www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 19:30:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 943 944 945 946 947 [948] 949 950 951 952 953 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13271270 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #42718 Dátum: 2010 Január 10, 16:53:12 »

ajnali MA 3:15 perckor jöttünk haza aludni. Végül 9kor keltunk búcsuzkottunk és elindult haza olaszba. Én meg aludtam tovább eddig...
Képek este lesznek a hosszú hétvégéről. A fejem hasogat.... Nem kicsit.


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #42717 Dátum: 2010 Január 10, 16:52:47 »

Sikerült felébrednem, 48 órás műszak után. Cool
Péntek este ugrott be hozzám a román ismerősöm akinek csinálom a 60ast. Olaszországban él de romániában volt rokon látogatáson közbe vett egy T2B-t azzal ment vissza olaszba. Úton hazának elkezte ömleszteni az olajat. 3liter/100km veszteség. A motor erőtlen idáig elkavargott vele. Aztán nekiálltunk átnézni a dolgokat: gyújtás, karbi, szelephézag Megörültünk mivel a szelepfedél tömítésből hiányzott egy darab.
Minden ok, motor szépen jár. Kendácsoltunk rá fűtést is némi vastagabb gégecső, polifoam meg valamennyi fűtéscső maradékból amit péntek éjszaka találtunk. Jön be a kipufogó gáz... Akkor nézzük hogy nincsenek tömítések és el van repedve az öntvény csonk a kipuff csatorna nyílásánál.
Öntvényt ugyebár nem tudunk hegeszteni... Eszembe jutott a lerúgott kadronom hát rátettük. Hurrá. Próbakör ekkor volt már vagy hajnali 4 óra szombat. (Pénteken 7kor keltem fel.) Próbakör után nem örültünk ennyire ugyanúgy csöpög az olaj de hol? Lökőrúd átvezetőknél vagy esetleg az olajhűtőnél? Nem a henger és a hengerfej közt. Motor ki, motor szétszed, közbe kellett egy komplett tömítéskészlet, új lökőrúd átvezetők, és egy kinyomócsapágy mert az is majd szét esett... Meglett minden innen onnét újba. Hengerfejek MEXIKO az egyik hengerfej olyan zárványos volt hogy 5mm mélyen kiégett és elment a tömítő felület is. Na mi legyen szombat délben honnan szedjek legalább 1 duplaszívós hengerfejet? Mivel én eladtam az enyémeket... Telefon megy 200 kmes körzetbe mindenkitől mindenkinek. Végül egyik havernál volt egy pár felújított zsír. Elhoztuk motor összerak, este 8-9 óra körül ment is vissza az "új" motor. Próbaindítás..  Pöc röff egysze rcsak megáll. Elindít megy megáll. Próbakör mert fordulaton fasza, majd elgyengült de azért ment. Vissza a műhely, gyújtás karbi ellenőrzés. 2 Henger nem mindig megy, kihagy baloldalon. No aztán jároó motornál fújkálom a hidegindítót a szívócsőre és meg van a hiba Összetömörödott a szívőcsőnél a tömítés ésmelette szívott falsot. Ráhúztam karbibeállítás és  próbaút nagyon szépen járt volt ereje végre kész. Hajnali MA 3:15 perckor jöttünk haza aludni. Végül 9kor keltunk búcsuzkottunk és elindult haza olaszba. Én meg aludtam tovább eddig...
Képek este lesznek a hosszú hétvégéről. A fejem hasogat.... Nem kicsit.
Cool
fej fajast pihenesel kezeld nem masal  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 10, 17:00:12 írta EPE »

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #42716 Dátum: 2010 Január 10, 16:45:45 »

Sikerült felébrednem, 48 órás műszak után. Cool

Képek este lesznek a hosszú hétvégéről. A fejem hasogat.... Nem kicsit.
hétvége hőse címre simán felterjesztelek! 

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42715 Dátum: 2010 Január 10, 16:45:01 »

még el kell mennem a gép kábeléért.


                             GNX-967
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #42714 Dátum: 2010 Január 10, 16:43:40 »

Süsü lögd a képeket!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #42713 Dátum: 2010 Január 10, 16:38:04 »

Sikerült felébrednem, 48 órás műszak után. Cool
Péntek este ugrott be hozzám a román ismerősöm akinek csinálom a 60ast. Olaszországban él de romániában volt rokon látogatáson közbe vett egy T2B-t azzal ment vissza olaszba. Úton hazának elkezte ömleszteni az olajat. 3liter/100km veszteség. A motor erőtlen idáig elkavargott vele. Aztán nekiálltunk átnézni a dolgokat: gyújtás, karbi, szelephézag Megörültünk mivel a szelepfedél tömítésből hiányzott egy darab.
Minden ok, motor szépen jár. Kendácsoltunk rá fűtést is némi vastagabb gégecső, polifoam meg valamennyi fűtéscső maradékból amit péntek éjszaka találtunk. Jön be a kipufogó gáz... Akkor nézzük hogy nincsenek tömítések és el van repedve az öntvény csonk a kipuff csatorna nyílásánál.
Öntvényt ugyebár nem tudunk hegeszteni... Eszembe jutott a lerúgott kadronom hát rátettük. Hurrá. Próbakör ekkor volt már vagy hajnali 4 óra szombat. (Pénteken 7kor keltem fel.) Próbakör után nem örültünk ennyire ugyanúgy csöpög az olaj de hol? Lökőrúd átvezetőknél vagy esetleg az olajhűtőnél? Nem a henger és a hengerfej közt. Motor ki, motor szétszed, közbe kellett egy komplett tömítéskészlet, új lökőrúd átvezetők, és egy kinyomócsapágy mert az is majd szét esett... Meglett minden innen onnét újba. Hengerfejek MEXIKO az egyik hengerfej olyan zárványos volt hogy 5mm mélyen kiégett és elment a tömítő felület is. Na mi legyen szombat délben honnan szedjek legalább 1 duplaszívós hengerfejet? Mivel én eladtam az enyémeket... Telefon megy 200 kmes körzetbe mindenkitől mindenkinek. Végül egyik havernál volt egy pár felújított zsír. Elhoztuk motor összerak, este 8-9 óra körül ment is vissza az "új" motor. Próbaindítás..  Pöc röff egysze rcsak megáll. Elindít megy megáll. Próbakör mert fordulaton fasza, majd elgyengült de azért ment. Vissza a műhely, gyújtás karbi ellenőrzés. 2 Henger nem mindig megy, kihagy baloldalon. No aztán jároó motornál fújkálom a hidegindítót a szívócsőre és meg van a hiba Összetömörödott a szívőcsőnél a tömítés ésmelette szívott falsot. Ráhúztam karbibeállítás és  próbaút nagyon szépen járt volt ereje végre kész. Hajnali MA 3:15 perckor jöttünk haza aludni. Végül 9kor keltunk búcsuzkottunk és elindult haza olaszba. Én meg aludtam tovább eddig...
Képek este lesznek a hosszú hétvégéről. A fejem hasogat.... Nem kicsit.
« Utoljára szerkesztve: 2010 Január 10, 16:41:01 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #42712 Dátum: 2010 Január 10, 16:05:58 »

Most agusztusban ilyen volt.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #42711 Dátum: 2010 Január 10, 16:01:05 »

Nekem 3 évig állt kint a szabadban a kocsi. Most is ott áll,és már narancssárga,a krómok tönkrementek, a lökhárítókat leszedtem és azok már keszen vannak. Belül ezüstre kifestve. Sikerült annyira megcsinálni,hogy újnak néz ki. Semmilyen karcaló szert ne használjatok. A tisztítást gyorsítják,de a végeredménynél meglátszanak.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Barnabee
Hozzászólások: 152


Verybug

« Hozzászólás #42710 Dátum: 2010 Január 10, 15:59:38 »

Létezik olyan, hogy savmentes vazelin. Neked erre van szükséged.

Beeeezzzzzz - a kékeszöld villám
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42709 Dátum: 2010 Január 10, 15:54:58 »

Létezik olyan, hogy savmentes vazelin. Neked erre van szükséged.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42708 Dátum: 2010 Január 10, 15:53:49 »

Létezik olyan, hogy savmentes vazelin. Neked erre van szükséged.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #42707 Dátum: 2010 Január 10, 15:53:35 »

Ez mondjuk nem kicsit foltos... akkor most már van mit kipróbálnom, köszönöm!
B.
A tisztítás után szilikon sprével befújtam és rongyal áttörőltem. Ez ad egy bevonatot. (persze ez nem tartós,és ismételni kell minden mosás után.)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #42706 Dátum: 2010 Január 10, 15:50:31 »

2.
Létezik olyan, hogy savmentes vazelin. Neked erre van szükséged.
Nem elérhető Barnabee
Hozzászólások: 152


Verybug

« Hozzászólás #42705 Dátum: 2010 Január 10, 15:49:37 »

Ennyire volt rozsdás a lökhárító is.
Ez mondjuk nem kicsit foltos... akkor most már van mit kipróbálnom, köszönöm!
B.

Beeeezzzzzz - a kékeszöld villám
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42704 Dátum: 2010 Január 10, 15:45:25 »


nem, ez működik. én is próbáltam és jó

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #42703 Dátum: 2010 Január 10, 15:43:10 »

Ennyire volt rozsdás a lökhárító is.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Barnabee
Hozzászólások: 152


Verybug

« Hozzászólás #42702 Dátum: 2010 Január 10, 15:41:41 »

Alufólia+kóla  Grin

Beeeezzzzzz - a kékeszöld villám
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #42701 Dátum: 2010 Január 10, 15:40:48 »

Ez már három lehetőség... Minden egységet más módszerrel kenek le, aztán majd tavasszal referálok  Grin

A rozsdafoltost részeket egyébként lehet kezelni valamivel házilag? Egyszer egy ilyen rozsdaeltávollító-krómtisztító-félével próbálkoztam, de nem tűnt valami hatásosnak.

Csavar lazító sprét fújjál rá és rongyal csiszatold! A lökhárítóimat azzal hoztam helyre.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42700 Dátum: 2010 Január 10, 15:38:49 »

Ez már három lehetőség... Minden egységet más módszerrel kenek le, aztán majd tavasszal referálok  Grin

A rozsdafoltost részeket egyébként lehet kezelni valamivel házilag? Egyszer egy ilyen rozsdaeltávollító-krómtisztító-félével próbálkoztam, de nem tűnt valami hatásosnak.

pedig a krómtisztító eléggé alkalmas króm tisztításra  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #42699 Dátum: 2010 Január 10, 15:35:17 »

Ez már három lehetőség... Minden egységet más módszerrel kenek le, aztán majd tavasszal referálok  Grin

A rozsdafoltost részeket egyébként lehet kezelni valamivel házilag? Egyszer egy ilyen rozsdaeltávollító-krómtisztító-félével próbálkoztam, de nem tűnt valami hatásosnak.


Várjuk az eredményt!   Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #42698 Dátum: 2010 Január 10, 15:31:40 »

A rozsdafoltost részeket egyébként lehet kezelni valamivel házilag?
Alufólia+kóla  Grin
Nem elérhető Barnabee
Hozzászólások: 152


Verybug

« Hozzászólás #42697 Dátum: 2010 Január 10, 15:28:19 »

Ja, meg ráadásul erre van kitalálva!

Ez már három lehetőség... Minden egységet más módszerrel kenek le, aztán majd tavasszal referálok  Grin

A rozsdafoltost részeket egyébként lehet kezelni valamivel házilag? Egyszer egy ilyen rozsdaeltávollító-krómtisztító-félével próbálkoztam, de nem tűnt valami hatásosnak.

Beeeezzzzzz - a kékeszöld villám
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #42696 Dátum: 2010 Január 10, 15:16:29 »

a krómtisztító pasztákban általában van szilikon.
annál semlegesebb és jobb anyagot még nem talált fel az emberiség.

Ja, meg ráadásul erre van kitalálva!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #42695 Dátum: 2010 Január 10, 15:15:01 »

a fémeket vékonyan kend le gépzsírral

a krómtisztító pasztákban általában van szilikon.
annál semlegesebb és jobb anyagot még nem talált fel az emberiség.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #42694 Dátum: 2010 Január 10, 15:11:47 »

akksit tedd be
a fémeket vékonyan kend le gépzsírral

BB

szvsz az olajos rongy egy kicsit jobb (a zsírok általában savbázisúak)

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Barnabee
Hozzászólások: 152


Verybug

« Hozzászólás #42693 Dátum: 2010 Január 10, 15:02:47 »

akksit tedd be
a fémeket vékonyan kend le gépzsírral

BB

Köszi!

Beeeezzzzzz - a kékeszöld villám
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #42692 Dátum: 2010 Január 10, 15:02:09 »

akksit tedd be
a fémeket vékonyan kend le gépzsírral

BB
szerintem is  Roll Eyes

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #42691 Dátum: 2010 Január 10, 14:54:40 »

Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, hogy
1.  hogyan kezeljem az akksit télen, mikor kb. 2-4 hetente tudom beindítani a vasat? Vigyem melegre?Vagy inkább akkor ne indítgassam, hanem tegyem fix langyos helyre és majd tavasszal előveszem?

2. lehet-e valamit kezdeni a dísztárcsákkal (lökösökkel, kipuffogókkal), mert bár tető alatt van a kocsi, de ebben a párás sz@rban úgy kivirult a rozsda rajta, mint májusban az orgona. Szedjem le és vigyem be amit tudok, más nincs?

Előre is köszönöm, Barnabee
akksit tedd be
a fémeket vékonyan kend le gépzsírral

BB

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Barnabee
Hozzászólások: 152


Verybug

« Hozzászólás #42690 Dátum: 2010 Január 10, 14:53:20 »

Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, hogy
1.  hogyan kezeljem az akksit télen, mikor kb. 2-4 hetente tudom beindítani a vasat? Vigyem melegre?Vagy inkább akkor ne indítgassam, hanem tegyem fix langyos helyre és majd tavasszal előveszem?

2. lehet-e valamit kezdeni a dísztárcsákkal (lökösökkel, kipuffogókkal), mert bár tető alatt van a kocsi, de ebben a párás sz@rban úgy kivirult a rozsda rajta, mint májusban az orgona. Szedjem le és vigyem be amit tudok, más nincs?

Előre is köszönöm, Barnabee

Beeeezzzzzz - a kékeszöld villám
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #42689 Dátum: 2010 Január 10, 13:10:43 »

RNIE-nek hátha megunod hogy sokat kell vissza kapcsolni a dokának ha jön a domb és (váltasz) , http://www.youtube.com/watch?v=hCO4I4Am8x4&feature=related
Még szerencse,hogy nem lehet beazonosítani,mert már lekapcsolták volna a rendőrök.Egyébként jól megy . Grin

Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #42688 Dátum: 2010 Január 09, 22:52:05 »

RNIE-nek hátha megunod hogy sokat kell vissza kapcsolni a dokának ha jön a domb és (váltasz) , http://www.youtube.com/watch?v=hCO4I4Am8x4&feature=related
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42687 Dátum: 2010 Január 09, 21:50:38 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #42686 Dátum: 2010 Január 09, 21:49:35 »

az menő lenne  Grin
hosszú moci fölötti plató elöl, kormányzott kerekek hátul  Grin Grin
mint a régi szódáskocsik..
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42685 Dátum: 2010 Január 09, 21:48:00 »

megkérdezem át tudja e hegeszteni a fülkét a másik irányba Cool
az menő lenne  Grin
hosszú moci fölötti plató elöl, kormányzott kerekek hátul  Grin Grin
RNIE
« Hozzászólás #42684 Dátum: 2010 Január 09, 21:45:55 »

megkérdezem át tudja e hegeszteni a fülkét a másik irányba Cool
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #42683 Dátum: 2010 Január 09, 21:38:41 »

igen sokszor subaruéknál a mocihoz autóval eggyütt kell megvenni mert itt már nem lehet olyat mint alfáék -nál játszani hogy csinálunk rá másik gyujtást és majd rakunk rá webert vagy dellortot ,ezért kell egy 15 kg kábel a subi mocihoz és nem árt ha a kocsi megvan hozzá vagy 1000 pár száz dollár -ért van verseny ecu jelvevökkel és akkor nem kell más.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42682 Dátum: 2010 Január 09, 21:36:46 »

ebből azt szűrtem le,hogy nem kell megvennem azt az autót Cool

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #42681 Dátum: 2010 Január 09, 21:32:29 »

Nah mindegy mert ugy is igy is lesz elöre 1 hátra pedig 4 sebességed , ;Dvagy mögötted a moci és utána a váltó azért kell a vw váltó Grin
igen nem lehet se lefogni se ki iktatni a 4 kerekből 2-őt
ebből azt szűrtem le,hogy nem kell megvennem azt az autót Cool
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #42680 Dátum: 2010 Január 09, 21:31:21 »

bőven elég ha kettőt Smiley
de ez 4wd ha jelent valami megváltoztathatatlant
igen nem lehet se lefogni se ki iktatni a 4 kerekből 2-őt a 4 wd válto erre a célra kuka mégha fordítva is rakod be hogy elöre menjen.
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #42679 Dátum: 2010 Január 09, 21:29:54 »

Most akkor mi a bonyolult 2 kereket hajt vagy 4-et?
Nah mindegy mert ugy is igy is lesz elöre 1 hátra pedig 4 sebességed , ;Dvagy mögötted a moci és utána a váltó azért kell a vw váltó Grin
Oldalak: 1 ... 943 944 945 946 947 [948] 949 950 951 952 953 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.232 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.