www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 23:23:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1084 1085 1086 1087 1088 [1089] 1090 1091 1092 1093 1094 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13257572 alkalommal)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37077 Dátum: 2009 Május 31, 00:47:38 »

Kint rájöttem hogy nekem ültetnem kell elöl.
Írjátok hogy csináljam. Felemel mondjuk napóleonnál, vagy valami fix helyen az alvázon, (vagy pumán, úgyis belül a rugókötegen forgatok, uh. nem oszt nem szoroz kívülről hol emelek.) Kerék maradhat fent. Aztán lazítom a pumán a felsőt ill. alsó anyát. Aztán a ricnit lefele kell tekerni ugyi? És mikor van jól beálítva? Ha alső és felső csavar kb. egyfele néz? Vagy ettől azért bonyolultabb a dolog? Végül rögzít örül, csatornafedélnek nem nekiküldi.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 31, 22:40:26 írta tazoli »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37076 Dátum: 2009 Május 30, 23:39:43 »

Enyémben azt raktunk a múlt hónapban és a jövőhéten összerakósba is az megy.  Cheesy
Tekerjetek helyette grafitoszsíros spárgát azzal nem lesz gond, ha ferdén nyomjátok bele.  Tongue

Ha találkozunk megmutatom a szimeringet. Direkt elraktam.
Csak ez a tapasztalatom.Lendkerékfüggő is, hogy mennyire kopott ott ahol éppen tömíteni kellene neki.
Vannak rossz szériák mindenben, lehet ezt fogtam ki én is.
Ferdén meg nem lehet berakni, ha szintbe rakja az ember gyermeke.
Régen rossz ha szintbe rakom és az ferde neki.

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #37075 Dátum: 2009 Május 30, 22:49:08 »

  ne vegyél dupla ajkut mer megviccel pusmogas
hogyan?
tényleg érdekel!!
1303LS
« Hozzászólás #37074 Dátum: 2009 Május 30, 21:21:46 »

Én nem veszek mégegyszer dupla ajkút.
Már nem bízom benne, mert eddig még mindig folyt.
De először meg kell nézni a lendkereket is!
Enyémben azt raktunk a múlt hónapban és a jövőhéten összerakósba is az megy.  Cheesy
Tekerjetek helyette grafitoszsíros spárgát azzal nem lesz gond, ha ferdén nyomjátok bele.  Tongue
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #37073 Dátum: 2009 Május 30, 21:09:33 »

Köszönöm a segítségeteket fúvókaügyben!! Wink Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 30, 21:16:43 írta Minx »

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37072 Dátum: 2009 Május 30, 20:59:30 »

  ne vegyél dupla ajkut mer megviccel pusmogas
Én nem veszek mégegyszer dupla ajkút.
Már nem bízom benne, mert eddig még mindig folyt.
De először meg kell nézni a lendkereket is!

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #37071 Dátum: 2009 Május 30, 16:52:29 »

van valakinek képe kesksnyített gömbfejes futómüröl? hol van azon a leng.csillapító?
ugyanott, mint gyárilag.
több megoldás van:
-csak annyira keskenyítik a gerendákat, hogy még éppen elférjenek a lengéscsillapító tartónyúlványai
-kivágnak az oldalsó doblemezekből, esetleg a tankot is átalakítják, hogy elférjenek a nyúlványok
-átalakítják a gyári tartónyúlványokat vagy egyedi nyúlványt gyártanak

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37070 Dátum: 2009 Május 30, 14:30:24 »

van valakinek képe kesksnyített gömbfejes futómüröl? hol van azon a leng.csillapító?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37069 Dátum: 2009 Május 30, 14:20:20 »

Köszönöm! Én is ezt mondtam Nagyapámnak amikor mondta, hogy nagyon olajos a karter alja...sajna beigazolódott. Sad
Gondolom annak semmi értelme, hogy veszek egy főtengely szimeringet és csak azt cseréljük meg a tömítéseket? Milyen típusú szimeringet érdemes venni mert én idáig csak SKF-el dolgoztam?

Előre is köszönöm! Wink
  ne vegyél dupla ajkut mer megviccel pusmogas

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37068 Dátum: 2009 Május 30, 14:17:57 »

Köszönöm! Én is ezt mondtam Nagyapámnak amikor mondta, hogy nagyon olajos a karter alja...sajna beigazolódott. Sad
Gondolom annak semmi értelme, hogy veszek egy főtengely szimeringet és csak azt cseréljük meg a tömítéseket? Milyen típusú szimeringet érdemes venni mert én idáig csak SKF-el dolgoztam?

Előre is köszönöm! Wink
lada fötenly szimering oszt kanta batyu Roll Eyes mérne lenne értelme

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37067 Dátum: 2009 Május 30, 14:14:57 »

gugli:

"solex 30 pict 2 jetting"   Wink

"The standard jetting that the 30PICT/1 & 2 carburetors came with is size X122.5 or X125 main, size 55 idle, and size 125Z air correction jets. "
meg lehet próbálni a 125öst de végén ugy is 130 lesz  Wink

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #37066 Dátum: 2009 Május 30, 11:48:32 »

Valaki meg tudná mondani, hogy Solex 30 Pict 2 porlasztóban mekkora fúvókák vannak??
Köszönöm!  Wink

gugli:

"solex 30 pict 2 jetting"   Wink

"The standard jetting that the 30PICT/1 & 2 carburetors came with is size X122.5 or X125 main, size 55 idle, and size 125Z air correction jets. "

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37065 Dátum: 2009 Május 30, 11:03:05 »

sztem jó lesz az 130nak is Roll Eyes
Ja igen.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37064 Dátum: 2009 Május 30, 11:00:01 »

fötengely szimering

Köszönöm! Én is ezt mondtam Nagyapámnak amikor mondta, hogy nagyon olajos a karter alja...sajna beigazolódott. Sad
Gondolom annak semmi értelme, hogy veszek egy főtengely szimeringet és csak azt cseréljük meg a tömítéseket? Milyen típusú szimeringet érdemes venni mert én idáig csak SKF-el dolgoztam?

Előre is köszönöm! Wink

VW 1300 ('68)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37063 Dátum: 2009 Május 30, 09:59:32 »

33-as f.fúvóka  ha jól emléxem. A többi passz.
sztem jó lesz az 130nak is Roll Eyes

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37062 Dátum: 2009 Május 30, 08:19:17 »

Valaki meg tudná mondani, hogy Solex 30 Pict 2 porlasztóban mekkora fúvókák vannak??
Köszönöm!  Wink
33-as f.fúvóka  ha jól emléxem. A többi passz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #37061 Dátum: 2009 Május 30, 07:57:19 »

Valaki meg tudná mondani, hogy Solex 30 Pict 2 porlasztóban mekkora fúvókák vannak??
Köszönöm!  Wink
http://translate.google.com/translate?hl=hu&sl=de&u=http://www.ruddies-berlin.de/vergaser.htm
itt találsz adatot , az oldalmenüben ezt keresd : 28 +31 +34 PICT -3 + -4  van 30-asrol is van infó

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37060 Dátum: 2009 Május 30, 07:49:14 »

Sziasztok!
Tegnap bemásztam a Bogár alá (egészen a váltóig) de a blokknál behaltam. Ha 10cm-el arréb van a búrám akkor egy olajcsöpp pont a szemebe csöppent volna. És innen jön a kérdés: nagyon lassan szivárog az olaj de nemtudni honnan. Megnéztem a csavarokat (olaszűrő meg a blokk csavarjait) de ott minden ok. Nem lehet, hogy amikor jár a moci akkor nyomja ki magából az olajat? Mert a szerelő annyi oaljat önt bele, hogy a maximális szintél fél centivel (!) magasabban van az olajszint pedig nincsen szétkopva a moci.

Üdvw
fötengely szimering

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Laci
Hozzászólások: 90

« Hozzászólás #37059 Dátum: 2009 Május 30, 07:43:07 »

Sziasztok!
Tegnap bemásztam a Bogár alá (egészen a váltóig) de a blokknál behaltam. Ha 10cm-el arréb van a búrám akkor egy olajcsöpp pont a szemebe csöppent volna. És innen jön a kérdés: nagyon lassan szivárog az olaj de nemtudni honnan. Megnéztem a csavarokat (olaszűrő meg a blokk csavarjait) de ott minden ok. Nem lehet, hogy amikor jár a moci akkor nyomja ki magából az olajat? Mert a szerelő annyi oaljat önt bele, hogy a maximális szintél fél centivel (!) magasabban van az olajszint pedig nincsen szétkopva a moci.

Üdvw

VW 1300 ('68)
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #37058 Dátum: 2009 Május 29, 23:18:15 »

Valaki meg tudná mondani, hogy Solex 30 Pict 2 porlasztóban mekkora fúvókák vannak??
Köszönöm!  Wink

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37057 Dátum: 2009 Május 29, 22:24:20 »

Ma egész nap kocsit csináltam.  Grin
Váltóút rövidítőt beállítottam (hát nem egy óra lett végül...  Undecided). Felpakoltam minden elemet hátra kivéve a lökőst, mert a kacska konzolokkal nem akartam elnyomorgatni. Volt egy kis füst mikor a hátsó lámpákat tettem fel, deee mondom elbaszni már nem lehet semmit, helyzetjelzőnél erősebb gyertyát mostanában nem tudok a kocsin kapcsolni.  Grin
Kiderül a nap derekán, nehogy tompított nincs, de már ablaktörlő se... Felkaptam a vizet, mondom holnap eső, azt így ki se fogok tudni menni tökölre... Kipakoltam minden biztosítékot, betettem másikakat, lepucoltam a sarukat (kint-bent) kiszedtem minden relét. Továbbra is csak helyzetjelző és refi. Tompított nuku. Jó akkor szétbuheráltam a fényváltó relét kiderült szar, nem vált lófasse'. Megbarkácsoltam, most néha jó néha nem, de itt volt a hiba! Most van tompított és helyzetjelző is. Refit nem tud váltani, mert kicsit emel a relé teteje, és a kis mechanikát nem engedi átesni... Hogy előtte miért nem engedett tompítottra váltani, csak refire és helyzetre nemtom...
Áttértem az ablaktörlőre. Kar le, motor és szerkezet ki. Szétszed, szénkefe megnéz, olajoz zsíroz, wd-40-ez összerak. Csak a levegőt kellett kicserélni benne, mert visszaraktam és jó volt.  Grin Nem éreztem hogy ragadt volna bárhol is a szerkezet, de lehet a wd-40 jól esett neki...
Mielőtt visszaraktam, még több kábelhez odafértem a csomitérben, így ezeket is lehúzkodtam visszatettem, (játszadoztam) találtam egy szakadt testkábelt töktudja mié, de megforrasztottam.

Holnap is korán kelés jön mert kárpit nuku bent a váltóbuzerákolás miatt, kívülről is tiszta gané a kocsi, és rendszám sincs se elöl se hátul... De holnap 10-re ott vagyok!

Jah meg flexes kupakjaival vacakoltam, de idő híján nem kerül fel a kocsira. Anélkül fut most a szekér. Mert ez nem a kívülről belenyomkodós lophatós fajta kupak. Hanem belülről kell majd rögzíteni, csak még menetet kéne metszek bele, meg csavart kerítni, méretre vágni....
« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 29, 22:33:16 írta tazoli »
matchbox
« Hozzászólás #37056 Dátum: 2009 Május 29, 21:23:13 »

Shocked
pénztemetők ezek a ritkább vw-k Smiley , nekünk a Kübel most van kb. 1 millió körül, vizsga+szirszarok még legalább 200pénz
Áááá, ne is mondd! Jobb, ha az ember nem számol utána, mennyi az egyenleg. Sokáig írtam, számoltam, terveztem, de ?
Az élmény az megfizethetetlen!!
 Wink
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #37055 Dátum: 2009 Május 29, 21:06:48 »

nemtom
mennyi???

kint veték felujitás elöt 1,1be aszem és nem sok maradt akocsibol.......
Shocked
pénztemetők ezek a ritkább vw-k Smiley , nekünk a Kübel most van kb. 1 millió körül, vizsga+szirszarok még legalább 200pénz

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37054 Dátum: 2009 Május 29, 21:03:36 »

mennyiért csinálták a kormányt,nem tudod véletlenül?

gondolom bőven benne van a vas össz. 2millában...
nemtom
mennyi???

kint veték felujitás elöt 1,1be aszem és nem sok maradt akocsibol.......

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #37053 Dátum: 2009 Május 29, 21:01:12 »

AZT ÉN IS Grin
igen börözve

mennyiért csinálták a kormányt,nem tudod véletlenül?

gondolom bőven benne van a vas össz. 2millában...

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37052 Dátum: 2009 Május 29, 20:58:26 »

nagyon szép vas! ,csak a szempillákat szedném le róla

a kormány bőrözve van?
AZT ÉN IS Grin
igen börözve

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #37051 Dátum: 2009 Május 29, 20:57:55 »

elözö héten meg volt az ot ma meg kpm vizsga(rendszám nem az övé csak utvonalengedély:D)
nemsokára lesz külön album miböl milet


De szép!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #37050 Dátum: 2009 Május 29, 20:57:39 »

elözö héten meg volt az ot ma meg kpm vizsga(rendszám nem az övé csak utvonalengedély:D)
nemsokára lesz külön album miböl milet
....

nagyon szép vas! ,csak a szempillákat szedném le róla

a kormány bőrözve van?

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37049 Dátum: 2009 Május 29, 20:53:28 »

elözö héten meg volt az ot ma meg kpm vizsga(rendszám nem az övé csak utvonalengedély:D)
nemsokára lesz külön album miböl milet




WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #37048 Dátum: 2009 Május 29, 15:00:36 »

Rücsi tanácsokat köszi mmindenkinek. Smiley
Ezekre gondoltam én is.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #37047 Dátum: 2009 Május 29, 10:50:07 »

Kérdés Egy teljesen szétszedett bódén,mondjuk mint az enyém,mi az amit lefujnátok Rücsivel?Gondolok itt esetleg motortér,hátsó ülés alatt,pótkerékzseb,stb...  A doblemez,meg alja,az természetes.


Kíváncsi vok a véleményetekre   (Rücsi)  Roll Eyes

Doblemezeken kívül szerintem a hátsó csomagtartó alját, első tűzfalat, mindkettőt kívül.
Én sehol máshol nem fújnám, ahol látszik. Pár év múlva mindenki fitymálni fogja a mai nagy "rücsidivatot"...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37046 Dátum: 2009 Május 29, 10:09:54 »

Asszem 4db csavar összesen. Kb 10 perc.
Cseréld ki és holnap akkár 2s-ot is javulhat az időd a gyorsuláson.  Grin

ha jól sejtem, akkor sikerült a hiba forrását megtalálni. gondolom annak a gumi betétnek nem ilyen állapotban kéne lennie, és a cuccnak nem kéne benne lötyögnie...

köszi a segítságet  Wink

nagy kaland kicserélni? szét kell hozzá kapni az egész rudazatot?



1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37045 Dátum: 2009 Május 29, 10:05:03 »

Én itt kezdeném.
A gumi állapotát vizsgáld meg. ( bár a pre bogárnál az lehet, hogy nem gumis)


ha jól sejtem, akkor sikerült a hiba forrását megtalálni. gondolom annak a gumi betétnek nem ilyen állapotban kéne lennie, és a cuccnak nem kéne benne lötyögnie...

köszi a segítságet  Wink

nagy kaland kicserélni? szét kell hozzá kapni az egész rudazatot?



[a csatolmányt egy admin törölte]

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37044 Dátum: 2009 Május 29, 09:50:35 »

Én itt kezdeném.
A gumi állapotát vizsgáld meg. ( bár a pre bogárnál az lehet, hogy nem gumis)


hátsó pad alatt cseszegessem a váltórudazatot?

« Utoljára szerkesztve: 2009 Május 29, 09:52:42 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37043 Dátum: 2009 Május 29, 09:40:47 »

hivba:


bogár nem komázza az egyes és a kettes sebesség fokozatokat. nem veszi be. hármast, illetve négyest kapcsol helyette.

ha kapcsolás elött picit felpörgetem a motort nem segít, dupla kuplungozás sem segít. az a tuti, ha elötte berakom rückibe és utána egyes.

hidegen veszi simán az egyest, üzem meleg állapotban 3asból kell indulnom. pesti dugóban nem túl nyerő  Lips Sealed

kuplung bowdenen állítsak, hogy jobban kiemeljen?
váltókarnál keressem a hiba okát?
hátsó pad alatt cseszegessem a váltórudazatot?
(váltóolaj van a szerkezetben)

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #37042 Dátum: 2009 Május 29, 06:37:00 »

ha meg tudod csinálni a berakást akkor 20-25 ezer ft az olajpumpa szűrővel. (Én még tavaly augusztusban vettem Porsche-tól 20ezerért újan.)
köszi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37041 Dátum: 2009 Május 28, 23:16:18 »

Szevasztok!

Sikerült megoldanom a karburátor problémát. A gyári karbikat, volt 2db, a tengely lógása miatt elvittem perselyezni, megcsinálták de ugyan úgy alapjáratgondja volt utánna is, teljes pucolás, tömítés, stb. Mindkettő ugyan úgy rossz volt! többen mondták hogy valószínű falsot kap a szívósornál, újratömítettem de ugyan az! Berágtam és egy itthon lévő 34 pict-5 DBP karbit alakítottam rá és láss csodát elég szépen jár vele! Egy problémám hogy hiányzik az automata szivató része úgyhogy kézzel kell ráhúzni a csappantyút de megy. Műszakin mennyire fontos hogy gyári karbija legyen, és hogy tudja a co-t ezzel tartani legális értéken? Van valakinek tapasztalata? AB-s motor. És ha valaki tud esetleg ilyen szivatót az jól jönne!

szvsz ez a nem probléma megoldása rámókoltál egy nem rávalót ami félig meddig működik......keress normális rávalót, vagy vegyél Brosolt szvsz
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #37040 Dátum: 2009 Május 28, 23:11:50 »

mennyibe kerül egy ilyen móka ? nagyságrendileg ?
ha meg tudod csinálni a berakást akkor 20-25 ezer ft az olajpumpa szűrővel. (Én még tavaly augusztusban vettem Porsche-tól 20ezerért újan.)


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #37039 Dátum: 2009 Május 28, 23:09:25 »

Kérdés Egy teljesen szétszedett bódén,mondjuk mint az enyém,mi az amit lefujnátok Rücsivel?Gondolok itt esetleg motortér,hátsó ülés alatt,pótkerékzseb,stb...  A doblemez,meg alja,az természetes.


Kíváncsi vok a véleményetekre   (Rücsi)  Roll Eyes
Én az enyémen lefújtam a padlólemezeket (belülről), pótkerékzsebet, hátsó oldalkárpitok mögötti részt és a hátsó ülés mögött is.


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37038 Dátum: 2009 Május 28, 22:31:14 »

A 3X21 W azt nem úgy érti, hogy egy oldal első-hátsója, plusz utánfutó egy lámpája?
Anno Trabantom 6 voltos reléjén az érintkezőket hajtogatva (ahol a bimetal kóvályog, ha jól emlékszem...) tudtam beállítani kuturált ritmust az indexnek. (Merthogy az még a hengeres aluházas megoldás volt...)
Igen , azt jelenti.Most már ezt is tudom.
Ha kell valakinek szívesen elcserélem egy hagyományos 2X 21 w-osra.Szétszedni nem akarom.

Oldalak: 1 ... 1084 1085 1086 1087 1088 [1089] 1090 1091 1092 1093 1094 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.25 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.