www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 23:56:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 709 710 711 712 713 [714] 715 716 717 718 719 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14892912 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52091 Dátum: 2011 Február 16, 17:52:27 »

Én csak autótechnikai mérnök vagyok




Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52090 Dátum: 2011 Február 16, 16:22:44 »

Tényleg utálom ezt a "miibe fáj" kifejezést és minden olyat, ami hirtelen divatos lesz és állandóan az visszhangzik. (pl. vágod?, makulátlan, fellelt állapot, nem mindenáron eladó, kiváló restaurálási alap, stb.)


Ami pedig a főtengely tengelyirányú játékát illeti, ezzel az a baj, hogy minden kuplungkinyomásnál, és minden gázadás és elvételnék (mert a főtengely vezérműtengely fogaskerék kapcsolat ferdefogazású) odab@sz a támcsapágy felfekvő felületeinek és nem a csapágy sínyli meg, hanem a blokk. Lehet kapni oylan csapágyat ami itt 1 mm-rel vastagabb és van 2 mm-rel vastagabb is. Ha már annyira ki van verődve, hogy ezt a 2 mm széles peremű csapágyat sem lehet ráültetni szorosan, akkor sajnos vagy gányolni kell, vagy új blokkot kell nézni (!), mert soha nem lesz jó.

A másik probléma meg az, hogy amikor a hátsó támcsapágy megmozdul a blokkban egyre jobban lötyögni kezd és a blokk olajfurata (4 mm-es furat) és a csapágy olajfurata nem lesznek pontosan fedésben. Ekkor a hátsó támcsapágy és a szomszédos (3. henger) hajtókar csapágya sem kap elég olajat (mert az arról a csapágyról keni egy keresztfurattal, ami a főtengelyben van), ez már azt jelenti, hogy hamar vége lesz a dalnak.

Ha a lógást kézzel lehet érezni hideg motornál (nincs ott sok olaj), de meleg motornál nem, akkor nagyjából 0.1-0.2 között van a lógás, ha kézzel már hidegen és melegen is érezhető, akkor nagyjából 0.3 tized a lógás, amikor pedig az emberek azt mondják, hogy 1 mm-t lóg, akkor kb. 0.5-0.7 szokott lenni, amikor pedig 1 mm-t lóg, akkor fél centit szoktak mondani a "tesztelők". Az 1 mm már NAGYON durva.
Ok, köszi a nagyon részletes, mindenre kiterjedő választ. Tanulságos.
A legjobb lesz, ha megnézi valami hozzáértő. Én csak autótechnikai mérnök vagyok, ez a gyakorlatra és a tapasztalatokra nézve még hátrány is néha. Azt hiszem, ezt most megint csak nem fogjuk megoldani elméleti síkon.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52089 Dátum: 2011 Február 16, 15:55:03 »

1. Ok, többet nem írom.  Evil bár nagyon erős vagyok én is, de inkább nem kezdek ki a főtengellyel verekedőkkel.  Grin
2. ez igen.  Shocked
3. akkor inkább reménykedek.  Cool Szabó Mikiék tavaly cseréltek rajta kuplungtárcsát, gondolom, megnézték. De a legjobb lesz, ha valamikor elmegyek hozzájuk és megtárgyaljuk élőben. Smiley Nem fel le kotyog, csak hosszában. Kompressziót meg tudunk mérni bármi piszka előtt.

Tényleg utálom ezt a "miibe fáj" kifejezést és minden olyat, ami hirtelen divatos lesz és állandóan az visszhangzik. (pl. vágod?, makulátlan, fellelt állapot, nem mindenáron eladó, kiváló restaurálási alap, stb.)


Ami pedig a főtengely tengelyirányú játékát illeti, ezzel az a baj, hogy minden kuplungkinyomásnál, és minden gázadás és elvételnék (mert a főtengely vezérműtengely fogaskerék kapcsolat ferdefogazású) odab@sz a támcsapágy felfekvő felületeinek és nem a csapágy sínyli meg, hanem a blokk. Lehet kapni oylan csapágyat ami itt 1 mm-rel vastagabb és van 2 mm-rel vastagabb is. Ha már annyira ki van verődve, hogy ezt a 2 mm széles peremű csapágyat sem lehet ráültetni szorosan, akkor sajnos vagy gányolni kell, vagy új blokkot kell nézni (!), mert soha nem lesz jó.

A másik probléma meg az, hogy amikor a hátsó támcsapágy megmozdul a blokkban egyre jobban lötyögni kezd és a blokk olajfurata (4 mm-es furat) és a csapágy olajfurata nem lesznek pontosan fedésben. Ekkor a hátsó támcsapágy és a szomszédos (3. henger) hajtókar csapágya sem kap elég olajat (mert az arról a csapágyról keni egy keresztfurattal, ami a főtengelyben van), ez már azt jelenti, hogy hamar vége lesz a dalnak.

Ha a lógást kézzel lehet érezni hideg motornál (nincs ott sok olaj), de meleg motornál nem, akkor nagyjából 0.1-0.2 között van a lógás, ha kézzel már hidegen és melegen is érezhető, akkor nagyjából 0.3 tized a lógás, amikor pedig az emberek azt mondják, hogy 1 mm-t lóg, akkor kb. 0.5-0.7 szokott lenni, amikor pedig 1 mm-t lóg, akkor fél centit szoktak mondani a "tesztelők". Az 1 mm már NAGYON durva.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52088 Dátum: 2011 Február 16, 15:44:40 »

Remélem megy az animált gif a fórumon.
Sajnos a kép nem teljesen autentikus, mert a fém sapkán természetesen nem megy át a levegő, de annak a belsejében vesz egy gellert és a széleinél jön ki.

Jaja, igazad van, zárt csappantyúnál is van egy kis kiáramlás, ez biztosít egy kis folyamatos légáramot a hőcserélő belsejében.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #52087 Dátum: 2011 Február 16, 14:17:03 »

innen is: kösz szépen gumibogi!!  Cheesy Cheesy Cheesy
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52086 Dátum: 2011 Február 16, 10:48:26 »

1. Nagyon faj, mert ha Stunt megunja a "mennyibe faj"-t, akkor csunyan megver egy meggorbult fotengellyel. :-)
2. Legutoljara - ugy remlik - 47kHUF korul volt egy vonalbafuras, fotengelykoszorules es csapagyszet.
3. igen, kezdhetsz aggodni... :-) [szerencsere rangatasnal a kis lotyoges is joval tobbnek tunik, mint amennyi valojaban. de nezesd meg!]
1. Ok, többet nem írom.  Evil bár nagyon erős vagyok én is, de inkább nem kezdek ki a főtengellyel verekedőkkel.  Grin
2. ez igen.  Shocked
3. akkor inkább reménykedek.  Cool Szabó Mikiék tavaly cseréltek rajta kuplungtárcsát, gondolom, megnézték. De a legjobb lesz, ha valamikor elmegyek hozzájuk és megtárgyaljuk élőben. Smiley Nem fel le kotyog, csak hosszában. Kompressziót meg tudunk mérni bármi piszka előtt.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #52085 Dátum: 2011 Február 16, 10:44:20 »

Mennyibe fáj most egy főtengely-csapágy generál?
Ha lötyög kb. 1mm-t, akkor kezdjek aggódni?  Shocked
Ha jó a kompresszió nehogy hozzá nyúlj. Hosszirányba lóghat, és egy kuplung tárcsa cserénél ki kell hézagolni. Ha le fel mozgatva lóg, de ezt nem egyszerű így megmozgatni, ebből is gondolom, hogy csak hosszirányba lóg a főtengely. Na ekkor baj van és lehet gyűjteni rá a zsetont.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #52084 Dátum: 2011 Február 16, 10:35:43 »

Mennyibe fáj most egy főtengely-csapágy generál?
Ha lötyög kb. 1mm-t, akkor kezdjek aggódni?  Shocked
1. Nagyon faj, mert ha Stunt megunja a "mennyibe faj"-t, akkor csunyan megver egy meggorbult fotengellyel. :-)
2. Legutoljara - ugy remlik - 47kHUF korul volt egy vonalbafuras, fotengelykoszorules es csapagyszet.
3. igen, kezdhetsz aggodni... :-) [szerencsere rangatasnal a kis lotyoges is joval tobbnek tunik, mint amennyi valojaban. de nezesd meg!]


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #52083 Dátum: 2011 Február 16, 10:24:51 »

Köszi. Pláne, mivel a 11-ker-ben van az autóm és Szabó Mikiéket ismerem is. Ráadásul ismerik az autót, mert az előző tulaj is velük szervizeltette.

pláne Smiley
bennük bízhatsz, amit kérsz jól megcsinálják
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52082 Dátum: 2011 Február 16, 10:23:31 »

pl XI: ker-ben: Szabó Miki, Meggyesi Balázs. őket ajánlom bárkinek Smiley
ha jól van kitöltve az adatlapod, ők nincsenek túl messze
Köszi. Pláne, mivel a 11-ker-ben van az autóm és Szabó Mikiéket ismerem is. Ráadásul ismerik az autót, mert az előző tulaj is velük szervizeltette.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52081 Dátum: 2011 Február 16, 10:22:20 »

Mennyibe fáj most egy főtengely-csapágy generál?
Ha lötyög kb. 1mm-t, akkor kezdjek aggódni?  Shocked

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #52080 Dátum: 2011 Február 16, 10:22:07 »

Ki ez és hol van ez a szerelllllő?  Cheesy
pl XI: ker-ben: Szabó Miki, Meggyesi Balázs. őket ajánlom bárkinek Smiley
ha jól van kitöltve az adatlapod, ők nincsenek túl messze
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #52079 Dátum: 2011 Február 16, 10:16:56 »

ugy álltalában minek a "jobb" hűtes? Tongue

annó nyáron a buszommal,ha mentem nagyobb távon 40 fokban, ha üresbe raktam villogott az olajlámpa(túlmelegedett a motor aztán az olaj olajnyomás csökkent...
gondoltam na fasza lassan generál....
mesélem a szerelőmnek aszongya á.... rosszul van beállítva a motor azért melegszik....
ja mondtam persze...
beállította azóta nó problem ez kb3 éve 100k kilométere történt....

itt olvastam valakitől hogy egy jó motorbeállítás olyan,mint egy szolíd tuning-kisgenerál...



Ki ez és hol van ez a szerelllllő?  Cheesy

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #52078 Dátum: 2011 Február 16, 10:10:51 »

ugy álltalában minek a "jobb" hűtes? Tongue

annó nyáron a buszommal,ha mentem nagyobb távon 40 fokban, ha üresbe raktam villogott az olajlámpa(túlmelegedett a motor aztán az olaj olajnyomás csökkent...
gondoltam na fasza lassan generál....
mesélem a szerelőmnek aszongya á.... rosszul van beállítva a motor azért melegszik....
ja mondtam persze...
beállította azóta nó problem ez kb3 éve 100k kilométere történt....

itt olvastam valakitől hogy egy jó motorbeállítás olyan,mint egy szolíd tuning-kisgenerál...


Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #52077 Dátum: 2011 Február 16, 08:48:56 »

nem, konkrétan egy kurva j cső beszerelésére gondoltam
akkor maradjunk annyiban hogy J csőnél lehet dugózni  Grin

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #52076 Dátum: 2011 Február 16, 08:42:27 »

nem, konkrétan egy kurva j cső beszerelésére gondoltam
Grin

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #52075 Dátum: 2011 Február 16, 08:41:59 »

azt hogy lebarkácsolod a csőröl az alubordát, és máris van J csöved ?  Kivitelezhető a dolog  Grin
nem, konkrétan egy kurva j cső beszerelésére gondoltam

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #52074 Dátum: 2011 Február 16, 08:40:15 »

Jó pap is holtig tanul Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #52073 Dátum: 2011 Február 16, 08:39:15 »

megoldásként gondoltam  Lips Sealed
azt hogy lebarkácsolod a csőröl az alubordát, és máris van J csöved ?  Kivitelezhető a dolog  Grin

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #52072 Dátum: 2011 Február 16, 08:35:16 »

az nem gond mert kicsi a hőleadó felülete, nincs rajta az aluborda ezálltal távolabb is esik a hengerfejtől
megoldásként gondoltam  Lips Sealed

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #52071 Dátum: 2011 Február 16, 08:32:58 »

J cső?
az nem gond mert kicsi a hőleadó felülete, nincs rajta az aluborda ezálltal távolabb is esik a hengerfejtől

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #52070 Dátum: 2011 Február 16, 08:24:24 »

a füst még hagyján , de a fűtésdob szépen melegíti a hengerfejet is mivel nincs levegőáramlás benne, gyakorlatilag ami plusz hűtést "nyernél" a ledugózásnál a fűtésdobnál elveszíted a visszaáramló hő miatt (én is kipróbáltam  Grin) a hab a tortán meg az ha még le is veszik a fűtésdob burkolatát, úgy hogy az alubordák maradnak és úgy krúzolnak , nem lennék a hengerfej helyében Grin
J cső?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #52069 Dátum: 2011 Február 16, 08:23:10 »

én egyszer ledugóztam a turbinaházat nyári hőségben, de a fűtésdobok annyira átmelegedtek, hogy egy kisebb meghajtás után benzinkúton félreállva füstöltek a fűtésdobok (nem volt rajtuk olajfolyás) és iszonyat szaga volt.
azóta nem próbáltam meg ledugózni.
a füst még hagyján , de a fűtésdob szépen melegíti a hengerfejet is mivel nincs levegőáramlás benne, gyakorlatilag ami plusz hűtést "nyernél" a ledugózásnál a fűtésdobnál elveszíted a visszaáramló hő miatt (én is kipróbáltam  Grin) a hab a tortán meg az ha még le is veszik a fűtésdob burkolatát, úgy hogy az alubordák maradnak és úgy krúzolnak , nem lennék a hengerfej helyében Grin

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #52068 Dátum: 2011 Február 15, 21:16:01 »

én egyszer ledugóztam a turbinaházat nyári hőségben, de a fűtésdobok annyira átmelegedtek, hogy egy kisebb meghajtás után benzinkúton félreállva füstöltek a fűtésdobok (nem volt rajtuk olajfolyás) és iszonyat szaga volt.
azóta nem próbáltam meg ledugózni.

Ugyanez. Kb. 20 kilóméter után őszi időjárásban.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #52067 Dátum: 2011 Február 15, 21:11:16 »

Remélem megy az animált gif a fórumon.
Sajnos a kép nem teljesen autentikus, mert a fém sapkán természetesen nem megy át a levegő, de annak a belsejében vesz egy gellert és a széleinél jön ki.
thx, sose tudtam minek az a kupak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #52066 Dátum: 2011 Február 15, 21:04:20 »

én egyszer ledugóztam a turbinaházat nyári hőségben, de a fűtésdobok annyira átmelegedtek, hogy egy kisebb meghajtás után benzinkúton félreállva füstöltek a fűtésdobok (nem volt rajtuk olajfolyás) és iszonyat szaga volt.
azóta nem próbáltam meg ledugózni.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #52065 Dátum: 2011 Február 15, 20:57:02 »

hol megy ki a szabadba?
Remélem megy az animált gif a fórumon.
Sajnos a kép nem teljesen autentikus, mert a fém sapkán természetesen nem megy át a levegő, de annak a belsejében vesz egy gellert és a széleinél jön ki.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 15, 20:58:52 írta Patrone »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #52064 Dátum: 2011 Február 15, 20:33:16 »

Ez erős tévedés. A fűtésdobban lévő csappantyú nem elzárja a levegő útját, csak hol az előremenő fűtéscsatornába, hol pedig ki a szabadba tereli a meleg levegőt. Lehet a német mérnökök azért így oldották meg, nehogy megolvadjon, vagy megrepedjen ott valami.
Szóval szerintem javulnia kellene a hűtésnek ledugózásnál, de ha fent van a két fűtésdob, én biztos nem kockáztatnám meg, hogy tönkremenjenek a nulla levegő áramlat miatt.
hol megy ki a szabadba?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #52063 Dátum: 2011 Február 15, 20:28:32 »


Ha ledugózod a hőcserélőre menő csövet a kutyaházon, akkor mitől javul a hűtés? (ha nem lyukas a fűtésdobod és zárva a végén a csapantyú?)

Ez erős tévedés. A fűtésdobban lévő csappantyú nem elzárja a levegő útját, csak hol az előremenő fűtéscsatornába, hol pedig ki a szabadba tereli a meleg levegőt. Lehet a német mérnökök azért így oldották meg, nehogy megolvadjon, vagy megrepedjen ott valami.
Szóval szerintem javulnia kellene a hűtésnek ledugózásnál, de ha fent van a két fűtésdob, én biztos nem kockáztatnám meg, hogy tönkremenjenek a nulla levegő áramlat miatt.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 15, 20:30:07 írta Patrone »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #52062 Dátum: 2011 Február 15, 17:06:43 »

Csinált valaki mostanában vagy akármikor szőnyegezést bogárba?
Lenne néhány technikai kérdésem.


Sparba. Egy gumiszőnyeg előre, egy hátra. Öt perc. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52061 Dátum: 2011 Február 15, 13:50:40 »

Sok a ha. En meg nem lattam olyan futesrendszert ahol legmentesen zart/kapcsolodott volna minden (bilincsek, csovek, futesdob, csappantyu szigetelese), sot! De HA minden HA igaz, akkor elvileg arra nem megy levego, nem segit a dugozas, igazatok van.

Azokat a relatíve kis szivárgásokat beleszámolva sem mondható hogy csökkenne a hűtés... Komoly mennyiségű levegőt szállít a turbina.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #52060 Dátum: 2011 Február 15, 13:44:18 »

(ha nem lyukas a fűtésdobod és zárva a végén a csapantyú?)
Sok a ha. En meg nem lattam olyan futesrendszert ahol legmentesen zart/kapcsolodott volna minden (bilincsek, csovek, futesdob, csappantyu szigetelese), sot! De HA minden HA igaz, akkor elvileg arra nem megy levego, nem segit a dugozas, igazatok van.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #52059 Dátum: 2011 Február 15, 13:39:39 »

Igen.
Igen.


Ha ledugózod a hőcserélőre menő csövet a kutyaházon, akkor mitől javul a hűtés? (ha nem lyukas a fűtésdobod és zárva a végén a csapantyú?)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #52058 Dátum: 2011 Február 15, 13:06:53 »

Hell !

biztosan volt már róla szó. ha ledugózom a fűtés felé menő levegő csövet a ventilátor házon, növekszik a motor hűtésének hatásfoka a többlet levegő miatt?

ill. lehet kapni olyan kipufogó csövet amelyiken nincs fűtésdob?

köszönöm!

1. baromság
2. lehet



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #52057 Dátum: 2011 Február 15, 12:40:15 »

ha ledugózom [nyissz] növekszik [nyissz] ?
lehet kapni [nyissz] ?
Igen.
Igen.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #52056 Dátum: 2011 Február 15, 12:35:34 »

Hell !

biztosan volt már róla szó. ha ledugózom a fűtés felé menő levegő csövet a ventilátor házon, növekszik a motor hűtésének hatásfoka a többlet levegő miatt?

ill. lehet kapni olyan kipufogó csövet amelyiken nincs fűtésdob?

köszönöm!
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #52055 Dátum: 2011 Február 15, 10:09:39 »

még nincs bent!megvan szinte minden hozzá!
csonk kellene meg építek neki egy másik hidat!
jövő évi terv lesz!

Értem!  Wink

de airride . Aircult féle.

Fasznak hiszek neked.  Grin
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52054 Dátum: 2011 Február 15, 10:07:12 »

micsoda?
nem akadtam el sehol még, most maxra fel van tekerve!
de picit megy le elöl is!
A Smart gumi hátránya... Wink

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #52053 Dátum: 2011 Február 15, 10:00:19 »

Most akkor nincs kopresszoros első futómű a kocsiban?
A Smart gumi hátránya... Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #52052 Dátum: 2011 Február 15, 08:29:36 »

még nincs bent!megvan szinte minden hozzá!
csonk kellene meg építek neki egy másik hidat!
jövő évi terv lesz!
Most akkor nincs kopresszoros első futómű a kocsiban?

Oldalak: 1 ... 709 710 711 712 713 [714] 715 716 717 718 719 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.21 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.