www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 03:30:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 937 938 939 940 941 [942] 943 944 945 946 947 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13291670 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42958 Dátum: 2010 Január 17, 19:39:16 »

a qrva életbe  délután tudtam meg hogy edzett üveget nem lehet vágni Roll Eyes
meséld el részletesen  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #42957 Dátum: 2010 Január 17, 19:38:40 »

 a qrva életbe  délután tudtam meg hogy edzett üveget nem lehet vágni Roll Eyes

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42956 Dátum: 2010 Január 17, 19:35:09 »

Ment egy mail.

köszönöm
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #42955 Dátum: 2010 Január 17, 19:30:16 »

Ment egy mail.

hát igen, kellett volna.. csak épp felidegesítettem magam, hogy a kocsiból alig jött ki Grin, a fényképezőm  szar, koszos kézzel meg nem akartam másét kölcsönvenni
biztos fog menni, de nem árt egy ábra ha van valakinél
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42954 Dátum: 2010 Január 17, 19:11:59 »

szétszedéskor fényképezni kell, én már megtanultam  Grin
hát igen, kellett volna.. csak épp felidegesítettem magam, hogy a kocsiból alig jött ki Grin, a fényképezőm  szar, koszos kézzel meg nem akartam másét kölcsönvenni
biztos fog menni, de nem árt egy ábra ha van valakinél
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42953 Dátum: 2010 Január 17, 18:51:10 »

van egy bent már és működik Smiley
az eddigit szeretném jól megcsinálni. már darabokban van, csak nem szeretném rosszul összerakni
szétszedéskor fényképezni kell, én már megtanultam  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42952 Dátum: 2010 Január 17, 18:50:52 »

van egy bent már és működik Smiley
az eddigit szeretném jól megcsinálni. már darabokban van, csak nem szeretném rosszul összerakni
priv ment

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42951 Dátum: 2010 Január 17, 18:43:45 »

Lehet hogy egyszerűbb találni egy jó bontottat...  Roll Eyes Bár ha megcsinálod jóra akkor az tuti jó lesz sokáig.
van egy bent már és működik Smiley
az eddigit szeretném jól megcsinálni. már darabokban van, csak nem szeretném rosszul összerakni
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42950 Dátum: 2010 Január 17, 18:41:44 »

tudna valaki robbantott ábrát adni 12V-os dinamóhoz?

csak egy 67előtti szervízleírásban találtam 3 fajtát, így azok 6V-osról készültek..
se a Dieter Korp féle "jetzt helfe ich mir selbst" se a Haynes féle könyvben nem volt ilyen

69 körüli "Reperaturanleitung"-ban kell lennie
Lehet hogy egyszerűbb találni egy jó bontottat...  Roll Eyes Bár ha megcsinálod jóra akkor az tuti jó lesz sokáig.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42949 Dátum: 2010 Január 17, 18:39:51 »

tudna valaki robbantott ábrát adni 12V-os dinamóhoz?

csak egy 67előtti szervízleírásban találtam 3 fajtát, így azok 6V-osról készültek..
se a Dieter Korp féle "jetzt helfe ich mir selbst" se a Haynes féle könyvben nem volt ilyen

69 körüli "Reperaturanleitung"-ban kell lennie
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #42948 Dátum: 2010 Január 17, 17:07:17 »

CJ-s mocit be lehet rakni a bogárba? Ha igen mekkora faragás? köszi
Elég nagy a hűtés miatt!
MSanyi
« Hozzászólás #42947 Dátum: 2010 Január 17, 16:57:53 »

CJ-s mocit be lehet rakni a bogárba? Ha igen mekkora faragás? köszi
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 17, 16:59:39 írta MSanyi »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42946 Dátum: 2010 Január 16, 16:57:48 »

mennyibe került ha megkérdezhetem?


180 euro-tól már van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42945 Dátum: 2010 Január 16, 16:56:54 »

Nagy motorhoz a Mahle ok? Én azért nem akartam Mahle-t, mert hallottam, hogy a 3-as hengernél (még széria motornál is) a hőterhelésre az könnyen deformálódik, beállhat.

Ha rosszul van beállítva a gyújtás és/vagy a karburátor.

Semmi baj nincs a mahle 1.6-ossal.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42944 Dátum: 2010 Január 16, 16:55:47 »

Tisztelt Nagytudású és Sokat Tapasztalt Léghűtésügyi Guruk és Szakik!
Az AA Performance amerikás henger-dugó szettről (1,6) van valakinek infója, véleménye, esetleg tapasztalata? A KS-hez képest (ha azt elfogadjuk etalonnak) milyennek mondható? Előre is megköszönöm a várható hozzászólásokat.
Nagyon sokan használják a TheSamba emberek közül, kevés probléma van velük. Kínai gyártmány, öntött, de normál használatra megfelelőnek mondják tapasztalt motorépítők is.
A legjobb a KS, de azoknak is mostanában olyan durva a hónolásuk, hogy egész meglepő.

Nekem SOHA nem volt bajom a brazil mahle-vel sem, az öntött 1.6-os készlettel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #42943 Dátum: 2010 Január 16, 16:51:17 »

Nagy motorhoz a Mahle ok? Én azért nem akartam Mahle-t, mert hallottam, hogy a 3-as hengernél (még széria motornál is) a hőterhelésre az könnyen deformálódik, beállhat. Ha már öntvény, akkor inkább KS. Tuninghoz nem kovácsolt kell?
dede,ez kovacsolt mahle

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #42942 Dátum: 2010 Január 16, 16:47:52 »

nekem a kivant meretben csak mahle,aa vagy teljesen noname merult fel...de a mahle maradt...
Nagy motorhoz a Mahle ok? Én azért nem akartam Mahle-t, mert hallottam, hogy a 3-as hengernél (még széria motornál is) a hőterhelésre az könnyen deformálódik, beállhat. Ha már öntvény, akkor inkább KS. Tuninghoz nem kovácsolt kell?

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #42941 Dátum: 2010 Január 16, 16:26:49 »

Én a 03-asba Kolbenschmidt-et, csak most nem tudom hirtelen beszerezni gyorsan és jó áron

nekem a kivant meretben csak mahle,aa vagy teljesen noname merult fel...de a mahle maradt...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #42940 Dátum: 2010 Január 16, 16:23:50 »

en most vettem henger-dugo szettet,informalodtam
sok kritikat hallottam az aa performance cuccairol, made in china,nincs kiegyensulyozva a szett,sok reklamacio...en mahle-t vettem...
Én a 03-asba Kolbenschmidt-et, csak most nem tudom hirtelen beszerezni gyorsan és jó áron

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #42939 Dátum: 2010 Január 16, 16:22:09 »

mennyibe került ha megkérdezhetem?
Még nem vettem meg...

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #42938 Dátum: 2010 Január 16, 16:21:19 »

Tisztelt Nagytudású és Sokat Tapasztalt Léghűtésügyi Guruk és Szakik!
Az AA Performance amerikás henger-dugó szettről (1,6) van valakinek infója, véleménye, esetleg tapasztalata? A KS-hez képest (ha azt elfogadjuk etalonnak) milyennek mondható? Előre is megköszönöm a várható hozzászólásokat.

en most vettem henger-dugo szettet,informalodtam
sok kritikat hallottam az aa performance cuccairol, made in china,nincs kiegyensulyozva a szett,sok reklamacio...en mahle-t vettem...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42937 Dátum: 2010 Január 16, 16:19:35 »

Tisztelt Nagytudású és Sokat Tapasztalt Léghűtésügyi Guruk és Szakik!
Az AA Performance amerikás henger-dugó szettről (1,6) van valakinek infója, véleménye, esetleg tapasztalata? A KS-hez képest (ha azt elfogadjuk etalonnak) milyennek mondható? Előre is megköszönöm a várható hozzászólásokat.
mennyibe került ha megkérdezhetem?
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #42936 Dátum: 2010 Január 16, 16:16:24 »

Tisztelt Nagytudású és Sokat Tapasztalt Léghűtésügyi Guruk és Szakik!
Az AA Performance amerikás henger-dugó szettről (1,6) van valakinek infója, véleménye, esetleg tapasztalata? A KS-hez képest (ha azt elfogadjuk etalonnak) milyennek mondható? Előre is megköszönöm a várható hozzászólásokat.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42935 Dátum: 2010 Január 16, 14:45:20 »

Valóban leírta a stunt, de attól még a gyakorlat mást mutathat.  Wink

Mint írtam, a gyűrűzéssel a következő problémák lehetnek. Tegyük fel, hogy a hengerben még gyári gyűrűk voltak, amelyek szépen bekoptak és a gyűrűhézag megnövekedett. Ekkor a gyűrűzéssel az a baj, hogy a gyári gyűrűk nagyon kemények és nem csak a gyűrű kopott, hanem a hengerfal is, kicsit ovális és kicsit egyenetlen kopású, amihez a régi gyűrű valamennyire hozzákopott. Beteszed az új gyűrűt és az új gyűrű a hengerfalon nem fekszik pontosan fel - noha lehet, hiogy az olajfogyasztást csökkenti, mert új az olajlehúzó is és élesek a kompressziógyűrűk is, de a tapasztalat azt mutatja, hogy alig növeli meg a kompresszióvégnyomást és mivel kisebb felületen érintkezik azt hamar(abb) elkoptatja és megintcsak alacsony lesz a kompresszió...és szépen visszaáll az olajfogyasztás is. Hogy mikor, az annak a függvénye, hogy milyen állapotban volt a henger.
Akkor, ha a henger alig kopott, nincs egyik oldala sem kifényesedve és mégis nagy a gyűrűhézag akkor valóban érdemes lehet meggyűrűzni, de mikor van ilyen? Akkor, ha valami gagyi gyűrű volt benne. Sem a mahle, sem a KS gyűrűk nem gagyik, pláne nem a gyári (az is KS Kolbenschmidt általában) és amikor azok elkopnak, akkor a henger is problémás.
Ezt nem gondolom, hanem általában megfuratmikrózom azokat a hengereket, amiket használtan visszateszek bármi miatt. Mégpedig azért is, mert a túlmelegtett motorok gyakran nagyon oválissá teszik a hengert.
A tapasztalatom az, hogy a gyári 0.04-re illesztett dugattyúk simán elmehetnek 0.1 mm-ig, de akkor már annyira ovális a henger, hogy nem segít (nem növeli számottevően a kompresszió végnyomást) a gyűrűzés, ráadásul a gyűrűhézag még mindig nem éri el a gyári limit 1 mm-t, mert egyenetlenül, alul sokkal jobban kopik a henger.
Ha a gyűrűhézag 1 mm feletti, akkor ha kimérem az ovalitását a hengernek MINDIG nagyobb, mint 0.1 mm és akkor meg minek gyűrűzni? Úgyis billeg a dugó, egyik felén már rendesen ki van fényesedve, a hőt sem adja úgy át, mintha jól lenne illesztve...és még azt nem is említettem, hogy ha normál üzemi körülményeket feltételezünk, akkor mire a henger ilyen állapotba jut, akkor már a hajtókar csapágyak sincsenek a helyzet magaslatán, ekkor egy megnövekedett kompresszió, pláne egy 1.6-os dugószett 10e km-en belül odab*sz neki.



Ha viszont esetleg gyűrűznék, akkor valami olcsóbb (puhább) gyűrűt tennék bele, hogy jobban és gyorsabban idomuljon a hengerfalhoz, ne pedig lehónolja az egyenetlenségeit és további dugattyú-henger hézagot növeljen.

Ez az én véleményem, én nem szoktam gyűrűzni, nyilván tudom, hogy a szükség nagy úr...ráadásul mindenki úgy csinálja, ahogy neki tetszik, nem szándékozom vitatkozni senkivel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #42934 Dátum: 2010 Január 16, 11:28:27 »

söt mostani is gyürüzve lesz válság vanm........

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #42933 Dátum: 2010 Január 16, 10:51:42 »


 Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #42932 Dátum: 2010 Január 16, 10:46:38 »

Valóban leírta a stunt, de attól még a gyakorlat mást mutathat.  Wink
Mit tennél egy olyan motorral amit egy kicsit meghajtottak az m7-esen a nyári hőségben, de még jó állapotban van mindene, csak a gyűrűket főzték tésztává de ezt észre sem veszed,mert szépen megy tovább a gép, majd egyszer más okból szét kell szedni, és látod, hogy a gyűrűk odavannak. Legyen mondjuk a más ok egy gyertyamenetkijövés. Na én nem veszek erre új HD-t fonalfúrást új csapágyakat, stb, hanem csak párezert egy gyűrűgarnitúrát és hajts tovább. Na így lett egy sokkal erősebb motorom a régi bogaramból a buszomba ami abban még ment legalább 40-45 ezret, majd odaadtam az eladott roncs bogaramhoz amit más lábratett és járt vele. Lehet, hogy még most is azzal ketyeg, mert nagyon szépen forgó hézagmentes alja (főtengely/hajtókarok) volt.
A mostani motoromat is gyűrűztem és jobb lett.
Ha meg hozzávesszük hogy mennyibe kerül egy 1.2-es vagy 1.3-as HD szett már érthetőbb is. 1.2-re az 1,6 os (olcsó) HDszettet fefaragni relatív nagy munka. "F"-es motorra meg nincs értelme, csak a drága 1.3-asnak.
nekem 67es motorja ami elolvadt  az is gyürüzve volt és 10.8 at tudta ringen!meg azért okozott meglepit,nem melegedett,nem forralta az oljat nem fogyot!ha már nagyon hullámos  a henger akkor nem éri meg honoltatni,gyürüzuni szvsz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #42931 Dátum: 2010 Január 16, 09:44:39 »

fenn vagyok a hírlevélen,nekem küldtek képet az új dupla Python kipufogóról

[a csatolmányt egy admin törölte]
xoyox
« Hozzászólás #42930 Dátum: 2010 Január 16, 09:30:16 »

talaltam neked egy ujonnankifejlesztett Typ-3 kipuffot, a CSP-töl szarmazik. Küldözgetik a Newslettereket innen :

Hatha erdekel, es bankrablas nelkül is m,eg tudod venni Smiley))

Entwicklung Typ-3 Python
Schritt 1
Eine neue Version der CSP PYTHON Auspuffanlage entwickeln wir gerade speziell für den VW Typ-3. Die beengten Platzverhältnisse erforderten von uns eine völlig neue Konzeption der Anlage, denn die Beibehaltung des typischen PYTHON Kollektors und abgestimmte Rohrlängen unter Einhaltung der Zündfolge standen im Lastenheft an oberster Stelle. Wir haben uns lange Gedanken gemacht und viel Zeit investiert, um Ihnen in Kürze eine optimale Lösung für den Typ-3 anbieten zu können - perfekt bis ins Detail und in gewohnter CSP Qualität.

Das Angebot an Tuningteilen für den Typ 3 ist bekanntermaßen eher dürftig zu nennen.
Daher ist es uns ein besonderes Anliegen, auch für diese Baureihe die ultimative Auspuffanlage zu realisieren. Neben dem ästhetischen Anspruch steht für uns bei der Entwicklung die maximale Performance gleichermaßen im Vordergrund.

Geplant ist, die neue Python Auspuffanlage für den Typ 3 auf der Volksworld Show in England erstmals der Öffentlichkeit zu präsentieren.

Wir möchten Sie schrittweise über so einen Entwicklungsprozess im Hause CSP informieren.
Der erste Schritt ist natürlich die Idee, der dann die Vermessung an einem entsprechenden Fahrzeug folgt. Ziel ist es, die räumlichen Verhältnisse aufzunehmen und eine virtuelle Entwicklungsumgebung für den PC zu schaffen.

Entsprechende Bilder des Vermessvorgangs können sie heute sehen...

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42929 Dátum: 2010 Január 15, 22:13:23 »

van benne olaj egyáltalán?  Grin
Van, van, erre figyelek. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42928 Dátum: 2010 Január 15, 22:12:07 »

Hengerlehúzva lóg a hajtókarcsapágy, járatva hallod a főtengelykopogást. Erre gondoltam, hogy amelyik ezt nem csinálja azt még nem veri szét SZVSZ egy gyűrűzés.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42927 Dátum: 2010 Január 15, 22:10:33 »

Ne is mondd, most van nalam egy bogi, amin alapjaraton nem pislakol, hanem folyamatosan, erosen eg az olajnyomas visszajelzo Undecided Mikor neha megyek vele, allandoan fosok, h egyszercsak azt mondja, hogy RECCS. A Typ117tol tanult bogaras modszerrel hajtom, hogy jobb lab talpparnaval fekezek, sarkaval a gazt nyomom, bal lab meg kuplungol Roll Eyes
Nah itt mire is gondoltal konkretan? Nem ertem.
van benne olaj egyáltalán?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #42926 Dátum: 2010 Január 15, 22:09:59 »

Ne is mondd, most van nalam egy bogi, amin alapjaraton nem pislakol, hanem folyamatosan, erosen eg az olajnyomas visszajelzo Undecided Mikor neha megyek vele, allandoan fosok, h egyszercsak azt mondja, hogy RECCS. A Typ117tol tanult bogaras modszerrel hajtom, hogy jobb lab talpparnaval fekezek, sarkaval a gazt nyomom, bal lab meg kuplungol Roll Eyes
Nah itt mire is gondoltal konkretan? Nem ertem.
Azért lehet ott szarrákopva az olajpumpa is, vagy akár csak a fedele.

Hengerlehúzva lóg a hajtókarcsapágy, járatva hallod a főtengelykopogást. Erre gondoltam, hogy amelyik ezt nem csinálja azt még nem veri szét SZVSZ egy gyűrűzés.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #42925 Dátum: 2010 Január 15, 22:05:19 »

Lehet, nem tudom. Elso 20 percben, hideg olajjal nem csinalja. (Tudom, ettol meg mindig lehet gomba baj)
Akkor már necces

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42924 Dátum: 2010 Január 15, 22:04:15 »

Ez simán lehet gomba baj
Lehet, nem tudom. Elso 20 percben, hideg olajjal nem csinalja. (Tudom, ettol meg mindig lehet gomba baj)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #42923 Dátum: 2010 Január 15, 22:02:51 »

Ne is mondd, most van nalam egy bogi, amin alapjaraton nem pislakol, hanem folyamatosan, erosen eg az olajnyomas visszajelzo Undecided Mikor neha megyek vele, allandoan fosok, h egyszercsak azt mondja, hogy RECCS. A Typ117tol tanult bogaras modszerrel hajtom, hogy jobb lab talpparnaval fekezek, sarkaval a gazt nyomom, bal lab meg kuplungol Roll Eyes
Nah itt mire is gondoltal konkretan? Nem ertem.
Ez simán lehet gomba baj IS
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 15, 22:04:23 írta batorit »

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42922 Dátum: 2010 Január 15, 22:02:12 »

jettán valami hasonló probléma volt.
a jeladó cseréje után karaj lett.
Errol Qzmicsek jut eszembe, 110 fokos volt mindig az olaj, de miutan kikototte a jeladot a problema megszunt (mer' ma' nem idegesitette Cheesy)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42921 Dátum: 2010 Január 15, 22:00:33 »

Sokan járnak pislákoló olajlámpával sokáig, amikor is a nyomás a csapágyhézagokon megy el alapjáraton
Ne is mondd, most van nalam egy bogi, amin alapjaraton nem pislakol, hanem folyamatosan, erosen eg az olajnyomas visszajelzo Undecided Mikor neha megyek vele, allandoan fosok, h egyszercsak azt mondja, hogy RECCS. A Typ117tol tanult bogaras modszerrel hajtom, hogy jobb lab talpparnaval fekezek, sarkaval a gazt nyomom, bal lab meg kuplungol Roll Eyes

Idézet
és ezt az állapotot már műszer nélkül ki lehet szépen tapogatni.
Nah itt mire is gondoltal konkretan? Nem ertem.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #42920 Dátum: 2010 Január 15, 21:59:30 »

jettán valami hasonló probléma volt.
a jeladó cseréje után karaj lett.

sajnos csak benzines rajzom van/volt (nem tudom, hogy letöröltem-e azóta)
Az a baj hogy 2 jelado van és 1 vezeték Shocked

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42919 Dátum: 2010 Január 15, 21:42:45 »

Én még mindíg azt mondom, lehet semmi baja a mocidnak. Mérj rajta kompressziót, meg ékszíj nélkül rángasd meg a főtengelyt, stb. De ha kicsit föstöl ,de indul, megy és gyorsul addíg nehogy bántsd, használd míg megy. Esetleg próbálj be jóféle botond olajat.
Nagy divat a motorfelújítósdni, de nagyrésze hiedelmeken alapul és olyan motorokat újítanak fel amik még boldogan elmennének finoman hajtva 100e+ kilómétereket...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 937 938 939 940 941 [942] 943 944 945 946 947 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.233 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.