www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 01, 21:31:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 410 411 412 413 414 [415] 416 417 418 419 420 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14817225 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64051 Dátum: 2012 Október 15, 20:38:36 »

Nekem meg mindkettőt  Undecided Amióta nálam az autó azóta így van, hogy se bowden se kar. Most, hogy új hőcserélőket kap az autó megszeretném csinálni ezeket a hiányosságokat is.
így néz ki a bowden, ha megvetted volna, egyértelmű lenne a behelyezés. Így meg egyértelmű lesz a vásárlás.  Cool
A végéről a menetes basz levehető.


« Utoljára szerkesztve: 2012 Október 15, 20:46:45 írta Zoli »

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64050 Dátum: 2012 Október 15, 20:07:52 »

Na ezt kellene majd Öcsisajtba is be-applikálni, mert csak az anyósülés felőli müxik... a másik elszakadt... Roll Eyes
Nekem meg mindkettőt  Undecided Amióta nálam az autó azóta így van, hogy se bowden se kar. Most, hogy új hőcserélőket kap az autó megszeretném csinálni ezeket a hiányosságokat is.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #64049 Dátum: 2012 Október 15, 20:05:12 »

Jezusom ...
A fűtés bowdenjei kétágúak, elöl a karnál közös a vég, majd kettéválik. Ezért csak elölről lehet behelyezni.
A rövidebb verzió a fűtés belső irányítása, a hosszabb a fűtődoboké.

Na ezt kellene majd Öcsisajtba is be-applikálni, mert csak az anyósülés felőli müxik... a másik elszakadt... Roll Eyes

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64048 Dátum: 2012 Október 15, 20:02:11 »

Jezusom ...
A fűtés bowdenjei kétágúak, elöl a karnál közös a vég, majd kettéválik. Ezért csak elölről lehet behelyezni.
A rövidebb verzió a fűtés belső irányítása, a hosszabb a fűtődoboké.
A belsőt tudtam, hogy kétágú, a hátsóval nem voltam tisztában, de most már ezt is tudom  Wink Akkor jól gondolom hogy külön-külön kell behúzni a bowden szálait a két vezető csőbe?
« Utoljára szerkesztve: 2012 Október 15, 20:04:43 írta Csosza007 »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64047 Dátum: 2012 Október 15, 18:38:38 »

1, Most néztem meg és nekem két féle karom van. Az egyik végén 3 a másik végén 1 lyuk van. Melyik megy a hőcserélő oldalra és melyik az ülés alá?
2, Amit bejelöltél a képen bowdent az két külön álló bowden? Külön-külön kell behúzni hátulról előre vagy fordítva?

Jezusom ...
A fűtés bowdenjei kétágúak, elöl a karnál közös a vég, majd kettéválik. Ezért csak elölről lehet behelyezni.
A rövidebb verzió a fűtés belső irányítása, a hosszabb a fűtődoboké.

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #64046 Dátum: 2012 Október 15, 16:36:20 »

1, Most néztem meg és nekem két féle karom van. Az egyik végén 3 a másik végén 1 lyuk van. Melyik megy a hőcserélő oldalra és melyik az ülés alá?
2, Amit bejelöltél a képen bowdent az két külön álló bowden? Külön-külön kell behúzni hátulról előre vagy fordítva?

annyi biztos, hogy mindkét bowden a jobb oldali karhoz kell hogy menjen. ez egyszerre nyitja mindkét oldalt.
a bal oldali kar a kézifék mellett pedig mindkét oldalt a hátsó ülés alatt nyitja illetve zárja a hátsó lábtérbe jövő levegő útját. lehet hogy a két kar nem egyforma, nem tudom a bowdenek hogy rögzülnek
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64045 Dátum: 2012 Október 15, 16:18:24 »

Így megy a kar a helyére (ez pont a másik)
<beszúrt kép törölve>

Itt jön ki a bowden két vége ugye:

<beszúrt kép törölve>


És itt jól látszik a sok cső az alagútban:

<beszúrt kép törölve>
1, Most néztem meg és nekem két féle karom van. Az egyik végén 3 a másik végén 1 lyuk van. Melyik megy a hőcserélő oldalra és melyik az ülés alá?
2, Amit bejelöltél a képen bowdent az két külön álló bowden? Külön-külön kell behúzni hátulról előre vagy fordítva?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64044 Dátum: 2012 Október 15, 16:14:07 »

Kérdés: Hogyan és mit csináljak ha beszeretném húzni a bowdent a hőcserélőkhöz? Egyáltalán lehetséges-e? Most jelenleg nekem semmi sincs behúzva, még a karok is hiányoznak a kézifékkar mellől.  Undecided
Bemegy magától is, nem kell hozzá semmi segédeszköz. Elég merev a drót, hogy ne törjön meg a csatornában.

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #64043 Dátum: 2012 Október 15, 14:11:04 »

ha így haladunk, lesz ez még mexikói is :-))

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64042 Dátum: 2012 Október 15, 14:00:39 »

Oválból lett nagyablak, utána perec, most megint ovál - ha jól tudom.
ha így haladunk, lesz ez még mexikói is :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64041 Dátum: 2012 Október 15, 12:03:41 »

Szerintem, ha nincs benn semmi, akkor be kell egyszerűen dugni egy drótot a váltó mellett és azzal behúzni a bowdent. Mingyá' teszek képet
Így megy a kar a helyére (ez pont a másik)


Itt jön ki a bowden két vége ugye:




És itt jól látszik a sok cső az alagútban:


Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64040 Dátum: 2012 Október 15, 11:47:03 »

ez engem is érdekel
Szerintem, ha nincs benn semmi, akkor be kell egyszerűen dugni egy drótot a váltó mellett és azzal behúzni a bowdent. Mingyá' teszek képet

Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #64039 Dátum: 2012 Október 15, 11:35:28 »

Kérdés: Hogyan és mit csináljak ha beszeretném húzni a bowdent a hőcserélőkhöz? Egyáltalán lehetséges-e? Most jelenleg nekem semmi sincs behúzva, még a karok is hiányoznak a kézifékkar mellől.  Undecided
ez engem is érdekel

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64038 Dátum: 2012 Október 15, 11:26:01 »

Egy belső kép végezetül.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64037 Dátum: 2012 Október 15, 11:18:16 »

Azért a végére sikerült, és jó is.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64036 Dátum: 2012 Október 15, 11:15:21 »

A kezemet bekötöttem és elővettem egy másik üveget.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64035 Dátum: 2012 Október 15, 11:13:42 »

Ablak nem megy be! Mérgemben ütöttem mint a lovat a paraszt.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64034 Dátum: 2012 Október 15, 11:12:04 »

Már majdnem kész.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64033 Dátum: 2012 Október 15, 11:11:04 »

Gittelés csiszolás.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64032 Dátum: 2012 Október 15, 11:09:48 »

A behegesztés.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64031 Dátum: 2012 Október 15, 11:08:00 »

A belső rész lemezei.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64030 Dátum: 2012 Október 15, 11:06:40 »

Több darabból lett megcsinálva a belső része.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64029 Dátum: 2012 Október 15, 11:05:26 »

Bele kellett hegeszteni, és az ellenrésze sem volt meg.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64028 Dátum: 2012 Október 15, 11:04:18 »

Szinte szemétre való volt a kiindulási darab.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64027 Dátum: 2012 Október 15, 11:02:52 »

Egy nagyobbat vágtunk bele! Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64026 Dátum: 2012 Október 15, 11:01:22 »

Segédem szerint nem volt rossz.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64025 Dátum: 2012 Október 15, 11:00:03 »

Az ezredforduló után tíz évvel a segédemmel úgy döntöttünk, hogy nem kell az osztott ablak.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64024 Dátum: 2012 Október 15, 10:57:49 »

Sorban kerültek fel a kocsira a kacatok. Vizsga még nem volt, és 3 évig azért minden találkozóra elmentem. Egyszer a rendőrség hitelesítette a " legrégebben lejárt forgalmi engedélyt", mert volt ilyen leg verseny is Agárdon.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64023 Dátum: 2012 Október 15, 10:54:06 »

Szép lett a végeredmény és 20 évig osztott volt az ablak hátul.  Még OT minősítést is kapott! Létezett ovál műszerfallal osztott ablakos kocsi. Ez volt az alapötlet.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64022 Dátum: 2012 Október 15, 10:47:55 »

Ezután behegesztettem.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64021 Dátum: 2012 Október 15, 10:45:35 »

Kézzel kalapáltam hozzá az ablakkeretet. Ötös üvegből volt a hátsó ablak, ami nem egyezett meg az eredetivel. Akkor még nem tudtam, hogy az ovál az más, és egy átalakított oválról vettem a mintát, ami egy újságpapír volt körömmel megnyomkodva. Ezt rajzoltam a lemezre.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64020 Dátum: 2012 Október 15, 10:42:13 »

Már piros színben, de osztott ablak nélkül.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64019 Dátum: 2012 Október 15, 10:38:13 »

Narancs jól mondta. 1983-ban lefestettem pirosra az akkor fehér kocsit, elötte 2X kék volt. Talán 1964-ben kapott nagy ablakot. 1983-ban a tetejére szereltem egy antennát, és azon német zászló lobogott. Kapot IFA kapcsolótáblát, és trabant kihúzós ablakmosót. Még lámpa mosója is volt ami soha nem volt bekötve. Volt kalaptartója a kocsinak, rádiót is szereltem bele. 2 csatorna jött is.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64018 Dátum: 2012 Október 15, 10:27:39 »

Kérdés: Hogyan és mit csináljak ha beszeretném húzni a bowdent a hőcserélőkhöz? Egyáltalán lehetséges-e? Most jelenleg nekem semmi sincs behúzva, még a karok is hiányoznak a kézifékkar mellől.  Undecided
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64017 Dátum: 2012 Október 15, 09:52:29 »


Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #64016 Dátum: 2012 Október 15, 09:48:28 »

nem oválból lett perec, aztán vissza?
Gyárilag ovál,aztán az akkori divathóbort (vagy praktikusság) miatt nagyablakosították,ezt szokták hívni "fiatalításnak" vagy "ezerhármasításnak" is,aztán a Józsi később perecablakosította,és a mostani felújításakor pedig visszaadta neki az eredeti oválablakot.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #64015 Dátum: 2012 Október 15, 09:47:12 »

Oválból lett nagyablak, utána perec, most megint ovál - ha jól tudom.

nem oválból lett perec, aztán vissza?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #64014 Dátum: 2012 Október 15, 09:36:17 »

nem oválból lett perec, aztán vissza?
de lehet hogy előtte nagyablakosítva volt már
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64013 Dátum: 2012 Október 15, 09:30:54 »

Két kép és 30 év.
nem oválból lett perec, aztán vissza?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64012 Dátum: 2012 Október 14, 21:38:03 »

Szevwasztok!

Segítsetek légyszíves!
Azt szeretném megtudni, hogy 1.6-os AS-es motorhoz milyen méretű dugattyúgyűrűk valók? (henger átmérője x gyűrű magasság)

Köszi

Bendzsi

Minden 1.6-os egyforma és csak egyféle volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 410 411 412 413 414 [415] 416 417 418 419 420 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.