www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 22:00:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14833156 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69691 Dátum: 2014 Január 04, 23:42:36 »

a festéket úgy fejlesztik, hogy a hőtágulása hasonlítson a vashoz (vagy acélhoz, fasztudja)
a műanyag cucc meg kissé máshogy viselkedik.
ennyi a tudomány.
hát nem egészen.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69690 Dátum: 2014 Január 04, 23:41:46 »

Egyébként a hajszálrepedezés mitől keletkezik az üvegszálas sárvédőn?
Nyáron láttam egy szettet, és 2 sárvédőn is elég repedezett volt a festék annak ellenére, hogy maga a fénye tök szép volt.
Fém sárvédőn még nem láttam ilyen hajszálrepedezést.
gyártáskor az öntősablonba belekenik vagy fújják az első réteget (topcoat) amiben nincs üvegszàl és ha vastag vagy rideg vagy túledzőzték akkor az hajlamos a repedésre mindegy mivel festenek rá vagy gittelnek az is el ill.át fog repedni .ilyenkor azt le kell csiszolni majd telibegittelni  majd legalább 240esig csiszolni aztán adni neki plasztikot ....így biztos jó kell legyen.
A müanyagot csiszolás után nem szabad mosni vagy legalább két napig szárítanikell minimum szobahőmérsékleten mielőt rágittelsz.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Január 04, 23:44:11 írta tati »

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69689 Dátum: 2014 Január 04, 23:35:43 »

Egyébként a hajszálrepedezés mitől keletkezik az üvegszálas sárvédőn?
Nyáron láttam egy szettet, és 2 sárvédőn is elég repedezett volt a festék annak ellenére, hogy maga a fénye tök szép volt.
Fém sárvédőn még nem láttam ilyen hajszálrepedezést.
a festéket úgy fejlesztik, hogy a hőtágulása hasonlítson a vashoz (vagy acélhoz, fasztudja)
a műanyag cucc meg kissé máshogy viselkedik.
ennyi a tudomány.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69688 Dátum: 2014 Január 04, 23:29:21 »

ahol jó a festék nem puknyás és nem hajszálrepedezett ott nem kell leszedni, mondjuk ha2/3résznél több a szar akkor le csiszolni az egészet... Le lehet a müanyagot jól festeni az enyém7 éves és sárváron a jégesőben jól bizonyított  Wink

Egyébként a hajszálrepedezés mitől keletkezik az üvegszálas sárvédőn?
Nyáron láttam egy szettet, és 2 sárvédőn is elég repedezett volt a festék annak ellenére, hogy maga a fénye tök szép volt.
Fém sárvédőn még nem láttam ilyen hajszálrepedezést.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69687 Dátum: 2014 Január 04, 23:25:50 »

akkor ha jól.értelmezem csiszoljam le a festékrétegeket,portalanítsam gitteljem portalanítsam,gitteljem ,portalanítsam gitteljem,portalanítsam ....... :-)
ahol jó a festék nem puknyás és nem hajszálrepedezett ott nem kell leszedni, mondjuk ha2/3résznél több a szar akkor le csiszolni az egészet... Le lehet a müanyagot jól festeni az enyém7 éves és sárváron a jégesőben jól bizonyított  Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69686 Dátum: 2014 Január 04, 23:00:54 »

mivel az autógittnek is poliészter műgyanta az alapja kár lenne túlbonyolítani műanyag alapozókkal meg hókuszpókuszokkal a témát csiszolás portalanítás PORTALANÍTÁS PORTALANÍTÁS gittelés  ......
akkor ha jól.értelmezem csiszoljam le a festékrétegeket,portalanítsam gitteljem portalanítsam,gitteljem ,portalanítsam gitteljem,portalanítsam ....... :-)

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #69685 Dátum: 2014 Január 04, 22:20:32 »

deútálom a washprimert  .... kövi kész a szarod van már autód hozzá?

Autó van  Grin Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #69684 Dátum: 2014 Január 04, 22:04:44 »

Megvan az eredmény.
100km haza autópályán, majd javarészt Páty-Budapest-Páty útvonal, sok belvárossal, de igazán nagy dugózások nélkül. Kattanástól kattanásig tankolva, utat végig GPS-szel mérve 8,5l/100km lett az átlag. Jobbnak tűnik, mint a pályán 90-nél mért 10lityó...

Hazaértünk, fogyasztást max óra alapján tudnék mondani, inkább majd tankoláskor (a megtett utat GPS-szel mérem, mivel nincs kmóra).
Hidegen sokkal rosszabbul viselkedik a kocsi, érezni, hogy kevesebbet kap (előzőleg hidegben is szinte azonnal tökéletesen ment). Ha bemelegedett, érezhető változás nincs, reméljük, csak a fogyasztásban lesz. :-)))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69683 Dátum: 2014 Január 04, 21:41:07 »

Üvegszálas sárvédőnél mit javasoltok festésre?gittelés alapozásra gondoltam. Üvegszálast még nem csináltam,de nem is olvsatam utánna. Tapasztalatok?
mivel az autógittnek is poliészter műgyanta az alapja kár lenne túlbonyolítani műanyag alapozókkal meg hókuszpókuszokkal a témát csiszolás portalanítás PORTALANÍTÁS PORTALANÍTÁS gittelés  ......

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69682 Dátum: 2014 Január 04, 20:59:37 »

deútálom a washprimert  .... kövi kész a szarod van már autód hozzá?
pedig jó cucc Wink

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #69681 Dátum: 2014 Január 04, 20:58:27 »

Üvegszálas sárvédőnél mit javasoltok festésre?gittelés alapozásra gondoltam. Üvegszálast még nem csináltam,de nem is olvsatam utánna. Tapasztalatok?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #69680 Dátum: 2014 Január 04, 19:33:57 »

deútálom a washprimert  .... kövi kész a szarod van már autód hozzá?

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #69679 Dátum: 2014 Január 03, 18:20:30 »

Megnéztem a váltómat, de én kódot nem láttam rajta.

Ami olvasható az oldalán:

37 W (embléma)

113.301.103K



Ebből megfejthető, hogy milyen váltó?
Rossz helyen nézted. Az alján van, nem az oldalán.

Bácsi Győző
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69678 Dátum: 2014 Január 03, 18:01:22 »

Megnéztem a váltómat, de én kódot nem láttam rajta.

Ami olvasható az oldalán:

37 W (embléma)

113.301.103K



Ebből megfejthető, hogy milyen váltó?
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #69677 Dátum: 2014 Január 03, 15:39:52 »

Félreérted.
Ahogy lesz megint ilyen felélesztős csepptöltős varázslat felénk is fogok venni, mert k....jó dolognak tartom.

ok  Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69676 Dátum: 2014 Január 03, 14:59:31 »

Tessék:


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69675 Dátum: 2014 Január 03, 14:58:19 »

Thanks!

Tessék:


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #69674 Dátum: 2014 Január 03, 14:35:57 »

Napsugarast!

Óbuda, Aldi, 2999 HUF az AutoXS-féle csöpgetős töltő. Smiley Le van árazva egy ezressel.

Üdv!

Trau
1303LS
« Hozzászólás #69673 Dátum: 2014 Január 03, 14:17:06 »

Kezd ez a töltő téma emlékeztetni a mexakítós kontra elektronikus esetekre ...  Grin
Félreérted.
Ahogy lesz megint ilyen felélesztős csepptöltős varázslat felénk is fogok venni, mert k....jó dolognak tartom.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #69672 Dátum: 2014 Január 03, 13:40:12 »

Kezd ez a töltő téma emlékeztetni a mexakítós kontra elektronikus esetekre ...  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
1303LS
« Hozzászólás #69671 Dátum: 2014 Január 03, 12:18:53 »

Én is egy 40 éves NDK-s trafóval szoktam "operálni". Eddig még semmi nem múlta felül. Nem tudom, mi a titka. Talán jól eltalálták a feszültségletörést, és nincs nagy töltőárama.

Ez olyan, hogy egy nagy kapcsolóval tudom a teljesítményét 5 fokozatban állítani. Legnagyobban rendszerint erősen szokott zúgni a tarfója. Most nem adott különösebb hangot, de kb 1 óra után megjött a szokásos zúgás. Ekkor tettem át a teszkósra, ami szépen elkezdte 3A körül tölteni. Reggel még szépen vette a 2A környékét, most már csak olyan 1A körül dolgozik. Asszem beteszem majd a poloba és használom, meglátjuk. Nem számítottam rá, hogy ebből lesz még valami.
A poloét -sajnos míg állt- 2X is padlóig hagytam merülni a télben, ez meg is látszik rajta, jó sokat elvesztett a kapacitásából. Ha kikerül majd tesztelem.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #69670 Dátum: 2014 Január 02, 22:27:53 »

Bal első küszöbnél feljön, és a műszerfal alatt a kerékdob felé eső alaó részen kell átdugni.
Ha a csomagtérből nézed, akkor a doblemez tövénél, kb. ahol a csomatértető rugója van, az alatt fognak előbújni a drótok.
Szerintem 2 emberes meló, de még úgy is kurva nehéz lesz.
Kihúzni sem volt gyenge.


Thanks!

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #69669 Dátum: 2014 Január 02, 21:27:52 »

1303-nál hol jön át az utastérből a korbács a csomagtérbe???

Bal első küszöbnél feljön, és a műszerfal alatt a kerékdob felé eső alaó részen kell átdugni.
Ha a csomagtérből nézed, akkor a doblemez tövénél, kb. ahol a csomatértető rugója van, az alatt fognak előbújni a drótok.
Szerintem 2 emberes meló, de még úgy is kurva nehéz lesz.
Kihúzni sem volt gyenge.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #69668 Dátum: 2014 Január 02, 20:57:18 »

Én is egy 40 éves NDK-s trafóval szoktam "operálni". Eddig még semmi nem múlta felül. Nem tudom, mi a titka. Talán jól eltalálták a feszültségletörést, és nincs nagy töltőárama.

Van valamelyiknek az az "újraéélesztő" funkciója, azt szokták dícsérni.
Most vettem elő egy döglöttnek ítélt akksimat. Meg előszedtem egy régi barkács töltőmet.
Kb 40-50 éves. Kicseréltem rajta a kábeleket és rátettem a döglöttre kb délben. Legnagyobb fokozaton.
Most már veszi az áramot az akksi, be is hoztam melegre és rátettem a teszkóst, ami hozzá sem szagolt addig, most 3A-el tölti.
Meglásssuk mi lesz.  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #69667 Dátum: 2014 Január 02, 19:10:30 »

pont ma voltam Aldiban épp most van ez a 4000-es töltő. meg van drágábban egy nagyobb is
Van valamelyiknek az az "újraéélesztő" funkciója, azt szokták dícsérni.
Most vettem elő egy döglöttnek ítélt akksimat. Meg előszedtem egy régi barkács töltőmet.
Kb 40-50 éves. Kicseréltem rajta a kábeleket és rátettem a döglöttre kb délben. Legnagyobb fokozaton.
Most már veszi az áramot az akksi, be is hoztam melegre és rátettem a teszkóst, ami hozzá sem szagolt addig, most 3A-el tölti.
Meglásssuk mi lesz.  Cheesy
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #69666 Dátum: 2014 Január 02, 18:15:34 »

A Lidl-s ~6000ft jó (automata kisütővel ápolóvá alakítottam ... ) Az Aldi-s 4000ft fesz.mérővel egybeépítve nagyon jó.
Mindkettő kulturáltan müxik. (nálam szinte folyamatosan)
pont ma voltam Aldiban épp most van ez a 4000-es töltő. meg van drágábban egy nagyobb is
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #69665 Dátum: 2014 Január 02, 16:05:17 »

1303-nál hol jön át az utastérből a korbács a csomagtérbe???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #69664 Dátum: 2014 Január 01, 22:22:53 »

Napsugarast!


Az óév utolsó kérdése: miután Nyúl úrban ma reggelre letérdelt a 11 éves Perion akksi, melyik akkumulátort ajánlott a helyébe tenni a taasztalatok alapján?

Előre is köszönöm, egyben 100 forint/liter benzint hozó BUÉK-ot mindenkinek!

Ha a PERION kibírt 11 évet, nem kérdés, hogy milyet vegyél  Wink

Nekem is 2006-os Perionom van, köszöni jól van, és nem szoktam kivenni, meg trükközni vele, pedig kint áll a kocsi, ponyvagarázsban. Pedig télen azért sokat áll, de hetente beszoktam röffenteni, ha épp nem járok vele, mert múltkor egy hónapot állt, amikor voltak itt novemberben a fagyok, és annyit kellett (volna) tekerni az önindítóval, hogy felkapja a benzint az AC, hogy lemerült benne.....de 1-2 óra töltés után már pöccent is.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #69663 Dátum: 2014 Január 01, 19:28:25 »

Nem nullára kell kisütni, csak kicsit megmozgatni. 1-2 V-ot. És nem minden nap.

Igen-igen.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #69662 Dátum: 2014 Január 01, 19:27:57 »

Nekem se indul el a nagyon lemerült akksival. Bár nem ilyen töltőm van, de hasonló elvű.

<beszúrt kép törölve>

Az újabb széria már korrekt.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #69661 Dátum: 2014 Január 01, 19:21:08 »

Ez így érthető, de mit szoktál kisütni? A legtöbb akkutípusnak kimondottan árt a kisütés, úgy tudom.
Nem nullára kell kisütni, csak kicsit megmozgatni. 1-2 V-ot. És nem minden nap.

1303LS
« Hozzászólás #69660 Dátum: 2014 Január 01, 19:16:59 »

Tulképpen ennyi. A Lidl-s töltőt összekókányoltam azzal volt PC tápházzal, amiben van van egy néhány izzóból álló kisütő egy feszmérővel és egy elektronika, amely a beállított (állítható) értéknél kikapcsolja a kisütést és elindítja a visszatöltést.
Ez így érthető, de mit szoktál kisütni? A legtöbb akkutípusnak kimondottan árt a kisütés, úgy tudom.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #69659 Dátum: 2014 Január 01, 19:16:35 »

Ezekkel lidlisaldis töltőkkel az a bajom, hogy a mélyen kimerült akkuval nem tudnak mit kezdeni. 10-10,5 volt alatt nem ismerik fel az akkut. Vagy én nem tudom kezelni őket?

Nekem se indul el a nagyon lemerült akksival. Bár nem ilyen töltőm van, de hasonló elvű.


Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #69658 Dátum: 2014 Január 01, 19:14:30 »

Ezekkel lidlisaldis töltőkkel az a bajom, hogy a mélyen kimerült akkuval nem tudnak mit kezdeni. 10-10,5 volt alatt nem ismerik fel az akkut. Vagy én nem tudom kezelni őket?

Napsugarast!


Köszönöm minden hozzászólónak, megenn okosabb letem egy picit. Lett egy webe rendelt Gigawatt kóáron, aztán majd meglátjuk. Ja és persze most másfél nap töltés után pöcc-röff indult... Smiley
A "lidlis" akkutöltőt meg majd figyelni fogom, ezt is köszi!
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #69657 Dátum: 2014 Január 01, 18:26:42 »

ennyi, köszi :-PP

Tulképpen ennyi. A Lidl-s töltőt összekókányoltam azzal volt PC tápházzal, amiben van van egy néhány izzóból álló kisütő egy feszmérővel és egy elektronika, amely a beállított (állítható) értéknél kikapcsolja a kisütést és elindítja a visszatöltést.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69656 Dátum: 2014 Január 01, 18:23:41 »

2 akkut,2 töltöt,meg valamit.
Van még kérdés? Grin
ennyi, köszi :-PP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #69655 Dátum: 2014 Január 01, 18:02:06 »

ezt légyszi mondd el bővebben, hogy mit látunk a képen.
2 akkut,2 töltöt,meg valamit.
Van még kérdés? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #69654 Dátum: 2014 Január 01, 17:57:25 »

A Lidl-s ~6000ft jó (automata kisütővel ápolóvá alakítottam ... ) Az Aldi-s 4000ft fesz.mérővel egybeépítve nagyon jó.
Mindkettő kulturáltan müxik. (nálam szinte folyamatosan)
ezt légyszi mondd el bővebben, hogy mit látunk a képen.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #69653 Dátum: 2014 Január 01, 16:40:52 »

Napsugarast!


Köszönöm minden hozzászólónak, megenn okosabb letem egy picit. Lett egy webe rendelt Gigawatt kóáron, aztán majd meglátjuk. Ja és persze most másfél nap töltés után pöcc-röff indult... Smiley
A "lidlis" akkutöltőt meg majd figyelni fogom, ezt is köszi!

A Lidl-s ~6000ft jó (automata kisütővel ápolóvá alakítottam ... ) Az Aldi-s 4000ft fesz.mérővel egybeépítve nagyon jó.
Mindkettő kulturáltan müxik. (nálam szinte folyamatosan)

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #69652 Dátum: 2014 Január 01, 16:24:28 »

Napsugarast!


Köszönöm minden hozzászólónak, megenn okosabb letem egy picit. Lett egy webe rendelt Gigawatt kóáron, aztán majd meglátjuk. Ja és persze most másfél nap töltés után pöcc-röff indult... Smiley
A "lidlis" akkutöltőt meg majd figyelni fogom, ezt is köszi!

Üdv!

Trau
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 [274] 275 276 277 278 279 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.