www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 14:47:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3337486 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #18964 Dátum: 2013 Szeptember 30, 23:26:42 »

  Vagy esetleg jó állapotú, használtra gondoltál?
Igen.
Nem elérhető p356
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #18963 Dátum: 2013 Szeptember 30, 23:23:43 »

Üdv. a fórumon.

Gyári főtengellyel jobban jársz. Olcsóbb és jobb minőségű.

  Vagy esetleg jó állapotú, használtra gondoltál?
Nem elérhető p356
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #18962 Dátum: 2013 Szeptember 30, 23:01:44 »

Üdv. a fórumon.

Gyári főtengellyel jobban jársz. Olcsóbb és jobb minőségű.

Szia!

   Egy gyári új főtengely olcsóbb 25000-30000 forintnál? Mert kb. ennyire jönne ki a külföldi? A motoron nagyon nem szeretnék spórolni, első sorban a minőség számít. Gyárit honnan tudnék rendelni? A hazai alkatrészes oldalakon horror árakat látok a legtöbbször 80000 körül...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14979

« Hozzászólás #18961 Dátum: 2013 Szeptember 30, 22:52:23 »

  Szép estét mindenkinek!
     A válaszokat előre is köszönöm...
Üdv. a fórumon.

Gyári főtengellyel jobban jársz. Olcsóbb és jobb minőségű.
Nem elérhető p356
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #18960 Dátum: 2013 Szeptember 30, 22:39:26 »

  Szép estét mindenkinek!
     Még új vagyok itt, ezért nézzétek el nekem légyszi, ha időnként alap dolgokat fogok kérdezni.
  Nyáron  lettem tulajdonosa egy 74-es évjáratú 1200-as bogárnak, amiben a motor felújításért kiált. Pár hete olvasgatom már ezt a fórumot és persze a keresőt is használtam, de azért bőven maradtak fehér foltok a motorteljesítmény növelését illetően. Azt már kibogoztam, hogy mivel D1-el kezdődik a motorszámom és nagy olajfuratos a blokk, így alkalmas az 1.3-1.6-os főtengellyel az 1.6-os hengerek    befogadására. Keresgéltem a neten, főleg az amerikai oldalakon zsír új főtengelyt, de nem tudom, hogy megrendeljem-e, mert nagyságrendekkel olcsóbb, mint nálunk és a gyártója sem ismert. Ezek kb. 120 és 180 dollár között mozognak. A henger-dugó (4 db) szett gyűrűkkel, csapszegekkel, miegyébbel pedig szintén csak 200 körül van, ami elég csábító. Szóval az lenne a kérdésem, hogy szabad-e ilyen (amúgy elég profinak tűnő) oldalakról vásárolni vagy felejtős. Az autó egyébként hobbi célra lesz  építve, nem napi használatra, kb. évi 1-2000 kilómétert fog gurulni.
   A válaszokat előre is köszönöm...

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #18959 Dátum: 2013 Szeptember 30, 14:33:03 »

na és akkor mi van?
nagyobb löket -> nagyobb ccm -> nagyobb teljesítmény. gyáritól eltérő megoldás. ez tuning, nem?
akkor mégiscsak jó helyre írtam  Kiss
Nem elérhető bitus76
Hozzászólások: 2024


06 30 460 2831

« Hozzászólás #18958 Dátum: 2013 Szeptember 27, 10:59:03 »

Sajnos nincs jó hírük. Azt mondják, hogy ezek kb. annyira valók, hogy ha építesz egy show autót, akkor arra fel tudod tenni. Nem hiába veszik az Amerikaiak is a CSP féket, pedig ott annyira olcsó az általad belinkelt, hogy csak harmada-negyede a CSP-nek.
Egyébként el tudom képzelni, hogy kis utómunkával jó lehet ez is, de én nem mertem bevállalni, mert a 100+ lóerőnél ha hullámos lesz a tárcsa, akkor kuka a szett.
Talán berizikóznám egy nem tuning motornál.

Jamar is gyenge minőség?
« Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 27, 11:18:09 írta bitus76 »

VW 1200.1963.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18957 Dátum: 2013 Szeptember 27, 09:57:06 »

az lesz az  Wink
na és akkor mi van?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18956 Dátum: 2013 Szeptember 27, 09:55:00 »

egy apróságot rejtettünk el a képen.
tudjátok mi az?  Wink
 (köszi proti  Kiss )egyenlőre még csak annyit látok hogy van benne egy csapágy vagy wbx csapágyhely és beletört az ac bakelit
« Utoljára szerkesztve: 2013 Szeptember 27, 09:56:36 írta tati »

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #18955 Dátum: 2013 Szeptember 27, 09:54:21 »

az lesz az  Wink
Hátsó csapágy helye?

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #18954 Dátum: 2013 Szeptember 27, 09:47:08 »

tegyétek már be mégegyszer a képet mert nem bírom megnyitni sehogyse ill.csak félig Undecided


http://i.imgur.com/3pB54rH.jpg


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18953 Dátum: 2013 Szeptember 27, 09:41:30 »

egy apróságot rejtettünk el a képen.
tudjátok mi az?  Wink
tegyétek már be mégegyszer a képet mert nem bírom megnyitni sehogyse ill.csak félig Undecided

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18952 Dátum: 2013 Szeptember 27, 09:29:40 »

Az gyárilag olyan  Tongue Van egy lépcső a fogakban  Wink

És mi lett a gyújtás meghajtó tengelyével? Megrágta valami erősen.  Tongue

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18951 Dátum: 2013 Szeptember 27, 09:28:57 »

Hátsó csapágy helye?

egy apróságot rejtettünk el a képen.
tudjátok mi az?  Wink

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #18950 Dátum: 2013 Szeptember 27, 08:44:54 »

egy apróságot rejtettünk el a képen.
tudjátok mi az?  Wink
az a rengeteg fémforgács? És mi lett a gyújtás meghajtó tengelyével? Megrágta valami erősen.  Tongue

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #18949 Dátum: 2013 Szeptember 27, 08:41:05 »

egy apróságot rejtettünk el a képen.
tudjátok mi az?  Wink

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #18948 Dátum: 2013 Szeptember 25, 16:25:21 »

Sajnos nincs jó hírük. Azt mondják, hogy ezek kb. annyira valók, hogy ha építesz egy show autót, akkor arra fel tudod tenni. Nem hiába veszik az Amerikaiak is a CSP féket, pedig ott annyira olcsó az általad belinkelt, hogy csak harmada-negyede a CSP-nek.
Egyébként el tudom képzelni, hogy kis utómunkával jó lehet ez is, de én nem mertem bevállalni, mert a 100+ lóerőnél ha hullámos lesz a tárcsa, akkor kuka a szett.
Talán berizikóznám egy nem tuning motornál.


köszönöm, vhogy erre számítottam Undecided

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18947 Dátum: 2013 Szeptember 25, 16:18:18 »


Talán berizikóznám egy nem tuning motornál.

ott meg nincs szükség rá Wink

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18946 Dátum: 2013 Szeptember 25, 16:11:33 »

Sajnos nincs jó hírük. Azt mondják, hogy ezek kb. annyira valók, hogy ha építesz egy show autót, akkor arra fel tudod tenni. Nem hiába veszik az Amerikaiak is a CSP féket, pedig ott annyira olcsó az általad belinkelt, hogy csak harmada-negyede a CSP-nek.
Egyébként el tudom képzelni, hogy kis utómunkával jó lehet ez is, de én nem mertem bevállalni, mert a 100+ lóerőnél ha hullámos lesz a tárcsa, akkor kuka a szett.
Talán berizikóznám egy nem tuning motornál.

Hello


Tud vki már ezekről bővebben mondani vmit??? Kb fele A CSP-es fékrendszernek, csak félek nehogy valami nagyon távolkeleti cucc legyen:


http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/bremse-felgen/bremsanlage/10683/scheibenbremse-va-5/205-65-68-o.-tuev?c=110614

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18945 Dátum: 2013 Szeptember 25, 15:39:21 »

Csak akkor kell 30 foknál több, ha valami el van cseszve. Például szarul van bekarburálva, jó dús az egész.

A legtöbb elosztó szépen beteszi a maximum előgyújtást (kb. 30 fok) 2200 fordulat felett.

Az ír 20 fokot, aki vagy rosszul számol, vagy nem számítja hozzá az alap előgyújtást. Az osztófejek tudnak nagyjából 22-23 fokot, pár tajvani vacak még annyit sem. Ehhez jön az alapelőgyújtás 7 fokja és így jön ki a 30 fok, ami felett nem megy jól a (jól beállított) VW typ1-es motor.


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18944 Dátum: 2013 Szeptember 25, 15:26:25 »

Ez varázslatos kérdés, azt szokták mondani rá, hogy legalább két (három) jel van egy ékszíjtárcsán. Az egy jel mindig vita alap Smiley

én az egy jelet is töbnyire 7foknak látom Undecided

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18943 Dátum: 2013 Szeptember 25, 15:09:02 »

Talán nem véletlenül.... 


Kb fele A CSP-es fékrendszernek

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #18942 Dátum: 2013 Szeptember 25, 14:42:29 »

Hello


Tud vki már ezekről bővebben mondani vmit??? Kb fele A CSP-es fékrendszernek, csak félek nehogy valami nagyon távolkeleti cucc legyen:


http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/bremse-felgen/bremsanlage/10683/scheibenbremse-va-5/205-65-68-o.-tuev?c=110614

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18941 Dátum: 2013 Szeptember 25, 14:34:21 »

Ez varázslatos kérdés, azt szokták mondani rá, hogy legalább két (három) jel van egy ékszíjtárcsán. Az egy jel mindig vita alap Smiley

Most lehet, alap hülyeséget kérdezek, de az osztósíkon álló jel akkor holtponti, vagy már hét fokos alap előgyújtás?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #18940 Dátum: 2013 Szeptember 25, 14:31:04 »

Csak akkor kell 30 foknál több, ha valami el van cseszve. Például szarul van bekarburálva, jó dús az egész.

A legtöbb elosztó szépen beteszi a maximum előgyújtást (kb. 30 fok) 2200 fordulat felett.

Az ír 20 fokot, aki vagy rosszul számol, vagy nem számítja hozzá az alap előgyújtást. Az osztófejek tudnak nagyjából 22-23 fokot, pár tajvani vacak még annyit sem. Ehhez jön az alapelőgyújtás 7 fokja és így jön ki a 30 fok, ami felett nem megy jól a (jól beállított) VW typ1-es motor.

Most lehet, alap hülyeséget kérdezek, de az osztósíkon álló jel akkor holtponti, vagy már hét fokos alap előgyújtás?

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18939 Dátum: 2013 Szeptember 25, 13:47:20 »

igen 3000/percen lehet 30  sportos forgós motornál még35is, 2000/perc meg 20fok.
négy gyújtásdiagramom van különböző könyvekből mind mást ír  van amelyik 26 fok maximumot és 2000fordulatra 10fokot ír na ez pl baromság Undecided

Csak akkor kell 30 foknál több, ha valami el van cseszve. Például szarul van bekarburálva, jó dús az egész.

A legtöbb elosztó szépen beteszi a maximum előgyújtást (kb. 30 fok) 2200 fordulat felett.

Az ír 20 fokot, aki vagy rosszul számol, vagy nem számítja hozzá az alap előgyújtást. Az osztófejek tudnak nagyjából 22-23 fokot, pár tajvani vacak még annyit sem. Ehhez jön az alapelőgyújtás 7 fokja és így jön ki a 30 fok, ami felett nem megy jól a (jól beállított) VW typ1-es motor.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #18938 Dátum: 2013 Szeptember 24, 21:36:16 »

Urak!
Mi a tapasztalati érték 1600 környéki motornán az előgyújtás értékeire? 3000 körül feküdjön fel a 30 fokra?
igen 3000/percen lehet 30  sportos forgós motornál még35is, 2000/perc meg 20fok.
négy gyújtásdiagramom van különböző könyvekből mind mást ír  van amelyik 26 fok maximumot és 2000fordulatra 10fokot ír na ez pl baromság Undecided

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #18937 Dátum: 2013 Szeptember 24, 20:59:42 »

Urak!
Mi a tapasztalati érték 1600 környéki motornán az előgyújtás értékeire? 3000 körül feküdjön fel a 30 fokra?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18936 Dátum: 2013 Szeptember 24, 13:52:24 »

Holnapra keresek

a hátsó lámpák helye már el van tűntetve

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18935 Dátum: 2013 Szeptember 23, 21:03:53 »

Nincs képed róluk autón?
És nem nagyon értem, akkor most eladó? Mennyi, mibaja?
Holnapra keresek. Az elsokben (kerscher) fem lampabilik vannak es egy 3 cm repedes az egyiken. A hatsokbol (hoffmann) az egyik patent, a masikat ujra kell csinalni, Tatival majd megbeszelem. Ket darabban vettem, haverja megcsinalta, de keskenyebb, cSucsosabb ive lett, mint a masiknak. Auto nelkul nehez ugy, sokat nem tudsz merni rajta..De igy nem lehet felrakni. 30 az elsok, 20 a hatsok (ha gariban meg tudja csinalni a srac, ennyit fizettem csak a muanyagozasert)

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
1303LS
« Hozzászólás #18934 Dátum: 2013 Szeptember 23, 14:51:35 »

Egy fél tapasztalatom van vele:

szereztem egy pár Hofmann hátsót, és jó minőségű. Szépen áll az autón, jók az ívei, sehol nincs eltúlozva. Viszonyításnak van előre egy pár Kerscherem is (amit a legjobbnak tartanak), nem érzek minőségben különbséget, de mindkettő sokkal könnyebb, mint a fém, ezért is akartam használni.

Nincs képed róluk autón?
És nem nagyon értem, akkor most eladó? Mennyi, mibaja?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18933 Dátum: 2013 Szeptember 23, 14:07:54 »


Hi.

Az árak a Hoffmann-nál párra vonatkoznak? ugy pl. Fekvőlámpás első 2 cm 320 EUR körül van aszthiszem

A kerscher meg 400/pár kb. Ennyiért itthon autót szokás venni

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #18932 Dátum: 2013 Szeptember 23, 14:04:33 »

Nem lenne sok a 4, 2 nem elég?  két cm-es lépcsőkben vannak ezek a műanyagok.

Nekem hátul a porsche fék (+22.5mm) és a 8" széles ET11 (+25mm kb.) felni miatt kell kigyúrnom a gépet..és még mindig nem vagyok meggyőződve, hogy szép lesz.


Hi.

Az árak a Hoffmann-nál párra vonatkoznak? ugy pl. Fekvőlámpás első 2 cm 320 EUR körül van aszthiszem

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18931 Dátum: 2013 Szeptember 23, 14:04:02 »

kölcsönbe kiprbólnám a hátsókat

ok, viheted bármikor, részleteket megbeszéljük privátban

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18930 Dátum: 2013 Szeptember 23, 14:02:46 »

ez a 4cm szélesítés nekem is jól jönne...

Nem lenne sok a 4, 2 nem elég?  két cm-es lépcsőkben vannak ezek a műanyagok.

Nekem hátul a porsche fék (+22.5mm) és a 8" széles ET11 (+25mm kb.) felni miatt kell kigyúrnom a gépet..és még mindig nem vagyok meggyőződve, hogy szép lesz.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18929 Dátum: 2013 Szeptember 23, 14:01:42 »

Egy fél tapasztalatom van vele:

szereztem egy pár Hofmann hátsót, és jó minőségű. Szépen áll az autón, jók az ívei, sehol nincs eltúlozva. Viszonyításnak van előre egy pár Kerscherem is (amit a legjobbnak tartanak), nem érzek minőségben különbséget, de mindkettő sokkal könnyebb, mint a fém, ezért is akartam használni.

kölcsönbe kiprbólnám a hátsókat

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #18928 Dátum: 2013 Szeptember 23, 13:57:06 »

Egy fél tapasztalatom van vele:

szereztem egy pár Hofmann hátsót, és jó minőségű. Szépen áll az autón, jók az ívei, sehol nincs eltúlozva. Viszonyításnak van előre egy pár Kerscherem is (amit a legjobbnak tartanak), nem érzek minőségben különbséget, de mindkettő sokkal könnyebb, mint a fém, ezért is akartam használni.


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18927 Dátum: 2013 Szeptember 23, 11:06:57 »

ez engem is érdekelne kíváncsiságból. tömegben mennyivel könnyebbek a gyári lemeznél?
a speckóban 6kg-mot írnak gondolom a pár GFK sárvédőre. a gyári mennyit nyom?
ez a 4cm szélesítés nekem is jól jönne...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #18926 Dátum: 2013 Szeptember 23, 10:52:56 »

ez engem is érdekelne kíváncsiságból. tömegben mennyivel könnyebbek a gyári lemeznél?
a speckóban 6kg-mot írnak gondolom a pár GFK sárvédőre. a gyári mennyit nyom?
Hi


Hoffmann-speedster féle GFK sárvédőkről vkinek van tapasztalata?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #18925 Dátum: 2013 Szeptember 23, 08:49:11 »

Még Stonemen is dolgozik érte egy kicsit. De marha jónak tűnik. Vajon mennyire lehet tartós?

Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.