www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 05, 19:44:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921193 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 713 714 715 716 717 [718] 719 720 721 722 723 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12993786 alkalommal)
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #51904 Dátum: 2011 Február 09, 23:09:49 »

Egyéb viszkoziméter
Például az Engler-féle viszkoziméter, amely kettősfalú, termosztálható fémedény. Az alsó részén meghatározott méretű kifolyónyílás található. Adott mennyiségű folyadék kifolyási idejét mérik. A mérési eredményt Engler fokban (°E) adják meg, amely az adott hőmérsékletű folyadék és az ugyanolyan hőmérsékletű víz kifolyási idejének a hányadosa. Az Engler-fok relatív adat, így az átszámítás stokes-ra vagy m2/s-ra táblázat segítségével történhet. Az Engler-féle viszkoziméter Karl Engler német kémikusról kapta a nevét.

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8606


« Hozzászólás #51903 Dátum: 2011 Február 09, 22:56:30 »

mi az hogy viszkozitás?
mi az hogy 20 vagy 40 fokon mérik?

http://hu.wikipedia.org/wiki/Viszkozit%C3%A1s
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #51902 Dátum: 2011 Február 09, 22:43:07 »

mi az hogy viszkozitás?
mi az hogy 20 vagy 40 fokon mérik?

Parasztnyelven "sűrűség"
A másodikat nem tudom...  Paraszt

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #51901 Dátum: 2011 Február 09, 22:40:47 »


Az első szám a hidegoldali viszkozitás, ezt 20 vagy 40 fokon mérik. A második száma melegoldali viszkozitás, ezt 100 fokon mérik.

Ez egy mértékegység nélküli viszonyszám, először 20 körül voltak, aztán a szintetikus komponensekkel a hidegoldali viszkozitást csökkenteni tudták, így lett a 10-es, 5-ös, majd nullás érték.
mi az hogy viszkozitás?
mi az hogy 20 vagy 40 fokon mérik?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51900 Dátum: 2011 Február 09, 22:25:26 »

az ám az olaj....

az első szám a viszkozitás arányszáma,azaz azt mutatja hogy azonos keresztmetszeten keresztül hányszor tőbb idő alatt folyik ki az a bizonyos olaj,mint a viz....
azaz 1w-s olaj vízzel megeggyező "hígságú"

de a nullás? Grin

 


Az első szám a hidegoldali viszkozitás, ezt 20 vagy 40 fokon mérik. A második száma melegoldali viszkozitás, ezt 100 fokon mérik.

Ez egy mértékegység nélküli viszonyszám, először 20 körül voltak, aztán a szintetikus komponensekkel a hidegoldali viszkozitást csökkenteni tudták, így lett a 10-es, 5-ös, majd nullás érték.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Holló
Hozzászólások: 2259


yeah Boy

« Hozzászólás #51899 Dátum: 2011 Február 09, 20:30:31 »

gunk beszálitom
gunk a beszállítóm?

Tudtátok, hogy a holló az 1etlen madárfaj, ami pusztán az élvezet kedvéért repül?
by KIZS
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5800


redgear.hu

« Hozzászólás #51898 Dátum: 2011 Február 09, 20:30:19 »

pontosan, ahogy tanult barátom mondja.
a legjobb lenne a 0W50, de azt nem fizeti meg senki.
az ám az olaj....

az első szám a viszkozitás arányszáma,azaz azt mutatja hogy azonos keresztmetszeten keresztül hányszor tőbb idő alatt folyik ki az a bizonyos olaj,mint a viz....
azaz 1w-s olaj vízzel megeggyező "hígságú"

de a nullás? Grin

 
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51897 Dátum: 2011 Február 09, 20:19:31 »

gunk beszálitom

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14977

« Hozzászólás #51896 Dátum: 2011 Február 09, 20:06:07 »

pontosan, ahogy tanult barátom mondja.
a legjobb lenne a 0W50, de azt nem fizeti meg senki.
http://www.gunk.hu/10w-50/q8-formula-f1-10w-50.html
 Wink

http://www.autoteka2000.hu/termek_adat.php?t_id=754

És nem is olyan drága.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 09, 20:08:56 írta abes »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #51895 Dátum: 2011 Február 09, 19:57:36 »

Ott a W előtti szám számít. 10W vagy 15W, 20W télen -10 fokban kevés...
pontosan, ahogy tanult barátom mondja.
a legjobb lenne a 0W50, de azt nem fizeti meg senki.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14977

« Hozzászólás #51894 Dátum: 2011 Február 09, 16:58:53 »

és télen -10 fokokban is?
Ott a W előtti szám számít. 10W vagy 15W, 20W télen -10 fokban kevés...
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #51893 Dátum: 2011 Február 09, 16:35:07 »

a w40 elég karcsú.
akármi w50 kell a bogárba, hogy melegen is jó legyen a kenés.
és télen -10 fokokban is?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51892 Dátum: 2011 Február 09, 09:53:17 »

Abból mind a három az én hibám volt.

1, rossz szeleptőke választás
2, rossz főtengely hézagolás
3, rossz lendkerék választás.


ha  műanyag levegőszűrő lett volna rajta az se borul szét Grin de ha nem hát nem Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51891 Dátum: 2011 Február 09, 09:21:12 »

az ottinger nem borult szét, a gt szétborult Roll Eyes

Abból mind a három az én hibám volt.

1, rossz szeleptőke választás
2, rossz főtengely hézagolás
3, rossz lendkerék választás.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51890 Dátum: 2011 Február 09, 09:13:51 »


Az új motorom MINDENHOL erősebb és nyomatékosabb, mint az Oettinger volt.
Az Oettinger maximális nyomatéka 158 Nm volt 3000-nél, ott már a GTs-nek 180 Nm volt, 1500-nál az Oettinger 100 Nm, GTs szintén körülbelül annyi.
Maximum GTs nyomaték: 199.8 Nm 3800-nál.

Az Oettinger 4000 felett kezdett elfogyni, a GTs 6000-ig húzott, mint a vonat.
az ottinger nem borult szét, a gt szétborult Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51889 Dátum: 2011 Február 09, 09:08:16 »

Azt nem tudom hogy kell mondani, de a nagy nyomatékú Oettinger motorodat irigyeltem.


Az új motorom MINDENHOL erősebb és nyomatékosabb, mint az Oettinger volt.
Az Oettinger maximális nyomatéka 158 Nm volt 3000-nél, ott már a GTs-nek 180 Nm volt, 1500-nál az Oettinger 100 Nm, GTs szintén körülbelül annyi.
Maximum GTs nyomaték: 199.8 Nm 3800-nál.

Az Oettinger 4000 felett kezdett elfogyni, a GTs 6000-ig húzott, mint a vonat.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #51888 Dátum: 2011 Február 08, 22:53:50 »

Hobby autonál nem érdekes a fogyasztás. Grin Grin Grin Grin Grin
Szerelem, szerelem.
Hát a hobby autónál nem, de nálam az autó beosztása: mindennapi használat, ahol azért nem mindegy hogy mennyit eszik az autó főleg a mostani árak mellett  Undecided
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #51887 Dátum: 2011 Február 08, 22:04:17 »

Meg (főleg) annak ne sírjon a szája, aki már egyszer bevállalja dupla karbit Evil... Valamit-valamiért! Amúgy meg két karbit belehet állítani úgy,h kevesebbet fogyasszon, mint egy központi w...
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #51886 Dátum: 2011 Február 08, 22:00:08 »

én is így gondolom csak 1-2ezer kilóméteres túrán mégse így van Roll Eyes
Mondom, ha szerelem ugy nem érdekes a fogyasztás. Evil

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51885 Dátum: 2011 Február 08, 21:57:12 »

Hobby autonál nem érdekes a fogyasztás. Grin Grin Grin Grin Grin
Szerelem, szerelem.
én is így gondolom csak 1-2ezer kilóméteres túrán mégse így van Roll Eyes

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #51884 Dátum: 2011 Február 08, 21:46:18 »

Grin na mostmár nem fog 7-8at fogyasztani
Hobby autonál nem érdekes a fogyasztás. Grin Grin Grin Grin Grin
Szerelem, szerelem.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #51883 Dátum: 2011 Február 08, 21:44:27 »


Új projekt jött, így kell mondani kársztájlingosan, nem?
Azt nem tudom hogy kell mondani, de a nagy nyomatékú Oettinger motorodat irigyeltem.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #51882 Dátum: 2011 Február 08, 21:41:23 »

Grin na mostmár nem fog 7-8at fogyasztani

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51881 Dátum: 2011 Február 08, 21:40:21 »



Új projekt jött, így kell mondani kársztájlingosan, nem?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #51880 Dátum: 2011 Február 08, 21:36:39 »


Elmondom, hogy Spa-ba menet 90-110-es tempónál az Oettinger állandóan 8 alatt volt, de volt, hogy 7-nél alig volt több.

Hazafelé 130-140 tempóval sem volt 9 a fogyasztása.

Hosszú váltó, jó motor.  Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51879 Dátum: 2011 Február 08, 21:34:47 »

Na persze, de ez a fogyasztás Terke-tempóra vonatkozott  Grin



Elmondom, hogy Spa-ba menet 90-110-es tempónál az Oettinger állandóan 8 alatt volt, de volt, hogy 7-nél alig volt több.

Hazafelé 130-140 tempóval sem volt 9 a fogyasztása.

Hosszú váltó, jó motor.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #51878 Dátum: 2011 Február 08, 21:30:06 »

Na persze, de ez a fogyasztás Terke-tempóra vonatkozott  Grin

nem is rossz az. nálam a 7 az extrém eset volt, a 8-9 az átlag. mondjuk így télen a városban, simán 10 fölött
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #51877 Dátum: 2011 Február 08, 20:39:22 »

nem te írtad hogy 1 centit mozog a főtengelyed?
De igen én írtam  Grin de szerencsére az nem az én autómban van. Nekem a főtengely még egy nm-t sem mozog  Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #51876 Dátum: 2011 Február 08, 20:22:35 »

Nekem átlagosan 8 litert eszik meg az autó. Azt mondták, hogy akkor ne is nyúljak hozzá mert ez nagyon jó ettől ne is várjak kevesebbet.  Undecided
nem is rossz az. nálam a 7 az extrém eset volt, a 8-9 az átlag. mondjuk így télen a városban, simán 10 fölött
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #51875 Dátum: 2011 Február 08, 20:19:49 »

pedig akkor megtehetném mert a motor az rendben van.

nem te írtad hogy 1 centit mozog a főtengelyed?
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #51874 Dátum: 2011 Február 08, 20:19:29 »

A Grosssglockner túrán nekem is 7,2 volt az 1,8-as motorral. Pedig egy csomót mentem harmadikban a tempó miatt.....

Nekem átlagosan 8 litert eszik meg az autó. Azt mondták, hogy akkor ne is nyúljak hozzá mert ez nagyon jó ettől ne is várjak kevesebbet.  Undecided
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #51873 Dátum: 2011 Február 08, 20:00:24 »

Hajrá! Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #51872 Dátum: 2011 Február 08, 20:00:00 »

A Grosssglockner túrán nekem is 7,2 volt az 1,8-as motorral. Pedig egy csomót mentem harmadikban a tempó miatt.....

naná hogy a fogyasztásban lesz különbség. én is a terkés kirándulásokon érem el a legjobb fogyasztási adatokat, hosszú távon, egyenletesen, autóúton kb 90-el. így ment már 7 liter alá is 4 személlyel
1303LS
« Hozzászólás #51871 Dátum: 2011 Február 08, 19:57:13 »

Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #51870 Dátum: 2011 Február 08, 19:56:11 »

valószínűleg kapsz pl a Bercsényi utcai alkatrészesben is ilyet. (2 is van az Allé mellett) meg van egy nagyobb üzlet a Budafoki úton is a Bertalan Lajos utca előtt
Ismerem ,megnézem... Cheesy
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #51869 Dátum: 2011 Február 08, 19:53:10 »

akkó veszek és heggesztetek a hozzzzzáértőkkel Cheesy
valószínűleg kapsz pl a Bercsényi utcai alkatrészesben is ilyet. (2 is van az Allé mellett) meg van egy nagyobb üzlet a Budafoki úton is a Bertalan Lajos utca előtt
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18490


1969

« Hozzászólás #51868 Dátum: 2011 Február 08, 19:50:38 »

Az biztos hogy én nem fogok vele így járni pedig akkor megtehetném mert a motor az rendben van. Csak kíváncsi voltam, hogy tényleg igaz-e. De szegény autó már öreg az ilyen tempóhoz  Cheesy én már csak a nyugdíjas 90-t várom el tőle  Grin De gondolom azért a fogyasztásban megérezhető hogy ha valaki padlón forgatja? Vagy ott is csekély a különbség?  Huh
naná hogy a fogyasztásban lesz különbség. én is a terkés kirándulásokon érem el a legjobb fogyasztási adatokat, hosszú távon, egyenletesen, autóúton kb 90-el. így ment már 7 liter alá is 4 személlyel
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #51867 Dátum: 2011 Február 08, 19:23:29 »

egen

akkó veszek és heggesztetek a hozzzzzáértőkkel Cheesy
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #51866 Dátum: 2011 Február 08, 19:19:18 »

Ez ebbe a dugaljba jó??
<beszúrt kép törölve>
egen

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #51865 Dátum: 2011 Február 08, 19:17:08 »

Ez ebbe a dugaljba jó??
Oldalak: 1 ... 713 714 715 716 717 [718] 719 720 721 722 723 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.231 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.