www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 22:22:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 407 408 409 410 411 [412] 413 414 415 416 417 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14817817 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64171 Dátum: 2012 Október 20, 22:09:12 »

Üdvw!

Újabb kérdésekkel fáradnék hozzátok!
Azután érdeklődnék, hogy hogyan kell végrehajtani a váltó ki- és beszerelését (váltó csere kell majd nemsokára) éééés hogyan célszerű szépen leültetni hátul 1 ricnivel a Bogárkát?
Tudom már mindkettőt mert olvastam utána meg hallottam már nem egyszer róla, de szeretném elolvasni a javaslatokat! Köszönöm!

motort kidobod, váltót kidobod.
ha olajos féltengelyes a géped, akkor szopni fogsz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #64170 Dátum: 2012 Október 20, 21:26:19 »

Üdvw!

Újabb kérdésekkel fáradnék hozzátok!
Azután érdeklődnék, hogy hogyan kell végrehajtani a váltó ki- és beszerelését (váltó csere kell majd nemsokára) éééés hogyan célszerű szépen leültetni hátul 1 ricnivel a Bogárkát?
Tudom már mindkettőt mert olvastam utána meg hallottam már nem egyszer róla, de szeretném elolvasni a javaslatokat! Köszönöm!
átjössz s akár még segítek is 2kmre laksz tőlem


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #64169 Dátum: 2012 Október 20, 20:19:36 »

Üdvw!

Újabb kérdésekkel fáradnék hozzátok!
Azután érdeklődnék, hogy hogyan kell végrehajtani a váltó ki- és beszerelését (váltó csere kell majd nemsokára) éééés hogyan célszerű szépen leültetni hátul 1 ricnivel a Bogárkát?
Tudom már mindkettőt mert olvastam utána meg hallottam már nem egyszer róla, de szeretném elolvasni a javaslatokat! Köszönöm!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64168 Dátum: 2012 Október 20, 19:17:43 »

akkor majd nezz utanna. Hivatalos suzuki szervizben mondta a szerelo. De biztos rosszul tudja!
Tudom én, hogy a japók zseniálisak, de Varázslónak igaza lahet abban, hogy az nem létezik, hogy egy alkatrész teljesen szabályozottan kopjon el.
Szóval ha egy szerelő így tudja, akkor oda nem szívesen adnám le a gépemet.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64167 Dátum: 2012 Október 20, 19:15:39 »

Ovál, 6V.
Alapjáraton nem világított a töltés lámpa, majd a fordulat növelésével egyre erősebben parázslott. Most elmúlt, de gondolom, még előjöhet. Mire gyanakodjak?
Pl fennakadó szénkefére. Ovális kommutátorra.

Bácsi Győző
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #64166 Dátum: 2012 Október 20, 18:08:08 »

http://www.anda.hu/ anda festéklemaro zselet használta már valaki ?
tapasztalat?
jó nem jó mire jó alapon ?
igaz bekentem vele a trabantot ... holnap leírom a hatást .

a body-nál ezt nagyon ajánlották a loctite-t festéklemaróval egyenrangú aszondják jobb lényegesen mint a kromofág


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64165 Dátum: 2012 Október 20, 18:05:13 »

Ovál, 6V.
Alapjáraton nem világított a töltés lámpa, majd a fordulat növelésével egyre erősebben parázslott. Most elmúlt, de gondolom, még előjöhet. Mire gyanakodjak?
feszszabályzó
vagy kontakthiba



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #64164 Dátum: 2012 Október 20, 16:48:18 »

Ovál, 6V.
Alapjáraton nem világított a töltés lámpa, majd a fordulat növelésével egyre erősebben parázslott. Most elmúlt, de gondolom, még előjöhet. Mire gyanakodjak?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #64163 Dátum: 2012 Október 20, 14:26:29 »

SOHA nincs semmilyen belsőégésű (utcai, tehát nem repülőgép és nem verseny) motornál a csapágycsere adott km futáshoz kötve, mert a csapágy kopása nagyon függvénye az üzemeltetési körülményeknek.
Olyan van, hogy mérni kell és adott kopás esetén cserélni, de akkor sem adják meg,hogy milyen méretosztályút, mert a csap kopottságának (felületi minőség és ovalitás) függvényében kell köszörülni, újabb motoroknál cserélni, mert még túlméret sincs.

Olyat, hogy méreten aluli csapra új csapágyat kell tenni, olyat én még nem láttam leírva sehol.

A siklócsapágy cseréje kopott csapon azért is kétséges, mert a csap felülete már meghúzott, barázdált és a siklócsapágy ezt nem tolerálja jól, lokális túlterhelések és rosszabb kenés lesz az eredménye -> hamar tönkremegy.

Ráadásul az 5 százados általános siklócsapágy illesztés így egyáltalán nem biztosított.


Manapság a motorfelújítást már annyira nem oktatják, mert sok esetben komplett fűzött blokkot cserélnek, de azért vannak dolgok, amik nem változnak.


Konkrétan a Hayabusa blokk felújítását még nem olvastam, de a GSF és a korábbi lég-olajos GSX-R blokkokat igen, ott minden úgy volt, ahogy az lenni szokott. Nem gondolnám, hogy a GSX1300R-en főtengelycsapot megmunkáló siklócsapágy lenne.

Nagyjából 10 éve foglalkozom napi szinten mkp. motor felújítással....  Wink


akkor majd nezz utanna. Hivatalos suzuki szervizben mondta a szerelo. De biztos rosszul tudja!

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #64162 Dátum: 2012 Október 20, 14:23:50 »

Plusz levegőt minden egyes csatlakozásnál szívhat a karbi után, ill. a karbi bármely nyitható pontján, az állítócsavaroknál, az illesztéseknél. Inkább csavarlazítóval próbálkozz, attól felpörög.
De szerintem inkább a gyújtást kéne átnézni, ha csak extrém tekergetésekre reagál a motor.
A gyújtás rendben van.
Járt már szépen a motor, nem torpant, egyenletesen járt, csak nagyon magas volt az alapjárat. Aztán hiába tekergetem nem nagyon megy lejjebb, meg már ingadozik is és torpan, ha visszaállítom a kiindulási helyzetbe akkor is. Huh
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64161 Dátum: 2012 Október 20, 14:20:00 »

Üdv!
Ha a motor falsot szív attól ingadozhat az alapjárat?
A karbi pedig nem nagyon reagál állítgatásra, csak ha egész fordulatokat tekerek a csavarokon akkor lehet érzékelni kis változást.(ez ugye lehetséges a fals miatt)
Az érdekesség pedig az hogy levettem a karbit feltettem ugyanúgy ismét és most már hirtelen gázadásra is torpan, eddig meg jó volt.
Tehát össze-vissza mindent csinál és nem értem miért.
Ha pedig falsot szív akkor vajon hol? kipróbáltam, hogy kis borotva habot raktam a szívócső két végéhez, hogy elszívja-e, de nem.
A karbi talpához meg raktam még egy tömítést(az egyébként új mellé), de így sem oké.
Tudtok valami tanácsot adni, hol szoktak ezek falsot szívni jellemzően? (1.6 szimpla szívós)
Köszi előre is!



Plusz levegőt minden egyes csatlakozásnál szívhat a karbi után, ill. a karbi bármely nyitható pontján, az állítócsavaroknál, az illesztéseknél. Inkább csavarlazítóval próbálkozz, attól felpörög.
De szerintem inkább a gyújtást kéne átnézni, ha csak extrém tekergetésekre reagál a motor.

Bácsi Győző
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #64160 Dátum: 2012 Október 20, 14:13:54 »

Üdv!
Ha a motor falsot szív attól ingadozhat az alapjárat?
A karbi pedig nem nagyon reagál állítgatásra, csak ha egész fordulatokat tekerek a csavarokon akkor lehet érzékelni kis változást.(ez ugye lehetséges a fals miatt)
Az érdekesség pedig az hogy levettem a karbit feltettem ugyanúgy ismét és most már hirtelen gázadásra is torpan, eddig meg jó volt.
Tehát össze-vissza mindent csinál és nem értem miért.
Ha pedig falsot szív akkor vajon hol? kipróbáltam, hogy kis borotva habot raktam a szívócső két végéhez, hogy elszívja-e, de nem.
A karbi talpához meg raktam még egy tömítést(az egyébként új mellé), de így sem oké.
Tudtok valami tanácsot adni, hol szoktak ezek falsot szívni jellemzően? (1.6 szimpla szívós)
Köszi előre is!


Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #64159 Dátum: 2012 Október 20, 13:31:39 »

http://buggarage.blogspot.hu/2012/10/typ-181-futomu-no1.html



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64158 Dátum: 2012 Október 20, 09:45:19 »

Volt egy ilyen sejtésem is, de mivel még nem láttam Hayabusa szerelési utasítást, nem mertem előadni ezt a feltételezésemet.

Ez BAROMSÁG.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64157 Dátum: 2012 Október 19, 22:55:20 »

Ismerem a mondást, nem is vitatkozom, csak próbáltam megindokolni.
Nekem nem kell. Másnak- némelyeknek- meg felesleges.
Sajna. Tongue

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64156 Dátum: 2012 Október 19, 22:53:59 »

Szerintem ismered a mondast, amelynek veget idezem: ... sajat szintjukre es legyoznek a rutinjukkal.
Gyozo is erre probalt utalni.

Mi - a tobbiek - orommel tanulunk a leirasaidbol, koszonjuk! :-)

Ismerem a mondást, nem is vitatkozom, csak próbáltam megindokolni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64155 Dátum: 2012 Október 19, 22:53:28 »

SOHA nincs semmilyen belsőégésű (utcai, tehát nem repülőgép és nem verseny) motornál a csapágycsere adott km futáshoz kötve, mert a csapágy kopása nagyon függvénye az üzemeltetési körülményeknek.
Olyan van, hogy mérni kell és adott kopás esetén cserélni, de akkor sem adják meg,hogy milyen méretosztályút, mert a csap kopottságának (felületi minőség és ovalitás) függvényében kell köszörülni, újabb motoroknál cserélni, mert még túlméret sincs.

Olyat, hogy méreten aluli csapra új csapágyat kell tenni, olyat én még nem láttam leírva sehol.

A siklócsapágy cseréje kopott csapon azért is kétséges, mert a csap felülete már meghúzott, barázdált és a siklócsapágy ezt nem tolerálja jól, lokális túlterhelések és rosszabb kenés lesz az eredménye -> hamar tönkremegy.

Ráadásul az 5 százados általános siklócsapágy illesztés így egyáltalán nem biztosított.


Manapság a motorfelújítást már annyira nem oktatják, mert sok esetben komplett fűzött blokkot cserélnek, de azért vannak dolgok, amik nem változnak.


Konkrétan a Hayabusa blokk felújítását még nem olvastam, de a GSF és a korábbi lég-olajos GSX-R blokkokat igen, ott minden úgy volt, ahogy az lenni szokott. Nem gondolnám, hogy a GSX1300R-en főtengelycsapot megmunkáló siklócsapágy lenne.

Nagyjából 10 éve foglalkozom napi szinten mkp. motor felújítással....  Wink


Nem én vagyok, aki felül akar múlni Téged... :-)

Bácsi Győző
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64154 Dátum: 2012 Október 19, 22:50:15 »

Nagyjából 10 éve foglalkozom napi szinten mkp. motor felújítással....  Wink
Szerintem ismered a mondast, amelynek veget idezem: ... sajat szintjukre es legyoznek a rutinjukkal.
Gyozo is erre probalt utalni.

Mi - a tobbiek - orommel tanulunk a leirasaidbol, koszonjuk! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64153 Dátum: 2012 Október 19, 22:46:47 »

Ne vitatkozz!
Alulmaradsz.
 Grin

SOHA nincs semmilyen belsőégésű (utcai, tehát nem repülőgép és nem verseny) motornál a csapágycsere adott km futáshoz kötve, mert a csapágy kopása nagyon függvénye az üzemeltetési körülményeknek.
Olyan van, hogy mérni kell és adott kopás esetén cserélni, de akkor sem adják meg,hogy milyen méretosztályút, mert a csap kopottságának (felületi minőség és ovalitás) függvényében kell köszörülni, újabb motoroknál cserélni, mert még túlméret sincs.

Olyat, hogy méreten aluli csapra új csapágyat kell tenni, olyat én még nem láttam leírva sehol.

A siklócsapágy cseréje kopott csapon azért is kétséges, mert a csap felülete már meghúzott, barázdált és a siklócsapágy ezt nem tolerálja jól, lokális túlterhelések és rosszabb kenés lesz az eredménye -> hamar tönkremegy.

Ráadásul az 5 százados általános siklócsapágy illesztés így egyáltalán nem biztosított.


Manapság a motorfelújítást már annyira nem oktatják, mert sok esetben komplett fűzött blokkot cserélnek, de azért vannak dolgok, amik nem változnak.


Konkrétan a Hayabusa blokk felújítását még nem olvastam, de a GSF és a korábbi lég-olajos GSX-R blokkokat igen, ott minden úgy volt, ahogy az lenni szokott. Nem gondolnám, hogy a GSX1300R-en főtengelycsapot megmunkáló siklócsapágy lenne.

Nagyjából 10 éve foglalkozom napi szinten mkp. motor felújítással....  Wink


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64152 Dátum: 2012 Október 19, 22:33:53 »

Ez BAROMSÁG.
Ne vitatkozz!
Alulmaradsz.
 Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64151 Dátum: 2012 Október 19, 22:32:29 »


2. pl a gsx1300r motornak 50-100-150 ezrenként kell hajtókar csapágyat cserélni, mindig +-osra, és nem kell köszörülni.
na ez hogy van?

Ez BAROMSÁG.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #64150 Dátum: 2012 Október 19, 19:50:31 »

Kipufogót tudtam neki vinni, annak örült is  Grin A hőcserélőt említettem neki, hogy nem tudtam hozni, mert még az autón van. Erre csak legyintett egyet, hogy jól van nem baj.
Köszi!
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64149 Dátum: 2012 Október 19, 19:47:49 »

Cseredarabot vittél neki?
Kipufogót tudtam neki vinni, annak örült is  Grin A hőcserélőt említettem neki, hogy nem tudtam hozni, mert még az autón van. Erre csak legyintett egyet, hogy jól van nem baj.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64148 Dátum: 2012 Október 19, 19:45:39 »

A hőcserélők darabja 4900 Ft, a kipufogó pedig 8900 Ft. Összesen fizettem érte neki 18700 Ft-ot  Wink
Még annyit elmondanék róla, hogy 1-es lemezből dolgozik a mesterember. Állítása szerint a gyári csak 0.7-es. Szóval sokáig bírják, tud olyanokról akik már 6 éve használják az Ő általa készített dobokat és semmi baj velük.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #64147 Dátum: 2012 Október 19, 19:41:44 »

A hőcserélők darabja 4900 Ft, a kipufogó pedig 8900 Ft. Összesen fizettem érte neki 18700 Ft-ot  Wink
Cseredarabot vittél neki?
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64146 Dátum: 2012 Október 19, 19:39:38 »

Szerintem jól van az csak a képen nem látszik. Elég jó sablonon dolgozik az ember, nem szokott nagy gond lenni velük.
Igen én is úgy néztem, hogy jól vannak. Szerintem semmi baj nem lesz vele
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64145 Dátum: 2012 Október 19, 19:37:57 »

Volt egy fórumos kolléga aki nemrég feltett egy ilyen kérdést.
Erre érkezett több válasz, mindenki ismeretanyaga szerint válaszolt, szerintem elég kimerítően.
Egyedül az árára nem érkezett pontos válasz, valószínűleg azért mert mostanában közülünk nem nagyon vett senki ilyesmit.
Ez utóbbi úgy nézem változott. Gondoltam a közösség lexikális értékének növelésére természetes lenne megosztani ezt az infót.
Magyarul, ha legközelebb valaki ilyesmire fanyalodna, egyből hasznosan tudná használni a fórumot.
A hőcserélők darabja 4900 Ft, a kipufogó pedig 8900 Ft. Összesen fizettem érte neki 18700 Ft-ot  Wink
1303LS
« Hozzászólás #64144 Dátum: 2012 Október 19, 19:30:14 »

Mivel elvannak tolva a két oldalon a hengerek, így a bal oldal előrébb van. A szívócső sem szimetrikus. Felszerelésnél nem tudod azt felcsavarozni.
Szerintem jól van az csak a képen nem látszik. Elég jó sablonon dolgozik az ember, nem szokott nagy gond lenni velük.
1303LS
« Hozzászólás #64143 Dátum: 2012 Október 19, 19:29:18 »

Mire vagy kíváncsi? Összesen mennyi volt a kipufogó hozzá? Vagy a többi?
Volt egy fórumos kolléga aki nemrég feltett egy ilyen kérdést.

Egy kérdés. Adonyban nem tudjátok mennyibe kerülnek a felújított kipufogók és hőcserélők? Esetleg valakinek tapasztalat az ottani munkával? Minőség, pontosság?  Roll Eyes
Erre érkezett több válasz, mindenki ismeretanyaga szerint válaszolt, szerintem elég kimerítően.
Egyedül az árára nem érkezett pontos válasz, valószínűleg azért mert mostanában közülünk nem nagyon vett senki ilyesmit.
Ez utóbbi úgy nézem változott. Gondoltam a közösség lexikális értékének növelésére természetes lenne megosztani ezt az infót.
Magyarul, ha legközelebb valaki ilyesmire fanyalodna, egyből hasznosan tudná használni a fórumot.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Október 19, 19:31:31 írta 1303LS »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64142 Dátum: 2012 Október 19, 19:09:54 »

Mivel elvannak tolva a két oldalon a hengerek, így a bal oldal előrébb van. A szívócső sem szimetrikus. Felszerelésnél nem tudod azt felcsavarozni.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64141 Dátum: 2012 Október 19, 19:06:04 »

Megmondom őszintén nem értem mire gondolsz. Szerintem minden jól van, de az is lehet, hogy én vagyok ennyire hülye  Grin
Az a vékony cső a kipufogó dobon, azt figyeld.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64140 Dátum: 2012 Október 19, 19:02:07 »

Az a cső amin a meleg megy a szívócsőhöz az jobb oldalon van, mig a motorodon meg bal oldalon.
Megmondom őszintén nem értem mire gondolsz. Szerintem minden jól van, de az is lehet, hogy én vagyok ennyire hülye  Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64139 Dátum: 2012 Október 19, 18:46:55 »

Nem tudom mire gondolt Józsi, de majd csak kifejti bővebben.  Undecided
Az a cső amin a meleg megy a szívócsőhöz az jobb oldalon van, mig a motorodon meg bal oldalon.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64138 Dátum: 2012 Október 19, 18:44:46 »

Csak pozitívan! Nem lesz ott gond!
Nem tudom mire gondolt Józsi, de majd csak kifejti bővebben.  Undecided
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #64137 Dátum: 2012 Október 19, 18:42:25 »

Ki tudnád fejteni, hogy mire is gondolsz? Mivel lesz gond?
Csak pozitívan! Nem lesz ott gond!
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64136 Dátum: 2012 Október 19, 18:40:00 »

Lesz kuva istenezés! Én már látom azt amit te nem.
Ki tudnád fejteni, hogy mire is gondolsz? Mivel lesz gond?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64135 Dátum: 2012 Október 19, 18:38:24 »

A felszerelésre váró alkatrészek  Wink
Lesz kuva istenezés! Én már látom azt amit te nem.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64134 Dátum: 2012 Október 19, 17:43:14 »

És most megtudhatjuk az árát is a dolgoknak?
Mire vagy kíváncsi? Összesen mennyi volt a kipufogó hozzá? Vagy a többi?
1303LS
« Hozzászólás #64133 Dátum: 2012 Október 19, 17:29:31 »

A felszerelésre váró alkatrészek  Wink
És most megtudhatjuk az árát is a dolgoknak?
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64132 Dátum: 2012 Október 19, 17:20:29 »

A felszerelésre váró alkatrészek  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Oldalak: 1 ... 407 408 409 410 411 [412] 413 414 415 416 417 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.179 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.