www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 21, 13:16:04
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921261
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3464802 alkalommal)
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22004 Dátum:
2016 December 03, 22:04:53 »
Idézetet írta: stonemen - 2016 December 03, 21:36:16
Nekem nem volt és nem szaggatta.
Köszönöm a gyors választ, elég is.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22003 Dátum:
2016 December 03, 21:36:16 »
Nekem nem volt és nem szaggatta.
Idézetet írta: tazoli49 - 2016 December 03, 21:14:41
A leghülyébb bizonyára ezerszer feltett kérdést én is bedobnám, mivel a keresővel nem jártam sikerrel...
1,6, 70-80 lovas motorhoz kellhet már uretán bak? Szaggathatja a gyáriakat?
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22002 Dátum:
2016 December 03, 21:14:41 »
A leghülyébb bizonyára ezerszer feltett kérdést én is bedobnám, mivel a keresővel nem jártam sikerrel...
1,6, 70-80 lovas motorhoz kellhet már uretán bak? Szaggathatja a gyáriakat?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22001 Dátum:
2016 November 23, 10:28:24 »
Idézetet írta: callook - 2016 November 22, 21:54:25
Nekem ilyen körülmények között 8 körül evett az oxyboxer ami nagyon hasonló összeállítású motor volt. 9-10 litereket hosszabb úton csak akkor evett amikor valami nem volt százas (Amikor kipróbáltam a nagy venturit és nem sikerült hozzáigazítanom a fúvókákat.)
Persze városban vadulva 12 litereket le bírtam tuszkolni a torkán.
Erre emlékeztem én is, ehhez képet +1-2 literrel is boldog lennék.
A 4000 rpm utazó hosszabb távon is normális egy ilyen motornál, nem?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #22000 Dátum:
2016 November 22, 22:01:41 »
Nagyvonalakban egyetértek Tatival. Nekem még a másik nyűgöm ezzel, hogy azt a kis gyík csavart és a felhegesztett kis kockát terheljük. Ez még annyira nem is lenne baj, ha ezeknek a cuccoknak a nagy része nem Taiwanról származna és ha mondjuk a Tati hegesztené őket... De sajnos ez nem így van, és külföldi fórumokon láttam már olyan képeket ahol letört az a kis kocka, a képen meg látszott, hogy a hegesztés szart se fogott.
Ennél jobbnak tartom a Porsche megoldását ahol a 2 pengét összefogatják csavarokkal, de az összefogató csavarokon kívül még van egy excenteres csavar is, amivel tudsz 1-2 centit állítani a magasságon. De ugye az is szárazféltengelyes...
Idézetet írta: BlackP - 2016 November 21, 22:05:14
ha már futómű, az ilyen megoldásról mi a vélemény?
http://www.ebay.com/itm/Vw-Rear-Adjustable-Swing-Axle-Spring-Plates-For-21-3-4-Torsion-Bar-/121787081994?hash=item1c5b13650a:g:LM0AAOSwbYZXdVSc&vxp=mtr
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21999 Dátum:
2016 November 22, 21:54:25 »
Nekem ilyen körülmények között 8 körül evett az oxyboxer ami nagyon hasonló összeállítású motor volt. 9-10 litereket hosszabb úton csak akkor evett amikor valami nem volt százas (Amikor kipróbáltam a nagy venturit és nem sikerült hozzáigazítanom a fúvókákat.)
Persze városban vadulva 12 litereket le bírtam tuszkolni a torkán.
Idézetet írta: sleepAIR - 2016 November 20, 20:46:05
200 km tartosan (gps szerint 120-125, ami 4000 rpm a gyakorlatban) + egy-ket elozes, szel nelkul. Mennyit illik ilyenkor fogyasztania egy bogarnak? Varazslo, callook mik a tapasztalatok?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
VW T2b
Hozzászólások: 3053
Egon a gyenge 70-330-9994
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21998 Dátum:
2016 November 22, 08:38:32 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2016 November 21, 09:39:35
Köszi, nálam nincs semmi csingi-lingi, de a szélvédő egyenes. Szembeszél se volt meg egyéb nehezítőá körülmény.
Békéscsabára menet országúton evett 10-et, Fürstenfeldbe anno 12-13, tegnapi pályázásnál 14-15, ami ezsrintem egy 2.4+-os motortól is derék lenne. De nem is a számok zavarnak igazán, hanem hogy mi lehet az oka, mert soknak érzem. Amikor elhoztam Sopronból Zolitól, akkor érzésre jobban ment (lehet azóta megszoktam?) és nem evett ennyit, pedig volt örömködés hazafelé a pályán..
Egon bő 2,4-es. Mindent jegyzetelek vele kapcsolatban, így a fogyasztást is. Erdélyi 2.000 km-es túrára 12-es átlag jött ki, volt alig több mint 10 literes szakasz is, de volt hogy több mert gyorsan hajtottam. Lakókocsizáskor szokott 16-ot enni, de ugye a lakónk se kicsi, ráadásul doboz forma és a tötymörgésnek se vagyok a híve.
Nagy átlagban a 20.000 km alatt ott van azért 15 liter körül, mert nem nagyon tudom megállni, hogy ne toljam neki, ha már megyek vele. És Egon egy busz, szóval a bogárnak szerintem kicsit sok az a 14-15.
1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21997 Dátum:
2016 November 21, 22:33:40 »
Idézetet írta: BlackP - 2016 November 21, 22:05:14
ha már futómű, az ilyen megoldásról mi a vélemény?
http://www.ebay.com/itm/Vw-Rear-Adjustable-Swing-Axle-Spring-Plates-For-21-3-4-Torsion-Bar-/121787081994?hash=item1c5b13650a:g:LM0AAOSwbYZXdVSc&vxp=mtr
ezzel csak a két oldal össze hangolása a könnyebbség sokat nem lehet állítani rajta mintha Louy.nak ilyen lenne
nekem nem tetszik mert ez a penge nagyon sokat csavarodik és szerintem ott ahol osszeérnek folyamatosan basszák egymást a szárazféltengelyesben ugyan ez a megoldás tökéletes mert ott nem csavarodik a penge ....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
BlackP
Hozzászólások: 27148
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21996 Dátum:
2016 November 21, 22:05:14 »
ha már futómű, az ilyen megoldásról mi a vélemény?
http://www.ebay.com/itm/Vw-Rear-Adjustable-Swing-Axle-Spring-Plates-For-21-3-4-Torsion-Bar-/121787081994?hash=item1c5b13650a:g:LM0AAOSwbYZXdVSc&vxp=mtr
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21995 Dátum:
2016 November 21, 21:56:35 »
Idézetet írta: tati - 2016 November 21, 21:23:54
szerintem is be kéne érje egy bő tizessel
En is ugy gondolnam.
On: Irtam regebben hogy hulyegyerekesen pattog az egesz, nem jo vezezni. Eloszor a kemeny torziokra gondoltam, de mivel tobben jarnak ilyennel, gyanus volt. Valojaban annyira le volt ultetve hogy alapbol is a majdnem a bakokon ult (nem vagtam kette, azota megtortent) es arrol pattogott vissza. Amiota fel lett emelve, szepen osszeallt az egesz futomu es olyan lett mint egy mai sportosabb kocsi. Bogar mercevel merve egyenesen parades, pengen fordul de nem ut, raz szepen vesz mindent de a bode oldaldolese nulla. Egyedul az uretan nyikorog mocskosul miota nincs 40 fok
picit lejjebb kell rakni a hatat, hozzaigazitani az elejet es vizualisan is vallalhato.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21994 Dátum:
2016 November 21, 21:23:54 »
Idézetet írta: sleepAIR - 2016 November 21, 09:39:35
Köszi, nálam nincs semmi csingi-lingi, de a szélvédő egyenes. Szembeszél se volt meg egyéb nehezítőá körülmény.
Békéscsabára menet országúton evett 10-et, Fürstenfeldbe anno 12-13, tegnapi pályázásnál 14-15, ami ezsrintem egy 2.4+-os motortól is derék lenne. De nem is a számok zavarnak igazán, hanem hogy mi lehet az oka, mert soknak érzem. Amikor elhoztam Sopronból Zolitól, akkor érzésre jobban ment (lehet azóta megszoktam?) és nem evett ennyit, pedig volt örömködés hazafelé a pályán..
szerintem is be kéne érje egy bő tizessel
www.tatinson.hu
www.kck.hu
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21993 Dátum:
2016 November 21, 09:39:35 »
Idézetet írta: gsattila - 2016 November 21, 08:09:01
Ugyan nem kérdeztél, de tapasztalatom szerint minimum 8-9 liter/100 km. Azért ennél a sebességnél már függ a kocsin levő "díszektől" meg a szélvédő formájától is.
Köszi, nálam nincs semmi csingi-lingi, de a szélvédő egyenes. Szembeszél se volt meg egyéb nehezítőá körülmény.
Békéscsabára menet országúton evett 10-et, Fürstenfeldbe anno 12-13, tegnapi pályázásnál 14-15, ami ezsrintem egy 2.4+-os motortól is derék lenne. De nem is a számok zavarnak igazán, hanem hogy mi lehet az oka, mert soknak érzem. Amikor elhoztam Sopronból Zolitól, akkor érzésre jobban ment (lehet azóta megszoktam?) és nem evett ennyit, pedig volt örömködés hazafelé a pályán..
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21992 Dátum:
2016 November 21, 08:09:01 »
Ugyan nem kérdeztél, de tapasztalatom szerint minimum 8-9 liter/100 km. Azért ennél a sebességnél már függ a kocsin levő "díszektől" meg a szélvédő formájától is.
Idézetet írta: sleepAIR - 2016 November 20, 20:46:05
200 km tartosan (gps szerint 120-125, ami 4000 rpm a gyakorlatban) + egy-ket elozes, szel nelkul. Mennyit illik ilyenkor fogyasztania egy bogarnak? Varazslo, callook mik a tapasztalatok?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21991 Dátum:
2016 November 20, 20:46:05 »
200 km tartosan (gps szerint 120-125, ami 4000 rpm a gyakorlatban) + egy-ket elozes, szel nelkul. Mennyit illik ilyenkor fogyasztania egy bogarnak? Varazslo, callook mik a tapasztalatok?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21990 Dátum:
2016 Október 20, 22:29:45 »
Idézetet írta: callook - 2016 Október 20, 20:16:41
Megint ovál motort faragok.
Nyami
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21989 Dátum:
2016 Október 20, 20:16:41 »
Megint ovál motort faragok.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21988 Dátum:
2016 Október 20, 20:16:00 »
Anno a blogomra csináltam rajzot a széria, a laza utcai tuning 1,6 Vintage Speed és a Formel V szelepvezetőiről. De nem találom.
Idézetet írta: Mákos - 2016 Október 20, 19:33:20
Emberek! Valaki regebben rakott be par adatot, hogy erdemesebb koszorulni a szelepvezetoket, mint a gyari kialakitas. Megvan meg valakinek?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21987 Dátum:
2016 Október 20, 19:33:20 »
Emberek! Valaki regebben rakott be par adatot, hogy erdemesebb koszorulni a szelepvezetoket, mint a gyari kialakitas. Megvan meg valakinek?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21986 Dátum:
2016 Szeptember 23, 17:43:21 »
Idézetet írta: Dadan - 2016 Szeptember 19, 21:39:39
Porsche fék megy fel az autómra, 1303-as.
Vettem hozzá másik főfékhengert, ami ki tudja szolgálni mind a 4 tárcsát, de a felfogatása pont ugyanakkora, mint a Bogáré, csak éppen kb. 45'-al el van forgatva.
Ezt be szabad szerelni így elforgatva, vagy fúrjunk rá egy új lyukat?
A másik kérdés, hogy ennél a főfékhengernél 2 külön fékcső megy előre és 2 külön hátra. A Bogárnál is 4 külön körrel kell beszerelni, vagy pedig 1 - 1 kör megy előre és hátra és az egy előre menő - hátra menő csövet elosztóval vigyük a kerekekhez, és a másik 2-t pedig le kell dugózni?
A bogárnál ugyanennyi a csatlakozási pont. Egybe az olajgomba megy. Kettő az első fékekhez, egy hátra az elosztóhoz.
Bácsi Győző
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21985 Dátum:
2016 Szeptember 22, 19:54:31 »
Keresek buszhoz t2 hosszu vegáttételt.Vagy linket aki gyart elad stb......vilag barmely pontjàrol
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21984 Dátum:
2016 Szeptember 19, 22:07:34 »
Idézetet írta: gsattila - 2016 Szeptember 19, 21:55:09
Nem vagyok főokos, de szerintem jó lesz 45 fokban. Fúrni nem elég, van egy-egy kitámasztó cső is a két lemez között - különben beroppanna, ha meghúzod a csavarokat..
Köszi, a kitámasztón nem múlik, mert megvettem hozzá a készletet, ha esetleg fúrni kell mégis.
De ha nem muszáj, akkor nem furkáljuk szét feleslegesen.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21983 Dátum:
2016 Szeptember 19, 21:55:09 »
Nem vagyok főokos, de szerintem jó lesz 45 fokban. Fúrni nem elég, van egy-egy kitámasztó cső is a két lemez között - különben beroppanna, ha meghúzod a csavarokat..
Idézetet írta: Dadan - 2016 Szeptember 19, 21:39:39
Porsche fék megy fel az autómra, 1303-as.
Vettem hozzá másik főfékhengert, ami ki tudja szolgálni mind a 4 tárcsát, de a felfogatása pont ugyanakkora, mint a Bogáré, csak éppen kb. 45'-al el van forgatva.
Ezt be szabad szerelni így elforgatva, vagy fúrjunk rá egy új lyukat?
A másik kérdés, hogy ennél a főfékhengernél 2 külön fékcső megy előre és 2 külön hátra. A Bogárnál is 4 külön körrel kell beszerelni, vagy pedig 1 - 1 kör megy előre és hátra és az egy előre menő - hátra menő csövet elosztóval vigyük a kerekekhez, és a másik 2-t pedig le kell dugózni?
Dadan
Hozzászólások: 1450
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21982 Dátum:
2016 Szeptember 19, 21:39:39 »
Porsche fék megy fel az autómra, 1303-as.
Vettem hozzá másik főfékhengert, ami ki tudja szolgálni mind a 4 tárcsát, de a felfogatása pont ugyanakkora, mint a Bogáré, csak éppen kb. 45'-al el van forgatva.
Ezt be szabad szerelni így elforgatva, vagy fúrjunk rá egy új lyukat?
A másik kérdés, hogy ennél a főfékhengernél 2 külön fékcső megy előre és 2 külön hátra. A Bogárnál is 4 külön körrel kell beszerelni, vagy pedig 1 - 1 kör megy előre és hátra és az egy előre menő - hátra menő csövet elosztóval vigyük a kerekekhez, és a másik 2-t pedig le kell dugózni?
[a csatolmányt egy admin törölte]
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21981 Dátum:
2016 Szeptember 19, 19:21:58 »
Megyünk.
Idézetet írta: Bripery - 2016 Szeptember 19, 07:48:08
Vasárnap Fertőszentmiklós?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21980 Dátum:
2016 Szeptember 19, 07:48:08 »
Idézetet írta: callook - 2016 Szeptember 18, 23:17:50
Szerintem közel gyári autó tömege van. Ami ki lett dobva belőle, azt visszahozta a csövezés és a tuning cuccok. Most, hogy stabilan üzemel végre, lehet fejleszteni.
Vasárnap Fertőszentmiklós?
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
TBK001
Hozzászólások: 29089
Road Force One
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21979 Dátum:
2016 Szeptember 19, 07:12:52 »
Idézetet írta: callook - 2016 Szeptember 18, 22:44:37
https://www.youtube.com/watch?v=OlfuM2SUImA&feature=youtu.be
Szép!!
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
BlackP
Hozzászólások: 27148
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21978 Dátum:
2016 Szeptember 19, 06:45:57 »
Idézetet írta: callook - 2016 Szeptember 18, 22:21:21
https://www.youtube.com/watch?v=pgECpx0-16Y
kiraly, gratula!
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21977 Dátum:
2016 Szeptember 18, 23:17:50 »
Szerintem közel gyári autó tömege van. Ami ki lett dobva belőle, azt visszahozta a csövezés és a tuning cuccok. Most, hogy stabilan üzemel végre, lehet fejleszteni.
Idézetet írta: sleepAIR - 2016 Szeptember 18, 23:05:33
Komoly nagyon! Volt idotok megmerni hogy hany kg? Vagy tippre?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21976 Dátum:
2016 Szeptember 18, 23:05:33 »
Idézetet írta: callook - 2016 Szeptember 18, 22:44:37
https://www.youtube.com/watch?v=OlfuM2SUImA&feature=youtu.be
Komoly nagyon! Volt idotok megmerni hogy hany kg? Vagy tippre?
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21975 Dátum:
2016 Szeptember 18, 22:44:37 »
https://www.youtube.com/watch?v=OlfuM2SUImA&feature=youtu.be
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21974 Dátum:
2016 Szeptember 18, 22:21:21 »
https://www.youtube.com/watch?v=pgECpx0-16Y
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Imrüs
Hozzászólások: 2989
www.matraveteran.uw.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21973 Dátum:
2016 Szeptember 18, 17:37:05 »
Idézetet írta: sparkafer - 2016 Szeptember 18, 17:21:29
Guszta!
Köszi
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
sparkafer
Hozzászólások: 13996
30-347-1939
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21972 Dátum:
2016 Szeptember 18, 17:21:29 »
Idézetet írta: Imrüs - 2016 Augusztus 11, 15:16:03
Végre
Guszta!
http://sparkafer.blogspot.hu/
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21971 Dátum:
2016 Szeptember 16, 22:07:57 »
Idézetet írta: callook - 2016 Szeptember 15, 20:40:04
Ma elkészült a gép, már úton Bitburgba. Holnap megyek utána.
Karaj! Minden ertelemben
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Imrüs
Hozzászólások: 2989
www.matraveteran.uw.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21970 Dátum:
2016 Szeptember 16, 15:07:16 »
Idézetet írta: Hunyazsolt - 2016 Szeptember 16, 13:57:56
Szia!
Milyen tárcsa és nyereg, amit beszereltél?
Tengelycsonk?
Amennyiben ültetett tengelycsonk, milyen méretűek az első tengelyen lévő gumiabroncsok?
Köszönöm!
Zsolt
Szia!
A BugParts féle akciós készletet vettem meg. Classic Line tárcsa, Varga nyereg van benne. A tengelycsonk eredeti benne és "normál" méretű.
Így a gumiméret maradt a 155R15
Üdv: Imrus
"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Hunyazsolt
Hozzászólások: 30
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21969 Dátum:
2016 Szeptember 16, 13:57:56 »
Idézetet írta: Imrüs - 2016 Augusztus 11, 15:16:03
Végre
Szia!
Milyen tárcsa és nyereg, amit beszereltél?
Tengelycsonk?
Amennyiben ültetett tengelycsonk, milyen méretűek az első tengelyen lévő gumiabroncsok?
Köszönöm!
Zsolt
BlackP
Hozzászólások: 27148
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21968 Dátum:
2016 Szeptember 15, 22:04:24 »
Idézetet írta: callook - 2016 Szeptember 15, 20:40:04
Ma elkészült a gép, már úton Bitburgba. Holnap megyek utána.
lattam tecson par kepet meg videot rola, nincs tobb? Nagyon megneznem!
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21967 Dátum:
2016 Szeptember 15, 20:40:04 »
Ma elkészült a gép, már úton Bitburgba. Holnap megyek utána.
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
StumRobi
Hozzászólások: 948
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21966 Dátum:
2016 Szeptember 12, 19:35:02 »
Idézetet írta: tati - 2016 Szeptember 10, 22:28:40
mondjuk én egyáltalán nem értek hozzá de nekem főleg nem a solex méretével van bajom hanem a kialakítása szar gyakorlatilag bármilyen nevetséges szar fos rönó vagy amerikai 50éves fos karburátort raktam fel mind jobb volt mint a solex.
Mondtam én, h a a végére meg fogod szeretni...
Aki meg bármilyen indíttatástól vezérelve abszolút gyári kinézetet akar, annak tuti megoldás lehet.. sok ccm-hez is rakható
30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #21965 Dátum:
2016 Szeptember 10, 22:28:40 »
Idézetet írta: StumRobi - 2016 Szeptember 09, 21:30:37
Jópofa csak cca 580 juró a játékszer....
mondjuk én egyáltalán nem értek hozzá de nekem főleg nem a solex méretével van bajom hanem a kialakítása szar gyakorlatilag bármilyen nevetséges szar fos rönó vagy amerikai 50éves fos karburátort raktam fel mind jobb volt mint a solex.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...