www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 19:26:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 944 945 946 947 948 [949] 950 951 952 953 954 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13271234 alkalommal)
RNIE
« Hozzászólás #42678 Dátum: 2010 Január 09, 21:27:28 »

Most akkor mi a bonyolult 2 kereket hajt vagy 4-et?
bőven elég ha kettőt Smiley
de ez 4wd ha jelent valami megváltoztathatatlant
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #42677 Dátum: 2010 Január 09, 21:22:23 »

vok Smiley
szóval,nagyon bonyolult a dolog?
Most akkor mi a bonyolult 2 kereket hajt vagy 4-et?
RNIE
« Hozzászólás #42676 Dátum: 2010 Január 09, 21:20:35 »

vok Smiley
szóval,nagyon bonyolult a dolog?
Nem elérhető ABU
Hozzászólások: 1063


« Hozzászólás #42675 Dátum: 2010 Január 09, 21:19:07 »

RNIE
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42674 Dátum: 2010 Január 09, 20:20:17 »


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42673 Dátum: 2010 Január 09, 20:19:19 »

Haha Cheesy
Ha lakott teruleten kivul megyek a bogival, akkor 2 km mulva jon a meleg. Ujabb 1 km mulva pedig mar az uzemi forrosag jon a futesrendszerben (labra is, szelvedore is, ha akarom).
De itt hangulyoznom kell: lakott teruleten kivul, fordulaton! Varosban szottyogve szart sem er a futese, sajnos. De te ezt ugye nem tudhatod, a tanyarol az elso aszfaltozott reszig is fel ora, kilencvennel :-)) Paraszt

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42672 Dátum: 2010 Január 09, 20:18:38 »

nem tudom, cégessel járok  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42671 Dátum: 2010 Január 09, 20:18:07 »

15-20km múlva
Haha Cheesy
Ha lakott teruleten kivul megyek a bogival, akkor 2 km mulva jon a meleg. Ujabb 1 km mulva pedig mar az uzemi forrosag jon a futesrendszerben (labra is, szelvedore is, ha akarom).
De itt hangulyoznom kell: lakott teruleten kivul, fordulaton! Varosban szottyogve szart sem er a futese, sajnos. De te ezt ugye nem tudhatod, a tanyarol az elso aszfaltozott reszig is fel ora, kilencvennel :-)) Paraszt


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42670 Dátum: 2010 Január 09, 20:17:47 »

addíg meg kibírod nem?  Roll Eyes Tongue Grin
nem tudom, cégessel járok  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42669 Dátum: 2010 Január 09, 20:15:49 »

mondjuk tőlem 10km-re van a melóhely, szal cseszhetem, hogy 15 múlva már meleget fúj  Roll Eyes
addíg meg kibírod nem?  Roll Eyes Tongue Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42668 Dátum: 2010 Január 09, 20:14:31 »

egyébként sosem értettem minek állófűtés bogárba. Etanollal járva is 15-20km múlva már erősen meleg levegő jut előre... halálra nem fagytam még az utóbbi 5 bogaras év alatt. Grin
mondjuk tőlem 10km-re van a melóhely, szal cseszhetem, hogy 15 múlva már meleget fúj  Roll Eyes

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42667 Dátum: 2010 Január 09, 20:13:04 »

egyébként sosem értettem minek állófűtés bogárba. Etanollal járva is 15-20km múlva már erősen meleg levegő jut előre... halálra nem fagytam még az utóbbi 5 bogaras év alatt. Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42666 Dátum: 2010 Január 09, 20:11:21 »

de pont a kifogyással tudnám tesztelni, hogy mondjuk 1 litert mennyi idő alatt eszik meg..
és nem került a csomagtartóban a tank fölé a kályha, viszont gravitációsan kell visszafolyni a benzinnek a tartályba

én arra gondoltam, a benzinpumpa kattogásából lehetne hallani (ugyanis ha kifogy, gyorsabban fog kattogni), de menet közben esőben azért nem hallatszik be
szedd ki, vidd be a szobába, tölts bele 2 decit, aztán megnézedf mennyi ideig bírja. azt nem tudom hogym űködik, függ e a fogasztás a külső hőmérséklettől, de csak kényelmesebb a székből nézni  Cool

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42665 Dátum: 2010 Január 09, 20:08:23 »

Mivel jellemzoen teli, hideg idoszakban fogod hasznalni, igy erezni fogod, mert lefagy a labad (a  beszivott, hideg levegot tolja tovabb) ...
Szerintem a benzin elzarasa/elfogyasa utan 20-30 masodperccel mar hideget fog tolni. Ez nem cserepkalyha ... ;-)
majd kiderül
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42664 Dátum: 2010 Január 09, 20:06:47 »

kösd át a tankra, akkor van visszajelző műszered  Grin vagy gyárts ennek is egyet Smiley
de pont a kifogyással tudnám tesztelni, hogy mondjuk 1 litert mennyi idő alatt eszik meg..
és nem került a csomagtartóban a tank fölé a kályha, viszont gravitációsan kell visszafolyni a benzinnek a tartályba

én arra gondoltam, a benzinpumpa kattogásából lehetne hallani (ugyanis ha kifogy, gyorsabban fog kattogni), de menet közben esőben azért nem hallatszik be
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42663 Dátum: 2010 Január 09, 19:55:57 »

2. ok hogy nem fűt már, de utána még 5-10 percig meleget fog fújni.
Mivel jellemzoen teli, hideg idoszakban fogod hasznalni, igy erezni fogod, mert lefagy a labad (a  beszivott, hideg levegot tolja tovabb) ...
Szerintem a benzin elzarasa/elfogyasa utan 20-30 masodperccel mar hideget fog tolni. Ez nem cserepkalyha ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42662 Dátum: 2010 Január 09, 19:55:43 »

1.elvileg fogyaszt ennyit, meglátjuk mennyi valójában.
2. ok hogy nem fűt már, de utána még 5-10 percig meleget fog fújni.
Ráadásul nem tudom vezetés közben a kezem az anyósülés előtt, a polc alatt tartani hogy érezzem a hőmérsékletváltozását  Evil
kösd át a tankra, akkor van visszajelző műszered  Grin vagy gyárts ennek is egyet Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42661 Dátum: 2010 Január 09, 19:55:11 »

Épp ez az 30as krova megy rá az ékszíjtárcsára és nem tudom megmozgatni a főtengelyt. CSak akkor mozdulmeg ha jó lendületbe van a kocsi és kuplung fel és akkor be is röffen egyből.  Az összes saru átlett csiszolva. Akksisaruk is jók nincsenek megrepedve vagy ilyesmi.

mundjuk én nem aggódnék. ha valami hiba volt a motorban, ami miatt szorult és azóta sokat járattad, lassan gyűjthetsz a komplett felújításra, vagy új motorra

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42660 Dátum: 2010 Január 09, 19:52:30 »

1. Ami nalad van, asszem 0.2 l/h fogyasztasu
2. nem tolja a meleget ? ... :-)
1.elvileg fogyaszt ennyit, meglátjuk mennyi valójában.
2. ok hogy nem fűt már, de utána még 5-10 percig meleget fog fújni.
Ráadásul nem tudom vezetés közben a kezem az anyósülés előtt, a polc alatt tartani hogy érezzem a hőmérsékletváltozását  Evil
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42659 Dátum: 2010 Január 09, 19:40:36 »

Épp ez az 30as krova megy rá az ékszíjtárcsára és nem tudom megmozgatni a főtengelyt.
1. Ugye nem sebessegbe rakva, behuzott kezifekkel probaltad? ;-)
2. Nem lehet, hogy az oninditod tengelye szorul es mondjuk be van "ragadva" a lendkerekedhez?
3. Lehet, hogy valami tenyleg szorul ... ;-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42658 Dátum: 2010 Január 09, 19:37:53 »

Épp ez az 30as krova megy rá az ékszíjtárcsára és nem tudom megmozgatni a főtengelyt. CSak akkor mozdulmeg ha jó lendületbe van a kocsi és kuplung fel és akkor be is röffen egyből.  Az összes saru átlett csiszolva. Akksisaruk is jók nincsenek megrepedve vagy ilyesmi.

Akkor szoros. Normál esetben üresben kicsit erőlködve, de kézzel, kulcs nélkül is át kell hogy tudd fordírtani a tárcsánál megragadva. Főleg te...  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #42657 Dátum: 2010 Január 09, 19:35:56 »

Épp ez az 30as krova megy rá az ékszíjtárcsára és nem tudom megmozgatni a főtengelyt. CSak akkor mozdulmeg ha jó lendületbe van a kocsi és kuplung fel és akkor be is röffen egyből.  Az összes saru átlett csiszolva. Akksisaruk is jók nincsenek megrepedve vagy ilyesmi.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42656 Dátum: 2010 Január 09, 19:35:48 »

Abesnak köszönöm a segítséget   Kezfogas
a szivatót visszább vettem, és észrevettem hogy sajnos szorul bizonyos állásban a felső tengely a karbiban. lehet hogy felakadt és úgy jártam egy ideig, talán ezért lehettek a gyertyák nagyon feketék. most betettünk másik 4et, és egyből járt minden henger, ahogy szokott.

ha már mentünk egy kört, kipróbáltuk a benzinkályhát is. egyből jó meleget fúj  Cheesy Mondjuk azt hittem majd le fog égni a lábam, de inkább csak meleget tol mint forrót. lehet kéne csinálni egy leágazást majd a szélvédőhöz is..
kíváncsi leszek mennyit fog fogyasztani (meg hogy honnan fogom észrevenni, hogy mikor fogy ki?)
egyébként a szivatóm tengelye (folytószelep) nekem is szorul, alsó állásban, ebben persze közre játszhat, hogy nem is használtam vagy 2 évig, bekötve sem volt és bimetál sem volt bent.  Grin Most viszont mivel visszatértem az etanolos üzemre jó hogy van, de nem mindig "ugrik be" mert szorul a tengely. wd40-et, műszerolajat stb próbáltam már, eddig eredménytelenül.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42655 Dátum: 2010 Január 09, 19:35:46 »

kíváncsi leszek mennyit fog fogyasztani (meg hogy honnan fogom észrevenni, hogy mikor fogy ki?)
1. Ami nalad van, asszem 0.2 l/h fogyasztasu
2. nem tolja a meleget ? ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42654 Dátum: 2010 Január 09, 19:33:20 »

Abesnak köszönöm a segítséget   Kezfogas
a szivatót visszább vettem, és észrevettem hogy sajnos szorul bizonyos állásban a felső tengely a karbiban. lehet hogy felakadt és úgy jártam egy ideig, talán ezért lehettek a gyertyák nagyon feketék. most betettünk másik 4et, és egyből járt minden henger, ahogy szokott.

ha már mentünk egy kört, kipróbáltuk a benzinkályhát is. egyből jó meleget fúj  Cheesy Mondjuk azt hittem majd le fog égni a lábam, de inkább csak meleget tol mint forrót. lehet kéne csinálni egy leágazást majd a szélvédőhöz is..
kíváncsi leszek mennyit fog fogyasztani (meg hogy honnan fogom észrevenni, hogy mikor fogy ki?)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42653 Dátum: 2010 Január 09, 19:28:52 »

Akksi maxra van tölve. Önindító fasza megnéztük azt is.
Ertem. En elhiszem neked, miert ketelkednek. De ettol meg lehet ott a hiba ... ;-)

Idézet
Elfordítod a gyujáskapcsolót csak kattan az önidító de nem teker
Ez meg mindig nem jelenti azt, hogy szorulna a motor. Tedd uresbe es hatul forgasd meg az ekszijjal vagy valamelyik ekszijtarcsaval a motorot. Ha forog, nincs megszorulva semmi!

Masreszt: nekem csinalta ezt a "csak kattan, de nem csinal semmit", ket esetben is. Egyiknel az ondindito tengelyevel szemben, valtoharangban levo kis bronzpersely volt elkopva, nem tudott a tengely szepen belecsuszni, vagy mittomen. Masik esetben pedig csak a hatso ules alatt levo rele kattanasat hallottuk (nem az oninditoet, bar azt hittuk!), egy sarut kellett megpucolni vagy cserelni a  hatso ules alatt, ami az oninditohoz ment, kis vekony vezetekkel ... Utana egybol jo lett az ondindito!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42652 Dátum: 2010 Január 09, 19:28:32 »

Akksi maxra van tölve. Önindító fasza megnéztük azt is. Elfordítod a gyujáskapcsolót csak kattan az önidító de nem teker, a test kábel meg szinte már füstöl ha ez megcsinálom vagy 3szor egymásután.
Avlószínűleg ugyanaz lesz a gond, mint nekem  Grin
Azaz saruk pucc, de leginkább azt ami a hátsó ülés alatt van csúszósaru.  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #42651 Dátum: 2010 Január 09, 19:22:57 »

Ez a ketto egyreszt ellentmondas, masreszt en inkabb elso korben az akkumulator, majd az onindito korul keresnem a hibat.

Akksi maxra van tölve. Önindító fasza megnéztük azt is. Elfordítod a gyujáskapcsolót csak kattan az önidító de nem teker, a test kábel meg szinte már füstöl ha ez megcsinálom vagy 3szor egymásután.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42650 Dátum: 2010 Január 09, 19:19:22 »

Betoltuk a gépet és beis indult egyből. Önindítóval meg sem mozdult.
Idézet
Valszeg szorul valahol a motor.
Ez a ketto egyreszt ellentmondas, masreszt en inkabb elso korben az akkumulator, majd az onindito korul keresnem a hibat.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #42649 Dátum: 2010 Január 09, 19:15:18 »

üdv.
Bogaraztunk ma. Betoltuk a gépet és beis indult egyből. Önindítóval meg sem mozdult. Jár szépen, nem kopog nem zörög, nem fulladozik, szépen pörög fel. Járattuk vagy 10 percig alapjáraton. Aztán leállít és egyből önindítózás és be is indult egyből. Aztán még párszor és mindig beröffent. Vártunk vele jó félórát aztán már nagyon nehezen tekert, majd pár óra mulva  meg sem mozdult.
Valszeg szorul valahol a motor. Erre jutottunk. Gondolom ha járatjuk be fog kopni. Ez volt ma, persze szakdó esőben.
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #42648 Dátum: 2010 Január 09, 18:45:16 »

Nem igazán értem a kérdést. Ha belekalkulálod, hogy ez nem be-ki kapcsol, hanem folyamatosan állít akkor a lenti leírás SZVSZ érthető. Olyan nincs, hogy "épp ne kapcsoljonbe", olyan van hogy csak félig folytja le a torkot.
Most már értem...benéztem. Kösz.

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42647 Dátum: 2010 Január 09, 14:34:47 »

szerintem 4-5 ezer alatt fél liter az sok.
gondolom a buflákoknál ez máshogy számít
Annyi nekem is elmegy, de az enyém inkább hányja és csöpögteti mint eszi.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #42646 Dátum: 2010 Január 09, 14:05:55 »


vicceskedünk, vicceskedünk?
pakold össze a motyódat, éjszaka megy hozzád a fekete autó.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #42645 Dátum: 2010 Január 09, 13:48:52 »

szerintem 4-5 ezer alatt fél liter az sok.
gondolom a buflákoknál ez máshogy számít
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #42644 Dátum: 2010 Január 09, 13:30:27 »

Az én 1.2-esem gyűrűzés után a kevés olajat fogyasztósból (4-5ezerkm alatt bő1 liter) kurva keveset fogyasztóssá (4-5ezerkm alatt max fél liter) vált. Lassan lejár a 3. olajcsere is és még mindig ilyen.

szerintem 4-5 ezer alatt fél liter az sok.
gondolom a buflákoknál ez máshogy számít



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #42643 Dátum: 2010 Január 09, 12:20:56 »

És mire állítod be? Úgy, hogy éppen már ne kapcsoljon be?
Nem igazán értem a kérdést. Ha belekalkulálod, hogy ez nem be-ki kapcsol, hanem folyamatosan állít akkor a lenti leírás SZVSZ érthető. Olyan nincs, hogy "épp ne kapcsoljonbe", olyan van hogy csak félig folytja le a torkot.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #42642 Dátum: 2010 Január 09, 12:15:12 »

Sziasztok!

nyissz
Ha csak simán kiveszem a sluszkulcsot,nincsen semmi gond.A próblémám az,hogy amikor kormányzár állásban kihúzzuk a kulcsot,ott valami pöcök bekattan,a kormányrúdal fémesen érintkezik,és a duda elkezd üvölteni mint az...
nyissz
Nekem fényváltáskor szólalt meg a kürt, a kormányt levéve az indexkapcsoló cuccait rögzítő 3 darab kis 3-as, vagy 3 és fels csavart kellett meghúzzam, mert lötyögött, és a kürtgombot letestelet. És amiért ilyen hanyag voltam, két csavart az elkopott menetek miatt cserélnem is kellett. Még jó, hogy váratlanul nem ugrott szét valami hosszabb úton...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #42641 Dátum: 2010 Január 08, 21:55:35 »

Én a szívatót úgy szoktam beállítani, hogy +10fok környékén (ez alatt ritkán szerelget az ember, mert fázik a segge) még ne zárjon teljesen. Értelem szerűen +30-ban meg annyira sem. Sokan a hideg motornak csak egy állapotát ismerik és koppra állítják azt a nyomorult bimetált, aztán csodálkoznak a 9-10 literes fogyasztáson, meg ha gyengébb a motor vagy egyik másik gyertya szarakodik már be is köpi. Másik amin le lehet mérni, nekem ha megsüti erősen a nap a seggét sokáig hideg időben, akkor elindulás után kicsivel jól szenved is, mert keveset kap, de ennek így kell lennie.
És mire állítod be? Úgy, hogy éppen már ne kapcsoljon be?

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #42640 Dátum: 2010 Január 08, 21:27:45 »

Kint van a motorom téli állás alatti javitásra - köszönet PéZsé-nek Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42639 Dátum: 2010 Január 08, 21:21:11 »

Minden OK minden igaz, de ezzel vitatkoznék. Illetve tapasztalatból mondom, hogy sokat ér.
Az én 1.2-esem gyűrűzés után a kevés olajat fogyasztósból (4-5ezerkm alatt bő1 liter) kurva keveset fogyasztóssá (4-5ezerkm alatt max fél liter) vált. Lassan lejár a 3. olajcsere is és még mindig ilyen.
Amit írsz az a szarrá kopott motorra igaz, ami esetleg más okból szedődik szét annál nem gáz a gyűrűzés.

Amikor a gyűrű elkopik a bogármotorban (KS vagy Mahle, illetve gyári dugattyún) akkor a henger ovalitása szinte mindig több, mint 5-8 század és ha beleteszel új gyűrűket a dugattyú mellett pont úgy lefúj, esetenként még jobban is. Az olajfogyasztást lehet, hogy esetleg csökkentheti.

Ott érdemes gyűrűzni, ahol rossz minőségű gyűrűket használnak és lesz 2 mm-es gyűrűhézag és a kopás meg 1 század. Meg ahol a henger/dugó sokba kerül.

Ez az én véleményem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 944 945 946 947 948 [949] 950 951 952 953 954 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.237 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.