www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 10:24:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3320648 alkalommal)
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20884 Dátum: 2014 Október 15, 10:44:33 »

A K&N ebből a kialakításból a legjobb, ez a Bugpack csomagolású (ezt árulja az EMPI is) a legsilányabbak között van.

Ugyanannál a kereskedőnél az egyik 21 Euro/db:

http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=34918082356&rub1=Motor&rub2=Kraftstoffversorgung%2CLuftfilter%2CLuftfilter&artnr=13153a&pn=0&sort=0&all=

A másik meg 99 Euro/db:

http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=34918082356&rub1=Motor&rub2=Kraftstoffversorgung%2CLuftfilter%2CLuftfilter&artnr=10556a&pn=0&sort=0&all=

És a karbiszettes képen lévő Bugpack légszűrő,az árban sokkal lejjebb van mit a K&N?
Egyszerűbb,silányabb változat,vagy hasoló kategória?

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20883 Dátum: 2014 Október 15, 10:40:22 »

Ez kurva szép lesz,teljesen új,original Teile,autón még nem volt! Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20882 Dátum: 2014 Október 15, 09:39:23 »

A képen látható rudazat egyébként a leggagyibb a középen fordítósból (csapágyazás nélküli, a tengely amin a hüvely fordul egy sima csavar). Emellett még mindig jobb a keresztrudas verzióknál (kivéve Gene Berg). Konkrétan nekem is ilyen van, de csak azért mert mert majd' 10 éve nem volt még Csillag-féle, külföldről meg nem akartam rendelni.

És a karbiszettes képen lévő Bugpack légszűrő,az árban sokkal lejjebb van mit a K&N?
Egyszerűbb,silányabb változat,vagy hasoló kategória?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20881 Dátum: 2014 Október 15, 08:42:41 »

Injektort honnan veszel?
vettem egy motort és leszedtem róla...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20880 Dátum: 2014 Október 15, 07:35:46 »

A képen látható rudazat egyébként a leggagyibb a középen fordítósból (csapágyazás nélküli, a tengely amin a hüvely fordul egy sima csavar). Emellett még mindig jobb a keresztrudas verzióknál (kivéve Gene Berg). Konkrétan nekem is ilyen van, de csak azért mert mert majd' 10 éve nem volt még Csillag-féle, külföldről meg nem akartam rendelni.

Valaki meg tudja mondani,hogy a 40-es karbira vásárolt K&N légszűrő,passzol a 44-es karbikra is?

Mert ha nem,akkor lesz egy garnitúra,teljesen új,original,bontatlan csomagolású K&N légszűrőpárom eladó.Vagy cserélném 44-esre való K&N-ekre őket.

A másik,hogy a Porsche stílusú hűtéshez,jó a sima gázrudazat,vagy ahhoz másféle való?

Valaki hozzáértő meg tudja mondani,hogy a képen milyenfajta rudazat van?Típus,gyártmánya?Esetleg,hogy gagyi fajta-e?

A válaszokat előre is köszönöm!!

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20879 Dátum: 2014 Október 15, 07:28:22 »

Nem kevés autót gyártottak, gyártanak befecskendezővel... Ezekkel teli vannak a bontók.  Wink

Injektort honnan veszel?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20878 Dátum: 2014 Október 15, 07:26:57 »

Így néz ki a Porsche hűtéshez való:

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=93792040950&rub1=Engine&rub2=Fuel%20System%2CCarburator%20Linkages%2CBellcrank%20Linkages&artnr=18235a&pn=0&sort=0&all=

Látszik, hogy ez csak 20-30mm magas, míg a typ1 hűtéshez való kb. 100mm magas. Ha a 2. képre kattintasz, akkor azt is láthatod, hogy teljesen máshova kell felszerelni, mert a Porsche turbinaházon nem tud keresztülmenni a bowden úgy mint a typ1-nél.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20877 Dátum: 2014 Október 15, 06:29:27 »

A légszűrő jó 36-tól 48-ig IDF-re, DRLA-ra.

A rudazat viszont nem. Porsche hűtéshez fordítós való, de máshova kell a blokkra szerelni (hűtés mögé és nem elé mint typ1-nél, illetve alacsonyabb az egész). Az alsó képen lévő szettben is typ1 hűtéshez való rudazat van. (Ha eladnád, beszélhetünk róla.)

Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 15, 07:36:55 írta callook »

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #20876 Dátum: 2014 Október 14, 23:55:01 »

egészen biztos hogy nem , én injektorost csinálok
Injektort honnan veszel?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20875 Dátum: 2014 Október 14, 22:57:00 »

a porsche hűtéshez csak ilyen fordítós rudazatot tudsz használni, és valószínű jó is, mert ilyet csak a komolyabb cégek tartanak, szóval nem lehet nagyon gagyi.

Szerk: ha nem csuda jó áron van, akkor vegyél inkább Csillag-félét, azzal nem tudsz mellé fogni és helyben van
És a 40-es karbira vásárolt K&N légszűrő,passzol a 44-esre,vagy nem jó hozzá?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20874 Dátum: 2014 Október 14, 22:55:54 »

Akkor a már meglvő CSP-sem is jó hozzá ugye?


Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20873 Dátum: 2014 Október 14, 22:55:16 »

a porsche hűtéshez csak ilyen fordítós rudazatot tudsz használni, és valószínű jó is, mert ilyet csak a komolyabb cégek tartanak, szóval nem lehet nagyon gagyi.

Szerk: ha nem csuda jó áron van, akkor vegyél inkább Csillag-félét, azzal nem tudsz mellé fogni és helyben van
Akkor a már meglvő CSP-sem is jó hozzá ugye?



[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 14, 22:58:46 írta Narancs »
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20872 Dátum: 2014 Október 14, 22:14:52 »

Pict34 turbositasok leszbek itt en mar latom Cheesy
egészen biztos hogy nem , én injektorost csinálok

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #20871 Dátum: 2014 Október 14, 22:08:51 »


Valaki hozzáértő meg tudja mondani,hogy a képen milyenfajta rudazat van?Típus,gyártmánya?Esetleg,hogy gagyi fajta-e?

a porsche hűtéshez csak ilyen fordítós rudazatot tudsz használni, és valószínű jó is, mert ilyet csak a komolyabb cégek tartanak, szóval nem lehet nagyon gagyi.

Szerk: ha nem csuda jó áron van, akkor vegyél inkább Csillag-félét, azzal nem tudsz mellé fogni és helyben van
« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 14, 22:15:40 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #20870 Dátum: 2014 Október 14, 21:56:27 »

ilyen renault turbó+karbi  nálunk régen sem volt 10éve pedig biztos hogy nincs , se fiat unó turbó se dajhacu se nincs illetve amit lehet találni azt vagy 100e-ért kell felújítani vagy a lapátok is odavannak és akkor nem is lehet mert nincs miből csereberélni összeépíteni.....

Pict34 turbositasok leszbek itt en mar latom Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20869 Dátum: 2014 Október 14, 21:02:43 »

Valaki meg tudja mondani,hogy a 40-es karbira vásárolt K&N légszűrő,passzol a 44-es karbikra is?

Mert ha nem,akkor lesz egy garnitúra,teljesen új,original,bontatlan csomagolású K&N légszűrőpárom eladó.Vagy cserélném 44-esre való K&N-ekre őket.

A másik,hogy a Porsche stílusú hűtéshez,jó a sima gázrudazat,vagy ahhoz másféle való?

Valaki hozzáértő meg tudja mondani,hogy a képen milyenfajta rudazat van?Típus,gyártmánya?Esetleg,hogy gagyi fajta-e?

A válaszokat előre is köszönöm!!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #20868 Dátum: 2014 Október 14, 20:58:10 »




30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20867 Dátum: 2014 Október 14, 20:26:10 »



[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20866 Dátum: 2014 Október 14, 19:35:50 »


tudom mert 2x is elmesélted telefonon Wink én akkor is csinálok dugattyúhűtést ha az első egykét turbóválasztás és befecskendezés kudarc lesz  ,bár a turbó nem hiszem

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20865 Dátum: 2014 Október 14, 13:22:22 »

Itt semmi extra nem lesz
tudom mert 2x is elmesélted telefonon Wink én akkor is csinálok dugattyúhűtést ha az első egykét turbóválasztás és befecskendezés kudarc lesz  ,bár a turbó nem hiszem
« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 14, 13:29:34 írta Protheus »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20864 Dátum: 2014 Október 14, 13:21:21 »

Ha ez beválik, azt hiszem tati nagy szériában kezdheti hegeszteni a csöveket, és kiürülnek a Renault bontók Smiley

ilyen renault turbó+karbi  nálunk régen sem volt 10éve pedig biztos hogy nincs , se fiat unó turbó se dajhacu se nincs illetve amit lehet találni azt vagy 100e-ért kell felújítani vagy a lapátok is odavannak és akkor nem is lehet mert nincs miből csereberélni összeépíteni.....

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20863 Dátum: 2014 Október 14, 10:54:05 »

Ha ez beválik, azt hiszem tati nagy szériában kezdheti hegeszteni a csöveket, és kiürülnek a Renault bontók Smiley

es ha bevalik az 1.2-es motorombol is lehetne turbos Smiley
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20862 Dátum: 2014 Október 14, 10:36:09 »

Itt semmi extra nem lesz, csak egy széria szimplaszívós 1,6 motor teljesen felújítva. A következők miatt alakult ez így:
Egyrészt Amerikában árulnak turbósításra kész szetteket, amelyeket széria motorra lehet rápakolni 1-2 óra alatt. De már régen is ott voltak  a széria bogár motorokra megvásárolható kompresszorok.
Másrészt ott van az osztrák srác aki sok éve versenyez a turbós bogarával. Az az autó kirepedezett gumikon, mindenféle tudományos megközelítés nélkül 14:xx időt megy negyed mérföldön. Az a komplett „versenyautó” 700 euroba került. 500 eruért vett egy lepukkant bogarat 1,6 motorral amit soha sem bontott meg, a bontóban pedig 200 euroért egy karbit meg egy turbót egy renault-ról. Ezzel az autóval most már sok-sok futam óta tudja egy 6-8000 euróból épített bogár motor idejét. Pedig azon a motoron minden úgy készült, hogy csak a csövek érjenek el oda ahova kell…
A harmadik és legfontosabb ami miatt nem nyúlunk bele mélyen a motorba (mert ha nekem készülne, akkor tuti lenne dugattyúhűtés, kovácsolt dugók, H-hajtórudak, spéci szelepek, stb), hogy amikor haver megkért, hogy dobjam össze neki ezt, akkor eléggé költségérzékeny volt. Azóta új munkahelye van és lenne keret a komolyabb alkatrészekre is, de már kár lenne megváltoztatni a koncepciót.
Amúgy meg tényleg egy kísérlet lesz. Ha nem jön össze elsőre, akkor el tudjuk dönteni, hogy fejlesszünk rajta addig amíg jó nem lesz, vagy adjak a srácnak egy pár karbit a turbo szettért cserébe.


es ha bevalik az 1.2-es motorombol is lehetne turbos Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20861 Dátum: 2014 Október 14, 10:33:07 »

Itt semmi extra nem lesz, csak egy széria szimplaszívós 1,6 motor teljesen felújítva. A következők miatt alakult ez így:
Egyrészt Amerikában árulnak turbósításra kész szetteket, amelyeket széria motorra lehet rápakolni 1-2 óra alatt. De már régen is ott voltak  a széria bogár motorokra megvásárolható kompresszorok.
Másrészt ott van az osztrák srác aki sok éve versenyez a turbós bogarával. Az az autó kirepedezett gumikon, mindenféle tudományos megközelítés nélkül 14:xx időt megy negyed mérföldön. Az a komplett „versenyautó” 700 euroba került. 500 eruért vett egy lepukkant bogarat 1,6 motorral amit soha sem bontott meg, a bontóban pedig 200 euroért egy karbit meg egy turbót egy renault-ról. Ezzel az autóval most már sok-sok futam óta tudja egy 6-8000 euróból épített bogár motor idejét. Pedig azon a motoron minden úgy készült, hogy csak a csövek érjenek el oda ahova kell…
A harmadik és legfontosabb ami miatt nem nyúlunk bele mélyen a motorba (mert ha nekem készülne, akkor tuti lenne dugattyúhűtés, kovácsolt dugók, H-hajtórudak, spéci szelepek, stb), hogy amikor haver megkért, hogy dobjam össze neki ezt, akkor eléggé költségérzékeny volt. Azóta új munkahelye van és lenne keret a komolyabb alkatrészekre is, de már kár lenne megváltoztatni a koncepciót.
Amúgy meg tényleg egy kísérlet lesz. Ha nem jön össze elsőre, akkor el tudjuk dönteni, hogy fejlesszünk rajta addig amíg jó nem lesz, vagy adjak a srácnak egy pár karbit a turbo szettért cserébe.


nagyon helyes csinálgassad csak! már én is tűkön ülök hogy megkapjam a blokkot gépmunkából,nekem kadron kígyón fog csücsülni közelebb a szíjtárcsához a turbó.... és mindenképpen locsolni fogom a dugókat

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20860 Dátum: 2014 Október 14, 08:19:19 »

 

Gázlengéseknek idejük sem lesz. A terv: Beindítom, sokat szopok vele, hogy valahogy menjen, elolvadnak a dugók, kicserélem a HD garnitúrát és csinálok egy Vintage Speed motort belőle, a tulajtól megveszem a motyót és szopok vele tovább mazochizmusból.  Wink

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20859 Dátum: 2014 Október 14, 06:32:38 »

Gázlengéseknek idejük sem lesz. A terv: Beindítom, sokat szopok vele, hogy valahogy menjen, elolvadnak a dugók, kicserélem a HD garnitúrát és csinálok egy Vintage Speed motort belőle, a tulajtól megveszem a motyót és szopok vele tovább mazochizmusból.  Wink

Érdekes gázlengések lehetnek majd ebben a hosszú és vékony szívócsőben...


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20858 Dátum: 2014 Október 14, 06:30:18 »

DIS

DIR?


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20857 Dátum: 2014 Október 13, 21:50:59 »

Érdekes gázlengések lehetnek majd ebben a hosszú és vékony szívócsőben...

lesz ott minden .... Grin

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #20856 Dátum: 2014 Október 13, 21:42:14 »

Érdekes gázlengések lehetnek majd ebben a hosszú és vékony szívócsőben...

Én meg ilyenekkel szopatom magam...  Undecided


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20855 Dátum: 2014 Október 13, 21:19:30 »

Az

DIR?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #20854 Dátum: 2014 Október 13, 21:19:08 »

Én meg ilyenekkel szopatom magam...  Undecided


nagyon helyes csinálgassad csak! már én is tűkön ülök hogy megkapjam a blokkot gépmunkából,nekem kadron kígyón fog csücsülni közelebb a szíjtárcsához a turbó.... és mindenképpen locsolni fogom a dugókat

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20853 Dátum: 2014 Október 13, 21:02:26 »

Az

Renault karbi?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20852 Dátum: 2014 Október 13, 21:02:10 »

Ááá, még csak vagdosom a csöveket... Aztán majd elolvasztom a dugókat...  Evil

azért az eredmény élvezetes lehet

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #20851 Dátum: 2014 Október 13, 20:38:06 »

Én meg ilyenekkel szopatom magam...  Undecided


Renault karbi?

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #20850 Dátum: 2014 Október 13, 20:37:12 »

Én meg ilyenekkel szopatom magam...  Undecided


azért az eredmény élvezetes lehet

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20849 Dátum: 2014 Október 13, 20:35:17 »

Én meg ilyenekkel szopatom magam...  Undecided



[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20848 Dátum: 2014 Október 13, 18:48:46 »


Igen, viszont ez az a kínai tipus, amiről naponta van a thesamba-n vita. Egyesek szerint jó, egyesek szerint rossz.
Nincs konszenzus, én azt gondolom, hogy a minősége nagyot szór.

Néha kovácsoltnak, CroMo-nak árulják, de ez nem az, ez öntvény főtengely.
Ahnendorp szintén!

http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Motorgehaeuse--Kurbelwellen--Pleuelstangen-43/Kurbelwelle-VW-Kaefer-Typ-1-Motor-Serien-oder-Langhub-mit-Gegengewichten-AA-Performance-oder-EMPI.html
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #20847 Dátum: 2014 Október 13, 18:44:58 »


Igen, viszont ez az a kínai tipus, amiről naponta van a thesamba-n vita. Egyesek szerint jó, egyesek szerint rossz.
Nincs konszenzus, én azt gondolom, hogy a minősége nagyot szór.

Néha kovácsoltnak, CroMo-nak árulják, de ez nem az, ez öntvény főtengely.
Ebből típusú főtengelyből létezik öntvény is,és kovácsolt Króm-Molibdén is.A 4340-es anyagú a Chro-Mo.Amit vásároltam az is az.

Én csak jót hallottam róla.A nagy motorépítő cégek is ezt a főtengelyt építik be,és forgalmazzák is.Pl. az Orratech,azt írja,hogy az ő hosszúlöketű motorjaik,kizárólag ezzel a magas,prémium minőségű főtengelyekkel készülnek.Pl az ő versenyautókiban,typ1/82mm-es (185 PS),és typ1/86mm (197PS),hosszú évek óta,több versenyen,abszolut problémamentesen bizonyítottak.

"""""""""""""Unsere Langhubwellen sind alle aus der Premiumline von AA-Performance. Sie werden aus 4340Chrommolybdän-Stahl geschmiedet, gewinkelt, und besitzen Gegengewichte für einen besonders ruhigen Lauf.

Sie unterscheiden sich qalitativ erheblich von Offerten unserer Mitbewerber.

Alle KW sind gewuchtet und für Drehzahlen bis 7500U/min uneingeschränkt verwendbar.

Wir verwenden in all unseren Langhubmotoren diese hochwertigen Kurbelwellen.

In unseren Rennwagen mit Typ1-Motor laufen diese Wellen mit 82mm und 185PS so wie die 86mm mit 197PS seit mehreren Jahren und vielen Renneinsätzen absolut problemlos."""""""""""""""""

http://www.typ4shop.de/index.php?cat=c18_Kurbelwellen.html
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #20846 Dátum: 2014 Október 13, 18:23:36 »

Hidraulikus fékkör záró (gumit melegiteni)

uj 10.000ft


http://www.jegs.com/p/JEGS-Performance-Products/JEGS-Hydraulic-Brake-Lock/1769685/10002/-1


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #20845 Dátum: 2014 Október 13, 16:53:34 »

Még egy kérdés!

Ez egy 78 mm-es löketű,Volkswagen csapágyazású,typ1-es főtengelynek néz ki?
Vagy valami más?

(szintén segítségre szorulok!)


Igen, viszont ez az a kínai tipus, amiről naponta van a thesamba-n vita. Egyesek szerint jó, egyesek szerint rossz.
Nincs konszenzus, én azt gondolom, hogy a minősége nagyot szór.

Néha kovácsoltnak, CroMo-nak árulják, de ez nem az, ez öntvény főtengely.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.162 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.