www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 12:32:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3320764 alkalommal)
Nem elérhető tusam
Hozzászólások: 130

« Hozzászólás #19564 Dátum: 2014 Január 27, 12:55:07 »

GsAttila szamat priviben valaki el tudna kuldeni?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19563 Dátum: 2014 Január 27, 12:43:48 »

sok betegség egy helyen, pl.:



http://cal-look.no/lounge/index.php/topic,451.0.html

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #19562 Dátum: 2014 Január 24, 23:10:02 »

.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19561 Dátum: 2014 Január 24, 17:11:21 »

Én amit láttam széria hajtórúddal, azt is ki kellett. Nem hiába, a WBX blokk oldalanként 15mm-rel szélesebb. Nekem az Oxyboxernél ennyit le kellett esztergálnom a henger talpából, hogy a 30mm-rel szélesebb blokk, a 76-os lüketű főtengely, a 82-es lökethez való HD garnitúra és a 4mm vastag hengerközpontosítóval összejöjjenek a dolgok.  Undecided

sztem a széria hajtórúddal többet kell kimunkálni, és lehet a csapágycsésze hátuljánál is kell dolgozni, mert elég közel megy alsó holtponton a blokk oldalához
 Shocked aztabetyár! nem semmi hengertalp munka!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19560 Dátum: 2014 Január 24, 17:06:09 »

Én amit láttam széria hajtórúddal, azt is ki kellett. Nem hiába, a WBX blokk oldalanként 15mm-rel szélesebb. Nekem az Oxyboxernél ennyit le kellett esztergálnom a henger talpából, hogy a 30mm-rel szélesebb blokk, a 76-os lüketű főtengely, a 82-es lökethez való HD garnitúra és a 4mm vastag hengerközpontosítóval összejöjjenek a dolgok.  Undecided

ha valaki 76mm löketű főtengelyt tervez a typ1 blokkba, akkor H profilú hajtórudakkal ezeken a helyeken ki kell munkálni a blokkból, hogy elforduljon rendesen:


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19559 Dátum: 2014 Január 24, 16:37:05 »

ha valaki 76mm löketű főtengelyt tervez a typ1 blokkba, akkor H profilú hajtórudakkal ezeken a helyeken ki kell munkálni a blokkból, hogy elforduljon rendesen:


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19558 Dátum: 2014 Január 20, 10:31:59 »


Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #19557 Dátum: 2014 Január 20, 10:11:04 »

van ilyen szándékom

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19556 Dátum: 2014 Január 20, 09:06:15 »

Ez nagyon tetszik! Hogyért csinálsz ilyeneket? (lehet ez nagyobb biznisz lenne...)
van ilyen szándékom

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19555 Dátum: 2014 Január 19, 20:34:46 »

te halgassá el ,mert ezt csinálom az 1,25 ös  szkat himbáiddal!
Ez nagyon tetszik! Hogyért csinálsz ilyeneket? (lehet ez nagyobb biznisz lenne...)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #19554 Dátum: 2014 Január 19, 20:01:47 »

nem

o.k., köszi, akkor maradok nyugodtan.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19553 Dátum: 2014 Január 19, 19:58:19 »

36-os Weberekhez jók lehetnek ezek a szívócsövek?
Olyan vékonynak tűnnek....
Megpróbálnám meglicitálni Wink

nem

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #19552 Dátum: 2014 Január 19, 19:54:11 »

36-os Weberekhez jók lehetnek ezek a szívócsövek?
Olyan vékonynak tűnnek....
Megpróbálnám meglicitálni Wink


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19551 Dátum: 2014 Január 19, 19:52:37 »

Majdnem bogar..


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #19550 Dátum: 2014 Január 17, 21:29:06 »

kűgyé pénz energiát merelfogyott hiába néztem az asztro tv-t

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19549 Dátum: 2014 Január 17, 21:07:39 »

kűgyé pénz energiát merelfogyott hiába néztem az asztro tv-t
[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19548 Dátum: 2014 Január 17, 21:05:19 »

te halgassá el ,mert ezt csinálom az 1,25 ös  szkat himbáiddal!

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #19547 Dátum: 2014 Január 17, 20:57:17 »


30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19546 Dátum: 2014 Január 17, 20:54:02 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19545 Dátum: 2014 Január 17, 20:47:32 »


Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19544 Dátum: 2014 Január 17, 20:44:23 »

....
Nagyon beteg.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #19543 Dátum: 2014 Január 17, 14:48:39 »

Ehhez kell is a lottó, ennek a motornak a bekerülési költsége a leírt alkatrészekkel olyan 5-10millió Ft közé tehető.
Bagatell. A lényeg, hogy az a 40 ló összejött. (nagyjából szelepenként).

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19542 Dátum: 2014 Január 17, 10:08:16 »

Ehhez kell is a lottó, ennek a motornak a bekerülési költsége a leírt alkatrészekkel olyan 5-10millió Ft közé tehető úgy, hogy ha nem Vintage Speed optikára törekszünk. Biztos nem kis meló, plussz költség volt a vadi új alumínium blokk áthegesztése, az oldalsó AC kialakítás, az ovál lemezelés átalakítás (Mert nem simán 30LE stílusú kutyaházat használtak fiatalabb lemezeléssel, hanem minden apró részlet az eredeti 30 lovas motoré.) A 4 db réz tütét darabonként 8 órán át kalapálták olyanra amilyen.

Shocked Ez engem érdekelne, csak előbb igyekszem megnyerni a lottó ötöst.  Undecided

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19541 Dátum: 2014 Január 17, 08:06:58 »

De jó!  Cheesy

Nagyon beteg.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #19540 Dátum: 2014 Január 17, 08:03:17 »

Tavalyi Kaefer revue-ben van egy t1, de még 30 lovas egybebakos Vintage Speed motorral. Elsőre ránéztem a képre, azt mondtam OK, egy kellemes kis 40 lovasra felhúzott egybebakos motor, réz benzincsövekkel, régi Bosch gyújtással, rézből kikalapált tütékkel. Aztán nézem tovább a képet, a 2 gyújtótrafó és a régi elosztóból 8 kábel jön ki. OK, duplagyújtás. Aztán nézem, ezen 48 IDA karbik vannak. Na itt elvesztettem a fonalat: 30 lovas motor 48 IDA karbikkal? Megnövelték a hngerűrtartalmat vagy mi? Elolvasom a cikket, amiből kiderül, hogy azok a karbik 58-asra felfúrt Weberek, a hengerfejben a szelepek 51/41, a motor meg 3009 ccm  Shocked És ezt hogy csinálták? Vettek egy új alu blokkot, belepakolták a 86-os főtengelyt, gyártottak rá 105,54 hengereket, majd az új alu blokkra ráhegesztettek kívülről minden 30 LE specifikus alkatrészt! De még a 30 lovasok blokk oldalán lévő AC pumpáját is, még a blokk összefogató csavarok felöntését is olyanra csinálták mint a 30 lovas motoroké, aztán az egészet visszaantikolták. Nagyon beteg.
Shocked Ez engem érdekelne, csak előbb igyekszem megnyerni a lottó ötöst.  Undecided

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19539 Dátum: 2014 Január 17, 06:22:15 »

Tavalyi Kaefer revue-ben van egy t1, de még 30 lovas egybebakos Vintage Speed motorral. Elsőre ránéztem a képre, azt mondtam OK, egy kellemes kis 40 lovasra felhúzott egybebakos motor, réz benzincsövekkel, régi Bosch gyújtással, rézből kikalapált tütékkel. Aztán nézem tovább a képet, a 2 gyújtótrafó és a régi elosztóból 8 kábel jön ki. OK, duplagyújtás. Aztán nézem, ezen 48 IDA karbik vannak. Na itt elvesztettem a fonalat: 30 lovas motor 48 IDA karbikkal? Megnövelték a hngerűrtartalmat vagy mi? Elolvasom a cikket, amiből kiderül, hogy azok a karbik 58-asra felfúrt Weberek, a hengerfejben a szelepek 51/41, a motor meg 3009 ccm  Shocked És ezt hogy csinálták? Vettek egy új alu blokkot, belepakolták a 86-os főtengelyt, gyártottak rá 105,54 hengereket, majd az új alu blokkra ráhegesztettek kívülről minden 30 LE specifikus alkatrészt! De még a 30 lovasok blokk oldalán lévő AC pumpáját is, még a blokk összefogató csavarok felöntését is olyanra csinálták mint a 30 lovas motoroké, aztán az egészet visszaantikolták. Nagyon beteg.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19538 Dátum: 2014 Január 16, 22:26:43 »

Mint nem hozzáértő kérdezem, kedvenc motorblokkodhoz, a typ4-hez való nagyobb hengert nem lehetne párosítani a typ1 blokkal? Mert akkor "csak" össze kéne raknod.  Grin (Nem röhögni, nem szitkozódni!)
mivel a wbx nagyobb karteros , erősebb, és eleve 76os vagy 74es a lökete viszont úgy hasonlít a typ1 re mint két tojás egymásra ,nem gondolkodnék a typ1 továbbfaragásába, nem mondom hogy bottal se piszkálnék typ4-et  de itthonra nem kell  Wink

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #19537 Dátum: 2014 Január 16, 22:04:52 »

én minden nap erről álmodok
Callook azt mondta wbx-hez gyártanak levegős101,5 hengert... úgyhogy vagy ez vagy egy 911-es
Mint nem hozzáértő kérdezem, kedvenc motorblokkodhoz, a typ4-hez való nagyobb hengert nem lehetne párosítani a typ1 blokkal? Mert akkor "csak" össze kéne raknod.  Grin (Nem röhögni, nem szitkozódni!)

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19536 Dátum: 2014 Január 16, 21:50:57 »

a 101-es hengerek már az álmodozás...  Wink
én minden nap erről álmodok
Callook azt mondta wbx-hez gyártanak levegős101,5 hengert... úgyhogy vagy ez vagy egy 911-es

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #19535 Dátum: 2014 Január 16, 21:37:30 »

Általános 4 hengeres motor furat/löket arányokból származó lökettérfogat.
Van valami köze a typ1-hez, mert onnan indul (64x83), de a vége, a 101-es hengerek már az álmodozás...  Wink
Értem, akkor azok a 101-esek csak úgy simán el se férnének egymás mellett, vagy jópofa gépmunkával kéne alakítani a hengereken, hengerfejeken.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19534 Dátum: 2014 Január 16, 20:54:05 »

Biztosan. De akkor ez a táblázat miről szól?

Általános 4 hengeres motor furat/löket arányokból származó lökettérfogat.
Van valami köze a typ1-hez, mert onnan indul (64x83), de a vége, a 101-es hengerek már az álmodozás...  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #19533 Dátum: 2014 Január 16, 20:45:21 »


Az előzp jobb volt, mert ennek semmi köze a typ1-es blokkohoz, ott löket 82, egyesek szerint 84, valamint 94 mm furat a max.
Biztosan. De akkor ez a táblázat miről szól?

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19532 Dátum: 2014 Január 16, 20:40:51 »

Találtam:


Az előzp jobb volt, mert ennek semmi köze a typ1-es blokkohoz, ott löket 82, egyesek szerint 84, valamint 94 mm furat a max.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #19531 Dátum: 2014 Január 16, 20:15:46 »

Találtam:

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #19530 Dátum: 2014 Január 16, 17:47:36 »

Van 78-as löketű főtengely is, ha azt 90,5 HD garnitúrával párosítod akkor az 2007ccm, azt is mondhatják 2010-nek.


Szerintem csak elirta az amerikaies 2110 az...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19529 Dátum: 2014 Január 16, 16:18:51 »

Úgy tudom van a forumosok között is valakinek ilyen motor.  Cool Csak akkor meg esztergálni kell a hengerekből (kb. a két főtengely löketkülönbségének felével kell lerövidíteni azt, plusz figyelembe kell venni a sűrítési viszonynál kialakuló különbséget is) Aztán figyelni kell arra is, hogy a nagyon fiatal 1,2 blokkoknál a VW visszatért a kisebb blokk furatra, talán épp azért, hogy ne lehessen cserélgetni a hengereket!?
Egyébként jó pénzért lehet venni, direkt 1,2-re való 1,6 szettet ami már le van rövidítve és korrigálja a csapszeg helyzetet is. (pl. a Klein Turbonál van ilyen pakk)

Szilárdnak az ezerkettese Kanizsán is egyhatos szettel lett összerakva párszázér. De nekem bejön. köszi a válaszokat,nem is vesézem tovább. Inkább várok egy jó alapra

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19528 Dátum: 2014 Január 16, 15:48:05 »

Van 78-as löketű főtengely is, ha azt 90,5 HD garnitúrával párosítod akkor az 2007ccm, azt is mondhatják 2010-nek.

Lehet 2010 ccm egy bogar motor? Vagy csak eliras es 2110?

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #19527 Dátum: 2014 Január 16, 15:18:27 »

Ezek a variációk léteznek... 2017ccm a legközelebbi.

Köszi!

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #19526 Dátum: 2014 Január 16, 14:25:03 »

Lehet 2010 ccm egy bogar motor? Vagy csak eliras es 2110?
Ezek a variációk léteznek... 2017ccm a legközelebbi.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #19525 Dátum: 2014 Január 16, 13:29:08 »

Lehet 2010 ccm egy bogar motor? Vagy csak eliras es 2110?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Oldalak: 1 ... 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.