www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 17:59:05
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3321072 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20884 Dátum:
2014 Október 15, 10:44:33 »
A K&N ebből a kialakításból a legjobb, ez a Bugpack csomagolású (ezt árulja az EMPI is) a legsilányabbak között van.
Ugyanannál a kereskedőnél az egyik 21 Euro/db:
http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=34918082356&rub1=Motor&rub2=Kraftstoffversorgung%2CLuftfilter%2CLuftfilter&artnr=13153a&pn=0&sort=0&all=
A másik meg 99 Euro/db:
http://csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=34918082356&rub1=Motor&rub2=Kraftstoffversorgung%2CLuftfilter%2CLuftfilter&artnr=10556a&pn=0&sort=0&all=
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 15, 09:39:23
És a karbiszettes képen lévő Bugpack légszűrő,az árban sokkal lejjebb van mit a K&N?
Egyszerűbb,silányabb változat,vagy hasoló kategória?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20883 Dátum:
2014 Október 15, 10:40:22 »
Ez kurva szép lesz,teljesen új,original Teile,autón még nem volt!
[a csatolmányt egy admin törölte]
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20882 Dátum:
2014 Október 15, 09:39:23 »
Idézetet írta: callook - 2014 Október 15, 07:35:46
A képen látható rudazat egyébként a leggagyibb a középen fordítósból (csapágyazás nélküli, a tengely amin a hüvely fordul egy sima csavar). Emellett még mindig jobb a keresztrudas verzióknál (kivéve Gene Berg). Konkrétan nekem is ilyen van, de csak azért mert mert majd' 10 éve nem volt még Csillag-féle, külföldről meg nem akartam rendelni.
És a karbiszettes képen lévő Bugpack légszűrő,az árban sokkal lejjebb van mit a K&N?
Egyszerűbb,silányabb változat,vagy hasoló kategória?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20881 Dátum:
2014 Október 15, 08:42:41 »
Idézetet írta: Bill - 2014 Október 14, 23:55:01
Injektort honnan veszel?
vettem egy motort és leszedtem róla...
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20880 Dátum:
2014 Október 15, 07:35:46 »
A képen látható rudazat egyébként a leggagyibb a középen fordítósból (csapágyazás nélküli, a tengely amin a hüvely fordul egy sima csavar). Emellett még mindig jobb a keresztrudas verzióknál (kivéve Gene Berg). Konkrétan nekem is ilyen van, de csak azért mert mert majd' 10 éve nem volt még Csillag-féle, külföldről meg nem akartam rendelni.
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 14, 21:02:43
Valaki meg tudja mondani,hogy a 40-es karbira vásárolt K&N légszűrő,passzol a 44-es karbikra is?
Mert ha nem,akkor lesz egy garnitúra,teljesen új,original,bontatlan csomagolású K&N légszűrőpárom eladó.Vagy cserélném 44-esre való K&N-ekre őket.
A másik,hogy a Porsche stílusú hűtéshez,jó a sima gázrudazat,vagy ahhoz másféle való?
Valaki hozzáértő meg tudja mondani,hogy a képen milyenfajta rudazat van?Típus,gyártmánya?Esetleg,hogy gagyi fajta-e?
A válaszokat előre is köszönöm!!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20879 Dátum:
2014 Október 15, 07:28:22 »
Nem kevés autót gyártottak, gyártanak befecskendezővel... Ezekkel teli vannak a bontók.
Idézetet írta: Bill - 2014 Október 14, 23:55:01
Injektort honnan veszel?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20878 Dátum:
2014 Október 15, 07:26:57 »
Így néz ki a Porsche hűtéshez való:
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=93792040950&rub1=Engine&rub2=Fuel%20System%2CCarburator%20Linkages%2CBellcrank%20Linkages&artnr=18235a&pn=0&sort=0&all=
Látszik, hogy ez csak 20-30mm magas, míg a typ1 hűtéshez való kb. 100mm magas. Ha a 2. képre kattintasz, akkor azt is láthatod, hogy teljesen máshova kell felszerelni, mert a Porsche turbinaházon nem tud keresztülmenni a bowden úgy mint a typ1-nél.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20877 Dátum:
2014 Október 15, 06:29:27 »
A légszűrő jó 36-tól 48-ig IDF-re, DRLA-ra.
A rudazat viszont nem. Porsche hűtéshez fordítós való, de máshova kell a blokkra szerelni (hűtés mögé és nem elé mint typ1-nél, illetve alacsonyabb az egész). Az alsó képen lévő szettben is typ1 hűtéshez való rudazat van. (Ha eladnád, beszélhetünk róla.)
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 14, 22:55:54
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Október 15, 07:36:55 írta callook
»
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bill
Hozzászólások: 8606
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20876 Dátum:
2014 Október 14, 23:55:01 »
Idézetet írta: tati - 2014 Október 14, 22:14:52
egészen biztos hogy nem , én injektorost csinálok
Injektort honnan veszel?
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20875 Dátum:
2014 Október 14, 22:57:00 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Október 14, 22:08:51
a porsche hűtéshez csak ilyen fordítós rudazatot tudsz használni, és valószínű jó is, mert ilyet csak a komolyabb cégek tartanak, szóval nem lehet nagyon gagyi.
Szerk: ha nem csuda jó áron van, akkor vegyél inkább Csillag-félét, azzal nem tudsz mellé fogni és helyben van
És a 40-es karbira vásárolt K&N légszűrő,passzol a 44-esre,vagy nem jó hozzá?
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20874 Dátum:
2014 Október 14, 22:55:54 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 14, 22:55:16
Akkor a már meglvő CSP-sem is jó hozzá ugye?
[a csatolmányt egy admin törölte]
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20873 Dátum:
2014 Október 14, 22:55:16 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2014 Október 14, 22:08:51
a porsche hűtéshez csak ilyen fordítós rudazatot tudsz használni, és valószínű jó is, mert ilyet csak a komolyabb cégek tartanak, szóval nem lehet nagyon gagyi.
Szerk: ha nem csuda jó áron van, akkor vegyél inkább Csillag-félét, azzal nem tudsz mellé fogni és helyben van
Akkor a már meglvő CSP-sem is jó hozzá ugye?
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Október 14, 22:58:46 írta Narancs
»
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20872 Dátum:
2014 Október 14, 22:14:52 »
Idézetet írta: Mákos - 2014 Október 14, 21:56:27
Pict34 turbositasok leszbek itt en mar latom
egészen biztos hogy nem , én injektorost csinálok
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20871 Dátum:
2014 Október 14, 22:08:51 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 14, 21:02:43
Valaki
hozzáértő
meg tudja mondani,hogy a képen milyenfajta rudazat van?Típus,gyártmánya?Esetleg,hogy gagyi fajta-e?
a porsche hűtéshez csak ilyen fordítós rudazatot tudsz használni, és valószínű jó is, mert ilyet csak a komolyabb cégek tartanak, szóval nem lehet nagyon gagyi.
Szerk: ha nem csuda jó áron van, akkor vegyél inkább Csillag-félét, azzal nem tudsz mellé fogni és helyben van
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Október 14, 22:15:40 írta sleepAIR
»
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20870 Dátum:
2014 Október 14, 21:56:27 »
Idézetet írta: tati - 2014 Október 14, 13:21:21
ilyen renault turbó+karbi nálunk régen sem volt 10éve pedig biztos hogy nincs , se fiat unó turbó se dajhacu se nincs illetve amit lehet találni azt vagy 100e-ért kell felújítani vagy a lapátok is odavannak és akkor nem is lehet mert nincs miből csereberélni összeépíteni.....
Pict34 turbositasok leszbek itt en mar latom
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20869 Dátum:
2014 Október 14, 21:02:43 »
Valaki meg tudja mondani,hogy a 40-es karbira vásárolt K&N légszűrő,passzol a 44-es karbikra is?
Mert ha nem,akkor lesz egy garnitúra,teljesen új,original,bontatlan csomagolású K&N légszűrőpárom eladó.Vagy cserélném 44-esre való K&N-ekre őket.
A másik,hogy a Porsche stílusú hűtéshez,jó a sima gázrudazat,vagy ahhoz másféle való?
Valaki hozzáértő meg tudja mondani,hogy a képen milyenfajta rudazat van?Típus,gyártmánya?Esetleg,hogy gagyi fajta-e?
A válaszokat előre is köszönöm!!
[a csatolmányt egy admin törölte]
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20868 Dátum:
2014 Október 14, 20:58:10 »
Idézetet írta: tati - 2014 Október 14, 20:26:10
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20867 Dátum:
2014 Október 14, 20:26:10 »
Idézetet írta: callook - 2014 Október 14, 19:35:50
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20866 Dátum:
2014 Október 14, 19:35:50 »
Idézetet írta: tati - 2014 Október 14, 13:22:22
tudom mert 2x is elmesélted telefonon
én akkor is csinálok dugattyúhűtést ha az első egykét turbóválasztás és befecskendezés kudarc lesz ,bár a turbó nem hiszem
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20865 Dátum:
2014 Október 14, 13:22:22 »
Idézetet írta: callook - 2014 Október 14, 10:33:07
Itt semmi extra nem lesz
tudom mert 2x is elmesélted telefonon
én akkor is csinálok dugattyúhűtést ha az első egykét turbóválasztás és befecskendezés kudarc lesz ,bár a turbó nem hiszem
«
Utoljára szerkesztve: 2014 Október 14, 13:29:34 írta Protheus
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20864 Dátum:
2014 Október 14, 13:21:21 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Október 14, 10:54:05
Ha ez beválik, azt hiszem tati nagy szériában kezdheti hegeszteni a csöveket, és kiürülnek a Renault bontók
ilyen renault turbó+karbi nálunk régen sem volt 10éve pedig biztos hogy nincs , se fiat unó turbó se dajhacu se nincs illetve amit lehet találni azt vagy 100e-ért kell felújítani vagy a lapátok is odavannak és akkor nem is lehet mert nincs miből csereberélni összeépíteni.....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20863 Dátum:
2014 Október 14, 10:54:05 »
Ha ez beválik, azt hiszem tati nagy szériában kezdheti hegeszteni a csöveket, és kiürülnek a Renault bontók
Idézetet írta: BlackP - 2014 Október 14, 10:36:09
es ha bevalik az 1.2-es motorombol is lehetne turbos
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20862 Dátum:
2014 Október 14, 10:36:09 »
Idézetet írta: callook - 2014 Október 14, 10:33:07
Itt semmi extra nem lesz, csak egy széria szimplaszívós 1,6 motor teljesen felújítva. A következők miatt alakult ez így:
Egyrészt Amerikában árulnak turbósításra kész szetteket, amelyeket széria motorra lehet rápakolni 1-2 óra alatt. De már régen is ott voltak a széria bogár motorokra megvásárolható kompresszorok.
Másrészt ott van az osztrák srác aki sok éve versenyez a turbós bogarával. Az az autó kirepedezett gumikon, mindenféle tudományos megközelítés nélkül 14:xx időt megy negyed mérföldön. Az a komplett „versenyautó” 700 euroba került. 500 eruért vett egy lepukkant bogarat 1,6 motorral amit soha sem bontott meg, a bontóban pedig 200 euroért egy karbit meg egy turbót egy renault-ról. Ezzel az autóval most már sok-sok futam óta tudja egy 6-8000 euróból épített bogár motor idejét. Pedig azon a motoron minden úgy készült, hogy csak a csövek érjenek el oda ahova kell…
A harmadik és legfontosabb ami miatt nem nyúlunk bele mélyen a motorba (mert ha nekem készülne, akkor tuti lenne dugattyúhűtés, kovácsolt dugók, H-hajtórudak, spéci szelepek, stb), hogy amikor haver megkért, hogy dobjam össze neki ezt, akkor eléggé költségérzékeny volt. Azóta új munkahelye van és lenne keret a komolyabb alkatrészekre is, de már kár lenne megváltoztatni a koncepciót.
Amúgy meg tényleg egy kísérlet lesz. Ha nem jön össze elsőre, akkor el tudjuk dönteni, hogy fejlesszünk rajta addig amíg jó nem lesz, vagy adjak a srácnak egy pár karbit a turbo szettért cserébe.
es ha bevalik az 1.2-es motorombol is lehetne turbos
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20861 Dátum:
2014 Október 14, 10:33:07 »
Itt semmi extra nem lesz, csak egy széria szimplaszívós 1,6 motor teljesen felújítva. A következők miatt alakult ez így:
Egyrészt Amerikában árulnak turbósításra kész szetteket, amelyeket széria motorra lehet rápakolni 1-2 óra alatt. De már régen is ott voltak a széria bogár motorokra megvásárolható kompresszorok.
Másrészt ott van az osztrák srác aki sok éve versenyez a turbós bogarával. Az az autó kirepedezett gumikon, mindenféle tudományos megközelítés nélkül 14:xx időt megy negyed mérföldön. Az a komplett „versenyautó” 700 euroba került. 500 eruért vett egy lepukkant bogarat 1,6 motorral amit soha sem bontott meg, a bontóban pedig 200 euroért egy karbit meg egy turbót egy renault-ról. Ezzel az autóval most már sok-sok futam óta tudja egy 6-8000 euróból épített bogár motor idejét. Pedig azon a motoron minden úgy készült, hogy csak a csövek érjenek el oda ahova kell…
A harmadik és legfontosabb ami miatt nem nyúlunk bele mélyen a motorba (mert ha nekem készülne, akkor tuti lenne dugattyúhűtés, kovácsolt dugók, H-hajtórudak, spéci szelepek, stb), hogy amikor haver megkért, hogy dobjam össze neki ezt, akkor eléggé költségérzékeny volt. Azóta új munkahelye van és lenne keret a komolyabb alkatrészekre is, de már kár lenne megváltoztatni a koncepciót.
Amúgy meg tényleg egy kísérlet lesz. Ha nem jön össze elsőre, akkor el tudjuk dönteni, hogy fejlesszünk rajta addig amíg jó nem lesz, vagy adjak a srácnak egy pár karbit a turbo szettért cserébe.
Idézetet írta: tati - 2014 Október 13, 21:19:08
nagyon helyes csinálgassad csak! már én is tűkön ülök hogy megkapjam a blokkot gépmunkából,nekem kadron kígyón fog csücsülni közelebb a szíjtárcsához a turbó.... és mindenképpen locsolni fogom a dugókat
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20860 Dátum:
2014 Október 14, 08:19:19 »
Idézetet írta: callook - 2014 Október 14, 06:32:38
Gázlengéseknek idejük sem lesz. A terv: Beindítom, sokat szopok vele, hogy valahogy menjen, elolvadnak a dugók, kicserélem a HD garnitúrát és csinálok egy Vintage Speed motort belőle, a tulajtól megveszem a motyót és szopok vele tovább mazochizmusból.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20859 Dátum:
2014 Október 14, 06:32:38 »
Gázlengéseknek idejük sem lesz. A terv: Beindítom, sokat szopok vele, hogy valahogy menjen, elolvadnak a dugók, kicserélem a HD garnitúrát és csinálok egy Vintage Speed motort belőle, a tulajtól megveszem a motyót és szopok vele tovább mazochizmusból.
Idézetet írta: gsattila - 2014 Október 13, 21:42:14
Érdekes gázlengések lehetnek majd ebben a hosszú és vékony szívócsőben...
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20858 Dátum:
2014 Október 14, 06:30:18 »
DIS
Idézetet írta: tati - 2014 Október 13, 21:19:30
DIR?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20857 Dátum:
2014 Október 13, 21:50:59 »
Idézetet írta: gsattila - 2014 Október 13, 21:42:14
Érdekes gázlengések lehetnek majd ebben a hosszú és vékony szívócsőben...
lesz ott minden ....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20856 Dátum:
2014 Október 13, 21:42:14 »
Érdekes gázlengések lehetnek majd ebben a hosszú és vékony szívócsőben...
Idézetet írta: callook - 2014 Október 13, 20:35:17
Én meg ilyenekkel szopatom magam...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20855 Dátum:
2014 Október 13, 21:19:30 »
Idézetet írta: callook - 2014 Október 13, 21:02:26
Az
DIR?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20854 Dátum:
2014 Október 13, 21:19:08 »
Idézetet írta: callook - 2014 Október 13, 20:35:17
Én meg ilyenekkel szopatom magam...
nagyon helyes csinálgassad csak! már én is tűkön ülök hogy megkapjam a blokkot gépmunkából,nekem kadron kígyón fog csücsülni közelebb a szíjtárcsához a turbó.... és mindenképpen locsolni fogom a dugókat
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20853 Dátum:
2014 Október 13, 21:02:26 »
Az
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2014 Október 13, 20:38:06
Renault karbi?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20852 Dátum:
2014 Október 13, 21:02:10 »
Ááá, még csak vagdosom a csöveket... Aztán majd elolvasztom a dugókat...
Idézetet írta: BlackP - 2014 Október 13, 20:37:12
azért az eredmény élvezetes lehet
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20851 Dátum:
2014 Október 13, 20:38:06 »
Idézetet írta: callook - 2014 Október 13, 20:35:17
Én meg ilyenekkel szopatom magam...
Renault karbi?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
BlackP
Hozzászólások: 27138
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20850 Dátum:
2014 Október 13, 20:37:12 »
Idézetet írta: callook - 2014 Október 13, 20:35:17
Én meg ilyenekkel szopatom magam...
azért az eredmény élvezetes lehet
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20849 Dátum:
2014 Október 13, 20:35:17 »
Én meg ilyenekkel szopatom magam...
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20848 Dátum:
2014 Október 13, 18:48:46 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Október 13, 16:53:34
Igen, viszont ez az a kínai tipus, amiről naponta van a thesamba-n vita. Egyesek szerint jó, egyesek szerint rossz.
Nincs konszenzus, én azt gondolom, hogy a minősége nagyot szór.
Néha kovácsoltnak, CroMo-nak árulják, de ez nem az, ez öntvény főtengely.
Ahnendorp szintén!
http://www.ahnendorp.com/VW-Kaefer-Typ-1-Motorenteile-und-Bearbeitungen/Motorgehaeuse--Kurbelwellen--Pleuelstangen-43/Kurbelwelle-VW-Kaefer-Typ-1-Motor-Serien-oder-Langhub-mit-Gegengewichten-AA-Performance-oder-EMPI.html
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20847 Dátum:
2014 Október 13, 18:44:58 »
Idézetet írta: Varázsló - 2014 Október 13, 16:53:34
Igen, viszont ez az a kínai tipus, amiről naponta van a thesamba-n vita. Egyesek szerint jó, egyesek szerint rossz.
Nincs konszenzus, én azt gondolom, hogy a minősége nagyot szór.
Néha kovácsoltnak, CroMo-nak árulják, de ez nem az, ez öntvény főtengely.
Ebből típusú főtengelyből létezik öntvény is,és kovácsolt Króm-Molibdén is.A 4340-es anyagú a Chro-Mo.Amit vásároltam az is az.
Én csak jót hallottam róla.A nagy motorépítő cégek is ezt a főtengelyt építik be,és forgalmazzák is.Pl. az Orratech,azt írja,hogy az ő hosszúlöketű motorjaik,kizárólag ezzel a magas,prémium minőségű főtengelyekkel készülnek.Pl az ő versenyautókiban,typ1/82mm-es (185 PS),és typ1/86mm (197PS),hosszú évek óta,több versenyen,abszolut problémamentesen bizonyítottak.
"""""""""""""Unsere Langhubwellen sind alle aus der Premiumline von AA-Performance. Sie werden aus 4340Chrommolybdän-Stahl geschmiedet, gewinkelt, und besitzen Gegengewichte für einen besonders ruhigen Lauf.
Sie unterscheiden sich qalitativ erheblich von Offerten unserer Mitbewerber.
Alle KW sind gewuchtet und für Drehzahlen bis 7500U/min uneingeschränkt verwendbar.
Wir verwenden in all unseren Langhubmotoren diese hochwertigen Kurbelwellen.
In unseren Rennwagen mit Typ1-Motor laufen diese Wellen mit 82mm und 185PS so wie die 86mm mit 197PS seit mehreren Jahren und vielen Renneinsätzen absolut problemlos."""""""""""""""""
http://www.typ4shop.de/index.php?cat=c18_Kurbelwellen.html
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20846 Dátum:
2014 Október 13, 18:23:36 »
Hidraulikus fékkör záró (gumit melegiteni)
uj 10.000ft
http://www.jegs.com/p/JEGS-Performance-Products/JEGS-Hydraulic-Brake-Lock/1769685/10002/-1
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #20845 Dátum:
2014 Október 13, 16:53:34 »
Idézetet írta: Narancs - 2014 Október 11, 06:41:41
Még egy kérdés!
Ez egy 78 mm-es löketű,Volkswagen csapágyazású,typ1-es főtengelynek néz ki?
Vagy valami más?
(szintén segítségre szorulok!)
Igen, viszont ez az a kínai tipus, amiről naponta van a thesamba-n vita. Egyesek szerint jó, egyesek szerint rossz.
Nincs konszenzus, én azt gondolom, hogy a minősége nagyot szór.
Néha kovácsoltnak, CroMo-nak árulják, de ez nem az, ez öntvény főtengely.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
31
32
33
34
35
[
36
]
37
38
39
40
41
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...