www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 17:34:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1220 1221 1222 1223 1224 [1225] 1226 1227 1228 1229 1230 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13252489 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31637 Dátum: 2008 Október 04, 16:55:39 »

Hogyan tovább szerint:
1966 augusztusától 131 903 021 jelűt tettek be mely átmérője 90-ről 105 mm-re nőtt. és a fesszzab a hátsó ülés alatt a bal oldalon van. A szabályzó 1000...1050.1/min körül kapcsol be.

66 tól ? bogárba ? melyik modellbe ? nekem a 71 esem még dinamós  gyárilag.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31636 Dátum: 2008 Október 04, 16:31:41 »


Beröfföltem a gípezetet, és fullad. Nincs alapjárat. Ilyen már volt még a kocc előtt is nyáron, hívtam akkor Martint mi lehet a hiba, lehet eldugult valahol kosz van. Erre ahogy letettem lett akkor alapjárat. De most sehogysincs. Még ha félgázon is tartom, ott is elkezd leesni a fordulat... Gyanítom ez se lesz orvosolva mostanság. Hacsaknem egyszerű a bibi.
Jól rajta van a vezeték és nincs is megtörve a karbin az alapjárati mágnesszelepen?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #31635 Dátum: 2008 Október 04, 15:15:47 »

http://picasaweb.google.com/EPE66VW/KaferInBistrita#
debrecenbol kerult haza a multheten a besztercei bogar, ami majusban kerult tsigaekhoz.
 sajnos kepek a volt helyzetrol nincsenek, hogy lehesen kulomboztetni a voltat a jelenel.

« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 04, 16:39:52 írta EPE »

Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #31634 Dátum: 2008 Október 04, 14:26:51 »

emberek!

külső fesszabos generátort gyárilag mikor tettek ( évjárat Smiley ), milyen bogira ?

cask annyi lenne a bekötése,hogy a fesszabbal összekötöm a generátor 3 (fesszabbal) azonos csatlakozóját, a + vastag tyúkbelét meg előrehúzom ?
Hogyan tovább szerint:
1966 augusztusától 131 903 021 jelűt tettek be mely átmérője 90-ről 105 mm-re nőtt. és a fesszzab a hátsó ülés alatt a bal oldalon van. A szabályzó 1000...1050.1/min körül kapcsol be.

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #31633 Dátum: 2008 Október 04, 14:11:09 »


Hát nem azt mondom hogy kiszedtem a motort és visszatettem, deee kicseréltem a dudagombot  Grin:



És lett egy eladóm is, mondjuk egy ezres:


Beröfföltem a gípezetet, és fullad. Nincs alapjárat. Ilyen már volt még a kocc előtt is nyáron, hívtam akkor Martint mi lehet a hiba, lehet eldugult valahol kosz van. Erre ahogy letettem lett akkor alapjárat. De most sehogysincs. Még ha félgázon is tartom, ott is elkezd leesni a fordulat... Gyanítom ez se lesz orvosolva mostanság. Hacsaknem egyszerű a bibi.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Október 04, 15:28:52 írta tazoli »
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31632 Dátum: 2008 Október 04, 13:46:06 »

emberek!

külső fesszabos generátort gyárilag mikor tettek ( évjárat Smiley ), milyen bogira ?

cask annyi lenne a bekötése,hogy a fesszabbal összekötöm a generátor 3 (fesszabbal) azonos csatlakozóját, a + vastag tyúkbelét meg előrehúzom ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #31631 Dátum: 2008 Október 04, 08:43:50 »

akkor biztosan káposztáshordókat cipelt a hátsó ülésen.
plusz csalamádéval teli ládákat a csomagtartóban.
ezért kellett neki buflákorrú :-PPP
73. ban erre a célra polski Fiat 1300-ast (kormányváltós) vagy Moszkvicsot használtak. Esetleg a nagyon menők Transzportert Grin

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31630 Dátum: 2008 Október 04, 08:22:15 »

Egyébként megszereztem a 03-asom eredeti szürke forgalmiját, első magyar tulaj 1976 augusztusában Vecsésen lakott Grin

akkor biztosan káposztáshordókat cipelt a hátsó ülésen.
plusz csalamádéval teli ládákat a csomagtartóban.
ezért kellett neki buflákorrú :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #31629 Dátum: 2008 Október 03, 20:17:35 »

Nafene, honnan? Hogy hívják?
Adatvédelmi szempontból aggályos.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #31628 Dátum: 2008 Október 03, 20:14:32 »

Egyébként megszereztem a 03-asom eredeti szürke forgalmiját, első magyar tulaj 1976 augusztusában Vecsésen lakott Grin
Nafene, honnan? Hogy hívják?
1303LS
« Hozzászólás #31627 Dátum: 2008 Október 03, 20:13:49 »

Vili, kekec vagy,
Persze.  Grin
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #31626 Dátum: 2008 Október 03, 20:12:34 »

Nem!!
az a 2 db 8 as csavar ami az alagúthoz fogja! 
Egyébként megszereztem a 03-asom eredeti szürke forgalmiját, első magyar tulaj 1976 augusztusában Vecsésen lakott Grin

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #31625 Dátum: 2008 Október 03, 20:09:52 »

Nem!!
az a 2 db 8 as csavar ami az alagúthoz fogja! 
Vili, kekec vagy, ő szegény csak a csvarfejet, vsgy a kulcs nyílását látja, tehát neki az 13-as.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #31624 Dátum: 2008 Október 03, 19:33:50 »

igen
csak jól jegyezd meg hogy az a fémlap amit a 2 csavar odafog hogyan áll, mert asszimmetrikus
(legjobb ha egyből visszateszed a csavarral)
És nem árt körbekarcolni, hogy hol volt a helye, mert esetleg nem ott fogja megtalálni a fokozatokat ahol eddig volt.Vagy pedig egyáltalán nem lehet majd valamelyikbe berakni!!

1303LS
« Hozzászólás #31623 Dátum: 2008 Október 03, 19:32:06 »

hazajöttem , most már látom
az a 2 db 13 as csavar ami az alagúthoz fogja ugye?!
Nem!!
az a 2 db 8 as csavar ami az alagúthoz fogja! 
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31622 Dátum: 2008 Október 03, 19:28:50 »

Úgyis észreveszi, mert ha fordítva teszi nem lesz hátramenet.
ezért próbáltam segíteni neki  Grin
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #31621 Dátum: 2008 Október 03, 19:26:26 »

igen
csak jól jegyezd meg hogy az a fémlap amit a 2 csavar odafog hogyan áll, mert asszimmetrikus
(legjobb ha egyből visszateszed a csavarral)
Úgyis észreveszi, mert ha fordítva teszi nem lesz hátramenet.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31620 Dátum: 2008 Október 03, 19:00:18 »

hazajöttem , most már látom
az a 2 db 13 as csavar ami az alagúthoz fogja ugye?!
igen
csak jól jegyezd meg hogy az a fémlap amit a 2 csavar odafog hogyan áll, mert asszimmetrikus
(legjobb ha egyből visszateszed a csavarral)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31619 Dátum: 2008 Október 03, 18:55:46 »

Az laza, 2 csavar és kihúzod

hazajöttem , most már látom
az a 2 db 13 as csavar ami az alagúthoz fogja ugye?!
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31618 Dátum: 2008 Október 03, 18:48:59 »

Ugy, hogy eleg slendrianul fogalmazott, lehet, hogy neki eleg a gomb is, csak nem tudja, hogy az kulon van ...
(anno en is kiszereltem az egyik bogimbol a valtobotot es akkor vettem eszre, hogy menetes a gomb rajta, eleg lett volna azt letekerni ahhoz, hogy berakjak egy kardanboxot)

  
nem vagyunk egyformák Wink
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #31617 Dátum: 2008 Október 03, 16:43:46 »

szerintem mindenkinek, de ez hogy jön ide?  Grin
Ugy, hogy eleg slendrianul fogalmazott, lehet, hogy neki eleg a gomb is, csak nem tudja, hogy az kulon van ...
(anno en is kiszereltem az egyik bogimbol a valtobotot es akkor vettem eszre, hogy menetes a gomb rajta, eleg lett volna azt letekerni ahhoz, hogy berakjak egy kardanboxot)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #31616 Dátum: 2008 Október 03, 16:39:58 »

A váltóbot tetején a váltógomb az nekem menetes.
szerintem mindenkinek, de ez hogy jön ide?  Grin
arról volt szó, hogy a váltobotot hogy lehet kiszedni, nem arról, hogy a váltógombot hogy lehet leszedni  Grin
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #31615 Dátum: 2008 Október 03, 16:09:01 »

váltóbotot, nem jutott eszembe csak a váltórúd szó, azért is irtam hogy utastérből
szóval azt a botot amniek a tetején a váltóbomb van Wink
Az laza, 2 csavar és kihúzod

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31614 Dátum: 2008 Október 03, 15:54:13 »

Váltórudat, vagy váltóbotot? Nm mindegy
váltóbotot, nem jutott eszembe csak a váltórúd szó, azért is irtam hogy utastérből
szóval azt a botot amniek a tetején a váltóbomb van Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31613 Dátum: 2008 Október 03, 15:29:37 »

a váltórudat az utastérből könnyű kivenni és visszarakni?
és ha igen hogyan?
most nem vagyok a gép közelében, csak tervezem a holnapi reggelt , mert ha esik akkor csak a rudat vinném magmmal mert azzal van szmb-zni való
Na a rudat azt nem könnyű. A váltóbotot annál könnyebb.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #31612 Dátum: 2008 Október 03, 15:19:00 »

a váltórudat az utastérből könnyű kivenni és visszarakni?
és ha igen hogyan?
most nem vagyok a gép közelében, csak tervezem a holnapi reggelt , mert ha esik akkor csak a rudat vinném magmmal mert azzal van szmb-zni való
Váltórudat, vagy váltóbotot? Nm mindegy

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #31611 Dátum: 2008 Október 03, 15:11:21 »

a váltórudat az utastérből könnyű kivenni és visszarakni?
és ha igen hogyan?
most nem vagyok a gép közelében, csak tervezem a holnapi reggelt , mert ha esik akkor csak a rudat vinném magmmal mert azzal van szmb-zni való
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31610 Dátum: 2008 Október 03, 14:18:46 »

szívás lesz...
szó szerint. Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31609 Dátum: 2008 Október 03, 13:43:45 »

hehe :-))

köszönöm a leírást.
Figyu!
Neki már bejáratott technológiája van. A tengelynél egy perselyt tesz be, ehhez nyilván pontos megmunkálás kell.
Meg lehet próbálni otthon a térdeden megdrótozni, meg fából kifaragni, meg reszelni, de ezzel csak a szívás lesz...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #31608 Dátum: 2008 Október 03, 13:13:13 »

kuttyák!

hallgatóztam ulrich motorjánál és úgy döntöttem, hogy a pillangószelepnél szív falsot.
ezt megperselyezni mennyire kell atomfizikusnak lenni?
mi a fasszal lehet egyáltalán kiszedni a tengelyt?
mit lehet perselynek befaragni? aranyászokos dobozból vágott csík jó lesz?
A kis polszkin gyárilag úgy oldották meg,hogy egy ó gyürűt tettek oda aminek az anyaga gumi. Szerintem ez az egyszerűbb,és ha nem jön be,akkor tedd csak tönkre a karbit. Én soha nem tudtam még megjavítani a lógást,mindig a kukában végezte. Már szétszedéskor is tönkre lehet tenni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31607 Dátum: 2008 Október 03, 12:15:02 »

70
hátigen Smiley
(jó hogy más emlékszik, köcce)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #31606 Dátum: 2008 Október 03, 11:52:07 »

viszont nem 45AH hanem nagyobb (nem emlékszem mennyi)
70


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31605 Dátum: 2008 Október 03, 11:40:23 »

Mintha az enyém is ilyen lenne, valami noname, de nagyon. Most kb. 8 éves (előző tulaj mellé tette a garipapírt), még ezzel vettem a kocsit. Wink
enyém is noname és jó régi. otthon kidobásra várt.. lassan 3 éve jó nekem  Cool
viszont nem 45AH hanem nagyobb (nem emlékszem mennyi)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #31604 Dátum: 2008 Október 03, 11:18:48 »

global power!  Grin
Nekem egy 35 ah-s van kb 4 éve megy és műxik, télen is. Mondjuk nem nagyon van ideje lemerülni.

Mintha az enyém is ilyen lenne, valami noname, de nagyon. Most kb. 8 éves (előző tulaj mellé tette a garipapírt), még ezzel vettem a kocsit. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31603 Dátum: 2008 Október 03, 09:56:27 »

Exide 44AH tesco. 12ezer valamennyi
global power!  Grin
Nekem egy 35 ah-s van kb 4 éve megy és műxik, télen is. Mondjuk nem nagyon van ideje lemerülni.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #31602 Dátum: 2008 Október 03, 08:14:49 »

a bogár nem indulásnak meg lett az oka... cella zárlatos az akksi.

kb 1 éve a boci akksijával(több éves no name) hajtottam a bogarat, mert az eredeti (amivel vettem 4 éve) 1 év kipurcant.
tehát most van 2db kuka akksi és a bogár továbbra is csak tolásra indul  Tongue

nagy és olcsó akksit szeretnék  Grin (de inkább olcsót Wink )

mekkora a minimum inditó áram ami kell és, mekkora a minimális Ah(35?) ?

hol vegyek és milyet?

köszi
Exide 44AH tesco. 12ezer valamennyi
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #31601 Dátum: 2008 Október 03, 08:11:50 »

mekkora a minimum inditó áram ami kell és, mekkora a minimális Ah(35?) ?

hol vegyek és milyet?
45Ah szerintem ami kell. amúgy 15től kezdődnek azok az akksik, amiket érdemes kicipelni a boltból.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31600 Dátum: 2008 Október 03, 08:04:02 »

Az egészet küldd le Merki Pistának, egyszer megcsinálja és nem lesz többet vele gond.

hehe :-))

köszönöm a leírást.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #31599 Dátum: 2008 Október 02, 23:19:25 »

a bogár nem indulásnak meg lett az oka... cella zárlatos az akksi.

kb 1 éve a boci akksijával(több éves no name) hajtottam a bogarat, mert az eredeti (amivel vettem 4 éve) 1 év kipurcant.
tehát most van 2db kuka akksi és a bogár továbbra is csak tolásra indul  Tongue

nagy és olcsó akksit szeretnék  Grin (de inkább olcsót Wink )

mekkora a minimum inditó áram ami kell és, mekkora a minimális Ah(35?) ?

hol vegyek és milyet?

köszi

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31598 Dátum: 2008 Október 02, 21:49:43 »

34pict3
aranyászokos doboz van itthon, annál olcsóbban nem kell kijönnie :-)


Pillangótengelyen van két csavar, ez kicsavar,  leveszed a "tányért" (magát a fojtószelepet) és kijön a tengely oldalra. (persze a végeiről is le kell venni a gázkart, csavart, stb.)

Az egészet küldd le Merki Pistának, egyszer megcsinálja és nem lesz többet vele gond.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1220 1221 1222 1223 1224 [1225] 1226 1227 1228 1229 1230 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.284 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.