www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 11:09:08
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
79
80
81
82
83
[
84
]
85
86
87
88
89
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3337121 alkalommal)
abes
Hozzászólások: 14979
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18964 Dátum:
2013 Szeptember 30, 23:26:42 »
Idézetet írta: p356 - 2013 Szeptember 30, 23:23:43
Vagy esetleg jó állapotú, használtra gondoltál?
Igen.
p356
Hozzászólások: 17
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18963 Dátum:
2013 Szeptember 30, 23:23:43 »
Idézetet írta: abes - 2013 Szeptember 30, 22:52:23
Üdv. a fórumon.
Gyári főtengellyel jobban jársz. Olcsóbb és jobb minőségű.
Vagy esetleg jó állapotú, használtra gondoltál?
p356
Hozzászólások: 17
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18962 Dátum:
2013 Szeptember 30, 23:01:44 »
Idézetet írta: abes - 2013 Szeptember 30, 22:52:23
Üdv. a fórumon.
Gyári főtengellyel jobban jársz. Olcsóbb és jobb minőségű.
Szia!
Egy gyári új főtengely olcsóbb 25000-30000 forintnál? Mert kb. ennyire jönne ki a külföldi? A motoron nagyon nem szeretnék spórolni, első sorban a minőség számít. Gyárit honnan tudnék rendelni? A hazai alkatrészes oldalakon horror árakat látok a legtöbbször 80000 körül...
abes
Hozzászólások: 14979
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18961 Dátum:
2013 Szeptember 30, 22:52:23 »
Idézetet írta: p356 - 2013 Szeptember 30, 22:39:26
Szép estét mindenkinek!
A válaszokat előre is köszönöm...
Üdv. a fórumon.
Gyári főtengellyel jobban jársz. Olcsóbb és jobb minőségű.
p356
Hozzászólások: 17
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18960 Dátum:
2013 Szeptember 30, 22:39:26 »
Szép estét mindenkinek!
Még új vagyok itt, ezért nézzétek el nekem légyszi, ha időnként alap dolgokat fogok kérdezni.
Nyáron lettem tulajdonosa egy 74-es évjáratú 1200-as bogárnak, amiben a motor felújításért kiált. Pár hete olvasgatom már ezt a fórumot és persze a keresőt is használtam, de azért bőven maradtak fehér foltok a motorteljesítmény növelését illetően. Azt már kibogoztam, hogy mivel D1-el kezdődik a motorszámom és nagy olajfuratos a blokk, így alkalmas az 1.3-1.6-os főtengellyel az 1.6-os hengerek befogadására. Keresgéltem a neten, főleg az amerikai oldalakon zsír új főtengelyt, de nem tudom, hogy megrendeljem-e, mert nagyságrendekkel olcsóbb, mint nálunk és a gyártója sem ismert. Ezek kb. 120 és 180 dollár között mozognak. A henger-dugó (4 db) szett gyűrűkkel, csapszegekkel, miegyébbel pedig szintén csak 200 körül van, ami elég csábító. Szóval az lenne a kérdésem, hogy szabad-e ilyen (amúgy elég profinak tűnő) oldalakról vásárolni vagy felejtős. Az autó egyébként hobbi célra lesz építve, nem napi használatra, kb. évi 1-2000 kilómétert fog gurulni.
A válaszokat előre is köszönöm...
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18959 Dátum:
2013 Szeptember 30, 14:33:03 »
Idézetet írta: tati - 2013 Szeptember 27, 09:57:06
na és akkor mi van?
nagyobb löket -> nagyobb ccm -> nagyobb teljesítmény. gyáritól eltérő megoldás. ez tuning, nem?
akkor mégiscsak jó helyre írtam
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18958 Dátum:
2013 Szeptember 27, 10:59:03 »
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 25, 16:11:33
Sajnos nincs jó hírük. Azt mondják, hogy ezek kb. annyira valók, hogy ha építesz egy show autót, akkor arra fel tudod tenni. Nem hiába veszik az Amerikaiak is a CSP féket, pedig ott annyira olcsó az általad belinkelt, hogy csak harmada-negyede a CSP-nek.
Egyébként el tudom képzelni, hogy kis utómunkával jó lehet ez is, de én nem mertem bevállalni, mert a 100+ lóerőnél ha hullámos lesz a tárcsa, akkor kuka a szett.
Talán berizikóznám egy nem tuning motornál.
Jamar is gyenge minőség?
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 27, 11:18:09 írta bitus76
»
VW 1200.1963.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18957 Dátum:
2013 Szeptember 27, 09:57:06 »
Idézetet írta: luftsick - 2013 Szeptember 27, 09:54:21
az lesz az
na és akkor mi van?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18956 Dátum:
2013 Szeptember 27, 09:55:00 »
Idézetet írta: luftsick - 2013 Szeptember 27, 08:41:05
egy apróságot rejtettünk el a képen.
tudjátok mi az?
(köszi proti
)egyenlőre még csak annyit látok hogy van benne egy csapágy vagy wbx csapágyhely és beletört az ac bakelit
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 27, 09:56:36 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18955 Dátum:
2013 Szeptember 27, 09:54:21 »
az lesz az
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 27, 09:28:57
Hátsó csapágy helye?
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18954 Dátum:
2013 Szeptember 27, 09:47:08 »
Idézetet írta: tati - 2013 Szeptember 27, 09:41:30
tegyétek már be mégegyszer a képet mert nem bírom megnyitni sehogyse ill.csak félig
http://i.imgur.com/3pB54rH.jpg
Buzi, aki fékez! :-)))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18953 Dátum:
2013 Szeptember 27, 09:41:30 »
Idézetet írta: luftsick - 2013 Szeptember 27, 08:41:05
egy apróságot rejtettünk el a képen.
tudjátok mi az?
tegyétek már be mégegyszer a képet mert nem bírom megnyitni sehogyse ill.csak félig
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18952 Dátum:
2013 Szeptember 27, 09:29:40 »
Az gyárilag olyan
Van egy lépcső a fogakban
Idézetet írta: maxi - 2013 Szeptember 27, 08:44:54
És mi lett a gyújtás meghajtó tengelyével? Megrágta valami erősen.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18951 Dátum:
2013 Szeptember 27, 09:28:57 »
Hátsó csapágy helye?
Idézetet írta: luftsick - 2013 Szeptember 27, 08:41:05
egy apróságot rejtettünk el a képen.
tudjátok mi az?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18950 Dátum:
2013 Szeptember 27, 08:44:54 »
Idézetet írta: luftsick - 2013 Szeptember 27, 08:41:05
egy apróságot rejtettünk el a képen.
tudjátok mi az?
az a rengeteg fémforgács? És mi lett a gyújtás meghajtó tengelyével? Megrágta valami erősen.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18949 Dátum:
2013 Szeptember 27, 08:41:05 »
egy apróságot rejtettünk el a képen.
tudjátok mi az?
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18948 Dátum:
2013 Szeptember 25, 16:25:21 »
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 25, 16:11:33
Sajnos nincs jó hírük. Azt mondják, hogy ezek kb. annyira valók, hogy ha építesz egy show autót, akkor arra fel tudod tenni. Nem hiába veszik az Amerikaiak is a CSP féket, pedig ott annyira olcsó az általad belinkelt, hogy csak harmada-negyede a CSP-nek.
Egyébként el tudom képzelni, hogy kis utómunkával jó lehet ez is, de én nem mertem bevállalni, mert a 100+ lóerőnél ha hullámos lesz a tárcsa, akkor kuka a szett.
Talán berizikóznám egy nem tuning motornál.
köszönöm, vhogy erre számítottam
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18947 Dátum:
2013 Szeptember 25, 16:18:18 »
Idézetet írta: callook - 2013 Szeptember 25, 16:11:33
Talán berizikóznám egy nem tuning motornál.
ott meg nincs szükség rá
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18946 Dátum:
2013 Szeptember 25, 16:11:33 »
Sajnos nincs jó hírük. Azt mondják, hogy ezek kb. annyira valók, hogy ha építesz egy show autót, akkor arra fel tudod tenni. Nem hiába veszik az Amerikaiak is a CSP féket, pedig ott annyira olcsó az általad belinkelt, hogy csak harmada-negyede a CSP-nek.
Egyébként el tudom képzelni, hogy kis utómunkával jó lehet ez is, de én nem mertem bevállalni, mert a 100+ lóerőnél ha hullámos lesz a tárcsa, akkor kuka a szett.
Talán berizikóznám egy nem tuning motornál.
Idézetet írta: StumRobi - 2013 Szeptember 25, 14:42:29
Hello
Tud vki már ezekről bővebben mondani vmit??? Kb fele A CSP-es fékrendszernek, csak félek nehogy valami nagyon távolkeleti cucc legyen:
http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/bremse-felgen/bremsanlage/10683/scheibenbremse-va-5/205-65-68-o.-tuev?c=110614
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18945 Dátum:
2013 Szeptember 25, 15:39:21 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Szeptember 25, 13:47:20
Csak akkor kell 30 foknál több, ha valami el van cseszve. Például szarul van bekarburálva, jó dús az egész.
A legtöbb elosztó szépen beteszi a maximum előgyújtást (kb. 30 fok) 2200 fordulat felett.
Az ír 20 fokot, aki vagy rosszul számol, vagy nem számítja hozzá az alap előgyújtást. Az osztófejek tudnak nagyjából 22-23 fokot, pár tajvani vacak még annyit sem. Ehhez jön az alapelőgyújtás 7 fokja és így jön ki a 30 fok, ami felett nem megy jól a (jól beállított) VW typ1-es motor.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18944 Dátum:
2013 Szeptember 25, 15:26:25 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Szeptember 25, 14:34:21
Ez varázslatos kérdés, azt szokták mondani rá, hogy legalább két (három) jel van egy ékszíjtárcsán. Az egy jel mindig vita alap
én az egy jelet is töbnyire 7foknak látom
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18943 Dátum:
2013 Szeptember 25, 15:09:02 »
Talán nem véletlenül....
Idézetet írta: StumRobi - 2013 Szeptember 25, 14:42:29
Kb fele A CSP-es fékrendszernek
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18942 Dátum:
2013 Szeptember 25, 14:42:29 »
Hello
Tud vki már ezekről bővebben mondani vmit??? Kb fele A CSP-es fékrendszernek, csak félek nehogy valami nagyon távolkeleti cucc legyen:
http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/bremse-felgen/bremsanlage/10683/scheibenbremse-va-5/205-65-68-o.-tuev?c=110614
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18941 Dátum:
2013 Szeptember 25, 14:34:21 »
Ez varázslatos kérdés, azt szokták mondani rá, hogy legalább két (három) jel van egy ékszíjtárcsán. Az egy jel mindig vita alap
Idézetet írta: ABF-932 - 2013 Szeptember 25, 14:31:04
Most lehet, alap hülyeséget kérdezek, de az osztósíkon álló jel akkor holtponti, vagy már hét fokos alap előgyújtás?
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18940 Dátum:
2013 Szeptember 25, 14:31:04 »
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Szeptember 25, 13:47:20
Csak akkor kell 30 foknál több, ha valami el van cseszve. Például szarul van bekarburálva, jó dús az egész.
A legtöbb elosztó szépen beteszi a maximum előgyújtást (kb. 30 fok) 2200 fordulat felett.
Az ír 20 fokot, aki vagy rosszul számol, vagy nem számítja hozzá az alap előgyújtást. Az osztófejek tudnak nagyjából 22-23 fokot, pár tajvani vacak még annyit sem. Ehhez jön az alapelőgyújtás 7 fokja és így jön ki a 30 fok, ami felett nem megy jól a (jól beállított) VW typ1-es motor.
Most lehet, alap hülyeséget kérdezek, de az osztósíkon álló jel akkor holtponti, vagy már hét fokos alap előgyújtás?
Bácsi Győző
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18939 Dátum:
2013 Szeptember 25, 13:47:20 »
Idézetet írta: tati - 2013 Szeptember 24, 21:36:16
igen 3000/percen lehet 30 sportos forgós motornál még35is, 2000/perc meg 20fok.
négy gyújtásdiagramom van különböző könyvekből mind mást ír van amelyik 26 fok maximumot és 2000fordulatra 10fokot ír na ez pl baromság
Csak akkor kell 30 foknál több, ha valami el van cseszve. Például szarul van bekarburálva, jó dús az egész.
A legtöbb elosztó szépen beteszi a maximum előgyújtást (kb. 30 fok) 2200 fordulat felett.
Az ír 20 fokot, aki vagy rosszul számol, vagy nem számítja hozzá az alap előgyújtást. Az osztófejek tudnak nagyjából 22-23 fokot, pár tajvani vacak még annyit sem. Ehhez jön az alapelőgyújtás 7 fokja és így jön ki a 30 fok, ami felett nem megy jól a (jól beállított) VW typ1-es motor.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18938 Dátum:
2013 Szeptember 24, 21:36:16 »
Idézetet írta: te_o - 2013 Szeptember 24, 20:59:42
Urak!
Mi a tapasztalati érték 1600 környéki motornán az előgyújtás értékeire? 3000 körül feküdjön fel a 30 fokra?
igen 3000/percen lehet 30 sportos forgós motornál még35is, 2000/perc meg 20fok.
négy gyújtásdiagramom van különböző könyvekből mind mást ír van amelyik 26 fok maximumot és 2000fordulatra 10fokot ír na ez pl baromság
www.tatinson.hu
www.kck.hu
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18937 Dátum:
2013 Szeptember 24, 20:59:42 »
Urak!
Mi a tapasztalati érték 1600 környéki motornán az előgyújtás értékeire? 3000 körül feküdjön fel a 30 fokra?
VW Beetle - the original since 1938
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18936 Dátum:
2013 Szeptember 24, 13:52:24 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Szeptember 23, 21:03:53
Holnapra keresek
a hátsó lámpák helye már el van tűntetve
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18935 Dátum:
2013 Szeptember 23, 21:03:53 »
Idézetet írta: 1303LS - 2013 Szeptember 23, 14:51:35
Nincs képed róluk autón?
És nem nagyon értem, akkor most eladó? Mennyi, mibaja?
Holnapra keresek. Az elsokben (kerscher) fem lampabilik vannak es egy 3 cm repedes az egyiken. A hatsokbol (hoffmann) az egyik patent, a masikat ujra kell csinalni, Tatival majd megbeszelem. Ket darabban vettem, haverja megcsinalta, de keskenyebb, cSucsosabb ive lett, mint a masiknak. Auto nelkul nehez ugy, sokat nem tudsz merni rajta..De igy nem lehet felrakni. 30 az elsok, 20 a hatsok (ha gariban meg tudja csinalni a srac, ennyit fizettem csak a muanyagozasert)
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
1303LS
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18934 Dátum:
2013 Szeptember 23, 14:51:35 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Szeptember 23, 13:57:06
Egy fél tapasztalatom van vele:
szereztem egy pár Hofmann hátsót, és jó minőségű. Szépen áll az autón, jók az ívei, sehol nincs eltúlozva. Viszonyításnak van előre egy pár Kerscherem is (amit a legjobbnak tartanak), nem érzek minőségben különbséget, de mindkettő sokkal könnyebb, mint a fém, ezért is akartam használni.
Nincs képed róluk autón?
És nem nagyon értem, akkor most eladó? Mennyi, mibaja?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18933 Dátum:
2013 Szeptember 23, 14:07:54 »
Idézetet írta: StumRobi - 2013 Szeptember 23, 14:04:33
Hi.
Az árak a Hoffmann-nál párra vonatkoznak? ugy pl. Fekvőlámpás első 2 cm 320 EUR körül van aszthiszem
A kerscher meg 400/pár kb. Ennyiért itthon autót szokás venni
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18932 Dátum:
2013 Szeptember 23, 14:04:33 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Szeptember 23, 14:02:46
Nem lenne sok a 4, 2 nem elég? két cm-es lépcsőkben vannak ezek a műanyagok.
Nekem hátul a porsche fék (+22.5mm) és a 8" széles ET11 (+25mm kb.) felni miatt kell kigyúrnom a gépet..és még mindig nem vagyok meggyőződve, hogy szép lesz.
Hi.
Az árak a Hoffmann-nál párra vonatkoznak? ugy pl. Fekvőlámpás első 2 cm 320 EUR körül van aszthiszem
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18931 Dátum:
2013 Szeptember 23, 14:04:02 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Szeptember 23, 14:01:42
kölcsönbe kiprbólnám a hátsókat
ok, viheted bármikor, részleteket megbeszéljük privátban
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18930 Dátum:
2013 Szeptember 23, 14:02:46 »
Idézetet írta: BlackP - 2013 Szeptember 23, 11:06:57
ez a 4cm szélesítés nekem is jól jönne...
Nem lenne sok a 4, 2 nem elég? két cm-es lépcsőkben vannak ezek a műanyagok.
Nekem hátul a porsche fék (+22.5mm) és a 8" széles ET11 (+25mm kb.) felni miatt kell kigyúrnom a gépet..és még mindig nem vagyok meggyőződve, hogy szép lesz.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18929 Dátum:
2013 Szeptember 23, 14:01:42 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2013 Szeptember 23, 13:57:06
Egy fél tapasztalatom van vele:
szereztem egy pár Hofmann hátsót, és jó minőségű. Szépen áll az autón, jók az ívei, sehol nincs eltúlozva. Viszonyításnak van előre egy pár Kerscherem is (amit a legjobbnak tartanak), nem érzek minőségben különbséget, de mindkettő sokkal könnyebb, mint a fém, ezért is akartam használni.
kölcsönbe kiprbólnám a hátsókat
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18928 Dátum:
2013 Szeptember 23, 13:57:06 »
Egy fél tapasztalatom van vele:
szereztem egy pár Hofmann hátsót, és jó minőségű. Szépen áll az autón, jók az ívei, sehol nincs eltúlozva. Viszonyításnak van előre egy pár Kerscherem is (amit a legjobbnak tartanak), nem érzek minőségben különbséget, de mindkettő sokkal könnyebb, mint a fém, ezért is akartam használni.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18927 Dátum:
2013 Szeptember 23, 11:06:57 »
Idézetet írta: luftsick - 2013 Szeptember 23, 10:52:56
ez engem is érdekelne kíváncsiságból. tömegben mennyivel könnyebbek a gyári lemeznél?
a speckóban 6kg-mot írnak gondolom a pár GFK sárvédőre. a gyári mennyit nyom?
ez a 4cm szélesítés nekem is jól jönne...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18926 Dátum:
2013 Szeptember 23, 10:52:56 »
ez engem is érdekelne kíváncsiságból. tömegben mennyivel könnyebbek a gyári lemeznél?
a speckóban 6kg-mot írnak gondolom a pár GFK sárvédőre. a gyári mennyit nyom?
Idézetet írta: StumRobi - 2013 Szeptember 22, 20:37:18
Hi
Hoffmann-speedster féle GFK sárvédőkről vkinek van tapasztalata?
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #18925 Dátum:
2013 Szeptember 23, 08:49:11 »
Idézetet írta: gsattila - 2013 Szeptember 23, 07:53:41
Még Stonemen is dolgozik érte egy kicsit. De marha jónak tűnik. Vajon mennyire lehet tartós?
Oldalak:
1
...
79
80
81
82
83
[
84
]
85
86
87
88
89
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...