www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 19:22:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921192 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 383 384 385 386 387 [388] 389 390 391 392 393 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12993569 alkalommal)
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #65103 Dátum: 2013 Január 07, 13:56:12 »

És azt honnét tudom meg, hogy az enyémben a nagyolajfuratos vagy a kisolajfuratos 1.2-es van? Roll Eyes

Ha jól tudom a mexikói nagy olajfuratos, AS41. Az én '81-esem biztosan.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65102 Dátum: 2013 Január 07, 13:17:18 »

Szeretném visszaalakítani a nyomógombosra gányolt önindítómat gyárira. A bogár 1970. márciusi.
Még nem néztem, így előfordulhat, hogy buta a kérdés. Mire kell figyeljek, hol találom, illetve hogyan álljak neki a gyújtáskapcsoló-betét cserének?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #65101 Dátum: 2013 Január 07, 11:57:54 »



Igen, 34-est.
gyári méretű fúvókákkal? vagy változott valami (esetleg oktánszám)ami miatt érdemes méreteken váloztatni?
cél: mindennapi autó "kis" fogyasztással, de ne vesszen el -sok- erő emiatt Roll Eyes
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #65100 Dátum: 2013 Január 07, 10:58:33 »

És azt honnét tudom meg, hogy az enyémben a nagyolajfuratos vagy a kisolajfuratos 1.2-es van? Roll Eyes
itt pl látszik oldalra beütve, hogy ez egy AS21-es blokk. ez az anyagminőségre utal, ez is érdekes lehet.


itt pedig látszik két elég nagy egyenes vágású csavar alulról. egyik a bordák előtt, másik a bordák mögött (menetirány szerint), a képen az alsó bordák tetejénél. mindkettő az olaj áralmását írányító egy-egy szelep (vagy hogy hívják)
ha neked is mindkettő ott van és nem csak egy, akkor azt hiszem az már mindenképp nagy olajfuratos


de ha hülyeséget írtam, majd kijavítanak a többiek
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #65099 Dátum: 2013 Január 07, 10:45:21 »

Az AB-s motor az ugyan csak 1300ccm, viszont duplaszívós hengerfejjel szerelt. A H-s 1500 motor ugyan 200ccm-rel nagyobb, de szimplaszívós hengerfejjel szerelt. Viszont pl. egy AS 1600ccm-es motor már 1,6-os és még duplaszívós a hengerfej is. Az 50LE.
Ha erősebb motort akarsz építeni a későbbiekben, akkor érdemes nagy olajfuratos blokkra építeni. Nagy olajfuratos blokkja nem csak 1300-as, hanem 1600-as, de még 1200-as motoroknak is volt. Az én első 1,6 tuning motorom pl. egy nagy olajfuratos 1,2 blokkra épült (Mert az volt itthon a legjobb állapotú). Az kapott egy 1,3 motorból főtengely és hajtórúd garnitúrát (ezek egyeznek az 1,6 motoréval) és kapott egy garnitúra 1,6 henger-dugó szettet és 1,6 duplaszívós fejeket.


És azt honnét tudom meg, hogy az enyémben a nagyolajfuratos vagy a kisolajfuratos 1.2-es van? Roll Eyes
1303LS
« Hozzászólás #65098 Dátum: 2013 Január 07, 07:08:01 »

Ezt az érvelést mintha már olvastam volna valahol...  Cheesy
Én szoktam mondani.  Wink
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65097 Dátum: 2013 Január 07, 05:06:32 »

Én konkrétan ezért utálom a felszabályzott dobot, mert már lesz a sugár és így az ív is.

Egyébként az én 1302-esemen gyári fékek vannak (elöl dob) és nagyon jól fog a jól beállított dob, csak nem bírja a terhelést. A blokkoláshoz nem kell jobban nyomni, mint a tárcsafékest. Viszont itt a betét teljes felülete érintkezik a dobbal, nem csak 4 cm-es rész.
Ezt az érvelést mintha már olvastam volna valahol...  Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #65096 Dátum: 2013 Január 06, 21:37:54 »

A felül csavarral rögzülő? Ricnis kúpon van. Kocogtasd.
felül van egy nagy zárt anya (talán 17kulcsnyillás) na az ugyan annyit fordul jobbra mint balra.
Csak akkor a csomagtértetőt törli Grin
Pofán leszakad, hogy már minden részét szétszedtem meg összeraktam, de ez a kurva ablaktörlő megszívat.
És nem emlékszem hogy volt lent, mert fényezés után tettem vissza a motorjával együtt.
ja és írtam privet olvastad?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #65095 Dátum: 2013 Január 06, 20:54:39 »

Én konkrétan ezért utálom a felszabályzott dobot, mert már lesz a sugár és így az ív is. Ilyenkor az új betét nem fekszik fel, jön a krétázgatás, reszelgetés, különben kis felületen ér hozzá, nyomni kell a féket, mint a hülye és megüvegesedik/túlmelegszik ott, ahol érintkezett.

Egyébként az én 1302-esemen gyári fékek vannak (elöl dob) és nagyon jól fog a jól beállított dob, csak nem bírja a terhelést. A blokkoláshoz nem kell jobban nyomni, mint a tárcsafékest. Viszont itt a betét teljes felülete érintkezik a dobbal, nem csak 4 cm-es rész.

Így elég jó lett. Nekem nem olyan jó mint a 02-s, de bírta a Transzfogarast is  Cheesy
(motorkerékpárnál egyszerű, ott a felragasztott pofát az alaplapra drótozva fel szoktam szabályoztatni, de itt ...)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65094 Dátum: 2013 Január 06, 20:49:22 »

Gyöngyösön vagy egy idős szaki aki régóta ezzel foglalkozik. Néhány napos határidővel szakszerűen megcsinálja. (igaz nem is könnyű a garázsnál érni, mert már csak keveset van ott) Kéri hozzá a dobot is, és olyan méretűre ragasztja, hogy szépen belefeküdjön.
Az általa felújított alkatrész (1.kép) sokkal szebben passzolt mint az új (2.kép).


Én konkrétan ezért utálom a felszabályzott dobot, mert már lesz a sugár és így az ív is. Ilyenkor az új betét nem fekszik fel, jön a krétázgatás, reszelgetés, különben kis felületen ér hozzá, nyomni kell a féket, mint a hülye és megüvegesedik/túlmelegszik ott, ahol érintkezett.

Egyébként az én 1302-esemen gyári fékek vannak (elöl dob) és nagyon jól fog a jól beállított dob, csak nem bírja a terhelést. A blokkoláshoz nem kell jobban nyomni, mint a tárcsafékest. Viszont itt a betét teljes felülete érintkezik a dobbal, nem csak 4 cm-es rész.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65093 Dátum: 2013 Január 06, 20:45:50 »

hogy a picsába jön le a ablaktörlő kar.
egyszer 6éve már leszedtem, de most az istenért nem megy Undecided

A felül csavarral rögzülő? Ricnis kúpon van. Kocogtasd.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #65092 Dátum: 2013 Január 06, 20:19:11 »

Leadom a régit és kapom a felújítottat. Na itt az a pont amikor nem a kocsiét kapod vissza.

Gyöngyösön vagy egy idős szaki aki régóta ezzel foglalkozik. Néhány napos határidővel szakszerűen megcsinálja. (igaz nem is könnyű a garázsnál érni, mert már csak keveset van ott) Kéri hozzá a dobot is, és olyan méretűre ragasztja, hogy szépen belefeküdjön.
Az általa felújított alkatrész (1.kép) sokkal szebben passzolt mint az új (2.kép).


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65091 Dátum: 2013 Január 06, 19:22:13 »

1954.előtti fékdobhoz már fékpofákat sem lehet kapni újban.Így csak egy lehetőség maradt,ilyen ferodolokat venni,és házilag felszegecselni.
http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=showdetails&from=list&pageNr=1&productId=5070187cbe216&sid=50e96e62e64f15.69879594

Csinált már valaki ilyent házilag,hogy a régi szegecseket lefurkálta,és ilyen új ferodolakat szegecselt fel?
Bele estem abba a hibába, hogy vettem új fékbetéteket, és rutin ide, vagy oda melegedtek. Van egy könyvem amiben minden vw alkatrész benne van, és valóban nem egyeznek a fékbetétek. A felfekvő rész más a munkahengernél, és csak a keskeny betétről beszélünk. A súlyánál fogva lejjebb megy fékezés után, mig ez ívelt nem. Ezért is hallottam mindig egy finom hozzáérést, de csak 28 év elteltével értettem meg holott mindig én szereltem a féket. A könyvben jól látszik minden. Volt otthon 80 darab betétem! Alig bírtam egy kocsira valót összeszedni. A baj ott kezdődött amikor a kalapáccsal megnyújtott betétekre nem ment rá a szép íves gyári ferodol. Ezekre érdemes ragasztani, erre kitalált ragasztóval és rásütni. És voltak wartburg betétek, és sorolhatnám a sok válltozatot. Nagyon képben kell lenni, ha valaki féket szerel. Leadom a régit és kapom a felújítottat. Na itt az a pont amikor nem a kocsiét kapod vissza. Ja, szemre jó, de soha nem jössz rá, mitől nem az igazi. Hudáknál vettem új dobot és hozzá új betéteket, hogy ne a régi agyon drehált dobot és betéteket rakjam fel. 5 X akkora munkába vágtam bele! Nem is gondoltam. A régen megvásárolt fékdob az állásában vetemedett, blok nem volt meg. 4000-ért drehálták ami nem lett jó! Ezután mi is, leszedtünk még az új dobból, és az alapméretű betéteket hozzá kellett kalapálni, mert ha reszeljük nem marad csak 2 miliméter ferodol. Az újból egy 200 000 kilómétert futottat csináltunk 2 nap alatt. A tanulópénzt meg kell fizetni. Segítségnek írtam le a történetet, hogy ne essen ebbe bele más.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65090 Dátum: 2013 Január 06, 17:50:12 »

Köszi mindenkinek!

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65089 Dátum: 2013 Január 06, 16:18:28 »

Pontosan, szerintem Narancs azért kérdezte, hogy csinált-e ilyesmit valaki, mert manapság nem jellemző. Pedig kb. egy féklégtelenítés szintű a bonyolultsága a dolognak  Wink

Nem ördöngösség, adja magát.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65088 Dátum: 2013 Január 06, 16:15:24 »

Én azért gondoltam, hogy ez az a dob amit keresnek, mert képről ennek olyan az öntése mint az ovál doboké: belül csavartak a merevítő bordák akárcsak KDF Józsi esztergás képén amin eredeti dob szerepel. Kívül pedig simán kúpos mint az ováloké és nem bordás mint KDF Józsi azon képein amin a fiatalabb dob szerepel. De ezek szerint csak formára olyan mint a régi, valójában a méretei a fiatalabbéval egyeznek?!  Mondjuk ha eredetire szeretnék megcsinálni egy autót és sehogy se bírnék hozzá gyári dobot cserélni, akkor inkább ezt választanám a hozzá tartozó alaplappal, mert akkor lenne egy funkcionálisan jól működő fékem, amin a fékdob nagyjából úgy néz ki mint a rávaló, nem pedig úgy mint a fiatalabb.

Narancs: Lehet vannak itthon régi dobjaim, a jövő héten megnézhetem, hogy van-e olyanom, ami gond nélkül szabályozható, használható még?!

Én a képről úgy gondolom, hogy ez felmegy a régire is, annak ellenére, hogy 57-től írja.
Persze lehet, hogy csal a kép, vagy a szemem. Lehet, hogy a Zoli is azért ajánlotta, mert tapasztalta már, hogy felmegy.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65087 Dátum: 2013 Január 06, 15:53:37 »

Persze, volt hogy heti szinten szegecseltük a fékbetéteket (Egész kis korom óta, amióta felérem a satut, rendszeresen hívott apu a műhelybe, hogy tartsam a betéteket az alátámasztáson amíg ő szegecsel) és biztos, hogy minden autószerelő szegecselt aki legalább 15 a szakmában van. Egy fúró, egy dorni az alátámasztáshoz, egy szegecselő dorni és egy kalapács kell hozzá. Még szegecsünk is van itthon bőven.

Nem ördöngösség, adja magát.

Bácsi Győző
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65086 Dátum: 2013 Január 06, 15:53:03 »

Igen, nem 30 lovasé, mert ahogy Narancs írja, azon a blokk része a dinamótalp. Ez szimplán egy 6V-os dinamó talpa.

Mondjuk a 6 V-os dinamó karcsúbb.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65085 Dátum: 2013 Január 06, 15:52:25 »

van egy nagy anya rajta. ne egyik irányba sem lazul.
kifog rajtam az a buzi ablaktörlő.
hol a flex? Grin
Ablaktörlő karon egyetlen nagy anya van, amelyik a kasztniba fogja be a rudazatot. A kart vagy egy kis anya fogja a tengelyhez, vagy a kart felhajtva látható oldalsó csavar. Ha egyik, vagy másik már ki van tekerve, még a berohadt kar is lejön, ha alátámasztasz egy villáskulccsal. A kasztnit persze védeni kell, ne azon támaszkodjon a kulcs.

Bácsi Győző
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65084 Dátum: 2013 Január 06, 15:51:10 »

Persze, volt hogy heti szinten szegecseltük a fékbetéteket (Egész kis korom óta, amióta felérem a satut, rendszeresen hívott apu a műhelybe, hogy tartsam a betéteket az alátámasztáson amíg ő szegecsel) és biztos, hogy minden autószerelő szegecselt aki legalább 15 a szakmában van. Egy fúró, egy dorni az alátámasztáshoz, egy szegecselő dorni és egy kalapács kell hozzá. Még szegecsünk is van itthon bőven.

1954.előtti fékdobhoz már fékpofákat sem lehet kapni újban.Így csak egy lehetőség maradt,ilyen ferodolokat venni,és házilag felszegecselni.
http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=showdetails&from=list&pageNr=1&productId=5070187cbe216&sid=50e96e62e64f15.69879594

Csinált már valaki ilyent házilag,hogy a régi szegecseket lefurkálta,és ilyen új ferodolakat szegecselt fel?

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65083 Dátum: 2013 Január 06, 15:49:15 »

Szeretném megcsinálni a dinamót is, hogy bármikor eredeti állapotba lehessen hozni az autót.
Találtam egy talpat. Nem ez van a motoron, azon generátor talp van.
Ebbe még a dinamó se megy bele. Milyen talp lehet ez? 30 lovasé?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Mondjuk a 6 V-os dinamó karcsúbb.

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65082 Dátum: 2013 Január 06, 15:46:05 »

van egy nagy anya rajta. ne egyik irányba sem lazul.
kifog rajtam az a buzi ablaktörlő.
hol a flex? Grin
maximum 6-os anya lehet, mármint ha a kart akarod leszedni.
ha a komplett szerkezetet, azt tartja nagyobb anyuci.
csavarlazító + izomerő



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65081 Dátum: 2013 Január 06, 15:45:32 »

Bocs, akkor benéztem  Lips Sealed

Ez nem ovál fékdob Zoli!A leírásban is ott szerepel,hogy 1957-67.

Ilyent bárhol lehet kapni,kb azonos árban.

Abban igaza van Józsinak,hogy az 1957 előtti fékdobokat tényleg sehol sem lehet beszerezni újban.Ezért kérdezgetem a Józsitól,hogy milyen megoldások vannak.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #65080 Dátum: 2013 Január 06, 14:28:39 »

van egy nagy anya rajta. ne egyik irányba sem lazul.
kifog rajtam az a buzi ablaktörlő.
hol a flex? Grin
akkor megy egyértelmű, nincs trükk
csavarlazító és próbáld mozgatni, óvatosan ütögetni, mindkét irányba próbálni megindítani stb
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65079 Dátum: 2013 Január 06, 14:26:26 »

van egy nagy anya rajta. ne egyik irányba sem lazul.
kifog rajtam az a buzi ablaktörlő.
hol a flex? Grin
Van úgy hogy összenő. Villás szerszámmal feszegesd körbe. (biciklikulcs pl. Úgy emlékszem, a villáskulcs nem fér be)

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #65078 Dátum: 2013 Január 06, 14:19:20 »

oldalról van benne egy kis csavar. utána szerintem csak erősen kell húzni, egyenesen körben. a kosztól jól rá tud gyógyulni

illetve van olyan ahol egy anya tartja kívülről, de gondolom az egyértelmű lenne és nem kérdeznéd
van egy nagy anya rajta. ne egyik irányba sem lazul.
kifog rajtam az a buzi ablaktörlő.
hol a flex? Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #65077 Dátum: 2013 Január 06, 14:16:43 »

hogy a picsába jön le a ablaktörlő kar.
egyszer 6éve már leszedtem, de most az istenért nem megy Undecided
oldalról van benne egy kis csavar. utána szerintem csak erősen kell húzni, egyenesen körben. a kosztól jól rá tud gyógyulni

illetve van olyan ahol egy anya tartja kívülről, de gondolom az egyértelmű lenne és nem kérdeznéd
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #65076 Dátum: 2013 Január 06, 14:16:09 »

A motorszakiktól kérdezem, van olyan oldal, ahol utána tudok nézni a motorkódoknak?
Eddig úgy tudtam, hogy a bogarat 1200 - 1300 - 1500 és 1600-as blokkal építették.
Ma beszéltem a bogaras sráccal, és ő azt javasolta, hogy ha később erősebb motort szeretnék a bogárba, akkor a legjobb ....

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65075 Dátum: 2013 Január 06, 14:10:30 »

Szeretném megcsinálni a dinamót is, hogy bármikor eredeti állapotba lehessen hozni az autót.
Találtam egy talpat. Nem ez van a motoron, azon generátor talp van.
Ebbe még a dinamó se megy bele. Milyen talp lehet ez? 30 lovasé?
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Elvileg a 30LE-s dinamó a keskeny,de annak nem lehet lecsavarozni ezt a talpát,azért is hívják egybebakos motornak.

Valami 6V-os dinamónak a bakja ez.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #65074 Dátum: 2013 Január 06, 14:09:16 »

hogy a picsába jön le a ablaktörlő kar.
egyszer 6éve már leszedtem, de most az istenért nem megy Undecided

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65073 Dátum: 2013 Január 06, 14:04:55 »

Én a képről úgy gondolom, hogy ez felmegy a régire is, annak ellenére, hogy 57-től írja.
Persze lehet, hogy csal a kép, vagy a szemem. Lehet, hogy a Zoli is azért ajánlotta, mert tapasztalta már, hogy felmegy.
Fel lehet tenni,ha párban a fiatalabb évjáratról származó fékalaplapot is cseréljük,ahogy az előbb már írták.

De attól még nem 1957.előtti fékdob.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65072 Dátum: 2013 Január 06, 14:00:42 »

Szeretném megcsinálni a dinamót is, hogy bármikor eredeti állapotba lehessen hozni az autót.
Találtam egy talpat. Nem ez van a motoron, azon generátor talp van.
Ebbe még a dinamó se megy bele. Milyen talp lehet ez? 30 lovasé?


« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 06, 14:09:53 írta Zoli »

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #65071 Dátum: 2013 Január 06, 14:00:40 »

Én pl. az 1957-es Wartburgunkon. Jó, ha van egy spéci fúró hozzá, és alu csőszegecs. De fel is ragasztják neked.

1954.előtti fékdobhoz már fékpofákat sem lehet kapni újban.Így csak egy lehetőség maradt,ilyen ferodolokat venni,és házilag felszegecselni.
http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=showdetails&from=list&pageNr=1&productId=5070187cbe216&sid=50e96e62e64f15.69879594

Csinált már valaki ilyent házilag,hogy a régi szegecseket lefurkálta,és ilyen új ferodolakat szegecselt fel?
1303LS
« Hozzászólás #65070 Dátum: 2013 Január 06, 13:41:40 »

Ez nem ovál fékdob Zoli!A leírásban is ott szerepel,hogy 1957-67.

Ilyent bárhol lehet kapni,kb azonos árban.

Abban igaza van Józsinak,hogy az 1957 előtti fékdobokat tényleg sehol sem lehet beszerezni újban.Ezért kérdezgetem a Józsitól,hogy milyen megoldások vannak.
Én a képről úgy gondolom, hogy ez felmegy a régire is, annak ellenére, hogy 57-től írja.
Persze lehet, hogy csal a kép, vagy a szemem. Lehet, hogy a Zoli is azért ajánlotta, mert tapasztalta már, hogy felmegy.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65069 Dátum: 2013 Január 06, 13:37:31 »

1954.előtti fékdobhoz már fékpofákat sem lehet kapni újban.Így csak egy lehetőség maradt,ilyen ferodolokat venni,és házilag felszegecselni.
http://www.kaeferland-shop.de/index.php?action=showdetails&from=list&pageNr=1&productId=5070187cbe216&sid=50e96e62e64f15.69879594

Csinált már valaki ilyent házilag,hogy a régi szegecseket lefurkálta,és ilyen új ferodolakat szegecselt fel?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65068 Dátum: 2013 Január 06, 13:27:53 »

Ez nem ovál fékdob Zoli!A leírásban is ott szerepel,hogy 1957-67.

Ilyent bárhol lehet kapni,kb azonos árban.

Abban igaza van Józsinak,hogy az 1957 előtti fékdobokat tényleg sehol sem lehet beszerezni újban.Ezért kérdezgetem a Józsitól,hogy milyen megoldások vannak.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65067 Dátum: 2013 Január 06, 13:04:31 »

, renault fuegóról.
http://videa.hu/videok/film-animacio/knight-rider-renault-fuego-auto-david-hasselhoff-BwM3tJcX3RmbkPep
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 06, 13:14:35 írta tati »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13992


30-347-1939

« Hozzászólás #65066 Dátum: 2013 Január 06, 12:37:53 »

utálom a solex karbikat de ez csak most élesedett ki bennem miután leszedtem a renaultomról a levegőszűrő házat és alatta egy solex van, jó nagy szar nem lehet beállítani vagy nehezen indul vagy szar és büdös az alapjárat .....
Van egy solex karbim, renault fuegóról. A motorja szépen járt, de a kasztni menthetetlen volt. Ezt tudtam megmenteni róla.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65065 Dátum: 2013 Január 06, 12:27:25 »

...vagy öreg és kopott, vagy egyszerűen csak béna vagy.

Van vagy 40 féle Solex karbi és azért mert az egyik kopasz ember hülye, azért nem minden kopasz ember hülye.
az biztos hogy béna vagyok, de ezek a bogár solexek  akkor is szarok  és a rönójé is punktum!

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65064 Dátum: 2013 Január 06, 12:00:49 »

Pontosan, ahogy mondod.

Konkrétan erre való.

Oldalak: 1 ... 383 384 385 386 387 [388] 389 390 391 392 393 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.171 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.