www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:23:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13175942 alkalommal)
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69675 Dátum: 2014 Január 03, 14:58:19 »

Thanks!

Tessék:


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #69674 Dátum: 2014 Január 03, 14:35:57 »

Napsugarast!

Óbuda, Aldi, 2999 HUF az AutoXS-féle csöpgetős töltő. Smiley Le van árazva egy ezressel.

Üdv!

Trau
1303LS
« Hozzászólás #69673 Dátum: 2014 Január 03, 14:17:06 »

Kezd ez a töltő téma emlékeztetni a mexakítós kontra elektronikus esetekre ...  Grin
Félreérted.
Ahogy lesz megint ilyen felélesztős csepptöltős varázslat felénk is fogok venni, mert k....jó dolognak tartom.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #69672 Dátum: 2014 Január 03, 13:40:12 »

Kezd ez a töltő téma emlékeztetni a mexakítós kontra elektronikus esetekre ...  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
1303LS
« Hozzászólás #69671 Dátum: 2014 Január 03, 12:18:53 »

Én is egy 40 éves NDK-s trafóval szoktam "operálni". Eddig még semmi nem múlta felül. Nem tudom, mi a titka. Talán jól eltalálták a feszültségletörést, és nincs nagy töltőárama.

Ez olyan, hogy egy nagy kapcsolóval tudom a teljesítményét 5 fokozatban állítani. Legnagyobban rendszerint erősen szokott zúgni a tarfója. Most nem adott különösebb hangot, de kb 1 óra után megjött a szokásos zúgás. Ekkor tettem át a teszkósra, ami szépen elkezdte 3A körül tölteni. Reggel még szépen vette a 2A környékét, most már csak olyan 1A körül dolgozik. Asszem beteszem majd a poloba és használom, meglátjuk. Nem számítottam rá, hogy ebből lesz még valami.
A poloét -sajnos míg állt- 2X is padlóig hagytam merülni a télben, ez meg is látszik rajta, jó sokat elvesztett a kapacitásából. Ha kikerül majd tesztelem.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #69670 Dátum: 2014 Január 02, 22:27:53 »

Bal első küszöbnél feljön, és a műszerfal alatt a kerékdob felé eső alaó részen kell átdugni.
Ha a csomagtérből nézed, akkor a doblemez tövénél, kb. ahol a csomatértető rugója van, az alatt fognak előbújni a drótok.
Szerintem 2 emberes meló, de még úgy is kurva nehéz lesz.
Kihúzni sem volt gyenge.


Thanks!

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69669 Dátum: 2014 Január 02, 21:27:52 »

1303-nál hol jön át az utastérből a korbács a csomagtérbe???

Bal első küszöbnél feljön, és a műszerfal alatt a kerékdob felé eső alaó részen kell átdugni.
Ha a csomagtérből nézed, akkor a doblemez tövénél, kb. ahol a csomatértető rugója van, az alatt fognak előbújni a drótok.
Szerintem 2 emberes meló, de még úgy is kurva nehéz lesz.
Kihúzni sem volt gyenge.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #69668 Dátum: 2014 Január 02, 20:57:18 »

Én is egy 40 éves NDK-s trafóval szoktam "operálni". Eddig még semmi nem múlta felül. Nem tudom, mi a titka. Talán jól eltalálták a feszültségletörést, és nincs nagy töltőárama.

Van valamelyiknek az az "újraéélesztő" funkciója, azt szokták dícsérni.
Most vettem elő egy döglöttnek ítélt akksimat. Meg előszedtem egy régi barkács töltőmet.
Kb 40-50 éves. Kicseréltem rajta a kábeleket és rátettem a döglöttre kb délben. Legnagyobb fokozaton.
Most már veszi az áramot az akksi, be is hoztam melegre és rátettem a teszkóst, ami hozzá sem szagolt addig, most 3A-el tölti.
Meglásssuk mi lesz.  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #69667 Dátum: 2014 Január 02, 19:10:30 »

pont ma voltam Aldiban épp most van ez a 4000-es töltő. meg van drágábban egy nagyobb is
Van valamelyiknek az az "újraéélesztő" funkciója, azt szokták dícsérni.
Most vettem elő egy döglöttnek ítélt akksimat. Meg előszedtem egy régi barkács töltőmet.
Kb 40-50 éves. Kicseréltem rajta a kábeleket és rátettem a döglöttre kb délben. Legnagyobb fokozaton.
Most már veszi az áramot az akksi, be is hoztam melegre és rátettem a teszkóst, ami hozzá sem szagolt addig, most 3A-el tölti.
Meglásssuk mi lesz.  Cheesy
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #69666 Dátum: 2014 Január 02, 18:15:34 »

A Lidl-s ~6000ft jó (automata kisütővel ápolóvá alakítottam ... ) Az Aldi-s 4000ft fesz.mérővel egybeépítve nagyon jó.
Mindkettő kulturáltan müxik. (nálam szinte folyamatosan)
pont ma voltam Aldiban épp most van ez a 4000-es töltő. meg van drágábban egy nagyobb is
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #69665 Dátum: 2014 Január 02, 16:05:17 »

1303-nál hol jön át az utastérből a korbács a csomagtérbe???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #69664 Dátum: 2014 Január 01, 22:22:53 »

Napsugarast!


Az óév utolsó kérdése: miután Nyúl úrban ma reggelre letérdelt a 11 éves Perion akksi, melyik akkumulátort ajánlott a helyébe tenni a taasztalatok alapján?

Előre is köszönöm, egyben 100 forint/liter benzint hozó BUÉK-ot mindenkinek!

Ha a PERION kibírt 11 évet, nem kérdés, hogy milyet vegyél  Wink

Nekem is 2006-os Perionom van, köszöni jól van, és nem szoktam kivenni, meg trükközni vele, pedig kint áll a kocsi, ponyvagarázsban. Pedig télen azért sokat áll, de hetente beszoktam röffenteni, ha épp nem járok vele, mert múltkor egy hónapot állt, amikor voltak itt novemberben a fagyok, és annyit kellett (volna) tekerni az önindítóval, hogy felkapja a benzint az AC, hogy lemerült benne.....de 1-2 óra töltés után már pöccent is.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #69663 Dátum: 2014 Január 01, 19:28:25 »

Nem nullára kell kisütni, csak kicsit megmozgatni. 1-2 V-ot. És nem minden nap.

Igen-igen.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #69662 Dátum: 2014 Január 01, 19:27:57 »

Nekem se indul el a nagyon lemerült akksival. Bár nem ilyen töltőm van, de hasonló elvű.

<beszúrt kép törölve>

Az újabb széria már korrekt.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #69661 Dátum: 2014 Január 01, 19:21:08 »

Ez így érthető, de mit szoktál kisütni? A legtöbb akkutípusnak kimondottan árt a kisütés, úgy tudom.
Nem nullára kell kisütni, csak kicsit megmozgatni. 1-2 V-ot. És nem minden nap.

1303LS
« Hozzászólás #69660 Dátum: 2014 Január 01, 19:16:59 »

Tulképpen ennyi. A Lidl-s töltőt összekókányoltam azzal volt PC tápházzal, amiben van van egy néhány izzóból álló kisütő egy feszmérővel és egy elektronika, amely a beállított (állítható) értéknél kikapcsolja a kisütést és elindítja a visszatöltést.
Ez így érthető, de mit szoktál kisütni? A legtöbb akkutípusnak kimondottan árt a kisütés, úgy tudom.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #69659 Dátum: 2014 Január 01, 19:16:35 »

Ezekkel lidlisaldis töltőkkel az a bajom, hogy a mélyen kimerült akkuval nem tudnak mit kezdeni. 10-10,5 volt alatt nem ismerik fel az akkut. Vagy én nem tudom kezelni őket?

Nekem se indul el a nagyon lemerült akksival. Bár nem ilyen töltőm van, de hasonló elvű.


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #69658 Dátum: 2014 Január 01, 19:14:30 »

Ezekkel lidlisaldis töltőkkel az a bajom, hogy a mélyen kimerült akkuval nem tudnak mit kezdeni. 10-10,5 volt alatt nem ismerik fel az akkut. Vagy én nem tudom kezelni őket?

Napsugarast!


Köszönöm minden hozzászólónak, megenn okosabb letem egy picit. Lett egy webe rendelt Gigawatt kóáron, aztán majd meglátjuk. Ja és persze most másfél nap töltés után pöcc-röff indult... Smiley
A "lidlis" akkutöltőt meg majd figyelni fogom, ezt is köszi!
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #69657 Dátum: 2014 Január 01, 18:26:42 »

ennyi, köszi :-PP

Tulképpen ennyi. A Lidl-s töltőt összekókányoltam azzal volt PC tápházzal, amiben van van egy néhány izzóból álló kisütő egy feszmérővel és egy elektronika, amely a beállított (állítható) értéknél kikapcsolja a kisütést és elindítja a visszatöltést.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69656 Dátum: 2014 Január 01, 18:23:41 »

2 akkut,2 töltöt,meg valamit.
Van még kérdés? Grin
ennyi, köszi :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69655 Dátum: 2014 Január 01, 18:02:06 »

ezt légyszi mondd el bővebben, hogy mit látunk a képen.
2 akkut,2 töltöt,meg valamit.
Van még kérdés? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69654 Dátum: 2014 Január 01, 17:57:25 »

A Lidl-s ~6000ft jó (automata kisütővel ápolóvá alakítottam ... ) Az Aldi-s 4000ft fesz.mérővel egybeépítve nagyon jó.
Mindkettő kulturáltan müxik. (nálam szinte folyamatosan)
ezt légyszi mondd el bővebben, hogy mit látunk a képen.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #69653 Dátum: 2014 Január 01, 16:40:52 »

Napsugarast!


Köszönöm minden hozzászólónak, megenn okosabb letem egy picit. Lett egy webe rendelt Gigawatt kóáron, aztán majd meglátjuk. Ja és persze most másfél nap töltés után pöcc-röff indult... Smiley
A "lidlis" akkutöltőt meg majd figyelni fogom, ezt is köszi!

A Lidl-s ~6000ft jó (automata kisütővel ápolóvá alakítottam ... ) Az Aldi-s 4000ft fesz.mérővel egybeépítve nagyon jó.
Mindkettő kulturáltan müxik. (nálam szinte folyamatosan)

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #69652 Dátum: 2014 Január 01, 16:24:28 »

Napsugarast!


Köszönöm minden hozzászólónak, megenn okosabb letem egy picit. Lett egy webe rendelt Gigawatt kóáron, aztán majd meglátjuk. Ja és persze most másfél nap töltés után pöcc-röff indult... Smiley
A "lidlis" akkutöltőt meg majd figyelni fogom, ezt is köszi!

Üdv!

Trau
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #69651 Dátum: 2014 Január 01, 12:43:46 »

Nekem mostanában lefeküdt 2 banner, plusz egy még az ismeretségi körben.
...
A cégnél sokszor fordulnak elő akkuproblémák a kamionokban. A hiperszupernek hirdetett gyári aksit is az "okos" sofőrük kinyírják 1/2 - 1 1/2 év alatt.
Egy ideig Banner akksikat tettünk be csereként, mert az jó, de az elmúlt 3 évben rohamosan romlott a minőségük. Korábban a 2 év garival adott Bannerekkel a gari alatt semmi gond nem volt, az utóbbi időkben sorra hordták vissza. A családban 2 autóban is volt Banner, az egyik 2 év 1 hónaposan adta be a kulcsot, a másik 2 1/2 évig húzta.
Most Bosch-okat tudtam jóárasítva venni, azok teszik a dolgukat. A Skodámban Gigawattal jártam 3 évet úgy, hogy közben 2 fesszabályozó (a gyári és utána valami jónak eladott gagyi) meghalt és több mint 17 V-tal küldte az akksit, úgy, hogy az oldala kipúposodott és forrt a sav benne.

Ahogy előttem többen is írták, akár az occsó akksit is meg lehet venni, mert van rá 2 év gari, és nagyot bukni nem lehet vele, mert legalább nem drága. A drága ugyanolyan lutri.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69650 Dátum: 2014 Január 01, 11:24:29 »

Fél teteje lepattan? Szóval nem kis kupakok, hanem egy nagy?
passz, nem szedtük szét

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #69649 Dátum: 2014 Január 01, 10:29:55 »

van itthon pár régi akku, ránézel, nincs nyílás folyadék pótláshoz, van ilyen állapotjelző kis luk, az viszont azt jelezte, hogy kevés a folyadék. na ilyenkor wtf? Smiley

Na most, ami megkotlott, az az a fajta volt, ami csavaros cellás volt, tehát minden cellánál ki lehetett tekerni a műanyag csavarkát és onnan fel lehetett tölteni savval, desztvízzel...
Hülye módon nem számoltma vele, hogy kibö meleg volt akkoriban és sokat állt napon a kocsi, így el tudott belőle annyi párologni, ami elég volt a bibihez...
Egy autómentős be tudta a spéci kábelével, meg a nagy teljesítményű akksijáról indítani és haza is jöttünk vele. Viszont miután Celldömölkön a Mol kúton utánatöltöttem némi desztvizet, másnap már pöcc-röff beindult... de végül is nem szórakáztunk vele és belekerült egy gondozásmentes akksi...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69648 Dátum: 2014 Január 01, 08:57:32 »

Fél teteje lepattan? Szóval nem kis kupakok, hanem egy nagy?
próbáltam feszegetni, de nem jött le a teteje.
látszik, hogy utólag van rárakva, de szerintem geci módon ráragasztják a gyárban.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #69647 Dátum: 2014 Január 01, 01:23:07 »

van itthon pár régi akku, ránézel, nincs nyílás folyadék pótláshoz, van ilyen állapotjelző kis luk, az viszont azt jelezte, hogy kevés a folyadék. na ilyenkor wtf? Smiley
Fél teteje lepattan? Szóval nem kis kupakok, hanem egy nagy?

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69646 Dátum: 2013 December 31, 22:57:49 »

Így van, ha nem gondozásmentes... A nyáron engem is az szívatott meg a Daihatsuval, Sárváron... szépen kipárolgott és cseszett elindulni, még bikázással sem nagyon...
van itthon pár régi akku, ránézel, nincs nyílás folyadék pótláshoz, van ilyen állapotjelző kis luk, az viszont azt jelezte, hogy kevés a folyadék. na ilyenkor wtf? Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #69645 Dátum: 2013 December 31, 22:48:53 »

meg nem árt néha csekkolni a folyadékszintet, tapasztalat :S

Így van, ha nem gondozásmentes... A nyáron engem is az szívatott meg a Daihatsuval, Sárváron... szépen kipárolgott és cseszett elindulni, még bikázással sem nagyon...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #69644 Dátum: 2013 December 31, 22:47:17 »

Aldiban néha lehet kapni töltőt. Van egy hópihés funkciója, na azzal támasztottam már fel pár akkut. Fényévekkel jobb mint egy csepptöltő, ajánlom mindenkinek 4e Ft 3 év gari.  Wink


  Nekem is ilyen van, a nagy töltő (10A) mellé... Nagyon jó kis töltő...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #69643 Dátum: 2013 December 31, 22:21:27 »

Aldiban néha lehet kapni töltőt. Van egy hópihés funkciója, na azzal támasztottam már fel pár akkut. Fényévekkel jobb mint egy csepptöltő, ajánlom mindenkinek 4e Ft 3 év gari.  Wink

meg nem árt néha csekkolni a folyadékszintet, tapasztalat :S

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #69642 Dátum: 2013 December 31, 22:21:21 »

Ha magyart szeretnél akkor Jászakku vagy Electric Power.


jászakut vettem én is, egy jó aksiscimborám ajánlásával....müködik,de havonta nem árt rátölteni vagy csapni vele 1-2 kört

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #69641 Dátum: 2013 December 31, 22:03:33 »

igazán nem vitatkozni szeretnék,de ugye látod Te is ha nem napi használatú autoról beszélünk ahol a generátor tölti és a fogyasztok szivják rendszersen, és nem töltögeted speciális akku töltővel ami meriti és ujratölti akkor az akku viszonylag hamar megmihálylik.TEHÁT AZ AKKU HALÁLA AZ ÁLLÁS.
Aldiban néha lehet kapni töltőt. Van egy hópihés funkciója, na azzal támasztottam már fel pár akkut. Fényévekkel jobb mint egy csepptöltő, ajánlom mindenkinek 4e Ft 3 év gari.  Wink

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #69640 Dátum: 2013 December 31, 22:00:35 »

Napsugarast!


Az óév utolsó kérdése: miután Nyúl úrban ma reggelre letérdelt a 11 éves Perion akksi, melyik akkumulátort ajánlott a helyébe tenni a taasztalatok alapján?

Előre is köszönöm, egyben 100 forint/liter benzint hozó BUÉK-ot mindenkinek!
Ha magyart szeretnél akkor Jászakku vagy Electric Power.
Perion=Varta.

Nálam ami bevált:
Exide, Forse (Ez marhajó, Megane-ban a nyári nagy melegekben 2-3 percig is vígan tekert mire a szerencsétlen motor elindult), Banner van a bogárban, jól bírja.
Yuasa motorban, robogóban nagyon bírja.

Beszereléskor ellenőrizd a töltőfeszültséget. Hetente egyszer menj a bogárral 20 km-t neked is és az autónak is jót tesz.  Wink

Én bogaramban 55Ah van, de jó a 44-es is.

Vili meg bekaphatja.  Kiss
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69639 Dátum: 2013 December 31, 20:03:41 »

Nekem 2007-es az akksim és még mindig jó. Ja Banner.  Cool
Úgy, hogy télen ki volt véve és a kazánházban állt, néha ráraktam a csepptöltőt.
Mire kész lesz a kocsi, már biztos rossz lesz... Tongue
A bogarakból nálam is ki vannak szerelve az akksik,és nálam is pont a kazánházban telelnek át.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #69638 Dátum: 2013 December 31, 19:54:39 »

Az állás nem árt,csak akkor ha nincs teljesen feltöltve.

A Narancsban 2006-ban berakott akksi van,de szerintem már akkor sem volt teljesen új.Még mindig teker rendesen.

A gond csak akkor van,ha nincsen teljesen feltöltve,és az ólomlemez elkezdenek szulfátosodni,és ezek a szulfátos helyek már nem működnek,csak foglalják a helyet a lemezen,és csökken az akku kapacitása,energiatároló képessége.
Nekem 2007-es az akksim és még mindig jó. Ja Banner.  Cool
Úgy, hogy télen ki volt véve és a kazánházban állt, néha ráraktam a csepptöltőt.
Mire kész lesz a kocsi, már biztos rossz lesz... Tongue

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #69637 Dátum: 2013 December 31, 19:53:33 »

igazán nem vitatkozni szeretnék,de ugye látod Te is ha nem napi használatú autoról beszélünk ahol a generátor tölti és a fogyasztok szivják rendszersen, és nem töltögeted speciális akku töltővel ami meriti és ujratölti akkor az akku viszonylag hamar megmihálylik.TEHÁT AZ AKKU HALÁLA AZ ÁLLÁS.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #69636 Dátum: 2013 December 31, 19:40:19 »

az állás az akku halála.
Az állás nem árt,csak akkor ha nincs teljesen feltöltve.

A Narancsban 2006-ban berakott akksi van,de szerintem már akkor sem volt teljesen új.Még mindig teker rendesen.

A gond csak akkor van,ha nincsen teljesen feltöltve,és az ólomlemez elkezdenek szulfátosodni,és ezek a szulfátos helyek már nem működnek,csak foglalják a helyet a lemezen,és csökken az akku kapacitása,energiatároló képessége.
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.