www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 19:54:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 379 380 381 382 383 [384] 385 386 387 388 389 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12993865 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65264 Dátum: 2013 Január 14, 11:07:24 »


http://kepfeltoltes.hu/130114/fej_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65263 Dátum: 2013 Január 14, 11:05:51 »

Akkor marad az a megoldás, ami a német nyelvű cuccban van.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65262 Dátum: 2013 Január 14, 11:04:24 »

és ha az is szar az alagút? :S
Akkor marad az a megoldás, ami a német nyelvű cuccban van.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 14, 11:09:03 írta Zoli »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65261 Dátum: 2013 Január 14, 11:03:21 »

én erre gondotlam amit callook írt hogy elméletileg látni fogom..
"Jaja, értem. Én arra gondoltam, ha rendesen, ügyesen lefejti a régit. akkor elvileg azt is úgy kell felszerelni, hogy ráhúzza az alagútra. Nem pedig úgy, hogy az alvázfej hegesztésénél leflexeli az alagutat is."
Na, pont ezt írtam én is. A "végig megy az elejéig" = alagút

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65260 Dátum: 2013 Január 14, 11:02:41 »

Már azt sem kéne, ami végigmegy az elejéig.
slőn világosság jaj de hülye vagyok Cheesy XD már értem Cheesy szóval azt mondjátok hogy az is elég. úristen azért az kemény menet lesz :S hát csak most esett le a tantusz.. és ha az is szar az alagút? :S
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65259 Dátum: 2013 Január 14, 11:01:54 »

hát remélhetőleg minden frankó lesz majd megemílitem az embernek ezt hogy mi lenne ha így lenne csinálva
Csak gyanús, hogy alatta nem lesz mihez hegeszteni.  Cool

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65258 Dátum: 2013 Január 14, 10:56:03 »

Már azt sem kéne, ami végigmegy az elejéig.
hát remélhetőleg minden frankó lesz majd megemílitem az embernek ezt hogy mi lenne ha így lenne csinálva
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65257 Dátum: 2013 Január 14, 10:54:52 »

Már az se kéne, ami végigmegy az elejéig.
én erre gondotlam amit callook írt hogy elméletileg látni fogom..
"Jaja, értem. Én arra gondoltam, ha rendesen, ügyesen lefejti a régit. akkor elvileg azt is úgy kell felszerelni, hogy ráhúzza az alagútra. Nem pedig úgy, hogy az alvázfej hegesztésénél leflexeli az alagutat is."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65256 Dátum: 2013 Január 14, 10:48:29 »

Cool ott a világos részben
Már azt sem kéne, ami végigmegy az elejéig.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 14, 10:52:05 írta Zoli »

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65255 Dátum: 2013 Január 14, 10:40:07 »

 Cool ott a világos részben

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65254 Dátum: 2013 Január 14, 10:35:51 »

Igen, csak azokat, csak gondoltam látszik, hogy holl kell vigyázni a flexszel.  Cool

<beszúrt kép törölve>
ott a belső falán látok lemezt az mi az? azt már nem kéne átvágni mi?
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65253 Dátum: 2013 Január 14, 10:33:56 »

Igen, csak azokat, csak gondoltam látszik, hogy holl kell vigyázni a flexszel.  Cool

<beszúrt kép törölve>
Hely azt a mindenit na ez igen végre egy kép amin látszik valami Cheesy az igen huha félek előre de sebaj... de legalább neked nem kellett leszedned az alvázfejet.. jaj minnyá sírok  Roll Eyes nembaj kell a műtét neki és akkor a régi lesz Smiley
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65252 Dátum: 2013 Január 14, 10:30:10 »

ja azt értem újat én is találtam csak egy ilyen folyamatra gondoltam hogy látszik hogy egy eredeti régi alvázfej lefejtése.. hogyan néz ki. te csak a napoleon sitykát meg a lemezt cserélted nem? de attól függetlenül jöhet a kép Smiley
Igen, csak azokat, csak gondoltam látszik, hogy holl kell vigyázni a flexszel.  Cool


Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65251 Dátum: 2013 Január 14, 10:28:29 »

Valahogy így kéne kinéznie.
ha az segít, mindjárt keresek képet alulról is.
ja azt értem újat én is találtam csak egy ilyen folyamatra gondoltam hogy látszik hogy egy eredeti régi alvázfej lefejtése.. hogyan néz ki. te csak a napoleon sitykát meg a lemezt cserélted nem? de attól függetlenül jöhet a kép Smiley
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65250 Dátum: 2013 Január 14, 10:22:18 »

erről véletlenül nincs képed? kíváncsi lennék hogyan is néz ki ez ha le van fejtve rendesen a gyáriról. vagy esetleg linket ahol le van fényképezve egy ilyen művelet? vagy marad az utóbbi verzió hogy majd meglátom  Cool

Ezt most találtam, nem is tudtam, hogy van.
<beszúrt kép törölve>

Valahogy így kéne kinéznie.
ha az segít, mindjárt keresek képet alulról is.

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65249 Dátum: 2013 Január 14, 09:48:32 »

Jaja, értem. Én arra gondoltam, ha rendesen, ügyesen lefejti a régit. akkor elvileg azt is úgy kell felszerelni, hogy ráhúzza az alagútra. Nem pedig úgy, hogy az alvázfej hegesztésénél leflexeli az alagutat is.


erről véletlenül nincs képed? kíváncsi lennék hogyan is néz ki ez ha le van fejtve rendesen a gyáriról. vagy esetleg linket ahol le van fényképezve egy ilyen művelet? vagy marad az utóbbi verzió hogy majd meglátom  Cool
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65248 Dátum: 2013 Január 14, 09:45:25 »

Tegyél csövet a napoleonba. A munkahenger felfogatásánál nem roppan meg meghúzásnál. Pici heft, és nem esik le.
rendben Smiley megfogadom a a tanácsod Smiley
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65247 Dátum: 2013 Január 13, 21:52:20 »

Tegyél csövet a napoleonba. A munkahenger felfogatásánál nem roppan meg meghúzásnál. Pici heft, és nem esik le.
Köszi a tanácsot. Kezfogas  Cheesy
Engem is megáldott a jóisten műszaki érzékkel, így a gyárinak azt a részét eltettem, hogy majd átteszem a csövet belőle.  Kezfogas

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #65246 Dátum: 2013 Január 13, 20:06:34 »

ösmerős ez az alapozó Wink
Smiley jó darab jóembertől Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #65245 Dátum: 2013 Január 13, 19:43:54 »

ma beinditottam bogaram.....indult.
Lada szmb volt
 Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65244 Dátum: 2013 Január 13, 19:15:18 »

<beszúrt kép törölve>

pacsi
ösmerős ez az alapozó Wink

Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65243 Dátum: 2013 Január 13, 18:32:22 »


  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #65242 Dátum: 2013 Január 13, 18:28:54 »


Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #65241 Dátum: 2013 Január 13, 18:25:42 »

És ez a címe: Eturunkopalkin vaihto   Grin
kéremszépen, meg kell tanulni hippiűl  Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65240 Dátum: 2013 Január 13, 18:18:03 »

ez meg csak a rahmenkopf csere http://fvwa.sitefactory.fi/data/10.pdf
És ez a címe: Eturunkopalkin vaihto   Grin

Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65239 Dátum: 2013 Január 13, 18:15:21 »


  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #65238 Dátum: 2013 Január 13, 18:06:16 »

NEM elvágni!! Lefejteni! Az alagút az alvázfej alatt végig meg az alvázfej elejéig. Ha lefejti, akkor megmarad érintetlenül, gyengítés nélkül a gyári alagutad, amire rátolod a másikról lefejtett alvázfejet, ami megütközik az alagutad végén, így pontos és tartós lesz. Ha csak levágja mindkettőről (az rohadt egyszerű és kényelmes a lakatosnak) akkor nehéz pontosan felhegeszteni (ne legyen ferde, csavarodott, stb) és még a merevség is kérdéses lehet.



pacsi


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #65237 Dátum: 2013 Január 13, 17:54:56 »

ez meg csak a rahmenkopf csere http://fvwa.sitefactory.fi/data/10.pdf

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #65236 Dátum: 2013 Január 13, 17:44:44 »

Licitáltam magamnak az ebayon felkészülve az esetleges napoleon cserére egy  - kb. 30 oldalas -  szervízleírást.
Sajnos nem eredeti, csak másolat.
Még nem néztem át alaposan, de elég komolynak tűnik.
Német nyelvű.


tessék százmillió lesz Grin
 http://vwbus2.dyndns.org/bulli/michaelk/vw_bus_d/RG50_Typ1_4_75/frame.html

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #65235 Dátum: 2013 Január 13, 13:58:14 »

De gondolom, azt ti csináltátok.
igen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65234 Dátum: 2013 Január 13, 09:51:16 »

nekünk is van sablon....régi ujra 02,03 asra
De gondolom, azt ti csináltátok.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #65233 Dátum: 2013 Január 13, 00:34:19 »

szvsz persze, úgy mint a gyárban, sablonra helyezték az elemeket. Van is valahol ilyen fain korabeli video, ahol a bogár gyárat mutatják be.
nekünk is van sablon....régi ujra 02,03 asra

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65232 Dátum: 2013 Január 12, 21:39:36 »

Erre az alvázfej cserére a Volkswagen szakszervízekben anno a hatvanas és hetvenes években,volt valami szakszerszám,valami állvány vagy micsoda,aminek pont az volt a lényege,hogy az autó a beavatkozás után szépen álljon,ne félsódérosan,ferdén.

Licitáltam magamnak az ebayon felkészülve az esetleges napoleon cserére egy  - kb. 30 oldalas -  szervízleírást.
Sajnos nem eredeti, csak másolat.
Még nem néztem át alaposan, de elég komolynak tűnik.
Német nyelvű.

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #65231 Dátum: 2013 Január 12, 21:08:25 »

Ez a pillanatnyi terv. pici ültetés, kicsit keskenyebb gumi. Smiley
Jó kerékkel, és jó futóművel,nem is lóg ki alóla


VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Bazsibug71
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #65230 Dátum: 2013 Január 12, 21:02:19 »


Vagy csak kicsit.

A 02-es nagyon érzékeny, mert az első nyomtáv elég széles. Ami kerék jól elfér a torzióson, a 02-esen éri a sárvédő szélét.

Ez a pillanatnyi terv. pici ültetés, kicsit keskenyebb gumi. Smiley

Vw 1302Ls 1971
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65229 Dátum: 2013 Január 12, 19:30:37 »

mi lenne, ha nem ültetnéd le? :-)


Vagy csak kicsit.

A 02-es nagyon érzékeny, mert az első nyomtáv elég széles. Ami kerék jól elfér a torzióson, a 02-esen éri a sárvédő szélét.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65228 Dátum: 2013 Január 12, 19:24:10 »

A dinamó ventillátora.
Cseréljem emiatt?

Igen, én már szoptam meg ezzel. A baj az, hogy a kiverődés miatt hiába húzod meg erősen, tud majd mozogni és lelazítja a csavart. Ha pedig erős menetrögzítővel bekened, akkor a csavar marad, de ide-oda mozogva meglazul alatta a turbina kerék és kiszakad a középrésze.

Ne kérdezd meg honnan tudom!   Shocked Shocked Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #65227 Dátum: 2013 Január 12, 19:13:54 »

A dinamó ventillátora.
Cseréljem emiatt?

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65226 Dátum: 2013 Január 12, 18:50:37 »

Erre az alvázfej cserére a Volkswagen szakszervízekben anno a hatvanas és hetvenes években,volt valami szakszerszám,valami állvány vagy micsoda,aminek pont az volt a lényege,hogy az autó a beavatkozás után szépen álljon,ne félsódérosan,ferdén.
szvsz persze, úgy mint a gyárban, sablonra helyezték az elemeket. Van is valahol ilyen fain korabeli video, ahol a bogár gyárat mutatják be.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65225 Dátum: 2013 Január 12, 18:43:58 »

akkor nehéz pontosan felhegeszteni (ne legyen ferde, csavarodott, stb) és még a merevség is kérdéses lehet.

Erre az alvázfej cserére a Volkswagen szakszervízekben anno a hatvanas és hetvenes években,volt valami szakszerszám,valami állvány vagy micsoda,aminek pont az volt a lényege,hogy az autó a beavatkozás után szépen álljon,ne félsódérosan,ferdén.
Oldalak: 1 ... 379 380 381 382 383 [384] 385 386 387 388 389 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.188 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.