09:34:18 »

Akkor redbullos flakon a trafóra, de inkább Benzint tölts bele és az önindítóval hergeld be. Használd, ez a tuning részedről inkább "szájkarate".
Miért is?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #18772 Dátum: 2013 Augusztus 28, 09:33:00 »

az már megvan Cool sőt a krómos trafó tartó is. Grin
Megvárom, hogy a turbós motor amit callook épít milyen lesz. És utána turbó!
Csak más motorján derüljenek ki az apró részletek 
Akkor redbullos flakon a trafóra, de inkább Benzint tölts bele és az önindítóval hergeld be. Használd, ez a tuning részedről inkább "szájkarate".
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18771 Dátum: 2013 Augusztus 28, 09:30:26 »

Fokolt alu ékszíj tárcsa +10 ló.  Lips Sealed
az már megvan Cool sőt a krómos trafó tartó is. Grin
Megvárom, hogy a turbós motor amit callook épít milyen lesz. És utána turbó!
Csak más motorján derüljenek ki az apró részletek 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #18770 Dátum: 2013 Augusztus 28, 09:24:57 »

Még valamit hergelni kellene a bogár motorján. Csak nem tudom mit.
Főleg úgy hogy ne keljen megbontani a motort  Grin
Fokolt alu ékszíj tárcsa +10 ló.  Lips Sealed
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18769 Dátum: 2013 Augusztus 28, 09:15:01 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18768 Dátum: 2013 Augusztus 28, 09:00:13 »

Sőt!  Wink

Még valamit hergelni kellene a bogár motorján. Csak nem tudom mit.
Főleg úgy hogy ne keljen megbontani a motort  Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18767 Dátum: 2013 Augusztus 28, 08:40:06 »

Sőt!  Wink

Tudom! De kötekedni szabad nem?

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18766 Dátum: 2013 Augusztus 28, 08:22:42 »

Most sem mondtam, hogy gagyi, azt a 20-25ezer Ft környékét éri is amiért adtam, sőt nekem is jó volt az 1,6 tuning motorba. De az azért gondolom érthető, hogy a 120ezer forintos Scat cucc picit többet nyújt mint a legolcsóbb EMPI  Tongue

Egy hegyesebb tengelyű, erősített rugós, nagy (nehezebb) szelepes motornál már számítanak ezek az apróságok, míg egy kis tengelyes, gyári szelepes, gyári rugós motorhoz teljesen jó az EMPI cucc is.

Tudom! De kötekedni szabad nem?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18765 Dátum: 2013 Augusztus 28, 08:21:22 »

Most sem mondtam, hogy gagyi, azt a 20-25ezer Ft környékét éri is amiért adtam, sőt nekem is jó volt az 1,6 tuning motorba. De az azért gondolom érthető, hogy a 120ezer forintos Scat cucc picit többet nyújt mint a legolcsóbb EMPI  Tongue

Egy hegyesebb tengelyű, erősített rugós, nagy (nehezebb) szelepes motornál már számítanak ezek az apróságok, míg egy kis tengelyes, gyári szelepes, gyári rugós motorhoz teljesen jó az EMPI cucc is.

Mikkor vettem nem mondtad hogy gagyi Tongue


Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.