www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 04, 00:22:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921310 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 714 715 716 717 718 [719] 720 721 722 723 724 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14389446 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51891 Dátum: 2011 Február 09, 09:21:12 »

az ottinger nem borult szét, a gt szétborult Roll Eyes

Abból mind a három az én hibám volt.

1, rossz szeleptőke választás
2, rossz főtengely hézagolás
3, rossz lendkerék választás.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51890 Dátum: 2011 Február 09, 09:13:51 »


Az új motorom MINDENHOL erősebb és nyomatékosabb, mint az Oettinger volt.
Az Oettinger maximális nyomatéka 158 Nm volt 3000-nél, ott már a GTs-nek 180 Nm volt, 1500-nál az Oettinger 100 Nm, GTs szintén körülbelül annyi.
Maximum GTs nyomaték: 199.8 Nm 3800-nál.

Az Oettinger 4000 felett kezdett elfogyni, a GTs 6000-ig húzott, mint a vonat.
az ottinger nem borult szét, a gt szétborult Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51889 Dátum: 2011 Február 09, 09:08:16 »

Azt nem tudom hogy kell mondani, de a nagy nyomatékú Oettinger motorodat irigyeltem.


Az új motorom MINDENHOL erősebb és nyomatékosabb, mint az Oettinger volt.
Az Oettinger maximális nyomatéka 158 Nm volt 3000-nél, ott már a GTs-nek 180 Nm volt, 1500-nál az Oettinger 100 Nm, GTs szintén körülbelül annyi.
Maximum GTs nyomaték: 199.8 Nm 3800-nál.

Az Oettinger 4000 felett kezdett elfogyni, a GTs 6000-ig húzott, mint a vonat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #51888 Dátum: 2011 Február 08, 22:53:50 »

Hobby autonál nem érdekes a fogyasztás. Grin Grin Grin Grin Grin
Szerelem, szerelem.
Hát a hobby autónál nem, de nálam az autó beosztása: mindennapi használat, ahol azért nem mindegy hogy mennyit eszik az autó főleg a mostani árak mellett  Undecided
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #51887 Dátum: 2011 Február 08, 22:04:17 »

Meg (főleg) annak ne sírjon a szája, aki már egyszer bevállalja dupla karbit Evil... Valamit-valamiért! Amúgy meg két karbit belehet állítani úgy,h kevesebbet fogyasszon, mint egy központi w...
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #51886 Dátum: 2011 Február 08, 22:00:08 »

én is így gondolom csak 1-2ezer kilóméteres túrán mégse így van Roll Eyes
Mondom, ha szerelem ugy nem érdekes a fogyasztás. Evil

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51885 Dátum: 2011 Február 08, 21:57:12 »

Hobby autonál nem érdekes a fogyasztás. Grin Grin Grin Grin Grin
Szerelem, szerelem.
én is így gondolom csak 1-2ezer kilóméteres túrán mégse így van Roll Eyes

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #51884 Dátum: 2011 Február 08, 21:46:18 »

Grin na mostmár nem fog 7-8at fogyasztani
Hobby autonál nem érdekes a fogyasztás. Grin Grin Grin Grin Grin
Szerelem, szerelem.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #51883 Dátum: 2011 Február 08, 21:44:27 »


Új projekt jött, így kell mondani kársztájlingosan, nem?
Azt nem tudom hogy kell mondani, de a nagy nyomatékú Oettinger motorodat irigyeltem.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51882 Dátum: 2011 Február 08, 21:41:23 »

Grin na mostmár nem fog 7-8at fogyasztani

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51881 Dátum: 2011 Február 08, 21:40:21 »



Új projekt jött, így kell mondani kársztájlingosan, nem?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #51880 Dátum: 2011 Február 08, 21:36:39 »


Elmondom, hogy Spa-ba menet 90-110-es tempónál az Oettinger állandóan 8 alatt volt, de volt, hogy 7-nél alig volt több.

Hazafelé 130-140 tempóval sem volt 9 a fogyasztása.

Hosszú váltó, jó motor.  Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51879 Dátum: 2011 Február 08, 21:34:47 »

Na persze, de ez a fogyasztás Terke-tempóra vonatkozott  Grin



Elmondom, hogy Spa-ba menet 90-110-es tempónál az Oettinger állandóan 8 alatt volt, de volt, hogy 7-nél alig volt több.

Hazafelé 130-140 tempóval sem volt 9 a fogyasztása.

Hosszú váltó, jó motor.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #51878 Dátum: 2011 Február 08, 21:30:06 »

Na persze, de ez a fogyasztás Terke-tempóra vonatkozott  Grin

nem is rossz az. nálam a 7 az extrém eset volt, a 8-9 az átlag. mondjuk így télen a városban, simán 10 fölött
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #51877 Dátum: 2011 Február 08, 20:39:22 »

nem te írtad hogy 1 centit mozog a főtengelyed?
De igen én írtam  Grin de szerencsére az nem az én autómban van. Nekem a főtengely még egy nm-t sem mozog  Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18498


1969

« Hozzászólás #51876 Dátum: 2011 Február 08, 20:22:35 »

Nekem átlagosan 8 litert eszik meg az autó. Azt mondták, hogy akkor ne is nyúljak hozzá mert ez nagyon jó ettől ne is várjak kevesebbet.  Undecided
nem is rossz az. nálam a 7 az extrém eset volt, a 8-9 az átlag. mondjuk így télen a városban, simán 10 fölött
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #51875 Dátum: 2011 Február 08, 20:19:49 »

pedig akkor megtehetném mert a motor az rendben van.

nem te írtad hogy 1 centit mozog a főtengelyed?
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #51874 Dátum: 2011 Február 08, 20:19:29 »

A Grosssglockner túrán nekem is 7,2 volt az 1,8-as motorral. Pedig egy csomót mentem harmadikban a tempó miatt.....

Nekem átlagosan 8 litert eszik meg az autó. Azt mondták, hogy akkor ne is nyúljak hozzá mert ez nagyon jó ettől ne is várjak kevesebbet.  Undecided
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #51873 Dátum: 2011 Február 08, 20:00:24 »

Hajrá! Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #51872 Dátum: 2011 Február 08, 20:00:00 »

A Grosssglockner túrán nekem is 7,2 volt az 1,8-as motorral. Pedig egy csomót mentem harmadikban a tempó miatt.....

naná hogy a fogyasztásban lesz különbség. én is a terkés kirándulásokon érem el a legjobb fogyasztási adatokat, hosszú távon, egyenletesen, autóúton kb 90-el. így ment már 7 liter alá is 4 személlyel
1303LS
« Hozzászólás #51871 Dátum: 2011 Február 08, 19:57:13 »

Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #51870 Dátum: 2011 Február 08, 19:56:11 »

valószínűleg kapsz pl a Bercsényi utcai alkatrészesben is ilyet. (2 is van az Allé mellett) meg van egy nagyobb üzlet a Budafoki úton is a Bertalan Lajos utca előtt
Ismerem ,megnézem... Cheesy
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18498


1969

« Hozzászólás #51869 Dátum: 2011 Február 08, 19:53:10 »

akkó veszek és heggesztetek a hozzzzzáértőkkel Cheesy
valószínűleg kapsz pl a Bercsényi utcai alkatrészesben is ilyet. (2 is van az Allé mellett) meg van egy nagyobb üzlet a Budafoki úton is a Bertalan Lajos utca előtt
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18498


1969

« Hozzászólás #51868 Dátum: 2011 Február 08, 19:50:38 »

Az biztos hogy én nem fogok vele így járni pedig akkor megtehetném mert a motor az rendben van. Csak kíváncsi voltam, hogy tényleg igaz-e. De szegény autó már öreg az ilyen tempóhoz  Cheesy én már csak a nyugdíjas 90-t várom el tőle  Grin De gondolom azért a fogyasztásban megérezhető hogy ha valaki padlón forgatja? Vagy ott is csekély a különbség?  Huh
naná hogy a fogyasztásban lesz különbség. én is a terkés kirándulásokon érem el a legjobb fogyasztási adatokat, hosszú távon, egyenletesen, autóúton kb 90-el. így ment már 7 liter alá is 4 személlyel
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #51867 Dátum: 2011 Február 08, 19:23:29 »

egen

akkó veszek és heggesztetek a hozzzzzáértőkkel Cheesy
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #51866 Dátum: 2011 Február 08, 19:19:18 »

Ez ebbe a dugaljba jó??
<beszúrt kép törölve>
egen

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #51865 Dátum: 2011 Február 08, 19:17:08 »

Ez ebbe a dugaljba jó??
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51864 Dátum: 2011 Február 08, 19:08:40 »

Még egy kép, ja és F-30617 a csapágy száma.
Köszi a képeket,utána nézek

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51863 Dátum: 2011 Február 08, 19:08:12 »

testelet biztos jól érintkezik?
Én is arra szavazok.De egy próbalámpa sokat mond. Wink

Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #51862 Dátum: 2011 Február 08, 19:07:22 »

az igen!
lehet valami az elakadásjelzőkapcsolónál lesz!
testelet biztos jól érintkezik?

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #51861 Dátum: 2011 Február 08, 19:03:14 »


Maximális fordulata 4000 1/min, a tuning motorok 6500 körül is (relatíve) tartósan bírják. Az összes alkatrész annyira túl van méretezve, hogy valóban nem befolyásolja az élettartamot jelentősen, hogy 100-zal vagy 130-cal mész vele.

Persze a motornak rendben kell lenni, nem 2 cm vastag olajsárral kívül és belül, nem lötyögő főtengellyel, pontos gyújtással stb.
Az biztos hogy én nem fogok vele így járni pedig akkor megtehetném mert a motor az rendben van. Csak kíváncsi voltam, hogy tényleg igaz-e. De szegény autó már öreg az ilyen tempóhoz  Cheesy én már csak a nyugdíjas 90-t várom el tőle  Grin De gondolom azért a fogyasztásban megérezhető hogy ha valaki padlón forgatja? Vagy ott is csekély a különbség?  Huh
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 08, 19:05:34 írta Csosza007 »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #51860 Dátum: 2011 Február 08, 18:57:42 »

Ma olyat produkált a bogár hogy jobb oldalt nem ég az irányjelző meg az elakadásjelző sem!
eddig semmi baja nem volt!
ötletek?
testelet biztos jól érintkezik?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51859 Dátum: 2011 Február 08, 18:57:06 »

Nagyon sok helyen olvastam arról, hogy a bogaraknak nem árt a padló gázzal való közlekedés, mert ezek így lettek kitalálva. Kinek mi a véleménye erről? Csak érdeklődés képen kérdezem, mert nekem olyan fura ez  Undecided


Maximális fordulata 4000 1/min, a tuning motorok 6500 körül is (relatíve) tartósan bírják. Az összes alkatrész annyira túl van méretezve, hogy valóban nem befolyásolja az élettartamot jelentősen, hogy 100-zal vagy 130-cal mész vele.

Persze a motornak rendben kell lenni, nem 2 cm vastag olajsárral kívül és belül, nem lötyögő főtengellyel, pontos gyújtással stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #51858 Dátum: 2011 Február 08, 18:53:52 »

Ma olyat produkált a bogár hogy jobb oldalt nem ég az irányjelző meg az elakadásjelző sem!
eddig semmi baja nem volt!
ötletek?

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #51857 Dátum: 2011 Február 08, 18:51:09 »

valaki s6 din csatit keresett:
https://www.sal.hu/termeklap.aspx?term_id=1835

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #51856 Dátum: 2011 Február 08, 18:45:23 »

Nagyon sok helyen olvastam arról, hogy a bogaraknak nem árt a padló gázzal való közlekedés, mert ezek így lettek kitalálva. Kinek mi a véleménye erről? Csak érdeklődés képen kérdezem, mert nekem olyan fura ez  Undecided
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51855 Dátum: 2011 Február 08, 18:42:27 »

ma egy britni szpirsz szám jutott eszembe  Roll Eyes ó béjbi béjbi upsz áj...
dremmellel kiegyengeted :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51854 Dátum: 2011 Február 08, 17:55:39 »

ma egy britni szpirsz szám jutott eszembe  Roll Eyes ó béjbi béjbi upsz áj...

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető BFK-066
Hozzászólások: 96


Tihamér 2009

« Hozzászólás #51853 Dátum: 2011 Február 08, 15:16:57 »

Amióta megvan a bogi 10w-40 olajjal fut a szekér.
Én 20W-50 Metabond Classiccal kényeztetem .

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27162


« Hozzászólás #51852 Dátum: 2011 Február 08, 11:25:42 »

küldjétek a vasas cigókat elegem van ebből a sok szarból Roll Eyes
mielőtt kidobnál egy generátort, add nekem  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 714 715 716 717 718 [719] 720 721 722 723 724 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.21 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.