www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 16:34:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3389092 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19484 Dátum: 2014 Január 12, 22:10:20 »

Ez a motor is korrekt lehet szvsz.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?181879

Rudazatokról már többször is volt szó itt a fórumon,viszont ilyen bowdenes verzióról kevésbé szerintem.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19483 Dátum: 2014 Január 12, 21:53:20 »

nekem eddig 009 volt német megszakitós a buszba meg verseny autoba elektronikus

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19482 Dátum: 2014 Január 12, 20:53:37 »

ha jól tévedek akkor az 1776hoz is fel kell marni a blokkot  ahhoz meg szét kell borítani ,akkor meg már látszanifog hogy vonalfúrás főtengelyköszörülés kell-e ....szóval szépen adnifogja magát ha a gyári kipufogód már nem hibátlan én simán mondanám az adonyi dobot azzal mindjárt spórolsz egy százast , én 110tengelyt mondanék  callook azért mondott százast mert olyan van neki eladó Grin
Maresz meg 120ast mondana .... Gyújtásra meg nem mondok semmit előbb utóbb úgy is ....
120


szlalom bogárba w140

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19481 Dátum: 2014 Január 12, 15:24:06 »

Az egyik gömbfejes, a másik csapszeges futóműhöz való:

http://www.empius.com/vwcatalog/2013/173.html

Sziasztok!

Következő a kérdésem:
Empi 22-2951 és a 22-2950 es ültetett tengelycsonkok között mi a különbség?


Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #19480 Dátum: 2014 Január 12, 15:00:01 »

Sziasztok!

Következő a kérdésem:
Empi 22-2951 és a 22-2950 es ültetett tengelycsonkok között mi a különbség?
Lazlow
« Hozzászólás #19479 Dátum: 2014 Január 12, 13:17:10 »

Ismét nagyon köszönöm a segítséged! Smiley

A polcon van egy Hall-jeladós komplett gyújtásom.Smiley Akkor ezt már bele is teszem az "1776cc Projekt" dobozba. Smiley Smiley

A Taiwani dolgokat mindenféleképpen kerülöm. Sad Nem bízok bennük. Még a Mexikói alkatrészekkel is fenntartásaim vannak mert eddig csak rossz tapasztalataim voltak vele a '67-esnél. Sad Ezek az alkatrészek már nincsenek bent az autóban mert mind tönkrement pár év alatt.Cheesy A gyári bontott meg még mindig működik Cheesy   

Üdv. Smiley

Henger-dugóban nincsenek nagy minőségbeli különbségek, nyugodt szívvel merem ajánlani a legolcsóbb AA-pistons szetteket.

Gyújtást sem misztifikálnám túl, vagy egy EREDETI Bosch 009 gyújtás, vagy Tati mostanában elég jól berendezkedett az elektronikus gyújtások készítésére. Szólsz neki, megmondod milyen motorra szeretnéd rakni, ő meg megcsinálja.

A Taiwani 009 gyújtásokat és a szintén onnan származó elektronikus gyújtás modulokat kerüld! (Én nem voltam boldog amikor az enyém elektronikája St. Tropez-nál fejezte be pályafutását.  Undecided)

« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 12, 13:19:35 írta Lazlow »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19478 Dátum: 2014 Január 12, 13:05:15 »

Henger-dugóban nincsenek nagy minőségbeli különbségek, nyugodt szívvel merem ajánlani a legolcsóbb AA-pistons szetteket.

Gyújtást sem misztifikálnám túl, vagy egy EREDETI Bosch 009 gyújtás, vagy Tati mostanában elég jól berendezkedett az elektronikus gyújtások készítésére. Szólsz neki, megmondod milyen motorra szeretnéd rakni, ő meg megcsinálja.

A Taiwani 009 gyújtásokat és a szintén onnan származó elektronikus gyújtás modulokat kerüld! (Én nem voltam boldog amikor az enyém elektronikája St. Tropez-nál fejezte be pályafutását.  Undecided)

Nagyon jól érzed! Pontosan olyan motort szeretnék amit írtál.Smiley HD szettből milyen márkát érdemes venni? És milyen gyújtást ajánlanál ehhez a mocihoz? Smiley

Köszönöm! SmileySmiley

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19477 Dátum: 2014 Január 12, 12:59:33 »

Ha nem repedtek és megelégszel egy nyomatékos, erős, de nem éppen gyorsulós motorral, akkor elég a gyári fej, esetleg kis túrással, átnézéssel, javítással. Azért azt hozzá kell tenni, hogy ritka a repedésmentes fej, illetve ezeknél az öreg daraboknál könnyen beleugorhat párezer forint ha ezt-azt javítani kell.

Ha szeretnél picit komolyabb motort, akkor a 40/36 szelepek kötelezőek. Egy ilyen új hengerfej pár olyan 150ezertől kezdődik, viszont ezek újak.

Nekem is valami hasonló az elképzelésem a motort illetően.
AS kódos 1,6-os motorom van.
Ennél a gyári hengerfejjel lehet valamit kezdeni?
Át lehet alakítani, vagy jobb megoldás egy eleve nagyobb szelepes hengerfej?
Költségben kb. mire lehet számolni?

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #19476 Dátum: 2014 Január 11, 21:07:40 »

sőt még termosztátos külsőolajhűtő csonk is férne . Inkább csak a kipufogócső folytonossággal van némi bibi (a képen a bal alsó sarok) Jezusom ...

Ez az igazi "eltolás"  Grin Grin Grin , minden értelemben.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19475 Dátum: 2014 Január 11, 20:37:19 »

Stum elvtárs jelentem a külsőszűrős szivattyú elfér!
sőt még termosztátos külsőolajhűtő csonk is férne . Inkább csak a kipufogócső folytonossággal van némi bibi (a képen a bal alsó sarok) Jezusom ...

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19474 Dátum: 2014 Január 11, 20:34:33 »

Stum elvtárs jelentem a külsőszűrős szivattyú elfér!

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Lazlow
« Hozzászólás #19473 Dátum: 2014 Január 11, 17:47:44 »

Most azért mertem a W100 tengelyt ajánlani, mert most egyértelműen egy nyomatékos erős motor volt a kívánalom, úgy éreztem, hogy Lazlow egy olyan jellegű motort szeretne, mint a bogár motorja, csak erősebben, és ha egy 1776 kap 2 Webert meg egy W100 tengelyt, már az is annyival sportosabb mint egy gyári 1,6, hogy az leírhatatlan.

Nagyon jól érzed! Pontosan olyan motort szeretnék amit írtál.Smiley HD szettből milyen márkát érdemes venni? És milyen gyújtást ajánlanál ehhez a mocihoz? Smiley

Köszönöm! SmileySmiley
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #19472 Dátum: 2014 Január 11, 17:38:16 »

Én nagy W110 felhasználó vagyok 1,6-1,8-1,9 motor esetében is. Azzal a tengellyel és egy 40/36-os hengerfejjel tudom megvalósítani leginkább azt a kérést amit megfogalmaznak a tuningmotor építtetők: "Nem egy versenymotort akarok, tudjak vele jól autózni városban, de azért néha gyorsulnék vele párat.")
Illetve ez az a tengely, amin már rendesen érzed, hogy hegyesebb mint a gyári, viszont még nem kívánja meg a sok plusz alkatrészt (dupla rugó, CroMo pálca, stb.)


Nekem is valami hasonló az elképzelésem a motort illetően.
AS kódos 1,6-os motorom van.
Ennél a gyári hengerfejjel lehet valamit kezdeni?
Át lehet alakítani, vagy jobb megoldás egy eleve nagyobb szelepes hengerfej?
Költségben kb. mire lehet számolni?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19471 Dátum: 2014 Január 11, 12:32:42 »

Ne felejtsd el a "Jotkáem" rudazatodat sem!!  Shocked

http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/01/16-vintage-speed-jkm.html

központi fordítósnak és keresztrudasnak hívjuk.

Mindnek van előnye, ezerszer átbeszéltük már.
A keresztrudasból sok a gagyi, ezért azt gagyibbnak gondolja mindenki.
A központi fordítósból is kevés a jó, de ott a gagyibbak is jobbak tudnak lenni.

Csillag Gabi központi fordítósa és Gene Berg keresztrudasa a legjobb. Ez utóbbi nem kapható.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19470 Dátum: 2014 Január 11, 12:31:02 »

Én nagy W110 felhasználó vagyok 1,6-1,8-1,9 motor esetében is. Azzal a tengellyel és egy 40/36-os hengerfejjel tudom megvalósítani leginkább azt a kérést amit megfogalmaznak a tuningmotor építtetők: "Nem egy versenymotort akarok, tudjak vele jól autózni városban, de azért néha gyorsulnék vele párat.")
Illetve ez az a tengely, amin már rendesen érzed, hogy hegyesebb mint a gyári, viszont még nem kívánja meg a sok plusz alkatrészt (dupla rugó, CroMo pálca, stb.)

Most azért mertem a W100 tengelyt ajánlani, mert most egyértelműen egy nyomatékos erős motor volt a kívánalom, úgy éreztem, hogy Lazlow egy olyan jellegű motort szeretne, mint a bogár motorja, csak erősebben, és ha egy 1776 kap 2 Webert meg egy W100 tengelyt, már az is annyival sportosabb mint egy gyári 1,6, hogy az leírhatatlan. (Emellett volt szerencsém Stone autójával egy kiadós túrát megtenni és iszonyat jó az a motor túrára. Olyan az egész, mintha a gyár csinált volna a 70-es években egy GT változatot. Olyan, amilyet faterom elképzelne magának egy munkába járós bogárba.)

Egyébként meg azért olyan nagyon nagyon nagy különbség nincs a tengelyek között, mint azt sokan képzelik. Tud forogni egy W100 tengelyes motor is és nem megy pocsékul a W120 tengelyes motor alul.


ha jól tévedek akkor az 1776hoz is fel kell marni a blokkot  ahhoz meg szét kell borítani ,akkor meg már látszanifog hogy vonalfúrás főtengelyköszörülés kell-e ....szóval szépen adnifogja magát ha a gyári kipufogód már nem hibátlan én simán mondanám az adonyi dobot azzal mindjárt spórolsz egy százast , én 110tengelyt mondanék  callook azért mondott százast mert olyan van neki eladó Grin
Maresz meg 120ast mondana .... Gyújtásra meg nem mondok semmit előbb utóbb úgy is ....

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19469 Dátum: 2014 Január 10, 22:30:59 »

Nekem 100-as van és szeretem. Persze akkoriban (Mareszt kivéve) mindenki arra szavazott. :-))))
Épp ma állapítottam meg egy hónap (és kb 1500km) gyári, jó állapotú 1,6-os motor használata után, hogy mekkora császár az 1776 a duplakarbival... Ilyen motort minden Bogárba! :-)


Nem egyértelmű ezt eldönteni, hogy milyen legyen a tengely. De jobb ha kisebb, mintha túl nagy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19468 Dátum: 2014 Január 10, 22:28:33 »

Nekem 100-as van és szeretem. Persze akkoriban (Mareszt kivéve) mindenki arra szavazott. :-))))
Épp ma állapítottam meg egy hónap (és kb 1500km) gyári, jó állapotú 1,6-os motor használata után, hogy mekkora császár az 1776 a duplakarbival... Ilyen motort minden Bogárba! :-)

1776-hoz jó a 100, 110 és 120 is, a 120-ashoz már kell kis hengerfej munka, a 100-as meg inkább takarékos, mint erős, a 110 a jó kompromisszum.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19467 Dátum: 2014 Január 10, 22:26:20 »

ha jól tévedek akkor az 1776hoz is fel kell marni a blokkot  ahhoz meg szét kell borítani ,akkor meg már látszanifog hogy vonalfúrás főtengelyköszörülés kell-e ....szóval szépen adnifogja magát ha a gyári kipufogód már nem hibátlan én simán mondanám az adonyi dobot azzal mindjárt spórolsz egy százast , én 110tengelyt mondanék  callook azért mondott százast mert olyan van neki eladó Grin
Maresz meg 120ast mondana .... Gyújtásra meg nem mondok semmit előbb utóbb úgy is ....

1776-hoz jó a 100, 110 és 120 is, a 120-ashoz már kell kis hengerfej munka, a 100-as meg inkább takarékos, mint erős, a 110 a jó kompromisszum.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19466 Dátum: 2014 Január 10, 21:37:03 »

ha jól tévedek akkor az 1776hoz is fel kell marni a blokkot  ahhoz meg szét kell borítani ,akkor meg már látszanifog hogy vonalfúrás főtengelyköszörülés kell-e ....szóval szépen adnifogja magát ha a gyári kipufogód már nem hibátlan én simán mondanám az adonyi dobot azzal mindjárt spórolsz egy százast , én 110tengelyt mondanék  callook azért mondott százast mert olyan van neki eladó Grin
Maresz meg 120ast mondana .... Gyújtásra meg nem mondok semmit előbb utóbb úgy is ....

Lazlow
« Hozzászólás #19465 Dátum: 2014 Január 10, 18:45:48 »

Az egyhármas AR itt áll a garázsban.Oda akartam adni ingyen a Bélának,de nem kellett neki.Az én mostani motoromat a Vörös Laci építette,a dupla karbikat Maresztól,szívócsonkot Hudáktól,rudazatot egy ötvöstől vettem.Csak a dupla karbi komplettirozása egy százas.Valakivel összekeversz.Bocs.Szerelőhöz meg nem járok.Van aknám,szerszámom,teljes ELKON műszerpark etc..

Add nekem az AR-es mocidat ha nagyon útban van.  Grin Én kicsit sértődötten de elfogadom.  Grin

(viccelek.Smiley )
Lazlow
« Hozzászólás #19464 Dátum: 2014 Január 10, 18:44:00 »

PL. Stone motorja ilyen.

Ilyesmi összeállítás kell neked::

1776 HD
Engle W100 tengely
Gyári 1,6 hengerfejek 36/32 szelepekkel
2db Weber, Dellorto-IDF,DRLA-36,40 karburátor, vagy 2 40-es Kadron, vagy 2 40-es Solex, stb.
Kipufogó pénztárca függő.

Köszönöm! WinkSmiley
Gyári 1.6-os kipufogó jó lenne hozzá (nem folytja le nagyon)? Nem akarok túl hangos kipufogót. Persze nem gyári furulyákat tennék rá.Smiley

Milyen gyújtást ajánlanál ehhez a mocihoz?

Köszi! :-)
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 10, 20:55:51 írta Lazlow »
Lazlow
« Hozzászólás #19463 Dátum: 2014 Január 10, 18:39:54 »

Ezzel vigyázz! Nem egy olyan emberről tudok, aki a jó állapotú motorjára rátette az új, nagyobb henger-dugót és rövid időn belül kopott lett. Lehet, hogy a több tízezret futott, csak 7,5 sűrítési viszonyú, csak 1,3 dugóval még sok tízezret elmenne, de a minimális kopásból a tök új, nagyobb henger-dúgó és nagyobb sűrítés rövid időn belül elrendezheti a csapágyazást.


Köszi! Smiley Igen, hát van baja azért a motornak, és úgy is szét kell szedni és összerakni, egyszóval rendbe kell tenni, hogy a motorral se legyen gond. Ezért gondolkodom egy light-os 1776-ban.Smiley
Lazlow
« Hozzászólás #19462 Dátum: 2014 Január 10, 18:37:01 »

Én keveset értek hozzá,nem gépészmérnök vagyok,de sokat foglalkoztam a témával,mert szeretem,ha egy jól karbantartott  nullahármassal meg tudom lepni a lámpánál mellettem álló a szűkülő sávból átnézegető alulmotorizált nagykasztnis új autókat.De nem egyhármast képzelnék el tunning alapnak.5-600 alatt már jó pár éve sem úszhattad volna meg.Abból vehetsz három suzukit,ami a lámpánál kiszopat.Már ha ez a célod.

Nem igazán értem, hogy miről írsz...de engem nagyon nem érdekel a suzuki meg hogy ki kit előz.  Grin Nem egy kihegyezett übertuning kétcá' lóerős motort akarok. Ha jól tudom nem a cc minősíti a motort hanem, hogy AB-s vagy AR-es...stb. Smiley
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19461 Dátum: 2014 Január 10, 18:31:12 »

Ismerem a motort, az előző tulajánál még egy karbi volt rajta és Sopronban műszaki gondja volt az autónak akkor szereltem. A motorod főtengely, blokkja, hajtókarjai ugyanolyan anyagból öntvényből vannak mint egy AR motorban, az ő AR motorja is ugyanolyan jó alap 1776-hoz mint a tied.

Az egyhármas AR itt áll a garázsban.Oda akartam adni ingyen a Bélának,de nem kellett neki.Az én mostani motoromat a Vörös Laci építette,a dupla karbikat Maresztól,szívócsonkot Hudáktól,rudazatot egy ötvöstől vettem.Csak a dupla karbi komplettirozása egy százas.Valakivel összekeversz.Bocs.Szerelőhöz meg nem járok.Van aknám,szerszámom,teljes ELKON műszerpark etc..

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19460 Dátum: 2014 Január 10, 18:29:24 »


5-600 alatt már jó pár éve sem úszhattad volna meg.Abból vehetsz három suzukit,ami a lámpánál kiszopat.Már ha ez a célod.

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #19459 Dátum: 2014 Január 10, 18:27:19 »

Miért?

Az általa említett AR motornak ugyanaz a blokkja, főtengelye, hajtórúdjai mint bármelyik 1,6 motornak!? Pont ugyanazok benne ezek az alkatrészek mint a tiedben (Ismerem az autódat mert szereltem már  Wink) A többi cucc meg jó esetben úgyis új: HD, vezérműtengely, hengerfej.

Az egyhármas AR itt áll a garázsban.Oda akartam adni ingyen a Bélának,de nem kellett neki.Az én mostani motoromat a Vörös Laci építette,a dupla karbikat Maresztól,szívócsonkot Hudáktól,rudazatot egy ötvöstől vettem.Csak a dupla karbi komplettirozása egy százas.Valakivel összekeversz.Bocs.Szerelőhöz meg nem járok.Van aknám,szerszámom,teljes ELKON műszerpark etc..
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 10, 18:29:29 írta Funk »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19458 Dátum: 2014 Január 10, 18:23:28 »

PL. Stone motorja ilyen.

Ilyesmi összeállítás kell neked::

1776 HD
Engle W100 tengely
Gyári 1,6 hengerfejek 36/32 szelepekkel
2db Weber, Dellorto-IDF,DRLA-36,40 karburátor, vagy 2 40-es Kadron, vagy 2 40-es Solex, stb.
Kipufogó pénztárca függő.



Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni 1776cc motor építéséhez. Egy alul nyomatékos túramotort szeretnék. Forgatni nem akarom. Milyen alkatrészeket kell cserélni (henger és dugattyún kívül) ahhoz, hogy egy stabil, megbízható motorom legyen? Valaki össze tudná szedni egy listába? Milyen karbi vagy karbik ajánlottak egy ilyen kaliberű motorhoz (pl. dupla 36-os Weber teljesen okés-e)? Milyen kipuff való hozzá? Szeretném ha gyári kinézetű lenne a kipuff, tehát dupla végű legyen.
Nagyon hálás lennék.Smiley A motor alapja egy 1.3-as AR-es lenne. A motor jó állapotú, nem füstöl, nem kopog, van ereje.

Köszi!

Üdvw: Laci

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19457 Dátum: 2014 Január 10, 18:20:07 »

Miért?

Az általa említett AR motornak ugyanaz a blokkja, főtengelye, hajtórúdjai mint bármelyik 1,6 motornak!? Pont ugyanazok benne ezek az alkatrészek mint a tiedben (Ismerem az autódat mert szereltem már  Wink) A többi cucc meg jó esetben úgyis új: HD, vezérműtengely, hengerfej.

De nem egyhármast képzelnék el tunning alapnak.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19456 Dátum: 2014 Január 10, 18:17:19 »

Ezzel vigyázz! Nem egy olyan emberről tudok, aki a jó állapotú motorjára rátette az új, nagyobb henger-dugót és rövid időn belül kopott lett. Lehet, hogy a több tízezret futott, csak 7,5 sűrítési viszonyú, csak 1,3 dugóval még sok tízezret elmenne, de a minimális kopásból a tök új, nagyobb henger-dúgó és nagyobb sűrítés rövid időn belül elrendezheti a csapágyazást.

A motor alapja egy 1.3-as AR-es lenne. A motor jó állapotú, nem füstöl, nem kopog, van ereje.

Köszi!

Üdvw: Laci

Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #19455 Dátum: 2014 Január 10, 18:06:51 »

Sziasztok!


Üdvw: Laci
Én keveset értek hozzá,nem gépészmérnök vagyok,de sokat foglalkoztam a témával,mert szeretem,ha egy jól karbantartott  nullahármassal meg tudom lepni a lámpánál mellettem álló a szűkülő sávból átnézegető alulmotorizált nagykasztnis új autókat.De nem egyhármast képzelnék el tunning alapnak.5-600 alatt már jó pár éve sem úszhattad volna meg.Abból vehetsz három suzukit,ami a lámpánál kiszopat.Már ha ez a célod.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 10, 18:18:52 írta Funk »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #19454 Dátum: 2014 Január 10, 17:59:34 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni 1776cc motor építéséhez. Egy alul nyomatékos túramotort szeretnék. Forgatni nem akarom. Milyen alkatrészeket kell cserélni (henger és dugattyún kívül) ahhoz, hogy egy stabil, megbízható motorom legyen? Valaki össze tudná szedni egy listába? Milyen karbi vagy karbik ajánlottak egy ilyen kaliberű motorhoz (pl. dupla 36-os Weber teljesen okés-e)? Milyen kipuff való hozzá? Szeretném ha gyári kinézetű lenne a kipuff, tehát dupla végű legyen.
Nagyon hálás lennék.Smiley A motor alapja egy 1.3-as AR-es lenne. A motor jó állapotú, nem füstöl, nem kopog, van ereje.

Köszi!

Üdvw: Laci
úgyis teljes gépmunkával kell kezdeni, szóval az mindegy, hogy jó állapotú(nak vélt)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Lazlow
« Hozzászólás #19453 Dátum: 2014 Január 10, 17:46:16 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni 1776cc motor építéséhez. Egy alul nyomatékos túramotort szeretnék. Forgatni nem akarom. Milyen alkatrészeket kell cserélni (henger és dugattyún kívül) ahhoz, hogy egy stabil, megbízható motorom legyen? Valaki össze tudná szedni egy listába? Milyen karbi vagy karbik ajánlottak egy ilyen kaliberű motorhoz (pl. dupla 36-os Weber teljesen okés-e)? Milyen kipuff való hozzá? Szeretném ha gyári kinézetű lenne a kipuff, tehát dupla végű legyen.
Nagyon hálás lennék.Smiley A motor alapja egy 1.3-as AR-es lenne. A motor jó állapotú, nem füstöl, nem kopog, van ereje.

Köszi!

Üdvw: Laci
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 10, 17:48:13 írta Lazlow »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19452 Dátum: 2014 Január 08, 22:51:39 »

váltot mutyizok......,majd képelek...elfogyott a co drot ma hozzá Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #19451 Dátum: 2014 Január 08, 21:38:15 »

Grin

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #19450 Dátum: 2014 Január 08, 21:33:34 »

Ne izgulj, tökéletes ez a váltó kitámasztó. (Gene Berg nem volt hülye: http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=302839114272&rub1=Transmission&rub2=Transmission%20Brackets&artnr=22515a&pn=0&sort=0&all=Wink

Mellesleg ha egy bogárban ott a váltó kitámasztónál olyan erők lépnének fel ami azt el tudná törni, akkor legalább 10 dolog van ami előbb törne, szakadna, görbülne mint az a néhány mm falvastagságú cső, illetve annak a hegesztése. Ráadásul ez a tartó, minden erőhatást 2 gumibakon keresztül kap! (Javaslom Maxinak, hogy egy nagy kalapáccsal próbáljon meg eltörni egy hasonló szerkezetet, de úgy, hogy egy gumibakon keresztül üti azt... Tudom, hogy erős csávó, de feladná  Tongue) És itt jön a lényege ennek a cuccnak: Ezt úgy kell felszerelni, hogy enyhén feszesen kapcsolódjon a kereszttartó a gumibakokon keresztül a két konzolhoz. Így ez a konzol kiegészíti a gyári bakokat, levesz róluk egy kis terhet. Ezek a cuccok, amiket Narancs megvett az autójához, új minőségi bakokkal beépítve, nagyon hosszú évekig kiszolgálnának egy 180 lovas versenyautót, ami kapja az ívet és aminek többször szétszednék a váltóját, motorját, mire a váltórögzítésnél esetleg, talán, véletlenül, elővigyázatosságból 1-1 gumi alkatrészt ki kéne cserélni.

239euro, nem semmi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19449 Dátum: 2014 Január 08, 20:32:54 »

Mellesleg, mivel a Berg félénél az alsó rész úgy van kialakítva, hogy a keresztcső bemegy a két oldalsó U-profil alá, ezért ha ott eltörne a hegesztés (ami nem lehet, úgyhogy mondjuk azt, hogy ha ott nem lenne hegesztés), akkor pont ugyanúgy működne, mint a Tatié: gyorsításra ugyanúgy kitámasztana, csak akkor nem tartana, amikor visszaraknád négyből kettőbe.  Wink

meg a tati fele mestermunek 1db van az alsó része(nem 3) es meg ráadásul ez a kék csoda csúnyán is van hegesztve.
Na jó nem trollkodom.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19448 Dátum: 2014 Január 08, 20:28:31 »

Ne izgulj, tökéletes ez a váltó kitámasztó. (Gene Berg nem volt hülye: http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=302839114272&rub1=Transmission&rub2=Transmission%20Brackets&artnr=22515a&pn=0&sort=0&all=Wink

Mellesleg ha egy bogárban ott a váltó kitámasztónál olyan erők lépnének fel ami azt el tudná törni, akkor legalább 10 dolog van ami előbb törne, szakadna, görbülne mint az a néhány mm falvastagságú cső, illetve annak a hegesztése. Ráadásul ez a tartó, minden erőhatást 2 gumibakon keresztül kap! (Javaslom Maxinak, hogy egy nagy kalapáccsal próbáljon meg eltörni egy hasonló szerkezetet, de úgy, hogy egy gumibakon keresztül üti azt... Tudom, hogy erős csávó, de feladná  Tongue) És itt jön a lényege ennek a cuccnak: Ezt úgy kell felszerelni, hogy enyhén feszesen kapcsolódjon a kereszttartó a gumibakokon keresztül a két konzolhoz. Így ez a konzol kiegészíti a gyári bakokat, levesz róluk egy kis terhet. Ezek a cuccok, amiket Narancs megvett az autójához, új minőségi bakokkal beépítve, nagyon hosszú évekig kiszolgálnának egy 180 lovas versenyautót, ami kapja az ívet és aminek többször szétszednék a váltóját, motorját, mire a váltórögzítésnél esetleg, talán, véletlenül, elővigyázatosságból 1-1 gumi alkatrészt ki kéne cserélni.

Itt van egy ilyen hegesztéses alátámasztó,ez egy ilyen konstrukció,ennek is három darabból van az alja.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19447 Dátum: 2014 Január 08, 19:09:58 »





flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
« Hozzászólás #19446 Dátum: 2014 Január 08, 18:55:32 »

es ha nincs heGgesztve mert egy darabból van akkor meg nem törik sehol. Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 08, 19:01:45 írta kormányzoo »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19445 Dátum: 2014 Január 08, 18:08:02 »

Itt van egy ilyen hegesztéses alátámasztó,ez egy ilyen konstrukció,ennek is három darabból van az alja.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.