www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 22:27:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3319267 alkalommal)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19604 Dátum: 2014 Február 03, 11:52:54 »

kényszeres motorkivevőknek

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19603 Dátum: 2014 Február 03, 08:34:28 »

Ha az ember csak a belsejét vagy csak a külsejét húzza szét, akkor nem lehet hibázni, mert valóban centikben mérhető a különbség. A gond akkor van, ha széthúzod a belsejét és a külsejét is, mivel más a ricnik száma kinn és benn, így mm-ekben mérhető eltérés is összejöhet. Ilyenkor van az, hogy valaki a teljesen szétszerelt rugót találomra bedugja a pengébe, ha ezt így teszed és nem pont ugyanoda dugtad mind a 2 pengébe, akkor történik az, hogy szemre ugyanolyan állásba rakod be a cuccot a torzió tokba, mégis az egyik oldal a fedélnél alig láthatóan, mondjuk 1mm-rel alacsonyabb. Leengeded az autót és az egyik oldal 1-2 centivel alacsonyabb. Szétszeded, emelsz rajta és utána meg magasabb lesz. Ilyenkor el kell kezdened kint és bent is forgatnod, míg össze nem jön ugyanaz a kombináció a 2 oldalon. Ha csak kinn, vagy csak benn állítasz, lehetetlen hibázni, de ha kihúzod a pengéből is a rudat és nem jelölöd össze, akkor el lehet vele szórakozni.

kulsot meg nem allitottam, de a belsonel eleg jelentos az elteres ket ricni kozt, nehez feloldalasra csinalni. Es ha en informatikus letemre kepes voltam ra, barki kepes ra Cheesy

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #19602 Dátum: 2014 Február 03, 07:32:28 »

fedél 4 csavarja kiteker, fedél lehúz, penge a tövében az öntvényen felül, kisemelővel a aláemel kicsit, hogy ne üljön fel, nagycsavarhúzóval annyit alápiszkál, hogy a kisemelő leengedésekor a penge a felöntés mellett el tudjon haladni, kisemelő lassan leenged.
Mikor fesztelen a rendszer azt csinálsz már amit akarsz. Kb a penge alsó éle az alsó csavar közepéig takar be alapállásban.
kulsot meg nem allitottam, de a belsonel eleg jelentos az elteres ket ricni kozt, nehez feloldalasra csinalni. Es ha en informatikus letemre kepes voltam ra, barki kepes ra Cheesy

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #19601 Dátum: 2014 Február 03, 07:12:11 »

A gyári mennyire van feszítve ha van?  Szétszedésnél nem fog nekem szétugrani mint az állat? 
fedél 4 csavarja kiteker, fedél lehúz, penge a tövében az öntvényen felül, kisemelővel a aláemel kicsit, hogy ne üljön fel, nagycsavarhúzóval annyit alápiszkál, hogy a kisemelő leengedésekor a penge a felöntés mellett el tudjon haladni, kisemelő lassan leenged.
Mikor fesztelen a rendszer azt csinálsz már amit akarsz. Kb a penge alsó éle az alsó csavar közepéig takar be alapállásban.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19600 Dátum: 2014 Február 02, 21:08:57 »

A gyári mennyire van feszítve ha van?  Szétszedésnél nem fog nekem szétugrani mint az állat? 
nem kell félni a vége3-4centit ugrik le amikor lepajszerolod a bakról.    (a bak az az öntvényke a torzió fedél aljánál amire az autó felemelt állapotában felül a penge.)

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #19599 Dátum: 2014 Február 02, 21:02:35 »

Nem kell félni. Ha nem kell előfeszíteni, akkor hol a probléma? ha meg kell, a régin is látszik, merre állt, az új valahol a környékén jó lesz, csak egyforma legyen a két oldal!

A gyári mennyire van feszítve ha van?  Szétszedésnél nem fog nekem szétugrani mint az állat? 

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #19598 Dátum: 2014 Február 02, 17:33:04 »

Attól félek hogy nem lesz egyforma a két oldal.  Nem teljesen értem azokat a szögméréseket...
Nem kell félni. Ha nem kell előfeszíteni, akkor hol a probléma? ha meg kell, a régin is látszik, merre állt, az új valahol a környékén jó lesz, csak egyforma legyen a két oldal!

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #19597 Dátum: 2014 Február 02, 17:16:48 »

Attól félek hogy nem lesz egyforma a két oldal.  Nem teljesen értem azokat a szögméréseket...
Összerakáskor addig játszol vele amíg jó nem lesz.
Stunt mondja, hogy nem is kell előfeszíteni a kemény rugót, úgyhogy játék a ki-be dugdosása.
Ha feszíteni kell akkor sem ördöngősség, csak a mozdulat helyett, hogy kihúzbedug, még feszegetni, emelőzgetni is kell. Méricskélés csak a mágusoknak való, de azok csípőből köbölnek, úgyhogy bármi kitelik tőlük.  Grin
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #19596 Dátum: 2014 Február 02, 15:43:19 »


A kemény torziókat sokkal egyszerűbb berakni, mert pl. az enyémet elő sem kellett feszíteni.

Attól félek hogy nem lesz egyforma a két oldal.  Nem teljesen értem azokat a szögméréseket...

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #19595 Dátum: 2014 Február 02, 15:30:06 »


A kemény torziókat sokkal egyszerűbb berakni, mert pl. az enyémet elő sem kellett feszíteni.
kiszereleskor azert erheti kellemetlenseg

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19594 Dátum: 2014 Február 02, 14:03:56 »

Tudom hogy volt ezerszer de valaki rakja már be a videót a hátsó torzió állításról,  beakarom rakni a porsche rudakat de félek hogy kiveri a fogamat!  :-D


A kemény torziókat sokkal egyszerűbb berakni, mert pl. az enyémet elő sem kellett feszíteni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #19593 Dátum: 2014 Február 02, 13:12:32 »

Tudom hogy volt ezerszer de valaki rakja már be a videót a hátsó torzió állításról,  beakarom rakni a porsche rudakat de félek hogy kiveri a fogamat!  :-D

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19592 Dátum: 2014 Január 30, 14:00:38 »


És pontosan úgy van ahogy írod: A legnehezebb a 180-as lendkerék, majd a 200-as könnyebb és végül a 215 még könnyebb. Ezért én pl. 215-ös lendkereket utcai motorhoz tuti nem könnyíttetnék. Az 1,6 motorom 200-as lendkereke könnyítve volt, de enyhén.

a kuplungszerkezeteknél pedig pont fordított a tömegsorrend: 215 a legnehezebb, 180 a legkönnyebb. a szummát tekintve közel egyenlőek. amiket én mértem:

180 lendkerék+kuplungszerkezet+tárcsa= 12,4kg
200 ugyanígy=11,7kg
228 ugyanígy=12,3kg

a 180-asból 0,7kg-mot lehet elvenni úgy, hogy ugyanannyi lesz a tömege, mint a 200-asnak, csak a forgástengelyhez közelebbi tömegeloszlással
úgy tudom 200-asból max. 0,9kg-mot lehet elvenni, hogy szeressen forogni és így még egyenletesen jár - ez 10,8kg-mot jelent. én meg is céloztam ezt a tömeget a 228-as szettemmel, amit így lehet megcsinálni:
sok tapasztalatom nincs még a könnyítéssel kapcsolatban, meglátjuk ez hogy muzsikál majd  Wink

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19591 Dátum: 2014 Január 30, 08:40:33 »

Ezt jó, hogy beírtad, mert én is hasonló képen gondoltam. A kiszedett fejek nagy része repedt a két szelep között, de szinte sosem ezért szedték szét a motort. Ha addig jó volt, utána miért nem?  Smiley

A képen egy olyan repedt fej van, amit visszaszereltek és még 5 évig használtak.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19590 Dátum: 2014 Január 29, 21:27:42 »

Most milyen fejekről beszélsz,sima széria hengerfejekről,vagy valami komolyabb,direkt tuning célokra készített,erősített hengerfejekről?
Mert szerintem azért nem minden hengerfej reped meg három év alatt.


De, sajnos mindegy, mert a tuning fejek sem annyira tutik. A 044-es magnum, van amelyik kis gyertyás, pl. az enyém, ami most Leonnál van is kis gyertyás, arra kevésbé reped, de a szelepek között az is megreped.

A képen egy olyan repedt fej van, amit visszaszereltek és még 5 évig használtak.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19589 Dátum: 2014 Január 29, 21:17:25 »

ezt én is megmondtam volna neked , viccet teljesen félretéve  Undecided ( már hogy a két szelep közötti repedéssel akármeddig elmegy és a gyertya-szelep közötti meg előbb útóbb kinyílik és át lehet látni a repedésen
a gyertya menetből kezdődő repedést esetleg meg lehet fogni,de ha már átrepedt a szelepig akkor vége  ...
eccer ha tudok kölcsönkérni valami jó váltóáramú awi trafót akkor majd nekiállok gyakorolni  mert a fogyóelektródás trafóval nagyon nehéz  volt betölteni a teljes gyertya helyét pláne hogy a repedés ki volt gyökölve .
illetve csak úgy lehet javítani ha kint vannak a szelepvezetők és szelepfészkek, ha meg újból kell marni a szelepfészek helyét .....akkor már nem lesz olcsó mulatság ha viszont valaki eleve nagyobb szelepeket akar akkor mindegy sőt itt ott fel lehet tölteni a fejet hogy nagyobb csatornát lehessen csinálni....

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19588 Dátum: 2014 Január 29, 21:16:02 »

Mostanában rendezkedtem a cuccaim között és rájöttem, hogy van vagy 10 pár hengerfejem, mind repedt.

Elkezdtem kérdezgetni amerikai embereket, mert emlékeztem,. hogy a Shaun (McCarthy) is említette, hogy minden fej repedt 3 év múlva, de nem mindegy, hogy hol.

A kérdezősködés eredménye a következő:

- ha a repedés a két szelepülék között van a legközelebbi helyen és egyenesen megy egyik üléktől a másikig, ÉS belenézve a szívócsatornába és a kipufogó csatornába nem látszik, akkor az a fej használható
- ha a repedés a szelepüléktől a gyertyáig megy, akkor ki fogja lőni előbb-utóbb a gyertyát, erre két javítás van:
1. beragasztott (JB weld) gyertyapersely, égéstér felől berakva
2. hegesztés

Mondták, hogy két szelep között repedt fejjel, 1915-ös buszmotorral 50e mérföldet is mentek és nem azért szedték szét utána.

Azt is mondták, hogy a 1:8.5 kompresszió viszony feletti fejek, pláne a 40x35-ösök 10e mérföld alatt megrepednek a szelepek között, de nem kell vele foglalkozni.
Most milyen fejekről beszélsz,sima széria hengerfejekről,vagy valami komolyabb,direkt tuning célokra készített,erősített hengerfejekről?
Mert szerintem azért nem minden hengerfej reped meg három év alatt.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19587 Dátum: 2014 Január 29, 21:08:46 »

Mostanában rendezkedtem a cuccaim között és rájöttem, hogy van vagy 10 pár hengerfejem, mind repedt.

Elkezdtem kérdezgetni amerikai embereket, mert emlékeztem,. hogy a Shaun (McCarthy) is említette, hogy minden fej repedt 3 év múlva, de nem mindegy, hogy hol.

A kérdezősködés eredménye a következő:

- ha a repedés a két szelepülék között van a legközelebbi helyen és egyenesen megy egyik üléktől a másikig, ÉS belenézve a szívócsatornába és a kipufogó csatornába nem látszik, akkor az a fej használható
- ha a repedés a szelepüléktől a gyertyáig megy, akkor ki fogja lőni előbb-utóbb a gyertyát, erre két javítás van:
1. beragasztott (JB weld) gyertyapersely, égéstér felől berakva
2. hegesztés

Mondták, hogy két szelep között repedt fejjel, 1915-ös buszmotorral 50e mérföldet is mentek és nem azért szedték szét utána.

Azt is mondták, hogy a 1:8.5 kompresszió viszony feletti fejek, pláne a 40x35-ösök 10e mérföld alatt megrepednek a szelepek között, de nem kell vele foglalkozni.
ezt én is megmondtam volna neked , viccet teljesen félretéve  Undecided ( már hogy a két szelep közötti repedéssel akármeddig elmegy és a gyertya-szelep közötti meg előbb útóbb kinyílik és át lehet látni a repedésen
a gyertya menetből kezdődő repedést esetleg meg lehet fogni,de ha már átrepedt a szelepig akkor vége  ...
eccer ha tudok kölcsönkérni valami jó váltóáramú awi trafót akkor majd nekiállok gyakorolni  mert a fogyóelektródás trafóval nagyon nehéz  volt betölteni a teljes gyertya helyét pláne hogy a repedés ki volt gyökölve .
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 29, 21:13:54 írta tati »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19586 Dátum: 2014 Január 29, 21:02:44 »

Mostanában rendezkedtem a cuccaim között és rájöttem, hogy van vagy 10 pár hengerfejem, mind repedt.

Elkezdtem kérdezgetni amerikai embereket, mert emlékeztem,. hogy a Shaun (McCarthy) is említette, hogy minden fej repedt 3 év múlva, de nem mindegy, hogy hol.

A kérdezősködés eredménye a következő:

- ha a repedés a két szelepülék között van a legközelebbi helyen és egyenesen megy egyik üléktől a másikig, ÉS belenézve a szívócsatornába és a kipufogó csatornába nem látszik, akkor az a fej használható
- ha a repedés a szelepüléktől a gyertyáig megy, akkor ki fogja lőni előbb-utóbb a gyertyát, erre két javítás van:
1. beragasztott (JB weld) gyertyapersely, égéstér felől berakva
2. hegesztés

Mondták, hogy két szelep között repedt fejjel, 1915-ös buszmotorral 50e mérföldet is mentek és nem azért szedték szét utána.

Azt is mondták, hogy a 1:8.5 kompresszió viszony feletti fejek, pláne a 40x35-ösök 10e mérföld alatt megrepednek a szelepek között, de nem kell vele foglalkozni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #19585 Dátum: 2014 Január 29, 19:38:28 »

Felejts el a könnyítést  ha nem lesz tökéletes az egyensúlyozása akkor mindenképp többet ront mint használ . Egyébbként sem használ semmit! Csak a majmócáknak kell hogy jól megtudják forgatni üveghangig a parkolóban.
Egyhatos motoron ha nem akarod 6-8ezres fordulaton sergetni viszont városban meg szeretnéd használni akkor pláne felejtsd el a könnyítést . Amúgy jó állapotú tárcsa nyomólap lendkerék esetében  teljesen mindegy hogy 180 vagy 200 de qrvára teljesen mindegy ! Én is beraktam az egyhatosba a 200 szettet de remegett és vissza raktam a 180ast és két nyáron keresztül a 22,5 kilós kerekeimmel 225gumikkal sokszor (sokszor a faszt ,mindig) belekuplungolva a kettesbe csúszkáltam ...
Köszi! Az sosem baj, ha spórolok egy kis pénzt.  Grin
Próbából felteszem azért. Imádom ki-be rakni a motort.  Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #19584 Dátum: 2014 Január 29, 19:27:15 »

És az enyhén, az grammokban mit jelentene? ( Direkt ilyen mérlegelős képet tettem be. Csináltam méréseket kuplungszerkezetekkel együtt is) Most még nincs a motoron a lendkerék, ezért még kivitelezhető lenne a könnyítés. Ráadásul a mérleget is vissza kell adnom nemsokára.
Felejts el a könnyítést  ha nem lesz tökéletes az egyensúlyozása akkor mindenképp többet ront mint használ . Egyébbként sem használ semmit! Csak a majmócáknak kell hogy jól megtudják forgatni üveghangig a parkolóban.
Egyhatos motoron ha nem akarod 6-8ezres fordulaton sergetni viszont városban meg szeretnéd használni akkor pláne felejtsd el a könnyítést . Amúgy jó állapotú tárcsa nyomólap lendkerék esetében  teljesen mindegy hogy 180 vagy 200 de qrvára teljesen mindegy ! Én is beraktam az egyhatosba a 200 szettet de remegett és vissza raktam a 180ast és két nyáron keresztül a 22,5 kilós kerekeimmel 225gumikkal sokszor (sokszor a faszt ,mindig) belekuplungolva a kettesbe csúszkáltam ...
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 29, 19:28:54 írta tati »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #19583 Dátum: 2014 Január 29, 18:47:32 »

Mindig attól függ egy motorhoz összeválogatott alkatrészek milyensége, hogy milyen motorról beszélünk. Az 1,6-os hengerűrtartalom az csak 1 paraméter. Van olyan 1,6 aminél nincs értelme (pl. gyári motor), de egy Salzburg Rallye bogárnál van értelme.

Én amúgy nem vagyok a könnyítés híve, mert annyi előnyt tényleg nem hoz egy utcai motornál, amennyi hátrányt eredményez.

És pontosan úgy van ahogy írod: A legnehezebb a 180-as lendkerék, majd a 200-as könnyebb és végül a 215 még könnyebb. Ezért én pl. 215-ös lendkereket utcai motorhoz tuti nem könnyíttetnék. Az 1,6 motorom 200-as lendkereke könnyítve volt, de enyhén.

A másik kérdésedre a válaszom, igen, rakjál 200-as lendkereket a 180-as helyett az 1,6 motorra.

És az enyhén, az grammokban mit jelentene? ( Direkt ilyen mérlegelős képet tettem be. Csináltam méréseket kuplungszerkezetekkel együtt is) Most még nincs a motoron a lendkerék, ezért még kivitelezhető lenne a könnyítés. Ráadásul a mérleget is vissza kell adnom nemsokára.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #19582 Dátum: 2014 Január 29, 18:44:11 »

A hírdetésben nincsen telefonos elérhetőség,emaillel próbálkoztam,de valami errorok jönnek vissza.

Mi lehet a gond?

Valaki esetleg próbálna neki emailt küldeni,hátha csak nekem nem jön össze.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?182660


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19581 Dátum: 2014 Január 29, 18:10:52 »

Mindig attól függ egy motorhoz összeválogatott alkatrészek milyensége, hogy milyen motorról beszélünk. Az 1,6-os hengerűrtartalom az csak 1 paraméter. Van olyan 1,6 aminél nincs értelme (pl. gyári motor), de egy Salzburg Rallye bogárnál van értelme.

Én amúgy nem vagyok a könnyítés híve, mert annyi előnyt tényleg nem hoz egy utcai motornál, amennyi hátrányt eredményez.

És pontosan úgy van ahogy írod: A legnehezebb a 180-as lendkerék, majd a 200-as könnyebb és végül a 215 még könnyebb. Ezért én pl. 215-ös lendkereket utcai motorhoz tuti nem könnyíttetnék. Az 1,6 motorom 200-as lendkereke könnyítve volt, de enyhén.

A másik kérdésedre a válaszom, igen, rakjál 200-as lendkereket a 180-as helyett az 1,6 motorra.

1,6-os motorhoz érdemes egyáltalán könnyítettni egy 200-as lendkereket? Már alapból is könnyebb mint a 180-as. Vagy abszolúdte felesleges a 200-as?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13991


30-347-1939

« Hozzászólás #19580 Dátum: 2014 Január 29, 16:49:15 »

Sajnos ehhez nem értek, nem tudok segíteni, de egy jó tanács a lendkerékvásárláshoz:

Vigyázz ha lendkereket választasz, nehogy indokolatlanul könnyűt válassz! A lendkeréknek kettős feladata van: Egyrészt kisimítja a motor járását, másrészt "tárol", tehát nem engedi könnyen leesni a fordulatot pl. amikor elkezded felengedni a kuplungot.

Mi a Formel Vau lendkerekét porrá könnyítettük, mert kicsi az autó tömege, mert nem lényeges az egyenletes járás, mert versenyautó amit forgatni akarunk.
Az oxyboxer lendkereke alig van könnyítve, mert főként közúton használom, mert szép járású motort akartam, mert nem hozott volna a konyhára túl sokat.

Egyébként nekem a könnyítést Maresz intézte és utána a főtengellyel összecsavarozva, a kettőt együtt egyensúlyozták ki.

1,6-os motorhoz érdemes egyáltalán könnyítettni egy 200-as lendkereket? Már alapból is könnyebb mint a 180-as. Vagy abszolúdte felesleges a 200-as?

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19579 Dátum: 2014 Január 29, 16:32:34 »

Sajnos ehhez nem értek, nem tudok segíteni, de egy jó tanács a lendkerékvásárláshoz:

Vigyázz ha lendkereket választasz, nehogy indokolatlanul könnyűt válassz! A lendkeréknek kettős feladata van: Egyrészt kisimítja a motor járását, másrészt "tárol", tehát nem engedi könnyen leesni a fordulatot pl. amikor elkezded felengedni a kuplungot.

Mi a Formel Vau lendkerekét porrá könnyítettük, mert kicsi az autó tömege, mert nem lényeges az egyenletes járás, mert versenyautó amit forgatni akarunk.
Az oxyboxer lendkereke alig van könnyítve, mert főként közúton használom, mert szép járású motort akartam, mert nem hozott volna a konyhára túl sokat.

Egyébként nekem a könnyítést Maresz intézte és utána a főtengellyel összecsavarozva, a kettőt együtt egyensúlyozták ki.

A hírdetésben nincsen telefonos elérhetőség,emaillel próbálkoztam,de valami errorok jönnek vissza.

Mi lehet a gond?

Valaki esetleg próbálna neki emailt küldeni,hátha csak nekem nem jön össze.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?182660


Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19578 Dátum: 2014 Január 29, 00:06:30 »

valami errorok jönnek vissza.

Mi lehet a gond?
Hat, ha beidezned azt a reszt, amit a levelezoszerverek raktak a valaszlevelbe, akkor okosabbak lennenk.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #19577 Dátum: 2014 Január 28, 21:19:00 »

A hírdetésben nincsen telefonos elérhetőség,emaillel próbálkoztam,de valami errorok jönnek vissza.

Mi lehet a gond?

Valaki esetleg próbálna neki emailt küldeni,hátha csak nekem nem jön össze.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?182660
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19576 Dátum: 2014 Január 27, 19:07:14 »

Pontosan így van. Csak a vezérműtengelyeket hajtja, de ehhez át kell mennie tengelyeken, kerekeken, meg feszítőkön a szíjaknak, hogy kiadja a dolgot.
éééés, tényleg!
elég elborult megoldás.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19575 Dátum: 2014 Január 27, 18:50:00 »

Pontosan így van. Csak a vezérműtengelyeket hajtja, de ehhez át kell mennie tengelyeken, kerekeken, meg feszítőkön a szíjaknak, hogy kiadja a dolgot.

Az egy sima "0"-ás áttétel, gondolom, hogy elférjena cucc, meg hát síkban máshol helyezkedik el.
Főtengely --> 1:1 hajtás a köztestengelyre, köztestengely--> 1:2 hajtás a veztengelyekre.
Mást én nem látok.

1303LS
« Hozzászólás #19574 Dátum: 2014 Január 27, 18:46:21 »

Karbik elé is megy.Ott van szerintem a kompreszor.
Az egy sima "0"-ás áttétel, gondolom, hogy elférjena cucc, meg hát síkban máshol helyezkedik el.
Főtengely --> 1:1 hajtás a köztestengelyre, köztestengely--> 1:2 hajtás a veztengelyekre.
Mást én nem látok.
Ja a kisgörgők azok feszítők az áttételes hajtáson.
 a főtengelyre csatlakozót meg szerintem a könzol csúsztatgatásával feszíti.
Ötletes és egyszerű.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 27, 18:47:58 írta 1303LS »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19573 Dátum: 2014 Január 27, 18:42:34 »

Az van amit Pityubá mond, de kompresszor nélkül. A hengerfejekben vannak a vezérműtengelyek, azokat hajtja a szíj, csak több keréken, tengelyen átadva tudták megoldani a dolgot.

Karbik elé is megy.Ott van szerintem a kompreszor.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #19572 Dátum: 2014 Január 27, 18:19:03 »

Ezen kompresszor nincs, az egy turbina a'la porsssesztájl.
Karbik elé is megy.Ott van szerintem a kompreszor.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #19571 Dátum: 2014 Január 27, 17:55:15 »

kettő a vezérműtengelyeket, a többi talán kompresszort.
értem én, hogy gőzgép, de mi hajcsa? :-)
Ezen kompresszor nincs, az egy turbina a'la porsssesztájl.
1303LS
« Hozzászólás #19570 Dátum: 2014 Január 27, 17:53:39 »

Ez a sok szij mi a rákot hajt?
Áttételből gondolom, hogy veztengelyt.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19569 Dátum: 2014 Január 27, 17:52:52 »

Ez a sok szij mi a rákot hajt?
kettő a vezérműtengelyeket, a többi talán kompresszort.
értem én, hogy gőzgép, de mi hajcsa? :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #19568 Dátum: 2014 Január 27, 17:38:11 »

Ez a sok szij mi a rákot hajt?
Nnna,ezen cseréjjé' csavarhuzóval pillanatok alatt szijat! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #19567 Dátum: 2014 Január 27, 17:34:48 »

Ez a sok szij mi a rákot hajt?

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #19566 Dátum: 2014 Január 27, 14:16:39 »

omfg. En meg orulok a 1776-nak...

jahh Grin
az a durva, hogy a '80-'90-es években 170-200LE-ről megy a vaker

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #19565 Dátum: 2014 Január 27, 14:09:32 »

sok betegség egy helyen, pl.:

<beszúrt kép törölve>

http://cal-look.no/lounge/index.php/topic,451.0.html
omfg. En meg orulok a 1776-nak...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.