www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 18:08:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921192 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 384 385 386 387 388 [389] 390 391 392 393 394 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12992891 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65063 Dátum: 2013 Január 06, 11:57:34 »

Vagy az általad használt fékdobhoz való alaplap az megegyezik a későbbi 4 lyukas alaplapokkal. Olyan bárkinél van bontva és akkor összetartozó alaplap + dob van az autón. Illetve az van újban is.

Konkrétan erre való.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65062 Dátum: 2013 Január 06, 11:57:00 »

utálom a solex karbikat de ez csak most élesedett ki bennem miután leszedtem a renaultomról a levegőszűrő házat és alatta egy solex van, jó nagy szar nem lehet beállítani vagy nehezen indul vagy szar és büdös az alapjárat .....

...vagy öreg és kopott, vagy egyszerűen csak béna vagy.

Van vagy 40 féle Solex karbi és azért mert az egyik kopasz ember hülye, azért nem minden kopasz ember hülye.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65061 Dátum: 2013 Január 06, 11:56:37 »

Persze, felszerelhető. Nekem is a fiatalabb van mint neked, de én úgy csináltam, hogy kompletten cserélem fékalaplappal, mindennel. Így hátul olyan fékem van amiben minden gyári és mindenhez passzol minden és semmit sem kellett alakítani, csak mindent felcsavarozni.

Talán jó, de nem vennék mérget rá. Nekem nem kell. Narancs topiktárs kérdezett valamit privátban, hogy felszerelhető e?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65060 Dátum: 2013 Január 06, 11:55:06 »

Ennek mi lehet az oka? Nem lehet, hogy nagyobb karbinál is érdekes lehet, vagy ott már mások a dimenziók?


Az oka a typ3 hűtőrendszere. Az egyik oldal jobban melegszik, ezért ott kisebb a főfúvóka, és úgy van az egész beállítva.

A Bogár hűtőrendszerénél már nincs ilyen.  

(most ne kezdjétek, hogy a hármas henger, stb. mert az még valamikor 1964-66 körül megszűnt, már alig lehet olyan osztófejet találni.
Az F-es motorok gyári osztófején sincs a harmadik henger gyújtása késleltetve.)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65059 Dátum: 2013 Január 06, 11:53:05 »

Talán jó, de nem vennék mérget rá. Nekem nem kell. Narancs topiktárs kérdezett valamit privátban, hogy felszerelhető e?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65058 Dátum: 2013 Január 06, 11:48:06 »

Vagy az általad használt fékdobhoz való alaplap az megegyezik a későbbi 4 lyukas alaplapokkal. Olyan bárkinél van bontva és akkor összetartozó alaplap + dob van az autón. Illetve az van újban is.


Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65057 Dátum: 2013 Január 06, 11:45:17 »

Lehet kapni, 25 Euroért postázza a 2db-ot Magyarországra:

http://de.hoffmann-speedster.com/kaefer/bremse-felgen/bremstrommel-anbauteile/1750/bremstrommel-hinten-5-loch/lk205-7.67?c=111248



A lényeg a lényeg, hogy oválra nem kapni fékdobot, és megoldható ahogy írtam. Főleg amikor levettem a polcról a 6 éve vásárolt új fékdobot, és nem lehet kicsrélni sem, mert csak az újabb létezik.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #65056 Dátum: 2013 Január 06, 11:40:24 »

Csak el ne vetemedjen az alaplap.

Egy csík lemezből bármikor visszarakható, mert maradt még visszahajlított rész, és belül CO-val 20 heft. A fékdobhoz nem akartam hozzányúlni, ne veszítsen a tartásából. Úgy is megoldható lett volna, de biztos ami biztos.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65055 Dátum: 2013 Január 06, 11:31:35 »

Ez az oválra való dob. Felszabályzás látható féltengelyen futtatva.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65054 Dátum: 2013 Január 06, 11:28:42 »

Itt egy jó kép a rövidített peremről.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65053 Dátum: 2013 Január 06, 11:24:40 »

Így néz ki az újfajta dobbal. 1 centi hiányzik a fékalaplapból. Ilyen dobot mindig lehet kapni, van is egy garnitura új a polcomon.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65052 Dátum: 2013 Január 06, 11:15:21 »

A lényeg a lényeg, hogy oválra nem kapni fékdobot, és megoldható ahogy írtam. Főleg amikor levettem a polcról a 6 éve vásárolt új fékdobot, és nem lehet kicsrélni sem, mert csak az újabb létezik.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65051 Dátum: 2013 Január 06, 11:09:48 »

Ez nem azért van mert kétféle dob és kétféle fékalaplap létezett 5 lyukasból? És neked az egyik fajta alaplapod és a másik fajta dobod van?!
Csak mert én az új dobot fel tudtam rakni, de a hozzá tartozó alaplapom volt felszerelve.

Valóban úgy van, az egy csavaros fékhenger felfogatásos alaplaphoz való. Átmérőben más az alaplap.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65050 Dátum: 2013 Január 06, 11:07:41 »

Egy csík lemezből bármikor visszarakható, mert maradt még visszahajlított rész, és belül CO-val 20 heft. A fékdobhoz nem akartam hozzányúlni, ne veszítsen a tartásából. Úgy is megoldható lett volna, de biztos ami biztos.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65049 Dátum: 2013 Január 06, 11:07:32 »

Ez nem azért van mert kétféle dob és kétféle fékalaplap létezett 5 lyukasból? És neked az egyik fajta alaplapod és a másik fajta dobod van?!
Csak mert én az új dobot fel tudtam rakni, de a hozzá tartozó alaplapom volt felszerelve.

Narancs topiktársnak.

A fék alaplap lemeze nem megy be a kapható dobok nútjába. Ezért levágtam a lemezből egy csíkot.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65048 Dátum: 2013 Január 06, 11:03:00 »

Narancs topiktársnak.

A fék alaplap lemeze nem megy be a kapható dobok nútjába. Ezért levágtam a lemezből egy csíkot.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65047 Dátum: 2013 Január 06, 10:54:21 »

Én más duplakarbis motornál ilyennel még nem találkoztam.
Typ3-nál:
1965 Főfúvóka:130, Levegő:240
1966-67 Főfúvóka:132,5 (bal) 130 (jobb), Levegő:150 (bal) 120 (jobb)
1968-71 Főfúvóka:130 (bal) 127,5 (jobb), Levegő:155 (bal) 120 (jobb)
1971 Főfúvóka:127,5, Levegő:140/050

Ennek mi lehet az oka? Nem lehet, hogy nagyobb karbinál is érdekes lehet, vagy ott már mások a dimenziók?


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65046 Dátum: 2013 Január 06, 10:45:32 »

Ez nekem újdonság.

utálom a solex karbikat de ez csak most élesedett ki bennem miután leszedtem a renaultomról a levegőszűrő házat és alatta egy solex van, jó nagy szar nem lehet beállítani vagy nehezen indul vagy szar és büdös az alapjárat .....

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #65045 Dátum: 2013 Január 06, 10:41:24 »

Ennek mi lehet az oka? Nem lehet, hogy nagyobb karbinál is érdekes lehet, vagy ott már mások a dimenziók?

tényleg más a jobb és bal oldali karbi fúvókázása
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65044 Dátum: 2013 Január 06, 10:37:33 »

Nekünk meg 85 óta van typ3-asunk és tegnap tudtam meg egy számomra újdonságot a karbikkal kapcsolatban:
Csinálunk most egy typ3 motort, amihez a Merki újította fel a karbikat. A Merki szólt, hogy észlelte, hogy a 2 karbiban más a főfúvóka és a féklevegő fúvóka mérete. Ki akarta cserélni, de utánanézett, és gyárilag más a fúvókák mérete. Megnéztem a gyári VW javítási könyvben és tényleg más a jobb és bal oldali karbi fúvókázása, de még évjáratonként is változik. Ez nekem újdonság.

A karbikon a kötőjel utáni szám azt jelöli, hogy hány rendszer van a karbiban, tehát alapjárati,normál és teljesítmény - ez a 31PICT3. Az első szám a torokátmérő (nem a venturi!) milliméterben.

Amikor elkezdtek szigorodni az emissziós normál 1971-től jöttek ezek a külön alapjárati rendszerrel szerelt -2 -3 karbik. Ezeke érzékenyebben a koszra, eltömődésre és nehezebb is beállítani, előnye pedig az, hogy alapjáraton pontosabban lehet a CO kibocsátást és nitrogén oxidokat korlátozni.

Véleményem szerint egyéb előnyük nincs, ha azonos műszaki állapotú karbikat hasonlítunk össze. Az lehet az előnyük, hogy az újabb jobb állapotú.

Ez az én véleményem, másoké ettől eltérhet.  Wink

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65043 Dátum: 2013 Január 06, 10:33:39 »

Az AB-s motor az ugyan csak 1300ccm, viszont duplaszívós hengerfejjel szerelt. A H-s 1500 motor ugyan 200ccm-rel nagyobb, de szimplaszívós hengerfejjel szerelt. Viszont pl. egy AS 1600ccm-es motor már 1,6-os és még duplaszívós a hengerfej is. Az 50LE.
Ha erősebb motort akarsz építeni a későbbiekben, akkor érdemes nagy olajfuratos blokkra építeni. Nagy olajfuratos blokkja nem csak 1300-as, hanem 1600-as, de még 1200-as motoroknak is volt. Az én első 1,6 tuning motorom pl. egy nagy olajfuratos 1,2 blokkra épült (Mert az volt itthon a legjobb állapotú). Az kapott egy 1,3 motorból főtengely és hajtórúd garnitúrát (ezek egyeznek az 1,6 motoréval) és kapott egy garnitúra 1,6 henger-dugó szettet és 1,6 duplaszívós fejeket.

Ma láttam AB motorkodú 1300-as és 44le -ként árult blokkot is a neten, holott az 1500-as alapmotorr is "csak" 48 le-s tudomásom szerint.
Létezik ilyen?

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29079


Road Force One

« Hozzászólás #65042 Dátum: 2013 Január 06, 10:23:04 »

ACD:  1600i  = 1600ccm injektor 45kW

AS 1600 ccm duplaszívós = 50 LE

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #65041 Dátum: 2013 Január 06, 10:16:05 »

motorkódokról, amit én tudok
D-s motor 1200 ccm = 34 LE
F1 szimplaszívós motor 1300 ccm = 40 LE (kis olajfuratos)
F2 szimplaszívós motor 1300 ccm = 40 LE (nagy olajfuratos)
AB duplaszívós 1300 ccm = 44 LE
H 1500 ccm = 48 LE
AD 1600 ccm duplaszívós = 50 LE

ACD:  1600i  = 1600ccm injektor 45kW
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65040 Dátum: 2013 Január 06, 10:15:09 »

És még van egy pár. A Luigi-bogár valami korai 1,3, na az 37 LE, az az 1,6,amit eredetileg szerettem volna, korabeli hengerekkel, az meg 47LE lett volna...
huhh, ilyen specifikációkról még nem is hallottam



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65039 Dátum: 2013 Január 06, 10:03:38 »

motorkódokról, amit én tudok
D-s motor 1200 ccm = 34 LE
F1 szimplaszívós motor 1300 ccm = 40 LE (kis olajfuratos)
F2 szimplaszívós motor 1300 ccm = 40 LE (nagy olajfuratos)
AB duplaszívós 1300 ccm = 44 LE
H 1500 ccm = 48 LE
AD 1600 ccm duplaszívós = 50 LE
És még van egy pár. A Luigi-bogár valami korai 1,3, na az 37 LE, az az 1,6,amit eredetileg szerettem volna, korabeli hengerekkel, az meg 47LE lett volna...

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65038 Dátum: 2013 Január 06, 08:01:05 »

Ma láttam AB motorkodú 1300-as és 44le -ként árult blokkot is a neten, holott az 1500-as alapmotorr is "csak" 48 le-s tudomásom szerint.
Létezik ilyen?
motorkódokról, amit én tudok
D-s motor 1200 ccm = 34 LE
F1 szimplaszívós motor 1300 ccm = 40 LE (kis olajfuratos)
F2 szimplaszívós motor 1300 ccm = 40 LE (nagy olajfuratos)
AB duplaszívós 1300 ccm = 44 LE
H 1500 ccm = 48 LE
AD 1600 ccm duplaszívós = 50 LE



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #65037 Dátum: 2013 Január 06, 00:14:00 »

A motorszakiktól kérdezem, van olyan oldal, ahol utána tudok nézni a motorkódoknak?
Eddig úgy tudtam, hogy a bogarat 1200 - 1300 - 1500 és 1600-as blokkal építették.
Ma beszéltem a bogaras sráccal, és ő azt javasolta, hogy ha később erősebb motort szeretnék a bogárba, akkor a legjobb hozzáértővel egyet összerakatni, alapnak az 1300-as nagyolajfuratú blokkot javasolta.
A kérdésem, hogy az 1300-as és az 1500 - 1600-as motorok ugyanarra az alapra (fűzött blokkra) épülnek, csak nagyobb hengerek - dugók , esetleg más hengerfej - karbi van rajtuk, vagy pedig némiképp eltérőek?
Ma láttam AB motorkodú 1300-as és 44le -ként árult blokkot is a neten, holott az 1500-as alapmotorr is "csak" 48 le-s tudomásom szerint.
Létezik ilyen?
itt sokmindent megtalálhatsz:
http://www.vbklub.net/
vagy rengeteg prospektus és táblázat van itt is évjáratok szerint:
www.thesamba.com
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65036 Dátum: 2013 Január 06, 00:12:56 »

A motorszakiktól kérdezem, van olyan oldal, ahol utána tudok nézni a motorkódoknak?
Eddig úgy tudtam, hogy a bogarat 1200 - 1300 - 1500 és 1600-as blokkal építették.
Ma beszéltem a bogaras sráccal, és ő azt javasolta, hogy ha később erősebb motort szeretnék a bogárba, akkor a legjobb hozzáértővel egyet összerakatni, alapnak az 1300-as nagyolajfuratú blokkot javasolta.
A kérdésem, hogy az 1300-as és az 1500 - 1600-as motorok ugyanarra az alapra (fűzött blokkra) épülnek, csak nagyobb hengerek - dugók , esetleg más hengerfej - karbi van rajtuk, vagy pedig némiképp eltérőek?
Ma láttam AB motorkodú 1300-as és 44le -ként árult blokkot is a neten, holott az 1500-as alapmotorr is "csak" 48 le-s tudomásom szerint.
Létezik ilyen?
Tudom neked ajánlani a váci bogarasok oldalát. Nagyon sok hasznos infót megtalálsz rajta, köztük az általad keresett motorkódokat is.
http://vbklub.net/
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65035 Dátum: 2013 Január 06, 00:06:39 »

A motorszakiktól kérdezem, van olyan oldal, ahol utána tudok nézni a motorkódoknak?
Eddig úgy tudtam, hogy a bogarat 1200 - 1300 - 1500 és 1600-as blokkal építették.
Ma beszéltem a bogaras sráccal, és ő azt javasolta, hogy ha később erősebb motort szeretnék a bogárba, akkor a legjobb hozzáértővel egyet összerakatni, alapnak az 1300-as nagyolajfuratú blokkot javasolta.
A kérdésem, hogy az 1300-as és az 1500 - 1600-as motorok ugyanarra az alapra (fűzött blokkra) épülnek, csak nagyobb hengerek - dugók , esetleg más hengerfej - karbi van rajtuk, vagy pedig némiképp eltérőek?
Ma láttam AB motorkodú 1300-as és 44le -ként árult blokkot is a neten, holott az 1500-as alapmotorr is "csak" 48 le-s tudomásom szerint.
Létezik ilyen?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65034 Dátum: 2013 Január 05, 22:16:08 »

annyira nagy agy nem vagyok ehhez még.. Cheesy de a másik mivel újabb több a beállítási lehetőség stb.. valóban nem jobb? szimplaszívós 1300as gyárilag 30pict2 van... megnézem melyik van jobb állapotban de a fiatalabb asszem jobban fest... fura még nekem azon a karbin (31pict3)hogy nem kéne lennie egy kis gumigyűrűnek az alapjáratifúvóka meg a járulékos fúvóka nyakán?

A karbikon a kötőjel utáni szám azt jelöli, hogy hány rendszer van a karbiban, tehát alapjárati,normál és teljesítmény - ez a 31PICT3. Az első szám a torokátmérő (nem a venturi!) milliméterben.

Amikor elkezdtek szigorodni az emissziós normál 1971-től jöttek ezek a külön alapjárati rendszerrel szerelt -2 -3 karbik. Ezeke érzékenyebben a koszra, eltömődésre és nehezebb is beállítani, előnye pedig az, hogy alapjáraton pontosabban lehet a CO kibocsátást és nitrogén oxidokat korlátozni.

Véleményem szerint egyéb előnyük nincs, ha azonos műszaki állapotú karbikat hasonlítunk össze. Az lehet az előnyük, hogy az újabb jobb állapotú.

Ez az én véleményem, másoké ettől eltérhet.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #65033 Dátum: 2013 Január 05, 18:26:59 »

Nem, azt rakd fel, amelyik jobb állapotban van, amelyiknek kevésbé lóg a tengelye, stb.

Én jobban szeretem a 30 PICT-2-est, biztos nem cserélném le 3-asra.
annyira nagy agy nem vagyok ehhez még.. Cheesy de a másik mivel újabb több a beállítási lehetőség stb.. valóban nem jobb? szimplaszívós 1300as gyárilag 30pict2 van... megnézem melyik van jobb állapotban de a fiatalabb asszem jobban fest... fura még nekem azon a karbin (31pict3)hogy nem kéne lennie egy kis gumigyűrűnek az alapjáratifúvóka meg a járulékos fúvóka nyakán?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65032 Dátum: 2013 Január 05, 17:33:21 »

Igen, 34-est.
csatlakozom.
a kiccsabival épített 1.6-oson 31-es volt, a mostanin 34-es.
a 31-es is megbírkózik a feladattal, de azért mégis más érzés.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65031 Dátum: 2013 Január 05, 17:16:01 »

1.6-ra duplaszivó,milyet tennél,gyárit?



Igen, 34-est.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13418


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #65030 Dátum: 2013 Január 05, 17:14:14 »

Nem, azt rakd fel, amelyik jobb állapotban van, amelyiknek kevésbé lóg a tengelye, stb.

Én jobban szeretem a 30 PICT-2-est, biztos nem cserélném le 3-asra.
1.6-ra duplaszivó,milyet tennél,gyárit?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65029 Dátum: 2013 Január 05, 17:12:14 »

HI!
esetleg megtudjátok mondani hogy ha egy solex 30 pict 2 karbit kicserélek 31 pict 3 ra akkor tapasztalni fogok valamiféle változást?

Nem, azt rakd fel, amelyik jobb állapotban van, amelyiknek kevésbé lóg a tengelye, stb.

Én jobban szeretem a 30 PICT-2-est, biztos nem cserélném le 3-asra.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető trobert22
Hozzászólások: 107


« Hozzászólás #65028 Dátum: 2013 Január 05, 13:48:32 »

HI!
esetleg megtudjátok mondani hogy ha egy solex 30 pict 2 karbit kicserélek 31 pict 3 ra akkor tapasztalni fogok valamiféle változást?
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65027 Dátum: 2013 Január 04, 23:14:15 »

Ha buszból van, levegős boxer és nagyobb mint 1,6, akkor a beépítése bogárba nem olcsó:
-Kell rá egy kipufogórendszer, mert az kilógna, a legolcsóbb verzió kb. 60ezer
-Kell rá egy olyan hűtés amivel befér bogárba, abból a legolcsőbb verzió kb. 100ezer
-Kell rá 215-ös kuplung + lendkerék, ami bontva is van 20-30ezer ha találsz
-Kell hozzá Porsche, vagy automata bogár önindító, ami bontva 10-20ezer Ft
Ha a fentieket beszerezted, akkor már csak le kell vágnod a bogarad hátfalát, hogy be tudd tenni a motort (El elfér a bogárban, csak a beépítéshez kell leszedni)
Ha mindezt megcsináltad és a motor teljesen hibátlan (nem lóg a főtengely, tökéletesek a karbik, nem ereszti az olajat, nem kopott), akkor lesz a bogaradban egy alapvetően teherautókba kitalált motorod, aminek dög nehezek a hajtórúdjai, a dugattyúi és aminél élvezetesebb egy picit gyengébb, de a bogárhoz kitalált jó 1,6 motor, amit ennyi munkából és pénzből már olyanra tudsz megcsinálni, hogy tudod mi lakik benne...
Ha pedig van valami nyűge a megvásárolt typ4 motornak, akkor az alkatrészárak pont háromszor annyiba kerülnek hozzá mint bogárhoz.
Nem rosszak a typ4 motorok, de vagy buszba, vagy ha bogárba rakjuk akkor érdemes könnyű dugókat, hajtórudakat tenni rá, kicserélni a vezérműtengelyt sportosabbra, meg feldobni rá 2 Webert vagy Dellortót. Az előbbi alól kivétel egy Porsche 914 motor, ami szintén typ4, de...  Wink


Köszi a részletes felvilágosítást.
Kezdő vagyok még a témában.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #65026 Dátum: 2013 Január 04, 21:06:49 »

Új lendületet vett a Porsche kompresszor üzembe helyezése. Jövő héten összeáll a homokszóró cucc, addigra kész kell lennie.
Ma tanktisztítás történt...

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #65025 Dátum: 2013 Január 04, 18:48:55 »

A busz már nincs meg, régen elbontották, csak a motorja van meg.
Nem tudta, hogy milyen buszból van konkrétan.
Nem tudtam fotózni, mert raktáron van a motor, nem is láttam.
Csak gondoltam, hátha érdemes rajta elgondolkodni, mert 80eft az irányára.

Ha CU-s a motor, a gyújtása érdekelne, olcsón  Roll Eyes Grin

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65024 Dátum: 2013 Január 04, 16:15:19 »

Ha buszból van, levegős boxer és nagyobb mint 1,6, akkor a beépítése bogárba nem olcsó:
-Kell rá egy kipufogórendszer, mert az kilógna, a legolcsóbb verzió kb. 60ezer
-Kell rá egy olyan hűtés amivel befér bogárba, abból a legolcsőbb verzió kb. 100ezer
-Kell rá 215-ös kuplung + lendkerék, ami bontva is van 20-30ezer ha találsz
-Kell hozzá Porsche, vagy automata bogár önindító, ami bontva 10-20ezer Ft
Ha a fentieket beszerezted, akkor már csak le kell vágnod a bogarad hátfalát, hogy be tudd tenni a motort (El elfér a bogárban, csak a beépítéshez kell leszedni)
Ha mindezt megcsináltad és a motor teljesen hibátlan (nem lóg a főtengely, tökéletesek a karbik, nem ereszti az olajat, nem kopott), akkor lesz a bogaradban egy alapvetően teherautókba kitalált motorod, aminek dög nehezek a hajtórúdjai, a dugattyúi és aminél élvezetesebb egy picit gyengébb, de a bogárhoz kitalált jó 1,6 motor, amit ennyi munkából és pénzből már olyanra tudsz megcsinálni, hogy tudod mi lakik benne...
Ha pedig van valami nyűge a megvásárolt typ4 motornak, akkor az alkatrészárak pont háromszor annyiba kerülnek hozzá mint bogárhoz.
Nem rosszak a typ4 motorok, de vagy buszba, vagy ha bogárba rakjuk akkor érdemes könnyű dugókat, hajtórudakat tenni rá, kicserélni a vezérműtengelyt sportosabbra, meg feldobni rá 2 Webert vagy Dellortót. Az előbbi alól kivétel egy Porsche 914 motor, ami szintén typ4, de...  Wink

A busz már nincs meg, régen elbontották, csak a motorja van meg.
Nem tudta, hogy milyen buszból van konkrétan.
Nem tudtam fotózni, mert raktáron van a motor, nem is láttam.
Csak gondoltam, hátha érdemes rajta elgondolkodni, mert 80eft az irányára.


Oldalak: 1 ... 384 385 386 387 388 [389] 390 391 392 393 394 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.216 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.