www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 00:34:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 676 677 678 679 680 [681] 682 683 684 685 686 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14872267 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #53411 Dátum: 2011 április 07, 19:34:55 »

A fogorvos aranytömései  Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53410 Dátum: 2011 április 07, 18:58:46 »

http://buggarage.blogspot.com/2011/04/kulso-munka.html

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53409 Dátum: 2011 április 07, 18:32:52 »

Ahoy!

Nos a mai nap folyamán terveztem egy laza kis trippet Szolnok fele amikor furán akadozni kezdett a kocsi... szóval megnéztem a motort és a finomszűrő alján minimális benzin volt annyi hogy épp csak haza tudtam döcögni, ez még nem minden... megálltam a lámpánál motor leáll... indítanám újra meg se moccan... valakinek ötletek a hibákra? Előre is köszi!
Tankoljál bele Grin Egyébként meg az AC ellenőrizd le,hogy rendesen szívja-e a benzint.Mondjuk ha lehúzod a csövet a tank felől az AC-ról.és egy darabka csővel egy flakonból indítasz.Ha úgy sem veszi fel rendesen a benzint, AC pumpa baja van.Ha normálisan van a szűrőbe benzin,akkor valahol fals levegőt szív tanktól . Meg sem moccant?Micsoda az önindító,vagy a motor. Roll Eyes

Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #53408 Dátum: 2011 április 07, 17:26:02 »

Ahoy!

Nos a mai nap folyamán terveztem egy laza kis trippet Szolnok fele amikor furán akadozni kezdett a kocsi... szóval megnéztem a motort és a finomszűrő alján minimális benzin volt annyi hogy épp csak haza tudtam döcögni, ez még nem minden... megálltam a lámpánál motor leáll... indítanám újra meg se moccan... valakinek ötletek a hibákra? Előre is köszi!
akkor hogyan értél haza?
bocsi Smiley
Nem elérhető geripapa
Hozzászólások: 28


« Hozzászólás #53407 Dátum: 2011 április 07, 17:08:03 »

Ahoy!

Nos a mai nap folyamán terveztem egy laza kis trippet Szolnok fele amikor furán akadozni kezdett a kocsi... szóval megnéztem a motort és a finomszűrő alján minimális benzin volt annyi hogy épp csak haza tudtam döcögni, ez még nem minden... megálltam a lámpánál motor leáll... indítanám újra meg se moccan... valakinek ötletek a hibákra? Előre is köszi!

...a bogarazást vagy szenvedéllyel csinálod... vagy sehogy...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53406 Dátum: 2011 április 07, 12:42:15 »

Most akkor jó jelhez állítottam? Roll Eyes

ha megmozgatod a hibákat és érzed, hogy van hézag, plusz nem csörömpöl, mint az állat, akkor igen :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53405 Dátum: 2011 április 07, 10:04:50 »

Csak még egy kérdés,és ígérem már tudok szelepet állítani Grin

Az ékszíj tárcsán nekem két jelölés van egymástól függetlenül.A tárcsa belső(ha úgy tetszik első )felén van egy db gyári bemarás ék alakban a tárcsa élén, valamint van a külső (felőled lévő oldalán az előző bemarástól nézve kb 90-fokkal) három jel,ami 2-3 fokkal van egymástól.Ez utóbbi  a tárcsán,csak bele mart/vésett  csík 3 db.

Én az első leírt jelet vettem figyelembe,mert akkor volt az elosztópipa az 1-es hengeren,vagy legalábbis az elosztóházon lévő pici bemart jelzésnél.

Most akkor jó jelhez állítottam? Roll Eyes

Köszi mindenkinek a segítséget,majd megpróbálom,ha cseréltem a tömítést is.


Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53404 Dátum: 2011 április 07, 09:13:31 »

gyári mgasságú 73as fehér spar kafer
bocsi  csak 38 Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #53403 Dátum: 2011 április 07, 09:12:58 »


Akkor van kenés, ha az autó normál magasságon van. Ha le van ültetve, akkor nincs kenés.
legalábbis ha nyíl egyenes úton bedöntött kanyarokkal mész  Kiss
 merthogy ugye nem kell hogy folyamatosan hogy olajban ússzon  ,egyébbként meg 40 évente csapágy csere  Roll Eyes a g asztrában a cimborám 2évente cserél aggyal együtt Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53402 Dátum: 2011 április 07, 09:11:10 »


Akkor van kenés, ha az autó normál magasságon van. Ha le van ültetve, akkor nincs kenés.
gyári mgasságú 73as fehér spar kafer

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #53401 Dátum: 2011 április 07, 09:08:49 »


Akkor van kenés, ha az autó normál magasságon van. Ha le van ültetve, akkor nincs kenés.
Ültetésnél valóban kevesbb olajat kap a csapágy. Ha meg szivárog a gumiharang, akkor nem jut oda semmi.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53400 Dátum: 2011 április 07, 09:05:14 »

sima féltengely szimering cserének indult.....Smiley
aztán..... Grin


Pedig ennek volt hangja....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53399 Dátum: 2011 április 07, 09:04:47 »

A golyó tartó kosár kopott el. A zsigulim vízpumpályának is ez lett a vége. Érdekes, mert itt van kenés is, de megtörténhet. 6306-os csapágy való oda, és a ladának dupla zárt csapágya van ami ide tökéletes és olcsó is. Nem engedi az olajat a fékdobba!


Akkor van kenés, ha az autó normál magasságon van. Ha le van ültetve, akkor nincs kenés.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #53398 Dátum: 2011 április 07, 09:03:11 »

mi a hiba aképen?

A golyó tartó kosár kopott el. A zsigulim vízpumpályának is ez lett a vége. Érdekes, mert itt van kenés is, de megtörténhet. 6306-os csapágy való oda, és a ladának dupla zárt csapágya van ami ide tökéletes és olcsó is. Nem engedi az olajat a fékdobba!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #53397 Dátum: 2011 április 07, 08:53:27 »

Igazatok, van, ez kimaradt Smiley   

Előtte azért még munkát végez.  Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53396 Dátum: 2011 április 07, 05:31:15 »

sima féltengely szimering cserének indult.....Smiley
aztán..... Grin
... aztán nem csak a fél, hanem az egész tengely szimeringet kell cserélni :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53395 Dátum: 2011 április 06, 22:04:00 »

megette a golyókat?
sima féltengely szimering cserének indult.....Smiley
aztán..... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53394 Dátum: 2011 április 06, 22:00:29 »

semmi, ezt a csapágyat még simán el lehet adni  Grin
mi a hiba aképen?


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #53393 Dátum: 2011 április 06, 21:59:25 »

mi a hiba aképen?

megette a golyókat?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #53392 Dátum: 2011 április 06, 21:59:18 »

mi a hiba aképen?

Öööö... rozsdás a féltengely legvége egy picit???? Roll Eyes Roll Eyes

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53391 Dátum: 2011 április 06, 21:57:35 »

mi a hiba aképen?


[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53390 Dátum: 2011 április 06, 21:22:24 »

A szegecstől kell mérni?
én speciel a ferodol vastagságára gondoltam, tehát ha oldalanként van 4-4 ill 5-5 mm akkor kb 2-2.5 cm a komplett szélessége, vagy minek nevezzem
ha centi alatt van akkor szvsz kuka

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Robpanzer
« Hozzászólás #53389 Dátum: 2011 április 06, 20:59:35 »

4-4, 5-5 mm a minimum az újnál

A szegecstől kell mérni?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #53388 Dátum: 2011 április 06, 20:55:51 »

A 200 mm átmérőjű kuplungtárcsán milyen vastag ferrodolnak kell lennie?
4-4, 5-5 mm a minimum az újnál

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #53387 Dátum: 2011 április 06, 20:32:52 »

ezerkilencszázhatvanfasztudjahányban a fócvágen rájött, hogy a 0.15 az üdvözítő visszamenőleg is.
mondjuk a 0.13 kicsi eltérés, de ha 0.10-re állítod, akkor faszán beéghetnek a szelepek.
jó a 0.13, hagyd a gecibe, amúgy sem lesz semmi baja, ha nem tolod ki a szemét. :-))
multjor kitárgyaltuk én mindig 0,1 re állitom nem éget soha be

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Robpanzer
« Hozzászólás #53386 Dátum: 2011 április 06, 20:30:26 »

A 200 mm átmérőjű kuplungtárcsán milyen vastag ferrodolnak kell lennie?
Süni
« Hozzászólás #53385 Dátum: 2011 április 06, 20:00:04 »

Akkor éppen nem, mert az az ütem vége. Onnan kipufog Smiley

Előtte azért még munkát végez.  Wink
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53384 Dátum: 2011 április 06, 18:17:20 »

ezerkilencszázhatvanfasztudjahányban a fócvágen rájött, hogy a 0.15 az üdvözítő visszamenőleg is.
mondjuk a 0.13 kicsi eltérés, de ha 0.10-re állítod, akkor faszán beéghetnek a szelepek.
jó a 0.13, hagyd a gecibe, amúgy sem lesz semmi baja, ha nem tolod ki a szemét. :-))
Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53383 Dátum: 2011 április 06, 17:38:53 »

Elvileg 0,10 a gyári adat.Ha nagyobb akkor szarabb lesz a keverék képzés.Minden betűjelű motornak más az anyagösszetétele,ami azt jelenti,hogy minden más összetételű öntvénynek más az olvadási,tágulási pontja.A D-s motornak ezt írták elő.

ezerkilencszázhatvanfasztudjahányban a fócvágen rájött, hogy a 0.15 az üdvözítő visszamenőleg is.
mondjuk a 0.13 kicsi eltérés, de ha 0.10-re állítod, akkor faszán beéghetnek a szelepek.
jó a 0.13, hagyd a gecibe, amúgy sem lesz semmi baja, ha nem tolod ki a szemét. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #53382 Dátum: 2011 április 06, 16:41:49 »

 Huh
a sűrítés után nem a kipuf ütem jön. Smiley
Akkor éppen nem, mert az az ütem vége. Onnan kipufog Smiley


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #53381 Dátum: 2011 április 06, 16:32:39 »

Hát tudomásom szerint ha már a felső holtpontban van,akkor már nem sűrít.
En ugyan nem vagyok csiribiri mernok, de szerintem negyutemu motorban felso holtpont minden masodik utem vegen van, surites meg minden negyedik utemben ... Tehat van egy FHP a surites vegen (mikor gyujtjuk a kevereket) es van egy FHP a kipuffogasi utem vegen. Mindenesetre a suritesi uten vegen a FHPban nem lehet nyitva semmi.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #53380 Dátum: 2011 április 06, 16:27:49 »

Akkor éppen nem, mert az az ütem vége. Onnan kipufog Smiley

Hát tudomásom szerint ha már a felső holtpontban van,akkor már nem sűrít.


Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53379 Dátum: 2011 április 06, 16:26:21 »

fasza, bár én a 0.13-at kissé soványnak érzem.
Elvileg 0,10 a gyári adat.Ha nagyobb akkor szarabb lesz a keverék képzés.Minden betűjelű motornak más az anyagösszetétele,ami azt jelenti,hogy minden más összetételű öntvénynek más az olvadási,tágulási pontja.A D-s motornak ezt írták elő.

Hozzáteszem kurvára nem értek hozzá,csak a váciak oldalán olvastam.Bár a fém összetételében nem vagyok hülye,csak a szelep állításában.De a váciak oldalán egy olyan embernek,aki nem látott még ilyet,elég bonyolultan van leírva.Amit én írtam le,az sokkal de sokkal egyszerűbb.Miért kell túlragozni Grin

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53378 Dátum: 2011 április 06, 16:21:36 »

Ha sűrítési ütemben vagy, akkor nem lehet nyitva semmi.

Hát tudomásom szerint ha már a felső holtpontban van,akkor már nem sűrít.


Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #53377 Dátum: 2011 április 06, 16:06:43 »

Jezusom ...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #53376 Dátum: 2011 április 06, 15:48:05 »

Ha sűrítési ütemben vagy, akkor nem lehet nyitva semmi.

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #53375 Dátum: 2011 április 06, 14:13:11 »

Ha sűrítési ütemben vagy, akkor nem lehet nyitva semmi.

Viszont egy kérdés.Az normális,hogy mikor valamelyik henger felső holtponton van,akkor a mellette lévő henger egyik szelepeének van hézaga?ugyan úgy 0,13körüli? Shocked
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53374 Dátum: 2011 április 06, 13:13:19 »

Viszont egy kérdés.Az normális,hogy mikor valamelyik henger felső holtponton van,akkor a mellette lévő henger egyik szelepeének van hézaga?ugyan úgy 0,13körüli? Shocked
igen, mert ott éppen szívás vagy kipufogás van.
szívás esetében a kipufogó-, kipufogás esetén a szívószelep zárva van és van nekije hézagja.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #53373 Dátum: 2011 április 06, 13:12:27 »

Gyújtáselosztó fedél lekap,az ékszíjtárcsát jelre állítottam(motor osztósíkjához) egészen addig forgatva,míg az elosztópipa az elosztón levő pici bemarásra nem mutatott.Elvileg így az 1-es henger felső holtpontján van.Beállítottam annak mindkét szelepét 0,13-ra.Majd visszafelé forgatva,180-an fokot,megkaptam a 2-es henger holtpontját is,annak is beállítottam.Visszafelé 180 fokot a hármast,majd megint visszafelé 180-at a 4-es henger szelepeit.Így minden szelep 0,13 mm. Roll Eyes
Bár a baloldali himbatengelyt ki kelett kapnom,mert nem tudtam lazítani,de egy óra benzinbe ázás után már sikerült Undecided

Várom a hozzászólást. Wink
fasza, bár én a 0.13-at kissé soványnak érzem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #53372 Dátum: 2011 április 06, 12:20:19 »

Viszont egy kérdés.Az normális,hogy mikor valamelyik henger felső holtponton van,akkor a mellette lévő henger egyik szelepeének van hézaga?ugyan úgy 0,13körüli? Shocked

Oldalak: 1 ... 676 677 678 679 680 [681] 682 683 684 685 686 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.216 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.