www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 14:14:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1224 1225 1226 1227 1228 [1229] 1230 1231 1232 1233 1234 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14741579 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #31491 Dátum: 2008 Szeptember 23, 19:41:13 »

Szerintem gyertyák ki,akkor már kézzel az ékszíjjal körbe tudod forgatni,ha nem akad,simán körbejár,akkor nem sok gond lehet elsőre.Olajat cserélném.
Én is így gondoltam persze,hogy a kellő lépéseket előtte meg kell lépni!!!Mi azt hiszem a gyertyameneteken keresztül sprickoltunk injekcióstűvel egy kis olajat is!
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #31490 Dátum: 2008 Szeptember 23, 17:44:23 »

segitséget kérnék.
mit tegyek??
van egy felujitott motor
felujitás után ment kb 2-3000 km ért komplett felujitás volt Megyesi Balázs által
ekkor le lett állitva s most találkoztam vele ujra kb 2 évet állt
 mit tegyek,be szeretném tenni az autoba de nem akarok neki ártani.
nem hiszem hogy jot tett neki az állás
?????

Szerintem gyertyák ki,akkor már kézzel az ékszíjjal körbe tudod forgatni,ha nem akad,simán körbejár,akkor nem sok gond lehet elsőre.Olajat cserélném.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 23, 17:47:43 írta Funk »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31489 Dátum: 2008 Szeptember 23, 17:10:56 »

segitséget kérnék.
mit tegyek??
van egy felujitott motor
felujitás után ment kb 2-3000 km ért komplett felujitás volt Megyesi Balázs által
ekkor le lett állitva s most találkoztam vele ujra kb 2 évet állt
 mit tegyek,be szeretném tenni az autoba de nem akarok neki ártani.
nem hiszem hogy jot tett neki az állás
?????

Csak aza alényeg, hogy nézd meg a hengerek nem rohadtak-e be. Ah minden ok, akkor hajrá.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #31488 Dátum: 2008 Szeptember 23, 16:14:01 »

segitséget kérnék.
mit tegyek??
van egy felujitott motor
felujitás után ment kb 2-3000 km ért komplett felujitás volt Megyesi Balázs által
ekkor le lett állitva s most találkoztam vele ujra kb 2 évet állt
 mit tegyek,be szeretném tenni az autoba de nem akarok neki ártani.
nem hiszem hogy jot tett neki az állás
?????

Az én F-es motorom 8 évig állt, és tíz perc után járt!!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31487 Dátum: 2008 Szeptember 23, 15:56:15 »

segitséget kérnék.
mit tegyek??
van egy felujitott motor
felujitás után ment kb 2-3000 km ért komplett felujitás volt Megyesi Balázs által
ekkor le lett állitva s most találkoztam vele ujra
 mit tegyek,be szeretném tenni az autoba de nem akarok neki ártani.
nem hiszem hogy jot tett neki az állás
?????

1-2 év állás után semmi baja nem lesz.
olajcsere, oszt hajrá.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #31486 Dátum: 2008 Szeptember 23, 15:41:33 »

Nektek a fűtés nem hozza be a motorzajt a kocsiba??  Roll Eyes

A hidegek beálltával bekötöttem alul a fűtést, vettem két új alu-harmónikás csődarabot, beépítettem. A levegő jön is befele szerintem kellően, csak éppen elég sok zajt is behoz az utastérbe. Ilyen csettegő hangot, mintha kint fülelnék a motortérben:) Ha befogom a fűtés-bevezetéseket, hallhatóan csendesebb lesz a kocsi. Nem tetszik ez így! 

(az a gyári jó vastag műanyag cső nem direkt valami hang és rezonancia csillapítós esetleg? lehet azért kerül több ezerbe....? Huh Eddig azok voltak fent, de nem feküdtek fel rendesen, mindig szeleltek, most sokkal jobban jön a levegő, de a hang is )
fentebb kell venni a rádió hangerejét

Lovasi is megmondta: Tekerd fel a volumét..........
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #31485 Dátum: 2008 Szeptember 23, 14:56:25 »

segitséget kérnék.
mit tegyek??
van egy felujitott motor
felujitás után ment kb 2-3000 km ért komplett felujitás volt Megyesi Balázs által
ekkor le lett állitva s most találkoztam vele ujra kb 2 évet állt
 mit tegyek,be szeretném tenni az autoba de nem akarok neki ártani.
nem hiszem hogy jot tett neki az állás
?????
« Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 23, 16:09:56 írta t2fan »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31484 Dátum: 2008 Szeptember 23, 00:42:04 »

Nektek a fűtés nem hozza be a motorzajt a kocsiba??  Roll Eyes

Nekem tök gyári minden. Szinte alig hallható többlet zaj a nyitott fűtésnél.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #31483 Dátum: 2008 Szeptember 23, 00:30:01 »

Nekem is ez a megoldás van, zaj nincs, meleg van (még kadronnal is).

Lehet akkor nekem a hőcserélőkben a kipuffcső fala már vékonyra lehet rohadva, és nem tompít annyira. Mind1...feltekerem a zenét, oszt kész:) Lényeg, hogy fűt, és nem is füstös. Bár azért előre nem ártana egy fűtőmotort beépíteni, ami szívná a levegőt, mert csak fordulaton ér valamit a fűtés. Városban döcörészve, elég silány. 70 felett jó, meg hegynek fel 2-3-ban, de amúgy gyengécske...pedig a meleglevegő az adott lenne.
Érdekes amúgy, hogyha lehúzott ablakkal megállok a pirosban, rögtön jön be kintről a füstszag. Én nem tudom, hogy a fenébe jön előre a füst, ami hátul kipufog  Roll Eyes Sokáig azt hittem a fűtés hozza be, de ha felvannak tekerve az ablakok, akkor nincs szag, lehúzom, kiszimatolok, rögtön érzem. De csak álló helyzetbe. Érdekes egy áramlási viszonyok vannak a Bogár hátuljánál....hűtés-fűtés, ilyen-olyan lemezek,tömítések, már magam sem tudom honnan hova megy a levegő ott hátul....meg honnan szív....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #31482 Dátum: 2008 Szeptember 22, 23:11:46 »

Én ugyancsak alumínium harmónika csővel vezettem be a fűtést, csak én tettem rá polifómból egy zaj és hővédő burkolatot és nekem nincsenek ilyen problémáim.
Ajánlom neked is ezt a megoldást!

Nekem is ez a megoldás van, zaj nincs, meleg van (még kadronnal is).


                             GNX-967
matchbox
« Hozzászólás #31481 Dátum: 2008 Szeptember 22, 20:44:21 »

Szerintm minden paramétert (hőveszteség-zaj-tartósság-stb) figyelembe véve a gyári mindig a leginkább optimalizált, legkompromisszumosabb megoldás.
Igazad van, de néha aranyárban mérik.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #31480 Dátum: 2008 Szeptember 22, 18:42:03 »

Én ugyancsak alumínium harmónika csővel vezettem be a fűtést, csak én tettem rá polifómból egy zaj és hővédő burkolatot és nekem nincsenek ilyen problémáim.
Ajánlom neked is ezt a megoldást!

Szerintm minden paramétert (hőveszteség-zaj-tartósság-stb) figyelembe véve a gyári mindig a leginkább optimalizált, legkompromisszumosabb megoldás.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #31479 Dátum: 2008 Szeptember 22, 15:14:47 »

Én tényleg nem értek hozzá, de tisztán logikai úton nézve (és nem műszakilag):
-az utcára gyártott autókban papíros légszűrő van
-a (föld)munkagépeken olajos
-az ipari gépeken tiszta környezetben papíros, poros környezetben olajos (extrém poros környezetben, olajos + centrifuga)
-az európai terepjárókon papíros, a direkt sivatagba gyártottakon olajos

ez számomra azt jelenti, hogy poros környezetben valamiért a mérnökök jobban szeretik az olajos légszűrőt
és gondolom nem azért mert rosszabbul szűri a levegőt, sokkal inkább azért mert... (na miért?)

a magánvéleményem meg az (hozzá nem értőként), hogy a papíros légszűrő levegő áteresztő képessége jobb az olajosánál (amíg tiszta és ezért is kell gyakran cserélni), hiszen az olajos légszűrőben a beáramló levegő vesz egy 180 fokos fordulatot, ami nem szokott jót tenni a teljesítménynek (az olajos fémforgáccsal teletömött szűrőkről ne is beszéljünk)

Valószínűleg egy bizonyos fordulat (légsebesség) felett nem olyan hatásos az olajos szűrő - ez lehet egy érv a papíros mellett. Viszont többszörös mennyiségű port képes megkötni teljesítményvesztés nélkül.
Illetve lehet, hogy a nagyon finom szemcséket továbbragadja a levegő, míg a finomabb papírosban kiszűri (és hamarabb eltömi).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31478 Dátum: 2008 Szeptember 22, 14:40:55 »

Én ugyancsak alumínium harmónika csővel vezettem be a fűtést, csak én tettem rá polifómból egy zaj és hővédő burkolatot és nekem nincsenek ilyen problémáim.
Ajánlom neked is ezt a megoldást!

Nekem hőálló gyapot+vastag alu"fólia" van rajta, dem lesz sokkal hangosabb, ha ráadom.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31477 Dátum: 2008 Szeptember 22, 14:29:04 »

Én ugyancsak alumínium harmónika csővel vezettem be a fűtést, csak én tettem rá polifómból egy zaj és hővédő burkolatot és nekem nincsenek ilyen problémáim.
Ajánlom neked is ezt a megoldást!

polifoam-ot nem bántja a forróság? Meddig hőálló kb?
Nekem is hátra van még a fűtés összeszerelése.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #31476 Dátum: 2008 Szeptember 22, 14:08:18 »

Én ugyancsak alumínium harmónika csővel vezettem be a fűtést, csak én tettem rá polifómból egy zaj és hővédő burkolatot és nekem nincsenek ilyen problémáim.
Ajánlom neked is ezt a megoldást!

Nektek a fűtés nem hozza be a motorzajt a kocsiba??  Roll Eyes

A hidegek beálltával bekötöttem alul a fűtést, vettem két új alu-harmónikás csődarabot, beépítettem. A levegő jön is befele szerintem kellően, csak éppen elég sok zajt is behoz az utastérbe. Ilyen csettegő hangot, mintha kint fülelnék a motortérben:) Ha befogom a fűtés-bevezetéseket, hallhatóan csendesebb lesz a kocsi. Nem tetszik ez így! 

(az a gyári jó vastag műanyag cső nem direkt valami hang és rezonancia csillapítós esetleg? lehet azért kerül több ezerbe....? Huh Eddig azok voltak fent, de nem feküdtek fel rendesen, mindig szeleltek, most sokkal jobban jön a levegő, de a hang is )
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #31475 Dátum: 2008 Szeptember 22, 12:39:55 »

Nekem nem. Régebben (még az előző kipufogóval) is legfeljebb csak a büdös jött be.
Nálam inkább fordítva van: Amikor (viszonylag) nagy a zaj (magas fordulatszám miatt), akkor van csak igazán hatásos fűtés.
(Vagyis nulla fok alatt nem szabad kilencvennél lassabban mennem, ha nem akarok vacogni.)
Ezt nem értem. Hogy jön ide a 90-es sebesség, mikor fordulatszámról beszélsz? Ne válts fel harmadikba, és városban is lesz meleg  Evil
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #31474 Dátum: 2008 Szeptember 21, 23:00:14 »

Nektek a fűtés nem hozza be a motorzajt a kocsiba??  Roll Eyes

A hidegek beálltával bekötöttem alul a fűtést, vettem két új alu-harmónikás csődarabot, beépítettem. A levegő jön is befele szerintem kellően, csak éppen elég sok zajt is behoz az utastérbe. Ilyen csettegő hangot, mintha kint fülelnék a motortérben:) Ha befogom a fűtés-bevezetéseket, hallhatóan csendesebb lesz a kocsi. Nem tetszik ez így! 

(az a gyári jó vastag műanyag cső nem direkt valami hang és rezonancia csillapítós esetleg? lehet azért kerül több ezerbe....? Huh Eddig azok voltak fent, de nem feküdtek fel rendesen, mindig szeleltek, most sokkal jobban jön a levegő, de a hang is )
nálam sajnos messze nem gyári állapotú a fűtésrendszer, és ugyanez a helyzet. sokkal hangosabban hallom a motort (a szelepeket kb) ha a fűtést kinyitom
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #31473 Dátum: 2008 Szeptember 21, 22:57:28 »

Nektek a fűtés nem hozza be a motorzajt a kocsiba??  Roll Eyes


Nekem nem. Régebben (még az előző kipufogóval) is legfeljebb csak a büdös jött be.
Nálam inkább fordítva van: Amikor (viszonylag) nagy a zaj (magas fordulatszám miatt), akkor van csak igazán hatásos fűtés.
(Vagyis nulla fok alatt nem szabad kilencvennél lassabban mennem, ha nem akarok vacogni.)
« Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 21, 23:00:53 írta szódásbácsi »
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #31472 Dátum: 2008 Szeptember 21, 21:33:40 »

Nektek a fűtés nem hozza be a motorzajt a kocsiba??  Roll Eyes

A hidegek beálltával bekötöttem alul a fűtést, vettem két új alu-harmónikás csődarabot, beépítettem. A levegő jön is befele szerintem kellően, csak éppen elég sok zajt is behoz az utastérbe. Ilyen csettegő hangot, mintha kint fülelnék a motortérben:) Ha befogom a fűtés-bevezetéseket, hallhatóan csendesebb lesz a kocsi. Nem tetszik ez így! 

(az a gyári jó vastag műanyag cső nem direkt valami hang és rezonancia csillapítós esetleg? lehet azért kerül több ezerbe....? Huh Eddig azok voltak fent, de nem feküdtek fel rendesen, mindig szeleltek, most sokkal jobban jön a levegő, de a hang is )

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #31471 Dátum: 2008 Szeptember 21, 20:41:28 »

...
Hatásfoka biztosan sokkal jobb, de hogy az olajos jobban is tisztítja a levegőt: ?

Én tényleg nem értek hozzá, de tisztán logikai úton nézve (és nem műszakilag):
-az utcára gyártott autókban papíros légszűrő van
-a (föld)munkagépeken olajos
-az ipari gépeken tiszta környezetben papíros, poros környezetben olajos (extrém poros környezetben, olajos + centrifuga)
-az európai terepjárókon papíros, a direkt sivatagba gyártottakon olajos

ez számomra azt jelenti, hogy poros környezetben valamiért a mérnökök jobban szeretik az olajos légszűrőt
és gondolom nem azért mert rosszabbul szűri a levegőt, sokkal inkább azért mert... (na miért?)

a magánvéleményem meg az (hozzá nem értőként), hogy a papíros légszűrő levegő áteresztő képessége jobb az olajosánál (amíg tiszta és ezért is kell gyakran cserélni), hiszen az olajos légszűrőben a beáramló levegő vesz egy 180 fokos fordulatot, ami nem szokott jót tenni a teljesítménynek (az olajos fémforgáccsal teletömött szűrőkről ne is beszéljünk)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
matchbox
« Hozzászólás #31470 Dátum: 2008 Szeptember 21, 19:12:49 »

Rövid szösszenetek az etanol-ról - érdekességképpen:

- benzinnel jól elegyedik
- vizet megköti, azzal azeotrópos elegyet képez (max. töménység 96% + 4% víz)
- a benzintartályban lévő levegőből is megköti a vízpárát;
- ha a benzin 10% etanolt tartalmaz, a motorba jutó benzin:levegő keverék 4%-kal lesz benzinben szegényebb, így növelni kell a fő- (pl. 125-ről 130-ra) és az üresjárati fúvókák (pl. 55-ről 60-ra) méretét
- tiszta etanol használata esetén a főfúvóka 185-ös, az üresjárati 80-85-ös, a légkorrekciós pedig kisebb (pl. 80 helyett 60-as) legyen
- nagy a párolgáshője, ezért a motor üzemi hőfoka is alacsonyabb lesz; javasolt a ventillátorba belépő levegő mennyiségét csökkenteni; ellenkező esetben megnő a motor kopása;
- oktánszáma 115-ös
- az előgyújtást növelni kell
« Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 21, 19:18:42 írta matchbox »
matchbox
« Hozzászólás #31469 Dátum: 2008 Szeptember 21, 19:04:24 »

Ez pont nem így van.
A legjobb az olajos, bár nem olyan könnyű karbantartani.
Papíros jobban folyt, főleg ha már szutykos, és nem tud olyan pici résekkel bírni ami már mindent kiszűr, de még elegendő levegőt enged át. Míg az olajos minden tömeggel rendelkező, tehát a kanyarban kisodródva az olajba belb..odni tudó porszemcsét megfog.

Távol álljon tőlem, hogy vitatkozzak: fórumostól - talán Maresz volt az - hallottam, hogy azokat a mocikat megbontva, amelyekben olajos volt a szűrő, sokkal több olajsár volt, mint a papirosokban.
Hatásfoka biztosan sokkal jobb, de hogy az olajos jobban is tisztítja a levegőt: ?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #31468 Dátum: 2008 Szeptember 21, 18:21:29 »

A jó ég b@ssza meg!
Hogy lyukad-reped ki egy benzincső? Elég újszerű volt...
Folyt belőle a benzin, az AC megegyszerűen nem tudta feltölteni az utánna kötött benzinszűrőt, épp csak az alján lötyögött a nyál benne.
Kicserélés után a szűrő teljesen feltöltődött, és azóta is folyamatosan teli van.
De még mindig nem okés a dolog... bár már úgyse igen használom, amjd csak tavasszal az új motorral.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #31467 Dátum: 2008 Szeptember 21, 14:50:29 »

legalább keveset fogyaszt :-))
és még a motoron sem kell állítani hozzá  Wink

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31466 Dátum: 2008 Szeptember 21, 14:44:12 »

De benzin sem fér bele  Wink Grin

legalább keveset fogyaszt :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #31465 Dátum: 2008 Szeptember 21, 14:43:18 »

nem kell kiszedni. amíg benne van, tuti nem rozsdásodik belülről ;-)

De benzin sem fér bele  Wink Grin

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31464 Dátum: 2008 Szeptember 21, 14:41:44 »

És azt utána hogy szedem ki?

nem kell kiszedni. amíg benne van, tuti nem rozsdásodik belülről ;-)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #31463 Dátum: 2008 Szeptember 21, 14:36:56 »

purhab, vazze
És azt utána hogy szedem ki?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31462 Dátum: 2008 Szeptember 21, 14:27:06 »

Sztem szereld ki a tankot, vidd be a szobába, és a nyíláasait tömd be olajos rongyal.

purhab, vazze
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31461 Dátum: 2008 Szeptember 21, 14:25:26 »

netán kis 2T olaj a benzinbe?
miért?
Aztán hogyan szeded ki belőle? Majd szépen beég a gyűrük alá.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31460 Dátum: 2008 Szeptember 21, 14:24:30 »

Sztem szereld ki a tankot, vidd be a szobába, és a nyíláasait tömd be olajos rongyal.

netán kis 2T olaj a benzinbe?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31459 Dátum: 2008 Szeptember 21, 14:21:39 »

No akkor mi lenne az ideális ha téli álmot alszik a bogi? teli tank, üres tank, E85 vagy sima benzin?
Sztem szereld ki a tankot, vidd be a szobába, és a nyíláasait tömd be olajos rongyal.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #31458 Dátum: 2008 Szeptember 21, 14:12:18 »

teletank, majd löttyints bele egy pohár spirituszt. az állítólag széttaknyolja a benzinben oldott vizet és nem ülepszik le az aljára.
OK, ÉN is köszönöm Cheesy Kezfogas

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
1303LS
« Hozzászólás #31457 Dátum: 2008 Szeptember 21, 14:09:46 »

Nagyon jól cselekedtél - az olaj légszűrő nagyon szép, nagyon elmés, nagyon korhű, de a szutykos levegő a motorban köt ki.

Ez pont nem így van.
A legjobb az olajos, bár nem olyan könnyű karbantartani.
Papíros jobban folyt, főleg ha már szutykos, és nem tud olyan pici résekkel bírni ami már mindent kiszűr, de még elegendő levegőt enged át. Míg az olajos minden tömeggel rendelkező, tehát a kanyarban kisodródva az olajba belb..odni tudó porszemcsét megfog.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #31456 Dátum: 2008 Szeptember 21, 12:47:54 »

teletank, majd löttyints bele egy pohár spirituszt. az állítólag széttaknyolja a benzinben oldott vizet és nem ülepszik le az aljára.
Rendben,  Kezfogas  Wink Smiley
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #31455 Dátum: 2008 Szeptember 21, 12:45:45 »

értem, hát igen olyan is előfordulhat Undecided  tehát akkor mit célszerű majd nekem is raknom bele?

teletank, majd löttyints bele egy pohár spirituszt. az állítólag széttaknyolja a benzinben oldott vizet és nem ülepszik le az aljára.
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #31454 Dátum: 2008 Szeptember 21, 12:40:50 »

ha nem vizezet a benzin. ha van benne egy kis víz, akkor az leülepszik és szépen rohasztja az alját. mondjuk ez nem csak télen igaz
értem, hát igen olyan is előfordulhat Undecided  tehát akkor mit célszerű majd nekem is raknom bele?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #31453 Dátum: 2008 Szeptember 21, 12:40:09 »

én olyat olvastam hogy célszerű teli tankkal elaltatni, mert úgy talán nem kezd el rozsdásodni belülről a tank, ha hideg és párás az idő.
Persze lehet hogy másképp van...
ha nem vizezet a benzin. ha van benne egy kis víz, akkor az leülepszik és szépen rohasztja az alját. mondjuk ez nem csak télen igaz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #31452 Dátum: 2008 Szeptember 21, 12:35:46 »

No akkor mi lenne az ideális ha téli álmot alszik a bogi? teli tank, üres tank, E85 vagy sima benzin?
én olyat olvastam hogy célszerű teli tankkal elaltatni, mert úgy talán nem kezd el rozsdásodni belülről a tank, ha hideg és párás az idő.
Persze lehet hogy másképp van...
Oldalak: 1 ... 1224 1225 1226 1227 1228 [1229] 1230 1231 1232 1233 1234 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.213 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.