www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Június 29, 22:52:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921182 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 353 354 355 356 357 [358] 359 360 361 362 363 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12917724 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66297 Dátum: 2013 Március 03, 19:20:38 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #66296 Dátum: 2013 Március 03, 18:59:36 »

Motorkivetel nelkul meg tomiteseket cserelni, meg turbinahazat es olajhutot levenni hatalmas szivas. En kivennem a motrot, ha az egyik kezedet a fenekedbe dugod, akkor 10 perc, ha nincs ilyen nehezites, akkor 5.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66295 Dátum: 2013 Március 03, 18:56:42 »

Motorkivetel nelkul meg tomiteseket cserelni, meg turbinahazat es olajhutot levenni hatalmas szivas. En kivennem a motrot, ha az egyik kezedet a fenekedbe dugod, akkor 10 perc, ha nincs ilyen nehezites, akkor 5.
1 perc 29 másodperc Ki-be egy T1-es buszba. Volt ilyen verseny. Antoni Tamás és csapattársa követte el 1996-ban a sportcsarnoknál!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66294 Dátum: 2013 Március 03, 17:58:13 »

Köszönöm az infót mindkettőtöknek!

Ha nem szerszámeldobós káromkodós annyira lehet inkább megpróbálnám úgy h bennt van; különben kicsit nyűgös a motorkivétel, emelő, plusz a rászervezés, h ne egyedül kelljen csinálni..

én is azt mondom, hogy nem szopsz akkorát, ha kiveszed a motort.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66293 Dátum: 2013 Március 03, 16:18:24 »

ha az egyik kezedet a fenekedbe dugod, akkor 10 perc, ha nincs ilyen nehezites, akkor 5.
  egy db krokodil és pár fabak vagy tégla segítségével vedd ki a motort lényegesen kisebb szopás lesz és a főtengely szimeringet  is cseréld ki meg nézd meg a kuplungot  és akkor a jövöheti motorkivételt megspórolod  Roll Eyes kezdőknek nem muszáj egykézzel  Wink

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66292 Dátum: 2013 Március 03, 14:54:52 »

különben kicsit nyűgös a motorkivétel
Motorkivetel nelkul meg tomiteseket cserelni, meg turbinahazat es olajhutot levenni hatalmas szivas. En kivennem a motrot, ha az egyik kezedet a fenekedbe dugod, akkor 10 perc, ha nincs ilyen nehezites, akkor 5.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #66291 Dátum: 2013 Március 03, 14:43:04 »

Köszönöm az infót mindkettőtöknek!

Ha nem szerszámeldobós káromkodós annyira lehet inkább megpróbálnám úgy h bennt van; különben kicsit nyűgös a motorkivétel, emelő, plusz a rászervezés, h ne egyedül kelljen csinálni..

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66290 Dátum: 2013 Március 03, 13:57:55 »

Úgy rémlik, hogy F-es motornál cseréltem már úgy olajhűtő tömítést, hogy a motor a helyén maradt. De többet kellett szenvednem vele, mintha kivettem volna a motort (Motorháztető zsanérokat is le kellett vennem, a helyén mindenhez nehezebb hozzáférni, stb.)
Én a helyedben kiszerelném a motort. Akkor kényelmesen le tudod bontani a burkolatokat, mindent le tudsz tisztítani, normálisan ki tudod cserélni a tömítéseket.
Én egyébként (ha több helyen könnyezik a motor) nekikészülnék egy komplett tömítésszettel, esetleg harmonikacsövekkel is. Azért idővel ezek a motorok több helyen is eresztenek, de ha a 2 blokkfél közül nem jön az olaj, akkor jó eséllyel tudsz egy száraz motort csinálni belőle.
Ha mindenhol cserélsz tömítéseket, akkor javaslom, hogy ellenőrizd le az olajszűrő-szita fedelét is, mert azt gyakran agyon tépik, így a furatoknál nem sík a felület. Ha ügyes vagy, finom koppintásokkal közelíteni tudod a felületet a síkhoz, a maradék egyenetlenséget pedig egy érintő fogással az esztergán el lehet tüntetni. Szintén érdemes ellenőrizni az AC talpát, amit idővel annyian-annyira túlhúznak, hogy a tömítés már nem tudja ellátni a feladatát.

Sziasztok!


67-es F-es motor tébb már az olaj körőlötte mint benne..... Vszeg az olajhűtő lehet a ludas. Azt szeretném kérdezni mivel érdemes készülni ha rá akarok nézni pl tömítés, cső stb mert még nem kötöttem személyes ismertséget a burkolat alatti dolgokkal. Illetve gondolom az alap,h  a motort ki kell ugrasztani....

köszönöm előre is.

1303LS
« Hozzászólás #66289 Dátum: 2013 Március 03, 13:48:56 »

Sziasztok!


67-es F-es motor tébb már az olaj körőlötte mint benne..... Vszeg az olajhűtő lehet a ludas. Azt szeretném kérdezni mivel érdemes készülni ha rá akarok nézni pl tömítés, cső stb mert még nem kötöttem személyes ismertséget a burkolat alatti dolgokkal. Illetve gondolom az alap,h  a motort ki kell ugrasztani....

köszönöm előre is.
Nem feltétlen kell az F-es motort kivenni ehhez, de lényegesen könnyebb kint, mint bent.
Szerezz be egy olajhűtőt, mert hajlamosak kilukadni ha nem akkor akarsz ezzel bíbelődni, mikor kiderül.
Tömítések alap.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #66288 Dátum: 2013 Március 03, 13:36:07 »

Sziasztok!


67-es F-es motor tébb már az olaj körőlötte mint benne..... Vszeg az olajhűtő lehet a ludas. Azt szeretném kérdezni mivel érdemes készülni ha rá akarok nézni pl tömítés, cső stb mert még nem kötöttem személyes ismertséget a burkolat alatti dolgokkal. Illetve gondolom az alap,h  a motort ki kell ugrasztani....

köszönöm előre is.

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #66287 Dátum: 2013 Március 03, 08:58:02 »

Köszönöm a segítségeket! 

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66286 Dátum: 2013 Március 03, 07:12:39 »

És mi a garancia arra, hogy az jó lesz?
akkor eladja, amennyiért vette, aztán vesz egy másikat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #66285 Dátum: 2013 Március 03, 06:48:35 »

ahogy tati is említette, vegyél inkább egy komplett váltót húszér'
És mi a garancia arra, hogy az jó lesz?

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66284 Dátum: 2013 Március 02, 20:09:36 »

Egy lendületes mozdulattal le szokták vágni. Én nem tettem, de mindig útban volt, és teljesen felesleges. Amiket kérdeztél még, arra nem emlékszem, jellemzően megnézek egy kapcsolási rajzot Smiley

tolató lámpa  a gyújtótrafóról kapja az áramot lengőbiztosítékon keresztül megy a váltóra onnan a jobb oldalon a lámpához....

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66283 Dátum: 2013 Március 02, 20:06:59 »

Segítség kellene, ez a csati hova kéne csatlakozzon vagy minek a csatija??? Köszönöm

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

Ja és még egy dolog belsővilágítás 03-nál honnét kapja a delejt???? kábelkötegemben három szál vezeték fut oda de mind a három a motortérben található kis lecsekkoló dobozba fut. (biztos ismerős doboz oda fut minden fogyasztótól egy szál és ott lehet ellenőrizni hogy elmegy a delej oda vagy nem)
Illetve még kérdés mihez használtál a fekete lila vagy rózsaszín vezetéket mert darabokra van vagdosva nekem (keresztebe lila csíkok fekete alapon)

Nagy a gubanc a vezetékeim között tudom Cheesy
gyári diagnosztikai jeladó semmire nem lehet használni én tőben szoktam elflexelni. Undecided

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #66282 Dátum: 2013 Március 02, 20:05:41 »

Ez laza bejegyzés volt Smiley


Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #66281 Dátum: 2013 Március 02, 20:04:30 »

a belső világításhoz 3 db vezeték fut:
 -vékony piros vezeték  ---ez +12v
 - vékony barna fehér csíkkal---ez megy az ajtónyítás kapcsolóhoz
  -vékony barna  ---ez a test
Segítség kellene, ez a csati hova kéne csatlakozzon vagy minek a csatija??? Köszönöm

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

Ja és még egy dolog belsővilágítás 03-nál honnét kapja a delejt???? kábelkötegemben három szál vezeték fut oda de mind a három a motortérben található kis lecsekkoló dobozba fut. (biztos ismerős doboz oda fut minden fogyasztótól egy szál és ott lehet ellenőrizni hogy elmegy a delej oda vagy nem)
Illetve még kérdés mihez használtál a fekete lila vagy rózsaszín vezetéket mert darabokra van vagdosva nekem (keresztebe lila csíkok fekete alapon)

Nagy a gubanc a vezetékeim között tudom Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 02, 20:08:42 írta laza »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #66280 Dátum: 2013 Március 02, 19:33:07 »

Egy lendületes mozdulattal le szokták vágni. Én nem tettem, de mindig útban volt, és teljesen felesleges. Amiket kérdeztél még, arra nem emlékszem, jellemzően megnézek egy kapcsolási rajzot Smiley

Jelentősége van ennek ha nincs bekötve mert soha nem láttam még bekötve sehol???? Belső világítás megoldódott de olyan van még akkor hogy azon a fekete lila vezetéken mehetett a hátsó ablak fűtés???? Illetve tolatólámpa hogy volt????
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #66279 Dátum: 2013 Március 02, 19:30:12 »

de mi a másikfele???? blokkon ami a harangnál van vezeték arra megy rá ???? Nincs képed róla???

 Wink

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66278 Dátum: 2013 Március 02, 18:14:26 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #66277 Dátum: 2013 Március 02, 18:07:47 »

Igen oda megy. A lendkerék állásnak a jeladója.


Jelentősége van ennek ha nincs bekötve mert soha nem láttam még bekötve sehol???? Belső világítás megoldódott de olyan van még akkor hogy azon a fekete lila vezetéken mehetett a hátsó ablak fűtés???? Illetve tolatólámpa hogy volt????

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #66276 Dátum: 2013 Március 02, 17:50:39 »

Hét elején volt egy kis SZMB. Csak a kerekeket akartam lecserélni, de a kerékőrcsavar miatt kicsit több időt vett igénybe a művelet, mint gondoltam. A szemben lévő minta gyönyörűen szétszakadt, miközben megfeszült a letekerésnél. A gumist is meggyötörte rendesen a feladat, mert elég rendesen meg volt tépve a csavar, úgyhogy egy jó fél óra kellett neki, mire kifárasztotta a négy kerékőrt.

A lényeg hogy lejött és most felkerült a gyári felni szett, amin kicsit "esetlennek" tűnik az autó. Túl ártatlan.  Grin A műveletre egyébként a Mangels felnik miatt volt szüksége. Elég rendesen elintézték, kb. úgy néz ki, mint amit drótkefével políroztak. Szóval most a kérdés az, hogy mit érdemes vele kezdeni. A múltkor már felmerült a fehér szín, mert a krómozást nem tartom igazán megtérülő befektetésnek.



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #66275 Dátum: 2013 Március 02, 17:50:21 »

Igen oda megy. A lendkerék állásnak a jeladója.

de mi a másikfele???? blokkon ami a harangnál van vezeték arra megy rá ???? Nincs képed róla???
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #66274 Dátum: 2013 Március 02, 17:45:25 »

ez blokkon lévö érzékelő csatija

de mi a másikfele???? blokkon ami a harangnál van vezeték arra megy rá ???? Nincs képed róla???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #66273 Dátum: 2013 Március 02, 17:43:44 »

Segítség kellene, ez a csati hova kéne csatlakozzon vagy minek a csatija??? Köszönöm

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

Ja és még egy dolog belsővilágítás 03-nál honnét kapja a delejt???? kábelkötegemben három szál vezeték fut oda de mind a három a motortérben található kis lecsekkoló dobozba fut. (biztos ismerős doboz oda fut minden fogyasztótól egy szál és ott lehet ellenőrizni hogy elmegy a delej oda vagy nem)
Illetve még kérdés mihez használtál a fekete lila vagy rózsaszín vezetéket mert darabokra van vagdosva nekem (keresztebe lila csíkok fekete alapon)

Nagy a gubanc a vezetékeim között tudom Cheesy
ez blokkon lévö érzékelő csatija

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66272 Dátum: 2013 Március 02, 17:38:46 »

Segítség kellene, ez a csati hova kéne csatlakozzon vagy minek a csatija??? Köszönöm

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

tolatólámpa kapcsolónak tűnik.
a váltó seggibe kell dugni (már ha van neki hely)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #66271 Dátum: 2013 Március 02, 17:35:33 »

Segítség kellene, ez a csati hova kéne csatlakozzon vagy minek a csatija??? Köszönöm





Ja és még egy dolog belsővilágítás 03-nál honnét kapja a delejt???? kábelkötegemben három szál vezeték fut oda de mind a három a motortérben található kis lecsekkoló dobozba fut. (biztos ismerős doboz oda fut minden fogyasztótól egy szál és ott lehet ellenőrizni hogy elmegy a delej oda vagy nem)
Illetve még kérdés mihez használtál a fekete lila vagy rózsaszín vezetéket mert darabokra van vagdosva nekem (keresztebe lila csíkok fekete alapon)

Nagy a gubanc a vezetékeim között tudom Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 02, 17:42:07 írta MatroX »

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66270 Dátum: 2013 Március 02, 16:39:02 »

Napsugarast!

Akkor szólal meg a fémes zene, amikor nincs benyomva a kuplung, azaz szinte folyamatosan, ha megyek. Ha benyomom, csend lesz. Egyrészt az eladó is figyelmeztetett a nyelestengely csapágy cseréjének szükségességére, másrészt a netes turkálás alapján is erre tippelnék.

Vagy rosszul teszem?

A segítséget előre is köszönöm!


Üdv!

Trau


ahogy tati is említette, vegyél inkább egy komplett váltót húszér'



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #66269 Dátum: 2013 Március 02, 15:36:35 »

Napsugarast!

Biztos, hogy a nyelestengely csapágyat akarod cserélni? Csak mert találkoztam olyannal aki keverte a kinyomócsapággyal.
Mikor szól a csapágy? Honnan tudod, hogy azt kell cserélni?

Akkor szólal meg a fémes zene, amikor nincs benyomva a kuplung, azaz szinte folyamatosan, ha megyek. Ha benyomom, csend lesz. Egyrészt az eladó is figyelmeztetett a nyelestengely csapágy cseréjének szükségességére, másrészt a netes turkálás alapján is erre tippelnék.

Vagy rosszul teszem?

A segítséget előre is köszönöm!


Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66268 Dátum: 2013 Március 02, 15:30:13 »

Biztos, hogy a nyelestengely csapágyat akarod cserélni? Csak mert találkoztam olyannal aki keverte a kinyomócsapággyal.

Mert munkában a nyelestengely csapágy cseréje jóval izmosabb, mint a kinyomóé...

Mikor szól a csapágy? Honnan tudod, hogy azt kell cserélni?

Napsugarast!

Nyelestengely csapágy vásárlásakor (jó minőségű) mekkora összegre készüljek?


Üdv!

Trau

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66267 Dátum: 2013 Március 02, 11:56:58 »

Napsugarast!

Nyelestengely csapágy vásárlásakor (jó minőségű) mekkora összegre készüljek?


Üdv!

Trau
a csapágy aprópénz de én biztos drágábban csinálnám a cserét  mint amennyiért veszel egy rövid váltót, arról nem is beszélve hogy majd visszaszerelés után  kiderül hogy nem a váltó hátuljában lévő nyelestengely csapágy sír hanem elöl a váltófőtengelyen ill. a csoportkerekek tengelyén lévő golyóscsapágy  Undecided

Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #66266 Dátum: 2013 Március 02, 09:32:20 »

Napsugarast!

Nyelestengely csapágy vásárlásakor (jó minőségű) mekkora összegre készüljek?


Üdv!

Trau

Üdv!

Trau
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #66265 Dátum: 2013 Március 01, 22:38:02 »

tank?
pucolás!

 Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #66264 Dátum: 2013 Március 01, 22:33:25 »

Én  a motoromnál ezt alkalmaztam, és k@rva jó lett:

http://www.oldtimerperfekt.hu/muhelyhirek/5-uzemanyagtank-felujitas.html

Profi cucc, tudom nem olcsó, de JÓ.
http://www.por15.com/FUEL-TANK-REPAIR-KIT/productinfo/FTRK/

Itt picit olcsóbb.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #66263 Dátum: 2013 Március 01, 22:29:21 »

Miert ? Szerintem pont, hogy alig valamennyi.


hát ezaz.... Wink
és az árából vegyen a delikvens sódert, csak 100 tankra elég
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #66262 Dátum: 2013 Március 01, 22:09:29 »

Én  a motoromnál ezt alkalmaztam, és k@rva jó lett:

http://www.oldtimerperfekt.hu/muhelyhirek/5-uzemanyagtank-felujitas.html

Profi cucc, tudom nem olcsó, de JÓ.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66261 Dátum: 2013 Március 01, 22:04:45 »

az500 anya az azért meredek....
Miert ? Szerintem pont, hogy alig valamennyi.

« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 01, 22:06:53 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #66260 Dátum: 2013 Március 01, 21:58:41 »

az500 anya az azért meredek....
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14975

« Hozzászólás #66259 Dátum: 2013 Március 01, 21:51:48 »

Ez az 500db anya és gumipókkal a betonkeverőre erősítés csak szopatás, ugye? Shocked 
Persze.
http://www.youtube.com/watch?v=EwrVgDyDD9Y
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66258 Dátum: 2013 Március 01, 21:07:10 »

Belülről kicsit nehézkes homokszórni :-D :-D Grin
Á, ki kell azt fordítani.  Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Oldalak: 1 ... 353 354 355 356 357 [358] 359 360 361 362 363 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.191 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.