www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 12:32:01
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
64
65
66
67
68
[
69
]
70
71
72
73
74
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3320764 alkalommal)
tusam
Hozzászólások: 130
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19564 Dátum:
2014 Január 27, 12:55:07 »
GsAttila szamat priviben valaki el tudna kuldeni?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19563 Dátum:
2014 Január 27, 12:43:48 »
sok betegség egy helyen, pl.:
http://cal-look.no/lounge/index.php/topic,451.0.html
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19562 Dátum:
2014 Január 24, 23:10:02 »
.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19561 Dátum:
2014 Január 24, 17:11:21 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 24, 17:06:09
Én amit láttam széria hajtórúddal, azt is ki kellett. Nem hiába, a WBX blokk oldalanként 15mm-rel szélesebb. Nekem az Oxyboxernél ennyit le kellett esztergálnom a henger talpából, hogy a 30mm-rel szélesebb blokk, a 76-os lüketű főtengely, a 82-es lökethez való HD garnitúra és a 4mm vastag hengerközpontosítóval összejöjjenek a dolgok.
sztem a széria hajtórúddal többet kell kimunkálni, és lehet a csapágycsésze hátuljánál is kell dolgozni, mert elég közel megy alsó holtponton a blokk oldalához
aztabetyár! nem semmi hengertalp munka!
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19560 Dátum:
2014 Január 24, 17:06:09 »
Én amit láttam széria hajtórúddal, azt is ki kellett. Nem hiába, a WBX blokk oldalanként 15mm-rel szélesebb. Nekem az Oxyboxernél ennyit le kellett esztergálnom a henger talpából, hogy a 30mm-rel szélesebb blokk, a 76-os lüketű főtengely, a 82-es lökethez való HD garnitúra és a 4mm vastag hengerközpontosítóval összejöjjenek a dolgok.
Idézetet írta: luftsick - 2014 Január 24, 16:37:05
ha valaki 76mm löketű főtengelyt tervez a typ1 blokkba, akkor H profilú hajtórudakkal ezeken a helyeken ki kell munkálni a blokkból, hogy elforduljon rendesen:
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
luftsick
Hozzászólások: 1047
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19559 Dátum:
2014 Január 24, 16:37:05 »
ha valaki 76mm löketű főtengelyt tervez a typ1 blokkba, akkor H profilú hajtórudakkal ezeken a helyeken ki kell munkálni a blokkból, hogy elforduljon rendesen:
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19558 Dátum:
2014 Január 20, 10:31:59 »
Idézetet írta: maxi - 2014 Január 20, 10:11:04
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19557 Dátum:
2014 Január 20, 10:11:04 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 20, 09:06:15
van ilyen szándékom
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19556 Dátum:
2014 Január 20, 09:06:15 »
Idézetet írta: slavia919 - 2014 Január 19, 20:34:46
Ez nagyon tetszik! Hogyért csinálsz ilyeneket? (lehet ez nagyobb biznisz lenne...)
van ilyen szándékom
www.tatinson.hu
www.kck.hu
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19555 Dátum:
2014 Január 19, 20:34:46 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 17, 21:05:19
te halgassá el ,mert ezt csinálom az 1,25 ös szkat himbáiddal!
Ez nagyon tetszik! Hogyért csinálsz ilyeneket? (lehet ez nagyobb biznisz lenne...)
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19554 Dátum:
2014 Január 19, 20:01:47 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 19, 19:58:19
nem
o.k., köszi, akkor maradok nyugodtan.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19553 Dátum:
2014 Január 19, 19:58:19 »
Idézetet írta: Dadan - 2014 Január 19, 19:54:11
36-os Weberekhez jók lehetnek ezek a szívócsövek?
Olyan vékonynak tűnnek....
Megpróbálnám meglicitálni
nem
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19552 Dátum:
2014 Január 19, 19:54:11 »
36-os Weberekhez jók lehetnek ezek a szívócsövek?
Olyan vékonynak tűnnek....
Megpróbálnám meglicitálni
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19551 Dátum:
2014 Január 19, 19:52:37 »
Majdnem bogar..
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19550 Dátum:
2014 Január 17, 21:29:06 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 17, 21:07:39
kűgyé pénz energiát merelfogyott hiába néztem az asztro tv-t
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19549 Dátum:
2014 Január 17, 21:07:39 »
Idézetet írta: StumRobi - 2014 Január 17, 20:57:17
kűgyé pénz energiát merelfogyott hiába néztem az asztro tv-t
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19548 Dátum:
2014 Január 17, 21:05:19 »
Idézetet írta: StumRobi - 2014 Január 17, 20:57:17
te halgassá el ,mert ezt csinálom az 1,25 ös szkat himbáiddal!
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19547 Dátum:
2014 Január 17, 20:57:17 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 17, 20:47:32
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19546 Dátum:
2014 Január 17, 20:54:02 »
Buzi, aki fékez! :-)))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19545 Dátum:
2014 Január 17, 20:47:32 »
Idézetet írta: te_o - 2014 Január 17, 20:44:23
www.tatinson.hu
www.kck.hu
te_o
Hozzászólások: 4265
Zeitwagen...
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19544 Dátum:
2014 Január 17, 20:44:23 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 17, 06:22:15
....
Nagyon beteg.
VW Beetle - the original since 1938
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19543 Dátum:
2014 Január 17, 14:48:39 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 17, 10:08:16
Ehhez kell is a lottó, ennek a motornak a bekerülési költsége a leírt alkatrészekkel olyan 5-10millió Ft közé tehető.
Bagatell. A lényeg, hogy az a 40 ló összejött. (nagyjából szelepenként).
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19542 Dátum:
2014 Január 17, 10:08:16 »
Ehhez kell is a lottó, ennek a motornak a bekerülési költsége a leírt alkatrészekkel olyan 5-10millió Ft közé tehető úgy, hogy ha nem Vintage Speed optikára törekszünk. Biztos nem kis meló, plussz költség volt a vadi új alumínium blokk áthegesztése, az oldalsó AC kialakítás, az ovál lemezelés átalakítás (Mert nem simán 30LE stílusú kutyaházat használtak fiatalabb lemezeléssel, hanem minden apró részlet az eredeti 30 lovas motoré.) A 4 db réz tütét darabonként 8 órán át kalapálták olyanra amilyen.
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Január 17, 08:03:17
Ez engem érdekelne, csak előbb igyekszem megnyerni a lottó ötöst.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19541 Dátum:
2014 Január 17, 08:06:58 »
De jó!
Idézetet írta: callook - 2014 Január 17, 06:22:15
Nagyon beteg.
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19540 Dátum:
2014 Január 17, 08:03:17 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 17, 06:22:15
Tavalyi Kaefer revue-ben van egy t1, de még 30 lovas egybebakos Vintage Speed motorral. Elsőre ránéztem a képre, azt mondtam OK, egy kellemes kis 40 lovasra felhúzott egybebakos motor, réz benzincsövekkel, régi Bosch gyújtással, rézből kikalapált tütékkel. Aztán nézem tovább a képet, a 2 gyújtótrafó és a régi elosztóból 8 kábel jön ki. OK, duplagyújtás. Aztán nézem, ezen 48 IDA karbik vannak. Na itt elvesztettem a fonalat: 30 lovas motor 48 IDA karbikkal? Megnövelték a hngerűrtartalmat vagy mi? Elolvasom a cikket, amiből kiderül, hogy azok a karbik 58-asra felfúrt Weberek, a hengerfejben a szelepek 51/41, a motor meg 3009 ccm
És ezt hogy csinálták? Vettek egy új alu blokkot, belepakolták a 86-os főtengelyt, gyártottak rá 105,54 hengereket, majd az új alu blokkra ráhegesztettek kívülről minden 30 LE specifikus alkatrészt! De még a 30 lovasok blokk oldalán lévő AC pumpáját is, még a blokk összefogató csavarok felöntését is olyanra csinálták mint a 30 lovas motoroké, aztán az egészet visszaantikolták. Nagyon beteg.
Ez engem érdekelne, csak előbb igyekszem megnyerni a lottó ötöst.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19539 Dátum:
2014 Január 17, 06:22:15 »
Tavalyi Kaefer revue-ben van egy t1, de még 30 lovas egybebakos Vintage Speed motorral. Elsőre ránéztem a képre, azt mondtam OK, egy kellemes kis 40 lovasra felhúzott egybebakos motor, réz benzincsövekkel, régi Bosch gyújtással, rézből kikalapált tütékkel. Aztán nézem tovább a képet, a 2 gyújtótrafó és a régi elosztóból 8 kábel jön ki. OK, duplagyújtás. Aztán nézem, ezen 48 IDA karbik vannak. Na itt elvesztettem a fonalat: 30 lovas motor 48 IDA karbikkal? Megnövelték a hngerűrtartalmat vagy mi? Elolvasom a cikket, amiből kiderül, hogy azok a karbik 58-asra felfúrt Weberek, a hengerfejben a szelepek 51/41, a motor meg 3009 ccm
És ezt hogy csinálták? Vettek egy új alu blokkot, belepakolták a 86-os főtengelyt, gyártottak rá 105,54 hengereket, majd az új alu blokkra ráhegesztettek kívülről minden 30 LE specifikus alkatrészt! De még a 30 lovasok blokk oldalán lévő AC pumpáját is, még a blokk összefogató csavarok felöntését is olyanra csinálták mint a 30 lovas motoroké, aztán az egészet visszaantikolták. Nagyon beteg.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19538 Dátum:
2014 Január 16, 22:26:43 »
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Január 16, 22:04:52
Mint nem hozzáértő kérdezem, kedvenc motorblokkodhoz, a typ4-hez való nagyobb hengert nem lehetne párosítani a typ1 blokkal? Mert akkor "csak" össze kéne raknod.
(Nem röhögni, nem szitkozódni!)
mivel a wbx nagyobb karteros , erősebb, és eleve 76os vagy 74es a lökete viszont úgy hasonlít a typ1 re mint két tojás egymásra ,nem gondolkodnék a typ1 továbbfaragásába, nem mondom hogy bottal se piszkálnék typ4-et de itthonra nem kell
www.tatinson.hu
www.kck.hu
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19537 Dátum:
2014 Január 16, 22:04:52 »
Idézetet írta: tati - 2014 Január 16, 21:50:57
én minden nap erről álmodok
Callook azt mondta wbx-hez gyártanak levegős101,5 hengert... úgyhogy vagy ez vagy egy 911-es
Mint nem hozzáértő kérdezem, kedvenc motorblokkodhoz, a typ4-hez való nagyobb hengert nem lehetne párosítani a typ1 blokkal? Mert akkor "csak" össze kéne raknod.
(Nem röhögni, nem szitkozódni!)
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19536 Dátum:
2014 Január 16, 21:50:57 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Január 16, 20:54:05
a 101-es hengerek már az álmodozás...
én minden nap erről álmodok
Callook azt mondta wbx-hez gyártanak levegős101,5 hengert... úgyhogy vagy ez vagy egy 911-es
www.tatinson.hu
www.kck.hu
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19535 Dátum:
2014 Január 16, 21:37:30 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Január 16, 20:54:05
Általános 4 hengeres motor furat/löket arányokból származó lökettérfogat.
Van valami köze a typ1-hez, mert onnan indul (64x83), de a vége, a 101-es hengerek már az álmodozás...
Értem, akkor azok a 101-esek csak úgy simán el se férnének egymás mellett, vagy jópofa gépmunkával kéne alakítani a hengereken, hengerfejeken.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19534 Dátum:
2014 Január 16, 20:54:05 »
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Január 16, 20:45:21
Biztosan. De akkor ez a táblázat miről szól?
Általános 4 hengeres motor furat/löket arányokból származó lökettérfogat.
Van valami köze a typ1-hez, mert onnan indul (64x83), de a vége, a 101-es hengerek már az álmodozás...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19533 Dátum:
2014 Január 16, 20:45:21 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Január 16, 20:40:51
Az előzp jobb volt, mert ennek semmi köze a typ1-es blokkohoz, ott löket 82, egyesek szerint 84, valamint 94 mm furat a max.
Biztosan. De akkor ez a táblázat miről szól?
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19532 Dátum:
2014 Január 16, 20:40:51 »
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Január 16, 20:15:46
Találtam:
Az előzp jobb volt, mert ennek semmi köze a typ1-es blokkohoz, ott löket 82, egyesek szerint 84, valamint 94 mm furat a max.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19531 Dátum:
2014 Január 16, 20:15:46 »
Találtam:
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19530 Dátum:
2014 Január 16, 17:47:36 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 16, 15:48:05
Van 78-as löketű főtengely is, ha azt 90,5 HD garnitúrával párosítod akkor az 2007ccm, azt is mondhatják 2010-nek.
Szerintem csak elirta az amerikaies 2110 az...
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
bruno
Hozzászólások: 2428
30/833-3067
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19529 Dátum:
2014 Január 16, 16:18:51 »
Idézetet írta: callook - 2014 Január 15, 08:00:50
Úgy tudom van a forumosok között is valakinek ilyen motor.
Csak akkor meg esztergálni kell a hengerekből (kb. a két főtengely löketkülönbségének felével kell lerövidíteni azt, plusz figyelembe kell venni a sűrítési viszonynál kialakuló különbséget is) Aztán figyelni kell arra is, hogy a nagyon fiatal 1,2 blokkoknál a VW visszatért a kisebb blokk furatra, talán épp azért, hogy ne lehessen cserélgetni a hengereket!?
Egyébként jó pénzért lehet venni, direkt 1,2-re való 1,6 szettet ami már le van rövidítve és korrigálja a csapszeg helyzetet is. (pl. a Klein Turbonál van ilyen pakk)
Szilárdnak az ezerkettese Kanizsán is egyhatos szettel lett összerakva párszázér. De nekem bejön. köszi a válaszokat,nem is vesézem tovább. Inkább várok egy jó alapra
Bruno
http://picasaweb.google.hu/simonjandzso
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19528 Dátum:
2014 Január 16, 15:48:05 »
Van 78-as löketű főtengely is, ha azt 90,5 HD garnitúrával párosítod akkor az 2007ccm, azt is mondhatják 2010-nek.
Idézetet írta: Bripery - 2014 Január 16, 13:29:08
Lehet 2010 ccm egy bogar motor? Vagy csak eliras es 2110?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19527 Dátum:
2014 Január 16, 15:18:27 »
Idézetet írta: Louy - 2014 Január 16, 14:25:03
Ezek a variációk léteznek... 2017ccm a legközelebbi.
Köszi!
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Louy
Hozzászólások: 440
(o\_!_/o)
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19526 Dátum:
2014 Január 16, 14:25:03 »
Idézetet írta: Bripery - 2014 Január 16, 13:29:08
Lehet 2010 ccm egy bogar motor? Vagy csak eliras es 2110?
Ezek a variációk léteznek... 2017ccm a legközelebbi.
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #19525 Dátum:
2014 Január 16, 13:29:08 »
Lehet 2010 ccm egy bogar motor? Vagy csak eliras es 2110?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak:
1
...
64
65
66
67
68
[
69
]
70
71
72
73
74
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...