www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 19:01:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1223 1224 1225 1226 1227 [1228] 1229 1230 1231 1232 1233 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14744859 alkalommal)
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #31531 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:08:27 »

hell, vázolom a helyzetet csöpög az olaj, a motorblokk elején csurog le, és a motortérből semmi nem látszik valahol a kutyaház mögött van a gikszer, mi a franc lehet ?
Szintén ez volt nálam, ill. olyan szinten hogy mikor mi levettük a motort, akkor a váltó és a motor közti kapcsolatnál csupa olaj volt minden. Szintén főtengelyszimmering volt....
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31530 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:05:54 »

Használt már valaki 3M bevonatokat: alvázvédő, zajszigetelő...?
http://www.autofinish.hu/3m/pdf/bevonatok.pdf
Esetleg tapasztalat a cuccokkal kapcsolatban?

A kapható legjobb anyagok ezek szvsz, természetesen a legdrágábbak is.

A pisztollyal szórhatók jobbak, a spray falkonos kicsit vékony, és nem olyan kiadós, de a noname márkáknál sokkal jobb. A másik jó cucc a Teroson.

A ragasztható bitumenlapot nem ismerem, de gondolom az is a jobbak közül való.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31529 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:05:16 »

hell, vázolom a helyzetet csöpög az olaj, a motorblokk elején csurog le, és a motortérből semmi nem látszik valahol a kutyaház mögött van a gikszer, mi a franc lehet ?
főtengelyszimering

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #31528 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:03:27 »

hell, vázolom a helyzetet csöpög az olaj, a motorblokk elején csurog le, és a motortérből semmi nem látszik valahol a kutyaház mögött van a gikszer, mi a franc lehet ?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31527 Dátum: 2008 Szeptember 28, 19:52:36 »

Használt már valaki 3M bevonatokat: alvázvédő, zajszigetelő...?
http://www.autofinish.hu/3m/pdf/bevonatok.pdf
Esetleg tapasztalat a cuccokkal kapcsolatban?
zajszigetelőre esetleg annyi, hogy baumaxban is lehet kapni bitumenlapot kb tized árért, szvsz ugyanazt tudja csak nem öntapadós. Ajtóra ne rakd meg tetőre, mert leolvad nyáron  Grin
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #31526 Dátum: 2008 Szeptember 28, 18:49:40 »

Használt már valaki 3M bevonatokat: alvázvédő, zajszigetelő...?
http://www.autofinish.hu/3m/pdf/bevonatok.pdf
Esetleg tapasztalat a cuccokkal kapcsolatban?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #31525 Dátum: 2008 Szeptember 28, 18:37:23 »

Megvolt a mai sárvédő csere, egy szép, ép állapotúra Smiley
Szépen, lassan de biztosan alakulunk... Smiley Smiley Smiley
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31524 Dátum: 2008 Szeptember 28, 10:59:57 »

...
vizlehuzó
ablak(ajtó aljába berak)...
Én ezt a kettőt megcseréltem, hogy ne sérüljön a vízlehúzó. Bár az enyém házigagyi  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31523 Dátum: 2008 Szeptember 27, 22:23:35 »

Szeretném megkérdezni azoktól, akik nagyobb rutinúak, hogy milyen sorrendben teszitek az ajtót össze, ha teljesen szét van szedve?
Első a zárszerkezet, addig oké. Aztán vízlehúzó, ablakemelő szerkezet, pillangóablak, ablak, aztán emelőszerkezet alsó rögzítése, ablakfilc?

Esetleg trükköztök az üveg felső rögzítésével a keretben amíg berakjátok az emelőszerkezetet?

Utálom ezt csinálni, ráadásul a vízlehúzó díszléce olyan vékony, mint az alufólia.  Miért nincs ebből jobb minőségű?


Maresz, te hogy csinálod?
zár
vizlehuzó
ablak(ajtó aljába berak)
ablakemelö
pillangó
filc körbe
belsö vizlehuzó
  ablak emelö csavarját,és szerkezet+pillangót nem huzom meg csak érintöre párszor le fel tekerem hogy befészkelje magát aztán meghuzom
majd a vizlehuzó amibe volt csomagolva  zacsi azzal beragasztom az ajtót!


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31522 Dátum: 2008 Szeptember 27, 22:15:55 »

Szeretném megkérdezni azoktól, akik nagyobb rutinúak, hogy milyen sorrendben teszitek az ajtót össze, ha teljesen szét van szedve?
Első a zárszerkezet, addig oké. Aztán vízlehúzó, ablakemelő szerkezet, pillangóablak, ablak, aztán emelőszerkezet alsó rögzítése, ablakfilc?

Esetleg trükköztök az üveg felső rögzítésével a keretben amíg berakjátok az emelőszerkezetet?

Utálom ezt csinálni, ráadásul a vízlehúzó díszléce olyan vékony, mint az alufólia.  Miért nincs ebből jobb minőségű?


Maresz, te hogy csinálod?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31521 Dátum: 2008 Szeptember 27, 21:52:39 »

Át tudod fújni az előmelegítőt?rendszerint eltömődik!!

a pucolásra gondoltam, ot tmár mélyebben rozsdás, minthogy le tudjam szedni ( ésszerű idő/energia keretek közt temészetsen) drótkefével, kézzel. ú

de igen, át tudom fújni.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #31520 Dátum: 2008 Szeptember 27, 21:35:09 »

az előmelegítő viszont gépet kíván,
Át tudod fújni az előmelegítőt?rendszerint eltömődik!!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31519 Dátum: 2008 Szeptember 27, 19:54:27 »

-termosztát leköt ha van
-ékszij le
-diamó bilincs le
-karbi le szivó csö betöm
-tubina ház 2oladlsó csavarja kivesz
-dinamó szembol 4db 6os csavar levesz alsó 2ö cumi
-turbina ház alá pajszer megemel
-diamó kifordit
-örül

    kösz, legközelebb így csinálom.


közben rájöttem, hogy a turbinaház oldalsó 2 csavarját kivéve kijön faszán. a 2 alsó 6 os csavar nem vészes, cask lassan jön ki villáskulccsal, negyedet lehet rajtuk fordítani egyszerre. termosztát meg nincs Smiley

ami szopás a 4 es hengernél a szívócsonk csavarja. még beljebb ül, mint a kettesnél, megenke ráadásul ott fut a benzinvezeték is. 1 es 3 as sima ügy, pedig féltem,hogy majd nem látok oda, mi lesz, de hosszabbító+csukló+hajtószár kombóval elsőre lejött . de a 4 essel mennyit szoptam, aztán kijött 13 as csillaggal. a szívócső kiszedés sem votl egyszerű, gyújtáselsztó le, ac pumpa le,szívócsonkok le, dianmó + talp kilazít, szívócső balra föl kihúz, hogy kinézzen már a motortérből, igazgat, fejjel lefelé átfordít (kutyaház fényezés megkarcol a karbi talp által), kiszed.  ekkora szopást. most kezdek spórolni duplakarbira Cheesy

erre valami tuti fogás ?Smiley

új szívócsövet gondotlam szépen lepucolom drótkoronggal, erre behányt a flex. másfél óra drótkefézés...szupi Cheesy az alu (?) öntvény rész teljeen faszás, szépen csillog,  az előmelegítő viszont gépet kíván, ott már nem csak kis felületi rozsda játszik. majd holnap kunyerálok valakitől, 7 kor már nem volt pofám kérni pl. a szomszédtól,hogy aztán zúgjak az ablaka alatt vele  Evil Grin
« Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 27, 20:02:11 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31518 Dátum: 2008 Szeptember 27, 17:43:54 »

felhomályosítasz ? lelazítottma talpat. a turbinaháza is le ékne ?
-termosztát leköt ha van
-ékszij le
-diamó bilincs le
-karbi le szivó csö betöm
-tubina ház 2oladlsó csavarja kivesz
-dinamó szembol 4db 6os csavar levesz alsó 2ö cumi
-turbina ház alá pajszer megemel
-diamó kifordit
-örül

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31517 Dátum: 2008 Szeptember 27, 17:22:37 »

hihi
1óra max csak tudni kell a lépéseket Grin

felhomályosítasz ? lelazítottma talpat. a turbinaháza is le ékne ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31516 Dátum: 2008 Szeptember 27, 17:16:55 »

egyszer már sikerült, de akkor kint volt a motor. most meg fél napja szopok , lassan megőrülök Cheesy
hihi
1óra max csak tudni kell a lépéseket Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31515 Dátum: 2008 Szeptember 27, 17:12:45 »

nem kell

egyszer már sikerült, de akkor kint volt a motor. most meg fél napja szopok , lassan megőrülök Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31514 Dátum: 2008 Szeptember 27, 17:01:56 »

le is kell venni.
nem kell

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31513 Dátum: 2008 Szeptember 27, 16:54:06 »

ahoj!

hogy lehet kiszedni a dinamót, beszerelt motor mellett ? A szívócsövet már kiimádkoztam. HA nic smás választás, leszedem a turbinakereket, mert úgyis másik egység megy vissza, de csak ha muszáj.
le is kell venni.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31512 Dátum: 2008 Szeptember 27, 16:48:23 »

ahoj!

hogy lehet kiszedni a dinamót, beszerelt motor mellett ? A szívócsövet már kiimádkoztam. HA nic smás választás, leszedem a turbinakereket, mert úgyis másik egység megy vissza, de csak ha muszáj.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31511 Dátum: 2008 Szeptember 27, 14:44:51 »

http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/
irj a csávonak segitökész, ha nem értesz valamit, kérdésed van.
Röviden: a visszavezetett kartergázból kiszűri az olajpárát és a vizet, ezáltal a motor ezeket nem nyeli be az égéstérbe, tisztább lesz az égés.
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #31510 Dátum: 2008 Szeptember 27, 13:52:21 »

Tudna valaki tippet vagy inkább tippeket adni a kartergáz elvezetésre... hogy működik, mi van abban a titokzatos dobozban amit némelyik bogger tűzfalán látni felcsavarozva, hogyan vannak a be és kivezetések, hogyan van "bekötve"?

előreis köszi...

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #31509 Dátum: 2008 Szeptember 24, 21:08:51 »

nekünk 2évet állt a felújított motor a garázspadlón. olaj nélkül, de be voltak tömve a nyílásai, semmi baja nem lett, most a buszban pöfög  Smiley
ezaz  Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #31508 Dátum: 2008 Szeptember 24, 21:00:46 »

nekünk 2évet állt a felújított motor a garázspadlón. olaj nélkül, de be voltak tömve a nyílásai, semmi baja nem lett, most a buszban pöfög  Smiley
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #31507 Dátum: 2008 Szeptember 24, 20:52:04 »

Felesleges hülyéskedés.

Olajos ronggyal be kell tömni minden nyílást és annyi pont elég.
jelenleg igy van . garázsban tehát akkor nem gáz ha nem forgatgattam a motort havonta ...
nameg a tankot is kivettem annó h ne rohadjon igaz olvastam azt is h az sem rosz dolog ha telenyomom benyával (h ne rohadjon) de sztem a benya akkor is párolog ha csurig tele van s akkor ugyanúgy betud rohadni ..de kitudja komárt mindig telenyomom de azt használom is hetente 3kmt (kocsma meg vissza) Evil a havi egyszer járassam dolog gondolom a gumiknak sem árt Roll Eyes igaz ami most rajta van az kuka
« Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 24, 20:54:46 írta Spike »


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #31506 Dátum: 2008 Szeptember 24, 20:48:55 »

Ha felújítottad miért nem nyomod neki?A Dieter Korp vagy a lila lengyel könyv leírja a téli tartósítás módját.De ha gondolod,akkor holnap beszkennelem neked.
mert frédibénis az alváz . Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #31505 Dátum: 2008 Szeptember 24, 19:44:00 »

nekem egy éve áll a frissen felujitott egyhat...mivel szo.om be ? mi baja lesz ? zárt garásban van olaj nem fojik max egy két ml egy év alatt alatta Undecided ne paráztassatok nagyon pont a motor ami épp a kocsiban csak ...most télen kiszedjem vigyem be a műhelybe vagy mi a legjobb neki ?  Embarrassed
Ha felújítottad miért nem nyomod neki?A Dieter Korp vagy a lila lengyel könyv leírja a téli tartósítás módját.De ha gondolod,akkor holnap beszkennelem neked.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31504 Dátum: 2008 Szeptember 24, 19:37:43 »

De ártani biztos nem fog neki.

Nem árt, de ha befecskendezel mondjuk 20 ml olajat, az a henger tetejét (hengerfalat) nem keni úgy be, mint egy álló motornál, hanem a dugattyútetőről lefolyik a hengefal alsó részébe.

Ha valakinek nincs lehetősége száraz garázsban tárolni az autót, hanem nyirkos helyen van, akkor érdemes valahogy lezárni a kipufogót és a levegőszűrőt, hogy a nedves levegő az olajozatlan (vagy kevéssé olajos) részeken véletlenül se okozzon oxidációt. Aztán pedig havonta egyszer melegre járatni, hogy az olaj is legyen legalább 60 fokos.

Egy sima átforgatás nem annyira hasznos.


Vagy hetente egyszer be kell indítani és nem cirkuszolni vele.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #31503 Dátum: 2008 Szeptember 24, 19:33:04 »

Felesleges hülyéskedés.
De ártani biztos nem fog neki.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31502 Dátum: 2008 Szeptember 24, 19:28:25 »

Kicsavarod a gyújtógyertyákat,és fecskendővel motorolajat töltesz a hengerekbe.
Időközönként,de rendszeresen megforgatod a motort.

Felesleges hülyéskedés.

Olajos ronggyal be kell tömni minden nyílást és annyi pont elég.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #31501 Dátum: 2008 Szeptember 24, 19:21:53 »

nekem egy éve áll a frissen felujitott egyhat...mivel szo.om be ? mi baja lesz ? zárt garásban van olaj nem fojik max egy két ml egy év alatt alatta Undecided ne paráztassatok nagyon pont a motor ami épp a kocsiban csak ...most télen kiszedjem vigyem be a műhelybe vagy mi a legjobb neki ?  Embarrassed
Kicsavarod a gyújtógyertyákat,és fecskendővel motorolajat töltesz a hengerekbe.
Időközönként,de rendszeresen megforgatod a motort.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #31500 Dátum: 2008 Szeptember 24, 19:06:14 »

Enyém is már pihizik, de én kéthetente-havonta beindítom és járatom pár percig.
nekem egy éve áll a frissen felujitott egyhat...mivel szo.om be ? mi baja lesz ? zárt garásban van olaj nem fojik max egy két ml egy év alatt alatta Undecided ne paráztassatok nagyon pont a motor ami épp a kocsiban csak ...most télen kiszedjem vigyem be a műhelybe vagy mi a legjobb neki ?  Embarrassed


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #31499 Dátum: 2008 Szeptember 24, 16:06:04 »

Nekem az Ovál frissen felújított motorja kb 4 évet állt, és katasztrófa volt belülről. Szét kellett szedni a motort és kitisztítani. Az utolsó 2 év tárolási körülményei nem ismertek, előtte száraz helyen volt, olajjal feltöltve, kb 3 havonta kézzel átforgatva.


Enyém is már pihizik, de én kéthetente-havonta beindítom és járatom pár percig.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31498 Dátum: 2008 Szeptember 24, 11:52:06 »

az is kemény lenne azért, ha 120 fokos vízgőzzel fűtenénk otthon  Grin

legalább nem fagyna be a picsád :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31497 Dátum: 2008 Szeptember 24, 11:40:33 »

tekintve, hogy a polifoamot szokták használni fűtéscsövek szigetelésére, bebaszna, ha bármi baja lenne.
az is kemény lenne azért, ha 120 fokos vízgőzzel fűtenénk otthon  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31496 Dátum: 2008 Szeptember 24, 09:37:08 »

Nekem eddig jól bírja pedig nyomattam a fűtést rendesen. Nem tudom, hogy meddig hőálló de eddig semmi változást nem láttam az állagán.

tekintve, hogy a polifoamot szokták használni fűtéscsövek szigetelésére, bebaszna, ha bármi baja lenne.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #31495 Dátum: 2008 Szeptember 24, 02:41:34 »

Nekem az Ovál frissen felújított motorja kb 4 évet állt, és katasztrófa volt belülről. Szét kellett szedni a motort és kitisztítani. Az utolsó 2 év tárolási körülményei nem ismertek, előtte száraz helyen volt, olajjal feltöltve, kb 3 havonta kézzel átforgatva.

Azért még a szelepfedelet vedd le és kocogtasd meg a szelepeket is nincsenek-e beállva a szelepvezetőkbe.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #31494 Dátum: 2008 Szeptember 23, 23:19:53 »

segitséget kérnék.
mit tegyek??
van egy felujitott motor
felujitás után ment kb 2-3000 km ért komplett felujitás volt Megyesi Balázs által
ekkor le lett állitva s most találkoztam vele ujra kb 2 évet állt
 mit tegyek,be szeretném tenni az autoba de nem akarok neki ártani.
nem hiszem hogy jot tett neki az állás
?????

Azért még a szelepfedelet vedd le és kocogtasd meg a szelepeket is nincsenek-e beállva a szelepvezetőkbe.


                             GNX-967
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31493 Dátum: 2008 Szeptember 23, 21:49:45 »

Nekem eddig jól bírja pedig nyomattam a fűtést rendesen. Nem tudom, hogy meddig hőálló de eddig semmi változást nem láttam az állagán.
Köszi!
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #31492 Dátum: 2008 Szeptember 23, 21:31:51 »

Nekem eddig jól bírja pedig nyomattam a fűtést rendesen. Nem tudom, hogy meddig hőálló de eddig semmi változást nem láttam az állagán.


polifoam-ot nem bántja a forróság? Meddig hőálló kb?
Nekem is hátra van még a fűtés összeszerelése.
Oldalak: 1 ... 1223 1224 1225 1226 1227 [1228] 1229 1230 1231 1232 1233 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.199 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.