www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 22:00:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1072 1073 1074 1075 1076 [1077] 1078 1079 1080 1081 1082 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14891158 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37571 Dátum: 2009 Június 22, 23:37:30 »

ötleteket kérek a problémára:
nem akar indulni a gép ha:
- meleg a motor hosszabb út után, leíllítás után pár percel indítanék
- emelkedőn áll az autó, ha hideg ha meleg a motor akkor sem akarja a frankót

a tünet hogy nem akar beröffenni, olyan mintha nem kapna benzint, aztán mikor nagy nehezen elindul akkor naggyon halk és majdnem leáll,szenvedős hangja van, eltelik 2 másodperc és addigra végre reagál a gázpedál nyomására, előtte hiába nyomom a gázt nem lesz tőle jobb, gázfröccs után ketyeg randesen nem akar leállni, hidegen is indul azonnal
                                     
hogy inditasz gázzal ,punpáéva???stb???

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #37570 Dátum: 2009 Június 22, 23:33:19 »

ötleteket kérek a problémára:
nem akar indulni a gép ha:
- meleg a motor hosszabb út után, leíllítás után pár percel indítanék
- emelkedőn áll az autó, ha hideg ha meleg a motor akkor sem akarja a frankót

a tünet hogy nem akar beröffenni, olyan mintha nem kapna benzint, aztán mikor nagy nehezen elindul akkor naggyon halk és majdnem leáll,szenvedős hangja van, eltelik 2 másodperc és addigra végre reagál a gázpedál nyomására, előtte hiába nyomom a gázt nem lesz tőle jobb, gázfröccs után ketyeg randesen nem akar leállni, hidegen is indul azonnal
                                     
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37569 Dátum: 2009 Június 22, 22:24:19 »

Ehhez felesleges, duplakarbival nincs az az isten, hogy vissza tudod rakni a motort! (hogy én mekkorát anyáztam mikor rájöttem... Grin
Max 1 oldalon lehet fent, de úgy is necces.
föleg hogy levágtad akocsi hátulját:D

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #37568 Dátum: 2009 Június 22, 22:08:09 »

Nem rég volt szó róla, hogy a bogármotor kivételéhez csak négy csavart kell kivenni. Nem egyszerűbb úgy?  Tongue  Grin
Ehhez felesleges, duplakarbival nincs az az isten, hogy vissza tudod rakni a motort! (hogy én mekkorát anyáztam mikor rájöttem... Grin
Max 1 oldalon lehet fent, de úgy is necces.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37567 Dátum: 2009 Június 22, 21:35:00 »

Nem rég volt szó róla, hogy a bogármotor kivételéhez csak négy csavart kell kivenni. Nem egyszerűbb úgy?  Tongue  Grin

próbáltam de nem akartak leesni a csavarok meg az istenért sem találtam olyan csavarokat mint az említtet videón is voltak.. Cheesy
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37566 Dátum: 2009 Június 22, 21:24:30 »

Szívócsonkot a két oldalsót csavarok ki, előmelegítő cső csavarja ki csonkok kifordít, kivesz...
Központi szívó középső része: turbinaház 2 csavarja ki, lamellák mozgató szerkezete hátul leficcen, generátor 4 csavarja és a talp 4 csavarja ki majd turbinaház megemel, talp ki, szívócsonk ki....

Nem rég volt szó róla, hogy a bogármotor kivételéhez csak négy csavart kell kivenni. Nem egyszerűbb úgy?  Tongue  Grin

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37565 Dátum: 2009 Június 22, 20:57:18 »

Hehe  Grin  Én mondtam jó móka lesz  Wink
Következő lépés a 2 pdsi karbi felszerelése lesz, ha mindenem meg lesz hozzá.
Szeretjük a kihívásokat.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #37564 Dátum: 2009 Június 22, 20:43:37 »

Persze az volt a lényeg! anélkül nem ment volna! Smiley

Hehe  Grin  Én mondtam jó móka lesz  Wink
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #37563 Dátum: 2009 Június 22, 20:37:41 »

Nézd meg első körben az üzemanyag szintedet mekkora, úszóban nincs-e folyadék, tengyely mennyire lötyög(pillangószelepé)....


nem ártana ideírni milyen karbira is lenne szükséged..?
Jogos: Solex30 PICT2
Úszószintnek mekkorának kell lennie?
Úszó jó, nem lyukas (legalábbis nem lötyög benne a lötyi), volt már benne másik is azzal is ua volt a tünet.
Pillangószelep "manuális lötyögésvizsgálattal" kb annyit lóg mint Stunt 66-osáé.....

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37562 Dátum: 2009 Június 22, 20:34:31 »

Na azért anyáztunk is.

Persze az volt a lényeg! anélkül nem ment volna! Smiley
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37561 Dátum: 2009 Június 22, 20:31:08 »

Szívócsonkot a két oldalsót csavarok ki, előmelegítő cső csavarja ki csonkok kifordít, kivesz...
Központi szívó középső része: turbinaház 2 csavarja ki, lamellák mozgató szerkezete hátul leficcen, generátor 4 csavarja és a talp 4 csavarja ki majd turbinaház megemel, talp ki, szívócsonk ki....

Na azért anyáztunk is.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37560 Dátum: 2009 Június 22, 20:27:35 »

Nézd meg első körben az üzemanyag szintedet mekkora, úszóban nincs-e folyadék, tengyely mennyire lötyög(pillangószelepé)....


Segitséget kérek!
Adott a motorom ami 3 év után beindult végre, de a pillangószelep tengelyénél folyt a benzin. Kaptam pár tanácsot már mind átnéztem és annyit javult a helyzet, hogy miután a Mestertől kaptam egy új tűszelepet már ha jár a motor nem folyik a benzin...... (bár szerintem akkor is jóval több jut be mint ami kellene), és amikor leállítom a motort, akkor a torokba ismét befolyik az anyag és a tengelynél kifolyik - ze amellett, hogy igen tűzveszélyes még bosszantó is.
Valami ötlete valakinek?
Ja már 3 AC-t szétszedtem, kipucoltam és felraktam, de a helyzet nem változott.)

Esetleg valaki tudna kölcsönadni egy tuti hibátlanul üzemelő karbit egy próba erejéig? (XVII. ker és környéke előnyben)
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37559 Dátum: 2009 Június 22, 20:25:10 »

Segitséget kérek!

Esetleg valaki tudna kölcsönadni egy tuti hibátlanul üzemelő karbit egy próba erejéig? (XVII. ker és környéke előnyben)
nem ártana ideírni milyen karbira is lenne szükséged..?
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37558 Dátum: 2009 Június 22, 20:24:53 »

Akkor nincs benne újdonság.
A kép alapján azt hittem, hogy van valami titkos módszer, de így már világos. Wink


Eddig sajna még nem nagyon találtam ki más módszert 34-es szívónál.. Sad
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37557 Dátum: 2009 Június 22, 20:22:24 »

Akkor nincs benne újdonság.
A kép alapján azt hittem, hogy van valami titkos módszer, de így már világos. Wink

Szívócsonkot a két oldalsót csavarok ki, előmelegítő cső csavarja ki csonkok kifordít, kivesz...
Központi szívó középső része: turbinaház 2 csavarja ki, lamellák mozgató szerkezete hátul leficcen, generátor 4 csavarja és a talp 4 csavarja ki majd turbinaház megemel, talp ki, szívócsonk ki....


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #37556 Dátum: 2009 Június 22, 20:21:35 »

Segitséget kérek!
Adott a motorom ami 3 év után beindult végre, de a pillangószelep tengelyénél folyt a benzin. Kaptam pár tanácsot már mind átnéztem és annyit javult a helyzet, hogy miután a Mestertől kaptam egy új tűszelepet már ha jár a motor nem folyik a benzin...... (bár szerintem akkor is jóval több jut be mint ami kellene), és amikor leállítom a motort, akkor a torokba ismét befolyik az anyag és a tengelynél kifolyik - ze amellett, hogy igen tűzveszélyes még bosszantó is.
Valami ötlete valakinek?
Ja már 3 AC-t szétszedtem, kipucoltam és felraktam, de a helyzet nem változott.)

Esetleg valaki tudna kölcsönadni egy tuti hibátlanul üzemelő karbit egy próba erejéig? (XVII. ker és környéke előnyben)

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37555 Dátum: 2009 Június 22, 20:18:52 »

azt áruld már el, hogy a szívócsonkot hogy szedtétek ki?

Szívócsonkot a két oldalsót csavarok ki, előmelegítő cső csavarja ki csonkok kifordít, kivesz...
Központi szívó középső része: turbinaház 2 csavarja ki, lamellák mozgató szerkezete hátul leficcen, generátor 4 csavarja és a talp 4 csavarja ki majd turbinaház megemel, talp ki, szívócsonk ki....
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37554 Dátum: 2009 Június 22, 20:09:25 »

azt áruld már el, hogy a szívócsonkot hogy szedtétek ki?
Munkában a mester.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37553 Dátum: 2009 Június 22, 20:05:17 »

Neonzöld... Tongue
 Roll Eyes
Munkában a mester.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37552 Dátum: 2009 Június 22, 19:36:46 »

Nos,zöld vagy sárga? Cool

Neonzöld... Tongue
 Roll Eyes
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #37551 Dátum: 2009 Június 22, 19:17:43 »

Szombat-Vasárnapi SZMB
WildDaemon bogarán
Nos,zöld vagy sárga? Cool
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37550 Dátum: 2009 Június 22, 19:04:29 »

ezt lehet javítani, vagy csere az egész napoleon???

Drótkoronggal ess neki nézd meg mi milyen állapotban van és akkor lehet eldönteni... ha nagyon akarom akkor javítható...
Cheesy
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37549 Dátum: 2009 Június 22, 19:01:39 »

ezt lehet javítani, vagy csere az egész napoleon???
Szvsz karcos.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #37548 Dátum: 2009 Június 22, 19:01:03 »

ezt lehet javítani, vagy csere az egész napoleon???

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37547 Dátum: 2009 Június 22, 18:59:53 »

nagyonjó!
bárcsak itt tartanék..

Pik-pak eljön ez az idő majd meglásd! Smiley

Béla! Köszönet a képekért!
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37546 Dátum: 2009 Június 22, 18:32:16 »

Szombat-Vasárnapi SZMB
WildDaemon bogarán
nagyonjó!
bárcsak itt tartanék..


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37545 Dátum: 2009 Június 22, 18:30:16 »

Szombat-Vasárnapi SZMB
WildDaemon bogarán

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37544 Dátum: 2009 Június 22, 17:48:07 »

Laci mit mondott gari van rá?
4e/ méterér' mitakarsz?  Evil Lips Sealed

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #37543 Dátum: 2009 Június 22, 17:07:55 »

Egyébként volt olyan boltos is,aki totál hülyének nézett,és azt mondta,hogy olyan gumi nem is létezik ami bírja a fékolajat,nem véletlenül vannak a fékcsövek gyárilag is fémből. Undecided

Hogyne, a flexi fékcsövek meg miből vannak? Istenbarma boltosok vannak néha...
(Amúgy a gumi kifejezetten szereti a fékolajat, ami glikol - éppen ezért ereszti át, belediffundál az anyagba).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #37542 Dátum: 2009 Június 22, 17:05:34 »

A garanciát nem kérdeztem.De tudta egyből,hogy miről van szó,mondta,hogy az olaj és benzinálló nem jelenti azt,hogy fékolajálló is.Arra külön speckó cső kell,ami a világoskék.

Nekem GSA a garancia.
akkor meglátom meddig fogja nekem bírni, én betéptem a haver bontóshoz, lecibáltuk egy astra kék műanyag benzincsövét méretre vágtam , két végére gumi benzincsövet raktam .

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #37541 Dátum: 2009 Június 22, 17:00:51 »

Laci mit mondott gari van rá?
A garanciát nem kérdeztem.De tudta egyből,hogy miről van szó,mondta,hogy az olaj és benzinálló nem jelenti azt,hogy fékolajálló is.Arra külön speckó cső kell,ami a világoskék.

Nekem GSA a garancia.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37540 Dátum: 2009 Június 22, 16:58:39 »



Erre GSAtti ajánlására felhívtam a Baditz Lacit,Ő tartja azt a világoskéket,és azt tényleg nem zabálja fel a fékolaj.Méteres szakaszokban kapható,4e Ft/db.

Laci mit mondott gari van rá?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #37539 Dátum: 2009 Június 22, 16:55:54 »


Egyébként volt olyan boltos is,aki totál hülyének nézett,és azt mondta,hogy olyan gumi nem is létezik ami bírja a fékolajat,nem véletlenül vannak a fékcsövek gyárilag is fémből. Undecided
és a fémcsőtől nála nem gumi-fékcső megy a kerékig? Roll Eyes
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #37538 Dátum: 2009 Június 22, 16:43:49 »

úgy emlékszem az én autómban is világoskék van, és átjön rajta. (nem én tettem bele, legalább 5 éve benne van és nem tudom hol szerezték be)
Én ma utánaérdeklődtem ennek a fékolajálló csőnek.
Bárdinál,Unixnál,VW márkaszervíznél,és a helyi autóalkatrész boltokban.Sehol nincsen.
A VW márkakereskedésben azt ajánlották,hogy vannak olyan régebbi évjáratú Volkswagenek,amiknek a kuplungjuk hidraulikus kiemelésű.Azokban vannak olyan szakaszok,ahol a hidraulika olajat gumicsőben vezetik el.De olyan hosszú,méter körüli darabok mint a bogárba kéne,nincsen.A leghosszabb valami 35cm volt.Négy ilyen kuplung csőből meg lehetne oldani egy bogarat,de az meg valami 16-20e Ft-ba kerülne.

Erre GSAtti ajánlására felhívtam a Baditz Lacit,Ő tartja azt a világoskéket,és azt tényleg nem zabálja fel a fékolaj.Méteres szakaszokban kapható,4e Ft/db.

Egyébként volt olyan boltos is,aki totál hülyének nézett,és azt mondta,hogy olyan gumi nem is létezik ami bírja a fékolajat,nem véletlenül vannak a fékcsövek gyárilag is fémből. Undecided
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37537 Dátum: 2009 Június 22, 15:39:03 »

úgy emlékszem az én autómban is világoskék van, és átjön rajta. (nem én tettem bele, legalább 5 éve benne van és nem tudom hol szerezték be)
marad a rézcső


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #37536 Dátum: 2009 Június 22, 15:36:03 »

Vegyél a Baditztól világos kéket. Nekem az van, még nem vettem észre, hogy folyna. (egy éve)

úgy emlékszem az én autómban is világoskék van, és átjön rajta. (nem én tettem bele, legalább 5 éve benne van és nem tudom hol szerezték be)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #37535 Dátum: 2009 Június 22, 14:28:25 »

Vegyél a Baditztól világos kéket. Nekem az van, még nem vettem észre, hogy folyna. (egy éve)

Köszönöm!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #37534 Dátum: 2009 Június 22, 13:22:45 »

Vegyél a Baditztól világos kéket. Nekem az van, még nem vettem észre, hogy folyna. (egy éve)

A fékolaj tartájlyára menő két gumicsövem,átengedi magán a fékolajat.
Semperit márkájú,és direkt fékolajállónak lett véve.
A csomagteremben bántja a fényezést is.

Találkoztatok már ilyennel?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #37533 Dátum: 2009 Június 22, 10:56:46 »

olyat hol kapok ami nem szivárog ezt mondja meg valaki Undecided
Ez engem is érdekel.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #37532 Dátum: 2009 Június 22, 10:40:23 »

a gyári szőttes borítású nem szivárog nálam.
olyat hol kapok ami nem szivárog ezt mondja meg valaki Undecided


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Oldalak: 1 ... 1072 1073 1074 1075 1076 [1077] 1078 1079 1080 1081 1082 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.246 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.