www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 06:03:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 958 959 960 961 962 [963] 964 965 966 967 968 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13278548 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42118 Dátum: 2009 December 21, 21:36:43 »

Erről jut eszembe...miket lehet rendelni hozzá? Nekem is gumikat kéne cserélni rajta, mert még a gyári van, illetve az egyik keretem karcos picit!
Mindegyik típushoz,lehet mindent kapni.
A 64 utáni ablakhoz a csuklós pánt viszont nehezebben beszerezhető,és elég húzós áron van.

Gumitömítést azt bárhol kapsz idehaza is.Olyan 7e Ft körül van a pár.

A karcolást simán ki lehet políroztatni.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #42117 Dátum: 2009 December 21, 21:33:28 »

az elejét vissza lehet bontani és még feszegetni ha ráncos de a hátulját nem, a bedugósat meg pláne.
 Ezért a hátulján lehet látni hogy mennyi időt és... szántak rá.
A Baditznál vettem a tetőkárpitot, amit a kárpitosommal megbeszéltem, hogy inkább ő tegye be, mert bár a leírás szerint nem túl bonyolult, de jobb szakértő kezekre bízni.
Át is jött a mester szombat reggel, hogy ebédig benn is lesz a cucc. Hát nem. Szombat este 8-ig küzdött vele, majd vasárnap délelőtt folytatta.
A szopás tárgya az volt elmondása alapján, hogy nem volt pontos (ezt sejtettem) és, hogy a szeleteket (asszem 7 csíkból áll összea tetőkárpit) nem jól varrta össze a készítő, mert a műbőrnek nem mindegy, hogy melyik irényba nyúlik. Namost az enyémen ha jól emlékszem akkor minden 2. nem hosszirányba ráncosodott a kifeszítéskor ahogy kellett volna neki, hanem keresztbe vagy átlósan. Na ezt szépen eldolgozni volt az orbitális szopás, plusz még kevés is volt az anyag az ablak alatti részre, de szerencsére volt neki egy kis kincstári motyó régről és azzal kisegített.  

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42116 Dátum: 2009 December 21, 21:33:20 »

Azt hittem az ablakaidat már eladtad.

A múltkor már csak hatvanért árultad őket,új gumikkal,és nem kaptak rá?


Meggondoltam magam, berakom a mexikóiba.  Egyszer már próbáltam, egyik oldalon ki is fúrtam a zsanér (B oszlopon) helyét, de valahogy nem akart összejönni. Mondjuk egyedül nagyon nehéz beraki, nem volt segítségem.

Majd most télen....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #42115 Dátum: 2009 December 21, 21:33:00 »

Azt hittem az ablakaidat már eladtad.

A múltkor már csak hatvanért árultad őket,új gumikkal,és nem kaptak rá?

Erről jut eszembe...miket lehet rendelni hozzá? Nekem is gumikat kéne cserélni rajta, mert még a gyári van, illetve az egyik keretem karcos picit!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42114 Dátum: 2009 December 21, 21:30:42 »

Sajnos a mexikóimnak nincsenek ott az első zsanér furatai sem.

Be akarom tenni a nyitható oldalablakot, de az egyikkel már egyszer meghátráltam....


Azt hittem az ablakaidat már eladtad.

A múltkor már csak hatvanért árultad őket,új gumikkal,és nem kaptak rá?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #42113 Dátum: 2009 December 21, 21:28:36 »

Nekem 2007 tavaszán 80.000 volt cak-pak minden.Persze akkor még nem volt válság.Növényi eredetű,
a mester elmondása szerint kukorica csuta darával fújták.
Nagyon komoly biztonságtechnikai előírások betartása mellett,megfelelő védőruhát viselve dolgoztak...
(félmeztelenül,egy fejre húzott csukjában...sűrűn cserélődhet a személyzet....) Evil
Olyan volt a telephely mintha a mad max-be csöppentem volna... Grin
De egyébként ajánlom mindenkinek,nekem legalább hét réteg festék volt rajta kívül-belül,de még a csomagtér nyitó gombon is.. Grin
Jó sokat drágult ez a móka, nekem 25 ezerért fújták 2002 tavaszán! Mondjuk a fószernek jól ment a bolt sok veteránt csinált, aztán állítólag fél évre rá bezártak ....APEH rászállt, túl sokat kezdett szeszelni. Mocsok egy munka az biztos.

Tudok egy másik homokszórót, akivel néha csináltatok ezt azt...felni 1000-1500, egy bogár motorburkolat set kb. 2000.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42112 Dátum: 2009 December 21, 21:19:40 »

Elől a lemezrugónak gyárilag ott vannak a furatai.

Hátul a csuklós pántnak fúrni kell,de az nem adja magát,félre lehet fúrni.

Erről sajnos nincsenek képeim.



Sajnos a mexikóimnak nincsenek ott az első zsanér furatai sem.

Be akarom tenni a nyitható oldalablakot, de az egyikkel már egyszer meghátráltam....


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #42111 Dátum: 2009 December 21, 19:20:21 »

Kővágószőlős fölött Golgota tetőn,azóta elköltöztek a Szőlősi elágazóval szembe,
amerre egy szőke ribi szokott kiállni...Na meg a cégvezető is meghalt...isten nyugosztalja...
Ő volt csak igazán mad max-es.... Undecided
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42110 Dátum: 2009 December 21, 19:15:27 »

ez hol volt?

Nekem 2007 tavaszán 80.000 volt cak-pak minden.Persze akkor még nem volt válság.Növényi eredetű,
a mester elmondása szerint kukorica csuta darával fújták.
Nagyon komoly biztonságtechnikai előírások betartása mellett,megfelelő védőruhát viselve dolgoztak...
(félmeztelenül,egy fejre húzott csukjában...sűrűn cserélődhet a személyzet....) Evil
Olyan volt a telephely mintha a mad max-be csöppentem volna... Grin
De egyébként ajánlom mindenkinek,nekem legalább hét réteg festék volt rajta kívül-belül,de még a csomagtér nyitó gombon is.. Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Mihály Ferenc
« Hozzászólás #42109 Dátum: 2009 December 21, 19:13:36 »

ilyen komokszóratás a bodén kb mekkora vagyon?

Nekem 2007 tavaszán 80.000 volt cak-pak minden.Persze akkor még nem volt válság.Növényi eredetű,
a mester elmondása szerint kukorica csuta darával fújták.
Nagyon komoly biztonságtechnikai előírások betartása mellett,megfelelő védőruhát viselve dolgoztak...
(félmeztelenül,egy fejre húzott csukjában...sűrűn cserélődhet a személyzet....) Evil
Olyan volt a telephely mintha a mad max-be csöppentem volna... Grin
De egyébként ajánlom mindenkinek,nekem legalább hét réteg festék volt rajta kívül-belül,de még a csomagtér nyitó gombon is.. Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #42108 Dátum: 2009 December 21, 16:35:08 »

ezt az egybenlévő  nembedugós variációt öreganyám is berakja úgy hogy az egyik kezét közben a seggébe dugja Roll Eyes
Na akkor legközelebb egyeztetünk.  Grin Már csak a produkció miatt is megérné.  Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #42107 Dátum: 2009 December 21, 15:27:51 »

Nekem a 303-ban mind elő volt fúrva.

Figyelünk majd rá. Kösz a tippet!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #42106 Dátum: 2009 December 21, 15:25:35 »

Na ezt nem jürgen csinálta, hanem Karl személyesen a szabásvarrást meg a Franci anyukája ejtette meg.
Ja és töredékébe került, mint Narancs szopatós kárpitja.
Sokáig gondolkodtam kész szabott vételén, de nagyon le lettem beszélve, most már nem is bánom.  Wink
Na, jó erre a régi gumi lett visszavarrva.  Roll Eyes
<beszúrt kép törölve>
ezt az egybenlévő  nembedugós variációt öreganyám is berakja úgy hogy az egyik kezét közben a seggébe dugja Roll Eyes

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #42105 Dátum: 2009 December 21, 15:01:03 »

Arra kell vigyázni,hogy alaphelyzetben csukottan,azonos mélységre húzódjanak be az ablakok.
Nálam is az volt a gond először,hogy az egyik oldalon a csuklós pánt jobban behúzta az ablakot mint a ellenkező oldali,és nem volt szimmetrikus.Úgy meg nem szép.

Figyelünk majd rá. Kösz a tippet!

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42104 Dátum: 2009 December 21, 14:55:24 »

OK
Kösz, akkor játszunk vele.
Arra kell vigyázni,hogy alaphelyzetben csukottan,azonos mélységre húzódjanak be az ablakok.
Nálam is az volt a gond először,hogy az egyik oldalon a csuklós pánt jobban behúzta az ablakot mint a ellenkező oldali,és nem volt szimmetrikus.Úgy meg nem szép.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #42103 Dátum: 2009 December 21, 14:25:11 »

Elől a lemezrugónak gyárilag ott vannak a furatai.

Hátul a csuklós pántnak fúrni kell,de az nem adja magát,könnyen félre lehet fúrni.

Erről sajnos nincsenek képeim.



OK
Kösz, akkor játszunk vele.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42102 Dátum: 2009 December 21, 14:24:32 »

Olyan képed nincs amikor a nyitható oldalablakot bepróbálljátok vagy ilyesmi. Nincs előre lyuk a kilincs csavarjainak tudom, hogy csak egy helyre lehet rakni, mert adja magát de azért megnézném. Remélem a hétem megjön az enyém is és szeretném elötte látni, hogy is kell ezt csinállni.
Kösz előre is.
Elől a lemezrugónak gyárilag ott vannak a furatai.

Hátul a csuklós pántnak fúrni kell,de az nem adja magát,félre lehet fúrni.

Erről sajnos nincsenek képeim.

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42101 Dátum: 2009 December 21, 14:17:54 »

Na ezt nem jürgen csinálta, hanem Karl személyesen a szabásvarrást meg a Franci anyukája ejtette meg.
Ja és töredékébe került, mint Narancs szopatós kárpitja.
Sokáig gondolkodtam kész szabott vételén, de nagyon le lettem beszélve, most már nem is bánom.  Wink
Na, jó erre a régi gumi lett visszavarrva.  Roll Eyes
<beszúrt kép törölve>
Ez a kárpit nekem is fillérekbe került a mostani zöldeméhez képest,ez is úgy lett varratva,de ez a megoldás már megszűnt,ugyanis már nem lehet anyagot szerezni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42100 Dátum: 2009 December 21, 14:11:50 »

valahogy hanzi is megcsinálta a gyárban 8 általánossal, normaidőre.
jah, de másra nem volt képes, mert erre programozták. biorobot  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #42099 Dátum: 2009 December 21, 14:01:46 »

Tessék. Wink

Olyan képed nincs amikor a nyitható oldalablakot bepróbálljátok vagy ilyesmi. Nincs előre lyuk a kilincs csavarjainak tudom, hogy csak egy helyre lehet rakni, mert adja magát de azért megnézném. Remélem a hétem megjön az enyém is és szeretném elötte látni, hogy is kell ezt csinállni.
Kösz előre is.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
1303LS
« Hozzászólás #42098 Dátum: 2009 December 21, 13:53:45 »

Nekem ilyen gondom nincs...  Cool
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #42097 Dátum: 2009 December 21, 13:51:44 »

Na ezt nem jürgen csinálta, hanem Karl személyesen a szabásvarrást meg a Franci anyukája ejtette meg.
Ja és töredékébe került, mint Narancs szopatós kárpitja.
Sokáig gondolkodtam kész szabott vételén, de nagyon le lettem beszélve, most már nem is bánom.  Wink
Na, jó erre a régi gumi lett visszavarrva.  Roll Eyes
<beszúrt kép törölve>

Nekem ilyen gondom nincs...  Cool

1303LS
« Hozzászólás #42096 Dátum: 2009 December 21, 13:48:05 »

a segéd ezköz jürgen volt, ráadásul belevaló kárpittal próbálkoztak nem olyan szarokkal mint mi ,ezeket ők be sem bírnák rakni Roll Eyes
Na ezt nem jürgen csinálta, hanem Karl személyesen a szabásvarrást meg a Franci anyukája ejtette meg.
Ja és töredékébe került, mint Narancs szopatós kárpitja.
Sokáig gondolkodtam kész szabott vételén, de nagyon le lettem beszélve, most már nem is bánom.  Wink
Na, jó erre a régi gumi lett visszavarrva.  Roll Eyes
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #42095 Dátum: 2009 December 21, 13:43:06 »

Ez fel van vakolva és simítva?  Smiley

Tessék. Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #42094 Dátum: 2009 December 21, 13:28:05 »

Lehet, hogy volt neki valami segédeszköze, ami Tóthjancsibácsinak, aki egyébként príma kárpitos, nincs.
Tudod: "jó szerszámmal fél munka".
a segéd ezköz jürgen volt, ráadásul belevaló kárpittal próbálkoztak nem olyan szarokkal mint mi ,ezeket ők be sem bírnák rakni Roll Eyes

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42093 Dátum: 2009 December 21, 13:24:52 »

valahogy hanzi is megcsinálta a gyárban 8 általánossal, normaidőre.

Lehet, hogy volt neki valami segédeszköze, ami Tóthjancsibácsinak, aki egyébként príma kárpitos, nincs.
Tudod: "jó szerszámmal fél munka".

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #42092 Dátum: 2009 December 21, 13:09:34 »

valahogy hanzi is megcsinálta a gyárban 8 általánossal, normaidőre.
te is megcsinálnád 30. ra Wink

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42091 Dátum: 2009 December 21, 13:00:09 »

valahogy hanzi is megcsinálta a gyárban 8 általánossal, normaidőre.
de nem biztos hogy elsőre Tongue
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #42090 Dátum: 2009 December 21, 12:59:16 »

Amúgy az egész tetőkárpit berakása nagyon nehéz feladat,még egy gyakorlott kárpitosnak is.

valahogy hanzi is megcsinálta a gyárban 8 általánossal, normaidőre.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #42089 Dátum: 2009 December 21, 09:33:35 »

Hát ha Te elismered,akkor tényleg szép. Wink Cheesy Smiley

Miért ezt a hátsó részt kérdezted?Macerás,nehéz rész?

Amúgy az egész tetőkárpit berakása nagyon nehéz feladat,még egy gyakorlott kárpitosnak is.
az elejét vissza lehet bontani és még feszegetni ha ráncos de a hátulját nem, a bedugósat meg pláne.
 Ezért a hátulján lehet látni hogy mennyi időt és... szántak rá.
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 21, 09:36:48 írta tati »

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42088 Dátum: 2009 December 21, 09:27:45 »

baszki, ez tényleg szépen van megcsinálva Roll Eyes
Hát ha Te elismered,akkor tényleg szép. Wink Cheesy Smiley

Miért ezt a hátsó részt kérdezted?Macerás,nehéz rész?

Amúgy az egész tetőkárpit berakása nagyon nehéz feladat,még egy gyakorlott kárpitosnak is.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #42087 Dátum: 2009 December 21, 09:24:54 »

Cheesy
baszki, ez tényleg szépen van megcsinálva Roll Eyes

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42086 Dátum: 2009 December 21, 09:15:21 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #42085 Dátum: 2009 December 21, 09:14:48 »

háccsó ablakról is! belül!
Tessék. Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42084 Dátum: 2009 December 21, 09:11:44 »

tegnap este is a hidegből beálltam a garázsba, este mentem egy rövid kört, de már akkor is csak 3 henger ment.  nem aggódtam, mert sokszor indul
Én megnézném azért az elosztófedelet is, meg hogy nem kopott-e az elosztó tengelye.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #42083 Dátum: 2009 December 21, 08:07:36 »

Tegnap este a -10-ben elég nehezen indult a kocsi.
Valószínűleg a bepárásodott szivatótengely nem billen elég gyorsan le. Kellett vagy 3-4mp-ig tekerni.  Evil Grin
Ja és most jutott eszembe ( mikor, ha nem a legnagyobb hidegben), hogy még nem tettem fel idén a meleglevegőtszívó csövet a légszűrőre.  Roll Eyes Szegénynek még megfázik a torka.  Undecided
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #42082 Dátum: 2009 December 20, 21:41:08 »

tegnap
kábel,pipa,gyertya. 1x csak egyet cserélj.  Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42081 Dátum: 2009 December 20, 21:15:39 »

tegnap este is a hidegből beálltam a garázsba, este mentem egy rövid kört, de már akkor is csak 3 henger ment.  nem aggódtam, mert sokszor indul így, de úgy 200m után kettesben kb harmad/fél-gázon tartva, beindul mind a 4 és onnantól jó.
ma ez nem történt meg. sőt, inkább 2 hengerrel indult és itt beindult egy harmadik.

tavaly ugyanez történt a népautós szilveszter előtt. beálltam szerelni valamit, és mikor indultam a Városligetbe, alig ment. csak kb 2 henger. akkor megálltunk, kiszedtük a gyertyákat, üresen indítózás, gyertyák vissza és onnantól jó volt.

ma reggel is csak 3 henger járt és egész nap nem lett jobb, pedig vot ideje bemelegedni. alacsony fordulaton alig volt ereje. összességében mintha fele annyi lóerő lett volna, csak magasabb fordulaton húzott, sokszor kellett visszaváltani.

most este kis autózás után összes gyertya kiszed:
a 3-as alapvetően világosbarna volt a vége, egyébként fekete, langyos
a 4-es fekete és benzin csillogott rajta, alig volt meleg. picit nagyobb volt a hézag mint 0.7
az 1-es szinte fehér és forró
a 2-es a legszebb világosbarna és forró

szerintem a 4es egész nap nem ment, a többi jó lehetett napközben, de az utolsó úton a 3as sem ment.

szóval összes gyertya kint, 12V a trafóról levesz, 3x indítózás. a jobb oldali forró gyertyákat bal oldalra tettem, a benzinest pedig cseréltem egy már használt világosbarnára. elsőre nagyon könnyen indult, egyből megvolt az ereje ami egész nap hiányzott.
ja és a megszakító hézagát picit nagyobbra kellett álítani, mondjuk 0.3-0.35 lehetett
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 20, 21:17:32 írta Typ117 »
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42080 Dátum: 2009 December 20, 20:51:58 »

ha így télen beállok a garázsba szerelni, utána csak két-három henger megy
A kocsid nem birja a garazst ... :-)))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42079 Dátum: 2009 December 20, 20:51:02 »

mai SzmB:
mitől van az, hogy ha így télen beállok a garázsba szerelni, utána csak két-három henger megy míg ki nem szedem a gyertyákat, kiszellőztetem és visszateszem. aztán már jó, mint előtte.
Oldalak: 1 ... 958 959 960 961 962 [963] 964 965 966 967 968 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.252 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.