www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 13:08:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 466 467 468 469 470 [471] 472 473 474 475 476 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14843670 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #61811 Dátum: 2012 április 12, 16:29:02 »

A Hunoil nevű termékről mi a vélemény?Mehet az öreg szarba?Kásztrolt most nem szeretnék venni.

          Üdv.
Mehet. Mennyire adják olcsón?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #61810 Dátum: 2012 április 12, 16:25:55 »

 A Hunoil nevű termékről mi a vélemény?Mehet az öreg szarba?Kásztrolt most nem szeretnék venni.

          Üdv.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #61809 Dátum: 2012 április 12, 15:21:00 »

Igen, az utolso hasonlo, meg kell nezni a benne emlitett trafok,es a bogarban levo primer impedanciajat, ha kozel azonos, akkor elvileg mukodnie  kell ennek is.
http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=55
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #61808 Dátum: 2012 április 12, 15:19:00 »

Igen, az utolso hasonlo, meg kell nezni a benne emlitett trafok,es a bogarban levo primer impedanciajat, ha kozel azonos, akkor elvileg mukodnie  kell ennek is.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #61807 Dátum: 2012 április 12, 14:53:09 »

http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=103

http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=102

http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=360
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #61806 Dátum: 2012 április 12, 14:28:23 »


köszi
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #61805 Dátum: 2012 április 12, 13:50:31 »

Ezt szerintem többünket is érdekelne ha készítenél.


Elkezdtem keresni alkatrészeket, de ez a bux tranzisztor pl már elég ritka, az újabb cuccok mind FET-esek.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #61804 Dátum: 2012 április 12, 13:47:20 »

Íme. Volt valami cikk is hozzá, de a linket nem találom most hirtelen.

Megvan :

http://tctech.hu/auto/tuning/elektrogy.htm

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #61803 Dátum: 2012 április 12, 13:40:55 »

Íme. Volt valami cikk is hozzá, de a linket nem találom most hirtelen.
Ezt szerintem többünket is érdekelne ha készítenél.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #61802 Dátum: 2012 április 12, 13:33:54 »

nem járok rajzásra  Undecided még elő sem vettem a bogaram ....

   Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #61801 Dátum: 2012 április 12, 13:33:17 »

Íme. Volt valami cikk is hozzá, de a linket nem találom most hirtelen.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #61800 Dátum: 2012 április 12, 11:04:52 »

Jaja, egy mérésre kíváncsi lennék, hogy is szabályoz !

Közben hazafelé állítgattam, úgy néz ki,  találtam egy jó beállítást ,alul is harap, és kettesben (óra szerinti) 75 -ig elforog, az kb. 5000 lehet, ha beleszámoljuk az óra csalását. Mondjuk hamarosan megszakítót kell cserélni, akkor kezdhetem előről Cheesy ( meg csinálok már egy elektronikus megszakítót, amit lehet a gyári trafóval használni, végre találtam egy ilyen kapcsolást  Smiley )

Ez s kapcsolási rajz engem is érdekelne.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61799 Dátum: 2012 április 12, 07:52:50 »

Tati, a rajzásra jössz ? A speedsterrel ? Mert akkor el kell ám majd magyaráznod/mutogatnod a merevítéseket, amiket nemrég leírtál !  Grin
nem járok rajzásra  Undecided még elő sem vettem a bogaram ....

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #61798 Dátum: 2012 április 12, 01:28:35 »

jó lenne rámérni hogy mit mutat 3000fordulaton , utána lehet gyagyázni egyébbként  össze vissza vannak köszörülve az ékszíjtárcsák nem is biztos hogy 7és fél fokon van ,  szoktam ütközőt is felszerelni mert van amelyik vákumdob 40fok fölé húz meg szoktam röpsúlyokat is csereberélni..... Roll Eyes

Tati, a rajzásra jössz ? A speedsterrel ? Mert akkor el kell ám majd magyaráznod/mutogatnod a merevítéseket, amiket nemrég leírtál !  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #61797 Dátum: 2012 április 11, 22:42:44 »

jó lenne rámérni hogy mit mutat 3000fordulaton , utána lehet gyagyázni egyébbként  össze vissza vannak köszörülve az ékszíjtárcsák nem is biztos hogy 7és fél fokon van ,  szoktam ütközőt is felszerelni mert van amelyik vákumdob 40fok fölé húz meg szoktam röpsúlyokat is csereberélni..... Roll Eyes

Jaja, egy mérésre kíváncsi lennék, hogy is szabályoz !

Közben hazafelé állítgattam, úgy néz ki,  találtam egy jó beállítást ,alul is harap, és kettesben (óra szerinti) 75 -ig elforog, az kb. 5000 lehet, ha beleszámoljuk az óra csalását. Mondjuk hamarosan megszakítót kell cserélni, akkor kezdhetem előről Cheesy ( meg csinálok már egy elektronikus megszakítót, amit lehet a gyári trafóval használni, végre találtam egy ilyen kapcsolást  Smiley )

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61796 Dátum: 2012 április 11, 22:31:46 »

Ami azt illeti, a gyárias beállítás sosem tetszett, mindig lehetett csavarni egy kicsit, hogy jobb legyen. De az is kérdés, milyen a gépezet állapota.
eddig bármit, amit beállítottam, a gyári értéken volt a legjobb.
bár, ha piszkálva van benne, akkor stroboszkóppal meg kellene kukkolni mit lép alapjáraton és fordulaton.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #61795 Dátum: 2012 április 11, 21:29:37 »

Ami azt illeti, a gyárias beállítás sosem tetszett, mindig lehetett csavarni egy kicsit, hogy jobb legyen. De az is kérdés, milyen a gépezet állapota.
A motor uj (9000 km), elso tulmeret as41, ks hengerdugo, javitott hutes-kenes (typ3 lemezeles, olajfuratos tokek, 30-as szuros pumpa ), Maresz csinalta, szoval a mecanikaval nincs gond elvileg Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61794 Dátum: 2012 április 11, 21:22:34 »

Nagyon nagy hülyeség lenne gyári, szimplavákuumos gyújtáson is a 009-eshez hasonlóan, tapasztalati módon állítani az előgyújtást ? Csak mert az elméleti statikus 7,5 fok köré állítva nem az igazi a gyorsulás, ( vákuum dolgozik, elforog az alaplap ) még ha ömlik a benzin befelé, akkor is mintha le lenne fojtva egészen 3000 környékéig.
jó lenne rámérni hogy mit mutat 3000fordulaton , utána lehet gyagyázni egyébbként  össze vissza vannak köszörülve az ékszíjtárcsák nem is biztos hogy 7és fél fokon van ,  szoktam ütközőt is felszerelni mert van amelyik vákumdob 40fok fölé húz meg szoktam röpsúlyokat is csereberélni..... Roll Eyes

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61793 Dátum: 2012 április 11, 19:39:25 »

Nagyon nagy hülyeség lenne gyári, szimplavákuumos gyújtáson is a 009-eshez hasonlóan, tapasztalati módon állítani az előgyújtást ? Csak mert az elméleti statikus 7,5 fok köré állítva nem az igazi a gyorsulás, ( vákuum dolgozik, elforog az alaplap ) még ha ömlik a benzin befelé, akkor is mintha le lenne fojtva egészen 3000 környékéig.
Ami azt illeti, a gyárias beállítás sosem tetszett, mindig lehetett csavarni egy kicsit, hogy jobb legyen. De az is kérdés, milyen a gépezet állapota.

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61792 Dátum: 2012 április 11, 19:38:04 »

Sajnos a rajzásra nem készül el.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61791 Dátum: 2012 április 11, 19:37:12 »

Itt tart a projekt.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61790 Dátum: 2012 április 11, 19:36:22 »

A rugókat 2 hétig cseréltem, még a múlt évben.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61789 Dátum: 2012 április 11, 19:34:52 »

Elkezdődött az ülések felújítása.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #61788 Dátum: 2012 április 11, 17:55:29 »

Nagyon nagy hülyeség lenne gyári, szimplavákuumos gyújtáson is a 009-eshez hasonlóan, tapasztalati módon állítani az előgyújtást ? Csak mert az elméleti statikus 7,5 fok köré állítva nem az igazi a gyorsulás, ( vákuum dolgozik, elforog az alaplap ) még ha ömlik a benzin befelé, akkor is mintha le lenne fojtva egészen 3000 környékéig.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Sompi
« Hozzászólás #61787 Dátum: 2012 április 11, 11:06:55 »

az ajtóhatárolóra gondol.
ha nincs bent, túlnyílhat az ajtó, aztán gyűrődik a lemez, pattog a festék.
ja!

monnyuk azon csodálkoznék ha hiányozna abból az oválból!!  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61786 Dátum: 2012 április 11, 06:09:46 »

????

az ajtóhatárolóra gondol.
ha nincs bent, túlnyílhat az ajtó, aztán gyűrődik a lemez, pattog a festék.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #61785 Dátum: 2012 április 11, 05:51:05 »

????

...a túlnyílás gátlót meg tedd be ha hiányzik szvsz, csúnya dolgokat művelhet a hiánya...
Sompi
« Hozzászólás #61784 Dátum: 2012 április 10, 20:52:08 »

Szerintem nem maga a pálca, hanem a gumibigyó, amiben a pálca mozog.


szerintem is
...a túlnyílás gátlót meg tedd be ha hiányzik szvsz, csúnya dolgokat művelhet a hiánya...
1303LS
« Hozzászólás #61783 Dátum: 2012 április 10, 20:50:28 »

Szerintem nem maga a pálca, hanem a gumibigyó, amiben a pálca mozog.

Hoppá, igazad van a csekrodnak a stopja. 
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #61782 Dátum: 2012 április 10, 20:45:39 »

Szerintem nem maga a pálca, hanem a gumibigyó, amiben a pálca mozog.

Ajtókicsapódást gátló pálca.
1303LS
« Hozzászólás #61781 Dátum: 2012 április 10, 19:53:48 »

Gondolom, le kell vennem a kárpitot, ha be akarom tenni. Marad zacsiban. :-)

Most meg nem mondom, de logikusan gondolkodva tutibiztos.
Egyébként hasznos holmi. Nekem már kapta ki úgy a szél a kezemből az ajtót, hogy azt hittem reccs lesz, de simán megfogta. Ha nincs bent szépen behajtotta volna laposra még a sárvédőt is a lendületben lévő ajtó.  Roll Eyes
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #61780 Dátum: 2012 április 10, 19:50:49 »

Gondolom, le kell vennem a kárpitot, ha be akarom tenni. Marad zacsiban. :-)

Ajtókicsapódást gátló pálca.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #61779 Dátum: 2012 április 10, 19:50:10 »

Akkor a Bánhegyi Úr tegye be a hátsó motortakaró lemezt. Nekem benne van.
Minden rosszabb, mint 40 éve. Sajnos kézzel nem tudom tekerni, de már jó úton haladok a megoldás felé.

25 éve egy nagy VW szerelő azt mondta nekem. " Józsikám ezt a csavart kézzel kell tekerni, és úgy kell megcsinálni, hogy könnyen lehessen állítani a kuplungon." Szóval benyulsz a turbinaház mögé és a pici kezeddel tekersz az anyán. Kulcs nélkül! A kart megnyomod egy picit ha kell, és máris tudsz még tekerni az anyán. A végén lekontrázod a másik csavart visszatekerve. Azt is mondta Bánhegyi úr, hogy "GATA"
1303LS
« Hozzászólás #61778 Dátum: 2012 április 10, 19:48:46 »

Ajtókicsapódást gátló pálca.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61777 Dátum: 2012 április 10, 19:14:03 »


ajtótömítő guminak tűnik a google-s találatok szerint.
ahhoz viszont túl olcsó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61776 Dátum: 2012 április 10, 18:59:49 »

Kivettem a kuplungállító csavart. Már tisztán látszik a probléma. Mivel képtelenség egy fél fordulatot végrehajtani a helyhiány miatt, ezért leginkább csak maszatolni lehetett.
Kap a másik két gömbölyded oldalára is letörést egy 8-as kulcs számára, így talán könnyebb lesz. Ha nem bírja, ráhegesztünk valamit.

25 éve egy nagy VW szerelő azt mondta nekem. " Józsikám ezt a csavart kézzel kell tekerni, és úgy kell megcsinálni, hogy könnyen lehessen állítani a kuplungon." Szóval benyulsz a turbinaház mögé és a pici kezeddel tekersz az anyán. Kulcs nélkül! A kart megnyomod egy picit ha kell, és máris tudsz még tekerni az anyán. A végén lekontrázod a másik csavart visszatekerve. Azt is mondta Bánhegyi úr, hogy "GATA"
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #61775 Dátum: 2012 április 10, 18:03:45 »

Ez mire/hová való?
https://shop.westcoastmetric.com/viewProduct.php?productID=111-249B&from_search=1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #61774 Dátum: 2012 április 10, 06:50:22 »

nah tudnak ezek az angolok ha akarnak (én behajtanám őket a csalagútba azt rájuk nyitnám a vizet)
Precíz munka  Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61773 Dátum: 2012 április 09, 15:43:34 »

nah tudnak ezek az angolok ha akarnak (én behajtanám őket a csalagútba azt rájuk nyitnám a vizet)

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #61772 Dátum: 2012 április 09, 11:56:46 »

Kivettem a kuplungállító csavart. Már tisztán látszik a probléma. Mivel képtelenség egy fél fordulatot végrehajtani a helyhiány miatt, ezért leginkább csak maszatolni lehetett.
Kap a másik két gömbölyded oldalára is letörést egy 8-as kulcs számára, így talán könnyebb lesz. Ha nem bírja, ráhegesztünk valamit.


[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 április 09, 18:23:50 írta stonemen »
Oldalak: 1 ... 466 467 468 469 470 [471] 472 473 474 475 476 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.