www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 16:20:35
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
66
67
68
69
70
[
71
]
72
73
74
75
76
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3389018 alkalommal)
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19484 Dátum:
2014 Január 12, 22:10:20 »
Ez a motor is korrekt lehet szvsz.
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?181879
Rudazatokról már többször is volt szó itt a fórumon,viszont ilyen bowdenes verzióról kevésbé szerintem.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19483 Dátum:
2014 Január 12, 21:53:20 »
nekem eddig 009 volt német megszakitós a buszba meg verseny autoba elektronikus
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19482 Dátum:
2014 Január 12, 20:53:37 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 10, 21:37:03
ha jól tévedek akkor az 1776hoz is fel kell marni a blokkot ahhoz meg szét kell borítani ,akkor meg már látszanifog hogy vonalfúrás főtengelyköszörülés kell-e ....szóval szépen adnifogja magát ha a gyári kipufogód már nem hibátlan én simán mondanám az adonyi dobot azzal mindjárt spórolsz egy százast , én 110tengelyt mondanék callook azért mondott százast mert olyan van neki eladó
Maresz meg 120ast mondana .... Gyújtásra meg nem mondok semmit előbb utóbb úgy is ....
120
szlalom bogárba w140
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19481 Dátum:
2014 Január 12, 15:24:06 »
Az egyik gömbfejes, a másik csapszeges futóműhöz való:
http://www.empius.com/vwcatalog/2013/173.html
Idézetet írta: nagybub - 2014 Január 12, 15:00:01
Sziasztok!
Következő a kérdésem:
Empi 22-2951 és a 22-2950 es ültetett tengelycsonkok között mi a különbség?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
nagybub
Hozzászólások: 155
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19480 Dátum:
2014 Január 12, 15:00:01 »
Sziasztok!
Következő a kérdésem:
Empi 22-2951 és a 22-2950 es ültetett tengelycsonkok között mi a különbség?
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19479 Dátum:
2014 Január 12, 13:17:10 »
Ismét nagyon köszönöm a segítséged!
A polcon van egy Hall-jeladós komplett gyújtásom.
Akkor ezt már bele is teszem az "1776cc Projekt" dobozba.
A Taiwani dolgokat mindenféleképpen kerülöm.
Nem bízok bennük. Még a Mexikói alkatrészekkel is fenntartásaim vannak mert eddig csak rossz tapasztalataim voltak vele a '67-esnél.
Ezek az alkatrészek már nincsenek bent az autóban mert mind tönkrement pár év alatt.
A gyári bontott meg még mindig működik
Üdv.
Idézetet írta: callook - 2014 Január 12, 13:05:15
Henger-dugóban nincsenek nagy minőségbeli különbségek, nyugodt szívvel merem ajánlani a legolcsóbb AA-pistons szetteket.
Gyújtást sem misztifikálnám túl, vagy egy EREDETI Bosch 009 gyújtás, vagy Tati mostanában elég jól berendezkedett az elektronikus gyújtások készítésére. Szólsz neki, megmondod milyen motorra szeretnéd rakni, ő meg megcsinálja.
A Taiwani 009 gyújtásokat és a szintén onnan származó elektronikus gyújtás modulokat kerüld! (Én nem voltam boldog amikor az enyém elektronikája St. Tropez-nál fejezte be pályafutását.
)
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Január 12, 13:19:35 írta Lazlow
»
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19478 Dátum:
2014 Január 12, 13:05:15 »
Henger-dugóban nincsenek nagy minőségbeli különbségek, nyugodt szívvel merem ajánlani a legolcsóbb AA-pistons szetteket.
Gyújtást sem misztifikálnám túl, vagy egy EREDETI Bosch 009 gyújtás, vagy Tati mostanában elég jól berendezkedett az elektronikus gyújtások készítésére. Szólsz neki, megmondod milyen motorra szeretnéd rakni, ő meg megcsinálja.
A Taiwani 009 gyújtásokat és a szintén onnan származó elektronikus gyújtás modulokat kerüld! (Én nem voltam boldog amikor az enyém elektronikája St. Tropez-nál fejezte be pályafutását.
)
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Január 11, 17:47:44
Nagyon jól érzed! Pontosan olyan motort szeretnék amit írtál.
HD szettből milyen márkát érdemes venni? És milyen gyújtást ajánlanál ehhez a mocihoz?
Köszönöm!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19477 Dátum:
2014 Január 12, 12:59:33 »
Ha nem repedtek és megelégszel egy nyomatékos, erős, de nem éppen gyorsulós motorral, akkor elég a gyári fej, esetleg kis túrással, átnézéssel, javítással. Azért azt hozzá kell tenni, hogy ritka a repedésmentes fej, illetve ezeknél az öreg daraboknál könnyen beleugorhat párezer forint ha ezt-azt javítani kell.
Ha szeretnél picit komolyabb motort, akkor a 40/36 szelepek kötelezőek. Egy ilyen új hengerfej pár olyan 150ezertől kezdődik, viszont ezek újak.
Idézetet írta: Dadan - 2014 Január 11, 17:38:16
Nekem is valami hasonló az elképzelésem a motort illetően.
AS kódos 1,6-os motorom van.
Ennél a gyári hengerfejjel lehet valamit kezdeni?
Át lehet alakítani, vagy jobb megoldás egy eleve nagyobb szelepes hengerfej?
Költségben kb. mire lehet számolni?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
kövi
Hozzászólások: 1150
0620/5989495
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19476 Dátum:
2014 Január 11, 21:07:40 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 11, 20:37:19
sőt még termosztátos külsőolajhűtő csonk is férne . Inkább csak a kipufogócső folytonossággal van némi bibi (a képen a bal alsó sarok)
Ez az igazi "eltolás"
, minden értelemben.
VW 1300 1968.06.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19475 Dátum:
2014 Január 11, 20:37:19 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 11, 20:34:33
Stum elvtárs jelentem a külsőszűrős szivattyú elfér!
sőt még termosztátos külsőolajhűtő csonk is férne . Inkább csak a kipufogócső folytonossággal van némi bibi (a képen a bal alsó sarok)
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19474 Dátum:
2014 Január 11, 20:34:33 »
Stum elvtárs jelentem a külsőszűrős szivattyú elfér!
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19473 Dátum:
2014 Január 11, 17:47:44 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 11, 12:31:02
Most azért mertem a W100 tengelyt ajánlani, mert most egyértelműen egy nyomatékos erős motor volt a kívánalom, úgy éreztem, hogy Lazlow egy olyan jellegű motort szeretne, mint a bogár motorja, csak erősebben, és ha egy 1776 kap 2 Webert meg egy W100 tengelyt, már az is annyival sportosabb mint egy gyári 1,6, hogy az leírhatatlan.
Nagyon jól érzed! Pontosan olyan motort szeretnék amit írtál.
HD szettből milyen márkát érdemes venni? És milyen gyújtást ajánlanál ehhez a mocihoz?
Köszönöm!
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19472 Dátum:
2014 Január 11, 17:38:16 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 11, 12:31:02
Én nagy W110 felhasználó vagyok 1,6-1,8-1,9 motor esetében is. Azzal a tengellyel és egy 40/36-os hengerfejjel tudom megvalósítani leginkább azt a kérést amit megfogalmaznak a tuningmotor építtetők: "Nem egy versenymotort akarok, tudjak vele jól autózni városban, de azért néha gyorsulnék vele párat.")
Illetve ez az a tengely, amin már rendesen érzed, hogy hegyesebb mint a gyári, viszont még nem kívánja meg a sok plusz alkatrészt (dupla rugó, CroMo pálca, stb.)
Nekem is valami hasonló az elképzelésem a motort illetően.
AS kódos 1,6-os motorom van.
Ennél a gyári hengerfejjel lehet valamit kezdeni?
Át lehet alakítani, vagy jobb megoldás egy eleve nagyobb szelepes hengerfej?
Költségben kb. mire lehet számolni?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19471 Dátum:
2014 Január 11, 12:32:42 »
Ne felejtsd el a "Jotkáem" rudazatodat sem!!
http://schlosser-boxer.blogspot.hu/2014/01/16-vintage-speed-jkm.html
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Január 04, 23:34:33
központi fordítósnak és keresztrudasnak hívjuk.
Mindnek van előnye, ezerszer átbeszéltük már.
A keresztrudasból sok a gagyi, ezért azt gagyibbnak gondolja mindenki.
A központi fordítósból is kevés a jó, de ott a gagyibbak is jobbak tudnak lenni.
Csillag Gabi központi fordítósa és Gene Berg keresztrudasa a legjobb. Ez utóbbi nem kapható.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19470 Dátum:
2014 Január 11, 12:31:02 »
Én nagy W110 felhasználó vagyok 1,6-1,8-1,9 motor esetében is. Azzal a tengellyel és egy 40/36-os hengerfejjel tudom megvalósítani leginkább azt a kérést amit megfogalmaznak a tuningmotor építtetők: "Nem egy versenymotort akarok, tudjak vele jól autózni városban, de azért néha gyorsulnék vele párat.")
Illetve ez az a tengely, amin már rendesen érzed, hogy hegyesebb mint a gyári, viszont még nem kívánja meg a sok plusz alkatrészt (dupla rugó, CroMo pálca, stb.)
Most azért mertem a W100 tengelyt ajánlani, mert most egyértelműen egy nyomatékos erős motor volt a kívánalom, úgy éreztem, hogy Lazlow egy olyan jellegű motort szeretne, mint a bogár motorja, csak erősebben, és ha egy 1776 kap 2 Webert meg egy W100 tengelyt, már az is annyival sportosabb mint egy gyári 1,6, hogy az leírhatatlan. (Emellett volt szerencsém Stone autójával egy kiadós túrát megtenni és iszonyat jó az a motor túrára. Olyan az egész, mintha a gyár csinált volna a 70-es években egy GT változatot. Olyan, amilyet faterom elképzelne magának egy munkába járós bogárba.)
Egyébként meg azért olyan nagyon nagyon nagy különbség nincs a tengelyek között, mint azt sokan képzelik. Tud forogni egy W100 tengelyes motor is és nem megy pocsékul a W120 tengelyes motor alul.
Idézetet írta: tati - 2014 Január 10, 21:37:03
ha jól tévedek akkor az 1776hoz is fel kell marni a blokkot ahhoz meg szét kell borítani ,akkor meg már látszanifog hogy vonalfúrás főtengelyköszörülés kell-e ....szóval szépen adnifogja magát ha a gyári kipufogód már nem hibátlan én simán mondanám az adonyi dobot azzal mindjárt spórolsz egy százast , én 110tengelyt mondanék callook azért mondott százast mert olyan van neki eladó
Maresz meg 120ast mondana .... Gyújtásra meg nem mondok semmit előbb utóbb úgy is ....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19469 Dátum:
2014 Január 10, 22:30:59 »
Idézetet írta: stonemen - 2014 Január 10, 22:28:33
Nekem 100-as van és szeretem. Persze akkoriban (Mareszt kivéve) mindenki arra szavazott. :-))))
Épp ma állapítottam meg egy hónap (és kb 1500km) gyári, jó állapotú 1,6-os motor használata után, hogy mekkora császár az 1776 a duplakarbival... Ilyen motort minden Bogárba! :-)
Nem egyértelmű ezt eldönteni, hogy milyen legyen a tengely. De jobb ha kisebb, mintha túl nagy.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19468 Dátum:
2014 Január 10, 22:28:33 »
Nekem 100-as van és szeretem. Persze akkoriban (Mareszt kivéve) mindenki arra szavazott. :-))))
Épp ma állapítottam meg egy hónap (és kb 1500km) gyári, jó állapotú 1,6-os motor használata után, hogy mekkora császár az 1776 a duplakarbival... Ilyen motort minden Bogárba! :-)
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Január 10, 22:26:20
1776-hoz jó a 100, 110 és 120 is, a 120-ashoz már kell kis hengerfej munka, a 100-as meg inkább takarékos, mint erős, a 110 a jó kompromisszum.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19467 Dátum:
2014 Január 10, 22:26:20 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 10, 21:37:03
ha jól tévedek akkor az 1776hoz is fel kell marni a blokkot ahhoz meg szét kell borítani ,akkor meg már látszanifog hogy vonalfúrás főtengelyköszörülés kell-e ....szóval szépen adnifogja magát ha a gyári kipufogód már nem hibátlan én simán mondanám az adonyi dobot azzal mindjárt spórolsz egy százast , én 110tengelyt mondanék callook azért mondott százast mert olyan van neki eladó
Maresz meg 120ast mondana .... Gyújtásra meg nem mondok semmit előbb utóbb úgy is ....
1776-hoz jó a 100, 110 és 120 is, a 120-ashoz már kell kis hengerfej munka, a 100-as meg inkább takarékos, mint erős, a 110 a jó kompromisszum.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19466 Dátum:
2014 Január 10, 21:37:03 »
ha jól tévedek akkor az 1776hoz is fel kell marni a blokkot ahhoz meg szét kell borítani ,akkor meg már látszanifog hogy vonalfúrás főtengelyköszörülés kell-e ....szóval szépen adnifogja magát ha a gyári kipufogód már nem hibátlan én simán mondanám az adonyi dobot azzal mindjárt spórolsz egy százast , én 110tengelyt mondanék callook azért mondott százast mert olyan van neki eladó
Maresz meg 120ast mondana .... Gyújtásra meg nem mondok semmit előbb utóbb úgy is ....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19465 Dátum:
2014 Január 10, 18:45:48 »
Idézetet írta: Funk - 2014 Január 10, 18:27:19
Az egyhármas AR itt áll a garázsban.Oda akartam adni ingyen a Bélának,de nem kellett neki.Az én mostani motoromat a Vörös Laci építette,a dupla karbikat Maresztól,szívócsonkot Hudáktól,rudazatot egy ötvöstől vettem.Csak a dupla karbi komplettirozása egy százas.Valakivel összekeversz.Bocs.Szerelőhöz meg nem járok.Van aknám,szerszámom,teljes ELKON műszerpark etc..
Add nekem az AR-es mocidat ha nagyon útban van.
Én kicsit sértődötten de elfogadom.
(viccelek.
)
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19464 Dátum:
2014 Január 10, 18:44:00 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 10, 18:23:28
PL. Stone motorja ilyen.
Ilyesmi összeállítás kell neked::
1776 HD
Engle W100 tengely
Gyári 1,6 hengerfejek 36/32 szelepekkel
2db Weber, Dellorto-IDF,DRLA-36,40 karburátor, vagy 2 40-es Kadron, vagy 2 40-es Solex, stb.
Kipufogó pénztárca függő.
Köszönöm!
Gyári 1.6-os kipufogó jó lenne hozzá (nem folytja le nagyon)? Nem akarok túl hangos kipufogót. Persze nem gyári furulyákat tennék rá.
Milyen gyújtást ajánlanál ehhez a mocihoz?
Köszi! :-)
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Január 10, 20:55:51 írta Lazlow
»
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19463 Dátum:
2014 Január 10, 18:39:54 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 10, 18:17:19
Ezzel vigyázz! Nem egy olyan emberről tudok, aki a jó állapotú motorjára rátette az új, nagyobb henger-dugót és rövid időn belül kopott lett. Lehet, hogy a több tízezret futott, csak 7,5 sűrítési viszonyú, csak 1,3 dugóval még sok tízezret elmenne, de a minimális kopásból a tök új, nagyobb henger-dúgó és nagyobb sűrítés rövid időn belül elrendezheti a csapágyazást.
Köszi!
Igen, hát van baja azért a motornak, és úgy is szét kell szedni és összerakni, egyszóval rendbe kell tenni, hogy a motorral se legyen gond. Ezért gondolkodom egy light-os 1776-ban.
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19462 Dátum:
2014 Január 10, 18:37:01 »
Idézetet írta: Funk - 2014 Január 10, 18:06:51
Én keveset értek hozzá,nem gépészmérnök vagyok,de sokat foglalkoztam a témával,mert szeretem,ha egy jól karbantartott nullahármassal meg tudom lepni a lámpánál mellettem álló a szűkülő sávból átnézegető alulmotorizált nagykasztnis új autókat.De nem egyhármast képzelnék el tunning alapnak.5-600 alatt már jó pár éve sem úszhattad volna meg.Abból vehetsz három suzukit,ami a lámpánál kiszopat.Már ha ez a célod.
Nem igazán értem, hogy miről írsz...de engem nagyon nem érdekel a suzuki meg hogy ki kit előz.
Nem egy kihegyezett übertuning kétcá' lóerős motort akarok. Ha jól tudom nem a cc minősíti a motort hanem, hogy AB-s vagy AR-es...stb.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19461 Dátum:
2014 Január 10, 18:31:12 »
Ismerem a motort, az előző tulajánál még egy karbi volt rajta és Sopronban műszaki gondja volt az autónak akkor szereltem. A motorod főtengely, blokkja, hajtókarjai ugyanolyan anyagból öntvényből vannak mint egy AR motorban, az ő AR motorja is ugyanolyan jó alap 1776-hoz mint a tied.
Idézetet írta: Funk - 2014 Január 10, 18:27:19
Az egyhármas AR itt áll a garázsban.Oda akartam adni ingyen a Bélának,de nem kellett neki.Az én mostani motoromat a Vörös Laci építette,a dupla karbikat Maresztól,szívócsonkot Hudáktól,rudazatot egy ötvöstől vettem.Csak a dupla karbi komplettirozása egy százas.Valakivel összekeversz.Bocs.Szerelőhöz meg nem járok.Van aknám,szerszámom,teljes ELKON műszerpark etc..
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19460 Dátum:
2014 Január 10, 18:29:24 »
Idézetet írta: Funk - 2014 Január 10, 18:06:51
5-600 alatt már jó pár éve sem úszhattad volna meg.Abból vehetsz három suzukit,ami a lámpánál kiszopat.Már ha ez a célod.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19459 Dátum:
2014 Január 10, 18:27:19 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 10, 18:20:07
Miért?
Az általa említett AR motornak ugyanaz a blokkja, főtengelye, hajtórúdjai mint bármelyik 1,6 motornak!? Pont ugyanazok benne ezek az alkatrészek mint a tiedben (Ismerem az autódat mert szereltem már
) A többi cucc meg jó esetben úgyis új: HD, vezérműtengely, hengerfej.
Az egyhármas AR itt áll a garázsban.Oda akartam adni ingyen a Bélának,de nem kellett neki.Az én mostani motoromat a Vörös Laci építette,a dupla karbikat Maresztól,szívócsonkot Hudáktól,rudazatot egy ötvöstől vettem.Csak a dupla karbi komplettirozása egy százas.Valakivel összekeversz.Bocs.Szerelőhöz meg nem járok.Van aknám,szerszámom,teljes ELKON műszerpark etc..
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Január 10, 18:29:29 írta Funk
»
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19458 Dátum:
2014 Január 10, 18:23:28 »
PL. Stone motorja ilyen.
Ilyesmi összeállítás kell neked::
1776 HD
Engle W100 tengely
Gyári 1,6 hengerfejek 36/32 szelepekkel
2db Weber, Dellorto-IDF,DRLA-36,40 karburátor, vagy 2 40-es Kadron, vagy 2 40-es Solex, stb.
Kipufogó pénztárca függő.
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Január 10, 17:46:16
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni 1776cc motor építéséhez. Egy alul nyomatékos túramotort szeretnék. Forgatni nem akarom. Milyen alkatrészeket kell cserélni (henger és dugattyún kívül) ahhoz, hogy egy stabil, megbízható motorom legyen? Valaki össze tudná szedni egy listába? Milyen karbi vagy karbik ajánlottak egy ilyen kaliberű motorhoz (pl. dupla 36-os Weber teljesen okés-e)? Milyen kipuff való hozzá? Szeretném ha gyári kinézetű lenne a kipuff, tehát dupla végű legyen.
Nagyon hálás lennék.
A motor alapja egy 1.3-as AR-es lenne. A motor jó állapotú, nem füstöl, nem kopog, van ereje.
Köszi!
Üdvw: Laci
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19457 Dátum:
2014 Január 10, 18:20:07 »
Miért?
Az általa említett AR motornak ugyanaz a blokkja, főtengelye, hajtórúdjai mint bármelyik 1,6 motornak!? Pont ugyanazok benne ezek az alkatrészek mint a tiedben (Ismerem az autódat mert szereltem már
) A többi cucc meg jó esetben úgyis új: HD, vezérműtengely, hengerfej.
Idézetet írta: Funk - 2014 Január 10, 18:06:51
De nem egyhármast képzelnék el tunning alapnak.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19456 Dátum:
2014 Január 10, 18:17:19 »
Ezzel vigyázz! Nem egy olyan emberről tudok, aki a jó állapotú motorjára rátette az új, nagyobb henger-dugót és rövid időn belül kopott lett. Lehet, hogy a több tízezret futott, csak 7,5 sűrítési viszonyú, csak 1,3 dugóval még sok tízezret elmenne, de a minimális kopásból a tök új, nagyobb henger-dúgó és nagyobb sűrítés rövid időn belül elrendezheti a csapágyazást.
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Január 10, 17:46:16
A motor alapja egy 1.3-as AR-es lenne. A motor jó állapotú, nem füstöl, nem kopog, van ereje.
Köszi!
Üdvw: Laci
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Funk
Hozzászólások: 2451
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19455 Dátum:
2014 Január 10, 18:06:51 »
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Január 10, 17:46:16
Sziasztok!
Üdvw: Laci
Én keveset értek hozzá,nem gépészmérnök vagyok,de sokat foglalkoztam a témával,mert szeretem,ha egy jól karbantartott nullahármassal meg tudom lepni a lámpánál mellettem álló a szűkülő sávból átnézegető alulmotorizált nagykasztnis új autókat.De nem egyhármast képzelnék el tunning alapnak.5-600 alatt már jó pár éve sem úszhattad volna meg.Abból vehetsz három suzukit,ami a lámpánál kiszopat.Már ha ez a célod.
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Január 10, 18:18:52 írta Funk
»
BlackP
Hozzászólások: 27144
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19454 Dátum:
2014 Január 10, 17:59:34 »
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Január 10, 17:46:16
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni 1776cc motor építéséhez. Egy alul nyomatékos túramotort szeretnék. Forgatni nem akarom. Milyen alkatrészeket kell cserélni (henger és dugattyún kívül) ahhoz, hogy egy stabil, megbízható motorom legyen? Valaki össze tudná szedni egy listába? Milyen karbi vagy karbik ajánlottak egy ilyen kaliberű motorhoz (pl. dupla 36-os Weber teljesen okés-e)? Milyen kipuff való hozzá? Szeretném ha gyári kinézetű lenne a kipuff, tehát dupla végű legyen.
Nagyon hálás lennék.
A motor alapja egy 1.3-as AR-es lenne. A motor jó állapotú, nem füstöl, nem kopog, van ereje.
Köszi!
Üdvw: Laci
úgyis teljes gépmunkával kell kezdeni, szóval az mindegy, hogy jó állapotú(nak vélt)
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19453 Dátum:
2014 Január 10, 17:46:16 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni 1776cc motor építéséhez. Egy alul nyomatékos túramotort szeretnék. Forgatni nem akarom. Milyen alkatrészeket kell cserélni (henger és dugattyún kívül) ahhoz, hogy egy stabil, megbízható motorom legyen? Valaki össze tudná szedni egy listába? Milyen karbi vagy karbik ajánlottak egy ilyen kaliberű motorhoz (pl. dupla 36-os Weber teljesen okés-e)? Milyen kipuff való hozzá? Szeretném ha gyári kinézetű lenne a kipuff, tehát dupla végű legyen.
Nagyon hálás lennék.
A motor alapja egy 1.3-as AR-es lenne. A motor jó állapotú, nem füstöl, nem kopog, van ereje.
Köszi!
Üdvw: Laci
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Január 10, 17:48:13 írta Lazlow
»
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19452 Dátum:
2014 Január 08, 22:51:39 »
váltot mutyizok......,majd képelek...elfogyott a co drot ma hozzá
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19451 Dátum:
2014 Január 08, 21:38:15 »
Idézetet írta: kormányzoo - 2014 Január 08, 18:55:32
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19450 Dátum:
2014 Január 08, 21:33:34 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 08, 20:28:31
Ne izgulj, tökéletes ez a váltó kitámasztó. (Gene Berg nem volt hülye:
http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=302839114272&rub1=Transmission&rub2=Transmission%20Brackets&artnr=22515a&pn=0&sort=0&all=
)
Mellesleg ha egy bogárban ott a váltó kitámasztónál olyan erők lépnének fel ami azt el tudná törni, akkor legalább 10 dolog van ami előbb törne, szakadna, görbülne mint az a néhány mm falvastagságú cső, illetve annak a hegesztése. Ráadásul ez a tartó, minden erőhatást 2 gumibakon keresztül kap! (Javaslom Maxinak, hogy egy nagy kalapáccsal próbáljon meg eltörni egy hasonló szerkezetet, de úgy, hogy egy gumibakon keresztül üti azt... Tudom, hogy erős csávó, de feladná
) És itt jön a lényege ennek a cuccnak: Ezt úgy kell felszerelni, hogy enyhén feszesen kapcsolódjon a kereszttartó a gumibakokon keresztül a két konzolhoz. Így ez a konzol kiegészíti a gyári bakokat, levesz róluk egy kis terhet. Ezek a cuccok, amiket Narancs megvett az autójához, új minőségi bakokkal beépítve, nagyon hosszú évekig kiszolgálnának egy 180 lovas versenyautót, ami kapja az ívet és aminek többször szétszednék a váltóját, motorját, mire a váltórögzítésnél esetleg, talán, véletlenül, elővigyázatosságból 1-1 gumi alkatrészt ki kéne cserélni.
239euro, nem semmi.
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19449 Dátum:
2014 Január 08, 20:32:54 »
Mellesleg, mivel a Berg félénél az alsó rész úgy van kialakítva, hogy a keresztcső bemegy a két oldalsó U-profil alá, ezért ha ott eltörne a hegesztés (ami nem lehet, úgyhogy mondjuk azt, hogy ha ott nem lenne hegesztés), akkor pont ugyanúgy működne, mint a Tatié: gyorsításra ugyanúgy kitámasztana, csak akkor nem tartana, amikor visszaraknád négyből kettőbe.
Idézetet írta: maxi - 2014 Január 08, 16:08:40
meg a tati fele mestermunek 1db van az alsó része(nem 3) es meg ráadásul ez a kék csoda csúnyán is van hegesztve.
Na jó nem trollkodom.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19448 Dátum:
2014 Január 08, 20:28:31 »
Ne izgulj, tökéletes ez a váltó kitámasztó. (Gene Berg nem volt hülye:
http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=302839114272&rub1=Transmission&rub2=Transmission%20Brackets&artnr=22515a&pn=0&sort=0&all=
)
Mellesleg ha egy bogárban ott a váltó kitámasztónál olyan erők lépnének fel ami azt el tudná törni, akkor legalább 10 dolog van ami előbb törne, szakadna, görbülne mint az a néhány mm falvastagságú cső, illetve annak a hegesztése. Ráadásul ez a tartó, minden erőhatást 2 gumibakon keresztül kap! (Javaslom Maxinak, hogy egy nagy kalapáccsal próbáljon meg eltörni egy hasonló szerkezetet, de úgy, hogy egy gumibakon keresztül üti azt... Tudom, hogy erős csávó, de feladná
) És itt jön a lényege ennek a cuccnak: Ezt úgy kell felszerelni, hogy enyhén feszesen kapcsolódjon a kereszttartó a gumibakokon keresztül a két konzolhoz. Így ez a konzol kiegészíti a gyári bakokat, levesz róluk egy kis terhet. Ezek a cuccok, amiket Narancs megvett az autójához, új minőségi bakokkal beépítve, nagyon hosszú évekig kiszolgálnának egy 180 lovas versenyautót, ami kapja az ívet és aminek többször szétszednék a váltóját, motorját, mire a váltórögzítésnél esetleg, talán, véletlenül, elővigyázatosságból 1-1 gumi alkatrészt ki kéne cserélni.
Idézetet írta: Narancs - 2014 Január 08, 18:08:02
Itt van egy ilyen hegesztéses alátámasztó,ez egy ilyen konstrukció,ennek is három darabból van az alja.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19447 Dátum:
2014 Január 08, 19:09:58 »
Idézetet írta: kormányzoo - 2014 Január 08, 18:55:32
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19446 Dátum:
2014 Január 08, 18:55:32 »
Idézetet írta: maxi - 2014 Január 08, 17:23:52
es ha nincs heGgesztve mert egy darabból van akkor meg nem törik sehol.
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Január 08, 19:01:45 írta kormányzoo
»
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19445 Dátum:
2014 Január 08, 18:08:02 »
Itt van egy ilyen hegesztéses alátámasztó,ez egy ilyen konstrukció,ennek is három darabból van az alja.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Oldalak:
1
...
66
67
68
69
70
[
71
]
72
73
74
75
76
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...