www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 02:56:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 956 957 958 959 960 [961] 962 963 964 965 966 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13291227 alkalommal)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #42198 Dátum: 2009 December 24, 10:47:45 »

ez defekt javító, nem robbanásokat hoz helyre  Grin
na annak is megvan az oka h odáig jutsz nameg ha már robban a guma akkor már nembiztos h a pótkerék segít a hazajutásban..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42197 Dátum: 2009 December 24, 10:46:13 »

Mekkora rest/szakadast lehet vele vegleg vagy ideiglenesen javitani ?
Gondolok itt arra, hogy off autoval mentem mar padkara ugy, hogy egy 5 centis lafogo szakadas lett a gumi oldalfalan (szerencsere volt nalam mankokerek). Gondolom azt nem javitotta volna Grin
ez defekt javító, nem robbanásokat hoz helyre  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42196 Dátum: 2009 December 24, 10:42:23 »

előírás szerint kell használni.
Mekkora rest/szakadast lehet vele vegleg vagy ideiglenesen javitani ?
Gondolok itt arra, hogy off autoval mentem mar padkara ugy, hogy egy 5 centis lafogo szakadas lett a gumi oldalfalan (szerencsere volt nalam mankokerek). Gondolom azt nem javitotta volna Grin


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42195 Dátum: 2009 December 24, 10:35:17 »


Semmit nem árt a guminak, csak előírás szerint kell használni.

Az öregem autójában nincs is pótkerék, van egy szmötyi (Dunlop) meg egy elektromos pumpa, amivel benyomatod és felfújod a kereket.
hmz, pedig esküdni mernék, hogy ezt olvastam valamilyen defekt javítón. de nekem is erre kéne váltaom, a pótkerekem az első és a hátsó méret közt van féllúton  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42194 Dátum: 2009 December 24, 10:30:52 »

de az is csak a következő gumisig jó, plusz a guminak se használ, ha jól rémlik


Semmit nem árt a guminak, csak előírás szerint kell használni.

Az öregem autójában nincs is pótkerék, van egy szmötyi (Dunlop) meg egy elektromos pumpa, amivel benyomatod és felfújod a kereket.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42193 Dátum: 2009 December 24, 10:27:17 »

Defektjavító spray.
de az is csak a következő gumisig jó, plusz a guminak se használ, ha jól rémlik

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42192 Dátum: 2009 December 24, 10:24:49 »

ja, vagy van az út szélén fű-fa-virág  Wink Grin

Defektjavító spray.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42191 Dátum: 2009 December 24, 10:18:38 »

bdobsz egy csomag purhabot (nemjut eszembe a neve), s nem kell pótkerék...
ja, vagy van az út szélén fű-fa-virág  Wink Grin
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #42190 Dátum: 2009 December 24, 10:16:54 »

én a pótkereket a tank tetején fogom vinni magammal, így a csomagtartó tényleg nagyon kicsi lesz már, de télen nem szoktam utazgatni, nyáron meg nem lesz bent a kályha.
az ülés alatti megoldással az a gond (többek közt) hogy a kályhából gravitációs visszafolyó ágat kell létesíteni a tankba Wink legalábbis a nálam lévő kályhánál
bdobsz egy csomag purhabot (nemjut eszembe a neve), s nem kell pótkerék...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #42189 Dátum: 2009 December 23, 23:37:30 »

Szerintem centiktől és kilóktól függ!  Grin

én egyedül jégoldóztam, működött, ha nem töröltem le, nem fagyott meg, bár nem épp az üvegéhez hasonló fénytörésű a cucc, de mindegy. viszont sztem b@sz0ttul mérgező, szóval inkább pillangó ablakok nyitása, még egy kesztyű felvétele

bogárban kényelmesen kivitelezhető bármi 18+?  Roll Eyes

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42188 Dátum: 2009 December 23, 21:08:29 »

A Typ117 féle állófűtés megoldás hátrámnya a pótkerék hiánya (eddig hála Istennek egyszer sem kellett, de soha sem tudni...), egyébként én a hátsó ülés alá tenném, némi kis átalakítás után (a kocsi légterétől leválasztani a kályhát, magyarul lelemezezni a fesszab melletti részt, fesszab a motortérbe, stb...) szerintem kivitelezhető. Benzint meg szívna az autó tankjából.... (Barkasnál ugye nem jó, mert a kocsi keverékkel megy, de attól a kályha behal...).

én a pótkereket a tank tetején fogom vinni magammal, így a csomagtartó tényleg nagyon kicsi lesz már, de télen nem szoktam utazgatni, nyáron meg nem lesz bent a kályha.
az ülés alatti megoldással az a gond (többek közt) hogy a kályhából gravitációs visszafolyó ágat kell létesíteni a tankba Wink legalábbis a nálam lévő kályhánál
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42187 Dátum: 2009 December 23, 21:05:30 »




Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #42186 Dátum: 2009 December 23, 21:04:21 »

Nekem is a jegesedés a kín ha hideg van. A párásodással még megküzdök gátló sprével, de  a jéggel már nem. Így nem autózok egyedül, a számomra kedves nőstény fajtársam közben időnként jégoldőzik is töröl... CSak ugye ketten kétszer annyit lehincülünk ami ráfagy. Álló autóban meg mégtöbbet, de ez már 18+.  Grin Grin Grin
én egyedül jégoldóztam, működött, ha nem töröltem le, nem fagyott meg, bár nem épp az üvegéhez hasonló fénytörésű a cucc, de mindegy. viszont sztem b@sz0ttul mérgező, szóval inkább pillangó ablakok nyitása, még egy kesztyű felvétele

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #42185 Dátum: 2009 December 23, 21:00:46 »

Na, ez a gond nálam is, hogy a jegesedés a szélvédőn szinte megállíthatatlan mínusz 10 fok alatt - 15 km-en keresztül max fűtés előre, és sajna akkor sem fújja le.

Egy páralefújó ventim van benn.. gyári... De az csak hideget fúj...
Gyanús, hogy a rádió beszerlésekor nem láttam a szellőző-elosztón semmiféle madzagot...
Meg az előző tulaj  egy kartonlappal lezárta a műszerfal közepén lévő befúvó rácsot, mert, hogy ott mindig hideg levegőt fújt...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #42184 Dátum: 2009 December 23, 20:56:55 »

Na, ez a gond nálam is, hogy a jegesedés a szélvédőn szinte megállíthatatlan mínusz 10 fok alatt - 15 km-en keresztül max fűtés előre, és sajna akkor sem fújja le.

Nekem is a jegesedés a kín ha hideg van. A párásodással még megküzdök gátló sprével, de  a jéggel már nem. Így nem autózok egyedül, a számomra kedves nőstény fajtársam közben időnként jégoldőzik is töröl... CSak ugye ketten kétszer annyit lehincülünk ami ráfagy. Álló autóban meg mégtöbbet, de ez már 18+.  Grin Grin Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #42183 Dátum: 2009 December 23, 20:53:48 »


Öcsisajtnál egyedül a szélvédőre nem kerülő meleggel van gond... lábnál leégeti a szőrt, megy hátra is, de a szélvédőre valamiért nem megy fel... Ennek még majd eccer utána kell néznem...
Na, ez a gond nálam is, hogy a jegesedés a szélvédőn szinte megállíthatatlan mínusz 10 fok alatt - 15 km-en keresztül max fűtés előre, és sajna akkor sem fújja le.
Én tatitól vettem egy barkas ventit, kasztnizáskor megpróbálom belegózni a lehető legkevesebb rombolással. A Typ117 féle állófűtés megoldás hátrámnya a pótkerék hiánya (eddig hála Istennek egyszer sem kellett, de soha sem tudni...), egyébként én a hátsó ülés alá tenném, némi kis átalakítás után (a kocsi légterétől leválasztani a kályhát, magyarul lelemezezni a fesszab melletti részt, fesszab a motortérbe, stb...) szerintem kivitelezhető. Benzint meg szívna az autó tankjából.... (Barkasnál ugye nem jó, mert a kocsi keverékkel megy, de attól a kályha behal...).

Meg gondolkozom még a fűtőrendszerbe egyszerűen beiktatható elektromos fűtőszálas megoldáson is az említett ventillátorral kombinálva...

Ja, hozzáteszem, Öreg fűtésével sok bajom nem volt, bár minden egyes kipufogódob cserénél nem kis szívás volt a tömítetlenségek megszüntetése (ne szökjön el a fűtődobokon keresztülfújt levegő, vagy az azokba a ventillátorból jövő levegő, mertugye utángyártott doboknál ahány, annyiféle illeszkedés...), erre nagyon jó a vastag aluszalag, aminek ragasztós a háta, és gurigában kapni...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #42182 Dátum: 2009 December 22, 17:30:38 »

off de golfba 1,6dizel
uj fütés radiátor ,fütés csap,termoszát, uj vizhütü van  normális tömitett fütésrendszer(levegö csövekre gondolok)
gyakorlatilag kb 3km után langyos majd meleg jön és megrohadok!
nekem is kb. 1-2km után már forrót fúj be a Golf2, 1esen jár a venti és hideg meleg kart vissza szoktam húzni piros-kék határára, 3km után
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #42181 Dátum: 2009 December 22, 17:29:24 »

Télen nekem is 4-est szokta néha beköpni. Rögtön már indulásnál. Kb 1-2 szer egy tél alatt.

tegnap este is a hidegből beálltam a garázsba, este mentem egy rövid kört, de már akkor is csak 3 henger ment.  nem aggódtam, mert sokszor indul így, de úgy 200m után kettesben kb harmad/fél-gázon tartva, beindul mind a 4 és onnantól jó.
ma ez nem történt meg. sőt, inkább 2 hengerrel indult és itt beindult egy harmadik.

tavaly ugyanez történt a népautós szilveszter előtt. beálltam szerelni valamit, és mikor indultam a Városligetbe, alig ment. csak kb 2 henger. akkor megálltunk, kiszedtük a gyertyákat, üresen indítózás, gyertyák vissza és onnantól jó volt.

ma reggel is csak 3 henger járt és egész nap nem lett jobb, pedig vot ideje bemelegedni. alacsony fordulaton alig volt ereje. összességében mintha fele annyi lóerő lett volna, csak magasabb fordulaton húzott, sokszor kellett visszaváltani.

most este kis autózás után összes gyertya kiszed:
a 3-as alapvetően világosbarna volt a vége, egyébként fekete, langyos
a 4-es fekete és benzin csillogott rajta, alig volt meleg. picit nagyobb volt a hézag mint 0.7
az 1-es szinte fehér és forró
a 2-es a legszebb világosbarna és forró

szerintem a 4es egész nap nem ment, a többi jó lehetett napközben, de az utolsó úton a 3as sem ment.

szóval összes gyertya kint, 12V a trafóról levesz, 3x indítózás. a jobb oldali forró gyertyákat bal oldalra tettem, a benzinest pedig cseréltem egy már használt világosbarnára. elsőre nagyon könnyen indult, egyből megvolt az ereje ami egész nap hiányzott.
ja és a megszakító hézagát picit nagyobbra kellett álítani, mondjuk 0.3-0.35 lehetett

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42180 Dátum: 2009 December 22, 15:37:00 »

A kamrás az örvénykamrás osztott égésterű indirekt befecskendezős dízel szlengje.
A leirasod alapjan utanaolvastam a neten, most mar ertem, koszonom! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42179 Dátum: 2009 December 22, 15:24:11 »

Az mi az ?

A dízelmotorokat égéstér formájuk, illetve a befecskendezés rendszere szerint szokás osztályozni, így megkülönböztetünk indirekt befecskendezéses vagy kamrás égésterű motorokat, ezek lehetnek örvénykamrás (VW) vagy előkamrás (Mercedes) motorok, illetve direkt befecskendezéses, common rail, adagoló fúvókás, vagy nagynyomású adagolós motor.

A kamrás az örvénykamrás osztott égésterű indirekt befecskendezős dízel szlengje.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #42178 Dátum: 2009 December 22, 15:20:06 »

Mert az kamrás dízel.
Az mi az ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42177 Dátum: 2009 December 22, 14:02:57 »

off de golfba 1,6dizel
uj fütés radiátor ,fütés csap,termoszát, uj vizhütü van  normális tömitett fütésrendszer(levegö csövekre gondolok)
gyakorlatilag kb 3km után langyos majd meleg jön és megrohadok!


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42176 Dátum: 2009 December 22, 14:01:22 »

mondjuk azért hogy a halál hideg hűtőt meg ne érje a menetszél.
mert ha hideg és nehezen melegszik, akkor hogyan melegedne szerencsétlen ha éri még a menetszél is.

Maxi, a vizhűtésű belsőégésű motoroknak általában két vízköre van, az egyik a motor és a fűtőradiátor (kiskör), a másik pedig ugyanez, de a vízhűtő is rákapcsolva (nagy vagy teljes kör). A két kör elválasztását végzi a termosztát, ami tipustól függően 70-95 fok között nyit és keringeti bele a vizet a hűtőbe. Ha a motor csak 50 fokig tud melegedni, akkor a hűtőt hiába takarod, legfeljebb a motortérbe jut kevesebb hideg levegő, de az meg nem sokat ér, ugyanis a hűtőbe csak akkor jut víz, csak akkor van a keringetési körben, ha a termosztát nyitva van.
A letakargatós módszer a rossz termosztátos autóknál volt hasznos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #42175 Dátum: 2009 December 22, 13:36:14 »

valahova hátra nem lehet bematekozni?
akkor jöhetne szépen a meleg a gyári útján.
nálam nem jön előre a küszöbben.. sokra mennék vele hátul
meg ott hová tennéd, ahol tankolni is lehet?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #42174 Dátum: 2009 December 22, 13:23:48 »

venni kell egy komplett működő benzines állófűtést. volt kisebb-nagyobb (Eberspacher, Sirokko, Webasto...)
a hátránya hogy valószínüleg a kasztnin vágni kell valahol.
nálam egy öreg Sirokkó van kölcsönben, a könyve szerint Wartburgból Smiley
én a pótkerék helyére tervezem betenni, akkor alatta elfér majd a saját benzintartálya, és a kis szerelőnyíláson kivezetem a kipufogócsövét. a meleget meg egy csövön keresztül majd a lábtérbe előre tolja be. elvileg külső levegő +50-60-80(?) fokost. ehhez kell majd vágni egy lyukat sajnos a csomotartó felől. de megteheted hogy egyből az ablakra menő csövekre kötöd csak rá, akkor nem kell vágni. nekem viszont a lábam fázik és a meleg úgyis fel fog szállni..
gyárilag is lehetett a bogárhoz kérni. azt hiszem a csomagtartó egyik oldalán a kerék fölé tették, és ott ha jól tudom kivágták a kipuffnak a kivezetést a doblemezből, és szintén lyukat vágtak a beltér felé. na én nem szeretnék lyukat a doblemez felé egyelőre. remélem a két ünnep közt lesz időm beszerelni és szilveszterre bent lesz és működni is fog, akkor megnézheted a Múzeumnál

valahova hátra nem lehet bematekozni?
akkor jöhetne szépen a meleg a gyári útján.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #42173 Dátum: 2009 December 22, 12:58:17 »


Ez egy faszság, ki sem nyit a termosztát, halál hideg a hűtő, minek takargatod?
mondjuk azért hogy a halál hideg hűtőt meg ne érje a menetszél.
mert ha hideg és nehezen melegszik, akkor hogyan melegedne szerencsétlen ha éri még a menetszél is.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető st. michael
Hozzászólások: 167


« Hozzászólás #42172 Dátum: 2009 December 22, 12:46:23 »

Igen.
Ha kicsit huzamosabban megyek 70-el akkor tényleg piszkosul jön a lábaknál, de a szélvédőre már nem annyira. Ahhoz le kellene zárni a hátsókat, de én fixen kikötöttem a karokat.

ó, de jó lehet...  Roll Eyes nekem lefagynak a lábaim... egy deka nem jön oda...

Te pedig mennyei seregek vezére, a Sátánt és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #42171 Dátum: 2009 December 22, 12:35:43 »

jaigen. nálam rosszul lakatoltatta valaki előttem a küszöböt, nem jön előre benne a fűtés, ezért kell a kiegészítés.
 jó esetben az ember lábáról leégetné a szőrt
Igen.
Ha kicsit huzamosabban megyek 70-el akkor tényleg piszkosul jön a lábaknál, de a szélvédőre már nem annyira. Ahhoz le kellene zárni a hátsókat, de én fixen kikötöttem a karokat.

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #42170 Dátum: 2009 December 22, 12:31:10 »

off de golfba 1,6dizel
uj fütés radiátor ,fütés csap,termoszát, uj vizhütü van  normális tömitett fütésrendszer(levegö csövekre gondolok)
gyakorlatilag kb 3km után langyos majd meleg jön és megrohadok!
ja és fél kabrio Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #42169 Dátum: 2009 December 22, 12:28:05 »

off de golfba 1,6dizel
uj fütés radiátor ,fütés csap,termoszát, uj vizhütü van  normális tömitett fütésrendszer(levegö csövekre gondolok)
gyakorlatilag kb 3km után langyos majd meleg jön és megrohadok!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #42168 Dátum: 2009 December 22, 12:17:31 »

Ez egy faszság, ki sem nyit a termosztát, halál hideg a hűtő, minek takargatod?
Mondjuk, mert a motortérben kisebb a légmozgás.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #42167 Dátum: 2009 December 22, 12:16:34 »

a céges t5 fűtése tragédia ,gyakorlatilag a nullával egyenértékű városi használatban
ha városban araszolok akkor minuszban 1 óra alatt sem melegszik fel üzemi hőmérsékletre
és ha nagynehezen felmelegedik és bekapcsolom kettes állásba a ventilátort ,akkor 10 perc alatt 50 alá esik a vízhőfok és megszünik a fűtés
ez a jelenség nullkilóméteres kora óta fennáll mielőtt valaki beírná,hogy megnézetné a termosztátot

az asszony g3-a viszont a legnagyobb minuszban is kb 10 perc alatt meleget fúj
a világ legjobb verdája  Grin

ugylatszik ez tdi betegseg,a mi T4unk detto,bar annak nem esik vissza a vizhofok

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Süni
« Hozzászólás #42166 Dátum: 2009 December 22, 12:11:21 »

Cabrio G3am van .Azt hittem bele fogok fagyni.DE NEM.  Cool
A cabriotetők nagy előnye a lemezzel szemben a többrétegű szigetelés. Feleségem cabreszában is fantasztikus fűtés van. (Volt, amíg be nem kulált a termosztát.)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42165 Dátum: 2009 December 22, 12:09:42 »

tudom ajánlani a karton dobozból egy darabot a hűtő elé a t5,nek és rögtön meleget fog fújni.

ja es erre valaki belinkelne a totálcáros cikket ugyarrol, olvastam. Grin


Ez egy faszság, ki sem nyit a termosztát, halál hideg a hűtő, minek takargatod?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #42164 Dátum: 2009 December 22, 12:08:52 »


az asszony g3-a viszont a legnagyobb minuszban is kb 10 perc alatt meleget fúj
a világ legjobb verdája  Grin
A benzines elvitathatatlan előnye a gyors fűtés.

Én nem engednék forgalomba korszerű dízelt kiegészító fűtés nélkül.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #42163 Dátum: 2009 December 22, 12:06:20 »

tudom ajánlani a karton dobozból egy darabot a hűtő elé a t5,nek és rögtön meleget fog fújni.

ja es erre valaki belinkelne a totálcáros cikket ugyarrol, olvastam. Grin
Nyugi nekem is ott figyel az OFF autón a kartonpaper.  Grin
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #42162 Dátum: 2009 December 22, 12:05:45 »

a céges t5 fűtése tragédia ,gyakorlatilag a nullával egyenértékű városi használatban
ha városban araszolok akkor minuszban 1 óra alatt sem melegszik fel üzemi hőmérsékletre
és ha nagynehezen felmelegedik és bekapcsolom kettes állásba a ventilátort ,akkor 10 perc alatt 50 alá esik a vízhőfok és megszünik a fűtés
ez a jelenség nullkilóméteres kora óta fennáll mielőtt valaki beírná,hogy megnézetné a termosztátot

az asszony g3-a viszont a legnagyobb minuszban is kb 10 perc alatt meleget fúj
a világ legjobb verdája  Grin
Cabrio G3am van .Azt hittem bele fogok fagyni.DE NEM.  Cool

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #42161 Dátum: 2009 December 22, 12:05:22 »

a céges t5 fűtése tragédia ,gyakorlatilag a nullával egyenértékű városi használatban
ha városban araszolok akkor minuszban 1 óra alatt sem melegszik fel üzemi hőmérsékletre
és ha nagynehezen felmelegedik és bekapcsolom kettes állásba a ventilátort ,akkor 10 perc alatt 50 alá esik a vízhőfok és megszünik a fűtés
ez a jelenség nullkilóméteres kora óta fennáll mielőtt valaki beírná,hogy megnézetné a termosztátot

az asszony g3-a viszont a legnagyobb minuszban is kb 10 perc alatt meleget fúj
a világ legjobb verdája  Grin
sajnos dizel ez abaj

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #42160 Dátum: 2009 December 22, 12:03:03 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #42159 Dátum: 2009 December 22, 12:01:52 »

no most akkor jó elméletileg a bogár fűtése vagy nem? eddig úgy tudtam, hogy alapban sem optimális. nekem meg egyébként sem 100as módon van összerakva a fűtés... előre egy mikrojoule meleg sem jön, csak a hátsó ülés alatt szuszog picit...

donát! hogy is van ez az állófűtés dolog? hogy köll eztet kivitelezni?
szoktál privátot olvasni?

Oldalak: 1 ... 956 957 958 959 960 [961] 962 963 964 965 966 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.253 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.