www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 04, 01:53:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921310 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 712 713 714 715 716 [717] 718 719 720 721 722 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14390382 alkalommal)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #51971 Dátum: 2011 Február 12, 19:11:40 »

szivargyujtó közepe a +  széle a -

ha nem ér sehova fémhez nem kell h kibassza


én nem erösitö szálán....hoznám le
keresnék egy + és arrol hozznám


mihez testelted???


amugy gyári szivargyujtó csati ott szokot lenni még ha nem si volt benne müszerfal aljába


igen, de a csatlakozón 2 szélső csúszósaruhely van, ezért osztottam ketté a testet
erősítő természtesen ki lett szedve a kocsiból, csak a kábel marad amit felhasználtam, csak a szivargyussz van rákötve
test is egyból az aksitól jön

hol van az eldugva kb?, bontogattam mikor a kábelt a helyére raktam, de nem találtam semmi ilyet sajnos
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #51970 Dátum: 2011 Február 12, 18:51:01 »

ezúton is köszi gumibogi!
én is Cool .
szivesen, máskor is Wink Cheesy

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14007


30-347-1939

« Hozzászólás #51969 Dátum: 2011 Február 12, 18:27:31 »

Nincs róla. Béla képén jobbról a 2.
<beszúrt kép törölve>
Köszi.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #51968 Dátum: 2011 Február 12, 18:09:50 »

Képet kérek Embarrassed
Nincs róla. Béla képén jobbról a 2.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 12, 18:15:58 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14007


30-347-1939

« Hozzászólás #51967 Dátum: 2011 Február 12, 18:05:47 »

Képet kérek Embarrassed
Azon a képen rajta van amit beraktam. Ehhez vissza kell keresned. Lehet az alkatrészesben van, mert ott is volt szó erről.
A levélben benne lesz, amit kapsz.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #51966 Dátum: 2011 Február 12, 18:00:23 »


 de nagyon érdekelne,melyek voltak a legjobban sikerültek (esetleg legkevésbé legjobban sikerültek),
melyek a legalkalmasabbak tuningolásra-gyorsulásra
 
stb...



Nagyon sokak szerint az 1974-78 között gyártott AS motorszámos 1.6-os busz motor a legjobb tuningra. AS21-es öntvény és M8-as hengerfej csavar. Leon blokkja ilyen.

Az 1971-től gyártott bogár motorok és a mexikóiak mind AS41-esek, ennek is van előnye, van aki ezt szereti.


A legtartósabb az 1971 után gyártott 1200-es motorok, akár mexikói akár német és ezek fogyasztanak legkevesebbet.

Én a 2 olajszelepes F1 motorszámmal kezdődő német blokkokat tartom még nagyon jónak. Azokat is nagyon nehéz tönkretenni, ráadásul a hengerfeje nem reped.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51965 Dátum: 2011 Február 12, 17:00:16 »

2 minuszt azért csináltam (osztottam szét) mert ugy tünt logikusnak hogy a szivartyújtó 2 oldalró fogó része is kapjon testet

a kardánboxban van ami full műanyag, nem ér hozzá semmihez
szivargyujtó közepe a +  széle a -

ha nem ér sehova fémhez nem kell h kibassza


én nem erösitö szálán....hoznám le
keresnék egy + és arrol hozznám


mihez testelted???


amugy gyári szivargyujtó csati ott szokot lenni még ha nem si volt benne müszerfal aljába


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51964 Dátum: 2011 Február 12, 16:44:33 »

Fém persely való bele (az a hullámos lemezke).
Képet kérek Embarrassed

Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #51963 Dátum: 2011 Február 12, 16:25:32 »

ezúton is köszi gumibogi!
..ez kevés  Grin Grin Grin Grin Grin Grin
...
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #51962 Dátum: 2011 Február 12, 16:14:56 »


2minusz van?


nem lehet h aljzat hozzáér a müszefal valami fémjéhez ?

2 minuszt azért csináltam (osztottam szét) mert ugy tünt logikusnak hogy a szivartyújtó 2 oldalró fogó része is kapjon testet

a kardánboxban van ami full műanyag, nem ér hozzá semmihez
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #51961 Dátum: 2011 Február 12, 16:12:34 »

Az nem lehet, hogy amit beleteszel indítás után fél perccel, az a rossz? Zárlatos esetleg. Annak akkor kéne feszültséget kapnia, ha benyomod, hogy izzon a gyujtó.
Nem dohányzom, ezért eddig ez nem igazán foglalkoztatott.
ugyanaz ment bele mint mikor jó volt, és csak akkor ment ki a bizti mikor benyomtam természetesen
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #51960 Dátum: 2011 Február 12, 16:11:41 »

tudom lehetetlen mindenre kiterjedő öszehasonlítást csinálni,
 de nagyon érdekelne,melyek voltak a legjobban sikerültek (esetleg legkevésbé legjobban sikerültek),
melyek a legalkalmasabbak tuningolásra-gyorsulásra
 melyek a leg tartósabbak-leg kevesebbet fogyasztók
stb...

az fórumon olvasotak alapján :

legjobb : D-s (1.2) , tartós, takarékos, de nem a mexikói injektoros
legyengébb: lóerő szerint a legkorábbi természetesen, de ha jól tudom az F-esek (1.3) hajlamosak a melegedsre jobban mint a többi
tuningra: AB, AF, 1.3 vagy 1.6
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51959 Dátum: 2011 Február 12, 16:09:34 »

okfejtést kérnék mit rontottam el, nem bogár golf de kb mind1

rájöttem h azért nem működik a szivargyújtó mert nincs bektötve, bekötöttem úgy ahogy logikusnak tűnik, alsó képen látható, egyből az aksiról hoztam neki töltést, mivel az előző tulaj arról működtette a mélyládáját vagy mit és így egyszerű volt + mindig tudnék telót tölteni
nem volt gond rendesen működött gyújtás nélküli állapotban, viszont  indítás után fél percel mikor benyomtam a szivargyújtót azonnal kiment a rákötött biztosíték
van külöbség faszültségben alapállapt és járó motornál az aksin?
vagymi más lehetett a baja?
[/quote




2minusz van?


nem lehet h aljzat hozzáér a müszefal valami fémjéhez ?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27162


« Hozzászólás #51958 Dátum: 2011 Február 12, 16:00:41 »

ezúton is köszi gumibogi!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14007


30-347-1939

« Hozzászólás #51957 Dátum: 2011 Február 12, 15:38:22 »

Legtartósabb legkevesebbet fogyasztók: D-s 1200-asok. Híresen tartósak, és keveset zabálnak. Öcsém ilyennel tolja 20 éve.
Ezt az én véleményem is. Kimennek a világból.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14007


30-347-1939

« Hozzászólás #51956 Dátum: 2011 Február 12, 15:37:02 »

okfejtést kérnék mit rontottam el, nem bogár golf de kb mind1

rájöttem h azért nem működik a szivargyújtó mert nincs bektötve, bekötöttem úgy ahogy logikusnak tűnik, alsó képen látható, egyből az aksiról hoztam neki töltést, mivel az előző tulaj arról működtette a mélyládáját vagy mit és így egyszerű volt + mindig tudnék telót tölteni
nem volt gond rendesen működött gyújtás nélküli állapotban, viszont  indítás után fél percel mikor benyomtam a szivargyújtót azonnal kiment a rákötött biztosíték
van külöbség faszültségben alapállapt és járó motornál az aksin?
vagymi más lehetett a baja?
Az nem lehet, hogy amit beleteszel indítás után fél perccel, az a rossz? Zárlatos esetleg. Annak akkor kéne feszültséget kapnia, ha benyomod, hogy izzon a gyujtó.
Nem dohányzom, ezért eddig ez nem igazán foglalkoztatott.
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #51955 Dátum: 2011 Február 12, 15:33:56 »

tudom lehetetlen mindenre kiterjedő öszehasonlítást csinálni,
 de nagyon érdekelne,melyek voltak a legjobban sikerültek (esetleg legkevésbé legjobban sikerültek),
melyek a legalkalmasabbak tuningolásra-gyorsulásra
 melyek a leg tartósabbak-leg kevesebbet fogyasztók
stb...
Érdekes felvetés.
Tuningra ott a külön topic, gondolom, ott már többször kivesézték, melyiket érdemes faragni.
Legjobban sikerült? Ha azt nézzük, melyik motortípust mennyi ideig gyártották, akkor talán a 34 LE-s 1200-as a befutó. Tartós és takarékos, ahogy Gyuszkó is írta.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #51954 Dátum: 2011 Február 12, 15:25:10 »

tudom lehetetlen mindenre kiterjedő öszehasonlítást csinálni,
 de nagyon érdekelne,melyek voltak a legjobban sikerültek (esetleg legkevésbé legjobban sikerültek),
melyek a legalkalmasabbak tuningolásra-gyorsulásra
 melyek a leg tartósabbak-leg kevesebbet fogyasztók
stb...

Legtartósabb legkevesebbet fogyasztók: D-s 1200-asok. Híresen tartósak, és keveset zabálnak. Öcsém ilyennel tolja 20 éve.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #51953 Dátum: 2011 Február 12, 14:27:51 »

1965.08-tól, amikor gyártani kezdték az 1300-as motorokat, betű(k) jelöli(k) a motorkódot, utána folyamatos sorszám következik. Tulajdonképpen évjárattól és típustól is függ, hogy egy-egy bogárba milyen jelzésű motort szereltek.

http://haigh.net/engine-codes.html


tudom lehetetlen mindenre kiterjedő öszehasonlítást csinálni,
 de nagyon érdekelne,melyek voltak a legjobban sikerültek (esetleg legkevésbé legjobban sikerültek),
melyek a legalkalmasabbak tuningolásra-gyorsulásra
 melyek a leg tartósabbak-leg kevesebbet fogyasztók
stb...
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #51952 Dátum: 2011 Február 12, 14:20:14 »

1965.08-tól, amikor gyártani kezdték az 1300-as motorokat, betű(k) jelöli(k) a motorkódot, utána folyamatos sorszám következik. Tulajdonképpen évjárattól és típustól is függ, hogy egy-egy bogárba milyen jelzésű motort szereltek.

http://haigh.net/engine-codes.html


Köszi szépen  Wink
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #51951 Dátum: 2011 Február 12, 14:02:59 »

Sziasztok.
Ismét lenne egy kérdésem, hogy az F-es jelzésű motor az mit jelent? Vagy hogy vannak ezek a jelzések?  Huh Esetleg évjárattól függ hogy milyen a jelzése?
1965.08-tól, amikor gyártani kezdték az 1300-as motorokat, betű(k) jelöli(k) a motorkódot, utána folyamatos sorszám következik. Tulajdonképpen évjárattól és típustól is függ, hogy egy-egy bogárba milyen jelzésű motort szereltek.

http://haigh.net/engine-codes.html

« Utoljára szerkesztve: 2011 Február 12, 14:07:58 írta b_sanyi »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #51950 Dátum: 2011 Február 12, 13:45:48 »

Sziasztok.
Ismét lenne egy kérdésem, hogy az F-es jelzésű motor az mit jelent? Vagy hogy vannak ezek a jelzések?  Huh Esetleg évjárattól függ hogy milyen a jelzése?

Asszem 65-70 között gyártott 40 LE-s szimplaszívócsöves 1300-as motor kódja.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #51949 Dátum: 2011 Február 12, 13:39:54 »

Sziasztok.
Ismét lenne egy kérdésem, hogy az F-es jelzésű motor az mit jelent? Vagy hogy vannak ezek a jelzések?  Huh Esetleg évjárattól függ hogy milyen a jelzése?
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #51948 Dátum: 2011 Február 12, 13:16:11 »

okfejtést kérnék mit rontottam el, nem bogár golf de kb mind1

rájöttem h azért nem működik a szivargyújtó mert nincs bektötve, bekötöttem úgy ahogy logikusnak tűnik, alsó képen látható, egyből az aksiról hoztam neki töltést, mivel az előző tulaj arról működtette a mélyládáját vagy mit és így egyszerű volt + mindig tudnék telót tölteni
nem volt gond rendesen működött gyújtás nélküli állapotban, viszont  indítás után fél percel mikor benyomtam a szivargyújtót azonnal kiment a rákötött biztosíték
van külöbség faszültségben alapállapt és járó motornál az aksin?
vagymi más lehetett a baja?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14007


30-347-1939

« Hozzászólás #51947 Dátum: 2011 Február 12, 12:22:34 »

Tankolj 1/2-ed rész vizet! Olcsó! Evil
Nem kell, az már alapból benne van. Grin
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #51946 Dátum: 2011 Február 12, 12:18:24 »

Köszi az etanolos válaszokat!
Át kell gondolni, mert havi kb 1000 km megy bele!
Az meg piszok sok benzin!
Tankolj 1/2-ed rész vizet! Olcsó! Evil

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Dave
Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #51945 Dátum: 2011 Február 12, 11:42:56 »

Köszi az etanolos válaszokat!
Át kell gondolni, mert havi kb 1000 km megy bele!
Az meg piszok sok benzin!
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #51944 Dátum: 2011 Február 12, 11:01:53 »

Kérdezném,hogy a kormánycsapágyakban mennyi különbség van méretekben?Mert nekem lehet csapácsam jó,de persely nincs benne,és lóg.Sőt persely nyomát sem találtam.Ígértek nekem itt a fórumon csapágyat,meg hozzá perselyt,de fogalmam sincsen jó -e az enyémbe.70-es évjárat 1300-as nagyricnis rúd van nekem benne.

Info gyűjtés Kiss
Fém persely való bele (az a hullámos lemezke).

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51943 Dátum: 2011 Február 12, 10:55:15 »

Kérdezném,hogy a kormánycsapágyakban mennyi különbség van méretekben?Mert nekem lehet csapácsam jó,de persely nincs benne,és lóg.Sőt persely nyomát sem találtam.Ígértek nekem itt a fórumon csapágyat,meg hozzá perselyt,de fogalmam sincsen jó -e az enyémbe.70-es évjárat 1300-as nagyricnis rúd van nekem benne.

Info gyűjtés Kiss

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14007


30-347-1939

« Hozzászólás #51942 Dátum: 2011 Február 12, 10:27:26 »

Asszem Sparkafer is árult a múltkor.
Az nincs már meg, de valamit boltoltam közben esztergomi fórumtársunkkal.
Ha kell valakinek, akkor szóljon nyugodtan.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #51941 Dátum: 2011 Február 12, 10:09:28 »

most éppen hol és mennyiért veszel gyárit?
hella kürt 7e körül van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #51940 Dátum: 2011 Február 12, 09:19:13 »

most éppen hol és mennyiért veszel gyárit?
Asszem Sparkafer is árult a múltkor.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #51939 Dátum: 2011 Február 12, 08:04:41 »

Nekem egy gyári van fent, amit 6 éve az összerakáskor tettem fel, azóta rá sem néztem. Szerintem nincs rajta gumivédő sem, vagy ha van akkor sincs.
A törökből Te pont a 7.-et fogod venni a "híd alatt" mikor én még melletted elsuhanva vígan dudálok ezzel.  Cheesy

most éppen hol és mennyiért veszel gyárit?
1303LS
« Hozzászólás #51938 Dátum: 2011 Február 11, 20:05:02 »

szóval vettem a híd alatt ezereccázé' egy jófajta török dudát. seperc alatt kicseréltem (a sarukat is) és most újra szól a dal!!  Grin
Nekem egy gyári van fent, amit 6 éve az összerakáskor tettem fel, azóta rá sem néztem. Szerintem nincs rajta gumivédő sem, vagy ha van akkor sincs.
A törökből Te pont a 7.-et fogod venni a "híd alatt" mikor én még melletted elsuhanva vígan dudálok ezzel.  Cheesy
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #51937 Dátum: 2011 Február 11, 16:15:41 »

szóval vettem a híd alatt ezereccázé' egy jófajta török dudát. seperc alatt kicseréltem (a sarukat is) és most újra szól a dal!!  Grin
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #51936 Dátum: 2011 Február 11, 15:36:30 »

egyszercsak elhallgatott a dudám. most volt egy kis időm és aláfeküdtem a gépnek: tőben rohadt szét a kürt kábelsaruja. bele is törött mindkettő a kábel végén levő ellendarabba, cserélhetem azokat is.
különösebben nem is érdekelne, ha két év alatt az már nem a harmadik lenne...
A dudának is ártana a víz?Szerintem a csatlakozóknál kellene valami védő harang ami rendesen zár.

Kérdezném,hogy a kormánycsapágyakban mennyi különbség van méretekben?Mert nekem lehet csapácsam jó,de persely nincs benne,és lóg.Sőt persely nyomát sem találtam.Ígértek nekem itt a fórumon csapágyat,meg hozzá perselyt,de fogalmam sincsen jó -e az enyémbe.70-es évjárat 1300-as nagyricnis rúd van nekem benne.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #51935 Dátum: 2011 Február 11, 14:07:54 »

Sziasztok!

Még új vagyok a bogarazásban, és lenne egy olyan kérdésem, hogy van e valakinek tapasztalata a bioetanollal?
És ha van akkor mi a vélemény?

Előre is köszi!
Na. F-se motorom van. Az e85-el a legnagyobb probléma a bogár 7 mérföld hosszú szívócsöve miatt van, a hideg szívócsövön nagyon szeret kicsapódni az anyag annak fokozott illékonysága miatt, rendesen le tud jegesedni a karbitalpnál is. Ezért fontos az előmelegítő-melegítő-elők működőképessége, továbbá ebből az anyagból kcisit több kell motornak, azaz dúsabbra kell karburálni a motort. Én ezt egy 150-es főfúvóka beépítésével értem el, továbbá más a kopogásállósága is, egyesek szerint a 105-ös oktánszámú benzinnek megfelelő, emiatt kb 2-2.5 fokal nagyobb előgyujtást állítottam be. Továbbá szereti kipucolni az üzemanyag ellátó rendszerben lévő piszkot, ezért eleinte  sűrűn illik cserélgetni az üzemanyagszűrőket, ha nem akarunk sokat tologatni. Kemény hidegben  (-10 alatt) azért szoktam bele önteni mellé 10-15%-ban benzint is még pluszba, hogy könnyebben induljon. kb 2 éve járok etanollal.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #51934 Dátum: 2011 Február 11, 12:36:59 »


 Egy kicsit büdös volt


MICSODA ???

Alkoholos-filc szag rulez !  Grin


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18498


1969

« Hozzászólás #51933 Dátum: 2011 Február 11, 12:10:21 »

slavia mászkál ilyennel.
kicsit nagyobbra cserélte a főfúvókát. (az alapjárattal passzolom, hogy mit csinált)
meg Qzma tolta a simsonba.
jah, majd leírják a tapasztalatot, de sokszor kb annyival többet fogyaszt, hogy alig éri meg pénzügyileg a macerát. persze ha valaki sokat megy, lehet megéri
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14007


30-347-1939

« Hozzászólás #51932 Dátum: 2011 Február 11, 12:00:48 »

Sziasztok!

Még új vagyok a bogarazásban, és lenne egy olyan kérdésem, hogy van e valakinek tapasztalata a bioetanollal?
És ha van akkor mi a vélemény?

Előre is köszi!
Szia! ÜdVW a csapatban!
Nekem annyi tapasztalatom van, hogy WildDaemon Zsolti bioetanolt tankolt Gyomára menet.
Én végig mögötte mentem. Egy kicsit büdös volt, de nem annyira mint az dízel-étolaj.
Nem akart húzni a bogara, ezért hazafelé az első kútnál megálltunk, rátankolt szerintem 95-öst, és kellett egy kis idő mire magához tért a motor.
Ez persze azért úgy hiszem minden átállítás nélkül történt, vagyis nem csak bioetanol volt a tankban, hanem vegyesen.
Oldalak: 1 ... 712 713 714 715 716 [717] 718 719 720 721 722 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.225 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.