www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 11:32:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1232 1233 1234 1235 1236 [1237] 1238 1239 1240 1241 1242 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13247636 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #31157 Dátum: 2008 Szeptember 08, 12:50:53 »

Hőcserélő:
Mekkora szopó kicserélni? Jól sejtem, hogy kb. négy csavar meg két bilincs, de mivel kipufogó környéke, beleszakad-nemjönki játék valószínű?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #31156 Dátum: 2008 Szeptember 08, 12:44:09 »

Amikor az egyes henger van kompresszión, akkor a rotor a hármas henger kábele felé néz. Ez csak akkor derül ki, ha az ember megbizonyosodik róla, hogy az egyes henger kompresszión van.
így van
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31155 Dátum: 2008 Szeptember 08, 11:40:39 »

de ez honnan látszik? meg mihez képest fordítva?  (a tengelyhez képest??)

Amikor az egyes henger van kompresszión, akkor a rotor a hármas henger kábele felé néz. Ez csak akkor derül ki, ha az ember megbizonyosodik róla, hogy az egyes henger kompresszión van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31154 Dátum: 2008 Szeptember 08, 11:32:33 »

elosztó tövig be volt/van nyomva és a rotor is 180' al fordítva áll meg, ezért volt jó h fordítottan raktuk fel gy.kábeleket
de ez honnan látszik? meg mihez képest fordítva?  (a tengelyhez képest??)
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #31153 Dátum: 2008 Szeptember 08, 11:26:01 »

elosztó tövig be volt/van nyomva és a rotor is 180' al fordítva áll meg, ezért volt jó h fordítottan raktuk fel gy.kábeleket
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31152 Dátum: 2008 Szeptember 08, 11:05:35 »

nem olyan kicsi, mert ott is megáll valamennyire, a köztes fokoknál meg tényleg semennyire

Ráadásul nem is biztos, hogy pontosan 180 fokkal volt eltéve, lehet, hogy 150 és beugrott a rendes helyre, és akkor ment szarul, mert nem volt jó előgyújtás.

Minden esetre a történet több sebből vérzik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #31151 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:55:38 »

"ha eredetileg szarul volt összerakva." ez mit jelent...? már 2-3x ra csinálta ezt... Undecided

   Ha nincs tövig benyomva az elosztó,akkor csak éppen hogy beér a meghajtó vájatba a vége,ami nem teljesen merev.Így kiugorhat esetleg.De mivel nem szimetrikus épen csak beakadhat 180-al elfordúlva.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31150 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:52:51 »

nem is értem hogy jött valainek az az ötlete, hogy hmm.. hát ez leállt, nemindul, akkor mi lenne ha a kábeleket 180 fokkal eltolva tennénk a helyére???
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31149 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:51:27 »

Viszont kicsi az esélye, hogy PONT 180'-al arrébb rakja össze szarul.


nem olyan kicsi, mert ott is megáll valamennyire, a köztes fokoknál meg tényleg semennyire
1303LS
« Hozzászólás #31148 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:47:04 »

ha megnézed a gyújtáselosztó végét, akkor az nem szimmetrikus. és ha 180 fokkal elforgatva erőltetted a heylére, na akkor van rosszul összerakva. viszont olyankor nem is megy be a helyére cuppanásig.
Viszont kicsi az esélye, hogy PONT 180'-al arrébb rakja össze szarul.
Meg onnan pár fordulat után biztos, hogy elmászik/beugrik a helyére.
Röpsúlyos rész nem foroghat el a tengelyen?
Engem már szivatott a kis seeger , de csak annyira mozdult a röpsúlyos rész, hogy erőtlennek éreztem, majd mikor visszament, akkor egy darabig jó volt. Tengelyirányban fel lehetett húzni egy kicsit.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31147 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:36:09 »

"ha eredetileg szarul volt összerakva." ez mit jelent...? már 2-3x ra csinálta ezt... Undecided

ha megnézed a gyújtáselosztó végét, akkor az nem szimmetrikus. és ha 180 fokkal elforgatva erőltetted a heylére, na akkor van rosszul összerakva. viszont olyankor nem is megy be a helyére cuppanásig.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #31146 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:31:09 »

"ha eredetileg szarul volt összerakva." ez mit jelent...? már 2-3x ra csinálta ezt... Undecided
ha az ott megfordul vaéamaiért az gáz!1x megakad!de ez rossz összerakás!de iylet még nem látam amugy nehéz is kivitelezni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31145 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:30:30 »

"ha eredetileg szarul volt összerakva." ez mit jelent...? már 2-3x ra csinálta ezt... Undecided


A rotorod nem forog el valahogy a tengelyen? Ilyet nem csinálhat az osztófej.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31144 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:29:43 »

de, van ilyen, ha eredetileg szarul volt összerakva. 180 fokkal elforgatva nem is tud rendesen a helyén lenni, viszont ha onnan átugrik, akkor meg pont becuppan a vájatba.

Én is csak ezt tudom elképzelni, de ez is necces.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #31143 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:28:55 »

de, van ilyen, ha eredetileg szarul volt összerakva. 180 fokkal elforgatva nem is tud rendesen a helyén lenni, viszont ha onnan átugrik, akkor meg pont becuppan a vájatba.

"ha eredetileg szarul volt összerakva." ez mit jelent...? már 2-3x ra csinálta ezt... Undecided
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31142 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:22:36 »

Lehet kapni menetjavító szettet, otthon házilag is meg lehet vele gyógyítani a blokk menetét... felfúrod,betekered abba betekered a tőcsavart oszt készen is vagy...


25e Ft a szett.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #31141 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:22:10 »

hétvégén T.bányára menet egyszer csak 110nél megállt a motor....
aztán nem akart elindulni... szikra volt-benzin ellátás volt... de mégsem   Sad
vákumos&röppsúlyos gyújtásom van...ami egyszer csak ugrott magától 180' ot Shocked Shocked

voltak velünk még 4-5en és ők is azt mondták h ILYEN NINCS De mégis! Felcseréltük a gyertyakábeleket 180al... és ELINDULT! Utána azért még lehetett volna állítani gyújtáson-de örültünk h odaértünk talira... és hazahozott minket Sütibogár!

de, van ilyen, ha eredetileg szarul volt összerakva. 180 fokkal elforgatva nem is tud rendesen a helyén lenni, viszont ha onnan átugrik, akkor meg pont becuppan a vájatba.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31140 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:22:06 »

Két teljes év utánvégre eljutottam odáíg, hogy raknám fel a hengerfejeket a motoromra, erre a 8-ból 2 tőcsavar fogja magát és kijön ablokkből......... Cry
Mesterek segítsetek hogyan tovább? Kihez forduljak mi a megoldás?  Huh

Nekem van V-coil menetperselyem, azzal meg tudom csinálni, ha M10-es a hengerfejcsavarod.
Ha a 8-as, case saver-est szakítottad ki, akkor pedig gratulálni szeretnék....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #31139 Dátum: 2008 Szeptember 08, 10:15:23 »

hétvégén T.bányára menet egyszer csak 110nél megállt a motor....
aztán nem akart elindulni... szikra volt-benzin ellátás volt... de mégsem   Sad
vákumos&röppsúlyos gyújtásom van...ami egyszer csak ugrott magától 180' ot Shocked Shocked

voltak velünk még 4-5en és ők is azt mondták h ILYEN NINCS De mégis! Felcseréltük a gyertyakábeleket 180al... és ELINDULT! Utána azért még lehetett volna állítani gyújtáson-de örültünk h odaértünk talira... és hazahozott minket Sütibogár!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31138 Dátum: 2008 Szeptember 08, 09:50:17 »

Lehet kapni menetjavító szettet, otthon házilag is meg lehet vele gyógyítani a blokk menetét... felfúrod,betekered abba betekered a tőcsavart oszt készen is vagy...

A blokkban a tőcsavaroknál acél hüvely van menettel, vagy csak símán befúrva a blkköntvénybe, és menet tolva rá? Mert ha ez utóbbi, akkor szerintem túlméretes furat gépműhelyben, és hozzá passzoló tőcsavar esztergályosnál a megfelelő keménységű anyagból.
Anno olyan 77-78 környékén valahol egy felvidéki (jabocs, akkor "baráti csehszlovákiai") fürdőhelyen voltunk, akkor még csak kölcsönkapva apám mostani bogarát, és akkor szakadt így meg egy tőcsavar. Apám leszúratott egy másikat egy közeli fegyverjátéküzemben (tudott oroszul, meg tudott sörözni), és azt rakta be. Hogy a menetet hogyan tették rendbe a blokkban nem tudom, de a motor az tuti, hogy nem lett kiszedve az autóból... És ezzel a tőcsavarral ment évekig a kocsi, amíg apám az ólomlábával ki nem nyomta a motor szemét.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #31137 Dátum: 2008 Szeptember 08, 09:38:54 »

Menet kaputt...... Így valami ötlet?  Undecided

Lehet kapni menetjavító szettet, otthon házilag is meg lehet vele gyógyítani a blokk menetét... felfúrod,betekered abba betekered a tőcsavart oszt készen is vagy...
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #31136 Dátum: 2008 Szeptember 08, 09:00:54 »

Ha a ment jó, akkor rakj fel egy kontraanyát és tekerd vissza.

Menet kaputt...... Így valami ötlet?  Undecided

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #31135 Dátum: 2008 Szeptember 08, 07:58:11 »

Holnapra ha rendbejön a gerincem akkor megyek építem össze tovább a vasat.. tegnap elkezdtem összerakni csak brutálmódon kiakadt a derekam így ma nem tudtam kimenni sajna...
jövőhéten megy műszakira végre... már ha a derekam is engedi..


Mindenki: Kérdés a szélvédőt hogyan tudom berakni törés nélkül?
Alul vagy felül kezdjem? (feszítőkeret nélküli gummával)

Gratula szépen alakul a gép, ha megiszok egy karton redbullát akkor se érlek utól Grin de a tavaszira már azzal megyünk és jól megmustráljuk egymás gépét Wink

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #31134 Dátum: 2008 Szeptember 07, 22:57:32 »

Két teljes év utánvégre eljutottam odáíg, hogy raknám fel a hengerfejeket a motoromra, erre a 8-ból 2 tőcsavar fogja magát és kijön ablokkből......... Cry
Mesterek segítsetek hogyan tovább? Kihez forduljak mi a megoldás?  Huh
Ha a ment jó, akkor rakj fel egy kontraanyát és tekerd vissza.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #31133 Dátum: 2008 Szeptember 07, 22:25:00 »

Két teljes év utánvégre eljutottam odáíg, hogy raknám fel a hengerfejeket a motoromra, erre a 8-ból 2 tőcsavar fogja magát és kijön ablokkből......... Cry
Mesterek segítsetek hogyan tovább? Kihez forduljak mi a megoldás?  Huh

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31132 Dátum: 2008 Szeptember 07, 21:51:04 »

...
tehat, uj uveg, es tenyleg... ragasztott.
a legzsirabbat a vilagon a Pilkington arulja.
hidd el, megeri
Bogiba igen, de off citroenembe egyelöre mellőzném az autó értékének negyedét kitevő fél szobányi szélvédőt plusz egy gondolom nem olcsó kédert Wink
És köszi!
Nem elérhető aripeti
Hozzászólások: 50


« Hozzászólás #31131 Dátum: 2008 Szeptember 07, 21:24:46 »

mit lehet azzal kezdeni, ha a szélvédő tele van az ablaktörlőlapát által húzott mikrokarcolásokkal? Este alig láttam, ha szembejöttek (először voltam sötétben a cx-el). Lehet polírozni vagy valami hasonló?
hi,
nekem van uvegpolirozo szettem,
egy baromi finom uvegpor, es polirkorong.
en is azt hittem okes
es muxik egyebkent...
csak:
-minimal karcokra van kitalalva, nem tizencentisekre
-ha belepolirozol tanyerral, annak is marad nyoma, este szembefenynel halalos.

tehat, uj uveg, es tenyleg... ragasztott.
a legzsirabbat a vilagon a Pilkington arulja.
hidd el, megeri

www.naar.se        powered by Macintosh
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #31130 Dátum: 2008 Szeptember 07, 21:22:00 »

Ha kavicsot kapsz, nem durran be az üveg, max. egy kagylós kavicsnyom, vagy megreped.
Szerintem a securit üvegeket a kor túlhaladta. Anno marha nagy újítás volt biztosan, hogy nem szar hegyes szilánkokra, hanem apró kerek darabokra törik az üveg, csökkentve ezzel a balesetveszélyt. Most viszont van jobb, a ragasztott. Tudom, hogy nem korhű, de nekem ömlött már be securit üvegem, köszi, több nem kell...
Ráadásul igen nagy erővel tud berobbani....
Ismerősnek egyesével szedték ki a szilánkdarabokat az arcából! 

Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31129 Dátum: 2008 Szeptember 07, 20:49:37 »

Van üvegpolír szett, a Turtle is gyárt ilyet, van is nekem, políroztam is, majdnem akkora kezem lett, mint Popeynek, de a karcok nem nagyon tűntek el...

Én azt mondom házilag nem lehet.

Véletlenül sem kezdenék neki a 2 négyzetméternyi szélvédőnek Grin (bocs, off, tudom) Majd a bogárét is meg kell csináltatni, mondjuk ott jobb a csere...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31128 Dátum: 2008 Szeptember 07, 20:45:57 »

Miert nem a securitosat vetted? Az dragabb volt, vagy valamiert eleve a laminaltra eskuszol?
Ha kavicsot kapsz, nem durran be az üveg, max. egy kagylós kavicsnyom, vagy megreped.
Szerintem a securit üvegeket a kor túlhaladta. Anno marha nagy újítás volt biztosan, hogy nem szar hegyes szilánkokra, hanem apró kerek darabokra törik az üveg, csökkentve ezzel a balesetveszélyt. Most viszont van jobb, a ragasztott. Tudom, hogy nem korhű, de nekem ömlött már be securit üvegem, köszi, több nem kell...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31127 Dátum: 2008 Szeptember 07, 20:42:36 »

Van üvegpolír szett, a Turtle is gyárt ilyet, van is nekem, políroztam is, majdnem akkora kezem lett, mint Popeynek, de a karcok nem nagyon tűntek el...

Én azt mondom házilag nem lehet.

és van a würth teflonos ablaktörlő lapát ami lyesmire képes elméletileg de gyakorlatiilag nem

hu mindketten mennyit segítettünk  Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31126 Dátum: 2008 Szeptember 07, 20:39:51 »

mit lehet azzal kezdeni, ha a szélvédő tele van az ablaktörlőlapát által húzott mikrokarcolásokkal? Este alig láttam, ha szembejöttek (először voltam sötétben a cx-el). Lehet polírozni vagy valami hasonló?

Van üvegpolír szett, a Turtle is gyárt ilyet, van is nekem, políroztam is, majdnem akkora kezem lett, mint Popeynek, de a karcok nem nagyon tűntek el...

Én azt mondom házilag nem lehet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #31125 Dátum: 2008 Szeptember 07, 20:35:27 »

tegnap este elkezdett a bogaram Qzmásodni  Grin  Evil  Sad

az egyik megállás után hazafelé, fordítom el a kulcsot, de az önindító nem forog. biztosítékok rendben, és mégsem. betoltuk. menet közben kipróbáltam, kinyomott kuplungnál leállítottam a motort, és indult egyből. gondoltam egyszeri eset volt, nincs semmi gond. újra megálltunk, egyből próbáltam, indul. 5 perccel késöbb már nem. újra tolás.. aztán még kétszer kellett betolni..
Azt hiszem alá kell másznom és megpucolnom az önindító saruit. más tipp esetleg?
automatánál ugye nem lehet betolni sajna, neked szerencséd van  Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31124 Dátum: 2008 Szeptember 07, 20:33:35 »

tegnap este elkezdett a bogaram Qzmásodni  Grin  Evil  Sad

az egyik megállás után hazafelé, fordítom el a kulcsot, de az önindító nem forog. biztosítékok rendben, és mégsem. betoltuk. menet közben kipróbáltam, kinyomott kuplungnál leállítottam a motort, és indult egyből. gondoltam egyszeri eset volt, nincs semmi gond. újra megálltunk, egyből próbáltam, indul. 5 perccel késöbb már nem. újra tolás.. aztán még kétszer kellett betolni..
Azt hiszem alá kell másznom és megpucolnom az önindító saruit. más tipp esetleg?
bendix kopácsolás

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #31123 Dátum: 2008 Szeptember 07, 20:30:42 »

tegnap este elkezdett a bogaram Qzmásodni  Grin  Evil  Sad

az egyik megállás után hazafelé, fordítom el a kulcsot, de az önindító nem forog. biztosítékok rendben, és mégsem. betoltuk. menet közben kipróbáltam, kinyomott kuplungnál leállítottam a motort, és indult egyből. gondoltam egyszeri eset volt, nincs semmi gond. újra megálltunk, egyből próbáltam, indul. 5 perccel késöbb már nem. újra tolás.. aztán még kétszer kellett betolni..
Azt hiszem alá kell másznom és megpucolnom az önindító saruit. más tipp esetleg?
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31122 Dátum: 2008 Szeptember 07, 19:39:31 »

ezt találtam közben, nekik írtam: http://www.karcolas.hu/
Esetleg tapasztalat valakinek? Nekem az a mondatuk nem tetszik, hogy "akkor ajánljuk ... ha eladásra kerül az autó ..." Szóval esetleg nem túl időtálló Huh
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #31121 Dátum: 2008 Szeptember 07, 17:36:52 »

Új szélvédő. Laminált (ragasztott, nem a szilánkokra robbanó eredeti securit) üveg nekem legutóbb olyan 11ezer körül volt
Miert nem a securitosat vetted? Az dragabb volt, vagy valamiert eleve a laminaltra eskuszol?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #31120 Dátum: 2008 Szeptember 07, 17:27:20 »

mit lehet azzal kezdeni, ha a szélvédő tele van az ablaktörlőlapát által húzott mikrokarcolásokkal? Este alig láttam, ha szembejöttek (először voltam sötétben a cx-el). Lehet polírozni vagy valami hasonló?
Új szélvédő. Laminált (ragasztott, nem a szilánkokra robbanó eredeti securit) üveg nekem legutóbb olyan 11ezer körül volt (két éve...).
Ja, most olvasom, hogy Citrom. Akko nemtomkaccsojjakikéjrem

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #31119 Dátum: 2008 Szeptember 07, 17:23:31 »

mit lehet azzal kezdeni, ha a szélvédő tele van az ablaktörlőlapát által húzott mikrokarcolásokkal? Este alig láttam, ha szembejöttek (először voltam sötétben a cx-el). Lehet polírozni vagy valami hasonló?
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #31118 Dátum: 2008 Szeptember 06, 22:40:23 »


Mi ez a sátorcirkusz?  Evil Grin

Hát wazzeg szegény ember vízzel főz!
Nem volt pénz műhelyre...
Így is csak a fényezési anyag volt 120ezer...
Oszt még kárpit sem lesz benne egyenlőre...


gyiik: köcce! a hátsó meg az oldalsó már bentvan csak a vadi új elsőt bírtam eltörni.. lehet, hogy valamiért nagyobb az üveg.. Sad
Oldalak: 1 ... 1232 1233 1234 1235 1236 [1237] 1238 1239 1240 1241 1242 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.