www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 18:17:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3321079 alkalommal)
Nem elérhető Come in
Hozzászólások: 68


« Hozzászólás #20804 Dátum: 2014 Október 07, 23:31:26 »

Azt hiszem '92-es évjárathoz, golf, passat, caddy, stb. Semmit nem kell faragni, még a felfogató csavarok távolsága is stimmel, 60mm ha jól emlékszem, az átmérő 40mm. Teljesen bogár . Pedig a bogár 74-es.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #20803 Dátum: 2014 Október 07, 23:14:00 »


Én Passat ( Audi, Vw)fékeket tettem, erősebb első stabilizátorral, szintén Passat főfékhengerrel. Bár meghajlok a Porsche-sok előtt.



Passat főfékhenger beépítésnél sokat kellett faragni?
Milyen évjáratú Passaté volt?
Nem elérhető Come in
Hozzászólások: 68


« Hozzászólás #20802 Dátum: 2014 Október 07, 22:56:05 »

Még nem tudjuk,de valószínű Passat.


Én Passat ( Audi, Vw)fékeket tettem, erősebb első stabilizátorral, szintén Passat főfékhengerrel. Bár meghajlok a Porsche-sok előtt.



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20801 Dátum: 2014 Október 07, 19:14:28 »

A cikket én én írtam anno. Bocsássátok meg nekem Smiley De a szekvencia nem a 944 fékeknél kezdődik, hanem a bogár keskeny doboknál.... Egyébként nekem is úszónyerges fék került fel. A Szepes először fikázta, de mikor a fékpadon az átlag bogár fék fékerejének másfélszeresénél (ahol azok már blokkoltak) még adagolható volt a fékerő, akkor beismerte az előnyét. Egy 5000 km-es Alpok-Toszkana túrán is nagyon jól bevált.  (mechanikus fékerő rásegítővel)

Ez az utolsó bekezdése az cikknek.

"Futómű/fékek:
 Az 1302-03-as modellek itt előnyben vannak, a korszerűbb futómű és kihajtás révén. Elsődleges a futómű összehangolt ültetése, megfelelő tengelycsonkok, rugók, lengéscsillapítók, stabilizátorok alkalmazásával. A McPherson futóműnél erősen ajánlott a toronymerevítő beépítése. A gumi alkatrészek helyett javasolt az urethan elemek használata. Kötelező a tárcsafék mind a négy keréken, minél nagyobb átmérővel, minél több dugattyúval, belső hűtéssel, lehetőleg perforálva."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20800 Dátum: 2014 Október 07, 19:01:58 »

Milyen lengéscsillapítókat szoktak berakni ezekhez a súlyokhoz? Ki gondolta át azoknak a karakterisztikáját.
Csak kérdezem, mert nem tudok ezekről semmit. De látványom kívül semmi pozitívat nem látok ezekben utcai körülményekhez. Illetve annyi a hozadék negatívum, hogy azt semmi nem kompenzálja.
Ez az utolsó bekezdése az cikknek.

"Futómű/fékek:
 Az 1302-03-as modellek itt előnyben vannak, a korszerűbb futómű és kihajtás révén. Elsődleges a futómű összehangolt ültetése, megfelelő tengelycsonkok, rugók, lengéscsillapítók, stabilizátorok alkalmazásával. A McPherson futóműnél erősen ajánlott a toronymerevítő beépítése. A gumi alkatrészek helyett javasolt az urethan elemek használata. Kötelező a tárcsafék mind a négy keréken, minél nagyobb átmérővel, minél több dugattyúval, belső hűtéssel, lehetőleg perforálva."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20799 Dátum: 2014 Október 07, 18:59:45 »

Milyen lengéscsillapítókat szoktak berakni ezekhez a súlyokhoz? Ki gondolta át azoknak a karakterisztikáját.
Csak kérdezem, mert nem tudok ezekről semmit. De látványom kívül semmi pozitívat nem látok ezekben utcai körülményekhez. Illetve annyi a hozadék negatívum, hogy azt semmi nem kompenzálja.
Nem tudom,de itt egy jó cikk a German stílusirányzatról,az ilyen sportbogarak jelentős százalékában ilyen 944-es fék van.

http://www.vwdepo.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=51
1303LS
« Hozzászólás #20798 Dátum: 2014 Október 07, 18:54:24 »

Persze,ezt nem értem én sem,mert már a sima 944-es fékek is atomnehezek,többen jelezték már,hogy a nagyobb fék csak hátrány,mert feleslegesen növeljük csak a rugózatlan tömegeket,de nagy fék és a Nálad lévő 944-es fékek között már csak elenyésző különbség van.
Milyen lengéscsillapítókat szoktak berakni ezekhez a súlyokhoz? Ki gondolta át azoknak a karakterisztikáját.
Csak kérdezem, mert nem tudok ezekről semmit. De látványom kívül semmi pozitívat nem látok ezekben utcai körülményekhez. Illetve annyi a hozadék negatívum, hogy azt semmi nem kompenzálja.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20797 Dátum: 2014 Október 07, 18:50:46 »

Ha ez az ami nálam van akkor az is brutálnehéz. Én azt sem tenném fel utcai használatra. Mert minek. Persze látványelemnek más a kérdés.
Persze,ezt nem értem én sem,mert már a sima 944-es fékek is atomnehezek,többen jelezték már,hogy a nagyobb fék csak hátrány,mert feleslegesen növeljük csak a rugózatlan tömegeket,de a nagy fék és a Nálad lévő 944-es fékek között már csak elenyésző különbség van.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 07, 18:55:29 írta Narancs »
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #20796 Dátum: 2014 Október 07, 09:47:29 »


Az engem is érdekelne!
 A Zöldet viszem én is.
Vinném a már kevésbé füstölős 1.6-os motoromat referencia pontnak.
1303LS
« Hozzászólás #20795 Dátum: 2014 Október 07, 07:45:24 »

Ilyen fékem is van két komplett garnitúra,úgy,hogy még nincsen elvetve.

Így ha a nagy fék mégsem jönne be,még bármikor vissza tudom butítani a fékeket sima 944-esre.
Ha ez az ami nálam van akkor az is brutálnehéz. Én azt sem tenném fel utcai használatra. Mert minek. Persze látványelemnek más a kérdés.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20794 Dátum: 2014 Október 06, 21:34:51 »


mint az úszónyerges, egydugattyús 944 fék a Bogáron.

Ilyen fékem is van két komplett garnitúra,úgy,hogy még nincsen elvetve.

Így ha a nagy fék mégsem jönne be,még bármikor vissza tudom butítani a fékeket sima 944-esre.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20793 Dátum: 2014 Október 06, 21:26:18 »


Tegnap este írtam egy csomót, de nem tudtam elküldeni, bassza meg.

A lényeg annyi, hogy soha nem lesz szervó érzete semmilyen féknek a Bogáron és a lassulást is a kerék tapadása határozza meg, így érzetre sem lesz SEMMIVEL erősebb a 2-3-4-6 dugattyús fék, mint az úszónyerges, egydugattyús 944 fék a Bogáron.

Ezt nem kitaláltam, hanem tudom, mert próbáltam. És pályanapon sem lehet elfárasztani az úszónyergest sem, ha jó betét van benne.

DE a Stone elöl Bogár tárcsafékes (betét: ferrodo racing) hátul typ3 fékdobos, első fékmunkahengeres féke is elég volt az 1776-os motorhoz a Szlováliaringen.

Az én fékem is csak látványelem, inkább hátránya van egy úszó 944 fékhez képest.

Ezt jobb, ha tudod, nehogy csalódás érjen.
nekem bogár nyereg volt körbe.bogár föfék. ds 2000 betét ate tárcsa elég volt

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #20792 Dátum: 2014 Október 06, 19:47:35 »


Tóth Zoltán
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20791 Dátum: 2014 Október 06, 19:39:37 »

Semmit nem rontasz.
Nekem nincs benne semmi bolt.
Annyi,hogy ismerek egy lehetöséget,azt ajánlottam fel.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #20790 Dátum: 2014 Október 06, 19:36:32 »

Semmit nem rontasz.
Nekem nincs benne semmi bolt.
Annyi,hogy ismerek egy lehetöséget,azt ajánlottam fel.

Tóth Zoltán
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20789 Dátum: 2014 Október 06, 19:25:29 »

Megkérdezzem a tököli méröpados embert?
Hátha összejön egy kisebb tali? Cheesy

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #20788 Dátum: 2014 Október 06, 17:37:16 »


Az engem is érdekelne!
 A Zöldet viszem én is.
Megkérdezzem a tököli méröpados embert?
Hátha összejön egy kisebb tali? Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20787 Dátum: 2014 Október 06, 17:32:00 »

ugyan az enyem kisebb, de egy meresre en is elvinnem


Az engem is érdekelne!
 A Zöldet viszem én is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20786 Dátum: 2014 Október 06, 17:31:20 »

Hátra pedig egy hajszálnyival gyengébb,Porsche Cayenne fékek kerülnek.Egyik szett sem volt még autón.

Egy erősebb fékezésnél kiharapom a kormányt,a Cayenne is egy lóbaszó,mennyivel nagyobb a tömege egy bogárhoz képest.


Tegnap este írtam egy csomót, de nem tudtam elküldeni, bassza meg.

A lényeg annyi, hogy soha nem lesz szervó érzete semmilyen féknek a Bogáron és a lassulást is a kerék tapadása határozza meg, így érzetre sem lesz SEMMIVEL erősebb a 2-3-4-6 dugattyús fék, mint az úszónyerges, egydugattyús 944 fék a Bogáron.

Ezt nem kitaláltam, hanem tudom, mert próbáltam. És pályanapon sem lehet elfárasztani az úszónyergest sem, ha jó betét van benne.

DE a Stone elöl Bogár tárcsafékes (betét: ferrodo racing) hátul typ3 fékdobos, első fékmunkahengeres féke is elég volt az 1776-os motorhoz a Szlováliaringen.

Az én fékem is csak látványelem, inkább hátránya van egy úszó 944 fékhez képest.

Ezt jobb, ha tudod, nehogy csalódás érjen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20785 Dátum: 2014 Október 06, 05:20:52 »

És ehhez milyen főfékhengert teszel?
Még nem tudjuk,de valószínű Passat.
Nem elérhető Come in
Hozzászólások: 68


« Hozzászólás #20784 Dátum: 2014 Október 05, 23:01:30 »

Hátra pedig egy hajszálnyival gyengébb,Porsche Cayenne fékek kerülnek.Egyik szett sem volt még autón.

Egy erősebb fékezésnél kiharapom a kormányt,a Cayenne is egy lóbaszó,mennyivel nagyobb a tömege egy bogárhoz képest.

És ehhez milyen főfékhengert teszel?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20783 Dátum: 2014 Október 05, 22:42:17 »

a kis bizakodó  Grin

 

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20782 Dátum: 2014 Október 05, 22:27:57 »

Be kell jelentkezni majd egy helyre,  es ugyanolyan korulmenyek kozott merni mindet, ugy tenyleg relevans lesz az eredmeny.  Csak szeretnek 4-5 ezret beletekerni addig, hogy tul legyek a gyerekbetegsegeken. Iden remelem a fele meg belemegy.
a kis bizakodó  Grin

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20781 Dátum: 2014 Október 05, 22:25:00 »

ugyan az enyem kisebb, de egy meresre en is elvinnem
Be kell jelentkezni majd egy helyre,  es ugyanolyan korulmenyek kozott merni mindet, ugy tenyleg relevans lesz az eredmeny.  Csak szeretnek 4-5 ezret beletekerni addig, hogy tul legyek a gyerekbetegsegeken. Iden remelem a fele meg belemegy.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20780 Dátum: 2014 Október 05, 22:18:43 »


Az egy nagyon hasznos meres lenne megnezni, hogy 2liter korul mit tud a harom "iskola". Csak ne oruljetek meg telen, maradjanak igy az autok tavaszig
ugyan az enyem kisebb, de egy meresre en is elvinnem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20779 Dátum: 2014 Október 05, 21:57:41 »


Ja, időben igen, csak én most arra gondoltam, hogy normálisan a typ1-ből is lehet erős motort és nem biztos, hogy csak azért, mert typ4 valami, akkor tutira sokkal erősebb.

Szerintem a te autód sem 120 lóerős, hanem több.

Ha Sleepairnek meg lesz az autója akkor majd lemérekezünk.

Az egy nagyon hasznos meres lenne megnezni, hogy 2liter korul mit tud a harom "iskola". Csak ne oruljetek meg telen, maradjanak igy az autok tavaszig

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20778 Dátum: 2014 Október 05, 19:36:56 »



Hogy pontosítsak Monyó motorja 147 LE volt amikor az enyém 105, a tiéd pedig 85.



Ja, időben igen, csak én most arra gondoltam, hogy normálisan a typ1-ből is lehet erős motort és nem biztos, hogy csak azért, mert typ4 valami, akkor tutira sokkal erősebb.

Szerintem a te autód sem 120 lóerős, hanem több.

Ha Sleepairnek meg lesz az autója akkor majd lemérekezünk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20777 Dátum: 2014 Október 04, 14:17:51 »

Igen azok,de még a cikkszámukból is kiolvasható.

"""997 C4S VR"""-----"""997 Carrera 4s Vorne Rechts"""
Hátra pedig egy hajszálnyival gyengébb,Porsche Cayenne fékek kerülnek.Egyik szett sem volt még autón.

Egy erősebb fékezésnél kiharapom a kormányt,a Cayenne is egy lóbaszó,mennyivel nagyobb a tömege egy bogárhoz képest.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #20776 Dátum: 2014 Október 04, 14:17:07 »

Igen azok,de még a cikkszámukból is kiolvasható.

"""997 C4S VR"""-----"""997 Carrera 4s Vorne Rechts"""
Ha hirtelen felindulásból veszel egy tankot,ez arra is jó lesz! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20775 Dátum: 2014 Október 04, 14:10:08 »

Ennek is feltették előre a 997-es fékeket.

http://www.volkszone.com/VZi/showthread.php?t=599897&page=3

Hátulra meg olyant mint a Varázslóé,944 Turbo fékek,és 924 Turbo kézifékek.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20774 Dátum: 2014 Október 04, 14:04:53 »

Ha Carrera 4s fékek ahogy írtad, akkor 360-380 LE.

Igen azok,de még a cikkszámukból is kiolvasható.

"""997 C4S VR"""-----"""997 Carrera 4s Vorne Rechts"""

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20773 Dátum: 2014 Október 04, 12:51:48 »

Ha Carrera 4s fékek ahogy írtad, akkor 360-380 LE. Szerintem ha azokat egy 100-150 lovas motorral szerelt autóra teszed fel, akkor csak a hátrányát fogod érezni a kisebb Porsche fékekhez képest. Persze rohadt jól néznek ki, de picit olyan lesz mintha én a gyík testemre felvennék egy izomtrikót.  Grin

Nem tudom,olyan 300LE?Vagy több?

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20772 Dátum: 2014 Október 03, 22:35:12 »

Hány lovas Porschéról származnak a fékek amiket fel szeretnél rakni?

Nem tudom,olyan 300LE?Vagy több?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20771 Dátum: 2014 Október 03, 22:01:09 »

Ha arányba akarod rakni a fékekkel a motort, akkor nem 100-150 lóban kell gondolkodni. Hány lovas Porschéról származnak a fékek amiket fel szeretnél rakni?

Még annyit,hogy én nem akarok versenyezni,nem akarok gyorsulgatni,pályanapokra járni meg hasonlók,én csak egy erősebb motort szeretnék,ami jól mozgatja az autót,illeszkedik a stílusába,és arányban van a több alkatrésszel pl fékkel/futóművel.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20770 Dátum: 2014 Október 03, 21:57:37 »


Hogy pontosítsak Monyó motorja 147 LE volt amikor az enyém 105, a tiéd pedig 85. Akárhogy is vesszük, másfélszerese volt az enyémnek. Én akkoriban mentem az övével és azt mondtam, hogy én ilyen erősnek még bogarat nem éreztem. Hasonlóan ment a 2 autó gyorsulásin, de lehetett érezni a typ4-ben, hogy több. Ezután lettek az én fejeim megtúrva, megemelve a sűrítés, kicserélve a himbasorok, hajtórudak, szeleprugók és a 30-as venturik nagyobbra. Illetve ezután szedtük szét és építettük újjá a Monyó motorját, hogy közelítsünk az építő által beígért 180 lóhoz. Érzésre magával a karbi cseréjével és belövésével 160 ló fölött vagyunk. Viszont érzésre erősödött annyit az én motorom, hogy megveri már az ő autóját... De ehhez  elég 120 ló a kb. 500kg tömegbeli külökbség miatt.

A typ4-re meg fújtam mindig, mert az a lomha teherautó motor jelleg jutott eszembe róla, de azért ha megy az ember egy kört egy 2,4-es 320-as tengellyel és hatalmas szelepekkel szerelt typ4 motorral, akkor megváltozik a véleménye...


Ja, ezzel egyet kell értsek, csak annyi, hogy engem nem érdekel ez a callook /germanstyle dolog, legyen egy jól vezethető, lehetőleg gyors Bogár, ami azért nem esik szét egy pályanapon. És én jobban szeretem a typ1 motort, mert különlegesebb, eleve a (z ötvözött) magnézium blokkból kiindulva...
Typ4 meg ócska alumineum.  Grin

Monyó motorja valami 144 lóerős volt, amikor az enyém 138...-nál szakította le a lendkereket.

Azóta mindkettő erősödött, biztos több a Monyóé, de azért biztos nem 200 lóerő.

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20769 Dátum: 2014 Október 03, 21:50:21 »


Ja, ezzel egyet kell értsek, csak annyi, hogy engem nem érdekel ez a callook /germanstyle dolog, legyen egy jól vezethető, lehetőleg gyors Bogár, ami azért nem esik szét egy pályanapon. És én jobban szeretem a typ1 motort, mert különlegesebb, eleve a (z ötvözött) magnézium blokkból kiindulva...
Typ4 meg ócska alumineum.  Grin

Monyó motorja valami 144 lóerős volt, amikor az enyém 138...-nál szakította le a lendkereket.

Azóta mindkettő erősödött, biztos több a Monyóé, de azért biztos nem 200 lóerő.

Meg kesz sincs az autom, de mar (vagy pont ezert?) kezdi befeszkelni magat a gondolat, hogy szeretnek egy hosszu loketu motort. Eleg sokat olvastam utana es azt szurtem le, hogy meg typ4 fronton is a 2.2-2,3 liter kornyeke, ami foldi halandonak ertelmes  lehet, felette aranytalanul sokat kell aldozni befecskendezesre, hengerfejre, himbara ahhoz, hogy sose akarjak ilyet. Egyszer talan egy 74mm loket es ott a vege. 160-170 le-nel, nem is kellhet tobb nagyjabol soha senkinek. Bushi motorja pont ilyen, nagyon szeretnem egyszer kiprobalni Cool

Masik erdekes dolog, hogy van egy holland fazon, aki hobbi szinten (nem armin klein) t4 turbositgatasokkal probalkozik a sajat szorakoztatasara (masnak nem epit) es borzaszto jo eredmenyeket ert el. Elso motorja pont egy tok szeria GB kodu volt subaru ihi turboval es 220LE koruli ertek remlik, majd belinkelem ha megtalalom a meresi jegyzokonyvet. A mostani 2.2-vel 400 felett van, evek ota palyazik vele es meg egyben van joreszt szeria alkatreszekkel. A gb motor azota szivora alakitva a csaladi 411-ben szolgal, sokat elmond a tartossagrol es a bele vetett bizalomrol.
Meg amiert valojaban a t4-et szeretik: a nyomatek. Mindig loerokrol van szo, de a meresekben zt latom hogy egy 150 le t1 es t4 kozott a nyomatek nagysaga es leadasa kulonbozik. Utcan autozva pedig foleg ezt erzi az ember. A hosszuloketu t1 is ezert jo moka.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 03, 21:58:29 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20768 Dátum: 2014 Október 03, 21:30:49 »

Még annyit,hogy én nem akarok versenyezni,nem akarok gyorsulgatni,pályanapokra járni meg hasonlók,én csak egy erősebb motort szeretnék,ami jól mozgatja az autót,illeszkedik a stílusába,és arányban van a több alkatrésszel pl fékkel/futóművel.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20767 Dátum: 2014 Október 03, 21:20:53 »

Nagyvonalakban egyetértek Zsoltival. Egy széria GB motor azért messze van egy jól összerakott hosszúlöketű tuning typ1-től. Monyó mérte a German style cabrió bogarát és pontos számra nem emlékszem, de közelebb volt a 1,5 tonnához mint az 1-hez. Narancs autója is lesz 1,2 tonna a korábban belinkelt fékekkel, ülésekkel, merevítésekkel. Abban az autóban egy 100 lovas motor olyan dinamikát produkálna mintha az én 800kg alatti autómba betennék egy csont széria 1,6 motort 2 Weberrel. Olyan dinamikához meg viccesen nagy a körítés (fékek, széles gumik, merevítések). Anno Monyóval gyosultunk, az én autómban az 1965ccm-es még túratlan fejű még csak 105 lóra mért motor volt és épp csak elmaradt a 17ezer euróért építtetett 2,4 typ4-től, mert a tömegkülönbség kijött.

Szóval a 2,1 typ1-re szavaznék a széria GB ellenében.

Egyébként mondom ezt úgy, hogy ha én megtehetném, hogy a Cal looker mellé építsek egy GS bogarat (nagyon szeretnék), akkor abba tuti typ4 motort tennék. Az én szemem annyira kívánja a Porsche hűtést egy technokrata autóba, mint a seggem a klasszikus 2,4 typ4 motort... Pont annyira mint egy Cal lookerbe a klasszikus 2,3 literes typ1 motort gyári hűtéssel és IDA-kal (majd ha nagy leszek...)



Ja, ezzel egyet kell értsek, csak annyi, hogy engem nem érdekel ez a callook /germanstyle dolog, legyen egy jól vezethető, lehetőleg gyors Bogár, ami azért nem esik szét egy pályanapon. És én jobban szeretem a typ1 motort, mert különlegesebb, eleve a (z ötvözött) magnézium blokkból kiindulva...
Typ4 meg ócska alumineum.  Grin

Monyó motorja valami 144 lóerős volt, amikor az enyém 138...-nál szakította le a lendkereket.

Azóta mindkettő erősödött, biztos több a Monyóé, de azért biztos nem 200 lóerő.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20766 Dátum: 2014 Október 03, 21:18:33 »

Nagyvonalakban egyetértek Zsoltival. Egy széria GB motor azért messze van egy jól összerakott hosszúlöketű tuning typ1-től. Monyó mérte a German style cabrió bogarát és pontos számra nem emlékszem, de közelebb volt a 1,5 tonnához mint az 1-hez. Narancs autója is lesz 1,2 tonna a korábban belinkelt fékekkel, ülésekkel, merevítésekkel. Abban az autóban egy 100 lovas motor olyan dinamikát produkálna mintha az én 800kg alatti autómba betennék egy csont széria 1,6 motort 2 Weberrel. Olyan dinamikához meg viccesen nagy a körítés (fékek, széles gumik, merevítések). Anno Monyóval gyosultunk, az én autómban az 1965ccm-es még túratlan fejű még csak 105 lóra mért motor volt és épp csak elmaradt a 17ezer euróért építtetett 2,4 typ4-től, mert a tömegkülönbség kijött.

Szóval a 2,1 typ1-re szavaznék a széria GB ellenében.

Egyébként mondom ezt úgy, hogy ha én megtehetném, hogy a Cal looker mellé építsek egy GS bogarat (nagyon szeretnék), akkor abba tuti typ4 motort tennék. Az én szemem annyira kívánja a Porsche hűtést egy technokrata autóba, mint a seggem a klasszikus 2,4 typ4 motort... Pont annyira mint egy Cal lookerbe a klasszikus 2,3 literes typ1 motort gyári hűtéssel és IDA-kal (majd ha nagy leszek...)

Neked is köszönöm a hozzászólást Zoli!
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20765 Dátum: 2014 Október 03, 20:47:40 »

Nagyvonalakban egyetértek Zsoltival. Egy széria GB motor azért messze van egy jól összerakott hosszúlöketű tuning typ1-től. Monyó mérte a German style cabrió bogarát és pontos számra nem emlékszem, de közelebb volt a 1,5 tonnához mint az 1-hez. Narancs autója is lesz 1,2 tonna a korábban belinkelt fékekkel, ülésekkel, merevítésekkel. Abban az autóban egy 100 lovas motor olyan dinamikát produkálna mintha az én 800kg alatti autómba betennék egy csont széria 1,6 motort 2 Weberrel. Olyan dinamikához meg viccesen nagy a körítés (fékek, széles gumik, merevítések). Anno Monyóval gyosultunk, az én autómban az 1965ccm-es még túratlan fejű még csak 105 lóra mért motor volt és épp csak elmaradt a 17ezer euróért építtetett 2,4 typ4-től, mert a tömegkülönbség kijött.

Szóval a 2,1 typ1-re szavaznék a széria GB ellenében.

Egyébként mondom ezt úgy, hogy ha én megtehetném, hogy a Cal looker mellé építsek egy GS bogarat (nagyon szeretnék), akkor abba tuti typ4 motort tennék. Az én szemem annyira kívánja a Porsche hűtést egy technokrata autóba, mint a seggem a klasszikus 2,4 typ4 motort... Pont annyira mint egy Cal lookerbe a klasszikus 2,3 literes typ1 motort gyári hűtéssel és IDA-kal (majd ha nagy leszek...)

Köszönöm a választ Zsolti!

Úgyérzem,hogy számomra segítő,motorokkal kapcsolatban elfogulatlan,hozzáértő és alapos választ adtál! Wink Kezfogas

Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 5.955 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.