www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 02, 21:58:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 511 512 513 514 515 [516] 517 518 519 520 521 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14833117 alkalommal)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #60011 Dátum: 2012 Január 23, 22:57:25 »

Ez lehet,hogy évjáratfüggő.
A Narancsomon gyárilag ott figyel a két kerek lyuk(1973-as),és nincsen beépítve semmi,de van rajta két gyári kis záródugó,zárókupak.
Szerintem azt a célt szolgálják,hogy ha valaki szeretne még utólag kapcsolókat beépíteni,ne kelljen a műszerfalat szétfúrkálnia,hanem gyárilag előkészítették a neki a lyukakat.
74-es spar-om van, ott ugyan ez a szitu Wink
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #60010 Dátum: 2012 Január 23, 22:55:11 »

? Benzincső végén milyen csatlakozó van?

Jaja!  Jogos! Akkor lehet megpróbálom én is kicserélni.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60009 Dátum: 2012 Január 23, 22:51:35 »

Úgy kell cserélni, hogy nincs a végén a csatlakozó? És amikor be van fűzve, akkor feltennie a csatit és peremezni?
Mindkét végén gumicső van.

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60008 Dátum: 2012 Január 23, 22:50:55 »

? Benzincső végén milyen csatlakozó van?

Úgy kell cserélni, hogy nincs a végén a csatlakozó? És amikor be van fűzve, akkor feltennie a csatit és peremezni?

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #60007 Dátum: 2012 Január 23, 22:39:27 »

Én kicseréltem az enyémben... Kemény munka, de ha az embernek van türelme és igénye rá, akkor meg lehet csinálni...

Úgy kell cserélni, hogy nincs a végén a csatlakozó? És amikor be van fűzve, akkor feltennie a csatit és peremezni?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #60006 Dátum: 2012 Január 23, 22:22:01 »

Én kicseréltem az enyémben... Kemény munka, de ha az embernek van türelme és igénye rá, akkor meg lehet csinálni...

Nem lehet cserélni, csak mellette elvezetni egy műanyag csövet.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60005 Dátum: 2012 Január 23, 22:21:30 »

és használtad már ezt a technológiát?
Mert ha igen biztos nem ajánlanád, csak ha szereted a nehezebb utat.  Evil
Igen. Nem tudom a pontos nevét, autóhifisek/házimozisok használják. Nem a keményforrasztásról beszélek.
De egy sima gyantás forrasztóón is jobb, mint a sav és pálcaón.  Cool

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #60004 Dátum: 2012 Január 23, 22:18:29 »

Forrasztáshoz írnám, idézés nélkül, hogy pár éve már feltalálták az ezüstforraszt, amihez nem kell, (egyébként a forrasztó ónhoz sem, ha benne van) folyasztószer és nem oxidálódik és reagál úgy a rézzel, mint az ón. Igaz, drágább.
és használtad már ezt a technológiát?
Mert ha igen biztos nem ajánlanád, csak ha szereted a nehezebb utat.  Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60003 Dátum: 2012 Január 23, 22:16:46 »

Üdvw

Mekkora munka benzincsövet cserélni az alagútban???? Most kívül van elvezetve, de nem egy életbiztosítás. Huh
Nem lehet cserélni, csak mellette elvezetni egy műanyag csövet.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60002 Dátum: 2012 Január 23, 22:14:44 »

Ez lehet,hogy évjáratfüggő.
A Narancsomon gyárilag ott figyel a két kerek lyuk(1973-as),és nincsen beépítve semmi,de van rajta két gyári kis záródugó,zárókupak.
Szerintem azt a célt szolgálják,hogy ha valaki szeretne még utólag kapcsolókat beépíteni,ne kelljen a műszerfalat szétfúrkálnia,hanem gyárilag előkészítették a neki a lyukakat.
Tolnál egy képet? Ráér májusig... Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #60001 Dátum: 2012 Január 23, 22:13:32 »

Forrasztáshoz írnám, idézés nélkül, hogy pár éve már feltalálták az ezüstforraszt, amihez nem kell, (egyébként a forrasztó ónhoz sem, ha benne van) folyasztószer és nem oxidálódik és reagál úgy a rézzel, mint az ón. Igaz, drágább.
« Utoljára szerkesztve: 2012 Január 23, 22:15:25 írta Zoli »

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #60000 Dátum: 2012 Január 23, 22:11:16 »

Grin Grin Grin
Mellém sem parkolhatsz.  Grin Grin Grin
Két évig kint a szabadban állt a kocsim a betegségem miatt. Szerintem jól letisztult a 2 év alatt, és elötte 2 évvel már nem használtam  szilikont. A tetőre is sokat tettem, és az ablakgumikra. Ez tette tönkre az ablakgumikat, mert nagyon megkeményedtek, és töredeztek. Igaz 54 évesek voltak. Belül még jók voltak, de kivül a nap ultraibolya sugara is adott neki. Régen elvesztette a kocsi a fényét, 1986-ot írtuk ekkor, ez az első fényezése volt nálam, ez neolux volt. Ezután az egész kocsit olajoztam, karipol nevű NDK-s olajjal. Az egész fényezést kenegettem, de beszívta, és csak 2 napig volt fényes. Még motorolajat is kapott, de a pór beleragadt ezért hamar leszoktam erről. 1986-ban kapott egy piros lesonál fényezést. A szilikon, meg olaj nem jött elő sehol. Ez is kimattult 1991-re. 1992-ben két komponensű festést kapott, ez nagyon új dolog volt, és 40 000 forintomba került, ekkor 6200 forintot kerestem. Féléves fizetésem volt! Ez is kimattult, de ez bírta a legtovább egészen 2010-ig. 2012-ben meg utoljára ezt a szint kapta ami most van rajta.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #59999 Dátum: 2012 Január 23, 22:11:12 »

ha hosszában vágod, ronda lesz mert szétnyílik (vagy azért mert ott fekszik fel, vagy azért mert kifelé van és nincs ami összefogja). inkább vágjál hosszabb darabokat, de spirál alakban vágd szét, mint egy menetet
Nem volt kedvem pöcsölni ezzel, egyébként működik, másfél évig így jártam az autóval, semmi baj nem volt vele. De igazad van, így fogom megcsinálni. De ez nem jutott eszembe akkor, jó ötlet.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #59998 Dátum: 2012 Január 23, 22:00:12 »

(benzincső 1 cm széles karikák hosszában megvágva, és úgy rápattintva a csőre...).
ha hosszában vágod, ronda lesz mert szétnyílik (vagy azért mert ott fekszik fel, vagy azért mert kifelé van és nincs ami összefogja). inkább vágjál hosszabb darabokat, de spirál alakban vágd szét, mint egy menetet
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #59997 Dátum: 2012 Január 23, 21:57:27 »

Belül? nekem vmi okos szaki kívül a bal fellépő, fűtéscsatornához kötegelte hozzá...
Az fasza. Én a homlokfalat fúrtam át, meg hátul az ülés alatt, és ott vezettem át a bal oldalra a kasztni alatt. Csúnya meló, de gyorsan kellett, akkor a bogár volt a napi használatú autónk. Most majd szépen lesz összehozva, szorítófülekkel lefogatva, gumigyűrűkkel rezgésmentesítve (benzincső 1 cm széles karikák hosszában megvágva, és úgy rápattintva a csőre...). Az első-hátsó tűzfalakat is benzincső segítségével tömítettem a rézcső körül.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #59996 Dátum: 2012 Január 23, 21:56:58 »

Grin Akkor most már csak azt szeretném tudni, mire jut majd Stone.  Wink
A Te HSZ-eidet törli az én okosságaim meg maradnak.  Cheesy
Nem kérdés ez.  Grin
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #59995 Dátum: 2012 Január 23, 21:55:58 »

Dehogynem.  Cheesy
Grin Akkor most már csak azt szeretném tudni, mire jut majd Stone.  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
1303LS
« Hozzászólás #59994 Dátum: 2012 Január 23, 21:55:04 »

Tehát akkor nem használhatom a szilikont a lökhárítóra, még akkor sem ha nem akarom fényezni az autót, mert majd egyszer biztos valaki szopni fog miatta?  Roll Eyes Tongue  Grin
Dehogynem.  Cheesy
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #59993 Dátum: 2012 Január 23, 21:53:51 »

Nekem eddig minden fényező csak okádott ha a szilikonszpré szó meghallotta. Nem véletlen van külön eltávolítója. Rohadt egy anyag.

Tehát akkor nem használhatom a szilikont a lökhárítóra, még akkor sem ha nem akarom fényezni az autót, mert majd egyszer biztos valaki szopni fog miatta?  Roll Eyes Tongue  Grin

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #59992 Dátum: 2012 Január 23, 21:53:45 »

Nekem is kívül van, és úgy is marad. Rézcső ugyanúgy, mint a fékcső elvezetése, csak a másik oldalán az alagútnak.

Belül? nekem vmi okos szaki kívül a bal fellépő, fűtéscsatornához kötegelte hozzá...

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #59991 Dátum: 2012 Január 23, 21:52:36 »

Üdvw

Mekkora munka benzincsövet cserélni az alagútban???? Most kívül van elvezetve, de nem egy életbiztosítás. Huh
Nekem is kívül van, és úgy is marad. Rézcső ugyanúgy, mint a fékcső elvezetése, csak a másik oldalán az alagútnak.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #59990 Dátum: 2012 Január 23, 21:51:41 »

Én nagyon szilikonoztam a kocsimat. Több flakont rányomtam,
Grin Grin Grin
Mellém sem parkolhatsz.  Grin Grin Grin
1303LS
« Hozzászólás #59989 Dátum: 2012 Január 23, 21:51:10 »

Stop. Fényezésben ezek szerint egyetértés van.  Cheesy De a kérdésem ara irányult, hogy javasoltam a szilkonnal történő lökhárító kezelést, erre te írtad, hogy egy telekre nem engednéd az autóval. Szóval miért is????  Roll Eyes
Nekem eddig minden fényező csak okádott ha a szilikonszpré szó meghallotta. Nem véletlen van külön eltávolítója. Rohadt egy anyag.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #59988 Dátum: 2012 Január 23, 21:50:37 »

Üdvw

Mekkora munka benzincsövet cserélni az alagútban???? Most kívül van elvezetve, de nem egy életbiztosítás. Huh

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59987 Dátum: 2012 Január 23, 21:48:36 »

Stop. Fényezésben ezek szerint egyetértés van.  Cheesy De a kérdésem ara irányult, hogy javasoltam a szilkonnal történő lökhárító kezelést, erre te írtad, hogy egy telekre nem engednéd az autóval. Szóval miért is????  Roll Eyes
Én nagyon szilikonoztam a kocsimat. Több flakont rányomtam, viszont létezik antiszilikon ampulla,és ezt kellett a régi festékekbe beleönteni. Ez vízbázisú festék és két komponensű lakk amivel festve lett a kocsim. A fényező tett még rá valamit az én kétkomponenses szórógittemre. Vagy vastag volt a szórógitt, nem tudom, nem vagyok festő.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59986 Dátum: 2012 Január 23, 21:42:48 »

El tudom képzelni, hogy a szilikon a gitt alatt marad azt nem tudja a fényező letörölni és a kötési idő alatt (6hét) szépen kibújik.
A hólyagosodás az egyértelmű emberi mulasztás, talán nem rendesen keverte ember az edzőt.
Nem bírják egymást a gittek, festékek. Gázosodnak, talán ez lehet. Mindenesetre nem szúrom meg tűvel.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #59985 Dátum: 2012 Január 23, 21:39:11 »

El tudom képzelni, hogy a szilikon a gitt alatt marad azt nem tudja a fényező letörölni és a kötési idő alatt (6hét) szépen kibújik.
A hólyagosodás az egyértelmű emberi mulasztás, talán nem rendesen keverte ember az edzőt.
Stop. Fényezésben ezek szerint egyetértés van.  Cheesy De a kérdésem ara irányult, hogy javasoltam a szilkonnal történő lökhárító kezelést, erre te írtad, hogy egy telekre nem engednéd az autóval. Szóval miért is????  Roll Eyes

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
1303LS
« Hozzászólás #59984 Dátum: 2012 Január 23, 21:35:05 »

Miért is?????  Huh

Minden valamire való fényező, a fényezés előtt letörli az autót szilikoneltávolítóval (is).  Egyébként a szilikon nem marad meg a fényezés alatt, hanem a festék nem tud megtapadni rajta és pici kráterecskék keletkeznek tőle.
Ha érdekel egyszer majd mutatok neked ilyet  Wink
Ha hólyagosodik, akkor annak más okai lehetnek. Pl nem szereti a festék és a gitt vagy az alapozó egymást. Nem várták ki a technológiai időket. Szennyeződés került a festékbe. Mivel nem vagyok fényező nem szeretnék okoskodni ezügyben, csak azt írom le amit én hallottam.
El tudom képzelni, hogy a szilikon a gitt alatt marad azt nem tudja a fényező letörölni és a kötési idő alatt (6hét) szépen kibújik.
A hólyagosodás az egyértelmű emberi mulasztás, talán nem rendesen keverte ember az edzőt.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #59983 Dátum: 2012 Január 23, 21:32:23 »

Szilikonsprét az autóval egy telekre nem engednék vinni.
Lehet, hogy Józsi oválja is ettől hólyagosodik. Mondjuk egy 20évvel ezelőtti szilikonos csinosítástól.  Roll Eyes
Miért is?????  Huh

Minden valamire való fényező, a fényezés előtt letörli az autót szilikoneltávolítóval (is).  Egyébként a szilikon nem marad meg a fényezés alatt, hanem a festék nem tud megtapadni rajta és pici kráterecskék keletkeznek tőle.
Ha érdekel egyszer majd mutatok neked ilyet  Wink
Ha hólyagosodik, akkor annak más okai lehetnek. Pl nem szereti a festék és a gitt vagy az alapozó egymást. Nem várták ki a technológiai időket. Szennyeződés került a festékbe. Mivel nem vagyok fényező nem szeretnék okoskodni ezügyben, csak azt írom le amit én hallottam.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #59982 Dátum: 2012 Január 23, 21:27:16 »

a krómpucolókban is van szilikon (pl. prevent)

Felhívnám a figyelmed a gondolatjelek közötti mondatrészre!  Cool Tongue Roll Eyes

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #59981 Dátum: 2012 Január 23, 21:24:33 »

Nem is lenne jó a gyári köteg, mert a legyártott kötegemben az index vezetékeit is elvittem a lökhárító gumikig. A gyári köteget, meg toldani kéne és 150 000 forintért, hagy ne keljen szívnom. A villanydrót, vagy aminek mondjuk, nagyon jó. Régen kezdő koromban kitépette velem a haverom a vezetékköteget, mert ő autóvillamossági szerelő és majd beköti nekem. NEM JÖTT SEGÍTENI!! Nekiláttam és egy vadi új RÁBA vezetékkötegét elhoztam a gyárból. Fülkétől az alvázon lévőt a hátuljáig. Azzal a szép szines köteggel meg is csináltam. Senki nem mondta, hogy a 6 voltosnak vastagabb drótból kell csinálni a vezetékelését. Alig világítottak a lámpák, STB. Ezt megtanultam, és nem a szin a legfontosabb, főleg ha én csinálom akkor tudom, mi hol van. A seregben a sötétben szereltem össze a fegyveremet, nehogy a sötét vezetékek között ne igazodjak ki nappal. Grin
Most vezetékelem harmadszorra a bogaramat 30 év elteltével.[/font]

Így nem biz1Isten kibírja az ominózus 20 évet...

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #59980 Dátum: 2012 Január 23, 21:19:55 »

Köszönöm!!
jaja gyári

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #59979 Dátum: 2012 Január 23, 21:16:24 »

Imrüs! ez a karton oda való csak a másik oldalra, a  2-3cm-es behajtott rész megy a tűzfalborítás mögé -és van egy háromszög felhajtható rész az megy vízszintesen alulra .... Wink

Köszönöm!!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #59978 Dátum: 2012 Január 23, 21:16:14 »

Kérdezed vagy mondod?
Inkább mondom... Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59977 Dátum: 2012 Január 23, 21:14:43 »

én megnyúztam egy vastag fekete villanyvezetéket  kb félcenti vastagot azt végighasítottam hosszába ,és azt raktam az egykamrás lámpára ...
Elő is szedtem, az összes gumialkatrészemet, mert így akartam megcsinálni én is. Aztán a kidobásra itélt cuccok között megpillantottam ezt a lápagumit, és pont az a méret. 1983-ban találtam, és azóta őrizgettem, kicsit kékre volt festve, de majd holnap letakarítom.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #59976 Dátum: 2012 Január 23, 21:11:30 »

Opcióként rendelhető volt a szellőzőventillátor, meg a fékrendszert ellenőrző lámpa. Azoknak a helye van ledugózva nem???
Kérdezed vagy mondod?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #59975 Dátum: 2012 Január 23, 21:10:20 »


"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #59974 Dátum: 2012 Január 23, 21:08:33 »

Azt olyan 2007.környékén csinálta a Bencze András,azóta szerintem már ő is emelt.
Nekem 2009-ben,bár abban volt két Pestről-Siklósra leautózás benzinköltsége is,75e Ft-ba jött az újravezetékelés,de abból konkrétan 45e Ft volt a kábelköteg.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #59973 Dátum: 2012 Január 23, 21:08:03 »

Ez lehet,hogy évjáratfüggő.
A Narancsomon gyárilag ott figyel a két kerek lyuk(1973-as),és nincsen beépítve semmi,de van rajta két gyári kis záródugó,zárókupak.
Szerintem azt a célt szolgálják,hogy ha valaki szeretne még utólag kapcsolókat beépíteni,ne kelljen a műszerfalat szétfúrkálnia,hanem gyárilag előkészítették a neki a lyukakat.
Opcióként rendelhető volt a szellőzőventillátor, meg a fékrendszert ellenőrző lámpa. Azoknak a helye van ledugózva nem???

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #59972 Dátum: 2012 Január 23, 21:07:59 »

Nem is lenne jó a gyári köteg, mert a legyártott kötegemben az index vezetékeit is elvittem a lökhárító gumikig. A gyári köteget, meg toldani kéne és 150 000 forintért, hagy ne keljen szívnom. A villanydrót, vagy aminek mondjuk, nagyon jó. Régen kezdő koromban kitépette velem a haverom a vezetékköteget, mert ő autóvillamossági szerelő és majd beköti nekem. NEM JÖTT SEGÍTENI!! Nekiláttam és egy vadi új RÁBA vezetékkötegét elhoztam a gyárból. Fülkétől az alvázon lévőt a hátuljáig. Azzal a szép szines köteggel meg is csináltam. Senki nem mondta, hogy a 6 voltosnak vastagabb drótból kell csinálni a vezetékelését. Alig világítottak a lámpák, STB. Ezt megtanultam, és nem a szin a legfontosabb, főleg ha én csinálom akkor tudom, mi hol van. A seregben a sötétben szereltem össze a fegyveremet, nehogy a sötét vezetékek között ne igazodjak ki nappal. Grin
Most vezetékelem harmadszorra a bogaramat 30 év elteltével.
Oldalak: 1 ... 511 512 513 514 515 [516] 517 518 519 520 521 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.