www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 19:59:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 932 933 934 935 936 [937] 938 939 940 941 942 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13271641 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43158 Dátum: 2010 Január 26, 18:06:06 »

Ez a szierras csaj? :-)
nem ő a bogaram.  Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 26, 18:11:42 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #43157 Dátum: 2010 Január 26, 18:05:56 »

kiveszed a régit és beteszed az 1,6-ot kb ennyi macera
az lehet,hogy a váltód miatt a kuplungot ki kell cserélned a régire de máshoz nem kell nyúlni
Lemezelés?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #43156 Dátum: 2010 Január 26, 18:04:47 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43155 Dátum: 2010 Január 26, 18:01:41 »

Naszóval. Unokatesóm nekem ad ingyé' egy 1600-as buszmotort, ami nem is olyan szar állapotú.
1300 F moci helyére mekkora meló befaragni?
Semmi tuning, semmi móka. Mondjuk, hogy megvan mindene. (Valszeg egy HD szett kell bele, meg csapágyazás, meg stb...)
Lemezelés, önindító, kuplungszerkezet, stb mekkora belenyúlást igényel?

Gondolkodom, hogy már akkor egy lépcsőt feljebb lépve hosszabb távon is komfortosabb legyen Öreg a +10 pacival.

Esetleg egy 34PICT3 karbi hogyér lenne?
kiveszed a régit és beteszed az 1,6-ot kb ennyi macera
az lehet,hogy a váltód miatt a kuplungot ki kell cserélned a régire de máshoz nem kell nyúlni

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43154 Dátum: 2010 Január 26, 17:55:45 »

Nah, holnap felteszem a videót, e85-el milyen dinamikus Dórikám, ha igazán eltalálom a beállításokat. Cool 130-at simán.... (1.3 F....)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #43153 Dátum: 2010 Január 26, 17:52:25 »

Naszóval. Unokatesóm nekem ad ingyé' egy 1600-as buszmotort, ami nem is olyan szar állapotú.
1300 F moci helyére mekkora meló befaragni?
Semmi tuning, semmi móka. Mondjuk, hogy megvan mindene. (Valszeg egy HD szett kell bele, meg csapágyazás, meg stb...)
Lemezelés, önindító, kuplungszerkezet, stb mekkora belenyúlást igényel?

Gondolkodom, hogy már akkor egy lépcsőt feljebb lépve hosszabb távon is komfortosabb legyen Öreg a +10 pacival.

Esetleg egy 34PICT3 karbi hogyér lenne?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #43152 Dátum: 2010 Január 26, 17:49:15 »

Ez nemér'.
Ugye milyen "szornyu" ? :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43151 Dátum: 2010 Január 26, 17:40:23 »

Benn vannak az új bizti övek.
Ez nemér'.
Amúgy van napi használatra érdemes bogarad?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bangyi
Hozzászólások: 140


« Hozzászólás #43150 Dátum: 2010 Január 26, 17:38:36 »

Szimeringek ügyében kérdeznék...

Motorba illetőleg a váltóba milyen minőségű szimering a javasolt NBR vagy VITON?

Az élet nem nehéz, csak rossz a fogása!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43149 Dátum: 2010 Január 26, 10:53:10 »

na mosmár huzzál a picsába ezzel a szarral ,mert nagyon irritál! Wink
Grin Grin Wink
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #43148 Dátum: 2010 Január 26, 10:19:38 »


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #43147 Dátum: 2010 Január 26, 10:03:02 »

bármi ellen bárhová jó fújni egy kis védénegyvenet... Wink Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #43146 Dátum: 2010 Január 26, 09:40:23 »

ez igaz Grin nem tudsz egy kamionról leesett raklapot?  Wink

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #43145 Dátum: 2010 Január 26, 09:38:33 »

bármi ellen bárhová jó fújni egy kis védénegyvenet... Wink Grin
ez igaz Grin nem tudsz egy kamionról leesett raklapot?  Wink
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #43144 Dátum: 2010 Január 26, 09:37:15 »

erről jut eszembe: a pára ellen jó állítólag egy kis WD40et fújni az elosztófedél belsejébe és a gyertyapipákba

bármi ellen bárhová jó fújni egy kis védénegyvenet... Wink Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43143 Dátum: 2010 Január 26, 09:35:37 »

Cheesy
na mosmár huzzál a picsába ezzel a szarral ,mert nagyon irritál! Wink

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #43142 Dátum: 2010 Január 26, 09:16:32 »

Azért én megpróbálkoznék egy gyújtáskábel, gyertyapipa, osztófedél cserével.
Első körön beviheted a komplett cuccot (kábelekpipafedél) éjszakára a melegbe és ha ezek után szépen indul (SZVSZ nagyvalószínűséggel) akkor kicsit megnyugodhatsz. Vagy motorháztető takarás éjszakára a pára, csapadék ellen. Ha karburátor/szívató lenne a gond, akkor pedálrugdosásra ( benzinsprickolás) kéne mennie mint az álom.  Wink Persze a sprickoló is be lehet szarva.
erről jut eszembe: a pára ellen jó állítólag egy kis WD40et fújni az elosztófedél belsejébe és a gyertyapipákba
1303LS
« Hozzászólás #43141 Dátum: 2010 Január 26, 09:12:11 »

de gyárilag az vissza van vezetve. minden más megoldás jobban szennyezi a környezetet ennél
Így van.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #43140 Dátum: 2010 Január 26, 08:51:40 »

A kartergáz szűrő is a környezetbe engedi a gázt (nem lövi bele az sem a napba), amíg el nem dugul (3-4perc?). A legjobb belevezetni a karburátorba, mert úgy legalább elég és csak azután kerül ki. Amúgy meg jelentéktelen mennyiség egyébként is.
de gyárilag az vissza van vezetve. minden más megoldás jobban szennyezi a környezetet ennél

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #43139 Dátum: 2010 Január 26, 08:21:36 »

Ma reggel már majdnem defibrillátor kellett Öregnek.
Nagy nehezen tüsszögve indult, és először csak kettő, majd három henger indult be. Baromi nehezen jött meg az alapjárat. Fél óra kellett, hogy szépen járjon a motor. Azt hiszem itt az ideje egy kicsit enyhébb időben átpuccantani a karbit, meg esetleg a szívatóra rákukkantani, mert a háromhengerezés hidegben nem ritka. (és mindig ugyanaz a henger..). Gyújtás cuccok 2 évesek (kompletten kábelek-pipák-elosztófedél-gyertyák kombó csere, a megszakító kb. féléves.), nem hinném, hogy a gyújtás miatt 3 hengerezne.
Ennyire viszont még nem tűnt döglöttnek a masina nagy hidegben.
Azt hiszem, tavasszal átmenetileg kap egy D mocit Öreg, a kavicsokat meg elkezdem félretenni egy motorcsapágyazásra. Az is megfordult a fejemben, hogy 1600 hengerekkel/hengerfejekkel kellene összerakni, de az óvatos számítások szerint is jó 100 ropival dobná meg a felújítást - hát, nem tudom... (mertugyi szimplaszívós helyett duplaszívós hengerfej, ahhoz 34-es karbi, plusz HD szett, ezeket nem valószínű, hogy cserélni kellene, ha maradna 1300-as, a 11 éves Mahle HD szett most van túl 100ezren...)
Azért én megpróbálkoznék egy gyújtáskábel, gyertyapipa, osztófedél cserével.
Első körön beviheted a komplett cuccot (kábelekpipafedél) éjszakára a melegbe és ha ezek után szépen indul (SZVSZ nagyvalószínűséggel) akkor kicsit megnyugodhatsz. Vagy motorháztető takarás éjszakára a pára, csapadék ellen. Ha karburátor/szívató lenne a gond, akkor pedálrugdosásra ( benzinsprickolás) kéne mennie mint az álom.  Wink Persze a sprickoló is be lehet szarva.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 26, 08:24:06 írta 1303LS »
1303LS
« Hozzászólás #43138 Dátum: 2010 Január 26, 08:17:50 »

szennyezed a környzetet
A kartergáz szűrő is a környezetbe engedi a gázt (nem lövi bele az sem a napba), amíg el nem dugul (3-4perc?). A legjobb belevezetni a karburátorba, mert úgy legalább elég és csak azután kerül ki. Amúgy meg jelentéktelen mennyiség egyébként is.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43137 Dátum: 2010 Január 26, 00:32:36 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43136 Dátum: 2010 Január 26, 00:31:01 »

Benn vannak az új bizti övek.
Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #43135 Dátum: 2010 Január 26, 00:30:30 »

Benn vannak az új bizti övek.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #43134 Dátum: 2010 Január 25, 23:55:11 »

ezt én is benyaltam, aztán azt a csinos kis szűrőt beleíveltem a konténerbe. Azóta lóg egy cső a motortéren kívülre. Evil
szennyezed a környzetet

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #43133 Dátum: 2010 Január 25, 23:50:54 »

de nálam a kartergáz szűrő tette be a kaput
ezt én is benyaltam, aztán azt a csinos kis szűrőt beleíveltem a konténerbe. Azóta lóg egy cső a motortéren kívülre. Evil


                             GNX-967
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #43132 Dátum: 2010 Január 25, 23:37:06 »

Ma reggel már majdnem defibrillátor kellett Öregnek.
Nagy nehezen tüsszögve indult, és először csak kettő, majd három henger indult be. Baromi nehezen jött meg az alapjárat. Fél óra kellett, hogy szépen járjon a motor. Azt hiszem itt az ideje egy kicsit enyhébb időben átpuccantani a karbit, meg esetleg a szívatóra rákukkantani, mert a háromhengerezés hidegben nem ritka. (és mindig ugyanaz a henger..). Gyújtás cuccok 2 évesek (kompletten kábelek-pipák-elosztófedél-gyertyák kombó csere, a megszakító kb. féléves.), nem hinném, hogy a gyújtás miatt 3 hengerezne.
Ennyire viszont még nem tűnt döglöttnek a masina nagy hidegben.
Azt hiszem, tavasszal átmenetileg kap egy D mocit Öreg, a kavicsokat meg elkezdem félretenni egy motorcsapágyazásra. Az is megfordult a fejemben, hogy 1600 hengerekkel/hengerfejekkel kellene összerakni, de az óvatos számítások szerint is jó 100 ropival dobná meg a felújítást - hát, nem tudom... (mertugyi szimplaszívós helyett duplaszívós hengerfej, ahhoz 34-es karbi, plusz HD szett, ezeket nem valószínű, hogy cserélni kellene, ha maradna 1300-as, a 11 éves Mahle HD szett most van túl 100ezren...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #43131 Dátum: 2010 Január 25, 23:23:40 »

Az attól függ milyen van neki rajta. Az enyém utólag rárakható és felül egy csavar fogja a bódéhoz.
tyű, az valami utángyártott?
én csomót faragtam belőle, hogy be tudjam tenni, mert már úgy vettem hogy hiányzott. az egyik szét is tört :S
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #43130 Dátum: 2010 Január 25, 22:05:26 »

Fűtésbakelit? Így utólag már nehéz befaragni.
Az nem lesz berakva,de a helye megmaradt

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #43129 Dátum: 2010 Január 25, 22:02:40 »

Fűtésbakelit? Így utólag már nehéz befaragni.
Az attól függ milyen van neki rajta. Az enyém utólag rárakható és felül egy csavar fogja a bódéhoz.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #43128 Dátum: 2010 Január 25, 21:53:12 »

elkezdtem behúzni a kábeleket. idáig nem volt túl nehéz, de van egy érzésem lesz még vele gond
Fűtésbakelit? Így utólag már nehéz befaragni.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #43127 Dátum: 2010 Január 25, 21:50:17 »

hello!
azon a hátsó keréken milyen tárcsa fék van?
porsche 944 egy dugatyus

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #43126 Dátum: 2010 Január 25, 21:17:07 »

elkezdtem behúzni a kábeleket. idáig nem volt túl nehéz, de van egy érzésem lesz még vele gond
hello!
azon a hátsó keréken milyen tárcsa fék van?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #43125 Dátum: 2010 Január 25, 21:13:05 »

elkezdtem behúzni a kábeleket. idáig nem volt túl nehéz, de van egy érzésem lesz még vele gond

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #43124 Dátum: 2010 Január 25, 21:00:40 »

aha, de akkor abban a tetőkárpit nincs benne.  Huh
ha jól emlékszem tavaly 16 körül volt a padlószőnyeg garnitúra, még 11-12 a csomagtérszőnyege és kb 16 vagy 18 volt a tetőkárpit.(plusz 3 nap szopás) Cry

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #43123 Dátum: 2010 Január 25, 20:59:00 »

külön nincs , komplett meg talán 18volt hudáknál ami miatt még mindig pcihiáterhez járok 
aha, de akkor abban a tetőkárpit nincs benne.  Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43122 Dátum: 2010 Január 25, 20:27:38 »

egyébbként kilóra , de sosem várom meg hogy lemérjék mert akkor 300ft-ot mondana meg hogy többet ilyet ne hozzak mert külön nem szeretnek foglalkozni ilyennel  Roll Eyes
kösz akkor összeszedem én is és küldöm postán  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43121 Dátum: 2010 Január 25, 20:12:54 »

nem vót drága
egyébként az illető kilóra vállalja vagy csak ránézésre ,saccra ?
egyébbként kilóra , de sosem várom meg hogy lemérjék mert akkor 300ft-ot mondana meg hogy többet ilyet ne hozzak mert külön nem szeretnek foglalkozni ilyennel  Roll Eyes

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #43120 Dátum: 2010 Január 25, 20:07:20 »

1eft Roll Eyes
nem vót drága
egyébként az illető kilóra vállalja vagy csak ránézésre ,saccra ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #43119 Dátum: 2010 Január 25, 20:01:09 »

ez így kompletten mennyibe vót megizéltetni ?
kilóra van ? vagy hogyé ? 
1eft Roll Eyes

Oldalak: 1 ... 932 933 934 935 936 [937] 938 939 940 941 942 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.23 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.