www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Június 30, 15:22:35
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
41
42
43
44
45
[
46
]
47
48
49
50
51
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3318539 alkalommal)
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20484 Dátum:
2014 Június 14, 19:47:51 »
Hol mérsz, és hogy rögzíted az adót. Valahol a két égéstér között lenne SZVSZ a legjobb.
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Június 13, 22:05:58
Ilyen muszereket nezegetek..nem tunik macerasnak. Mire gondolsz?
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20483 Dátum:
2014 Június 14, 08:57:19 »
Idézetet írta: callook - 2014 Június 14, 08:02:05
Ő typ4-re keres, a CSP-nek ez a kipufogója typ1 motorra jó, és arra is csak akkor ha T1 buszban van
viszont, ha tudna savallo super competition-t vagy vintage speedet azt vennem...
Bugneten van mindketto egy hirdetonel, de se nemetul nem tudok, se ennyi lovet nem merek csak ugy utalgatni idegennek
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20482 Dátum:
2014 Június 14, 08:02:05 »
Ő typ4-re keres, a CSP-nek ez a kipufogója typ1 motorra jó, és arra is csak akkor ha T1 buszban van
Idézetet írta: Dadan - 2014 Június 13, 22:21:16
Nekem van egy ilyenem, ha érdekel.
Buszra való, saválló CSP gyártmány, vadiúj.
80eft
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20481 Dátum:
2014 Június 13, 22:21:16 »
Idézetet írta: Póli - 2014 Június 12, 11:42:32
Eddig én is ilyet nézegettem, ezek után meggondolom
Nekem van egy ilyenem, ha érdekel.
Buszra való, saválló CSP gyártmány, vadiúj.
80eft
[a csatolmányt egy admin törölte]
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20480 Dátum:
2014 Június 13, 22:05:58 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Június 13, 21:32:42
Szerintem fontosabb mint az olajhőfok, csak macerásabb mérni.
Ilyen muszereket nezegetek..nem tunik macerasnak. Mire gondolsz?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20479 Dátum:
2014 Június 13, 21:32:42 »
Szerintem fontosabb mint az olajhőfok, csak macerásabb mérni.
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Június 13, 21:14:18
Na hogy legyen. Hengerfej homersekletet erdemes nezegetni? Nekem szimpi a dolog.
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20478 Dátum:
2014 Június 13, 21:14:18 »
Idézetet írta: tati - 2014 Június 13, 13:05:08
már fing fűrészelés sincs
Na hogy legyen. Hengerfej homersekletet erdemes nezegetni? Nekem szimpi a dolog.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20477 Dátum:
2014 Június 13, 17:35:40 »
Ja. Lassan kiregelek.
Idézetet írta: tati - 2014 Június 13, 13:05:08
már fing fűrészelés sincs
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20476 Dátum:
2014 Június 13, 13:05:08 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Június 13, 12:52:52
már fing fűrészelés sincs
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20475 Dátum:
2014 Június 13, 12:52:52 »
Idézetet írta: tati - 2014 Június 13, 07:52:30
megszünt fingpolírozó rovat van
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20474 Dátum:
2014 Június 13, 07:52:30 »
Idézetet írta: Bill - 2014 Június 12, 20:13:08
A "Tuning, teljesítmény, futómű" topicot merre találom????
megszünt fingpolírozó rovat van
www.tatinson.hu
www.kck.hu
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20473 Dátum:
2014 Június 12, 22:10:50 »
Idézetet írta: Póli - 2014 Június 12, 14:26:27
Amúgy csendesebb lett tőle annó Egon?
Mert én elvileg azért szeretnék valami ilyesmit.
Az első pillanatokban még elfogadható mély bariton hang jött ki belőle, amolyan morgós lett, aztán gyors hanyatlás lett a kipufogó dologból.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20472 Dátum:
2014 Június 12, 20:13:08 »
A "Tuning, teljesítmény, futómű" topicot merre találom????
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20471 Dátum:
2014 Június 12, 18:33:27 »
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Június 12, 08:11:44
Sziasztok!
1.6-os HD, W100-as tengellyel, dupla 36-os karbikkal, 32/35 fejekkel, mire érdemes lecserélni a gyári himbasort? Vagy mivel "alul" nyomatékos motort akarok így maradjon gyári?
Üdv.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20470 Dátum:
2014 Június 12, 16:05:19 »
Idézetet írta: tati - 2014 Június 12, 15:06:06
typ4 ről van szó
akkor kettőt vegyen
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20469 Dátum:
2014 Június 12, 15:06:06 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2014 Június 12, 14:54:39
vegyél ernst dobot
typ4 ről van szó
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20468 Dátum:
2014 Június 12, 14:54:39 »
Idézetet írta: Póli - 2014 Június 12, 14:26:27
Amúgy csendesebb lett tőle annó Egon?
Mert én elvileg azért szeretnék valami ilyesmit.
vegyél ernst dobot
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Póli
Hozzászólások: 886
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20467 Dátum:
2014 Június 12, 14:26:27 »
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Június 12, 12:01:38
Bölcs döntés.
Amúgy csendesebb lett tőle annó Egon?
Mert én elvileg azért szeretnék valami ilyesmit.
VW 1200 (1979), T2 (1978)
http://www.bmvwbk.eoldal.hu/
- Békés Megyei Bogár Klub
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20466 Dátum:
2014 Június 12, 14:01:36 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Június 12, 13:40:02
gugli?
http://www.pacificcustoms.com/ac000128.html
http://www.ebay.com.au/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR12.TRC2.A0.H0.Xvw+case+splitter&_nkw=vw+case+splitter&_sacat=0&_from=R40
köszi, fingom nem volt, hogy híjják ezt angolul.
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20465 Dátum:
2014 Június 12, 13:55:07 »
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Június 12, 13:51:28
Szerencséd volt.
biztos. Se az1.2-es, se az 1.6-os csokigyo nem lyukadt ki, birta az odaverest is, ket dob is birta, birja, de nem te voltal peches, vagy az a szeria extra szar, en vagyok szerencses
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20464 Dátum:
2014 Június 12, 13:51:28 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Június 12, 12:28:43
én is újat fújtam le, mivel láthatóan pergett le az eredeti, ami minden, csak nem hőálló, inkább csak valami tároláshoz való védő réteg...nekem volt empi single pack évekig, most hide-out, odavertem már párszor, de nem lyukas. tény, hogy nem a legjobb minőség, de azért többnyire nem 500km-t bírnak
Szerencséd volt.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20463 Dátum:
2014 Június 12, 13:40:02 »
Idézetet írta: Forest - 2014 Június 12, 13:28:28
és hol találtad? egy link esetleg?
gugli?
http://www.pacificcustoms.com/ac000128.html
http://www.ebay.com.au/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR12.TRC2.A0.H0.Xvw+case+splitter&_nkw=vw+case+splitter&_sacat=0&_from=R40
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Június 12, 13:52:29 írta Protheus
»
Buzi, aki fékez! :-)))
Forest
Hozzászólások: 3760
+36-20-458-5399
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20462 Dátum:
2014 Június 12, 13:28:28 »
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Június 12, 11:28:46
Csak ebay-en találtam. Az ára nem tétel kb. 2000Ft.
Itthon ilyet nem lehet kapni?
és hol találtad? egy link esetleg?
Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20461 Dátum:
2014 Június 12, 12:28:43 »
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Június 12, 12:00:52
én is újat fújtam le, mivel láthatóan pergett le az eredeti, ami minden, csak nem hőálló, inkább csak valami tároláshoz való védő réteg...nekem volt empi single pack évekig, most hide-out, odavertem már párszor, de nem lyukas. tény, hogy nem a legjobb minőség, de azért többnyire nem 500km-t bírnak
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20460 Dátum:
2014 Június 12, 12:01:38 »
Idézetet írta: Póli - 2014 Június 12, 11:42:32
Eddig én is ilyet nézegettem, ezek után meggondolom
Bölcs döntés.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20459 Dátum:
2014 Június 12, 12:00:52 »
Idézetet írta: BlackP - 2014 Június 12, 08:42:55
nekem ennyire nincs rossz tapasztalstom vele. Mondjuk en lefujtam hoallo festekkel hasznalat elott..
A hőálló festék egy dolog (új alkatrésznél minek fújtam volna le, szépnek szép volt). A baj magával a fos, gyenge minőségű, hártya vékonyságú lemezzel van, legalábbis nálam ez jött ki. Az egy dolog, hogy Egon rögtön leégette a gyári festést, de azt már nem tudom elfogadni, hogy miért kell már kevés használat után is eltörni a hegesztéseknek, több helyen kilyukadni, szétszakadni a lemeznek. A jobboldali, krómos végű csődarabot se kellett volna menet közben valahol elhagynom a nagyvilágban, de sajna mégis így lett. Azóta volt a kezemben valódi, békebeli (ránézésre ugyan olyan) kipufogó, mint amilyet én is használtam eddig, na az minimum dupla súlyú volt, egész jó állapotnak örvendett, pedig inkább van közelebb a 20 évhez, mint a 10-hez, amit használatban lévő autón töltött, nem a raktárban.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Póli
Hozzászólások: 886
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20458 Dátum:
2014 Június 12, 11:42:32 »
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Június 12, 07:55:19
Ilyet. Az új kipu 2011. január közepétől 2011. március elejéig ennyire használódott el. Ekkor már átlépte a bűvös hétszáz megtett km-t.
Eddig én is ilyet nézegettem, ezek után meggondolom
VW 1200 (1979), T2 (1978)
http://www.bmvwbk.eoldal.hu/
- Békés Megyei Bogár Klub
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20457 Dátum:
2014 Június 12, 11:28:46 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Június 12, 11:22:39
Kösz. Nem volt akkor időm, közben rákerestem, de nem találtam. Ez az.
Csak ebay-en találtam. Az ára nem tétel kb. 2000Ft.
Itthon ilyet nem lehet kapni?
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20456 Dátum:
2014 Június 12, 11:22:39 »
Kösz. Nem volt akkor időm, közben rákerestem, de nem találtam. Ez az.
Idézetet írta: Protheus - 2014 Június 12, 10:26:49
Sot!
<beszúrt kép törölve>
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20455 Dátum:
2014 Június 12, 10:37:58 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Június 12, 10:23:24
hat, nezd ... en ugyan csak blokkig bontottam/raktam ossze motort, sosem huztam szet, de mar emlitettek paran regebben, hogy a blokkfeleket van, hogy osszeragasztjak es az tud fogni rendesen! GSA emlitette, hogy az olajpumpa helyere rakhato valami okossag, en fel ora alatt csinalnek egy olyat, ami bemegy 4 (vagy csak ketto) olajpumpa-fedel csavar helyere, es egy masik, koztes csavarral egymastol eltavolithato a ket blokkfel... Gyanitom, hogy masok is igy oldjak meg.
Köszönöm így már szerintem menni fog.
Gondoltam arra, hogy csinálni valami cuccot hozzá csak féltem, hogy ha ott feszítem a blokkot akkor esetleg baja lehet. De ha erre van külön szerszám akkor már okés.
Szerkesztek valami szerkezetet.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20454 Dátum:
2014 Június 12, 10:26:49 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Június 12, 10:23:24
csinalnek egy olyat
Sot!
Buzi, aki fékez! :-)))
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20453 Dátum:
2014 Június 12, 10:23:24 »
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Június 12, 10:07:39
Mert nagyon nem vagyok poénos kedvemben. Sorry.
hat, nezd ... en ugyan csak blokkig bontottam/raktam ossze motort, sosem huztam szet, de mar emlitettek paran regebben, hogy a blokkfeleket van, hogy osszeragasztjak es az tud fogni rendesen! GSA emlitette, hogy az olajpumpa helyere rakhato valami okossag, en fel ora alatt csinalnek egy olyat, ami bemegy 4 (vagy csak ketto) olajpumpa-fedel csavar helyere, es egy masik, koztes csavarral egymastol eltavolithato a ket blokkfel... Gyanitom, hogy masok is igy oldjak meg.
Buzi, aki fékez! :-)))
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20452 Dátum:
2014 Június 12, 10:07:39 »
Idézetet írta: Protheus - 2014 Június 12, 10:04:25
Mi meg nem ertjuk, hogy miert nem erted a poent. :-))
Mert nagyon nem vagyok poénos kedvemben. Sorry.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20451 Dátum:
2014 Június 12, 10:04:25 »
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Június 12, 10:01:40
nem értem, hogy mi bajod...
Mi meg nem ertjuk, hogy miert nem erted a poent. :-))
Buzi, aki fékez! :-)))
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20450 Dátum:
2014 Június 12, 10:01:40 »
Idézetet írta: tati - 2014 Június 12, 09:51:47
a vezérmütengely lendkerék felőli végénél hagytál rajta anyát de úgyis le fogod tagadni .mér néznélek hülyének ha eltörsz még két blokkot akkor is olcsóbban megúszod mint a benzint hozzánkig. Igaz hogy nem leszel előrébb
uhh szerinted miért kérdezem meg, hogy milyen módszerrel lehet még szétszedni?
mert vascsővel feszegetni soha nem állnék neki mert nem akarom a blokkot szétbaszni.
milyen még két blokkot??? miről beszélsz? amikor a vastag olajsarat szedtem le a blokkról akkor is fával piszkáltam a blokkot nem pedig csavarhúzóval! így egy karc nem esett a motor szétszerelése közben! ennél azért én jobban vigyázok a cuccaimra! soha nem állnék neki csavarhúzóval vagy kalapáccsal basztatni a blokkot. Inkább egy kicsit túl óvatos vagyok az első szétszerelésnél, mint hogy elkeféljem a blokkot.
nem értem, hogy mi bajod...de ha nincs kedved segíteni, vagy nem akarsz vagy ezen kívül bármi oka van akkor légyszi legalább ne izélgess mert ahogy mondani szoktad ez fingfűrészelés, tehát megint a semmiről beszélünk. És gondolom neked is van ennél fontosabb dolgod...
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Június 12, 10:06:11 írta Lazlow
»
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20449 Dátum:
2014 Június 12, 09:57:13 »
Idézetet írta: tati - 2014 Június 12, 09:51:47
a vezérmütengely lendkerék felőli végénél hagytál rajta anyát de úgyis le fogod tagadni .
megőrülök tőled...
leírom még1szer: minden, mondom
minden
anyát leszedtem. Egy el volt bújva a retek alatt a lendkeréknél, de mivel körbetisztítottam a blokkot így az sem maradt fent!
szóval utoljára leírom, hogy
minden anya le lett szedve
. Mindent többször ellenőrzök! Nem úgy bontottam szét, hogy gyere cipó hambekaplak!
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20448 Dátum:
2014 Június 12, 09:53:03 »
Létezik egy szétnyomó szerszám, amit az olajpumpa helyére kell betenni, és csavarral szétnyomatni a blokkot. Könnyen elképzelhető és megcsinálható. Most nem keresek rá...
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Június 12, 09:02:22
azért ne nézz már ennyire hülyének! ha kérhetem...
minden anyát leszedtem, mindent kiszedtem, semmi nem tartja össze a blokkfeleket!
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20447 Dátum:
2014 Június 12, 09:51:47 »
]
Idézetet írta: Lazlow - 2014 Június 12, 09:02:22
azért ne nézz már ennyire hülyének! ha kérhetem...
minden anyát leszedtem, mindent kiszedtem, semmi nem tartja össze a blokkfeleket!
a vezérmütengely lendkerék felőli végénél hagytál rajta anyát de úgyis le fogod tagadni .mér néznélek hülyének ha eltörsz még két blokkot akkor is olcsóbban megúszod mint a benzint hozzánkig. Igaz hogy nem leszel előrébb
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Június 12, 09:58:57 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Lazlow
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20446 Dátum:
2014 Június 12, 09:02:22 »
Idézetet írta: tati - 2014 Június 12, 08:34:40
igen szedd ki körbe a csavarokat a nyolcasokat is
azért ne nézz már ennyire hülyének! ha kérhetem...
minden anyát leszedtem, mindent kiszedtem, semmi nem tartja össze a blokkfeleket!
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Június 12, 09:05:52 írta Lazlow
»
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20445 Dátum:
2014 Június 12, 08:42:55 »
Idézetet írta: VW T2b - 2014 Június 12, 07:55:19
Ilyet. Az új kipu 2011. január közepétől 2011. március elejéig ennyire használódott el. Ekkor már átlépte a bűvös hétszáz megtett km-t.
nekem ennyire nincs rossz tapasztalstom vele. Mondjuk en lefujtam hoallo festekkel hasznalat elott..
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak:
1
...
41
42
43
44
45
[
46
]
47
48
49
50
51
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...