www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 00:47:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1222 1223 1224 1225 1226 [1227] 1228 1229 1230 1231 1232 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13258521 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31557 Dátum: 2008 Szeptember 29, 13:52:22 »

Ilyen lónyálgyűjtő doboznak van értelme bogárban is? Mer mikor ovlastam róla, mondom ezekbe szerintem hótnyóc hogy van vagy nincs. 40 éve tudják amit, még ilyen felmosóvödör nélkül is.  Grin
Ha nagyobb lökettérfogatú és/vagy nagy fordulatú a motor akkor van értelme. Széria motoron teljességgel felesleges.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31556 Dátum: 2008 Szeptember 29, 12:17:14 »

volt róla teszt és volt értelme.

ha ugyanazt a tesztet olvastuk, akkor szerintem nem volt értelme.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #31555 Dátum: 2008 Szeptember 29, 11:24:23 »

Ilyen lónyálgyűjtő doboznak van értelme bogárban is? Mer mikor ovlastam róla, mondom ezekbe szerintem hótnyóc hogy van vagy nincs. 40 éve tudják amit, még ilyen felmosóvödör nélkül is.  Grin
volt róla teszt és volt értelme.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #31554 Dátum: 2008 Szeptember 29, 11:05:12 »

itt van a kép a bekötésröl

Ilyen lónyálgyűjtő doboznak van értelme bogárban is? Mer mikor ovlastam róla, mondom ezekbe szerintem hótnyóc hogy van vagy nincs. 40 éve tudják amit, még ilyen felmosóvödör nélkül is.  Grin
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #31553 Dátum: 2008 Szeptember 29, 07:49:40 »

Tudna valaki tippet vagy inkább tippeket adni a kartergáz elvezetésre... hogy működik, mi van abban a titokzatos dobozban amit némelyik bogger tűzfalán látni felcsavarozva, hogyan vannak a be és kivezetések, hogyan van "bekötve"?

előreis köszi...
itt van a kép a bekötésröl

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #31552 Dátum: 2008 Szeptember 29, 00:08:09 »

szojj ha segitsek. Viszont nálunk most nincs hely szerelni...
hétvégén szentendrén tudok műhelyt ...2nap alatt csak megvan... Wink főleg ha lesz sör...s


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #31551 Dátum: 2008 Szeptember 28, 21:17:50 »

hell, vázolom a helyzetet csöpög az olaj, a motorblokk elején csurog le, és a motortérből semmi nem látszik valahol a kutyaház mögött van a gikszer, mi a franc lehet ?

az olajhűtő tömítése is megnyavajodhatott.
a motort ugyanúgy ki kell venni, de legalább a lendkerék a helyén maradhat.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31550 Dátum: 2008 Szeptember 28, 21:11:42 »

ok köszi, majd értesítelek nekem mennyi idő volt
szojj ha segitsek. Viszont nálunk most nincs hely szerelni...
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #31549 Dátum: 2008 Szeptember 28, 21:11:05 »

Azért a lendkerék is útban van, nem? Azt pedig "érdekes" lekapni, ha még nem csináltad...
Meg ha a kuplungszerkezetet visszateszed, akkor azt központosítani kell, a nyeles tengely miatt... (mi egy esztergált fadarabot teszünk be, mielőtt meghúzzuk a szerkezet 6-os csavarjait...)
igen igen csináltuk
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31548 Dátum: 2008 Szeptember 28, 21:10:54 »

persze. miután leszedted a lendkereket. azt meg egyedül biztos nem, és ketten, jó szerszámmal se két perc
Degyorsangépelszvaze...
 Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31547 Dátum: 2008 Szeptember 28, 21:09:59 »

ha kinnt van a motor, akkor természetesen Wink  egy kis karikácska (ami nekem csupa olaj volt) de ha jól emlékszem a lendkerék mögött volt, a hézagolóknál Wink
Azért a lendkerék is útban van, nem? Azt pedig "érdekes" lekapni, ha még nem csináltad...
Meg ha a kuplungszerkezetet visszateszed, akkor azt központosítani kell, a nyeles tengely miatt... (mi egy esztergált fadarabot teszünk be, mielőtt meghúzzuk a szerkezet 6-os csavarjait...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #31546 Dátum: 2008 Szeptember 28, 21:09:36 »

persze. miután leszedted a lendkereket. azt meg egyedül biztos nem, és ketten, jó szerszámmal se két perc
ahogy mondja
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31545 Dátum: 2008 Szeptember 28, 21:07:39 »

ok, de kivülről szimplán ki tom pattintani ?

persze. miután leszedted a lendkereket. azt meg egyedül biztos nem, és ketten, jó szerszámmal se két perc
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #31544 Dátum: 2008 Szeptember 28, 21:01:01 »

Használt már valaki 3M bevonatokat: alvázvédő, zajszigetelő...?
http://www.autofinish.hu/3m/pdf/bevonatok.pdf
Esetleg tapasztalat a cuccokkal kapcsolatban?
Renault b-nél a márkaszervíz csak ezt használja ...majd rákérdezek h tunak e hozni nekem ... neked...olcsóóba


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #31543 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:51:20 »

ok köszi, majd értesítelek nekem mennyi idő volt
Rendben, Sok Sikert és jó munkát Smiley
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #31542 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:50:35 »

ok köszi, majd értesítelek nekem mennyi idő volt
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #31541 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:44:05 »

ok, de kivülről szimplán ki tom pattintani ?
ha kinnt van a motor, akkor természetesen Wink  egy kis karikácska (ami nekem csupa olaj volt) de ha jól emlékszem a lendkerék mögött volt, a hézagolóknál Wink
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #31540 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:43:11 »

ok, de kivülről szimplán ki tom pattintani ?
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #31539 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:40:27 »

mégis, neked mennyibe volt ?
mármint?
A motor kiszedés kb (még először szedtem ki tapasztalat nélkül) 3 óra. A főtengelyszimmering meg (Baditz Lacinál Bakáts téren Bugboxban) nyóccáz forintocska Tongue Grin
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #31538 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:37:02 »

ühüm...
mégis, neked mennyibe volt ?
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #31537 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:26:52 »

az nem jó mi ? motor kiemel... ?

ühüm...
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #31536 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:26:19 »

főtengelyszimering
az nem jó mi ? motor kiemel... ?
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31535 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:21:23 »

új szívócsövet gondotlam szépen lepucolom drótkoronggal, erre behányt a flex. másfél óra drótkefézés...szupi Cheesy az alu (?) öntvény rész teljeen faszás, szépen csillog,  az előmelegítő viszont gépet kíván, ott már nem csak kis felületi rozsda játszik. majd holnap kunyerálok valakitől, 7 kor már nem volt pofám kérni pl. a szomszédtól,hogy aztán zúgjak az ablaka alatt vele  Evil Grin
A belseje nem mindegy, hogy mennyire taknyos (bocs.. kormos, meg eltömődött...) Meg tudja keseríteni egy ilyen elkokszolódott előmelegítő nagy hidegben az ember életét (2-3 henger megy csak, gyertya kokszolódik, gyújtás ki-kihagy hideg, vagy nem teljesen meleg motornál, és a fogyasztás sem a legkirályabb...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #31534 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:18:44 »

...
 A másik jó cucc a Teroson.
...
Erről még nem hallottam, de ára alapján biztos nem gagyi
Köszi Cheesy

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31533 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:16:58 »

Megvolt a mai sárvédő csere, egy szép, ép állapotúra Smiley
Szépen, lassan de biztosan alakulunk... Smiley Smiley Smiley
Hajrá! Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31532 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:15:37 »

Használt már valaki 3M bevonatokat: alvázvédő, zajszigetelő...?
http://www.autofinish.hu/3m/pdf/bevonatok.pdf
Esetleg tapasztalat a cuccokkal kapcsolatban?
Polírpasztában a 3M nagyon jó! (Akkor gondolom, másban is...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #31531 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:08:27 »

hell, vázolom a helyzetet csöpög az olaj, a motorblokk elején csurog le, és a motortérből semmi nem látszik valahol a kutyaház mögött van a gikszer, mi a franc lehet ?
Szintén ez volt nálam, ill. olyan szinten hogy mikor mi levettük a motort, akkor a váltó és a motor közti kapcsolatnál csupa olaj volt minden. Szintén főtengelyszimmering volt....
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31530 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:05:54 »

Használt már valaki 3M bevonatokat: alvázvédő, zajszigetelő...?
http://www.autofinish.hu/3m/pdf/bevonatok.pdf
Esetleg tapasztalat a cuccokkal kapcsolatban?

A kapható legjobb anyagok ezek szvsz, természetesen a legdrágábbak is.

A pisztollyal szórhatók jobbak, a spray falkonos kicsit vékony, és nem olyan kiadós, de a noname márkáknál sokkal jobb. A másik jó cucc a Teroson.

A ragasztható bitumenlapot nem ismerem, de gondolom az is a jobbak közül való.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31529 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:05:16 »

hell, vázolom a helyzetet csöpög az olaj, a motorblokk elején csurog le, és a motortérből semmi nem látszik valahol a kutyaház mögött van a gikszer, mi a franc lehet ?
főtengelyszimering

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #31528 Dátum: 2008 Szeptember 28, 20:03:27 »

hell, vázolom a helyzetet csöpög az olaj, a motorblokk elején csurog le, és a motortérből semmi nem látszik valahol a kutyaház mögött van a gikszer, mi a franc lehet ?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31527 Dátum: 2008 Szeptember 28, 19:52:36 »

Használt már valaki 3M bevonatokat: alvázvédő, zajszigetelő...?
http://www.autofinish.hu/3m/pdf/bevonatok.pdf
Esetleg tapasztalat a cuccokkal kapcsolatban?
zajszigetelőre esetleg annyi, hogy baumaxban is lehet kapni bitumenlapot kb tized árért, szvsz ugyanazt tudja csak nem öntapadós. Ajtóra ne rakd meg tetőre, mert leolvad nyáron  Grin
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #31526 Dátum: 2008 Szeptember 28, 18:49:40 »

Használt már valaki 3M bevonatokat: alvázvédő, zajszigetelő...?
http://www.autofinish.hu/3m/pdf/bevonatok.pdf
Esetleg tapasztalat a cuccokkal kapcsolatban?

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #31525 Dátum: 2008 Szeptember 28, 18:37:23 »

Megvolt a mai sárvédő csere, egy szép, ép állapotúra Smiley
Szépen, lassan de biztosan alakulunk... Smiley Smiley Smiley
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31524 Dátum: 2008 Szeptember 28, 10:59:57 »

...
vizlehuzó
ablak(ajtó aljába berak)...
Én ezt a kettőt megcseréltem, hogy ne sérüljön a vízlehúzó. Bár az enyém házigagyi  Grin
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31523 Dátum: 2008 Szeptember 27, 22:23:35 »

Szeretném megkérdezni azoktól, akik nagyobb rutinúak, hogy milyen sorrendben teszitek az ajtót össze, ha teljesen szét van szedve?
Első a zárszerkezet, addig oké. Aztán vízlehúzó, ablakemelő szerkezet, pillangóablak, ablak, aztán emelőszerkezet alsó rögzítése, ablakfilc?

Esetleg trükköztök az üveg felső rögzítésével a keretben amíg berakjátok az emelőszerkezetet?

Utálom ezt csinálni, ráadásul a vízlehúzó díszléce olyan vékony, mint az alufólia.  Miért nincs ebből jobb minőségű?


Maresz, te hogy csinálod?
zár
vizlehuzó
ablak(ajtó aljába berak)
ablakemelö
pillangó
filc körbe
belsö vizlehuzó
  ablak emelö csavarját,és szerkezet+pillangót nem huzom meg csak érintöre párszor le fel tekerem hogy befészkelje magát aztán meghuzom
majd a vizlehuzó amibe volt csomagolva  zacsi azzal beragasztom az ajtót!


WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31522 Dátum: 2008 Szeptember 27, 22:15:55 »

Szeretném megkérdezni azoktól, akik nagyobb rutinúak, hogy milyen sorrendben teszitek az ajtót össze, ha teljesen szét van szedve?
Első a zárszerkezet, addig oké. Aztán vízlehúzó, ablakemelő szerkezet, pillangóablak, ablak, aztán emelőszerkezet alsó rögzítése, ablakfilc?

Esetleg trükköztök az üveg felső rögzítésével a keretben amíg berakjátok az emelőszerkezetet?

Utálom ezt csinálni, ráadásul a vízlehúzó díszléce olyan vékony, mint az alufólia.  Miért nincs ebből jobb minőségű?


Maresz, te hogy csinálod?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31521 Dátum: 2008 Szeptember 27, 21:52:39 »

Át tudod fújni az előmelegítőt?rendszerint eltömődik!!

a pucolásra gondoltam, ot tmár mélyebben rozsdás, minthogy le tudjam szedni ( ésszerű idő/energia keretek közt temészetsen) drótkefével, kézzel. ú

de igen, át tudom fújni.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #31520 Dátum: 2008 Szeptember 27, 21:35:09 »

az előmelegítő viszont gépet kíván,
Át tudod fújni az előmelegítőt?rendszerint eltömődik!!

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #31519 Dátum: 2008 Szeptember 27, 19:54:27 »

-termosztát leköt ha van
-ékszij le
-diamó bilincs le
-karbi le szivó csö betöm
-tubina ház 2oladlsó csavarja kivesz
-dinamó szembol 4db 6os csavar levesz alsó 2ö cumi
-turbina ház alá pajszer megemel
-diamó kifordit
-örül

    kösz, legközelebb így csinálom.


közben rájöttem, hogy a turbinaház oldalsó 2 csavarját kivéve kijön faszán. a 2 alsó 6 os csavar nem vészes, cask lassan jön ki villáskulccsal, negyedet lehet rajtuk fordítani egyszerre. termosztát meg nincs Smiley

ami szopás a 4 es hengernél a szívócsonk csavarja. még beljebb ül, mint a kettesnél, megenke ráadásul ott fut a benzinvezeték is. 1 es 3 as sima ügy, pedig féltem,hogy majd nem látok oda, mi lesz, de hosszabbító+csukló+hajtószár kombóval elsőre lejött . de a 4 essel mennyit szoptam, aztán kijött 13 as csillaggal. a szívócső kiszedés sem votl egyszerű, gyújtáselsztó le, ac pumpa le,szívócsonkok le, dianmó + talp kilazít, szívócső balra föl kihúz, hogy kinézzen már a motortérből, igazgat, fejjel lefelé átfordít (kutyaház fényezés megkarcol a karbi talp által), kiszed.  ekkora szopást. most kezdek spórolni duplakarbira Cheesy

erre valami tuti fogás ?Smiley

új szívócsövet gondotlam szépen lepucolom drótkoronggal, erre behányt a flex. másfél óra drótkefézés...szupi Cheesy az alu (?) öntvény rész teljeen faszás, szépen csillog,  az előmelegítő viszont gépet kíván, ott már nem csak kis felületi rozsda játszik. majd holnap kunyerálok valakitől, 7 kor már nem volt pofám kérni pl. a szomszédtól,hogy aztán zúgjak az ablaka alatt vele  Evil Grin
« Utoljára szerkesztve: 2008 Szeptember 27, 20:02:11 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31518 Dátum: 2008 Szeptember 27, 17:43:54 »

felhomályosítasz ? lelazítottma talpat. a turbinaháza is le ékne ?
-termosztát leköt ha van
-ékszij le
-diamó bilincs le
-karbi le szivó csö betöm
-tubina ház 2oladlsó csavarja kivesz
-dinamó szembol 4db 6os csavar levesz alsó 2ö cumi
-turbina ház alá pajszer megemel
-diamó kifordit
-örül

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1222 1223 1224 1225 1226 [1227] 1228 1229 1230 1231 1232 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.